Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V bývalém ghettu se tajně točí porno

V místech bývalého koncentračního tábora v Terezíně, kde zemřelo na padesát tisíc lidí, se natáčí pornofilm. Zprávu, která šokovala obyvatele města, přinesl v sobotu jako první bulvární deník Super. Snímek s názvem 'Tak to bylo' natáčí pornoherec a producent Robert Rosenberg. Některé záběry ze snímku, kde podle scénáře mají nacisté znásilňovat zajaté ženy, už tajně v Terezíně pořídil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Massa Bob

Porno v Terezine
No ja se tomu taky dost divim, proc vsichni tak hystericky hulakaj. Podlem mne je to spis o tom, jestli je nekdo tak ujetej, aby se koukal na takovyhle porno, myslim porno v koncentraku. Me osobne porno nevadi a cas od casu se na nej mrknu a musim rict, ze dej teda urcite nesleduju, vy jo?!
0/0
28.3.2002 15:28

L. Jodlovski

Vsem se vam divim
  1. Rosenberg natocil par zaberu amaterskou kamerou v Terezine. Jako fura jinych turistu.
  2. Prohlasil, ze hodla tocit pornofilm, ale ze zadne "sukaci" sceny se nebudou tocit primo v Terezine.
  3. Sefove Terezina dali jasne najevo, ze to nepovoli
  4. Rozenberg prohlasil, ze kdyz nedostane povoleni, tak to natoci tajne.
  • ad 1. Tady snad nikdo zadny problem nevidi. Nebo jo? Pokud ty zabery nezamixuje do porna, k cemuz zatim nedoslo.
  • ad 2. Nekdo se chova jako clovek a nekdo zase jako dobytek. Co s tim chcete delat? Dokud to porno nenatocil, tak se nic nedeje.
  • Ad 3. Ani se jim nedivim
  • Ad 4. Kdyz to udela, tak skonci u soudu. Kdyz to neudela, tak je vse v pohode.
Je v techto bodech neco, kvuli cemu by bylo nutno, aby fura lidi publikovala hystericke vylevy o nejakem znesveceni?
Myslim, ze ani nahodou. Takze si uvarte kafe, prectete si nejakou peknou knizku, zajdete si do prirody a rozcilovani si nechte az na dobu, kdy k necemu opravdu dojde.
Zatim se nic nestalo, krome toho, ze si pan Rozenberg dela pricinenim vas vsech skvelou reklamu pro sve nove porno, at se nakonec bude odehravat kdekoliv.
Pokud by doslo na bod 4 a soud pana Rozenberga osvobodil, tak teprve potom bych videl duvod k rozcilovani.
0/0
27.3.2002 12:55

simona

neuvěřitelná sprostá drzost!!!
0/0
26.3.2002 21:21

neuvěřitelná drzost!!!
0/0
26.3.2002 21:20

Ladislav Seidl

Neni spravne, ze se v koncetracnim tabore toci porno.
Neni spravne, ze se v koncetracnim tabore toci porno. A pokud to tak neciti mistr Rossenberg je mi ho temer lito. Ale nelze se divit, ma proste vysukanej mozek. A penize nesmrdi. Ale nedelejme z toho vedu. Je spise potreba ucit se. Ucte, slusnosti, vedeni, toleranci, ...
0/0
25.3.2002 17:14

BN

To je predstava kapitalismu u nas nic vic!
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.3.2002 16:37

Jitka

Ano, ale do určité míry
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.3.2002 16:26

PC

Obyvatele to pobourilo?
A za nemecke opkupace, co delali Terezinsti obyvatele? NIC... Vubec jim to nevadilo.... A tesili s ena to, ze za par haliru si budou na pole najimat Zidy, jako se to delalo s Cikany z jineho koncentraku....POKRYTCI!
0/0
25.3.2002 15:38

Josh

Re: Obyvatele to pobourilo?
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.3.2002 15:55

Pepa

Re: Obyvatele to pobourilo?
Myslim, ze za okupace nebylo 90% dnesnich obyvatel Terezina jeste nazivu.
0/0
25.3.2002 16:37

PC

Pani starostka ma velkou hubu...
Pani starostka je pokrytecka baba, ktera v pripade "strelnice" v Terezinske pevnosti rekla, ze s tim nemuze nic delat...Proste pan pornograf Rosenberg ji nezaplatil....
 
0/0
25.3.2002 15:36

Eda

Videl nekdo PORNO?
Jestli z vas nekdo nekdy videl porno, tak asi vite, ze tam zadny dej neni.... Mam pravdu? Opravdu si myslite, ze tam nekdo bude behat a nekoho surove mlatit aby vam pripomel to co se delo v terezine? To porno bude temer bez deje. Maximalne tam bude behat holka z roztrhanyma satama, ktery se to nakonec bude taky libit. Dokonce bych i veril tomu, ze se zadny velky porno v terezine nenatacelo, ale ze vsechno bude nekde ve studiu a do toho nekolik zaberu z terezina. Pochopte, ze v porno nejde o nic jinyho nez o porno! Proto se tomuto "umeni" rika, ze to umeni neni!!!
0/0
25.3.2002 15:32

Pavel Šťastný, Praha

Re: Videl nekdo PORNO?
Padlo zde hodně odsudků "pornografie". Předpokládám, že ti, kteří o ní hovoří, vědí, co to vlastně je a jaký je rozdíl mezi pornografií a uměním. Rozčílili by se stejně, kdyby v Terezíně někdo točil "umění"? A kde je vlastně rozdíl mezi "uměním" a "pornografií"? Oscar Wilde, Vladimir Nabokov nebo Henry Miller byli také pornografové - kdysi...
0/0
26.3.2002 2:17

ne ne

a co bude dál
Nejsem pamětník války, nejsem puritán co odsuzuje podobné scény ve filmech. Pokud jsou pro někoho přínosem proč ne. Ale v tomto prostředí? Kam se ztratila úcta k těm milionům lidí pro které nebyl koncentrák jen zábavným pořadem, ale tvrdou realitou někdy i tou poslední.  V Terezíně byl uvězněn můj dědeček, o téhle době nikdy nemluvil, ale nikdy nezapoměl.  K znásilňování žen určitě docházelo, to je fakt, ale ať se režisér filmu zamyslí nad tím, že zde mohla být uvězněna jeho matka, babička a on bude točit film o nich. Jak mu je pokud si v záběrech představí tváře těch nejbližších?
0/0
25.3.2002 15:06

dark_maol

To snad ani neni pravda
Porad se divim, co jsou lidi schopni udelat pro penize a koukam, ze se asi hned tak divit neprestanu. Je to hnusarna, fuj.
0/0
25.3.2002 15:03

jimmy

Re: To snad ani neni pravda
Hnusárna to je, ale pouze pokud chtěji těžit z toho že to je pravě terezin (nebo jakykoliv jiny koncentrak) a pokud bude "děj" tento fakt připomínat, dávat to do souvislosti s válkou a těžit z toho. Je ale taky možný, že by nikdo ani nepoznal, že to je terezin a jde jen o kulisu kvuli atmosfeře. V tom případě udělal Super tomu filmu krásnou reklamu. A koupí si ho o pár stovek úchylnejch Němců víc.
0/0
25.3.2002 15:49

Radek Chalupa

Paradox
Když sem napíšu "Sieg Heil!", koleduji si o to, že budu mít na krku policii a obvinění z trestného činu propagace atd., podobně jako člověk, který vydal historický dokument (Main Kampf). Ale když tento tvor (nechce se mi ho označovat slovem člověk) Rosenberg a ti kolem něj udělají takovouhle nehoráznou prasárnu, obávám se že se jim nic nestane a ještě si na tom nahrabou pěkné peníze. To je demokracie po česku.
0/0
25.3.2002 14:58

Anonym

Dolly Buster
Dobře si pamatuji jaká to byla sláva, když k nám zavítala tato umělkyně a já v rozporu s oslavující většinou jsem se divil proč umělkyně. Jestli je umění hezky souložit a nechat se fotit tak proč dělat nějaký rozdíl mezi umělkyní Dolly Buster a umělcem Robertem Rosenbergem.
0/0
25.3.2002 14:30

Zuzana

Chce se mi z toho zvracet
Spis mi to prijde jako hodne spatny vtip nez aby to mohla byt pravda, je to nechutny,NECHUTNY!
0/0
25.3.2002 14:27

lucas

re:
zneuctění památky kdo za to může????
0/0
25.3.2002 14:10

Newday

Vasiku...
Vasiku,jde o ty lidi,co tam na tech drevenejch prycnach umirali,vo to go...Jinak mezi nama,ty bys prijal roli terezinskeho vezne???asi ne,vid???tak proc by meli mistnosti,kde lide trpeli pripominat par uchylakum pornograficky snimek misto toho,co se tam skutecne odehravalo...
0/0
25.3.2002 14:08

Newday

Kde to jsme???
Jak je jen tohle mozne delat bez souhlasu uradu mestecka Terezina???Co tam delate za penize danovych poplatniku???
0/0
25.3.2002 14:03

Eda

Re: Kde to jsme???
Konecne trefna otazka!
0/0
25.3.2002 14:09

Aldo Moro

Je to banda
seznam http://zpravy.idnes.cz/diskuze.asp?a=vyber&iddiskuze=A020321_220634_domaci_pol&all=Zobraz+v%9Ae
0/0
25.3.2002 14:00

Eda

Hodnoty jsou v cloveku. Je to v tom co clovek vytvori, vymvsli a nebo jak se chova a co udela pro sve okoli ..... Kus pevnosti ve kterem se delo cokoliv tu hodnotu nezachova. A pokud si nekdo mysli, ze ano. Tak je to clovek fanaticky smyslejici! Uctu mam ikdyz par lidi tady pise, ze ne ... a trapne se k tomu pridava nekdo jiny co si muze myslet, ze jsem syn bohatych rodicu co mi dali vsechno ....., ale uctu si zachovam predevsim vuci zivym lidem a vecem, ktere skutecnou hodnotu maji. Souloz na pomniku cehokoli me zas tak drasticke nepripada.
0/0
25.3.2002 13:58

Newday

Stando,prosim Te...
 
Rosenberg neni Cech...tak proc sem zase tahas komunisty???mne je 22,nevim,kolik je Tobe.?Komunisty urcite volit nebudu,ale alibismus,ze za vsechno muzou "oni",mi v tomhle pripade prijde celkem smesna.
0/0
25.3.2002 13:55

David

Re: Stando,prosim Te...
Nejsem si jist, ze Standa dela presne spravnej zaver to s tebou souhlasim. Me je podstatne vic nez tobe a kdybych se hodne snazil, tak bys mozna mohl bejt muj vnuk a tak mi ver, ze kdyz me bylo 20 tak jsem taky videl svet v docela jasnych barvach a mel jsem pocit, ze historie zacala s nasi generaci a co bylo predtim je uzavreny. Dnes vim, ze tomu tak neni. Naprosta neucta k hodnotam, pokriveni spolecenskych vztahu, nemoznost se uplatnit jinak nez s ohnutym hrbetem meni nejen jednotlivce, ale celkove spolecenske povedomi. Takze myslenka, ze "oni" maji v leccems prsty neni az tak daleko od veci. Jeste jednou vsak rikam, ze si nejsem jistej, jestli v tomhle konkretnim pripade tomu tak je. Na celym svete, za jakehokoliv systemu se totiz najdou jedinci, kteri neuznavaji vseobecne rozpoznane hodnoty.
(Mimochodem docela me sokuje ta nevedecka anketa jestli nas to poburuje v levem sloupecku. Az do nedavna byla silne "ano" a ted je silne "ne". Jestli ji nekdo zamerne nemanipuluje, pak je to dost hroznej signal)
0/0
25.3.2002 17:54

honza

Rosenbergu..
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.3.2002 13:52

Newday

Re: Rosenbergu..
Souhlasim s Tebou...
0/0
25.3.2002 14:04

Josh

Re: Re: Rosenbergu..
také souhlasím !!!!!
0/0
25.3.2002 15:47

Josh

Re: Re: Rosenbergu..
 také souhlasím !!!!!
0/0
25.3.2002 15:47

Eda

Re: Rosenbergu..
Mas snad pocit, ze lidi v Afganistanu jsou neco mnohem min nez starej prazdnej tabor v Terezine. V tom pripade by sis mel trozku prerovnat hodnoty!
0/0
25.3.2002 14:05

Tom

Re: Re: Rosenbergu..
Jak tvoje poznamka souvisi s diskusi???????
0/0
25.3.2002 16:23

Martin

Re: Rosenbergu..
Vážení redaktoři i-dnes. Jděte už do prdele s tou cenzurou. Ať si každý napíše svůj názor, nejsme přece za komunismu (I když je pravda, že kapitalismus k těm praktikám taky už pomalu spěje).
0/0
25.3.2002 20:44

petr

jsou i jinčí místa,kam porno nepatří
Když se cpe porno do Afghanistanu,tak proč by se nemohlo točit v Terezíně.To je stejná urážka.
0/0
25.3.2002 13:48

Josh

Re: jsou i jinčí místa,kam porno nepatří
o tom nepochybuj !!!
0/0
25.3.2002 15:49

antix

hrůza otázky
dá se brát vážně otázka, ve které je taková absurdita, jako porno v Terezíně? To jsou pro mě dva neslučitelné pojmy a je pro mě vrcholem společenského úpadku o něčem takovém vůbec jen uvažovat. Vždyť pro koho je takové "umění" určeno? Jen zvráceným deviantům, sadistům. A k tomu máme posloužit my? Nebylo už dost ostudy např. s tou střelnicí?? Ať si zahraniční producent vybírá jiné prostředí pro své zákazníky a neznesvěcuje místa, kam by měl člověk vstupovat se smeknutou pokrývkou hlavy, nikoliv prase Rosenberg se spuštěnými trenýrkami.
0/0
25.3.2002 13:47

Karolina

je to typické
Natáčení porna v terezínském koncentračním táboře je zcela typické pro celou dnešní dobu, kdy naprosto chybí jakékoliv hodnoty a kdy lidem není nic svaté. Podobné, i když méně drastické, jsou příklady staveb supermarketů u Osvětimi nebo na slavkovském bojišti. Naše doba ztratila úctu k mrtvým a k hodnotám minulosti. Ostatně znám lidi, kteří řeknou, že tam přece umírali jenom Židi...
0/0
25.3.2002 13:42

Eda

Mej hrozne smutno z toho jak jste vsichni smutni..... Kurva lidi seberte se! Souhlasim s Petrem. Vsecho je to jenom pokrytectvi a trapna presvatelost co tady rikate. Nejde vubec o to jestli s tim souhlasit nebo ne!!! Podivejte se jak narikate nad necim mrtvim. Nejhorsi na tom je, ze i politcka osoba jako je starostka pripousti emoce do sveho povolani! takhle se chova clovek, ktery je akorat na pokraji zhrouceni....
0/0
25.3.2002 13:36

Josh

Re:
Jestli se toho zastáváš, jsi zrůda - a jako takový nepatříš k lidské společnosti.
0/0
25.3.2002 15:52

Standa

Terezín a porno
Je nejvýš odporné, že někteří frackové, kteří nikdy nic neprožili díky penězům svých rodičů nemají žádnou účtu před ničím. Tady se na nás 40 let komunismu jasně podepsalo.
0/0
25.3.2002 13:25

Standa

Terezín a porno
Je nejvýš odporné, že někteří frackové, kteří nikdy nic neprožili díky penězům svých rodičů nemají žádnou účtu před ničím. Tady se na nás 40 let komunismu jasně podepsalo.
0/0
25.3.2002 13:24

Separatista

Rosenberg
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.3.2002 13:04

vasik

at si toci...
Me vcelku nevadi, ze se toci porno v Terezine, ale jestli potom ten film nebude pusobit jako propgace nacismu-v takovem pripade by to vsak bylo na trestni stihani, a to si asi Rosenberg neriskne...Jestli tam toci nelegalne, tak at ho zazalujou nebo vyhodeji a jestli mu to nekdo povolil, tak vo co go...
0/0
25.3.2002 12:46

katka

Je mi smutno...
Kdyz jsem si cetla tenhle clanek, tak jsem si rikala, ze snad ani neverim svym ocim. je vubec neco takovyho mozny? neni to jen reklamni tah? to mysli ten rosenberg fakt vazne? na miste nejhorsiho ponizeni cloveka, kde ani slova nestaci, aby popsala tu hruzu a bolest, kde moji predci zazili nejstrasnejsi chvile svyho zivota se bude tocit porno? Je mi z toho moc smutno...
0/0
25.3.2002 11:57

Jolana

Re: Je mi smutno...
Souhlasím s tebou. Je mně nejen smutno, ale z některých příspěvků navíc ještě na zvracení. Neustále argumentovat tím, že sex je nejpřirozenější potřeba člověka je ubohé. Takoví vyšukaní pošuci, jako je Rosenberg, samozřejmě o ničme jiném neuvažují. V dnešní době patrně převládá názor, že člověk přišel na tento svět jen proto, aby ho prožil v pelechu. A to je rovněž velmi smutné. Neúcta k těm hromadám mrtvých, kteří v Terezíně přišli o život, je zarážející. Viděli autoři některých příspěvků ve filmových dokumentech tu hrůzu? Pokud ne, tak ať se snaží nějaké informace získat, aby si srovnali v těch primitivních mozcích o čem je řeč.
0/0
25.3.2002 12:48

Eda

Re: Re: Je mi smutno...
A ty myslis Jolano, ze kdyz se na to porno podivam, ze pak budu hrozne zhnusenej a bude mi nazvraceni??? Nejsem zadnej porno herec a uchylak taky ne, ale kazdej normalni clovek ma chut na sex a jestli ne, tak by se mel lecit!!! V tom doufam souhlasis!
0/0
25.3.2002 13:42

Josh

Re: Re: Re: Je mi smutno...
Milý Edo: Jestli TOHLE nechápeš, a budeš masturbovat nad pornáčema z Terezína, radím Ti, abys si strčil péro za klobouk... chuť na sex, kterou neumíš ovládat - a netušíš PROČ lidé třeba nesouloží na hrobě vlastních rodičů - nebo jiných lidí - není v tomto případě známkou ničeho jiného, nežli tvé vlastní podřadné úrovně, jakožto naprosto zkažené lidské bytosti. Jsi etický idiot. Což takhle točit v Aušvicu - v plynových komorách a spalovacích pecích? To ty vepře z němec ještě nenapadlo?
0/0
25.3.2002 16:09

KURT

Re: Je mi smutno...
Milá Katko,
ty jsi úplnej filosof a moralista zárověň. Snad tyhle kecy nemyslíš vážně, co??
Mně je skoro smutno z tebe - nesmíš všemu hned naletět. Vždyť je to jasná reklama....
0/0
25.3.2002 13:55

KM

Rosenberg
Jsi hovado Rosenbergu, az te zase nekdy potkam v Hradci jak se snazis sbalit nejakou holku ve 4 rano na diskotece, tak ti dam rovnou do drzky a nakopu te do prdele.
0/0
25.3.2002 11:56





Najdete na iDNES.cz