Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus odvrhl pražského primátora Kasla

Předseda ODS Václav Klaus asi definitivně ukončil kariéru svého stranického kolegy Jana Kasla v křesle pražského primátora. Ostře ho kritizoval tento týden na předvolebním mítinku v Praze-Kbelích. Na dění v pražské ODS má přitom Klaus silný vliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiří Kubiš, Praha

Klaus se opět projevil
Pan Kasal je dalším z odvážných, kteří se odvážily nazývat věci pravým jménem. Takto má vypadat komunální politik, mělo by mu jít více o obec než o politiku. Pan Klaus místo aby se zabýval důvody, kvůli kterým opouští jeho člověk tak významné místo a dokonce i stranu tak jej hodí přes palubu. Proč? Aby si zachoval svou politickou moc. Pod vedením Klause toto bude vždy hlavním cílem ODS.
 
0/0
29.5.2002 13:01

Nostromo

ODS si řeže větev
Hned na začátek musím říci, že se najde dost zásadních věcí, ve kterých s panem Kaslem nemohu souhlasit. Ale proti předchůdcům (Koukal a další K-čková mafie) to je velice rozumný a slušný člověk. Pokud budou Praze i v budoucnu vládnout ti radniční mafiáni, kteří větří nebezpečí a snaží se ho potopit, bude to katastrofa. A Klaus se tedy velice nehezky předvedl. Takto se u nás tedy rozhoduje - mafiánům se kdosi znelíbí - přes palubu s ním.
0/0
22.3.2002 15:20

jsi

Příliš slušný člověk pro Klause a Pepu z Honkongu.
Problémem pana Kasla je to, že je ekonomicky slušný člověk, pochybuji že by se na něo mohlo něco najít jako na jeho kolegu z Prahy 1,protože pokud bude kandidovat Burgemeister tak si to ODS zadělá na politický hrobeček. Pana profesora štve, že Kasl nenapodobuje Lucii Bílou a neříká, že pan profesor vše ví a umí. Bohužel nepeče s ostatníma z ODS tam kde jde o prachy a o ty jde nejvíc (samozřejmě na účet obyvatelů Prahy).
0/0
22.3.2002 14:29

jan polivka

Re: Příliš slušný člověk pro Klause a Pepu z Honkongu.
souhlas. klaus ocistil svoji stranu od slusneho cloveka. ze jsou mu takovi lide na obtiz jen ukazuje, jaky je on sam. doufam, ze se nevytasi se svymi oblibenci, mohlo by nas to stat dalsi spousty penez a ostudy
0/0
25.3.2002 8:09

starej dělňas

Moje volba
já teda budu Klause volit a je mi jedno že nevím v jaký je straně, protože je to férovej chlap, kerej mě před 4 rokama slíbil dvacet táců měsíčně a kdyby mu všichni neházeli klacky pod nohy tak sem je dneska měl a čistýho to mi věřte. Všichni se styďte, co ho kritizujete a taky se mě líbí ta poslankyně Dostálová. Ta když se na mě podívá těma svejma vočičkama tak bespečně vím že je to odbornice a že to s náma voličema myslí upřímně a že jí de jenom o naše dobro. Stejně se takhle kdysi starala vo lid Anežka Hodinová Spurná. Ale to vy si už nepamatujete a zas vám to chibí.
0/0
22.3.2002 14:26

Jiří K., Praha

Re: Moje volba
Velmi vtipné
0/0
29.5.2002 13:06

NiveaMan

Klausova parketa
Klaus dokázal mnoha špatnými politickými kroky promrhat svůj polistopadový kredit. To, že je Kasl v Praze tak oblíbený, se mu proto nelíbí. Je to prý snadná parketa, dělat takovouto (Kaslovu) politiku. S tím já ale nemohu, zásadně nemohu souhlasit. Je to velmi, opakuji, velmi nestandartní komentář a mně je z toho velmi smutno...
0/0
22.3.2002 13:32

vašek

nic nového
Her Klaus nikdy neměl rád lidi s odlišnými názory a zvláště ne ve SVé straně.
0/0
22.3.2002 13:23

Hondulka

Jako "Zlatý slavík"....
ano. Tam se budou objevovat stále Gott, Hůlka, Vondráčková... Opravdu jsou nejpopulárnější?? Opravdu je prodej jejich CD nejvýšší?? A s Klausem je to to samý. Je to takový "zlatý slavík". Mnoho z nás totiž nechce přemýšlet a kalkulovat co slíbil-splnil, co říká-co dělá, ale "dám mu hlas, pořád se o něm mluví..". I negativní reklama je reklama. Co ještě "pan profesor" je schopen udělat pro nadpis a foto na 1. stránce jakéhokoliv listu??
0/0
22.3.2002 11:20

lucci

Lidé bděte
 Kdyby všichni voliči měli  stejný názor jako zde diskutující ....to by bylo......
 Profesor alá Sládek ....2,8 % hlasů. Nezbývá než věřit a doufat ve zdravý    
rozum voličů
0/0
22.3.2002 10:34

Radek Jež

ODS nemá budoucnost
K čemu je taková strana, ve které její členové nemají právo na svůj vlastní názor a mohou pouze podchlebovat svému předsedovi Václavu Klausovi? Klausova ideologie je výhradně směsicí tzv. utopického kapitalismu (dogmata o neviditelné ruce trhu) a komunismu (kritizování lidí, kteří mají vlastní názor). Nechápu proč Václav Klaus alias český Fidel Castro nadále obtěžuje české občany svými božsky inteligentními názory. Václave, bež už, prosím, do politického důchodu!!! Radek Jež, Uherské Hradiště (nejsem členem žádné politické strany)
0/0
22.3.2002 9:51

Vladimir

Ohrozeni demokracie,probudete se!
A ted si prosim vsichni uvedomme, co prinese volebni vitezstvi ODS, zvlaste pokud se tato partaj jiz definitivne zbavi lidi prave typu pana Kasla.Po volbach v ni zbydou jiz jen zkorumpovani bezpaterni gauneri ovladajici spolu s originalni mafii tuto zemi.Buh pak zehnej Ceske republice!
0/0
22.3.2002 9:26

Anicka

Re: Ohrozeni demokracie,probudete se!
Ale co, tento narod prezil i Hitlera,prezije i Klause.To ze ma ODS takove preference pripisuji i na vrub televize pana Zelezneho /medialniho obhajce ODS/, zvlaste pokud si uvedomite moznost ovladani mysli pomoci podprahovych vjemu vysilanych v jeho televizi! Nejedna se o zadnou sci-fi ale o dolozitelny fakt.Smirme se s tim, ze ve svete jiz davno existuje technologie na ovladani mysli! Viz. http://www.cibulka.com/nnoviny/nn1998/nn0198/obsah/psych/val.htm
0/0
22.3.2002 9:37

Daniel

Re: Ohrozeni demokracie,probudete se!
To je úžasné. Nejprve si zvolit gaunery (s humánní tváří a kravatou) do čela státu a pak se dovolávat Boží pomoci. Možná by bylo lepší jít k volbám a dát šanci někomu jinému. Nejsem si sice jist, zda v jádru o tolik lepšímu, nicméně alespoň takévmu, který nepředvádí tak otevřený cynismus.
0/0
22.3.2002 9:41

Olga Hriciková

Re: Ohrozeni demokracie,probudete se!
Já ODS volit nebudu,ale obávám se ,že v této zemi je spoustu zabedněnců,kteří této straně slepě věří.
0/0
22.3.2002 10:21

jp.puska

Re: Ohrozeni demokracie,probudete se!
Vladimíre (Iljiči?), podle tvého slovníku soudím, že letos ještě nebudeš mít volební právo, tím myslím tvůj věk. Máš-li ho, pak je neštěstím demokracie, že má volební právo každý mentálně retardovaný člověk, který není ještě zbaven svéprávnosti. Je-li pro tebe volební vítězství strany, s jejímiž názory nesouhlasíš, ohrožením demokracie, pak se všichni navzájem chraňme před tebou a tobě podobnými (spoléhat se v tom na nějakého boha je dost krátkozraké). Nazval jsi mne sice "zkorumpovaným bezpáteřním gaunerem", ale od tebe mi to nevadí. Od lidí tvého ražení budu rád odlišen. Jen doufám, že demokratické mechanismy jsou u nás  už natolik silné, aby princip demokracie před tebou a tobě podobnými ubránili. 
 
0/0
22.3.2002 13:30

Jana

Re: Re: Ohrozeni demokracie,probudete se!
Pane nechapu vasi aroganci a pohrdani nazory pana Vladimira.Je videt,ze prave takova nedemokraticka partaj jakou je prave ODS pritahuje ruzna kriminalni individua jako jste vy, ktera se nechaji oblbnout Goeblsovskou propagandou pana Klause a jeste jsou presvedceni o jejich nefasizujicich ,netotalitarnich sklonech, ktere jsou vsak pro iteligentniho obcana zrejme.Uz z vaseho slovniku vyplyva,ze mate komunistickou dusicku tak potrebnou pro kazdy souhlas se zlocinci!Buh nas opravdu chran - ale pred vama podobnyma.Rikam bravo, pane Vladimire!!
0/0
22.3.2002 14:20

jp.puska

Re: Re: Re: Ohrozeni demokracie,probudete se!
Jano, s vašimi názory nebudu polemizovat, protože píšete o něčem, o čem evidentně vůbec nic nevíte (Jak vás napadlo, že ODS je nedomokratická strana? Umíte definovat fašismus? Co konkrétně myslíte pojmem "totalitní skolny" ve vztahu k ODS?), jen by mě zajímalo, jak jste přišla na to, že bych měl být "kriminálním individuem". A ujišťuji vás, že na jakékoliv totalitní sklony jsem dost hodně alergický, proto nemohu mít ani komunistickou, ani fašistickou ani katolickou ani jakoukoli jinou dušičku.
Omlouvám se za pravopisnou chybu na konci mého předešlého příspěvku.
0/0
22.3.2002 15:01

Karel

Re: Re: Ohrozeni demokracie,probudete se!
Ty blbecku anonymni,lidi jako ty maji jen hubu plnou tzv. demokracie, se kterou vsak koketuji jako s abstraktnim pojmem, neznajice jeho pravy vyznam!Ohaneji se demokratickymi principy ve ktere sami neveri jen aby mohli v duchu bolsevika uplatnovat svoji absolutni moc, moc, ktera je jiz davno zkorumpovala.Patrite na skladku dejin,nechapu co je nepochopitelne na tom,ze ve skutecnosti asi opravdu patrite mezi zkorumpovane bezpaterni gaunery!S neuctou Karel
0/0
22.3.2002 14:41

Daniel

Pan Kasl je nejslušnějším primátorem, který v posledních letech na tomto postu seděl. Těžko mu vyčítat, že neví přesně to či ono, protože dění ve velkoměstě, jako je Praha není děním v Suché Lhotě se stopadesáti baráky. Umí přiznat co neví a co prostě nezvládá. Jistě má své chyby, jistě se v tak náročné funkci dopouští omylů, které mu lze vyčíst. Ale je to prostě jeden z mála slušných politiků, které ODS představuje. A tím se prostě nehodí do krámu pana Klause. Co kdyby ho dokonce chtěl ohrozit na jeho božském postu?! Pouze snaha být slušným mi brání, abych váženého pseudoprofesora nevyzval k odchodu do hnědé díry. Pane Kasle, těžko Vám to bude k něčemu, ale máte moji důvěru a velmi Vám děkuji za Vaše postoje. Bohužel, opravdu se do ODS nehodíte.
0/0
22.3.2002 9:22

Viados

Kasl se do ODS nehodi
To je přesně ten politik, který v ODS nemá co dělat. 1) Nedostatečné chválí Vélkého Ó Klause, 2) Interpretuje i vlastní myšlenky - neuvědomil si, že to se v ODS netoleruje, protože povoleny jsou pouze pro plebs předžvejkané myšlenky Ó Velkého, 3) Nemění dostatečně pružně a rychle tzv. "zásadní" postoje Strany 4) Netváří se za všech okolností jako vševědoucí a všemocný kyborg, ukazuje občas i nevědomost a nejistotu, což sice je lidské, ale ne ODSácké - tam musí všichni schovat jakoukoliv vlastní clabost a nevědomost za tuny frází a útoků proti Hradu, tazatelům, novinářům, lidovcům, (proti komunistům ne, toho si všimněte, s těmi přece Klausovi hoši tak často společně v PS Parlamentu stejně hlasují ...)
Vám je sympatický politik, který vždy ví, vždycky si je jist? Měli jste rádi i takové učitele? Já tedy ne. Člověk, který se umí omluvit, ví sice hodně, ale neuráží a nezesměšňuje, když neví, tak by to mělo být. Mám mnohem raději a mnohem více věřím lidem, kteří nemění své názory pouze kvůli funkcím (tzv. "Mobilisace" proti ČSSD před volbami vs. koalice s ČSSD a křeslo předsedy parlamentu ČR po volbách) a u kterých jsou případné změny názorů, na které má každé právo, nějak logicky nezištně zdůvodněny, kteří umí také říct, že nevědí, že si nejsou jisti, že si to zjistí, že si něco ověří. Lidé, kteří tzv. "vždy vědí" totiž skoro vždy lžou.
 
0/0
22.3.2002 8:25

jéňa

pryč s Kaslem
Ano, pryč s Kaslem. Pryč se všemi, co myslí jinak. Pryč s těmi, co nectí stranické závěry. Pryč s těmi, co dostatečně často necitují slova velkého Vůdce. Nenechme si rozbít naši pevnou a myšlenkově jednolitou Stranu. Nenechme si zničit neposkrvněný  obraz našeho Vůdce, vždyť on je ten, kdo dává našim myšlenkám a činům ten správný směr. Oportunismus a revizionusmus nestrpíme, ale řádně se s ním vypořádáme, vykořeníme jej a to v zájmu budoucího blaha všech našich spoluobčanů. Neochvějnou jednotou vstříc jasným zítřkům. Kdo nečůrá s náma, čůrá proti nám.
Lajos Bacs, Budapest
Radziv Sihna, Dillí
 
0/0
22.3.2002 7:46

eva

vždyť té korupci roky šéfuje!
Jak "poukazuje"??? Má smůlu tím, že je přeci šéfem celého ansámblu úředníků, kteří nepostupují tak úplně v souladu se zájmy Prahy v mězích předpisů. Jak to, že je ve funkci spíš politické než úřednické a nechá přitom probíhat záležitosti jako nadstatndartní byty s garážemi v Nerudově ulici pro poslance Sněmovny PČR, nechá trvat zdlouhavost projednávání obchvatu Prahy, trpí šmelení s byty v Praze, přihlíží neskutečnému nalévání stamilionů do neprůhledného hospodaření Kongresového centra (takto stoprocentní akciovky města Prahy), nechá projít nesmyslnou a nelogickou obecně závaznou vyhlášku o poplatcích za odpady, zkrátka není vlivným mužem na svém místě. Není dobré brát post primátora jako předskok místa s vyšším politickým vlivem. Je to smůla, ale je to zkrátka místo, odkud je třeba popohánět úřad magistrátu viditelně a razantně. A je to místo, které je tak snadno napadnutelné. Proto není proč se divit napadání, s tím tam však primátor nastupoval, není jistě tak naivní. Ovšem: najde se někdo, koho neokouzlí pocit moci, vysoký koberec v kanceláři a možnosti reprezentace, někdo, kdo bude práci primátora dělat jak jak tažný pes, jak poctivý buldozel, bez zaváhání a s jistotou???? Není to jen tak zvládnout desítky a stovky zastupitelů v zastupitelstvu města. Nevěřím ani, že by to zvládl pan Klaus.
0/0
22.3.2002 7:25

d156

jak je to?
Ano, vidím to jasně.Tak jak jsem primátora Kasla poznal, tak se mi hned od začátku zdál takový divný, jiný. Jakoby do té současné garnitury nepatřil. Jeho pohled na věc byl takový poctivý a hlavně asi normální a ne svázaný všelijakými stranickými úzusy a podmínkami a loajálností atd. On měl a má oproti jiným politikům jak na státní úrovni, tak i komunální úrovni jednu výhodu. Nešel to dělat pro peníze, neboť jich sám má dost a nešel to dělat pro svou slávu, neboť jí měl i před tím dost. To, že špatně skončí tímto neslavným závěrem ale bylo jasné právě už na začátku, kdy svou politiku netvořil stranicky, ale rozumem. Nedá se totiž všechno prosazovat jen proto, že je to stranická vůle, i když je proti zdravému rozumu. Fandím panu Kaslovi, přeji mu hodně úspěchů, ale v politice ať sám kvůli sobě nezůstává.David156
0/0
22.3.2002 7:18

Jirka

Re: jak je to?
Tak nevím. Asi znám jiného Kasla. A kdo viděl v pondělí jednadvacítku s Kaslem k tématu taxikáři, těžko bude trumfovat s jinou přehlídkou větší nekompetentnosti. "Nevím, který odbor zodpovídá, nevím, jestli byla už někdy byla udělena pokuta, nevím, nevím, musím zjistit, podáme poslaneckou iniciativu..." . Některé osobnosti jsou právě tak neudržitelné, jako byla pro blbost neudržitelná věrná paní Benešová. Panbůh jí dej věčnou politickou slávu. Pana profesora nemám rád, ale tento akt mu nemám za zlé.
0/0
22.3.2002 7:41

Pražák

Re: Re: jak je to?
Jiříku, Jiříku, asi jsi ještě nerozlepil oči!!! Chtěl bych vidět Tebe, kdyby se Tě na něco zeptali ti přitroublí novináři honící se jen za peníze za kdejakou špínou a placení úplatky protivníků a zahraničním kapitálem...! Také by jsi koktal a nebo mluvil plynule, ale výsledná koláž redaktorů by i z Tebe udělala úplného blba. Jak snadné! Nevšiml jsi si, že Kasla někde odchytili v tom kalupu a narychlo odpovídal? Mám pocit, že to je jen další úkol některé P.R. agentury - "zničit nepřítele". Proč je většina médií v rukou zahraničního kapitálu? Proč jsou nám ze všech stran předkládány pouze negativa a průsery? Udělat z nás tupé stádo nasraných lidiček, kteří se budou opět uzavírat do sebe a budou na vše dlabat jako dříve a nebudou myslet a zasahovat do tohoto panoptika... Vždyť bychom mohli ohrozit některou ze zemí EU. Lidi otevřete oči a myslete!!!
0/0
22.3.2002 13:18

briza

Re: Re: Re: jak je to?
No ja tedy souhlasim s vetsinou komentaru, ze nejvetsim provinenim Kasla je, ze ma vlastni nazor coz se v ODS moc netoleruje. Na druhou stranu kdyz jde nekdo do nejake verejne besedy je urcita priprava na miste. O tom je nakonec politika umet sve myslenky prodat verejnosti. Jsem jen zvedav jestli Kasl vydrzi v ODS nebo skonci jako rada dalsich v Unii svobody.
0/0
22.3.2002 14:19

blackpug

Srážení přečnívajících hlav
byla osvědčená praxe diktátorů již od starověku
0/0
22.3.2002 7:15

Paja

Politická mrtvola
Co říká politická mrtvola pan Klaus většinu lidí nezajímá, tak o tom prosím nepište. Pokud totiž nelezete panu Klausovi do prd... a máte dokonce jako člen ODS svůj vlastní názor, který není zcela shodný s jeho, máte prostě smůlu. Já si ovšem myslím, že smůlu má pan Klaus, i když spousta voličů mu to ještě žere.
0/0
22.3.2002 7:14

filuta

Ano Kasl je nebezpečný!
Poukazuje totiž na korupci  a to se panu profesorovi nehodí do krámu
0/0
22.3.2002 6:53

paja3000

Tisíc malých Klausů
Divím se ,proč má ODS tolik členů,když by vlastně stačil jen jediný - a to pan předseda Klaus.A když už tedy mají členů víc , tak to stejně musí být takoví malí Klausíci...Každý z nich má na starosti jednu myšlenku pana předsedy Klause a musí jí správně obhospodařovat dle návodu šéfa.Jojo,tisíc malých Klausů....
0/0
22.3.2002 6:11

Vlastička

Re: Tisíc malých Klausů
 Ano, tohle je vtipné a bohužel i pravdivé
0/0
22.3.2002 7:13

karber

Václav Klaus??????????
Chce kritizovat a sám je ekonomickým zločincem a vrahem naší budoucnosti!!!!!!!!!!
0/0
22.3.2002 6:03

sdaasf

Jsou to vsichni stejni zmrdi!!!
Vsechno jedna verbez co hrabe jen pro sebe fuuuuuj!
0/0
22.3.2002 1:39

XXX

Kasli na vsechy zkur.... Komance Vasku, GO ODS GO!!!!!
0/0
22.3.2002 1:31

www.hajzlove.cz

Jak malej Vena
Vena Veliky opet rozhoduje o byti a nebyti jinych. Vaclave, dekujeme, ale fakt uz padej. Burgermeister for primator, chcu mit na Vaclavaku panelaky.
0/0
22.3.2002 0:35

plk

NEVOLME ODS!
Uvidime, jestli pristim "tematem dekady" bude "ODS voli korupci a patolizalstvi". A koho volite vy?
0/0
22.3.2002 0:09





Najdete na iDNES.cz