Diskuze

Boeing problémy neměl, vypověděl pilot

Jihokorejské úřady pokračují v pátrání po příčinách pádu čínského boeingu. Vyšetřovatelé vyslechli pilota, který katastrofu přežil. Na palubě stroje, který narazil za mlhy do kopce u města Pusanu, bylo 166 lidí. Z nich podle posledních zpráv 119 přišlo o život, 38 přežilo a po devíti se pátrá. Pilot vypověděl, že při letu nebyly se strojem žádné problémy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pilot

16. 4. 2002 20:37
Pro Zákazníka a Neletce:
Napište mi maily jo kluci! :-) Ale budem tam řešit čištění bot a dechovku,nic jiného! ;-) Chudák Boeing,to bych mu nemohl udělat,ty bys tomu dal,víš jak by ho to bolelo??? :-))))))))) Čau :-)
0 0
možnosti

Zakaznik ?!?

16. 4. 2002 19:17
ma zkusenost
Vazeny pane rediteli Vnejsich vztahu CSA,
mozna by stalo za to, prestat prudit do vlastnich lidi a zacit se zajimat o ty vnejsi vztahy. Po zkusenostech s CSA, volim pokud to jde jine spolecnosti.
Cerstvy zazitek: nedele, 14.4.2002, 6.00, letiste Ruzyne - odlet do USA. Jak jsem jiz psal, z jistych duvodu volim spolecnost KLM. Presto nastava problem ohledne rezervace/odbaveni. KLM me s omluvou posila na prepazku CSA. Tam jedna zhruba 30ti leta zamestnankyne resi s dvemi americany stejny problem - po 3/4 hodine, kdy se postupne vystridali dalsi 4 lidi na pomoc one dame, ztracim trpelivost a hlavne mam obavy o svuj let. Omluvim se americanum a zadam predlozim svuj problem s durazem na cas sveho odletu - odpoved ? tady je - cituji DOSLOVA: "A CO MAM JAKO DELAT ?? JA JSEM TU SAMA - JA SE Z TOHO POSERU" Opravdu doslovne cituji - muze mi to dolozit cela ma rodina. Naprosto v soku odchazim ke kancelari vedouci - vykoukne dalsi zamestnankyne (Dobry den asi nezna - no nevadi): "CO CHCETE" - vysvetlim problem i to, jak hezky jsem byl osloven - odpoved vedouci: "STIM NIC NENADELAM - NAS JE TU MALO" a zavreni dveri. Nakonec po dvou intervencich ze strany KLM je nahle vec vyrizena. Nejsem zadny stezovatel, ale zajimalo me jmeno ci cislo te damy "co se z toho posere". Jdu tedy k prepazce a zadam o nej "JA VAM JMENO NEREKNU - JA JSEM NA VAS BYLA SLUSNA" nevim proc ta veta o slusnosti, (dama mozna ano?) ale to me odzbrojuje... Konsternovan nad zpusoby Vasi firmy usedam do letadla 5 minut po oficialnim case a odletam....
Opravdu si takto predstavujete jednani, jak pisete, s "potencionalnimi zakazniky" ???
0 0
možnosti

Dan Plovajko

16. 4. 2002 22:59
Re: ma zkusenost
Vazeny pane .....,
bohuzel mi opet chybi vase jmeno. Je to trochu spatnym zvykem, ze se tu lide pod sve nazory nepodepisuji. Je mi lito, pokud mate skutecne tyto neprijemne zkusenosti s nekterymi zamestnanci nasi letecke spolecnosti. Mohu vas ujistit, ze vynakladame max. mozne usili, aby se takoveto situace nikdy nestaly. Prosim poslete vasi reakci pisemne k mym rukam a ja se pokusim zajistit napravu. Dovolim si jen nekolik poznamek... Kazdy pracovnik na letisti ma viditelne umistenou svou ID kartu, kde je jmeno a funkce pracovnika, rozsah povolenych vstupu atd. Jsem si jist, ze i tato pracovnice odbaveni tuto kartu na sve uniforme mela a nemusel jste ji zadat o jmeno. Bez teto karty se nemuze pohybovat po prostorach letiste a velmi rychle by mela problemy. Take si nejsem jist, kam jste sel k vedoucimu, protoze zadna kancelar vedouciho neexistuje. Supervisori odbaveni sedi mimo halu a pokud se objevi jakykoli problem, osobne se dostavi a konkretni problem resi osobne s kazdym cestujicim. Pokud si stale trvate na svem stanovisku, prosim zaslete ho pisemne k mym rukam na adresu Ceske aerolinie, Kolejni 2, 16000 Praha 6 a ja celou zalezitost proverim a ucinim prislusna opatreni. Na zaver bych se vam chtel omluvit, pokud se toto skutecne stalo a dovolit si vam poprat mnoho prijemnych chvil stravenych na palubach letadel CSA. S pozdravem Dan Plovajko, reditel Vnejsich vztahu CSA.
 
0 0
možnosti

Neletec

16. 4. 2002 18:53
vztahy ala Plovajko
Pilote Airie:  muhehe   napis jak to dopadlo ! to znam.. taky jsem jednou na portale resil meho zamestnavatele - skoncil jsem az na koberecku namestka "O" nejvyssiho.. to je vsude stejny...  ale jestli te vyhodi, tak vem nejakej ten 737 a narvi to sefovy do koupelny  
0 0
možnosti

Airie

16. 4. 2002 15:14
Já se rozloučím
Vážení a milí kolegové,diskutující a ostatní,opouštím tuto diskusi, jelikož bych nerad přišel o práci, už jsem toho nadělal dost. Byla chyba psát tu společnost,proto jsem si změnil alias ale stejně vám všem přeju príma život, hodně štěstí při létání a v soukromém životě! Odkážu vás na "žáka kluzáku",ten ví vše a není vázán. Já jo. Stejně se budu bát jít do práce! :-) ach jo... :-( Za chyby se platí...
0 0
možnosti

Dan Plovajko

16. 4. 2002 10:06
Reakce na prispevky pilotu CSA
Vazeni kolegove,
byl jsem upozornen na vase reakce tykajici se leteckeho nestesti spolecnosti Air China na tomto portalu. Bohuzel jste se nepodepsali, nemohu vas tedy kontaktovat primo. Dovoluji si vas durazne upozornit, ze v okamziku, kdy uvadite spolecnost, ve ktere pracujete krome sveho stanoviska a soukromeho nazoru mluvite verejne i jmenem spolecnosti, coz je (jak jiste vite) bez meho predchazejiciho souhlasu proti internim regulim spolecnosti.
Prosim, pokud prezentujete sva soukroma, nikoli oficialni stanoviska CSA, neuvadejte spolenost, ve ktere pracujete.
Zaroven si dovoluji zduraznit, ze je zcela nevhodne jakkoli negativne se vyjadrovat a komentovat nazory nasich, byt i potencionalnich klientu!!!
Dekuji za pochopeni a vsem preji hezky den. Dan Plovajko, reditel Vnejsich vztahu CSA.
0 0
možnosti

Airie

16. 4. 2002 14:31
Re: Reakce na prispevky pilotu CSA
Omlovám se pane Plovajko, byla to hrubá chyba, vím o pravidlech a regulích, už se to nestane. Kdybych se podepsal, podepsal bych si rozsudek sám nad sebou a to ani omylem nehodlám udělat! Ještě jednou se omlouvám a beru zpět to co jsem o potenciálních klientech řekl, ač zesměšňovali jak mne, tak společnost! S pozdravem, zaměstnanec XXX
0 0
možnosti

Feyd

16. 4. 2002 1:33
Dobrý pane nezávislý,
já jen, že jsem zatím na webu nepotkal novináře, který by neuvedl email pro talkback. A ani tady mezi těmi exoty (myslím tím novináře tohoto portálu) by se asi nenašel osel, který by hrozil použitím ANONYMNÍHO PŘÍSPĚVKU jako oficiálního vyjádření... Řekl bych, že ti je tak 12 let, lepíš modely letadel a *možná* píšeš články o létání do školních novin nebo na svůj web...
0 0
možnosti

ToxicMan

15. 4. 2002 21:22
0 0
možnosti

Pilot ČSA

15. 4. 2002 14:56
Tak tedy jinak:
Mojí snahu objektivně zhodnotit situaci a zastat se jak pilotů tak firmy Boeing tady někteří otočili úplně do jiného formátu. Proč, to nevím, ale odpovím na pár reakcí rádoby znalců a pana novináře- tedy, to že jsem považován za pseudopilota je pochopitelné,má fotka a moje osvědčení zde není vidět tak není co řešit! Je pravda, že to co jsem napsal já,dokáže napsat každý kdo se hodinu zajímá o letadla,ale já psal jen to co bylo nutné! To že tam je spousta tlačítek, je pro znalce kteří ramena nahazují jen na klávesnici snad zřejmé,autopilot se totiž před přistáním vypíná víte? Samozřejmě je tam spousta pomocných systémů,které zabezpečí přistání téměř v každém počasí! Třeba selhaly právě tyto systémy! Já řekl,že je možné kromě přístrojů téměř vše,přestože je to jištěné! Pro nezávislého a zaujatého novináře: Jako pilot ČSA jsem se podepsal aby bylo jasné,kdo píše jinak jsem Petr, to není stanovisko ČSA, to je čisté MÉ stanovisko,práce pilota je klasifikována jako nejrizikovější práce (jedna z nich) a to je známo,zbytečné vysvětlovat! Takže si myslete co chcete, já se snažil být spravedlivý jak pro letoun, tak pro jeho posádku! Nevím proč se mnou nechcete letět,nikdo nemá právo hodnotit jen podle příspěvku,letět mě nikdo neviděl! (stejně řídí automat-po dosažení určité letové hladiny).Nebezpečí nehrozí pokud nenastane neočekávaná situace-viz.článek o B 767. Nemyslím si že jsem odborník,jsem poměrně nový,ale na to že jsem v 16 letech začínal na U.L. se za amatéra rozhodně nepovažuju! Odborníci ale jsou ti,kteří umí být přehnaně upřímní vůči někomu,kdo to myslel dobře. Luki, Tomáši Holáku, Znalče; obdivuju vás pro vaši rovnost a jsem rád,že jste se vyjádřili,proč to dusit v sobě že? Zvlášť Luki je bezvadný kritik ale mne jsi neodhalil,jsem opravdu pilot,všechna čest vám všem!
0 0
možnosti

plachtar

15. 4. 2002 15:46
Re: Tak tedy jinak:
nic si z toho nedelej, tady asi nema cenu neco nekomu vysvetlovat. ale na druhou stranu je dobry, ze tady obcas nekdo neco rozumneho napise. at ti to lita!
0 0
možnosti

Jiří Pomsta

15. 4. 2002 14:44
Tak takhle ty kurvy komunistický nezničíme. Je vidět, že komunista je skutečně odolnej, když přežije pád letadla.
0 0
možnosti

Luki

15. 4. 2002 13:56
Zadny pilot
Znam nekolik pilotu z CSA a jsou to fakt profici... Tehle se podle me jen za pilota vydava a placa nesmysly a jeste si mysli, jak je vzdelanej a odbornik. S timto teoretikem bych se taky bal sednout do letadla, ale skutecnym pilotum CSA verim a litat se nebojim!!!!
 
0 0
možnosti

of.

15. 4. 2002 14:37
Re: Zadny pilot
Panove, je mi trosku smutno jak vsichni kdo v zivote nebyli v kokpitu letadla presne vedi, ze tam nejsou zadne cudliky, ze pristat - a kor za blbeho pocasi - je brnkacka a pilot ktery to nedokaze je mamlas a nejspis ani vubec neni pilot... Dokonce i Pan Nezavisly Zurnalista je prekvapeny... Skoda, ze u nas nemame nejake ZAVISLE zurnalisty, treba chlapiky co maj nalitano par tisic hodin a pak eventualne vedi o cem pisou. Dovest letadlo na pristani ve spatnem pocasi je VELKE umeni a SLOZITY postup, zejmna tam, kde jsou spatne nebo zadne pozemni navigacni postredky a slozity teren. Osadka pred pristanim nesedi a nekouka z okenka, ale fakt MAKA, a kdyz nevidi na zem a vi ze okolo jsou treba kopce, tak ma - a to si piste - stazene prdele. Nikdy nevite co se muze stat, chyby dela kazdy a na napravu rozhodnuti mate par vterin... Kouknete treba na http://www.volny.cz/satcocz/ch1.htm Ondrej Franek
0 0
možnosti