Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vrah leží bez dozoru v nemocnici

V pražské nemocnici Na Františku leží muž, který byl odsouzen za vraždu k 18 letům vězení. Kvůli tomu, že se Roman Moravec musí podrobit operaci břicha, mu Městský soud v Praze na půl roku přerušil výkon trestu. Odsouzeného pacienta nehlídá policie ani vězeňská služba. Jeho zdravotní stav je natolik vážný, že musí být na jednotce ARO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel Budil

Další ukázka politického řízení justice,
noc jiného k tomu dodat nejde. Porovnejme: na smrt zdravý Grebeníček, kterého před soud nelze dostat, prokazatelně operovaný Šrejbr, kterého je třeba odvléct do lochu skoro ze sálu a omarodivší vrah, propuštěný bez dozoru na svobodu. Fuj, soudcové, plivu vám do míst, kde mají slušní lidé tvář.
0/0
26.4.2002 12:24

MASIK

Chytraci
Koukam, ze spousta lidi by nejradsi vytloukala krebik hrebikem. Kde kdo se rozciluje at ho odpoji od pristroju a nechaj zhebnout, ale nikoho nenapadne, ze ten clovek vubec nemel dostat sanci k tomu cinu. 12x trestany recidivista!!!! Ten se mel bud nekde lecit, nebo dozivat zivot v nejakym ... mene strezenym ustavu. nic vic, nic min. A vsem tem, co by ho nechali zemrit, bych chtel rict. Chtel bych videt aspon jednoho z vas, jak odpojujete toho cloveka a nechavate umrit. Vytloukat hrebik hrebikem, hasit pozar po pozaru, kricet chytte zlodeje, kdyz uz je davno pryc. to by vam slo.
0/0
25.4.2002 19:36

Robos

Re: Chytraci
Ano, po 12x trestání už neměl vylézt. 1-2-3 a dost.
0/0
25.4.2002 21:53

Mix

Re: Chytraci
Co to meleš za filozofii ??? 12x soudně trestanej naposled za vraždu... Na takový šmejdy má jednoznačně platit trest smrti.  Nebo že by to byl 12x justiční omyl... Nikdo z nás, co by ho nechali zhebnout, by ho odpojovat od přístrojů nemusel, kdyby pořádně fungoval systém spravedlnosti na takový jasný případy, jako je tenhle "marod".
0/0
25.4.2002 23:51

wanda

vaše reakce jsou nadmíru populistické
a nezda se vam, že v případě lékařské péče je snad jedo, jestli je někdo vrah nebo ne? i vrah má nárok na lékařskou péči, pro mně je důležité, že je mu lékařská péče zajištěna, reakce typu "odpojte ho od přístrojů" mi připadá nemístná a trestuhodná.
0/0
25.4.2002 18:59

Vyzír

Re: vaše reakce jsou nadmíru populistické
To snad nemyslíte vážně, "pro mně je důležité, že je mu (vrahovi) lékařská péče zajištěna"  A pokud zdrhne, a někoho při tom případně zabije, to pak bude v pořádku, že. Holt ať žije svoboda a lidská práva vrahů, ostatní mají zřejmě smůlu. Trestuhodné mi připadá stavět se na stranu vraha. Morálně jsou pak takoví "humanisté" nepřímo zodpovědni za činy, které takovým gaunerům společnost umožní svojí pseudohumanitou spáchat. Jak je to přísloví - vrána vráně...
0/0
25.4.2002 20:00

pozorovatel

Re: Re: vaše reakce jsou nadmíru populistické
Zdrhne??!!?? Myslím, že jeho současný zdravotní stav je pro něj tím nejspolehlivějším vězením na světě. Viděl jste někdy ARO zevnitř? Já osobně jsem sice zevnitř viděl "pouze" JIPku, ale ARO se zcela bezpečně až tak moc neliší. Aspoň pokud jde o "kondici" pacientů. A u žádného z těch, které jsem tam viděl, by mě ani omylem nenapadlo, že by dokázali sami od sebe vstát a odejít. Pokud by to dokázali, nebyli by tam.
0/0
26.4.2002 9:51

Robos

TO JE NĚJAKÁ PRDEL,NE?!?!?!?
Kriste pane -dvanáckrát soudně trestanej, naposledy za vraždu, za tu dostane osmnáct let s ostrahou a pak mu přerušej trest a daj ho jen tak bez hlídání mezi lidi?! To hergot platím ze svých daní a zdravotního operaci nějakýmu recidivistovi, který si podle všech přirozených zákonů zasloužil už dávno zdechnout?!  Co to je, tohle?! Je pravda, že striktně zastávám trest smrti a kdyby bylo po mém, už by se smažil v pekle, ale tohle je trochu síla i na naši převelmi sociální a převelmi chápavou republiku....
0/0
25.4.2002 15:46

Mix

Odpojte ho od přístrojů...
Ať chcípne a bude o jednoho šmejda na světě míň... NEhodlam financovat jeho léčení a věznění ze svých daní
0/0
25.4.2002 15:45

Bob

Re: Odpojte ho od přístrojů...
SOUHLASÍM!!!!!!!
0/0
25.4.2002 18:36

RobertR

Skoro polepšen
No, jestli už má osm let z osmnácti odsezeno, tak už je vlastně na půl polepšen.
0/0
25.4.2002 15:35

hlava75

Tak Stando, co ty na to ????
0/0
25.4.2002 15:19

wewerka

špatný datum
Neměl ten článek vyjít už na Apríla?
0/0
25.4.2002 15:05

Zdeněk

Re: špatný datum
Jenže tohle NENÍ apríl ... :-((((((((((((((
0/0
25.4.2002 15:19

Pavel

SOUDCE JE MRKEV
Tento fotbalový slogan by se asi hodil, protože když soud někoho uzná vinným a právoplatně mu udělí výjimečný trest, který ve svém zdůvodnění musí obsahovat podrobně popsané, čím je dotyčná osoba mimořádně nebezpečná pro společnost, tak by soudce neměl přerušovat výkon trestu bez dodatečných podmínek, jako je např. stálý dozor. Ostatně, bylo vůbec nutné kvůli operaci výkon trestu přerušovat? To by nemohl být v normální nemocnici pod dozorem operován člověk ve výkonu trestu? ....!
0/0
25.4.2002 14:41

slavoj

Páni poslanci
máte v hlavě totálně vymleto, zakazky v hodnote x miliónů to vám bez tendru jde udělovat náramně,ale o naprosto samozřejmou věc, s kterou každý občan
v tomto státě počítá jako je jeho bezpečnost se staráte jak kdyby se vás to snad ani netýkalo. Až ten chlap vám zdrhne nedej bože někomu ublíží, tak jsem zvědavej kdo ponese odpovědnost, samozřejmně, že nikdo a to je tak ve všem úplně ve všem.
0/0
25.4.2002 14:38

Milena

Dvojí metr
V případě pana Šrejbra, ač není násilník a své okolí nijak neohrožuje, bylo nutno jej eskortovat do vězení proti vůli ošetřujícího lékaře a bez ohledu na jeho zdravotní stav. A s mnohonásobným recidivistou a bezohledného vrahem Moravcem se jedná takto "v rukavičkách".  V případě pana Šrejbra prý nebylo možné počkat týden-dva, až bude z nemocnice propuštěn, zatímco nebezpečného brutálního vraha je možné pustit z vězení a ponechat bez dozoru hned na půl roku.
Normálnímu člověku nad tím zůstává rozum stát.  Teď už snad je dostatečně zřejmé každému,  jak trapné a nechutné divadlo se tady odehrálo v případě Šrejbra.  Hlavně, když se tím pak Špidla mohl v rozhovorech chlubit, jak se hezky daří akce "čisté ruce". Zajímalo by mne také, kolik stály převozy Šrejbra z vězeňské do Střešovické nemocnice ke každodennímu ošetření (jak o tom psaly Lidovky)?
A na případnou "nápravu křivd" se nakonec složí hádejte kdo? Přece daňový poplatník, že. Tedy pokud náhodou nebude mít smůlu a nepřijde do cesty vrahu Moravcovi, až se ten zbrchá z nejhoršího.
0/0
25.4.2002 13:54

bývalá

Re: Dvojí metr
 šrejbr je zloděj - tak nač ty slzy  paní je snad fanynka  
0/0
25.4.2002 14:21

Tomas

Re: Re: Dvojí metr
Ale není vrah. Copak Vy ten rozdíl nevidíte? Vedle koho byste se v nemocnici cítil(a) bezpečněji? Nebo se bojíte,že by Vám Šrejbr vzal peněženku?
0/0
25.4.2002 14:35

slavoj

Re: Re: Dvojí metr
Jste naprosto presvedceny,ze srejbr je zlodej?
0/0
25.4.2002 14:45

motto

Re: Re: Re: Dvojí metr
 
Tak proc asi nesedite v kriminale VY? Ono je hodne naivni si myslet, ze nekdo sedi jen takS tou eskortou je pravda, ze mohli klidne pockat, vubec by se nic nestalo -to je taky pravda. Ale na druhou stranu, kdo byl treba na vojne, tak vi, jak se spousta vojaku snazi dostat ulevy a vsechno protahuje jen aby treba nemuseli odslouzit svoji smenu. Bohuzel nemohu se zbavit dojmu, ze p. Srejbr je jiny....
P. S. ja to nikdy nedelal - to jen tak pro pripadny rejpaly
0/0
25.4.2002 15:10

Tomas

Re: Re: Re: Dvojí metr
Spíše ne.
0/0
25.4.2002 15:13

motto

To snad neni mozny?
 
Tak presne v takovych pripadech ma clovek pocit, ze kdyz neco neni napsany v zakone, tak jakoby najednou neexistovalo. Jsou to ale priblbly ovce vykonny.... Takze kdyby se neco stalo, budou zase vsichni koukat jak hnupy a svalovat vinu jeden na druheho. Jde prece o princip a to i o moralni. To znamena, ze chvili ses odsouzenej bez prav a pak zase "20" minut obcan, ktery neni nicim "zatizen". Jste ale banda blbcu, ktery zivi stupidni zakony....
0/0
25.4.2002 13:37

Maxo

Nezabudnime, ze sudy rozhodnu vzdy v prospech spravodlivosti
Prekvapilo ma, ze takemu cloveku bol trest na pol roka PRERUSENY. Este stastie, ze aspon na Slovensku mame perfektne sudy, ktore vzdy spravodlivo rozhodnu, ako napr. v pripade Alojza Lorenca, ktory dostal zasluzeny trest 15 mesiacov podmienecne s odkladom na tri roky (!). Skutocne zasluzeny trest   za tie stovky ludi, ktorym pan general zneprijemnoval zivot...
0/0
25.4.2002 13:36

vasek

Re: Nezabudnime, ze sudy rozhodnu vzdy v prospech spravodlivosti
a co udelal soudruh Lorenc tak strasneho ze by mel byt exemplarne potrestan neplnil nahodou jen rozkazy tech nad nim a nedostali je oni nahodou od tech nejvyssich ve strane kterou tu vsichni trpeli a ted si vsichni hrajou jak proti ni bojovali a neplnil jen zakony tehdejsi doby ktere nekdo odhlasoval a toho nekoho jsme nahodou my nezvolili - ted nechci vypadat jako mrudej komanc jen se zamyslim nad tehdejsi dobou ve ktere jsem jeste studoval a nechaval se mlatit lorencovo pacholky ale casem se na to koukas jinak ... a je mi lito ze se odsoudi jen jeden ale co ty ostatni co byli daleko mocnejsi na ty nikdo nemuze ??? a to me sere a k tomu vrahovi - at je to jak je to ale neprijde vam ted opravdu pripad Srejbr absurdni jeho eskortujou jak posledniho smejda a ani jeden znalec nerekl ze se provinil jen proto ze se nekdo kdo ani pomalu nevi co je to podvojne ucetnictvi domniva ze podvadel a ten nekdo studoval za bolsana a proto z principu nenavidi kapitalisty a tak se jim chce pomstit a mi ho za to jeste kralovsky platime a nekdo jemu podobny propusti - tedy prerusi vykon trestu ksindlovi kterej celej zivot je ksindl a zamorduje nebohou starenku - kdyby to byl nekdo kdo nestastne nekoho trefil tak bych to i pochopil ale takovej ksindl ... ale to jsem se rozkecal tak se mejte a myslete hlavou at vam nezakrni to by se totiz politikum politrukum hodilo ... hezky vikend
0/0
25.4.2002 18:57

tonda

0/0
25.4.2002 13:33

jan

0/0
25.4.2002 13:32

jan

Bravo! Konečně jsme právní stát. Vrazi jsou konečně chráněni jako ohrožený druh. Je to asi tím, že jich je méně než slušných lidí. Až mu otrne, věřím, že jeho další obětí bude ten, kdo takto rozhodl nebo ten, kdo tyto pořádky u nás zavedl. Nevíte o tom soudruhu Klausi a vaše ODS nic?
0/0
25.4.2002 13:30

Tomas

Re:
Já bych spíš typoval soudruha Havla a jeho víru, že pravda zvítězí nad lží a nenávistí. Je to podobné jako jeho amnestie.
0/0
25.4.2002 14:41

znechucen prací

jak typické, Kocourkov na pokračování...
No tak to se nemůže nikdo divit, že Kájínek zdrhnul a nikdo si toho nevšiml, pokud někdo rozhodne, že vrahovi dá na 6 měsíců svobodu, tak se tu nemůže divit ničemu a jen sledovat průběh tohoto debilního systému.
0/0
25.4.2002 13:17

Zdeněk

A jak se asi cítí
pozůstalí, když se na něj teď pohlíží jako na bezúhonného občana ? Kterej soudce mu přerušil trest a kolik za to asi dostal ? Už vidím, jak jen čeká na příležitost, sám si odpojí přístroje a bude fuč. Opravdu super
0/0
25.4.2002 13:15

Vyzír

To jsem zvědav...
... za jak dlouho dostane milost od Havla. Pokud se mu dřív nepodaří utéct. Za půl roku by toho zdravotně mohl být schopen. Za deset let kriminálu by mu to stálo za to. Doufám, že při útěku zase někoho nezabije. Máme to holt skvělý zákony . Doufám, že už se z operačního sálu nevrátí!!!
0/0
25.4.2002 13:03

Radek

Re: To jsem zvědav...
Jo a tu operaci platíme my všichni z daní. Raději bych platil elektrický křeslo.
0/0
25.4.2002 13:23

Zdeněk

ŠÍLENÉ !!!
NAPROSTO ŠÍLENÉ !!! Co se ještě musí stát, aby někteří lidé začali myslet ???
0/0
25.4.2002 13:02

kcud

Re: ŠÍLENÉ !!!
No aby se něco dělo, tak by musel nejdriv nekdo najet s dodavkou semtexu do poslanecky snemovny zrovna kdyz by tam byl na navsteve i senat, a vsechny ty parchanty vyhodit do luftu, pak mozna by se deli veci, a nebo taky ne, dneska clovek nevi.
0/0
25.4.2002 14:22





Najdete na iDNES.cz