Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Transportérů před rádiem ubylo

U budovy Rádia Svobodná Evropa v centru Prahy již nehlídají armádní obrněné transportéry. Vojenskou techniku nahradila technika policejní. Čtyři transportéry patřící české armádě odjely od rádia kolem půl páté ráno. Místo nich tu stojí už jen dva menší obrněné vozy republikové policie. Dopravní omezení na Severojižní magistrále se však nemění a Vinohradská třída vedle Národního muzea je i nadále zavřena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Matt

slepci?
Jedna věc mi ale není jasná. Jak je možný, že vedle nejstřeženějšího místa v ČR (konkretně před Bílou Labutí) se kšeftuje s drogami jako o život a nikdo nic nevidí? Jste snad slepí, že tam denně nevídíte ty mraky dealerů???? No hlavně, že máte transportery pár metrů vedle... 
0/0
17.4.2002 2:53

pragmatik

co to tady kecate
co to tady kurna kecate..
 
1. nikdo na radio utocit nebude, takze transportery jsou pitomost
2. kdyby kdokoli chtel na radio zautocit, tak to muze klidne udelat a transportery mu v tom nezabrani
3. tudiz transportery opravdu akorat blokuji magistralu a jsou leda k smichu
 
tim nechci nijak zlehcovat ulohu radia Svobodna Evropa ani armady
 
0/0
12.4.2002 15:57

Václav

Re: co to tady kecate
Ja teda osobně nekecám,jenom varuji lidi před neuváženým rozhodnutím,které se nám bohužel nevyplatí,ale pak bude pozdě!!!
0/0
12.4.2002 16:55

Já jen, že "článek" je psán jako tisková zpráva ministerstva vnitra. Nevěřím, že by pseudozpravodajská MFD a Idnes referovaly o téhle bláznivině bez toho, aby se vrátily k tolik populární "cause příjezd". Citace zmiňují Grosse jen jako starostlivého odborníka na bezpečnost města. Moc pěkné je taky závěrečné konstatování, že nové transportéry jsou bývalé armádní a policie nemůže převzít armádní homologační vyjímku. Jinak řečeno, transportéry jezdit nemohou, ale STÁT před Svobodkou zvládnou bez porušení předpisů....:-)
0/0
12.4.2002 14:04

Václav

Doporučení.
Doporučuji odstěhovat monstrum rádia Svobodná Evropa kvůli frekvenčnímu dosahu na Klínovec.Zde bude mít neomezenou možnost vysílání třeba na Madagaskar.
0/0
12.4.2002 13:13

Anonym

Re: Doporučení.
0/0
12.4.2002 15:52

James

?
Z reakcí na můj rozhořčený článek soudím, že jste všichni asi banda blbých čecháčků. Moje kritika není na kluky, kteří musí na vojnu, ale na velitele (pozn. pro ty, co to nepochopili). Jo a barák mi voda nespláchla (to je asi škoda co?). By mě zajímalo, kolik lidí pomáhalo proto, že muselo a kolik proto, že CHTĚLO?????????????
0/0
12.4.2002 12:47

Krtek

Re: ?
Z těch o kterých vím, že tam byly, tak všichni chtěli a jeli tam makat za svoje peníze. Jinak mě to opravdu mrzí že ti to barák nespláchlo, protože tvoje argumenty jsou na to docela dobrý. To, že seš taky nasranej na lampasáky nemusíš kompenzovat nadáváním na vše a těšením se až v Praze něco bouchne. Komplexy je lepší si léčit jinak, ale ty můžeš klidně poblejt všechno okolo sebe.
0/0
12.4.2002 14:49

James

To snad ne...
Ty neschopné a všehoschopné kraksny naší ještě neschopnější armády tam ještě furt straší? Asi se na to ještě nestačilo podívat dostatečné množství turistů. Ostuda!!! Styďte se vy zelení blbci. Naše armáda je jenom banda debilů v zeleném. A z tohoto odstínu zelené se mi dělá pěkně blbě. Až se z toho jednou pobliju, počítám, že na to bude hezčí pohled než na "naši" armádu. Jo a ještě k té praze (to malé p je tam záměrně, není to chyba). Kdyby se nějaký útok opravdu měl spáchat, což je díky USA už sotva možné (na to jak nemám rád amíky, tak teď je musím pochválit), tak těch pár nepojízdných plechovek "zdobících" docela hojně frekventovanou cestičku, po které nejen ve dne, ale i v noci projedou tisíce aut, by nezachránilo. A ať si je rádio SE pořád v centru phy, protože až se něco stane, tak to taky i vy blbci z prahy uvidíte, jaké to je. (Narážím na záplavy na Moravě v roce 1997, o něčem takovém vy nemáte ani potuchy, blbí pražáčci).
0/0
12.4.2002 11:26

prap. Martin Hlavacek, VA Brno

Re: To snad ne...
Pri zaplavach Ti zelena ale tak nevadila, co ? Nebo jsi radsi zvracel nekde v rohu zatopenyho domu, nez aby ses nechal zachranit vojackem v slusive zelene uniforme :)))
0/0
12.4.2002 11:56

Vlastička

Re: To snad ne...
 ... tak tohle se ti jamesi nepovedlo
0/0
12.4.2002 12:02

Pepíno z Václaváku.

Re: To snad ne...
Píšeš hlouposti,armáda je odrazem společnosti.Proto se nediv,že dnes je taková jaká je.Podepsalo se na armádě celé politické spektrum,maximálně však naši milovaní pámbičkáři.Že máš třeba modrou knížku získanou podvody, to je věc jiná,služba vlasti musí být pro každého rozumně uvažujícího člověka nutností.
0/0
12.4.2002 12:26

Pepíno z Václaváku.

Re: To snad ne...
To je snad výplod několika litrů špatného trojchlapového vína ne ze sklepů Moravy,ale gebule tohoto blbce,který již od rána neví kde je!!!
0/0
12.4.2002 12:31

Krtek

Re: To snad ne...
To snad opravdu ne. Radsi se di poblejt a neotravuj. Jestli mas splachlej barak od povodne, je to hlavne tvoje chyba, protoze sis ho postavil v zatopove oblasti. Az vas to zase splachne, rad pojedu opet pomahat postizenym, ale tobe se radsi zdaleka vyhnu, protoze stejne o zadnou pomoc nestojis, protoze pudes zase blejt.
0/0
12.4.2002 12:40

MIRA

Nesmyslnost uzavirky leveho pruhu
Vubec nechapu jak nekdo muze byt tak blbej, ze necha zrusit levy pruh na Vinohradske pred krizovatkou s magistralou. Vzdycky tam akorat projedou 3 auta, ktery odbocuji doprava k Hl. nadrazi. Uz takhle byla predtim Vinohradska ucpana a ted je to jeste horsi. Jsme fakt blbi
0/0
12.4.2002 11:11

David

Nevím, nebyl jsem u toho, ale opravdu transoprtéry odjely, nebo byly za ranního šera potichu odtaženy?
0/0
12.4.2002 10:38

Šťoural

Re:
No, technicky vzato, až na Můstek je to z kopce.... ;-)
0/0
12.4.2002 14:27

Béda

Otázka na mluvčí rádia.
Vážená paní a vaši nadřízení.Jak dlouho budeme čekat než opustíte centrum hlavního města naší vlasti a ukončíte ohrožovat životy milionů lidi,kteří mají Prahu za svůj domov a spouta dalších statisícům,kteří by rádi Prahu navštívili???Nebo čekáte, až k tomu maléru dojde a až následně odejdete!!!
0/0
12.4.2002 10:30

kango

Re: Otázka na mluvčí rádia.
jo, ja uz pul roku strachy nevylejzam z baraku
teroristi jsou vsude po praze, bedo, kouknul jsi se pod postel?
0/0
12.4.2002 10:36

Béda

Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
Je těžké číst odpověď s majitelem IQ tykve.
0/0
12.4.2002 10:38

plk

Re: Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
tak si ji čti sám.
0/0
12.4.2002 13:42

Miroslav

Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
Ve slově Praha se píše velké P ty vole. Zatímco ve pitomec se píše malé a to i v tom úpřípědě, že jedná o velkého pitomce jako jsi ty. Raději z togho baráku nevylejzej ty pako. 
0/0
12.4.2002 11:20

Václav

Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
Praha se píše velkým P inteligente.Buď zalezlý dál,prötože jsem rád,že takové exoty v ulicích Prahy napotkávám.
0/0
12.4.2002 13:19

prap. Martin Hlavacek, VA Brno

Re: Otázka na mluvčí rádia.
Boze boze - bedo, takovyho omezence, sobce a remcala jako ty jsem fakt dlouho nepotkal. Vim, ze mas pravo vyjadrit svuj nazor, nicmene promin, ale stydim se za to, ze ziju ve spolecnosti, ktera dokaze vychovat takovy lidi, jako jsi ty..
Nechapu, co Ti vadi. Cim je Tvuj zivot ohrozen ? Podnikas v cestovnim ruchu a seznal jsi ubytek zakazniku ? Jsi vojak, ktery musi RFE hlidat ? Nebo Te jen stve, ze jsou kolem vaclavaku zacpy ?
<br> Nevim, kolik Ti je, nevim, jestli jsi zazil vysilani RFE v dobach komunismu, jestli si vubec uvedomujes, co jeho existence znamena pro lidi, kteri neziji v tak svobodne spolecnosti jako ted my.
Porad kroutim hlavou nad Tvym prispevkem; co jsi za cloveka... ?
0/0
12.4.2002 11:31

Fylištín

Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
 souhlasím s prap. Hlaváčkem    
0/0
12.4.2002 11:55

Pepíno z Václaváku.

Re: Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
Tz snad budeš souhlasit i s Hitlerem,vole!
0/0
12.4.2002 12:45

Béda

Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
Příteli z VA dřív VAAZ,nejedná se o život můj,jedná se o princip hazardování s lidským životem jako takovým.Nevím jestli jseš studentem,tak nechodíš na přednášky,ale každý kdo umí číst a poslouchá informace dobře ví,že likvidace RFE bude první v naší vlasti.Nežiješ v Praze,ale možná v nějaké zakopané prdeli,kde tě to nezajímá.Následky likvidace tohoto monstra budou mít neskutečné důsladky pro pražany,vole jen kvůli tomu,že někdo chce být důležitý, ovšem pro nás nepotěbný a v centru Prahy zbytečný.
0/0
12.4.2002 12:02

prap. Martin Hlavacek, VA Brno

Re: Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
sorry, kamo, dnes mam volno. V Praze v centru bydlim asi vic nez Ty, sotva 200m od NDivadla.. koncim, jedu totiz hadej kam - do Prahy...
0/0
12.4.2002 12:07

Villy

Re: Otázka na mluvčí rádia.
Souhlasim s Bedou. Dyk uz i Vasek hradni s tim souhlasi (trvalo mu to sice dele, ale u neho se nelze divit, ze?) tak fakt, na co se sakra jeste ceka. Mohla by si to vzit nejaka strana do volebniho programu, zruseni dopravnich omezeni a prestehovani SE nekam jinam (souhlasim s tim, aby byla v Cesku, ale proc kurna uprostred Prahy???)
0/0
12.4.2002 12:02

Alice

Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
Ty nevíš proč v centru Prahy protože ji tam umístili naši osvícení posranci v čele s vrádou  a teď neví jak z toho ven - blbci  ale takových zmetků nadělali spousty, vlastně ještě nic kloudnýho ........
0/0
12.4.2002 12:21

Pepíno z Václaváku.

Re: Re: Re: Otázka na mluvčí rádia.
Vím proč toto hnusné rádio,které již v BRD nikdo nechtěl přestěhovali k nám.Souhlas dal náš velikán Václav,protože si staví pomník jako každý bafuňák z vlády a čeká ,že bude ještě slavnější,ještě nadutější a ještě víc nepotřebnější..
0/0
12.4.2002 12:40

mik

zbytečně
skoda penez. proc tam ted jesce vubec hlidat?
0/0
12.4.2002 10:12

mik

zbytečně
skoda penez. proc tam ted jesce vubec hlidat?
0/0
12.4.2002 10:12

Tomáš

Najednou to jde?
Nějak jsem to asi nepochopil. Proč teda nenasadili policejní transportéry od začátku, když je maj... Vojsko by si ušetřilo nejen velkou ostudu, ale i nemalé finanční prostředky. Prostě Kocourkov....
0/0
12.4.2002 10:07

Vincent Vega

Sledovat
Bylo by dodrý nadále sledovat cestu transportéru.Rád bych věděl kam dojedou nebo spíš nedojedou.
0/0
12.4.2002 10:05

Martin

Re: Sledovat
...ale kudy pojedou ? Podle zákona přece na silnici nesmí vozidlo převyšující 12000 kg. Spíš než RFE by měla policie hlídat dodržení zákona a ne jen někde bezděčně šaškovat
0/0
12.4.2002 11:03

Honza

Kreténi
Jsou to magoři. Z našich daní se platí ostraha zahraničnímu subjektu. Jen to přináší samé komplikace v dopravě. Je to debilní politické gesto. Až třeba v Číně budou teroristické útoky, taky bude naše policie a armáda hlídkovat u každého čínského bistra a čínské restaurace??? 
0/0
12.4.2002 9:56

Kodl

Re: Kreténi
Svobodna Evropa neni bistro ani restaurace.Jako radio (jeste ke vsemu pod zastitou velkeho satana USA) vysilajici do nesvobodnych zemi je velmi lakavym cilem.Pri soucasne situaci se holt hlidat musi.To ze nasi politruci hlidaj tim nejhorsim zpusobem je vec druha.
0/0
12.4.2002 10:10

tono

Re: Kreténi
Sorry, ale nesouhlasim. Zkus se na to podivat z druhe stranky. Nase civilizace je v ohrozeni. Radio Svobodna Evropa je trochu symbolem teto civilizace. To plouzeni v kolonach aut je to nejmensi, co muzeme ted udelat, a melo by symbolizovat nase odhodlani a to, ze si vidime dal nez za prahy nasich weekendovych chalup. A ta ostraha asi tak moc nestoji, transportery by stejne nekde rezively, a lidi brali plat tak jak tak. Podle mych zkusenosti si na dane ajejich vyuziti nejvic stezuji ti, jez dane neplati. jak jsi na tom ty?
0/0
12.4.2002 10:13

Béda

Re: Re: Kreténi
Pisálku,ty nejseš obyvatelem Prahy, ale jen zaměstnancem této gruppy.Uvědom si,že vaše kecy u nás v ČEchách nikdo neposlouchá a nikoho nezajímají!!!Jestli budu mít zájem o informace o dění ve světě tak si naladím české rádio!!! Nebo ste snad fenomém a víte všechno!!!
0/0
12.4.2002 10:36

tono

Re: Re: Re: Kreténi
Skutecne nejsem zamestnancem tohoto ani jineho radia, a jsem obyvatel Prahy (bydlik kousek od Pavlaku, takze na dostrel). Ja chapu, ze nekdo si chce videt jen na spicku nosu (vlastniho) a dal uz ne. Je to trochu lidske. RFE uz asi neni tak dulezity zdroj informaci jako za totace, ale uz pro to, co pro nas tehdy znamenalo, citim jako jistou poctu, ze ted muze vysilat z Prahy k lidem, jez jsou ve stejnym stabu jako jsme byli my. Jestli poslouchas Kiss 98, ja ti to neberu. Ale je tak tezke se na vec podivat z jineho zorneho uhlu?
Riziko, ze tak k teroristickemu utoku dojde, je asi ted male, a ty trasportery ho jeste asi trochu snizuji. Kdyby bylo vysoke, byl bych jiste pro to, aby se RFE odstehovalo do obrneneho objeku nekde za Prahou. A nas stat by se na nakladech mel podilet - jestli na to nejsou v rozpoctu pristredky, navrhl bych sbirku, a sam do ni prispel.
jeste neco- mnozi uz asi zapomeli, ze s byvalou budovou Federalniho shromazdeni nikdo nechtel nic mit,z duvodu obrovskych provoznich nakladu. Kdyby nebylo RFE, mozna ze by nam padala jako hotel Krivan.
0/0
12.4.2002 10:51

Béda

Re: Re: Re: Re: Kreténi
Dík,máš perfektní rozhled,ale bohužel jeno tak na okraj Pavláku.Skutečnost je ovšem ale úplně jiná a tvůj další rozhled je opravdu jenom na tento region.
0/0
12.4.2002 11:01

tono

Re: Re: Re: Re: Re: Kreténi
Teda Bedo, kdyz uz jsme se dostali do osobni roviny....nemas nahodou sve dny? Pripominas mi nejak manzelku, kdyz ji dojdou argumenty.
Ale dik, vykouzlil jsi dnes prvni usmev na me tvari.
0/0
12.4.2002 11:06

Adam

Re: Re: Re: Re: Re: Kreténi
Béďo ty jsi přesně ten člověk, o kterém si říkám: "Proč má volební právo?" Jsi přesně ten Čech, kterýmu stačí pivo, auto, chrápání u televize a na to ostatní dokáže jen nadávat. Máš rád Romy a Vietnamce? Co říkáš homosexuálům? A co říkáš mně?  Občane Béďo jsi vůl jako lev.
0/0
12.4.2002 11:29

Béda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kreténi
Hodnocení tvých několiv slov je bez komentáře.Jsem Čech, tvé primitívní hodnocení /asi podle svého gusta/ na mně neplatí.
0/0
12.4.2002 12:10

Adam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kreténi
Béďo, Béďo co z tebe bude ty vole.
0/0
12.4.2002 14:22

Honza

Re: Re: Re: Re: Kreténi
Hmm, takze ted bychom meli byt asi vdecny za to, ze Radio Svobodna Evropa plati za pronajem celeho komplexu JEDNU korunu! Kdyby to srovnali se zemi a udelali tam treba park, bylo by to mnohem mnohem ucelnejsi!!! A hezci! Zvlaste v centru! Vsechny ty kecy jsou jenom obycejna gesta, ve skutecnosti to KAZDYHO SERE!
0/0
12.4.2002 11:24

tono

Re: Re: Re: Re: Re: Kreténi
Pochybuje ze kazdyho, ale netroufam si hadat, tady jsem mluvil za sebe. Ale mame demokracii - zkus prosadit park, treba se nekdo prida. Myslim to vazne, aspon lidi zacnou premyslet o alternativach. Pokud sis ale chtel jen ulevit, tak to jen obycejne gesto. tady v tomhle uzkem krouzku to asi moc lidi neoslovi.
0/0
12.4.2002 11:33

Béda

Re: Re: Re: Re: Kreténi
Dík,máš perfektní rozhled,ale bohužel jeno tak na okraj Pavláku.Skutečnost je ovšem ale úplně jiná a tvůj další rozhled je opravdu jenom na tento region.
0/0
12.4.2002 11:47

Myshaak

Re: Re: Re: Kreténi
Bédo, bububu! Už po tobě jdou...
0/0
12.4.2002 12:37





Najdete na iDNES.cz