Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nenápadný politik, který umí vydělat

Je to naprosto nenápadný lidovecký poslanec, který se už léta pohybuje mimo záběry televizních kamer a zájem novinářů. Ladislav Šustr přesto v jedné věci vyniká: jeho měsíční příjem je zhruba dvojnásobný oproti jiným poslancům. Přijde si na téměř sto tisíc měsíčně. Dokázal to celkem jednoduše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Larry z Brna

Sustrovi
Ja toho jeho syna znam osobne a tvrdim, ze to neni zly clovek.ALENezamestnal bych ho ani u krav, a to rikam jako clovek, ktery primo sefuje 75 lidem!!! Je zcela neschopny samostatne cinnosti, neni prilis inteligentni, vahavy a neumi se chovat k zenam. Co s takovym clovekem ve verjne sfere, kde ma jednat s lidma. Stary Sustr je takovy typicky vesnicky mafian, jako krestan je pouhy pokrytec a je zakerny.Tolik moje osobni zkusenost se Sustrama...
0/0
7.5.2002 19:36

Josef Adamec

Re: Sustrovi
Vážená paní asi Vás nevojel a Vás těď bolí vaječníky.Kupte si robertka.
0/0
14.6.2002 15:29

Květa Fialová

Re: Sustrovi
Vážená paní, z Vás mluví normální závist, že nemáte takového manžela ani syna. Včera v hospodě U pípy jste říkala o svém manželovi, že je to neschopný blbec.
0/0
14.6.2002 15:33

Jana

Nenápadný politik, který umí vydělávat
Lidi, víte co je presunkce neviny? Tak se podle toho chovejte.
0/0
7.5.2002 9:58

pepi

Soused má krávu... ať mu chcípne!!
Klasika. Opravdu jsou zde typické reakce. Chtěla bych vidět daňová přiznání právě těch, kteří nejvíce řvou... asi bych se opravdu nasmála...
Nádherná ukázka demagogie. Ze vzorku cca 100 lidí se vyberou 2 až 3 s extrémnín názorem a tento se povýší na obecný názor tím, že se zveřejní a dá se mu prostor.  A teď již nezbývá, než nechat ostatní, aby se v tom trochu porýpali a vytvořili aureolu typu "vono na tom něco bude...". A zese jsme na to lépe. ;) 
0/0
7.5.2002 7:47

Goran

Oni nekradou, jen se obohacují
Ale vždyť oni nekradou, jen využívají k obohacení každou příležitost, která se naskytne. A nelžou, to určitě ne. Jen neříkají všechno a vyhýbají se přímým odpovědím. Když přijde řeč na chyby mluví o svých zásluhách. Myslí si, že je převáží a smažou. Nejhorší ale je, že se ty nešvary stávají politickým folklorem
0/0
7.5.2002 7:44

Barbora Nová

Není syn jako syn
Případů, kdy děti pomáhají rodičům a naopak je spousta. Z takového společenství nemusí zákonitě vyplývat nějaký nezasloužený profit. Záleží na charakteru aktérů. V dnešní problematické době je obtížné sehnat ke spolupráci - a to platí zejména v politice - spolehlivého partnera. Takže nelze všechny rodinné podniky a společenství odsuzovat. Někdy je to společesntví z čirého zoufalství.  
0/0
7.5.2002 4:00

pidra

Re: Není syn jako syn
hmm , politika myslim neni rodinny podnik, ikdyz u nas asi ano
0/0
19.6.2002 21:51

Ladislav Šustr ml.

Jsou hloupí?
Ladislav Šustr: - poslanec PS PČR - předseda Všesportovního kolegia ČR - starosta ORLA - předseda KDU-ČSL Brno-venkov - 8 let starostou obce Telnice (1995 vesnice roku) - předseda Unie sportu a turistiky pro všechny Opravdu si myslíte že všichni Ti lidé kteří mu dali důvěru jsou hloupí nebo zkorumpovaní? A kdo jste Vy a co jste kdy udělali pro druhé. Děkuji za poslední dva příspěvky, neboť jejich autoři pochopili o čem tento článek MF opravdu je. Děkuji také Ladislavu Kotíkovi za reakci na nepravdivá tvrzení tohoto článku. syn pravdivého člověka
0/0
6.5.2002 20:39

Feyd

Re: Jsou hloupí?
O asi nikdo netvdí, že člověk, který na jedné straně zneužívá své postavení, nemůže na straně druhé dělat i dobré věci. Jestliže ale prohlásil, že jeho činnost pro organizaci ho stojí 720.000,- ročně, je buď úplný blb (a nemá v takové funkci co dělat), nebo ekonomický blb (dtto), případně velice špatný lhář (dtto). I kdyby účet za telefon přesáhl 10.000,- mesíčně, dalších 50.000,- za benzín odpovídá při normální spotřebě a ceně cca 24.000 km za měsíc. Při normálních cestovních rychlostech tedy 400 hodin za volantem = 16 a 1/2 dne. Možné to samozřejmě je, ale kdy potom dělá toho poslance ? Podotýkám, že pan Šustr příjem ze Sazky potvrdil, stejně jako informaci, že tyto peníze používá na činost v ORLU. Až později dodal, že ještě část dává na charitu. Osobně si myslím, že z nás ze všech oba dva děláte blbce.
0/0
6.5.2002 21:26

jouda

Re: Jsou hloupí?
Nejsou hloupí. V tom to právě je? To že je MF bulvár je známo. Ale teď to právě přiznáváte, synu pravdivého člověka. To se nám to Telnice buduje, když se v parlamentu lobuje. A ti lidé kteří mu dali důvěru nejsou hloupí, že takového člověka volí. Kdo pak by jim asi příště dohodil dotace, vyřídil restituce a zaloboval v jejich prospěch? Pak se lehce schválí i ty odměny ze Sazky. Budiž mu to přáno. Amen.
PS: Věřím, že Váš otec je asi opravdu pravdomluvný, protože si "horko-těžko" vymýšlel jak ty příjmy utratit.
0/0
7.5.2002 0:26

Lamin

Re: Jsou hloupí?
Tohle je argument poměrně slabomyslného charakteru. Vsadím se, že když kandidoval na funkci u Orla, tak sliboval, že bude odevzdávat tu částku organizaci. Nebo možná neslíbil, lépe řečeno, vyvolal zdání. A to je nejlepší na takových lidech, vyvolávají zdání, že. A odpověď na ty funkce :  Už případ fotb. předsedy Chvalovského ukázal, že právě čím vyšší funkce na začátku, tím více funkcí dalších. Jen tak mimochodem p. Chvalovský vlastní nejméně 60% trhu s chmelem v této republice a koupil si to za půjčky pro svaz. A určitě by ho volily lidi znovu , protože má obrovskou moc a je výhodné s ním být zadobře. To jsme my Češi.
0/0
4.6.2002 17:18

F.J.

souhlasím s Ja
Musím souhlasit s Ja. Také si myslím, že špínu na naše nejvyšší představitele z valné většiny kidá závidící většina tohoto národa, že není na výsluní zrovna ona. Morální vlastnosti předních politiků jsou na vyšší úrovni, než si kdokoli myslí. Osobně si myslím, že nikoho z nich by ani nenapadlo cokoli ukrást, lhát apod. Bylo by to totiž zbytečné, protože to jsou lidé s daleko vyššími schopnostmi než mají jejich pomlouvači. Jenomže co dělat, když je českej malej člověk závistivej a schopnej kidat na jiné špínu pomluvami. Než cokoli napíšete, ověřte si to! A co se týče příjmů - pokud je politik čestný, slušný a pracovitý, pak ani 100 000 Kč měsíčně není dostatečná odměna za to, že je to příklad pro celý národ. Začněte konečně myslet a važte si schopných lidí, prosím.
0/0
6.5.2002 19:53

jouda

Re: souhlasím s Ja
Zaměstnávat vlastního syna a platit ho z našich daní je sice legální, ale pořád je to "malá domů" a s morálkou je to na štíru. Je to stejné, jako korupce, kdy státní zaměstnanec protěžuje své známé a přátele a dlabe na veřejná a výběrová řízení. A o morálce poslanců si můžeme nechat jenom zdát, když preferují svá lobby a ještě se k tomu hrdě hlásí. Viz různé schválené paskvily s brzkou novelou novely, naschvál vložené dodatky ap. To vše spíš ukazuje na amorálnost a takovým lidem, bych nevyplatil ani životní minimum. Ať mi někdo řekne jak se pozná kvalitní a schopný politik.
0/0
6.5.2002 20:21

pidra

Re: souhlasím s Ja
za a) kydat       b) o moralnich vlastnostech prednich politiku se da s uspechem pochybovat, staci se obcas kouknout na televizi      c) " Osobně si myslím, že nikoho z nich by ani nenapadlo cokoli ukrást, lhát apod. " - bez komentare      d)"pokud je politik čestný, slušný a pracovitý, pak ani 100 000 Kč měsíčně není dostatečná odměna za to, že je to příklad pro celý národ" - dtto + pekne dekuji za takove priklady, kde najdu ty priklady?  F.J. bud jste tak mlady/a, ze jste nezazil socialismus - i s "lidskou tvari", anebo tak stary/a, ze mate sakramenskou sklerozu, ponevadz v kazdem ten maly socialismus stale je a jiste znate tehdejsi hesla - " kdo....
0/0
19.6.2002 22:13

ja

Fascinuje mně, že se novináři obouvají a špínu vydí jen na schopných lidech, kteří to někam dotáhli. Cožpak nikdo nechápe, že aby člověk ve velké straně dostal důvěru, musí mít vysokou morálkum, protože jinak by ho nikdo nezvolil? JSte to vy všichni, kdo z čestnej, poctivejch a pracovitejch lidí, jako je třeba pan Klaus děláte zločince, zatímco vychcánkové, kteří nic nedokázali si zakládají malé strany a čekají, že z nich něco vyždímou. Znám lidi z ODS a 90 % jsou ti nejlepší lidi na světě, kterým dalo moc práce, aby potaličili socialistickou verbež, která by se nejraději jen flákala a měla všechno zadarmo. Ještě, že je v této zemi dost rozumných lidí, kteří se postarají o to, aby u vlády zůstala ODS.
0/0
6.5.2002 18:02

ladik

Orel
Možná by Vás zajímal názor organiazce Orel. Orel není v žádném případě organizací, kde vládne jeden muž a v současné době má více než 15 000 členů. O všech záležitostech rozhodují kolektivní volené orgány. Ten nejvyšší z nich starostou Orla zvolil Ladislava Šustra a druhý nejvyšší z nich Ústřední rada Orla (asi 50 osob) ho podpořil i několikrát i v této kauze. Vše také pečlivě zkoumá Ústřední revizní komise, která jednoznačně podpořila současné vedení. O toto se ovšem redaktoři nezajímali.
Chápeme, že se blíží volby a je potřeba najít toho na politiky co nejvíce, ale jménem celé organizace Orel mohu upřímně říct, že Orel svého starostu podporuje a odmítá zveřejněné nepravdy. Během funkčního období došlo ke zřetelnému posunu ve fungování organizace směrem dopředu a stále přicházejí i noví členové.
Ladislav Kotík, generální sekretář Orla 
0/0
6.5.2002 13:55

jouda

Re: Orel
Ja Vas chapu pane Kotik. Ale neni to nahodou tak, ze vy sam mate treba benzinovou pumpu a paprnictvi a Vas "orli kral" si tam u Vas jako nahodou nakupuje za tech sedesat tisic co ma od Sazky? A to ze se na schuzich zvedaji ruce v 90 procentech automaticky, to je vec zazita pod kuzi uz vic nez 40 let.
0/0
6.5.2002 16:51

ladik

Re: Re: Orel
Musím Vás zklamat, ale pumpu skutecne nemam a ani po ni netouzim (to papirnictvi by bylo lepsi). Nevim, kde berete informace, ze se ruce na schuzich zvedaji automaticky. Orel byl 40 let za soudruhu zakazan a tak se nas to mozna nedotklo.
0/0
6.5.2002 18:28

Brblal

Nevolte Koalici
No jo, ale koho ?????
0/0
6.5.2002 11:58

Karel

Re: Nevolte Koalici
NO PRECI MIMOPARLAMENTNI STRANY S ETICKYM KODEXEM, NAPR. NADEJI!!!!
0/0
6.5.2002 12:36

Afro

Re: Re: Nevolte Koalici
Na eticky kodex motor CR nepojede.
0/0
6.5.2002 13:29

Igor

Re: Re: Nevolte Koalici
A k čemu to bude, pro srandu Špidlovi? Zahozené hlasy!!!
0/0
6.5.2002 17:58

iq 200

Re: Re: Re: Nevolte Koalici
Pojem zahozene hlasy je scestny. Hlasy dostanou v techto volbach pouze ty strany, ktere je dostanou. Pro mne jsou naopak zahozenymi hlasy vsechny pro ty soucasne parlamentni strany! Heslo "zahozene hlasy" je ze slovniku stran OPOSMLOUVY. SCHVALNE SE ZKUSTE ZAMYSLET PROC?!!
0/0
7.5.2002 16:13

Jirka S.

Je to na vás, na novinářích...
Takovéto pseudopolitiky najdete, asi ne překvapivě, v úpně včech politických stranách. Není to překvapení, takoví lidé prostě mezi námi jsou a budou a když jim dáte příležitost... Tento pán se již objevil v publicistickém pořadu ČT, již tam zazněla výše jeho příjmů v Sazce i pochybnosti o jejich legitimitě. Člověk se pak jen pozastaví nad tím, že dotyčný může obsadit přední místo kandidátky do PS. V těchto případech by si měla příslušná politická strana ohlídat čistotu svých kandidátů, o zmíněné tělovýchovné jednotě nemluvě. Jsou snad všichni členové podplacení? Nebo jenom slepí, hluší... a vlastně je jim to jedno? Nezbývá pak než na takové lidi tak dlouho upozorňovat v novinách, až prostě odejít musí.
0/0
6.5.2002 11:51

zajíc

VOLBY 2002
Chci volit US , ale proč obojživelníky z kostela? Zajíc
0/0
6.5.2002 11:19

ateista

Jo
nemam cernoprdelniky rad
0/0
6.5.2002 11:03

seisen

Je to normální vyčuraný politik
Dle mého názoru je to špatné co pan poslanec dělá. Z Orla bych se ho snažil dostat a z poslanecké sněmovny taktéž.
0/0
6.5.2002 10:53

Jirka

SMEJDI Z KOSTELA
Tak to vidite, to je bordel cela KDU CSL, cely ten ustav pro chorobomyslne jez si rika instituce nabozenstvi. Neschvaluji ani potraty ani registrovane partnerstvi ani eutanazii, ale kradou a zneuzivaj maly deti! Blahoslaveni chudi duchem...
0/0
6.5.2002 10:22

Exuper

Re: SMEJDI Z KOSTELA
Nastesti se branim slabomyslnymu zevseobecnovani, takze si nemyslim ze by CR byla tvorena ze samych kretenu, ale pouze z nekolika takto postizenych jedincu a jinak prevazne normalnich lidi. Ze Jiriku, bohaty duchem.. ;-)
0/0
6.5.2002 10:37

Vlasta

DELAJI TO VSICHNI SOUCASNI POLITICI
Je na case konecne zmenit dosavadni politicky styl. Toho dosahneme jedine tak, ze konecne zvolime nezatizene politiky. V nasich podminkach to znamena jedine - volit pouze MIMOPARLAMENTNI STRANY. I Hurvinek by byl lepsim poslancem. Mame preci na vyber z vice mimoparlamentnich stran.Jedna z nich ma dokonce vlastni Eticky kodex vylucujici jiz predem za kandidata cloveka, ktery byl v minulosti v jakekoli partaji - je to strana Nadeje.
0/0
6.5.2002 10:16

Karel

Re: DELAJI TO VSICHNI SOUCASNI POLITICI
Mate pravdu, jedine mimoparlamenti strany, preferencni hlasy u soucasnych politiku jsou k nicemu!!
0/0
6.5.2002 11:51

SOUDCE

ZRUŠÍME JIM IMUNITU
A budemo to střílet, jak škodnou.... VŠUDE NA SVĚTĚ (ve většině civilizovaných zemích) POKUD SE ČLOVĚK VĚNUJE VYSOKÉ POLITICE JE PRAVIDLEM, ŽE NEPODNIKÁ JAKO SOUKROMNÍK NEBO NESEDÍ V RUZNÝCH DOZORČÍCH RADÁCH. TENHLE TEN POSLANEC OVŠEM NENÍ VÝJIMKA JE TO SPÍŠ PRAVIDLO, KDO JE POSLANEC NEBO SENATOR V ČR TAK MÁ JEŠTĚ NĚCO BOKEM. A JESTLI SE TEN ČLÁNEK ZAKLÁDÁ NA PRAVDĚ - TAK JE TO MINIMÁLNĚ Z HLEDISKA MORÁLKY - HNUS. JESTLI OVŠEM TERMÍN MORÁLKA V PARLAMENTU JEŠTĚ ZNAJ_!!_ PROTO BYCH CHTĚL VZKÁZAT POLITIKUM - NEDIVTE SE AŽ BUDU VOLEBNÍ ÚČAST MINIMÁLNÍ JESTLI VUBEC NĚKDO K TĚM VOLBÁM PUJDE!
0/0
6.5.2002 10:10

Dutch

Re: ZRUŠÍME JIM IMUNITU
Po "sametové revoluci" jste nám soudruhům dovolili rozdělit si mezi sebe všechno co v tomhle polostátě za něco stojí. Moc vám děkujeme blbečkové, ale to nestačí! My chceme i vládnout! Takže jak vidíš, ta tvoje utopie, že by snad podnikatel něměl být v senátu, nebo naopak poslanec v dozorčí radě, je naprostá blbost. My jsme si to tak zařídili a když seš tak chytrej tak se tak zařiď taky, nebo se případně můžeš odstěhovat do těch "civilizovaných zemí". Stejně uděláte hovno holoubci....
0/0
6.5.2002 11:12

karber

Slepenec nevolit, ale koho, ...
...když poslanci všech parlamentních stran kradou a podvádějí.
0/0
6.5.2002 9:59

Goran

US - s kým to jdete do voleb?
Jako sympatizant Unie svobody budu volit ODS! Proč? Kvůli těm lidoveckejm hadům. Jsou to lháři a prospěcháři. Nacpávaj si kapsy a vedou populistický kecy. Kalouskem počínaje a Šustrem nekonče.
Howg
0/0
6.5.2002 9:18

Exuper

Re: US - s kým to jdete do voleb?
elaaa - hop, z blata do louze :O)
0/0
6.5.2002 10:24

briza

Re: US - s kým to jdete do voleb?
Ale vzdyt lidovce volit nemusis. Jen nesmis byt pohodlny je pouzit preferencni hlasy.
0/0
6.5.2002 10:34

Nazdárek

. . . no a?
Jsou-li systémové parametry nastaveny tak jak jsou, je přirozené, že česká duše (jedno jestli poslanecká nebo nějaká jiná) využije všech nemorálních nástrojů k vlastnímu obohacení. Když to prochází, tak co . . . Jediné, co mi na tom vadí, je ta skutečnost, že poslanci se snaží kolem sebe vytvářet virtuální aureolu nadřazenosti (jsou vzdělanější, chytřejší, morálnější a zodpovědnější než ti ostatní) a přitom jsou úplně stejní, ba snad i horší.
0/0
6.5.2002 9:18

FY

Souhlas
No prostě vyčůrané černoprdelník, krade  jak straka, podvádí jak katolík, pak se vyzpovídá a zase je vše v naprostém pořádku....
0/0
6.5.2002 9:11

Petra

Stejne je to jenom banka zlodeju....
Stejne je to jenom banda zlodeju, muze si podat ruku s ministrem zemedelstvi, ten taky udelal par machinaci. No jo, a na protezu se podle ministra zdravotnictvi vyplati cekat dele. Podle nej pry pak i dele vydrzi. Vim ze se to netyka clanku, ale je to stejne absurdni.
0/0
6.5.2002 9:01

hasic

Nenápadný poslanec
No vidíte! Vy tomu chudákovi křivdíte - vždyť on z těch svých příjmů platí tužky. Umíte si představit, co stojí taková tužka? Ale čemu se divit. Dokud tento národ bude posuzovat a volit své poslance podle úsměvů a vzhledu a bude slepě věřit všemu co mu nakukají, nelze čekat nic lepšího. Je-li někdo nepříjemný, neznamená to nutně, že musí být neschopný či nemakavý. Jenže národ takové nemá rád - o co lákavější je dát hlas třeba panu Mlynářovi. Je hezký, krásně hovoří, je často v televizi....... Koho zajímá, že je líný a hloupý???
0/0
6.5.2002 8:57

Václav

BLESK DNES
Opravdu pěkný článek a hlavně aktuální. Přibližně před 2 lety těch zaručených informací bylo více. Jestlipak se reportéři zeptali taky toho zloducha ??? Nebo jen opisovali z archívu ???
0/0
6.5.2002 8:56

Dan

Co jsme si zvolili to máme
Co se všichni divíte. Pokud jim to národ trpí tak se chovají takhle (hovada). Až se jednou po volbách stane že ty 4 - 5 stran co si z republiky udělaly koryto a nevolníka objeví na ocase volebních výsledků a bude moct někdo jinej ukázat co v něm je tak to možná přinese trochu průvanu do toho Augiášova chlíva co je označován za politické strany. Nicméně i když ta stávající verbež opět zvítězí, chtělo by jim to občas zmetkům připomenout že oni jsou tu pro nás a nemi pro ně a že si je platíme ze svejch daní
0/0
6.5.2002 8:56

lokitka

nenápadný lidovecký poslanec
Mě spíš fascinuje věta: "Je to naprosto nenápadný lidovecký poslanec, který se už léta pohybuje mimo záběry televizních kamer a zájem novinářů". Má ten člověk vůbec nějaké cíle a vizi kvůli které se stal poslancem? Existuje něco, za co bojuje? Asi ne, jinak by se o něm něco vědělo. Nejlepší na tom je, že ho lidi stejně půjdou volit :o)
0/0
6.5.2002 8:47

Pap

Re: nenápadný lidovecký poslanec
Vizi má stejnou jako všichni lidovci, žádnou.  A to nevíš, že lidovečtí voliči jsou téměř nejdisciplinovanější z voličů v ČR? Ach můj bože!
0/0
6.5.2002 9:23

lokitka

Re: Re: nenápadný lidovecký poslanec
Netykejte mi :o) Ale jinak pravdu díte....
0/0
6.5.2002 12:36

ladik

Re: nenápadný lidovecký poslanec
Zdá se mi, že někteří novináři se zajímají o politiky, jen když se objeví něco pikantního nebo nějaký skandál. Jak můžete tvrdit, že někdo nemá žádný cíl a z anic nebojuje, když ho neznáte. To, že někdo bojuje za sport (zákon o sportu) a dokáže dovést obec, kde byl starostou k titulu obec roku, možná není zajímavé, ale je zatím spousta práce.
0/0
6.5.2002 11:33

TOTO

Odpovezte..
Me zajimaji predevsim nasledujici veci : 1. Jsou vsechny prijmy tohoto poslance radne zdaneny? 2. Uvadi tento poslanec vsechny prijmy do sveho priznani pro poslaneckou snemovnu? 3. Nejsou aktivity tohoto poslance v rozporu se zakonem o stretu zajmu? Pokud je vse v poradku prestante zavidet a jdete pracovat! A pokud jeste nejste spokojeni tak ho nadale nevolte! Jak snadne....
0/0
6.5.2002 8:40

Václav Santa

Res Private
Není až tak čemu se divit. Vždyť v dnešní socialisticko-sociální době dělá každý co může a co umí (bohužel už ne to co by měl a co musí). Viďte pane poslanče? Nemůžeme mu to mít přeci za zlé. Vždyť jste si ho tam vy věřící sami dosadili a kdo ví čeho všeho by byli schopni někteří nezvolení jedinci. Takže vlastně buďme rádi a pozor koho budeme příště zase volit, protože další nenažranci čekají za dveřmi na svá koryta, která se jim nepodařilo minule získat !
0/0
6.5.2002 8:34





Najdete na iDNES.cz