Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael hlásí: 200 mrtvých Palestinců

Zbraně na Blízkém východě neutichají. Náčelník izraelského generálního řádu oznámil, že při současné operaci bylo zabito na 200 Palestinců a na 1500 bylo zraněno. Podle Izraele byly oběti většinou ozbrojení Palestinci. Podle palestinské strany jde v mnoha případech o neozbrojené civilisty. Izraelská operace, která začala 29. března, pokračuje i přes výzvy k zastavení bojů. Stažení z palestinských území po Izraeli žádá prezident USA George Bushe. K míru v oblasti znovu vyzval i papež.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

spider

Jen tak dál!!!!!!!!!!!!!!!
...
0/0
11.4.2002 17:07

Gunter

Nacista jako sionista
Muzete mi vysvetlit v cem je sionista (zidovsky rasista) lepsi nez nacista a v cem je Arik Sharon lepsi Ada Hitler. V cem je okupace Palestiny jina nez okupace Cech a Moravy za valky? V cem byli teroristi Gabcik a Kubis lepsi nez palestinsti teroristi? Why are you all afraid of the JEWS?
0/0
9.4.2002 20:06

Karolína

Bravo!
Pan Jarda mě potěšil, že ještě existují slušní lidé mezi námi a ne takoví kryplové a fašisti jako Gunter ap.
0/0
9.4.2002 10:35

Sezam

Guntere jdi do prdele.
0/0
9.4.2002 10:33

Pravda

To je dobře!
0/0
9.4.2002 10:28

Gunter

Zidi jsou rasisti
Z prispevku sionistu - zidovskych rasistu je videt, ze Zide stale povazuji ostatni, momentalne Palestince, za menecenne. Jejich nabozenstvi, viz Talmud, a jejich stat Izrael jsou rasisticke. Paragraf 260...
0/0
9.4.2002 5:36

Pravda

Ovládne nás Gunter komplex?
Díky názorům pana Guntera a v 30. letech pana Hitlera vznikla tragédie. Ať se radši věnuje prodeji na trhu, tím uškodí míň, komplexák bez přirození.
0/0
9.4.2002 10:30

jarda

200 mrtvých palestinců
Jde o úhel pohledu, protože 200 mrtvých Palestinců znamená záchranu Izraelců, kteří by možná zemřeli po sebevražedných akcích 200 potenciálních palestinských fanatiků. Ostatně Izrael tuto "válku" nevyprovokoval, viz velkorysé ústupky navržené tehdejším premierem Barakem, které Arafát nepřijal, a místo toho odstartoval bezprecedentní násilí. Tento hloupý a samolibý krok přináší utrpení.  Je Arafát loutkou nudící se arabské lobby a nebo jen prostoduchý prezident?       
0/0
8.4.2002 11:28

jirka 2

Re: 200 mrtvých palestinců
Tuto valku vyprovokoval Izrael-tim,ze vubec vznikl!
0/0
9.4.2002 14:20

jarda

Re: Re: 200 mrtvých palestinců
Aprioristický přístup k problému věci nic neřeší.  Nelze jen říct, že vaši  odpověď ovlivnilo vaše narození. Nějak jste přeci zhloupnout musel.  
0/0
12.4.2002 8:13

radegast

unfair G.W.Bush
USA si řeší vlastní problém s Al-Kajdou, Talibanem a Saddámem ale upírají totéž Izraeli. Eufemisticky se tomu říká diplomacie ale ve skutečnosti je to velká sračka.
0/0
8.4.2002 8:04

Kato

Re: Myslim, ze mu neni co zavidet
GWB se dostal do nezavidenihodne situace a myslim, ze by s nim ted nemenil ani Jasir Arafat, pokud mu zbyla jen trocha rozumu. Co muze GWB delat? Pkud si chce udrzet podporu muslimskych zemi v ztazeni proti Al-Kajde a Talibanu, pripadne Iraku (o tom si ted asi muze nechta jenom zdat) tak roste musi "nalehat" na Izrael at se stahne. A co mu nas to asi Saron do telefonu odpvedel? To jsem samozrejme neslysel, ale docela bych si vsadil, ze to uhodnu. Uz pred par mesici jasne prohlasil, ze Izraelci nehodlaji byt "mnichovskou obeti". Izrael bojuje proti teroru v bezprostredni blizkosti svych sidlist, ne na druhem konci sveta. A jeho vojaci nasazuji zivoty v poulicnich bojich, coz je nesrovnatelne s relativne bezpecnym bombardovani celych oblasti z velke vysky, ktere je americkou oblibenou specialitou (Irak, Kosovo, Afghanistan. Takze ten telefonat nebyl pro GWB asi nic prijemneho. Musel ze sebe udelat blbce a jeste ho Saron neposlechl, to musi byt dost frustrujici.
0/0
8.4.2002 8:44

ahoj

.
.
 
0/0
8.4.2002 1:32

jasir

STOP
STOP IZRAELSKEMU VRAZDENI A HOLOCAUST PALESTINCU!!!
ARMADA STATU IZRAEL V POSLEDNICH DNECH POPRAVILA STOVKY PALESTINSKYCH CIVILISTU
IZRAEL 2002= NEMCI 1945 
0/0
8.4.2002 1:17

Šolim

Re: STOP
Skutečně podnětné názory do diskuse!
Jasire, víte, jak vypadá poprava? A víte, co je všeobecně označováno"holocaust"? Zkuste prolistovat http://www.ushmm.org/topics/
Myslíte si, že urážením oponentů něčeho dosáhnete?
0/0
8.4.2002 19:19

jasir

zidi
IZRAEL 2002= NEMCI 1944
AT ZIJE OOP!
AT ZIJE INTIFADA!
 
0/0
8.4.2002 1:16

x-rob

To: atx
čoveče máš problém. a tím problémem ty. nikde jsem nečetl, že ubohé palestince vyháněli. spíše zdrhali sami. bojíce se o svůj život. 800 tisíc. Oproti tomu z arabských států přišlo (byli vyhnáni?) cca 700 tisíc Židů. Uvláštní, ty židy nezavřeli v Izraeli do táborů jak palestince jejich arabští bratři. na počet uprchlíků je to spíše "fifti fifti".
0/0
7.4.2002 23:54

atx

ty magore precti jak vzniknul izrael
ty mas asi hodne malo vedomosti ... ty ubozaku jinak bys vedel ze libanon napadl izrael a ne palestina protoze v ty dobe uz ste vy zidi z amerikou v zadech davno vyhnali palestince z jejich domovu p.s. skoda ze tvy znamy nepobily vsechny .... :-)
0/0
7.4.2002 23:35

Jirka

Re: ty magore precti jak vzniknul izrael
No, presto ze se dojemne rozcilujes, pravda je takova, ze po vyhnani Palestincu z Jordadanska se tahla parta vydala delat poradek do  Libanonu, kde to znicilo tezko vyvazovanou demokracii a mir. Libanon to nevydrzel a nastala obcanska valka. A pak zacali lital rakety do Israele a zacali byt vedeny s podporou Syrie i teroristicke utoky. Takze reakce Izraele je opravnena, a to i podle mezinarodniho prava (pravo na sebeobranu), ale to ti asi nic nerika.  K tvemu dodatku mohu rici asi jedine - jsi slabomyslny kreten, ale asi nemas na to, aby ti to aspon doslo, co? Az za Alaha zastrelej tvoji tvoji rodinu, zatleskej jim, protoze ty budes aspon mit pocit, ze je to dobrej kauf, ne, ze to stalo za to? Jirka
0/0
8.4.2002 7:55

Jirka

To: Gullit
Tak, první věc, kterou by sis měl uvedomit je to, že stát Palestýna neexistuje a jak doufám, dost dlouho ani nebude. Zadruhé, zabití 200 ozbrojených civilistu není vražda, ale nechci říct přímo nezbytnost. Zatretí: když se ti slavní bojovnící kryjí za deti, které užívají jako živé štíty, tak nevím, čím je to chyba. Dále: Arafat, že byl zvolen? Možná, ale jak? A navíc, že i v úřadu podporuje násilí, to je mimo. Dále: to, že při útocích se teroristi zaměřují na židy, ce dá podřadit pod genocidu. A ikdyby ne, tak by ho meli povesit jako sprostýho vraha. Dále: vnitřní uspořádání palestinské autonomie není demokratické. Kdy tam byly nejaké volby? Pokud se svobodně rozhodnu přátelit s Israelci, ini me povesí. To asi není svoboda slova zaručena demokratickými principy. Tady doporučuji se přečíst aspoň naši listinu práv a svobod. Pokud tam bude dodržováno neco podobného, pak uznám, že jsou demokrati. A nakonec: Saron je voják a kdyby palestinci nezničili Libanon, po tom, co je vyhnali z Jordánska, tak tam ta invaze být nemusela. Ale ono střílení do civilistů je tak jednoduché, že. Tvoje argumenty jsou nelogické. Já mám přátele v Izraeli a jednoho tam zabila bomba nejakýho vraha. A jelikoz palestyna nerozumi jednaní, smlouvynedodrzuje, tak at zivoty izraelců chrání kdokoli, ale at je to konecne učinné a myslím, že vybití teroristů oblasti jenom pomuže. P.S. A prosím, přestaň argumentovat nesmysli a přečti si mezinárodní úpravu válečného práva.
0/0
7.4.2002 23:21

Ellis

Re: To: Gullit
Opravuji: Palestýna -> Palestina
0/0
7.4.2002 23:32

ahoj

Re: To: Gullit
TO SNAD NEMYSLIS VAZNE- ZABITI 200 PALESTINCU ZA 3 DNY JE NEZBYTNOST??? VYVRAZDIT CELOU TVOJI RODINU VSECHNY TVOJE PRIBUZNE A ZNAME JENOM PROTO ZE TE ZNAJI BY TAKY BYLA NEZBYTNOST???
CHCE SE MI ZVRACET!!!
0/0
8.4.2002 1:26

ahoj

Re: To: Gullit
JESTE NECO- TVUJ PRISTUP K HODNOTE LIDSKEHO ZIVOTA JENOM DOKAZUJE RASISTICKY SIONISTICKY POHLED NA LIDI KTERI ROZLISUJI STEJNE JAKO NACKOVE MEZI NADLIDMI- ZIDI, LIDMI- OSTATNI A PODLIDMI- ARABOVE PALESTINCI. NEPRIPOMINA TI TO NECO???
0/0
8.4.2002 1:28

Bron

Re: To: Gullit
Souhlasim s Jirkou, akorat se obavam, ze 200 mrtvych a 1500 zatknutych je bohuzel daleko mensi pocet nez pocet palestinskych teroristu (je mi lito, ze mrtvi jsou nekdy nevinni lide, dokonce deti). Az se Izrael stahne, tak to bude zase to samo... Nechapu, jaktoze se teroriste schovavaji v kostele se souhlasem tamnich krestanu (nebo je to jen palestinska propaganda?) - ja bych rekl, kdo schovava teroristu je sam terorista (princip z Afghanistanu: Taliban - Al-Kajda).  Nejake komando by tam melo nabehnout a udelat poradek....
0/0
8.4.2002 8:26

joryk

israel a palestina
Předem před izolovaným hodnocením jednotlivých akcí obou stran je nutné připustit, že izraelská armáda je armádou svrchovaného, demokratického státu, kde jsou zajištěna lidská práva i pro obyvatele nežidovského ( i arabského) původu. O charakteru případného palestinského státu můžeme asi pochybovat, v tom je hlavní problém. Vyhnání Palestinců byla jistě chyba, stejná jako vyhnání Němců ze Sudet, ovšem neospravedlňuje to žádné teroristické útoky. Na druhou stranu si myslím, že s Palestinci by se mělo jednat tak trochu jako s nebezpečnými blázny, mnozí  z nich jimi opravdu jsou a zbytečně je nedráždit a šetřit se silovými řešeními. Šaronova politika je velmi nešikovná, je to podle mě prostě senilní tvrdohlavej dědek. Věčná škoda Jichaka Rabina, to byl opravdovskej formát, za něho by k dnešní situaci nedošlo. Atentát na něho ovšem ukazuje, že ani v Izraeli nemají všichni všech 5 pohromadě. Podle mě by se měly obě strany od sebe oddělit mezinárodním kontingentem a hranice mezi palestinským územím a Izraelem by měla být po nějakou dobu zcela neprodyšně uzavřena. To jsem chytrák, co? Doufám, že si to přečte Powell, Saron i Arafat.
0/0
7.4.2002 23:20

Gunter

Zide v Rusku
Zklamal me Putin. I ten jde Zidum na ruku. Asi se boji zidovskejch oligarchu (Chodorovskij, Abramovic, Berezovskij... jsou Zidi). Carske Rusko, ktere dohanelo zapadni Evropu znicili zidobolsevici (90 procent bolseviku byli Zidi) a ted ho prznej zase. Rusove jsou hlupaci, protoze si nechaj s flaskou vodky od Zida vsechno libit.
0/0
7.4.2002 23:16

Martin

Re: Zide v Rusku
Jak že Ty se jmenuješ? Adolf? Nebo alespoň Miroslav? Soudě podle Tvé "lásky" k Źidům ... :-(((((
0/0
8.4.2002 8:04

atx

xxx
tak pro ty co obdivujou nejakej izrael at se nechaj vobriznou a tahnou ... problem je v tom ze nemaj kam :-)
0/0
7.4.2002 23:14

Roman

Re: xxx
No, zato ty si uvaž kolem hlavy ručník a di nekoho podřezat, ať má tvoje máma radost, že vychovala pořádnýho nácka, ne?
0/0
7.4.2002 23:26

Gunter

Vsichni se Zidu boji
Skoda ze se cely svet Zidu boji. V pripade kazde jine zeme, by se hned bombardovalo, ale Zidum projde vsechno, protoze maji dlouhe prsty... Jsou nejbohatsim a nejmocnejsim narodem na svete a vsichni ostatni jen cumej a zerou jim tu jejich propagandu...
0/0
7.4.2002 23:11

Gunter

Apartheid v Izraeli
Kecy o tom, ze v Izraeli je demokracie, me uz unavujou. Jo. Demokracie pro Zidy, tedy demokracie rasisticka. V Izraeli neni demokracie, nybrz apartheid. Je to nejrasistictejsi stat na svete.
0/0
7.4.2002 23:04

Kato

Re: Apartheid v Izraeli
To máte odkud? To jste tam, sám zažil nebo jste o tom někde četl? V čem vlastně spočívá podstata apartheidu v Izraeli a jak se to projevuje?
0/0
8.4.2002 8:01

atx

zidi sou parchanti
zidaci sou jako ten co je chtel vyhladit (skoda ze se mu to nepovedlo) nejdriv vlezou kam nemaj a potom chtej narizovat kdyby byla nejak dobrovolna zbirka na podporu palestincu velice rad prispeju at zije OOP a jeho vudce
0/0
7.4.2002 23:02

Gunter

Zidovska propaganda
99 proizraelskych clanku a 1 proarabsky je skore Nezavisleho tisku ovladaneho mezinarodnim zidovstvem. Vsichni kdo novin pisi o Blizkem Vychode jsou ZIDE!!! Dejte mi vedet o nekom, kdo neni. Petr Pravda je Zid jak poleno.
0/0
7.4.2002 22:58

dan

Re: Zidovska propaganda
Najdi si články Roberta Fiska. To Ti zvedne náladu. Jinak s tebou naprosto nesouhlasím.
0/0
7.4.2002 23:31

Vrana

Antisemitismus kvete
Podle vetsiny prispevku zde je videt, jak je v Cechach a cele Evrope zakoreneno protizidovske presvedceni. Jedine to, ze Hitler jeste neni tak daleka minulost brzdi tyto projevy ve vetsi mire. EU pdoporuje Palestince a tim neprimo i nabozensky fanataismus, fundamentalismus a terorismus. Neni se co divit, tech nekolik milionu arabskych pristehovalcu nekde musi byt znat a mnozi z nich maji jiz volebni pravo. Jedine stesti je, ze Izrael se jiz poucil z minulosti a vi, ze se muze spolehnout jedine pouze a jenom na sebe. Je neuveritlene kolik pomatencu se tu zastava Palestincu proti jedine demokracii, ktera na celem blizkem a strednim vychode existuje.
0/0
7.4.2002 22:47

Gullit

Re: Antisemitismus kvete
Nejsnadnejsi je vse zakryt za antisemitismus. Fakte te nezjimaji, utrpeni arabu je v pohode, odstrelovani podezrelych bez soudu je bezne, etc. Kde je potom ten terorismus? Mimochodem, na koho ze se spoleha Izreal? Na sebe? Probud se, at ti zase nekdo nesebere ten syr, Vrano.
0/0
7.4.2002 22:53

Trape

Re: Re: Antisemitismus kvete
Tak poraď Ty chytráku, jak by jsi chtěl kontrolovat  a soudit ty atentátníky. Přiblížíš se k němu a už Tě vleče s sebou do ráje, kde na něho čeká 72 pannen. Třeba to stojí za to, určitě se s Tebou bratrsky rozdělí i když nejsi Arab, a nějakou Ti přenechá. Myslíš, ze to stojí za to?
0/0
8.4.2002 16:05

Dominik

Re: Antisemitismus kvete
Koukám, že každý máme asi jinou představu o demokracii. Okupování cizího území, zabíjení jeho obyvatele, kterým se nelíbí, že jsou vyháněni, nepovažuji za projev demokracie.
Také si myslíte, že vyvraždit původní obyvatelstvo, svrhnout jako jediný na této planetě atomové bomby na civilní obyvatelstvo, rozpoutat několik lokálních válek na cizím uzemí, zastřelit několik svých prezidentů, rasově pronásledovat černochy, podporovat několik fašistických režimů a pak se divit, když se to vymkne kontrole, vyzbrojit a vycvičit několik teroristů v boji proti komunistům a pak se divit, když se otočí proti nim a provádět trest smrti, že je  d e m k r a c i e ? Tady to vše začíná. Pokud by neměli podporu svého velkého bratra, tak by si toto nedovolili........ 
0/0
7.4.2002 23:13

Beny

Re: Re: Antisemitismus kvete
Opravdu mame asi jine predstavy o demokracii.  Kdo vyhlasil intifadu ?? Chces snad rici, ze palestinsti sebevrazi vrazdi civilni obyvatelstvo az po radnem soudu ?
0/0
8.4.2002 11:01

Gullit

Nejen EU, uz se to neda prehlizet
Vždyť už se nedá přihlížet k tomu, co se dneska na Blízkém východě děje. Je to proste sila, jak tu nekteri reaguji. Takovi typci jako Ceasar nebo Jirka snad neznaji zaklad logiky. Jak by se vám libilo, kdyby vaše rodina byla vyhnaná z domu a musela žít po 50 let v nějakém provizorním táboře? Vite co je implikace? Proto je dulezite se podivat (a hlavne resit), kde je pricina konfliktu. Jak tu spravne popsal "řemeslník" k obydlení dnešního Izraele Židy začalo ve větším počtu až ve 20. století. I přesto tam byla většina obyvatel arabská. Bohužel za pár desítek let dokázali uzemí věnované OSN Izrealci zvětšit několikrát a odsoudit statisíce Palestinců do uprchlických táborů. Atentáty jsou jen projevem bezmocnosti Palestinců a škodí především jim, jelikož jsou další a další záminkou pro vniknutí tanků na okupovaná území, čímž je samozřejmě neobhajuji. Ceasare, nastuduj si historie a pak teprve používej výrazy jako "vlastní země". Také srovnání s ETA, apod. ti trošku uteklo. Opravdu mi je zle, když ze sebe někdo dělá chytráka a informace má natlučené do hlavy z Novy nebo maximálně z Reuters, kde jsou "nezávislé informace" podávány dle přání vlastníka. Nejlepší je vyhásit válečnou zónu a potom si vydávat zprávy sám.
0/0
7.4.2002 22:27

Jirka

Re: Nejen EU, uz se to neda prehlizet
Ses docela vtipalek, ale pravda je jiná. Kdyz z blizkeho východu odešla Británie, tak měli vzniknout  dva státy - Israel a Palestina. Nebudeme se bavit o příčinách Židů do Palestýny, ale ty snad chceš omezovat právo někoho zvolit si místo, kde bude žít? A tenkrát to bylo britské mandátní území, předtím turecké, byzantské, římské a židovské, takže nejde říci, že to nekdy patřilo Palestincům. To jen jako protiargument, že nepoužívám logiku. Jako první začali útočit Arabové. Jistý arabský vládce se pak později ještě nechal fotit s Himlerem na oslavu toho, že taky provádí genocidu. Po  rozdělení tedy mohli vzniknout dva státy, ale Arabové ne nevzali s tím, že si to násilím dobyjí sami všechno. Jenže sou to diletanti a všechny války prohráli. Dřív platilo, že co si kdo dobyl, to bylo jeho a jesště do 1 svět. války platilo, že válka je normální prostředek, jak se dají řešit mez. spory. Jsme dál, akže to už naštěstí neplatí, ale když Izraeli byla válka vnucená, tak nevím, proč to uzemí by měli vracet. Pkud vím, Egypt může být rád, že Suez dostal zpět, protože jinak by mu zbyli jen pyramidy jako objekt, který jim přináší penize. K uprchlíkům. Je to problém, ale stejný množství jako arabů bylo i židů z okolních států. jenže ty se integrovali v israeli. Arabové ovšem potřebovali existující důvod pro další agrese a tak palestince nahnali do táborů a tím ten problém jenom zvětšili. Je to jejich vina a oni by měli platit za to, jakou politiku prováděli. Doufám, že ti tento krátký historický exkurs pomůže si uvedomit hluboké příčiny problému a už nikdy nenapíšeš takovou blbost, jako před chvílí. S pozdravem Jirka
0/0
7.4.2002 22:43

Gullit

Re: Re: Nejen EU, uz se to neda prehlizet
Ja snad dneska ani neusnu. Jak muzes rict, ze se nebudeme bavit o pricinach prichodu Zidu do Palestiny??? Vzdyt si ji pri sionistickem hnuti vybrali jako svuj domov, ktery ale opustili cca pred 2000 lety. Ty tady chces Kelty zpatky? To, ze si kupovali pudu je legitimni, ale vyhlazovani vesnic uz je trosku moc. A to rozhodne nebylo behem 1. SV. Vis kdo byl Ben Gurion? Obhajovat valku jako prostredek ziskani uzemi je docela "moderni" pristup. Zide se vraceji po sve diasopore velmi radi. Navic to vse plati Izrael (viz Rusti Zide, apod.). Je totiz dost pruhledne zalozit osady na jeste dnes palestinskych uzemich a potom o nich rict, ze jsou zidovske. To, ze okolni staty prijaly jen cast uprchliku je proste pochopiltelne. Takove mnozstvi lidi by proste strhlo cely stat dolu. Prosim Te, podivej se na tu historii jeste jednou. A cti vse nejen popularni americkou literaturu. Gullit
0/0
7.4.2002 23:10

dan

Re: Re: Re: Nejen EU, uz se to neda prehlizet
 Gullite, Gullite. Studuj. Jací pak Palestinci. Při studiu Ti asi utekl fakt, že za Palestince se považuje arab zijící na území Palestíny nejméně dve roky před rokem 1948. Toť definice OSN. Uměle vytvořené etnikum.
0/0
7.4.2002 23:42

Chytrolin

Re: Re: Re: Nejen EU, uz se to neda prehlizet
Mylis se chlapce, Zide svuj domov pred cca 2000 lety neopustili. Precti si historicke prameny a uvidis, ze tehdy byli zdecimovani Rimany a desitky tisic byli odvleceny do jinych zemi Rimske rise jako otroci. Rimane tak reagovali na povstani Zidu proti okupaci Rimany. To je prece spravedlive podle tebe, bojovat proti okupantum ne?  Rimane, ale zvitezili. Zide tehdy nerekli, ze se zrikaji sve zeme, ale naopak ji stale, az do dnesni doby povazuji za svou zemi. Ti zbyvajici, co prezili tam zustali, neopustili svou zemi, jak lzive uvadis ve svem prispevku. Kam by tehdy take sli? To Rimane tam umoznili stavet osady s jinymi nezidovskymi obyvateli a pak je snadne rict, ze jsou palestinske. Proc tedy plamenne neodsuzujes Rimskou okupaci a nehajis pravo Zidu na svoji zemi? Nebo to je jen pro tebe cast historie? Udalosti kolem vzniku statu Izrael jsou take uz jen historie, ktera se odehrala v MINULEM stoleti. 
0/0
8.4.2002 7:08

Persia

nic nevi a mluvi
rikal jsi ze jsi byl v Izraeli, ale vypadato ze jsi nikdy nebyl v Palestine, kazdy kdo videl mirovou dohodu z Osla, vedel uz od zacatku ze tento mir nema budoucnost, vidime to i dnes, jaky je to palestinsky stat kdyz jeho vudce se nemuzem pohnout bez izraelskeho povoleni, takova byla situace po cela ta leta, palestinci jsou porad ponizovani izraelem, kdyby si byl u izraelskych prechodu a videl jak se tem palestincum chovaji, a v jake bide musi zit jen kvuli tomu ze nejsou zide, vedel by si proc vubec ta intifada zacala
0/0
7.4.2002 22:10

Trape

Re: nic nevi a mluvi
A představ si taky v jaké "bídě"  u nás musí žít třeba Romové jenom proto že nejsou bílí. Nebo, že by to snad bylo kvůli tomu, že jsou jiné mentality, nevdělatelní a líní. Že kam se nastěhují, to zničí. Všechno chtějí mít, tak nám to státe dej, my nic, my jsme chudí, tak vy schopnější nám dejte ze svého nejlépe všechno. Není to nějaká známá ideologie, která toto propaguje. 
0/0
8.4.2002 16:21

Persia

Fakt se stydim za evropu
ohomilo me to cislo 7500 utoku na Izrael za rok a pul, takovou lez jsem uz dlouho neslysel ani z tech nejzaujatejsich medii, kdby palestinci provedli 7500 utoku tak by izrael ani neexistoval, rad bych vedel odkud takovy informace ty lidi cerpaji?
Kdo byl v palestine a v izraeli vi proc palestinci podnikaji tyto utoky, a vi ze to co delaji palestinci se neda ani srovnat s tim co dela izraelska armada.
Jen chci aby jsme si jako cesi taky pamatovali ze jsem za druhesvetovevalky taky bojovali proti okupantuma taky jsme hazeli do vzduchu vlaky ve kteryh byli nemecti vojaci ale take plno civilistu, a verim ze se za to nestidime. meli jsme pravo bojovat proti okupantum, a palestinci to pravo take maji.
a vzpomente si na to kdo zacal teroristickymi utoky na civilisty, izraelske teroristicke skupiny Hagana a Argon zacali uz v 30. letech zybijenim civilistu a vyvrazdenim celych vesnic, a cemu rikate terorismus zacali palestinci pouzivat az v 70. letech.
Je dobre se podivat na historii, a ne jen poslouchat to co lsysime v nasich vetsinou zaujatych medii.
Protoze pak bych se fakt stydel za evropu 
0/0
7.4.2002 22:04

Kohn

Re: Zdroje
Toto cislo je skutecne spraven, probehlono na www.cnn.com, www.jpost.com, a dokonce i na www.idnes.cz.
0/0
7.4.2002 22:20

Persia

Re: Re: Zdroje
mozna 7500 utoku za 50let,to chapu ale to by kdyz takhle izraelske utoky byli 7500x1000, stejne kdyz porovname pocet zabitych na obou stranach
0/0
7.4.2002 22:44





Najdete na iDNES.cz