Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Betlémě se strhla přestřelka

U betlémské baziliky Zrození páně se večer strhla prudká přestřelka. Jejími účastníky byli izraelští vojáci a Palestinci, které vojáci v bazilice obléhají, píše agentura Reuters. Izraelci se podle tamního guvernéra Muhammada Madáního, který je mezi uvězněnými, pokusili dobýt část kostela. Z budovy stoupaly plameny a dým. Mluvčí izraelské armády popřel, že by vojáci chtěli dovnitř.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C2

,
Židi pryč z Palestiny-a bude klid!
0/0
17.4.2002 10:56

Kato

Ozve se nekdo s konkretnimi znalostmi a schopny vecne diskuze?
Z dosavadnich odpovedi to vypada tak, ze kdyz prepadnu banku a pak se schovam v chramu sv. Vita, tak na mne policie nemuze. Jenom jsem nepochopil, zda mi to musi dovolit kardinal Vlk nebo sam papez.
0/0
17.4.2002 9:24

Kohn

Re: azyl
Svetske pravo prestava platit u chramovych dveri, potud teorie, jakmile vezmes za dvere u chramu, feudal na Tebe nemuze. Druha vec je ta, ze podle reguli smi s mecem do chramu jen lenni pan. Ve sv. Vitu by ses schovat mohl, ale nezapomen, ze bys tam dlouho nevydrzel, cirkev nema povinnost Te zdarma zivit. Azylanta ale zaroven nesmela odmitnout. Drive to fungovalo tak, ze Te odvedli do klastera a Ty ses tam pokal za svoje hrichy, zasvetil se Bohu. Kdybys vystrcil nos, tak Te feudal v lidu ubezdusni ( zabije ). Tohle mi rekli na konzultaci na FF UK.
0/0
17.4.2002 9:33

Michal

Re: Re: azyl
byl tam s tebou taky caesar ??????????? predstav si, ze jemu rekli ale uplne to stejny, takze asi mate pravdu ...
0/0
17.4.2002 9:44

Kohn

Re: Re: Re: omluva
omylem jsem prekopiroval cizi prispevek a tan muj neodeslal. Autorem je Caesar a ne ja. Jeste jednou se omlouvam. Kohn
0/0
17.4.2002 9:48

Caesar

Re: azyl
Svetske pravo prestava platit u chramovych dveri, potud teorie, jakmile vezmes za dvere u chramu, feudal na Tebe nemuze. Druha vec je ta, ze podle reguli smi s mecem do chramu jen lenni pan. Ve sv. Vitu by ses schovat mohl, ale nezapomen, ze bys tam dlouho nevydrzel, cirkev nema povinnost Te zdarma zivit. Azylanta ale zaroven nesmela odmitnout. Drive to fungovalo tak, ze Te odvedli do klastera a Ty ses tam pokal za svoje hrichy, zasvetil se Bohu. Kdybys vystrcil nos, tak Te feudal v klidu ubezdusni ( zabije ). Tohle mi rekli na konzultaci na FF UK.
0/0
17.4.2002 9:35

Kato

Re: Re: azyl
Caesare, diky za pokus, ale vypada to nejak divne. Ty reci o meci a lennim panovi spise vypadaji na stredovek nez na soucasnost. Mne nazajima historie, i kdyz zajimava, ale to co plati ted. Nechci zpochybnovat erudici ucitele na FF, ale myslim, ze tady by byl kompetentni spise nekdo z pravnicke fakulty.
0/0
17.4.2002 10:37

Caesar

Re: Re: Re: azyl
Mas pravdu, mne ale rekli tohle....
0/0
17.4.2002 10:49

Kato

Re: Re: Re: Re: azyl
Pri vsi ucte ke kolegum pedagogum musim jen konstatovat - no jo, filosofove....
0/0
17.4.2002 10:58

Michal

Re: Re: azyl
tohle neni z konzultace na FF UK...opalil jsi to nekde na webu, pritom te nenapadlo ze popisujes asi 14. ci 15. stoleti, kdy je cirkevni pravo jedinou pravni instituci..asi te nenapadlo si najit odluka statu a cirkve....zda se mi, ze svoje napady  beres na nejakem verejnem zachodku na Vaclavaku....tvoje "ztylisace" tomu odpovida....
0/0
17.4.2002 22:58

Michal

Re: Ozve se nekdo s konkretnimi znalostmi a schopny vecne diskuze?
presne tak, kamarade, zvedni telefon a zavolej si ke sv. Vitovi...jeste dalsi vec, pokud vstoupi Izraelci do prostoru baziliky, dostavaji se na vatikanske teritorium..za prve
Francie ma patronat nad touto bazilikou a ze jsou Francouzi nasrani jako certi, to si pis! ne na palestince, ale na to hovado sarona a ten jeho vojenskej dobytek...to uvidis tu melu, pokud si izraelci neco troufnou, uz toho zmasakrovali dost, bazilika je ponicena a okolo to vypada jako po vybuchu
zdas se byt nejakej pomalej v mysleni, mas nejake problemy?
0/0
17.4.2002 9:35

Kato

Jenom docela maly problem
Jediny problem co tu mam je uroven nekterych diskutujicich, ale s tim si hlavu nelamej, to je o nekom jinem, toho ani neznas.
0/0
17.4.2002 10:32

Rumburak

Vždyť je to jasné
Když Palestinec zabije Izraelce, je to teroristický útok. Když izraelští vojáci zastřelí pětileté ditě, jedná se o "vojenskou operaci s cílem zabránit terorismu". Tak o čem se dál bavit. I střelba izraelských vojáků do novinářů o něčem svědčí, nebo ne ?
0/0
17.4.2002 9:03

Honza

Re: Vždyť je to jasné
No vždyť izraelská vláda dobře ví, že zločin, který není mediálně zdokumentován a rozšířen, tak jako by se nestal.Proto tam zakázali vstup novinářům, jinak by něměli žádný důvod. Zatímco teriristické útoky v Izraeli jsou perfektně mediálně pokryty, kdy nám pustí v TV jak izraelští osadníci lynčují palestince, ničí jim majetek, apod.
0/0
17.4.2002 9:13

Caesar

Re: Re: je to jasné, pane kolego Hroníku?
Pane kolego, od studentu VSE bych ocekaval alespon trochu snahy o objektivnost. Ale budiz, snizim se na Vasi uroven.... Nevybijejte si zlost z toho, ze jeste nemate makro 2 a pretahujete inzenyra o semestr na Izraeli, ti lide Vam za to nemohou. Preji pekny den.
0/0
17.4.2002 9:23

Honza

Re: Re: Re: je to jasné, pane kolego Hroníku?
No až mi řeknete co neobjektivního jsem řekl tek se o tom múžeme bavit.Zatím je vaše argumentace jen na úrovni osobních útoků.A když akceptuji, že vaše skutečné jméno je Caesar, tak se na rozdíl od vás nebojím tam dát svůj školní mail (s vědimím všeho co z toho vyplývá).
0/0
17.4.2002 9:53

Caesar

Re: Re: Re: Re: objektivnost
priznavam, ze muj posledni prispevek trochu sklouzl na rovinu osobniho utoku, ale byla to pouze reakce na Vase prohlaseni o tom, ze Izraelci lyncuji Palestince. Pokud o tomto jevu mate nejake informace, predejte je , prosim, izraelskemu soudu, ktery, a za to se Vam zarucuji, vec radne prosetri. Vy jste ale ani neuvedl zdroj sveho tvrzeni. Z toho tedy vyvozuji, ze slo pouze o vykrik do tmy, ktery neni podlozen realnou situaci a snazil jsem se nalezt duvod Vasi zapsklosti. Celkove se da rici, ze Vase prispevky jsou tendencni, velmi tendencni. Nijak Vam nehodlam rozmlouvat sympatie k Palestincu, nebo Vase presvedceni nejak zlechcovat, jen Vas prosim, abyste pri sve argumentaci pouzival overen informace a nevymyslel si.
0/0
17.4.2002 10:09

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: objektivnost
Zmínky o lynčování a teroru můžete najít ve článku "Denuncia a Israel" od Ellen Cantarow na: www.rebelion.org. Co se týče mé tendenčnosti - nevím co je tendenční na tom, že nesouhlasím s vraždením civilistů i ozbrojených Palestinckých obránců na území Palestiny. Dále: jestliže chce Izrael ukončit násilí, proč se nestáhne na své území (včetně židovských osad).Potom stačí uzavřít hranice a od teroristů bude mít pokoj.
0/0
17.4.2002 10:27

Caesar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: objektivnost
Omlouvam se, ale me znalosti spanelstiny jeste nejsou takove, abych mohl posoudit obsah Vami uvedeneho clanku. Jiste mi ale nebudete vytykat, pokud s Vami budu dale nesouhlasit. Kdyby Palestinci chteli zit v miru, davno uz svuj stat maji. Staci tak malo, schopny a realisticky vyjednavac, ktery se nechce ztylizovat do pozice protiizraelskeho bojovnika a ktery bude schopen s Izraelem jednat. Palestinci musi pochopit, ze Izrael nemuze pristoupit na nektere jejich pozadavky. Nektere ustupky musi udelat i Izrael. To, ze vytvoreni sveho statu odmitli jiz na konci. let ponechme nyni stranou. Vam vadi mrtvi Palestinci. Pane kolego, v tomto aspektu se od Vas odlisuji, mne vadi mrtvi lide. Smrt je stejne strasna na ben Jehude i v Ramalahu. Nesmyslne nasili musi prestat, ale opet musim konstatovat, ze Izrael je schopen a ochoten jednat, naproti tomu Palestincina sebe jen vesi bomby....
0/0
17.4.2002 10:46

Michal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: objektivnost
Pane kolego, v tomto aspektu se od Vas odlisuji, mne vadi mrtvi lide.....pravi Caesar.
Cokoliv tady clovek cte  tveho je intelektualni mizerie, stereotypy, opakovana propaganda a zase jenom opakovana propaganda.
Priste se nesnaz "ztylizovat" izraelce do role ochrancu poradku a demokracie, kdyz jsou to mizerni a krveziznivi vrahove. Jeste tady zacni povidat, jak jsou vojensky nadrazeni a ja se budu popadat za bricho. Kdyby jim Anglicani a Americani nepujcili jejich  vlastni letadla v roce 1973(litala z Gibraltaru), nemeli by ani s cim litat. Jejich cela letecka obrana byla rozprasena Araby. Izrael je zeme, ktera si ani nedokazeze vladnout, v cele mela a ma bandity, zabijaky, demagogy a ortodoxni silence a bez financni pomoci Ameriky by neznamenala vube nic... uplna nula....zilch....neco jako jsi ty.
 
0/0
17.4.2002 22:51

Kato

Objektivnost?
Nechci se zabredat do sikuzi o duveryhodnosti toho zdroje co jste citoval. Nicmene by mne zajimala vase predstava o uzavreni hranic mezi Izraelem a potencionalnim Palestinskym statem. Mozna by neskodilo podivat se na mapu, jak by ty hranice vypadaly. Z tohoto pophledu je mozna skoda, ze na vyskokych skolach byly zruseny vojenske katedry. Ne zy bych byl z jejiho absolvovani nadseny, ale spouste lidi zde by to docela prospelo. Urcite by ztratili cast sveho prebytecneho idealismu a castecne si poopravili si sve romanticke a zmatene predstavy o zpusobu vedeni valky a realnych moznostech obrany teritoria.
0/0
17.4.2002 10:49

Šolim

Re: Re: Re: Re: Re: Re: objektivnost
Honzo z VŠE,
1) si vás dovoluji upozornit, že zmínku o čemkoliv můžete nalézt na mnoha místech, i v Izraeli!!! Je to totiž demokratická země.
2) Co považujete za vraždu? Já jsem si doposud myslel, že je to úmyslné usmrcení bezbranné osoby. Pokud máte nějaké informace o hromadném vraždění palestinských civilistů (dokonce nemluvňat), měl byste okamžitě zmobilizovat všechny své síly a dotáhnout tuto mimořádně(!!!) znepokojivou skutečnost před nějaký tribunál. Jinak bych to mohl považovat za odporné pomluvy.
3) byste mohl trochu zapátrat a zjistit si, proč vlastně Izrael tzv. okupuje nějaká území.
0/0
17.4.2002 10:54

Honza

Re: Re: Re: je to jasné, pane kolego Hroníku?
No až mi řeknete co neobjektivního jsem řekl tek se o tom múžeme bavit.Zatím je vaše argumentace jen na úrovni osobních útoků.A když akceptuji, že vaše skutečné jméno je Caesar, tak se na rozdíl od vás nebojím tam dát svůj školní mail (s vědimím všeho co z toho vyplývá).
0/0
17.4.2002 9:56

Marek

Re: Vždyť je to jasné
Zrejme jste si asi nepovsiml nekolika malych detailu: Na izraelske vojaky strileji - at uz ji budete rikat ozbrojenci nebo nevinni neozbrojeni civiliste. Kde ty sve samopaly asi vzali, ze by z humanitanich dodavek potravin? Jeste jsem si nevsiml ze by pred sevebrazednym bombovym utokem navstevnici restaurace na nekoho strileli. Mohl byste mi prosim Vas vysvetlit tento drobny pro Vas zrejme nepodstatny detail???? Urcite je Vam to jasne, ale me to stale ne a ne dojit.
0/0
17.4.2002 9:46

jirka

Re: Re: Vždyť je to jasné
Tobě to né a né dojít,protože ti to né a né a nechce dojít.Izrael je okupant a cizorodý státní útvar na cizím území už od svého vzniku,a kdyby nedošlo k takový pitomosti,jako je vznik novodobého Izraele,tak by ti tedˇnemuselo pořád něco né a né a nedocházet.
0/0
17.4.2002 10:02

Honza

Re: Re: Vždyť je to jasné
No Marku, trocha logiky by neškodila. Na izraelské vojáky, pokud se nacházejí na okupovaných úzamích, má právo střílet každý Palestinec.To je snad základní logika ne? Okupant přece na cizím území nemá co dělat.A že mají Palestinci zbraně?No zdaleka ne tolik kolik jich má Izrael a mimo to právo na zbraně má každá zem, je to její vnitřní záležitost. Pokud umíš číst tak sis mohl všimnout, že nikde nepodporuju teror proti civilistům v Izraeli.Teď, když ti to říkám po lopatě, tak snad nebudeš míchat dvě věci dohromady.
0/0
17.4.2002 10:14

Caesar

Re: Re: Re: clovece, vzpamatujte se
Ten, kdo nejvice micha fakty, jste opet Vy. Pravo na obranu ma, jak jste uvedl, opravdu kazda zeme. Ale je Palestina mezinarodne uznanym statem? Neni, a pokud se Palestinci budou chovat nadale stejnym zpusobem jako dosud, tak ani nebude. Palestina je pouze autonomni uzemi. A ac tomu jiste nechcete, prave Izrael ma pravo na obranu a on to nyni cini. Nemuzete jednomu pravo prisuzovat a jinemu brat. Musime take rozlisit, kdo zacal s intifadou. Izraelci? Tomu prece nemuzete verit ani Vy. Jen na okraj...Palestinci se v dohodach s Izraelem zavazali, ze na autonomnich uzemich bude fungovat jen lehce vyzbrojena policie (te dodal zbrane sam Izrael). Pro Vas neni snaha o nakup zbrani z Iranu porusenim teto dohody? A proti komu mely byt tyto zbrane pouzity? Proti Syranum? Proti komu vyrabi Palestinci v garazi bomby? Proti vojakum, kteri operuji na autonomnich uzemich ( a kterych se Palestinci boji jak cert krize ), nebo proti nevinnym lidem v Haife, Tel Avivu...
0/0
17.4.2002 10:33

Honza

Re: Re: Re: Re: clovece, vzpamatujte se
Vraťme se zpět.Když izraelci nechtějí teror proč nestáhnou své osadníky a vojáky do Izraele a neuzavřou hranici?Jestli nechce Izrael teror, proč už delší dobu ničí palestinskou infrastrukturu (domy, vodovody, elektřinu, policejní stanice).To jen zvýší počet lidí kteří mají okupace plný krk.A Izrael se může stáhnout, k tomu nepotřebuje niči souhlas. Taky by mně zajímalo kdy izraelská vláda začne bojovat proti izraelským extrémistům a začne je zatýkat (osadníci, politici, kteří propagují etnickou čistku na okupovaných územích).
0/0
17.4.2002 10:58

karel

Re: Re: Re: Re: clovece, vzpamatujte se
Jediný,kdo je v Izraeli nevinný,jsou arabové a sefardští židi.Ostatní jsou okupační přivandrovalci a dobře věděli,že jdou zabírat cizí zem.Takže už nechte těch keců o nevinných Izraelcích.Když chce být Izraelec nevinný,tak atˇtáhne z Palestiny!
0/0
17.4.2002 11:54

karel

Re: Re: Re: Re: Re: clovece, vzpamatujte se
Spravne-souhlasim!!!
0/0
17.4.2002 14:54

Marek

Re: Re: Re: Vždyť je to jasné
Palestinci bohuzel delaji terorismus bez ohledu na to jestli to podporujete nebo ne. Michat dve veci dohromady? Ne ne, to delaji ti sami Palestinci, co se podle Vas hrdinne brani proti 'okupantum'. Je to ponekud schizofrenni tvarit se, ze spravedlivi Palestinci se brani proti okupantum a nekdo uplne jiny dela terorismus. Tyhle dve veci jsou mnohem bliz nez si myslite nebo se tvarite. Muj zakladni postoj je, ze terorismus neni mozne nicim ospravedlnit. Vas zakladni postoj zrejme je ten samy co Palestincu: Za KAZDOU CENU znicit Izrael. Tu cenu uz muzeme videt hodne dlouho a zadne dohody s tim nikdy nic neudalaly.
0/0
17.4.2002 10:59

Kato

Cirkevni azyl
Je tu nejaky odbornik na cirkevni pravo, ktery by vysvetlil jak je to s pravem na azyl v kostele? Pokud skutecne existuje, jak funguje v pravich systemech v zapadni Evrope a Americe? Mne osobne pripada naprosto nesmyslne, kdyz se na nej odvolava ozbrojena horda, ktera ten kostel nasilim obsadila u udelala si z nej pevnost. A pokud se jedna o stavbu takoveho vyznamu jako bazilika Narozeni Pane, tak jde o vylozene vydirani. Uz jen maly krucek k brani rukojmi a pouzivani zivych stitu.
0/0
17.4.2002 8:43

Honza

Re: Cirkevni azyl
Pokud si to dobře pamatuji, tak ty Františkáni neříkali nic o tom, že by bazilika byla obsazena násilím a že by jim azyl poskytli nedobrovolně. Problém je taky v tom, že je nazíváš "ozbrojená horda".Pokud rozumíš česky tak jistě pochopíš, že ten kdo vpadne na OKUPOVANÁ ÚZEMÍ je agresor a ti kdo se staví na odpor jsou obránci.
0/0
17.4.2002 8:54

Marek

Re: Re: Cirkevni azyl
Jo jasne a kdyz se to hodi tak jsou z nich nevinni civiliste, ze????
0/0
17.4.2002 9:36

Kato

Re: Re: Cirkevni azyl
Nechci se prit nakolik poskytli knezi azyl dobrovolne a nakolik jsou rukojmimi. To bude vice jasne az budou mnisi v tom chramu zase sami. Rozdil mezi utocnikem (to je cesky ekvivalent pro agresora)a obrancem chapu, ale nijak to neresi problem kdo je v pravu.
0/0
17.4.2002 9:39

Michal

Re: Cirkevni azyl
civilni pravo respektuje cirkevni pravo azylu...za prve (ovsem Izraelci jsou vrazedne svine, to vsichni vime, ne?)
jak ty vis, ze je to horda, ktera neco nasilim obsadila? neposlouchas zpravy? sam papez ve vcerejsim telefonatu do baziliky podekoval knezim a potvrdil pravo cirkevniho azylu.....za druhe
30 polestinskych policistu je tam, 50 knezi a radovych sester, ten zbytek jsou zeny a deti, od muslimu po krestany. 200 lidi v bazilice....za treti
taky si muzes zagooglovat, jestli vis jak se to dela a najit si o cirkevnim pravu
hovada jsou Izraelci a vi to cely svet, zive stity pouzivali oni..za ctvrte
0/0
17.4.2002 8:56

jinej Jirka

Re: Re: Cirkevni azyl
preju Honzovi a Michalovi prijemne stravene chvile v muslimske komunite kdekoliv na blizkem a strednim vychode, verim, ze si jeste vice utvrdi sve vyhranene nazory na Izraelce...
0/0
17.4.2002 9:29

Kato

Re: Re: Cirkevni azyl
Ze je tam pouze 50 ozbrojenych muzu je pro mne novinka, zrejme jsem to nekde ve zpravach prehlednul. A ze ti ostatni jsou jen zeny a deti (nepocitam knezi a jeptisky) tak tzo teda skutecne ziram. Odkud to mas? Jinak je urcite povznasejici, ze papez potvrdil pravo cirkevniho azylu. To mi ovsem nedava odpoved na otayku, nakolik je toto pravo respektovano ze strany statu v Evrope ci USA. Samozrejme to muzu hledat v paragrafech, ale ty jsou tak slozite, ze se o nich dohaduji i pravnici (za co jineho by take byli placeni, ze?). Takze bych rad slysel o nejakem precedensu. Ty o nejakem vis, kdyz tvrdis, ze civilni pravo tento azyl respektuje? Nebo si to jenom myslis?
0/0
17.4.2002 9:46

Kato

Ozve se nekdo s konkretnimi informacemi a schopny vecne diskuze?
Z dosavadnich odpovedi to vypada tak, ze kdyz prepadnu banku a pak se schovam v chramu sv. Vita, tak na mne policie nemuze. Jenom jsem nepochopil, zda mi to musi dovolit kardinal Vlk nebo sam papez.
0/0
17.4.2002 9:28

tak to chodi

Vykurte Palestince z der
0/0
16.4.2002 23:43

Levah

Kdo driv prijde ten driv mele
Tak se tu vyjadruje mnoho jedincu. Dobra, tak se pochlapte a tahnete z ceske kotliny zpatky na vychod. Pred Vami tu byli Keltove a Germani, ktere jste vyhnali a to tak, ze krev strikala proudem. Je k popukani cist Vase pivne zaprdeny kecy plny nenavisti a mindraku. kecy od obyvatel zeme, ktera se za poslednich 400 let ani jednou nedokazala postavit na obranu sve vlastni zeme. Jenom zvanit a pak sklopit usi. potom se nelze divit, ze si mindraky nekde musite vyblit.
0/0
16.4.2002 23:34

Krutas

Re: Kdo driv prijde ten driv mele
BRAVOOOOOOOOO! BRAVOOOOOOOO! BRAVOOOOOOOO!
0/0
17.4.2002 5:25

Jan

Re: Kdo driv prijde ten driv mele
No, knihy zabývající se historií píší o situaci po příchodu Slovanů do české kotliny a odchodu Keltů něco jiného. Ovšemže Levah <=> Havel věren svému jménu naruby má právo psát pitomosti a ovšemže australský idiot Krutas má právo nad těmi pitomostmi jásat.
0/0
17.4.2002 8:19

Al-Jakbah

K čemu je Izrael?
Nebylo by lepší v něm těžit bioplyn? Výborným teoretikem i praktikem v této oblasti byl Sturmfuhrer Wilhelm Hoettl.
0/0
16.4.2002 23:28

Sup

Re: K čemu je Izrael?
Ty debile jeden vykleštěný!
0/0
17.4.2002 7:26

Kodl

palestinci
Dojima me jak se tu vsichni zastavaji palestincu pritom je znaji akorat z novin.Palestinec je clovek kteremu nelze verit.Lze tak,az tomu sam veri.Znam je dobre,zil jsem tam a verte palestinci v tomto pripade nejsou ti lepsi.Arafat nejlepsi priklad.Terorista s Nobelovou cenou miru ,hrac na dve strany a velky lhar.Proc myslite ze uz se s nim nikdo nechce bavit? Kvuli barve satku?
0/0
16.4.2002 22:17

beda

Re: palestinci
tak se nech vobriznout a vrat se tam kde ses vyskyt .... do pice
0/0
16.4.2002 22:55

přátelé

Idiotský kecy
Je komické, jak pár blbů z Čech radí Izraelcům, jak se stěhovat do Ameriky. Vy tupá stvoření, můžete si být jisti, že Izrael je doma tam kde jde, a to tisíce let, a tisíce let tam taky zůstane, i když vy budete zvracet hnis ze svých mozků kde chce. Samozřejmě, že Izrael zůstane ve Svaté zemi, až zatočí s teroristy podle jejich způsobu jednání- zlikviduje je. Go, Israel, go.
0/0
16.4.2002 22:14

karel

Re: Idiotský kecy
Vy jste ohromny epert a jenom mne prekvapuje ze pisete slusne cesky. Taky by mne pekne stvalo kdyby se mi po vice nez 1600 letech na dvorek stale stehovali nejaci Krovaci s pejzama. Have a good day
0/0
16.4.2002 22:35

...:-)

Re: Idiotský kecy
ty ses na tom asi dost blbe, dej se vysetrit  !!! Nechapu proc radeji nejdes nekam ............
0/0
16.4.2002 22:51





Najdete na iDNES.cz