Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořad ČT lhal, říká šéf Novy

Kolotoč soudů kolem šéfa Novy a kandidáta do Senátu Vladimíra Železného se nezastavuje. U pražského městského soudu pokračovalo projednávání jeho žaloby na Českou televizi. Železný si stěžuje na loňskou reportáž pořadu Fakta. Informovala o plánu šéfa Novy na propojení tří českých komerčních televizí. Železný to ale popírá a domáhá se omluvy. Odo ČT chce i satisfakci v hodnotě čtvrt milionu korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vis maior

citát dne:
"Nevím o tom, že by na schůzce byla diskuse o čemkoli, co by bylo v rozporu s českými zákony," prohlásil Kavan
0/0
18.10.2002 9:55

Vena Věčněžasnoucí

zase chyba idnes
maj tam chybu, to zavtipkoval má být spávně za citátem "budoval pověst čestného člověka"
0/0
17.10.2002 8:33

antispartan

žELEZNÝ A KATR???LEPŠÍ DIVÁCKY ZNIČIT JEHO CHLOUBU!!!!
teda povím vám že ,sem si takhle pustil oneman show Železnýho na jeho komerčním shitu....Upoutávky na peříčko ve 2 odpoledne-žádná pokuta,předávání cen hokejisty roku-slavnostní předávání se zvrhlo v něco co by se hodilo odvisílat až po 10 hodině..I když v jedné věci má Železný pravdu blbý člověk ,který mu na ty jeho voloviny čumí,u televize máme jednu možnost,vypnout televizi nebo přepnout,takhle to provozovat nějaký ten týden,hlavně v rodinách jež mají píplmetry,Železného chlouba nedostane za reklamy zaplaceno a bude namydlenej.)On tu sám dává návod jak na něj,v base by si užíval,takhle by z jeho super nahranýho image,zbyl pouze pes Novák doma v posteli....a hlava plných zmatků proč Češi a Moravané a Slezané nežerou jeho obkoukané šhity z amerických televizí i tady doma,když od revoluce platí,že co je americké to je zaručená a léty prověřená blbina,na kterou se člověk díve,nechápe a proto aby ji pochopil tak tu bednu pustí znovu aby si vše ujasnil a zase je na začátku...čučí a čučí a je na tom stejně jako před léty
0/0
16.10.2002 23:31

Kei

Zelezný je ďábel, ČT svatá, že jo....
No jo, co jinyho, nez klasicke ceske nazory tu nalezneme... Holt se cechacci smirte s tim, ze nekdo muze byt uspesny, a vy to nejste, ale to asi nepujde, ze? A co chcete? Aby vsichni meli zase "stejne"?? Zeleznej postavil neco, co funguje a vydelava a vy to proste nemuzete stravit, tak flušete zluč na vsechno, co ho jen pripomina. Co vam proved, ze ma sedet v base? A vase opevovana CT je cista?? Znam lidi, co tam delaj a prej vetsi bordel jakteziv nevideli! Milion sem, milion tam, vzdyt to platej lidi, my ne!! A co ututlana afera s kupovanim publicistiky? Jedna ta reportaz stala 300.000 az 500.000 Kc, jestli to chcete vedet!! A nebo upoutavka na "Sex ve meste" po Vecernicku, to byl teda gol!! Ale podle vas je Zeleznej to nejhorsi na svete a CT svata...
0/0
16.10.2002 17:44

martin

Re: Zelezný je ďábel, ČT svatá, že jo....
ČT bohužel degeneruje také pod Balvínem, který je opatrnický, obklolopuje se komunistickými spolupracovníky a nejraději by klekl před Železným na kolena. Proč se neuvolní pro soukromé¨účely co nejdříve další kanály. Nebyly by horší než Nova, neboť by sem vstoupily renomovaní zahraniční investoři. Proč se  brzdí digitalizace vysílání? Má na tom zájem Železný, ODS která ho podporuje a nohsled Železného - Rada pro televizní a rozhlasové vysílání.
0/0
16.10.2002 19:33

Kei

Re: Re: Zelezný je ďábel, ČT svatá, že jo....
Digitalni televize je dost draha a u nas zatim zbytecna. Urcite by si digitalni prijimac nekoupil kazdej patej, aby se jim to vyplatilo...To je o kupni sile naroda. A ta Rada - rek bych, ze jedinej kdo tam neco dela je Stepanek,  zrovna je pro Zeleznyho (ale taky ho parkrat pekne nakop) a tak to vypada, ze cela rada taky. Omyl. Ty ostatni jsou za prvy prodlouzeny ruce CT a za druhy jsou tam uplne zbytecne - jen berou plat a nic nedelaj...
0/0
16.10.2002 19:42

Pepák

Re: Zelezný je ďábel, ČT svatá, že jo....
No jo, moralista. A upoutávka na Peříčko uprostřed pohádky Jezerní královna v 10 hodin DOPOLEDNE o vánocích 2001 - to bylo taky na ČT, že?
0/0
16.10.2002 20:44

Jarda

Re: Zelezný je ďábel, ČT svatá, že jo....
On Zelezny predevsim sliboval neco uplne jineho kdyz televizi ziskaval, a neco uplne jineho pak z ni udelal. Jenze v tom nasem postsocialistickem marasmu je lez legitimnim zpusobem vydelavani penez.
0/0
16.10.2002 23:31

Martin II.

Slušný zloďej televizí
Naprosto chapu, že si pan Železný velmi dlouho budoval pověst "slušného člověka" a velmi jsem mu v tomto jeho počínání fandil. Proto nerozumím tomu, proč během tohoto budování ukradl svým partnerům televizi, falšoval smlouvy, neplatíl dluhy a všelijak jinak si to sám sobě snažil ztížit. Holt je to asi opravdu velice slušný člověk, nechtěl si to svoje budování ulehčovat a raději zvolil ke slušnosti trnitou cestu podvodů... Martin II.
0/0
16.10.2002 17:36

Krata

Re: Slušný zloďej televizí
TAK TODLE JE PŘESNÝ
0/0
16.10.2002 19:52

tonad

tonad@yahoo.com
Prominte, ale na toto tema budud reagovat naprosto primitivne: fucking Zelezny.
0/0
16.10.2002 17:08

Kei

Re: tonad@yahoo.com
...taky co od primitiva můžeme očekávat, že?:)
0/0
16.10.2002 17:46

martin

bláboly na virtually.cz
Jako ukázku neuvěřitelné propagandy ve prospěch ODS, Železného a televizní a rozhlasové rady doporučuji stránku www.virtually.cz
0/0
16.10.2002 16:27

martin

Nova postavená na lži
Jak může Železný někoho žalovat za lži? Vždyť udělení licence jeho televizi bylo postaveno na lži, že to prý bude vzdělávací televize. Už tehdy musel při své inteligenci vědět, že se vzdělávací televize neuživí. Je to ubohý podvodník s podporou zdegenerované ODS za zády.
0/0
16.10.2002 16:22

Bob

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.10.2002 15:26

pavlic

Musim se smat
kdyz ctu a vidim, jak neustale "vetsina" naroda nadava na zelezneho, jak by jej nejradeji videli v kriminale,jak sebemensi zminka o jeho osobe rozviri neuveritelne debaty a uvahy, ale pritom VSICHNI jeho televizi sleduje dnes a denne,zerou porady a akcni filmy, hltaji jeho sobotni oneman show,a nedokazi si svou bednu bez Novy dnes predstavit. jestli Zelezny nekoho podvedl, pak je to americky investor. tato zalezitost je uzavrena . A mezinarodni arbitraz ? To neni spor zelezneho se CME ale CESKE REPUBLIKY s CME. A to konkretnbe za to ,ze UREDNICI CESKE REPUBLIKY nedokazali dostat svym zavazkum z podepsane smlouvy o ochrane investic,delali presne to, na co jsou zvykli = absolutne nic a nyni bude jejich zamestnavatel za tuto "namahavou praci" (nic unavi i vola) platit. A je to naprosto v poradku. To ze je soucasti teto arbitraze zrovna NOVa , to neni podstatne, stejne tak by mohl zazalovat nasi republiku kazdy jiny subjekt, ktery by byl NECINNOSTI STATNICH UREDNIKU poskozen na svem majetku. A Zelezny a volby ? Kdyz vam tak vadi jeho ucast ve volbach , tak ho nevolte !!! Vzdyt volby jsouod toho,aby jste dali na jevo svuj nazor. Tlachani a radoby vtipne vylevy na tomto chatu pouze ukazuji omezenost vetsiny z vas, neuveritelnou davku malosti a zavisti . Ale na druhe strane mnohe z vas chapu. Mnoha lidem staci k tomu, aby si castecne zvedli sve pochable sebevedomi tak malo - zanadavat si a vecer si pustit Televizni Noviny nebo Na vlastni oci, ,nebo nejaky drsny akcni film . Nebo ze by radeji Pericko ?........
0/0
16.10.2002 13:54

Béďa

Re: Musim se smat
Směj se, ale jen sám sobě, protože jsi velice nivní. Co mohly úředníci České rupubliky dělat, když se Nova odrthla od CME ? Poraď, měli Železného svázat, spotoutat, nebo mu pohrozit  tytytytytyt ? Pan Železný je geniální jenom v tom, že podvodně dokážě využít nedokonalost zákonů, které vytvořili jeho chráněnci z ODS.
0/0
18.10.2002 9:23

Juras

Re: Re: Musim se smat
Autor tohoto výplodu ducha kultivovaného Českou televizí a jejím vysíláním pro menšiny chtěl zřejmě místo chráněnci napsat ochránci  A hned, když si v duchu dosadím správné slovo, jako by to z Mladé fronty vypadlo Dávejte si pozor, příteli. A příště bude lepší, když budete raději kopírovat, než přepisovat svými slovy
0/0
18.10.2002 14:43

Jakub

Jak se pozna, ze Kavan lze?
pohybuji se mu rty!
0/0
16.10.2002 12:22

Petr z Mnichova

zelezny, kavan a ta spousta dalsich...
... jsou bohuzel podle zakona stale jeste nevinni lide (pouze obvineni, nebo obzalovani). Bohuzel... Do pravomocneho odsouzeni je nevinen i vrah, ktery se priznal... Shit... v CR neni vule (ani lidska, ani politicka) ty lidi odsoudit a dat kam patri - za katr...
0/0
16.10.2002 12:15

badzus

!!!!!!!!!
Železný by měl sedět, až by zčernal a ne ještě někoho žalovat!!!!!!!!!!!!!!! Bohužel, spravedlnost v naší zemi je doopravdy slepá.
0/0
9.5.2002 18:13

Krutas

Zelezny zaluje...
 Shit, to je teda trochu silne kafe. Byt Zeleznym, tak zalezu nekam do diry a budu tichy jako hrob. Ne tak on. Zase jeden z paradoxu ceske spravedlnosti! Nebo ze by utok byl opravdu nejlepsi obranou? At uz utocim proti cemukoli? Ted nevim jestli se mam smat nebo brecet, tak radeji zadny smajlikSorry.
Jinak souhlasim s Danem (nevolte zlo), je ale v Cesku nejake nezlo, ktere se da volit? Zrovna dnes jsem dostal zpravu o poutacich na kterych pry stalo, cituji. "Volte ODS nebo CSSD my uz se nejak domluvime." Takze to mate vlastne vyresene.
0/0
4.5.2002 15:09

Jan

Re: Zelezny zaluje...
Krutasi, pokud je sam nekdo podezrely, obzalovany nebo i odsouzeny, tim neztraci pravo nekoho zalovat stejne tak, jako neztraci mnoho dalsich obcanskych prav a svobod, jinak receno zustava dal clovekem.
0/0
4.5.2002 18:08

Krutas

Re: Re: Zelezny zaluje...
Honzo bohuzel nemam co k tomu dodat. Jenom asi tolik! Jsi Cech a zijes v Cesku a to uz je samo osobe vysvetleni. Preber si to jak chces
0/0
5.5.2002 7:12

Juras

Re: Re: Re: Zelezny zaluje...
A to já mám co dodat. Všude žije podobný poměr blbců a zdravě uvažujících lidí. Je jedno, jestli si vybereš někoho z Česka nebo Austrálie. A Tvoje argumentace Tě sama zařazuje do jedné z těchto skupin.
Jan má naprostou pravdu. Kdybys byl třeba i odporný sadistický vrah dětí, někdo o tobě prohlásí pomluvu (třeba žes ukradl v obchodě máslo), můžeš ho žalovat a pokud ti to nedokáže, musíš vyhrát.
Podle Tvé reakce soudím, že v civilizované cizině na to mají jiné právo - kdo se ti znelíbí, tomu je možné přišít cokoliv(?)
0/0
16.10.2002 15:14

Belzebub

Re: Re: Re: Zelezny zaluje...
Ahoj krutasi, neco uplne jineho- porad mi nejake zajimave chaty v Australii. Diky
0/0
16.10.2002 16:07

Dan

Nevolte zlo
 Propojenost peněz a moci je realita, s níž těžko uděláte něco zásadního. Dejte šanci malým, dosud nezkorumpovaným stranám. Dejte šanci alespoň na chvíli ideálům před sobeckou pragmatikou.
0/0
4.5.2002 10:01

Juras

Re: Nevolte zlo
Správně jste napsal DOSUD nezkorumpovaným stranám. Co se tím vyřeší? Paraziti do nich při vidině úspěchu nalezou.
0/0
4.5.2002 23:32

bcd

Re: Nevolte zlo
To taky není řešení. Česká strana národně sociální ukradla na předvolební televizní diskusi mikrofon. Ony kradou i ty malé strany. Tady je to asi v pr......
0/0
16.10.2002 11:59

krafal

debbata
Vášnivé debaty o ČT mi dnes připadají spíš k smíchu. Bavíte se o médiu, které má sledovanost kolem dvaceti procent. A toto číslo neříká nic o spokojenosti diváků. Soukromá rádia se dají počítat na desítky i televizní stanice jsou o něco dostupnější než dříve. O webu ani nemluvě. Fakt se vám zdá Česká televize tak důležitá?
0/0
3.5.2002 20:46

Petr Kopal

Re: debbata
Ano, zdá. Sledovanost v procentech není všechno. Požívám svobody a tudíž se svobodně rozhoduji, že nesleduji Novu, ale ČT. Vy si zase sledujte Novu. Jest to Vaše právo.
0/0
4.5.2002 21:14

mami

Re: debbata
Jo, zdá. Jinou sleduji jen výjimečně. 20% není zas tak málo.
0/0
16.10.2002 14:07

Oskar

Volby jsou dulezite!
V demokracii zacnu verit az teprve pote, co lide typu pana Zelezneho jiz budou davno v base a zbaveni nelegalniho majetku z podvodu!To znamena v dobe, kdy budou v politice lide vzesli z mimoparlamentnich stran!
0/0
3.5.2002 14:49

Juras

Re: Volby jsou dulezite!
Možná jste to trochu překombinoval, příteli! Nevím, co myslíte pojmem "být v politice", ale jestli máte na mysli být politikem na státní úrovni, je to jen opis skutečnosti "sedět v parlamentu" a to jde u člověka, který je členem mimoparlamentní strany dost těžko zajistit. To by budoucí vítěz voleb musel čelná místa svých kandidátek obsadit členy jiných politických stran - a to mi připadá nepravděpodobné :-))
0/0
3.5.2002 15:04

Exuper

Re: Volby jsou dulezite!
Mmm, ja myslim ze demokracie a kriminalita jsou dve rozdilny veci. Kriminalita muze byt v demokracii jako v totalite, stejne jako v obojim muze byt poradek. Spis bych to formuloval jako ze v 'Silny pravni stat zacnu verit az...atd.'
0/0
3.5.2002 15:33

horal

Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
predesilam, ze nejsem ani v nejmensim fanousek onoho megalomana z TV NOVA ale tvrzeni radoby nezavislych novinaru CT,ze tento clovek ohrozil jejich osobni a profesionalni cest mne ze srdce rozesmalo. ohrozit se da jen to, co exostuje a to v pripade vetsiny "redaktoru" CT neexistuje.... jak muze mit nejakou cest nekdo, kdo verejne porusuje zakony,kdo verejne napada bez sebemensich dukazu jine osoby a odvolava se na tzv. "utajene a chranene zdrojů ktere ve skutecnosti neexistuji. jak muze mit nejakou cest nekdo, kdo bez skurpuli nasilne obsadi vyrobni prostredky sveho zamestnavatelea zneuziva techto prostredku ke svemu osobnimu prospechu ? Kde je jakasi cest nekoho, kdo kyda sva hovna na majetek nekoho, kdo nema stejny nazor a opovayil se s nim nesouhlasit? O jake cti mluvi nekdo,kdo zcela otevrene vydira politika a sve zamestnavatele stavkou a jeste ma tu drzost proklamovat sve osobni zajmy za zajmy verejne ? takovi lide nemaji cest zadnou a proto podle meho nazoru nemaji moralni pravo se domahat jeji ochrany.
0/0
3.5.2002 13:04

Datel

Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
Aha. Verejne porusuje zakony - co to je za blbost? Ktery zakony porusuje a co na to soud? Odvolava se na neexistujici zdroje - co to je za blbost2? Kyda hovna atd. - blbost3? Vydiraji politika - blbost4? Jste legracni.. Tolik blabolu a pritom vsechno na urovni bab u samoobsluhy. Mno, myslim ze jediny co vas prudi je to ze se nepodvolili ataku ODS. Je to tak, ze? ;-) Obavam se ze kdyby byli poslusni a pekne se Bobuli a Hodacovi podvolili - ze by to zrovna znamka cti asi nebyla. Ovsem nekteri jedinci, kterym svoboda medii zrovna na srdci nelezi, by byli spokojeni a nedelali ze sebe tajtrdliky v diskusich na IDNESu :O)
0/0
3.5.2002 14:18

mike_k

Re: Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
Domnivas se snad ze nase zakony umoznuji nekomu obsadit cizi budovu nebo ze snad v zakoniku prace je neco o tom ze by zamestnanci rozhodovali o tom kdo smi a kdo nesmi byt jejich reditel.
0/0
3.5.2002 22:05

Datel

Re: Re: Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
To se nedomnivam. Ale tady se bavime o krizi v CT, ne o obsazovani cizich budov nebo o rozhodovani kdo bude reditelem. Takle jak to podavas je to dost typika ukazka demagogickyho ohybani faktu v neci prospech. Jednak soud konstatoval, v reakci na podane zaloby, ze zamestnanci zadny zakon neporusili. A druhak nikdo neobsadil cizi budovu (rikas to jako kdyby komado vystrilelo nejakej barak, hehe), ale pouze zamestnanci zustali na svym pracovisti mimo pracovni dobu. Zamestnanci nerozhodovali o tom kdo neco smi ci nesmi - odmitli jmenovani podivne dosazenyho reditele a zahajili protestni stavku. Spolu s odborovou organizaci. Neboli v souladu se zakonikem prace.
0/0
4.5.2002 17:17

Juras

Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
Taky myslím, že si obě strany nemají co vyčítat. Ať si zaslepení datlové klovou co chtějí :-)
0/0
3.5.2002 14:29

Exuper

Re: Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
To mě vždycky pobaví, když někdo absolutně bez argumentu začne někoho dalšího osočovat že je zaslepenej, zatímco on sám v tom má jasno :-)))
0/0
3.5.2002 14:39

Juras

Re: Re: Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
:-)) Já jsem se taky dobře bavil během loňské krize v ČT. Jenom toho chudáka poplivaného (bez jediného argumentu) Hodače mi bylo líto :-((
0/0
3.5.2002 14:42

Katka

Re: Re: Re: Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
Pan Hodac a spol. dobre vedel, s kym se chce spojit. Nevim tedy proc ho litujete, kdyz ho ta banda gauneru pro vlastni "cistotu" hodila pres palubu. Udalaji to s kazdym, s kym si vzpomenou to udelat.Maji na to "grif" z Husakova rezimu, to vam nedoslo??
0/0
3.5.2002 14:53

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
S kým se chtěl pan Hodač spojit? Se zaměstnanci, kterým chtěl dělat ředitele - proto se přihlásil do konkursu na ředitele ČT. Vzpomínat husákovský režim v souvislosti s člověkem, který trávil valnou část těchto let v emigraci mi připadá velmi hloupé. Pokud chcete nadávat na ODS, založte jiné téma. Já mluvím o Hodačovi a o tom, jakým způsobem se k němu někteří naši spoluobčané chovali. Bez jediného argumentu jej nálepkují stejně jako Vy.
0/0
3.5.2002 15:00

Martin

Souhlasím...
Sice je ta debata o Hodačovi trochu od tématu, ale způsob, jakým se k němu chovali tzv. nezávislí a tzv. nestraničtí zaměstnanci ČT byl velice nechutný. Prostě se rozhodli, že bude špatným ředitelem a prot ho nebudou poslouchat...
Je to velice vtipné - umíte se snad někdo představit takové bolševické chování třeba v bance nebo ve fabrice???? Kdy si dělnící (zaměstnanci) udělají poradu, vysloví nedůvěru řediteli a převezmou vládu nad majetkem svého zaměstnavatele???
0/0
3.5.2002 15:34

Exuper

Re: Souhlasím...
no, to je dost odvazna formulace. Oni se preci nerozhodli ze bude spatny. Oni jenom nesouhlasili se zpusobem jak se dostal do funkce. Neboli spatne bylo uz neco v zakladech. Byt nezavislym novinarem a makacem u pasu je rozdil. Prave v charakteru prace. Ovsem dovedu si treba predstavit podobny protest treba tech zamestnancu statni banky, kterou se snazi ovladnout politicka strana. Stejne jako si dovedu predstavit podobny protest na vysokych skolach (pamatujete na '89?), v divadlech nebo jinych verejnych institucich. Ze zakony v te dobe byly spatny a cesty k CT politicky zabrany je snad jasny uz z toho prostyho faktu ze na zaklade tehle protestni akce zamestnancu CT muselo tohle vsechno byt prekopano do stavu ktery je dnes a ktery se tomu predhozimu zaplatpanbu uz moc nepodoba. To s tim bolsevismem - to myslite opravdu jako vtip, doufam.
0/0
3.5.2002 16:55

Juras

Re: Re: Souhlasím...
Vy si dokážete představit podobný protest u zaměstnanců státní banky? To jako že byste v klidu akceptoval, že zaměstnanci začnou nakládat s penězi po svém, otevřou si úvěr, kterým financují své aktivity a nakonec ještě období svých šmelin prohlásí za "stávku, během níž úplně normálně pracovali", aby dostali ještě plat? Srovnávání s rokem 89 je vedle, i když to patrně také byla bouda. No a bolševismus - to není synonymum komunismu (jak si možná myslíte), to je prosté válcování silou "Je nás víc, proto máme pravdu". Žádné jednání, jednat budeme, až Hodač, kterého neuznáváme, odejde. Co je v tom za vtip? Typický bolševismus se vším všudy.
0/0
4.5.2002 23:27

Exuper

Re: Re: Re: Souhlasím...
Co ? Ufff, no to bude narocna debata jak vidim. Pokavad se politicka strana bude pokouset ovladnout z nejakyho duvodu statni banku, tim ze si tam bude chtit dosadit lidi kteri udelaji cistku v oddeleni uveru, tak samozrejme ze budu vdecnej vsem zamestnancum kteri budou riskovat zamestnani tim ze takhle dosazeny lidi odmitnou, budou dal pokracovat ve svoji praci a pripadne timhle vsim iniciuji predelani spatnych zakonu, ktere jsou zkonstruovany zvracene - tak aby politicka strana mohla banku ovladnout. Prijde vam to stale nepochpitelny, tahle analogie ? Jinak aby jsme si udelali jasno v te terminologii - bolsevismus je druh nasilne politiky ktera ignoruje demokraticke principy. Ne nejaky neloajalni zamestnancky pomer. Pokavat na analogii s bolsevismem trvate, pak ji lze aplikovat v tomhle pripade velmi snadno na chovani strany ktera si chce podmanit svobodne medium. Co vy na to? Neopustime tohle zcestne pojmenovani radej ? ;-) Protesty na VS v 89 nebyly nic jinyho nez postaveni se zvuli zezhora. Vy jste to v te dobe vnimal jinak ? Nepovidejte..
0/0
5.5.2002 18:22

Exuper

Re: Re: Re: Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
Osobne si myslim ze Hodac byl takovej bilej kun. Zkraje nejspis netusil jaky to nabyde rozmery, pak chtel snad odejit ale Dedeckove spolek ho tam udrzoval nejakym psychickym polonasilim. Aspon z nejakych rozhovoru s lidma kolem nej to tak vyznelo. Hrnul se kam nemel a doplatil na to. Chvilema mi ho taky bylo lito. Ale do ceho leze urcite vedel. Nojo, co uz ted s tim...
0/0
3.5.2002 15:29

Mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Cha,cha..... pry ohrozili jejich cest..........cha cha
Neni to urcite jen cesky problem, ale nejakym zahadnym zpusobem se vam podarilo odbocit od tematu Zelezny vs. CTv, uz se jen nemuzu dockat analyz posledniho kola ligy a taky trochu toho sexu by neskodilo, stejne je hlavni tema davno zapomenuto. Funguje to tady stejne, jako v parlamentu, tak prosim nenadavat poslancum, jsou jednimi z nas.....
0/0
16.10.2002 15:09





Najdete na iDNES.cz