Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srbský exministr vnitra zemřel

Bývalý srbský ministr vnitra Vlajko Stojilkovič, který se ve čtvrtek před budovou bělehradského parlamentu střelil z pistole do hlavy, zemřel. Oznámili to lékaří, kteří už krátce po činu jeho stav označovali za kritický. Stijilkovič byl obviněn ze spáchání válečných zločinů. Den po jeho pokusu o sebevraždu si sáhl na život další jugoslávský politik. Federální ministr zdravotnictví Miodrag Kovač se oběsil v madridském hotelu. Jde zřejmě o reakci na to, že poslanci schválili zákon, který umožňuje stíhat jugoslávské občany za válečné zločiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Raději žádné

Korupční a konspirační vedení světa
Dnešní srbské vedení je pod americkou nadvládou zcela zkolaborované. Světová demokracie pod vedením USA je přitom už jasně v koncích. Z demokracie nadvlády peněz zbylo jen jaksi spiklenecky zapáchající hnojiště. Proto taky nějaký boj za spravedlnost, ústavnost, osobní čest a hrdost, nebo jakýkoliv odpor proti nepředstavitelnému bezpráví vládnoucích kriminálníku, už nemá žádného smyslu. Jistě, Srbové budou za zradu některé zaprodance likvidovat, ale česká švejkovina pasivního odporu je před velkým pádem asi neoptimálnějším řešením.
0/0
14.4.2002 13:12

Jan

Pan Djindjic
a jeho kumpanie bude nepochybně historií ohodnocen stejně jako všichni zrádci. Možná jednou vezme i zavděk kulkou z vlastní zbraně, pokud ho nedostihne nějaká jiná a rychlejší.
0/0
14.4.2002 11:57

jiri fridrich, ICQ 71112438

hrdina
civilizovny svet dnes prisel o velkeho hrdinu v boji proti muslimskemu terorismu
0/0
14.4.2002 10:20

Miodrag Kokotovič

Re: hrdina
Dékuju té,soudruh,ale tys ešté zapoméla zminiti se o teroristech ze Slovinska a Hrvatska.
0/0
14.4.2002 14:54

chose

historie a budoucnost
Cetl nekdo z Vas knihu - Nezapomenutelne od N.N.Krasnova? Pokud ne je to skoda. Je tam jeden obrazek jak Anglicane strili a bodaji bodakama do ruskych kozaku, kteri jsou urceni k repatriaci. Vedeli co je ceka. I tento expremier vedel co ho ceka. SMRT! Smrt pod americkym agresorem, ktery ma zajem o jeho kolonii. Je jen otazkou casu nez se i u nas zacnou strilet obcane, aby nemuseli pred politicky proamericky soud, kde slovo PRAVO a PRAVDA je jen libezna zasterka.
0/0
14.4.2002 10:07

Pitzmokh

YO.
tak to by se u nas v Kotline nestalo. Tady udelame vzdycky caru. At ziji holubi!
0/0
14.4.2002 9:45

Pitzmokh

YO.
tak to by se u nas v Kotline nestalo. Tady udelame vzdycky caru. At ziji holubi!
0/0
14.4.2002 9:44

Jumbo

Mea Culpa, Mea Maxima Culpa
Má vina, má velká vina  Můžu si za to sám, člověk si myslí, že zkusí nestranně okomentovat příspěvky, a je za svou dobrou vůli po zásluze potrestán. Takže pro orientaci všech, kdo mě tady obvinili z nadržování komukoliv - Miloševič je lump, UCK jsou hovada, velení NATO neschopné, Turkové jsou zaostalci patřící do středověku, Izraelci jsou fanatici a Palestinci jakbysmet.
Kdo jsi bez viny, hoď první kamenem.
HOWGH !
0/0
12.4.2002 16:28

Eduardo

Mea Culpa, Mea Maxima Culpa
To by měl říkat ten, co dával text pod obrázek. Miodrag Kovač se OBĚSIL, nikoliv zastřelil!
0/0
12.4.2002 18:13

Feyd

Tradice
No, zavádějí nám v Srbsku zajímavou tradici, tohle by se mělo podporovat :) Už vidím ty články: "Expremiér Miloš Zeman se demonstrativně uchlastal v baru parlamentu na protest proti přijatému zákonu o zákazu reklamy na alkohol !", nebo "Neúspěšný kandidát na prezidenta, prof. Václav Klaus, se neúspěšně pokusil o sebevraždu skokem z okna svého činžovního domu. V dopise na rozloučenou mimo jiné stojí: 'Všechny, opakuji všechny peníze jsem obětoval na získaní přízně poslanců. Ale teď, když se sami poslanci přijetím zákona o přímé volbě prezidenta zpronevěřili demokracii, není jiná cesta.' Ošetřující lékař, MUDr. Ilja Kotík ke stavu V. Klause uvedl lakonicky: 'Uděláme vše, co je v našich silách, abychom mu pomohli.', ale otázku , proč se při odchodu z tiskové konference usmíval, odmítl komentovat."
0/0
12.4.2002 16:11

Jumbo

Malé zamyšlení pro naše čecháčky :)
Je fakt hezký, jak si umíme všechno hned vztáhnout na sebe. Jugoslávie uzákonila vydávání válečných zločinců, a u nás se kvůli tomu málem porvem, jak se divoce zastáváme tu jedněch nebo druhých.
Přitom vinny jsou obě strany - každá svým způsobem, jenže albánci to jednak odnesli hůř, a hlavně, chyběli na jejich straně vůdci typu Miloševiče, jejich vůdci byli - naštěstí - poměrně umírnění, a v bojích se neangažovali. Kosovský vojenský odpor byl téměř zcela neorganizovaný, zvlášť pokud srovnáme samostatně působící oddíly UCK a srbskou milici. Takže ať by se chtělo sebevíce, na straně kosovských albánců nenajdeme nikoho, koho by bylo možné za všechny jejich zločiny obvinit, museli bychom odsoudit všechny pěšáky, kteří si vystřelili na srba, a že ji rozhodně nebylo málo. U regulérní armády je to jiné - je možné soudit zodpovědné velitele, což se děje a to je ten rozdíl. Není to dobře, ale nedá se s tím na mezinárodní úrovni nic dělat, to si musejí vyřídit sami v rámci lokálního soudnictví, protože to jsou jednotlivé případy, bez vazby mezi sebou. 
To bombardování, proč tady ano a např. v turecku ne - zbláznili jste se ? Proč aspoň někdy nepoužíváme mozek. Tedy pro vyjasnění - turecko je členem NATO, a pokud by jej jiní členové NATO napadli (dobrovolně by se asi bombardovat nedali) tak co by z toho asi tak bylo ? Že by třeba třetí světová ?
Obdobně Izrael - copak si někdo dovolí bombardovat jednu z vojensky nejvyspělejších zemí světa, navíc v regionu, který je jak obrovský sud se střelným prachem, kde v minulosti stačilo méně k rozpoutání konfliktu ?
A nakonec zase ta jednostrannost - co bylo dříve ? Izraelská agrese nebo útoky Palestinců ? Přečtěte si historii a zjistíte, že při ustanovení státu Izrael  bylo mimo jiné rozhodnuto na mezinárodní úrovni o územním uspořádání, to bylo schváleno pokud si pamatuju OSN. Palestincům to ale nestačilo, obrátili se na své spojence, aby Izrael napadli. Stalo se, ale dostali těžce na frak a Izrael se pak už nevrátil poslušně do původně stanovených hranic, ale ponechal si získaná území, především ta strategicky výhodná. A Palestinci dodnes touží získat zpět své území (které jim po právu patří, to je PROKÁZANÁ vina Izraele), ale v momentě, kdy dostanou po letech příležitost si řídit své věci sami, tak se tak rozjede terorismus, že se z toho jejich boje za svobodu člověku udělá děsně špatně. A to je už druhá JASNÁ vina Palestinců. A teď řekněte, kdo má větší vinu ? Izrael, který nechce vrátit, co mu nepatří, nebo Palestinci, kteří vždy chtěli víc než mohli mít a volili pro dosažení cíle tu nejodpornější metodu ?
0/0
12.4.2002 14:47

Kopecký Fr.

Re: Malé zamyšlení pro naše čecháčky :)
Ale no tak, nepovídejte že Albánci bojovali naprosto neorganisovaně, bez jakéhokoli vedení. Kdyby na straně spravedlivého NATa byla vůle, našli by se mezi albánci desítky/stovky velitelů teroristických bojůvek. Jenomže pro NATO je přijatelnější Albáncům prodávat zbraně a pár starých střepů od nich s velkým tyjátrem okolo vykoupit. No, kam jste Čecháčci chtěli, tam jste vlezli. Doufám že jste na to NATO dostatečně hrdí. I na to zabíjení civilistů v Jugoslávii.
0/0
12.4.2002 15:15

Jumbo

Re: Re: Malé zamyšlení pro naše čecháčky :)
Kdyby to nebylo k smíchu, bylo by to k pláči - aneb jak snadno se argumentuje bez argumentů  Předvedl jste ukázku toho, jak napadnout diskutéra aniž by jste použil jediný doložitelný či známý fakt - pokud Vám stačí hůl, prosím, já Vám svá záda rád poskytnu. Mně Vaše urážky nevadí, protože jste možná strašně naštvaný na svět, ale jinak jenom k pousmání
0/0
12.4.2002 15:33

Kopecký Fr.

Re: Re: Re: Malé zamyšlení pro naše čecháčky :)
No tak kolik zbraní NATO sesbíralo ? A jakých ? :))) Skutečně, fakta dělají potíže spíše vám. A co zničené pravoslavné kostely v Kosovu (již pod patronátem NATO) ? A co zabitých 3200 srbských civilistů při bombardování Jugoslávie ? Со albánský teror v Makedonii, pokus o rozpoutání války a zničení tohoto státu ? A na druhé straně pokojná tolerance počínání Turecka (NATO) na územích obývaných Kurdy .... vy si patrně mezi fakty dovedete velice čecháčkovsky vybírat. Takže podle vás Albánci nikoho nezabíjeli, nebyli organisováni, NATO jim nenadržuje, Kurdové neexistují, civilisté v r.99 při bombardování NATO nezahynuli, mosty a rafinérie samy spadly, vlak sám vybuchl, Surdulica neexistovala, bombardování bylo humanitární ... za tohle popírání válečných zločinů by měli zavírat, stejně jako za Osvětimskou lež.
0/0
12.4.2002 16:18

Jan

Re: Malé zamyšlení pro naše čecháčky :)
Ale spolučecháčku Jumbo! Trochu více důvtipu! To ví každé malé dítě, že Turecko je v NATO. A tak na tu otázku, proč Turecko není cílem bombardování a Jugoslávie ano, si dokáže každý odpovědět sám. Ale chtěl jsem to slyšet na rovinu z úst Malého, aby mi řekl, že NATO nebude bombardovat samo sebe. V tom je ta ironie otázky.  Však mi taky odpověděl, cituji: "Vím, že se neměří každému stejným metrem". A že není možné obvinit velitele UCK a např. jejich politika Hashima Thaciho? To snad nemyslíš vážně!
0/0
12.4.2002 15:17

Jumbo

Re: Re: Malé zamyšlení pro naše čecháčky :)
Kdo se blbě ptá, dostane blbou odpověď  Musím říct, že mně až masochisticky těší, jak se do mně všichni snaží trefovat, ale všechny ty střely letí zcela špatným směrem. Ale vážně - nikdo si zatím neuvědomil jednu věc - že je možné, aby někdo nebyl ani výhradně pro NATO (jeho bombardování Srbska se mi příčí), stejně tak se mi příčí jak albánci zatočili na spoustě míst se srby atd. Mně prostě vadí NÁSILÍ NA LIDECH, a ne srbové, albánci, izraelci, palestinci, afgánci, Miloševič nebo komunisti. Je lepší rozlišovat lidi na dobré a špatné, ne podle národnosti nebo mundůru, což doporučuju všem, je to poměrně dobrá metoda.  
0/0
12.4.2002 15:48

CARLOS

Re: Malé zamyšlení pro našeho pisatele esejí
Když už bereš do úst ty teroristy (z UCK) a píšeš : "jejich vůdci byli - naštěstí - poměrně umírnění, a v bojích se neangažovali." TAK JE VIDĚT NA PRVNÍ POHLED, ŽE O VÁLCE V KOSOVU A MAKEDONII, NEMÁŠ ANI PÁRU A NEBO ZÁMĚRNĚ LŽEŠ. Píšeš : na straně kosovských albánců nenajdeme nikoho, koho by bylo možné za všechny jejich zločiny obvinit. Že by opravdu : THACI NEBYL VINEN ZA ZABÍJENÍ NEALBANSKÉHO OBYVATELSTVA. Agim Ceku, Thaci a ostatní z UCK mají na svých rukou více krve než kdokoliv jiný. Ty, které jmenuješ jsou KRIMINÁLNÍCI NEJHRUBŠÍHO ZRNA A JESTLI ONI NEBUDOU SEDĚT V HAAGU, TAK JE TEN SOUD JEN FRAŠKA PRO PÁR OVCÍ NA ZÁPEDĚ. ŘÍCT, ŽE UCK NEBYLI ORGANIZOVANÝ A NEVRAŽDILI JE JAKO ŘÍCT, ŽE HITLER BYL DEMOKRAT A MĚL DOSTAT NOBELOVU CENU ZA MÍR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PS : K ostatní jsem radši nečet, škoda slov :((((((
0/0
12.4.2002 15:31

Jumbo

Re: Re: Malé zamyšlení pro našeho pisatele esejí
Opravdu hezká přezdívka, ke způsobu myšlení a zálibě v bezdůvodném napadání jak stvořená - gratuluji
0/0
12.4.2002 15:35

CARLOS

Re: Re: Re: Malé zamyšlení pro našeho pisatele esejí
CO TÍM CHTĚL BASNÍKA A FILOSOF Jumbo ŘÍCI NÁM ZUSTANE UTAJENO...
0/0
12.4.2002 15:38

Jumbo

Re: Re: Re: Re: Malé zamyšlení pro našeho pisatele esejí
Chytrému napověz, hloupého kopni ... nápřah ááá ....
0/0
12.4.2002 15:52

Jan

Re: Re: Malé zamyšlení pro našeho pisatele esejí
Carlosi díky, žes mě doplnil, člověka potěší, když ví, že v Čechách nežije jen sorta vlezdoprdelistických Františků Dvořáků.
0/0
13.4.2002 12:43

dífka

U nás by stačilo,
kdyby vypadli.Střílet by se nemuseli.
0/0
12.4.2002 14:11

xxxxx

0/0
12.4.2002 14:07

Daňový soumar

Velká škoda,
že Zeman je furt tak vožralej, že by si ani ublížit nemohl a Klaus je absolutně neprůstřelnej... :-(
0/0
12.4.2002 13:40

pepa

Vem si příklad, Grebeníčku
tihle mají přeze všechno aspoň kousek svědomí, na rozdíl
od toho simulujícího grázla Grebeníčka st.
0/0
12.4.2002 12:57

Pavel

Re: Vem si příklad, Grebeníčku
V Jugoslávii to bylo asi těžké, ale určitě jde o zločince a svině na entou. Ale nějaký smysl pro osobní čest tam asi mají.
A Grebeníček, to je jen ta svině na entou, ten se nezmůže než na pocení :-(
0/0
12.4.2002 13:07

motto

Re: Vem si příklad, Grebeníčku
Presne tak mas naprostou pravdu Pepo. Ty svine on a jemu podobny bych nechal zlyncovat tim zpusobem, kterym si vybijeli svoje komplexy na politickych veznich. Svine - omlouvam se vsem zucastnenym, ze pouzivam tuto terminologii, ale je mi na zvraceni, ze Grebenicek junior ma jeste plnou hubu kecu o nove podobe KSCM. Ptam se sam sebe jak je tohle mozny jak hluboko jsme vsichni klesli, ze tihle prasata (ty jsou mnohem lidstejsi) tady dosud vesele pobiraji duchody a drzej se zivota jako kliste. Predstava, ze mi nekdo znici zivot a dodnes neni potrestany a jenom vyuziva stavajiciho "demokratickeho" prostredi je priserna. Ti lide, kteri za komancu trpeli ve veznicich maji muj neskutecny obdiv (oni se s tim vnitrne vyrovnali a my vsichni bychom si od nich mohli brat priklad, jak brat zivot) a moc memrzi, ze jim dnes tak malo naslouchame protoze oni byli tim nejcenejsim co tahle zeme mela a nikdy si toho nedovedla vazit - je to k placi.
0/0
12.4.2002 13:20

HARA KIRI

JEN DOUFAM, ŽE SI POLITICI Z ČR VEMOU PŘÍKLAD
ZE SVÝCH KOLEGU A ZAČNOU NAPODOBOVAT POLITIKY ZE SRBSKA. Třeba PILIP, KALOUSEK.... a ostatní "demokrati" a zloději !!!
0/0
12.4.2002 12:56

Marve

Souhlasím
Souhlasim s krokem srbského parlamentu. Grázlove ze Srberenice a dalších pomníčků srbského humanismu a tolerance patří za mříže. Stejně tak i grázlové odjinud. Nazaznamenal jsem však žádný případ kosovce, který by se obložil výbušninou a šel proti srbům bojovat tak, že by povraždil desítky ženských a dětí kolem sebe. A to je v Izraeli na denním pořádku. Ne ne. Jeden grázl z deseti za mřízemi je lepší než všichni na svobodě.
0/0
12.4.2002 11:57

Jan

Re: Souhlasím
Ne žádný Kosovec takovým "hrdinou" nebyl. Oni ze zálohy stříleli policisty, vojáky a ty Kosovce, kteří nešli s nimi, a kladli bomby. To zase bylo na denním pořádku v Kosovu.
0/0
12.4.2002 13:17

Frankie

Re: Souhlasím
Věř zkušenému Marve. Náš Honzík z Kosova má tohle téma dávno zmáknuté a nahrané v souboru, který technikou copy&paste čas od času vypustí do internetového éteru. Jak sis jistě všiml, i on se skřípěním zubů přiznává, že ti zlí Kosovci útočili především na srbské vojáky a policisty a nikoli na srbské civilisty.
Pokud ještě chvíli vydržíš, tak se možná dozvíš nějaké zajímavosti o zámečku Rambouillet a také "známý fakt", že v Srebrenici se muslimové pobili navzájem a hodili to na Srby.
0/0
12.4.2002 13:34

Jan

Re: Re: Souhlasím
kovbojík František Dvořák co pořád chce, abychom ho měli za Frankieho, mele pořád dokola báchorku o zlých Srbech a hodných Albáncích, co prý nikdy nezabili žádného civila (bravo Dvořáku Vyskoči!). A protože mu místo mozku mluvčí NATO Jamie Shea vypálil CD-éčko, tak se nikdy nedozví, že muslimové z okolí Srebrenice tak dlouho terorizovali okolní srbské vesnice a vraždili Srby, až došla bosenským Srbům trpělivost a vypořádali se s nimi právě tak jako to udělali Šaronovi vojáci s Palestinci. Analogie naprosto průzračná. Jen s tím rozdílem, že Židé  jsou kamarádi Američanů, takže mohli, kdežto Srbové nikoliv. Ale neboj Franto Vyskoči, znám tvé příspěvky už dlouho a tak po tobě nechci, abys to pochopil. Ale teď koukej mazat do sámošky udělat starý nákup na víkend. Vsadím se, že určitě na ni ta tvoje kovbojská přezdívka "Frankie", co sis dal, dojem nedělá, stejně jako na mě.
0/0
12.4.2002 14:33

Frankie

Re: Re: Re: Souhlasím
Zdravíčko Honzíku. Taky tě zase rád slyším.  Já věděl, že Rambujé spolehlivě zafunguje a nadzvednu tě tím víc, než ty Vaška Kabáta, a to jsem si ani nemusel nic vymýšlet. Ono zřejmě jakmile někdo napíše něco, co se neslučuje s tvým C:\Dokumenty\Kosovo_JakToBylo.doc, tak je to stejné, jako by ti stoupnul na kuří oko.
Takže ti muslimové v Srebrenici se přeci jen nezamordovali sami mezi sebou? Některé z nich mohli dokonce také zabít Srbové? Hmmmm, to je tedy u tebe pokrok! Abys ale něco podobného připustil i v Kosovu, to už bychom na tobě chtěli moc, viď? Takže oni z té obklíčené enklávy podnikali výpady proti dobře vyzbrojeným a početně nesrovnatelně silnějším Srbům, aby je tito mohli co nejdříve zmasakrovat. Asi je už nudilo mastit karty s těmi Holanďany a toužili po změně.  Víš, ještě za komunismu jsem v jedné dějepisné učebnici četl zdůvodnění, proč CCCP musel napadnout Finsko (jistěže né kvůli Karélii) a logika toho soudruha mi přijde úplně stejná jako tvoje. "Sovětský svaz již nemohl nečinně přihlížet neustálým provokacím z finské strany a musel s plnou rozhodností zakročit".
Co se týče mé cizojazyčné přezdívky, tak mi ještě chvilku vykládej o tom, jak jsi strašně klidný a jak to s tebou nic nedělá . Dráždí tě to tak neskutečně, že se mi k ní snažíš neustále hledat nějaké hezké české ekvivalenty. Já vím, že to se mnou myslíš dobře, ale já u ní zatím zůstanu . Tak ahoj, já pomalu pojedu na ten nákup.
0/0
12.4.2002 16:13

Jan

Re: Re: Re: Re: Souhlasím
Kovbojíku, tvůj pokus o "nadzvihnutí" byl velmi chabý, čekal jsem od tebe víc. Ztrácíš půdu po nohama a já popravdě trpělivost reagovat na tvoje smyšlenky. Teče ti voda do bot, vkládáš mi do úst tvrzení, která jsem nikdy netvrdil a nakonec jsi skončil ve Finsku. Že byl ten týden náročný a už ti to v pátek moc nemyslí? ? Neaspiruješ Dvořáku na mluvčího NATO? Sedmilhář si stejný. Znovu opakuji ze zdroje v HN. Muslimové ze Srebrenice terorizovali okolní srbské vesnice a zavraždili několik desítek Srbů. Pak tam přišla bosenskosrbská armáda a učinila tomu definitivní přítrž. Viděl jsi nedávno britský dokument z Kosova? Tam to dělali Kosovci úplně stejně. Stejný problém teď řeší Izraelci. Jaký je rozdíl mezi Mladičem a Šaronem? Jestli je toho na tebe hodně, tak se vyspi a nech si to projít hlavou o víkendu. Už jsem ti jednou psal, aby sis přezdívku Frankie nechal, že takovému jako ty sluší. PS:Nezapomněl jsi koupit toaleťák?
0/0
13.4.2002 13:13

Kopecký Fr.

Re: Re: Souhlasím
No tak oni Albánci útočili třeba i na srbské pošťáky. A na vlastní lidi taky. A skutečně je pravda, že Turecko se s Kurdy zrovna nemazlí a prochází mu to jen proto, že má strategický význam pro NATO a dokonce tuto zemi přijali za člena :))) Jenomže to proameričtí zaslepenci nevidí. Ti budou stále dokola mlít hubou o americké nekonečné spravedlnosti a o zlých Srbech a spravedlivém boji Albánců proti nim.
0/0
12.4.2002 15:10

Nemo

Re: Souhlasím
A co gauneři z řad albánců a chorvatů.Protože jsou na té správné straně tak mohou vraždit,mordovat a znásilňovat a žádný mezinárodní tribunál na ně neplatí.Zkrátka dvojí metr.Vám to ale zřejmě nevadí.
0/0
12.4.2002 13:55

Johan F.

Vy to nechapete
Srbsko se branit nesmi, izraelci ano. A o vsechny se postara svetovy cetnik USA. At zije mir. A staty z "osy zla" by mely zastavit vyzkum biologickych a chemickych zbrani, to muze delat jen mirotvorne USA.
0/0
12.4.2002 11:47

Marty

Souhlasim
Paralela konfliktu Srbsko/Kosovo a Izrael/Palestina je vic nez jasny. Humanitarni bombardovani potkalo jen prvniho a vydavani lidi na zinscenovane procesy taktez.
Do konce sveho zivota nezapomenu na humanitarniho bombardera kardinala Vlka - predstavitele katolicke cirkve v CR - aby vysoky cirkevni predstavitel podporoval bombardovani - tak to jsem panna  Maria ...
 
0/0
12.4.2002 10:08

Jan

Re: Souhlasim
a já do smrti nezapomenu na jeho nohsleda biskupa Malého (kterému jsem kdysi na Letné tleskal) jak v rozhlasovém pořadu "Doteky víry" obhajoval stanovisko Církve svaté ve věci humanitárního bombardování Jugoslávie. Do toho pořadu se může volat. Nedokázal mi tehdy odpovědět na můj dotaz, proč USA nebombarduje Turecko za genocidu Kurdů. Vlci v rouše beránčím. Ostatně taková byla katolická církev odjakživa.
0/0
12.4.2002 10:54

Petr

Re: Re: Souhlasim
Tak to není - katolická církev ve světě se opakovaně vyjadřovala za ukončení konfliktu, dokonce žádala přerušit bombardování o Velikonocích. Bohužel, výkvět českého kléru je odstrašujícím případem, jak to nemá vypadat. Jde o modernisty - synkretisty, kteří jsou ochotní spojit se třeba s (post)bolševickou socdem vládou proti vlastním lidem, viz případ Katolické teologické faktulty. 
0/0
12.4.2002 11:23

plk

Re: Re: Re: Souhlasim
Tenkrát drželi basu s bojovnými německýmíi biskupy.
0/0
12.4.2002 13:13

Jan

Zlý sen
Američané jim zničí zemi, usmrtí několik set civilistů a pak je vydírají finanční pomocí. A v každé zemi, i v té srbské se vždy najde sebranka norských Quislingů, československých Husáků a jim podobných sviní, která je ochotná na to přistoupit. To je jako zlý sen.
0/0
12.4.2002 8:59

Vaclav Kabat

Re: Zlý sen
no skoda, ze lidi jako ty nejsou v jednom z milosevicovych masovych hrobu... svet by byl hned hezci misto.
0/0
12.4.2002 10:32

Jan

Re: Re: Zlý sen
2x škoda že takový jako jsi ty neležel rozstřílený v tom vlaku do Soluně. Na kráse světa by to pranic neubralo. Zbývá si jen povzdechnout, parchanti měli vždycky štěstí!
0/0
12.4.2002 10:47

Vaclav Kabat

Re: Re: Re: Zlý sen
kdepak.. kdyz mas spravny spojence.. ve vlaku do solune je jen odpad jako ty.
0/0
12.4.2002 10:53

Jan

Re: Re: Re: Re: Zlý sen
takže ses konečně demaskoval, lidská populace se podle tebe dělí na ubermensche jako ty a na odpad. Jawohl. Jen abys Kabáte ještě jednou rád nepřevlékl kabát a nevzýval Srby, až ti nějaký islamista bude před videokamerou podřezávat krk. A ne že by mě ta sranda s tebou pohoršila.
0/0
12.4.2002 11:00

Vaclav Kabat

Re: Re: Re: Re: Re: Zlý sen
ja se demaskovat ty lidskej cerve nepotrebuju..
a to vubec nezminuju fakt, ze ubermensch je jen jeden a to ja :-)
a zadnej islamista mi podrezavat krk nebude, protoze s nima davno zatocim :-)
a dej si pozor, jsem ted na tebe nastavej
 
a ta kamera bude imperialisticka co?
0/0
12.4.2002 11:05

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlý sen
jsi vytočený Kabáte? Klepou se ti prsty? Počítám, že ještě jedna moje replika a nadčlověk Kabát dostane docela obyčejný infarkt. Dám ti radu. Navlíkni na sebe kabát, ať tě havrani nenajdou v podvlíkačkách.
0/0
12.4.2002 11:23

Vaclav Kabat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlý sen
ja neumiram :-) a kdyz nahodou.. tak budu zmrazen. do zeme cervum patri jen cervi..
0/0
12.4.2002 11:25

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlý sen
ne, ty nebudeš zmrazen, ty budeš nabalzamován a uložen do mauzolea a lidi se budou chodit na takového ..... koukat
0/0
12.4.2002 14:40





Najdete na iDNES.cz