Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsou opravy kolejí nutné?

Desítky milionů korun již utratil Dopravní podnik za pravidelné rekonstrukce poměrně nové tramvajové tratě z Braníku do Modřan. Téměř každý rok musí cestující, kteří jezdí do modřanského sídliště, přesedat na několik týdnů u branického nádraží z tramvají do náhradních autobusů. Dopravní podnik tak opravuje jedenáctikilometrovou tramvajovou trať, která je přitom relativně nová. První soupravy vyjely poprvé do modřanského sídliště v květnu roku 1995.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Frank

Komořany?
Ono se někdy bude opravdu jezdit do Komořan? Kdy?
0/0
19.4.2002 18:45

Warner

Re: Komořany?
Ale nic se nebude stavet. Mlady FamyzDat opet perli. Je to presne naopak. DP koleje narovnal prave proto, ze se uz o stavbe odbocky do Komoran NEUVAZUJE.
0/0
29.5.2002 11:10

L.T.

Re: Komořany?
Pravda, pravda. Původně bylo těsně za zastávkou Nádraží Modřany směrem k Čechově čtvrti krkolomné esíčko, za teprve kterým tramvaj začala najíždět na nadjezd do Kolarovovy ul. Při zmíněné rekonstrukci DP tento paskvil odstranil a trať narovnal. Díky za to.
0/0
29.5.2002 13:47

Sikky

Bohuzel
Bohuzel je to pravda. Tramvaje casto nedodrzuji povolenou rychlost, navic tato trat byla stavena s nekolika experimentalnimi prvky, napr. s bezstykovou koleji, kltera se ovsem v danych podminkach neosvedcila...
0/0
15.4.2002 14:58

Kopecký Fr.

Re: Bohuzel
hm, myslím že ta trať měla být stavěna jako rychlodráha - a to tak, aby ani vyšší rychlost v obloucích nevadila.
0/0
20.4.2002 16:56





Najdete na iDNES.cz