Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arafat na summit do Bejrútu nepojede

Palestinský předák Jásir Arafat na summit Ligy arabských států v Bejrútu nepojede. Přitom právě tam se má jednat o míru na Blízkém východě. Rozhodnutí přichází nedlouho poté, co izraelský premiér Ariel Šaron prohlásil, že Arafata na summit nepustí. "Nesplnil podmínky pro účast na summitu," vysvětlil Šaron, proč nezruší jeho domácí vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Yogi bear

GO ISRAEL, GO
Minuly vikend zase v izraelskych mestech letaly vzduchem ohorele kusy lidskeho masa. Arabska media to i nadale oznacuji za "legitimni boj proti izraelskemu agresorovi", ktery nechce splnit zakladni pozadavky Palestincu: Vlastni stat, navrat uprchliku a jejich potomstva na uzemi Izraele - pricemz z palestinskeho uzemi se maji Zide odstehovat - a vychodni Jeruzalem jako hlavni mesto tohoto statu. Samostatny palestinsky stat mohl existovat uz vice nez pred rokem. Kdyby Palestinci nekladli pozadavky, ktere se pokladaji porazene zemi - a to jeste Izrael neni. A kdyby mezi "legitimni" pozadavky nepatrila i likvidace samotneho statu Izrael a odchod Zidu do more. A proto vypukla valka, ve ktere jsou Izraelci zabijeni zatim jenom po desitkach. Drive postupoval Izrael tak, ze na kazdy utok odpovedel pokud mozno adresne. Po tom, co Arafatuv Al Fatah povrazdil izraelske sportovce na mnichovske olympiade v roce 1972, sli izraelsti agenti po jednotlivych teroristech po celem svete tak dlouho, dokud je nezlikvidovali jednoho po druhem. Bohuzel i s omylem, kdy byl zabit nevinny clovek. Po kazdem atentatu v Izraeli vyjely buldozery k domu rodiny padleho atentatnika: Tak z tohohle hnizda pochazel, tady byl vychovan, zde se radujete z jeho hrdinske smrti, tak my vam to srovname se zemi. Ne, stehovat nemusite nic. Pritom izraelsky premier navrhoval obnoveni jednani. Jenom takovou drobnou podminku si kladl: 7 dni bez utoku na sve obcany. Jak mame dat samostatnost narodu, ktery nas chce vyvrazdit? Dokazte, ze nechcete. Vydrzte to, pro Boha, alespon sedm dni! Hosi z Hamasu a Islamskeho dzihadu take umeji pocitat do sedmi. A vzdy nejaky ten atentatek provedou. Neni tydne bez takoveto schvalnosti, daji-li se tak vypocitave vrazdy nazvat. Spise je od sebe oddeluji jen dny - kdyz krom masovych vrazdy bombami pocitame i "drobnou" strelbu z rucnich zbrani... A nyni, v dobe, kdy Saron debatoval s Bushem v Americe, kdy se americky emisar na Blizkem vychode general Zinni snazil primet "strany ve sporu" k jednani, nyni utoky eskalovaly. Nacez Saron vypustil psy valky. Izraelske vrtulniky zlikvidovaly Arafatovu vrtulnikovou flotilu - zatim bez Arafata. Zatimco teroristicke utoky Palestincu se soustreduji na "zivou masu" veselici se mladeze ("legitimni cil"), Izrael odpovida nicenim objektu Tanzinu, Sily 17 a palestinskych policejnich stanic. "Dejte nam 76 hodin, a my vam ty teroristy chytneme sami," rika Arafat. "Ale nesmite pri tom na nas utocit." Chlapce, na to jsi mel casu dost, odpovida cast izraelskych politiku. Druha cast zase hrozi odchodem z vlady, pokud se neda Palestincum tahle posledni sance. Inu - demokracie. Arafat mozna dnes nema "aktivisty" pod kontrolou. Nic vsak neudelal proto, aby je do ni dostal. Sama palestinska (Arafatova) policie "popravuje" (vrazdi) "kolaboranty s Izraelem" (tajne spolupracovniky, kteri odhalovali palestinske teroristy). Cili i sama Arafatova (palestinska) policie je teroristicka... A mozna jeste horsi je, kdyz se palestinske deti uci v palestiskych ucebnicich, zaplacenych evropskymi penezi, nenavisti k Zidum! Izraelci se zase uci na ulicich svych mest. A odpovidaji utoky na objekty, ke kterym se casto prichomytnou i "nechtene cile". Tyto dny zase plakali vydeseni palestinsti skolaci, jejich rodice zoufale behali po nemocnicich... Rad bych apeloval na rozum izraelskych politiku, aby vyckali s ostrelovanim palestinskych cilu, dokud patricne nezareaguje palestinska samosprava. Vydrzte to jeste sedm dni! Ale nemohu, nejsem sam pod palbou. Rad bych apeloval na palestinsky narod - vydrzte alespon tyden nezabijet. Ale po vice nez sedmkrat sedm tydnu to nevydrzeli. Meli bychom proto apelovat na evropske politiky - nezavirejte oci pred tim, ze se tu hrebicek Palestincu pod kladivem Arabu snazi opet vyvrazdit Zidy. Nedavejte zadne penize na ucebnice, ktere uci nenavisti. Nedavejte zadne penize na charity, ktere vyplaceji tucne premie za zasebevrazdene atentatniky. Uvedomte si, ze v Izraeli je jenom prvni fronta stare valky. Druha se otevrela 11. 9. 2001 ve Washingtonu a New Yorku! Nepeskujte Izrael, ale drzte u huby jeho likvidatory. Jinak se Izrael bude muset branit sam, tak jako zatim vzdy. Co jineho mu zbyva, kdyz dojdou logicke argumenty a politicke vyzvy? Jedine: Presne strilet.
0/0
27.3.2002 15:32

jon

Arafata na lucernu, Sarona do sveraci kazajky
a) z vetsiny prispevku je jasne patrna ucinnost  medialni masaze, jiz je Evropa vystavena. pochopitelne, EU na ni vynkalada nekrestansky prachy. pozor, nenechte se manipulovat... b)mezinarodnepravni argumentace okupaci je naprosto sporna, stejne jako je sporny pricip sebeurceni (bystri chapou, ostatni at suduji).  c) Arafat mel jako mezinarodni terorista davno viset  d)Saron je populista, tezici z naprosty Arafatovo neschopnosti  e)pochopitelne je treba resit osud Palestinskych uprchliku, ovsem ne Arafatem!  f)Sarko, pozor na naivitu. Arafatovo tiskovy prohlaseni ma nulovou relevanci, je to nevydareny diplomaticky pokus o zachovani tvare ve stylu: sam se rozhod. ovsem rozhoduje izraelska hlidka pred jeho doupetem, ne?! to je treba si priznat. g)mejte se fajn a slava vlasti
0/0
27.3.2002 13:58

toma

smrt izraeli
odkdy má izrael právo diktovat podmínky představiteli autonomního státu? - jedná se o jednoznačkou okupaci !
0/0
27.3.2002 11:39

marek

Re: smrt izraeli
Nekdo by mohl i rici "Smrt blbcum", ale to nema smysl, jsou vsude. Na druhou stranu, z pravniho hlediska jde jenom o pouhou autonomii, ktera neplni ani zdaleka svuj ucel, a vypada zvenku i zevnitr, s prominutim, jako ostrov hrdlorezu. Arafat je pro mne i bude stale teroristou, i kdyby konvertoval k judaizmu. Staci cist jeho originalni projevy, je mi z nich na bliti, Sladek se svou retorikou na ne nesaha ani po kotnik, Saron je taky populista, alespon nerika, ze je musime vsichni vyhladit a zlikvidovat, a pak zahranicni verejnosti s usmevem, ze on je ten jedinej spravodlivej. Bohuzel, ale mnozi si na chatu ani nevsimli, ze Arafat a spol. maji dve tvare a diky nedokonalym zpravodajskym zpravam vidime jen tu jednu.
0/0
27.3.2002 12:31

Al

Re: smrt izraeli
Pravda, diktovat podmínky by neměl. Měl by provést kobercové nálety na palestinckou, teroristickou verbež. Jak by ses stavěl Ty, kdyby Ti někdo zavraždil manželku, děti nebo matku? Také bys psal tyhle bláboly? GO ISREAL, GO!
0/0
27.3.2002 12:41

Bob

Re: Re: smrt izraeli
Izraelske dite je hodnotnejsi nez palestinske podle te Tve tupe a idiotske logiky! Ses osel a nic jineho. Copak Zidi nevrazdi manzelky, deti a matky? Je to stejny ksindl a proklanet se na jednu ci druhou stranu muzou jenom takovi blbci jak ses ty nebo i ten sasek, na ktereho si reagoval. ale ta Tva reakce je jeste o nekolik radu ubozejsi ty kobercovy nalete.
0/0
27.3.2002 13:47

Kato

Re: smrt izraeli
Vidíš nějaký rozdíl mezi autonomií a suverenitou (vodou a benzínem, koloběžkou a letadlem,.....)? Pokud najdeš odpověď na tuto otázku, tak si možná odpovíš i na tu svoji
0/0
27.3.2002 14:36

ládík

bratři drží spolu
Kato,Marku a Předsedo.Vemte si jarmulky,chytněte se za ruce a běžte se projet autobuchem.
0/0
27.3.2002 11:37

Kato

Re: bratři drží spolu
...aniž mecte perel svých před svině... (Mat.7,6.Bibl.Kral)Asi se opravdu půjdu raději projít, tohle je ztráta času. Díky za dobrou radu Usíku.
0/0
27.3.2002 11:53

předseda

Re: Re: bratři drží spolu
Kato, není to ztráta času, věř tomu, že to má velký smysl. I když často výsledky nejsou hned vidět a někdy je jako smrtelníci neuvidíme vůbec. Tyhle diskuse jsou prostě super....
0/0
27.3.2002 12:01

Kato

Re: Re: Re: Co je na tom super?
Super? Ani se mi nezdá. Spíše mi to připadá, že se tu snažím věcně argumetovat a oni naoplátku pořád dokola pouštějí starou poškrábanou desku s písničkou, jejíž melodie silně připomíná Internacionálu. Jdu zase ven, teď se tam udělalo hezky.
0/0
27.3.2002 13:02

Emanuel

Jedine co mel Arafat udelat bylo
vyzvat palestince v arabstine aby prijali zastaveni palby. Misto toho osobne pustil uz jednou chycene teroristy a poslal je znovu zabijet deti a nevine civilisty.
 Ted uz musi i kazdemu zarytemu bolsevikovi jasne, ze arafat zadny mir nechce.
Apropo, nejhorsi co by Irak ted mohl potrebovat je mir mezi Izraelci a Palestinci.
0/0
27.3.2002 10:08

007

Re: Jedine co mel Arafat udelat bylo
Arafat vyzval Palestince k dodržování příměří Xkrát,ale těžko může stát každému za zadkem.Je to stejně absurdní jako kdyby jste dávali jakémukoliv politikovi vinu za kdejaký kriminální čin.A pro něj je to o to horší,že musí říkat svému národu"nebraňte se okupaci!"
0/0
27.3.2002 10:39

Emanuel

Re: Re: Jedine co mel Arafat udelat bylo
Jo to vyzval, v anglictine a na CNN. Doma vyziva vsechny palestince aby utocili (branili se) Izraelske agresi, zatim jeste neudelal na domaci pude vubec nic. Arafat nemusi stat kazdemu za zadkem, pro zacatek by stacilo, kdyby nepoustel teroristy z vezeni a v arabstine odsoudil jejich navstevy s plnym opaskem dynamitu bordelu v muslimskem nebi.
0/0
27.3.2002 13:13

007

jestli si vzpomínáte...
...tak nám tu včera Marek tvrdil,že Jerusalem Post psal,že Arafata na sumit pustili.Aspoň je vidět,kdo je lhář.
0/0
27.3.2002 9:30

Kato

Re: jestli si vzpomínáte...
No především to vypadá, že Arafat sám odmítnul jet do Bejrútu. Takže už ani tak nejde o to zda ho tam jsou Izraelci ochotni pustit nebo ne. Spíše je zajímavé, že tam sám nechce. Nejspíše neví, jak by vysvětloval ty dva zastřelené Nory. Jinak jsi mne těžce zklamal "agente". Od špióna tvé pověsti bych očekával méně emocí a více důvtipu při analýze zpráv. Fleming se asi obrací v hrobě.
0/0
27.3.2002 10:05

007

Re: Re: jestli si vzpomínáte...
No ono to možná tak vypadá,že tam nechce,ale kdo má oči,uši a mozek,tak ví,že masový vrah Šaron jasně  řekl,že ho tam nepustí.Což ukazuje v jaké jsou Palestinci situaci,když nějaký okupant jejich prezidentovi říká kam může a kam ne/i když on spíš už nikam nemůže/.A co se týče těch dvou Norů:Mossad je schopen čehokoliv.Což já jako "agent"dobře vím.
0/0
27.3.2002 10:15

Kato

Re: Re: Re: jestli si vzpomínáte...
Vypadá to, že budeš pilný čtenář "literatury faktu" typu "Vyzvědači z Tel Avivu" od V. P. Borovičky. To se pak nelze divit tomu co tu prezentuješ.
0/0
27.3.2002 11:13

předseda

Re: Re: Re: jestli si vzpomínáte...
Vážený agente, mohl by jste nám vysvětlit, proč a na základě čeho tady pořád triumfujete tou "okupací" a "okupanty" ? A nestojí náhodou Mossad i za těmi teroristickými útoky 11. září ?
0/0
27.3.2002 11:18

marek

Re: Re: Re: jestli si vzpomínáte...
Koukej uz jednou pochopit, že Saron masovej vrah neni a nebyl, pokud si to pletes s tou aferou masakru v libanonskych taborech, ty vykonali jiholibanonske krestanske milice, tak se laskave uklidni, hlavo nedoucena. A plest do vseho Mosad je jiz skolacka ubohost. Agenti a zurnalisti nesmeji podlehat emocim davu a psat uz konecne objektivne a ne defektivne!
0/0
27.3.2002 12:55

Leo

Re: Re: Re: jestli si vzpomínáte...
No mrdat , no. A v Osvetimi s pornohereckama, aby teklo sperma tudy, kde se nepodarilo dokonat Hitlerovi jeho spasne dilo, zbavit svet tech smelinarskych, proradnych kurev!
0/0
27.3.2002 13:59

Rosenberg

Re: Re: Re: Re: jestli si vzpomínáte...
Ty jsi tak nádherně nadrženej....vyhoníš si ho sám nebo ti mám pomoct?
0/0
27.3.2002 14:32

marek

Re: jestli si vzpomínáte...
Mily Bonde, nechci se tady s tebou hadat, arabsky umim a vim, co Arafat v teto veci udelal (nic a jeho projev patri spis do Rudeho prava), Izrael ho propustil, o cem svedci titulky v zahranicnych novinach (nejenom v Izraeli, kdyz si myslis, ze ctu jenom izraelske a palestinske zdroje), ale z jemu vlastni blbosti tam nesel, aby "demonstroval, ze ho vsichni utlacej", protoze ne jeho ucast na zasedani, ale jehi neucast je lepsi medialni bombou. Plne souhlasim s Katem, a jsem nazoru, i kdyby cely svet konecne zjistil, ze Arafat je jenom pouhy blbej terorista, tak budes stat za nim pevne v pozoru, aby blbcu neubylo. Promin, ale na 007 ma IQ stipleho dreva.
0/0
27.3.2002 10:59

007

Re: Re: jestli si vzpomínáte...
S tvých příspěvků spíš celý svět brzy přijde na to,že jseš demagogický lhář.
0/0
27.3.2002 11:12

marek

Re: Re: Re: jestli si vzpomínáte...
Bonde, nemyslim si, ze chat je nevhodnejsi misto na popreni tveho intelektu, ale rekni mi, co uz musi Arafat udelat, aby jsem nebyl u tebe jenom jako "demagogicky lhar". Trpelivosti mam dost, ale zda se, ze tva zarputilost a jmenovite obycejna hloupost jsou na rozdavani.
0/0
27.3.2002 11:44

Kato

Re: Re: jestli si vzpomínáte...
Tak spatne vyhlidky 007 zase nema a klidne si muze dat chvili pohov. Na svete uz je to tak, ze "i kdyby blbci padli vsici, vstanou novi bojovnici, rudy prapor zavlaje"
0/0
27.3.2002 11:18

Sarka

Uhel pohledu
Zajimave, jak je mozno tyz jev vykladat tak ruzne, podle uhlu pohledu. Jeste zasjimavejsi je, ze Arafat do Bejrutu jet ODMITL. (Zprava BBC: "Palestinian leader Yasser Arafat has decided not to attend a key Arab summit in Beirut after Israel set conditions for releasing him from confinement in the West Bank."). Ty "tough conditions" o kterych se tam mluvi spocivaji v pozadavku, aby V ARABSTINE a verejne vyhlasil konec nasilnostem a podporil primeri. Jeste zajimavejsi by bylo se dozvedet, proc tak nechce ci nemuze ucinit.
0/0
27.3.2002 5:34

Havran

Jedine dobre
Odkdy teroristi muzou na najeka jednani? Od naseho "civilizovaneho sveta" dostal Nobelovu cenu. Zaslouzil by ale i s tou jeho palestinskou bandou kulku mezi oci.
0/0
27.3.2002 1:08

Plesnivec

Arafat je vudce vrahu s Nobelovo cenou miru v kapse. Krasny svet, ze?!
0/0
26.3.2002 12:23

AHA

Šaron nepustí Arafata na summit
Till when this Murder Sharon will terorize in the world and all people in the world tolrerating his Idea, the killer of Sabra and Shatela, no chance for disscuss with murder?
0/0
26.3.2002 11:44

marek

Re: Šaron nepustí Arafata na summit
Aby bylo jasno, AHO, Arafat uz na summit sel i bez tebe, a ten masakr vykonali krestanske milice, chudaku.
0/0
26.3.2002 11:54

007

Re: Re: Šaron nepustí Arafata na summit
Se souhlasem vraha Sarona-blbečku!
0/0
26.3.2002 15:12

badzus

Re: Šaron nepustí Arafata na summit
Radši piš česky, přece jenom je to u nás ještě úřední řeč.
0/0
27.3.2002 17:48

Bob

okupace Palestinců
Kdy už konečně Ti Izraelci vypadnou na vlastní území a přestanou se do nekonečna roztahovat. Proč jim to svět trpí. Na Jugoslávii se okamžitě sneslo bombardování a Izrael si dělá co chce ( ničí vesnice, letiště, uprchlické tábory atd.)a svět je nechá. USA nad nima drží ochranou ruku, tak si dělají co chtějí.
0/0
26.3.2002 11:08

007

Re: okupace Palestinců
0/0
26.3.2002 11:15

Ian Fleming

Re: Re: okupace Palestinců
Bonde, ty mizero, přeběhnul jsi z přesvědčení nebo tě druhá strana přeplatila? Dokud jsem to psal já, tak jsi takový debil nebyl.
0/0
27.3.2002 9:17

marek

Re: okupace Palestinců
umis si, blbecku, predstavit situaci, kdyz na letiste prilitaji temer jenom dodavky zbrani, ve "vesnicich" se pripravuji bomby a cvici se na valku, a uprchlicke tabory, zalozene Arabama v 1948, a bohate sponzorovane EU, se stavaji azylem teroristickych frakcii? Rozbourat, znicit jako v Afganistanu! A vasi milovani Palestinci vam na privitanou pro jistotu streli do palice, aby ste se jednou provzdy vzpamatovali! Vzpomen si prece jenom na Mnichov ’38 jak se na tehdejsi Ceskoslovensko vsichni vyprdli a Sudetaci, kterym nestacila ani autonomie, chteli naraz celou republiku! Terorista si vzdy najde na tobe nejakou zaminku proc te oddelat...
0/0
26.3.2002 11:33

PéKáčko

Re: Re: okupace Palestinců
A umíš si ty blbečku představit, že žiješ od roku 1948 v uprchlickém táboře, protože tě vyhnali z domova, aby tam vzniknul nový stát? Asi si to představit dovedeš, určitě budeš v pohodě, protože o tvém osudu rozhodnulo OSN, sice se tě nikdo na nic neptal a odsunul tě, ale těm bílým mocipánům přeci bezmezně věříš, jde jim jen a jen o tvé dobro. A protože jsou vážně hodní, tak tvpjí situaci řeší zatím necelých 50 let. A když se nasereš, tak nemáš nárok, protože jsi pitomej uprchlík, který má držet jen hubu a čekat. Ano, tihle lidi sou hodně nasraný a protože jim nikdo nepomůže, jdou na sebe upozornit bombou. To je špatné, ale nevyřeší se to odstřelem potenciálních atentátníků, ale pouze a jedině prevencí ... tj. dá se jim území, stát, .... nelze očekávat že nasrání pomine hned. Když někoho 50 let utlačuješ, za týden to nezapomene.
0/0
26.3.2002 13:16

marek

Re: Re: Re: okupace Palestinců
Nechci tady nikoho urazet, slovo "blbecek" tu patrilo nekomu jinemu, ale v zasade si, Pekacko, uvedom nekolik zakladnich veci: 1. Po vzniku statu Izrael meli moznost Arabove, kteri si svuj stat tehdy neustanovili (sanci meli a nikdo jim to v tom nebranil), usadit se v Izraeli, tak to uskutecnili mnozi, vyjma beduinu a Druzu, kteri se priklonili na stranu Izraele bez vyjimky. Vsichni tito arabsti obyvatele maji sve poslance, veskere informacni tabule a vyrobky jsou doplneny arabskym textem (o bankovkach jiz ani nemluvim). 2. Jakmile vznikl stat Izrael, okolite arabske staty jej napadli bez varovani (tak v 1967 a 1973) a "palestinsti utecenci", jak to nazyvas, se pridali k nim. Tahle generace, ktera je v "uprchlickych taborech", postavenych Arabama v 1948, a ktere nebyli prebudovany do novych mest a vesnic, tam zije spis od 60. let (tyto uzemi byla ziskana v 1967, Egypt a Jordansko se jich v dohodach s Izraelem radeji zbavili, a vedeli proc). Miliony sekelu, ktere byly vrazeny do budovani urbanisticke infrastruktury se ztratila v kapsach OOP a jejich frakci. Reni mi, ted, kdo postavil letiste? Palestinci? Omyl, Izraelci, vzpomen si na udalosti pred rokem 1994. A pak pis emotivni nesmysly...
0/0
26.3.2002 13:31

007

Re: Re: Re: Re: okupace Palestinců
A řekni mi laskavě,proč teda se EU rozčiluje,že Izraelci  zničili infrastrukturu/mj.i letiště/vybudovanou za peníze EU?Když tak čtu tu tvojí demagogii Marku,tak je moje velké přání aby si při příští návštěvě Izraele, stál v tu pravou chvíli vedle toho pravého Palestince.
0/0
26.3.2002 15:19

marek

Re: Re: Re: Re: Re: okupace Palestinců
EU vrazila penize na palestinske ucebnice, ne na letiste, bourali se hlavne domy na okrajich tabora (neslysel si nic o tajnych tunelech se skladmi zbrani?) atd. To vsechno se muzes dozvedet na strankach novin v zahranici, ale ne v CR. Pokud jde o Izrael, prave odsad ti pisu, drahej Bonde. Obavam se, ze tvoje posledni veta byla spis cynicka...
0/0
26.3.2002 15:40

abraham

Re: Re: Re: Re: Re: Re: okupace Palestinců
Tak v tom případě jsou teda podsklepená asi celá Palestinská města a uprchlické tábory a Palestinci mají tolik zbraní,že nevědí co s nimi.Asi by opravdu ty amíci měli těm nebohým Izraelcům zvýšit pomoc a taky víc přispívat na vymívání mozků,protože je potřeba vychovat víc takových demagogů jako jseš ty.P.S.Ta věta rozhodně nebyla cynická,místo psaní na počítači by jsi se měl častěji procházet mezi okupanty.
0/0
26.3.2002 16:25

Kato

Re: Re: Re: Re: Re: Re: okupace Palestinců
Mam obavu, Marku, ze mezi temito tupohlavci s rozumnou argumentaci nepochodis. Ten titul "blbecek" co tu lita je pouze mily eufemismus pro charakteristiku jejich oblenenych dusevnich pochodu. Idioti nejsou jenom mezi Palestinci, u nas jich mame take dost. Ale jsou celkem neskodni, alespon se nevyhazujou do vzduchu na ulicich a v autobusech. Jenom svou intelektualni impotenci a naprostou neinfomovanost kompenzuji aroganci a vulgarnosti. Poto co jsem nejakou dobu take jezdil v Izraeli autobusem mne takovi silaci tezko rozhazeji.
0/0
27.3.2002 8:35

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: okupace Palestinců
Kdo jinému jámu kopá,...
0/0
27.3.2002 11:29

PéKáčko

Re: Re: Re: Re: okupace Palestinců
Taky jsem nechtěl nikoho urážet, ale připadlo mi že tak začínáš své příspěvky a jsi na to zvyknutý. Ad. 1 - stát si možná vytvořit mohli, ale to nemění nic na tom, že spousty arabů bylo vysídleno ze svých domovů někam jinam. Usadit se v izreali je myšlenka krásná, ale sám víš jak se mají národnostní menšiny ve státech jiných národů. Ad. 2 - palestinci si šli nazpět dobít svá původní území, to celkem chápu. Ad. zpronevěřené miliony ... to se děje všude, viz. Kožený, Enron, Rusko, pomoc Africe .....
0/0
26.3.2002 15:25

JR

Re: Re: Re: okupace Palestinců
Jsou i spolehlivejsi metody prevence. Vystrilet nejblizsi pribuzenstvo kazdyho bombovyho sebevraha. Voni by si to ty hajzlove pak rozmysleli. Takovejch ktery vubec nikoho nemaj moc neni.
0/0
26.3.2002 14:37

PéKáčko

Re: Re: Re: Re: okupace Palestinců
Stejně tak můžeš u nás pozavíra nejbližší příbuzenstvo Romů, kteří byli nachytáni při krádeži. Chápeš že něco takového nelze lidem vnutit, ale musí se to postupně naučit? Ti lidé jsou primitivnější, protože mají k životu podmínky, které je k té primitivnosti vedou.
0/0
26.3.2002 15:15

Beny

Re: Re: Re: Re: Re: okupace Palestinců
Je trochu rozdil mezi kradezi a atentatem, ale v principu mas pravdu : spousta cikanu sve deti vylozene posila krast. Pokud by trest zasahl celou rodinu, kradezi by skutecne pronikave ubylo. Pokud chces nekoho ucit nekrast, musis vytvorit podminky, aby pro nej to kradeni nebylo vyhodne. Dokud zbozi muzes bud kupovat za tezce vydelane penize, nebo lehce ukrast,  tak si urcita cast lidi vzdycky vybere to druhe.
0/0
27.3.2002 9:51

Tom

Re: okupace Palestinců
Bobe, to se ti opravdu povedlo, muzes si prosim dat dohromady, kdy zacla valka v Jugoslavii, jak dlouho jednalo OSN a za kolik let tam slo NATO. Jestli tomuhle rikas hned tak ja jsem cvok.  Izrael byl uznan a Zidi  Palestince do taboru nedali a jeste neco, proc vas nikoho nezajima proc Palestinci chteji neco co v roce 1948 bylo prohlaseno za stat Izrael. Mas aspon poneni co by se stalo kdyby svet nechal  arabske bratry? Nemas, jinak by jsi takove blbosti nepsal, ale muzes byt klidny nejsi sam, kdo ma patent na rozum a v klidu si sedi doma a mysli si, ze nam se stat nic nemuze a hlavne at po nas nikdo nic nechce. Zaslouzime si vratit o 12 let zpet  a mit zase socialismus, mozna jsme uz moc zapomneli a pomohlo by nam si na to upamatovat.
0/0
26.3.2002 18:10

Vašek

Kolik chyb je v článku?
4 hrubé a jedna...no možná to není chyba, ale je to nezvyklý termín. Běžně se říká "saudskoarabského" a ne "saudskéhoarabského". Poznali jste ostatní chyby?.....A to mě pravopis nijak moc nebere......:-)))
0/0
26.3.2002 11:05





Najdete na iDNES.cz