Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šrejbrovu kauzu chce Bureš přezkoumat

Podnikatel Milan Šrejber si bude odpykávat pětileté vězení v Českých Budějovicích. Z pražské pankrácké věznice by tam měl být převezen ve čtvrtek. Bývalý tenista byl loni v září odsouzen za zneužívání informací v obchodním styku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krutas

Bures bude prezkoumavat...
Myslim, ze by radeji meli prezkoumat Burese. Jak policajti tak psychyatri
0/0
1.4.2002 13:57

seidl

Volby na krku, spravedlivý se bijí v prsa!
Pokud zavírají šrejbry a nechávají pobíhat po svobodě pány Mertlíky ( pouze nějakých těch 100 mld za IPB), pány Zemany (jen za poslední 4 roky utraceno o nějakých 200 mld více a porušení zákona o státním rozpočtu). Pak je těch 13 milionů pana Šrejbra opravdu velmi úsměvných. Ale spravedlnost musí být (padni komu padni, jak pravil největší soudruh) a někoho do těch tepláků dostat musí. Už proto, že to těm lidem, co jej zvolili tak chlapsky slíbil, ne?
0/0
29.3.2002 18:58

snajpr

Re: Volby na krku, spravedlivý se bijí v prsa!
dejte mi úsměvných 13 milionů, já je chci
0/0
30.3.2002 11:35

Vlastička

Přece nepůjde smrad, kterej cpal prachy do politické strany sedět!
  
0/0
29.3.2002 18:51

p.

HNUS - ZVEDA SE MI ZALUDEK
Je neuveritelne jak to v Cesku funguje!!! Penize, korupce, konexe... a pan Klaus se nadale tvari, ze o nic nejde! Nemuzu uverit, ze nase politicka scena je tak zkazena. Po tom co tam delaji, at se nedivi, ze klesa procento lidi kteri chcou jit k volbam!!!
0/0
29.3.2002 18:06

PAVEL

Kdo ma penize tomu projde asi vse , ze?
Ti co maj penize si muzou za uplatek odkoupit i zalar , ze? A to podporuje zrejme i Klaus, a to ma byt Cesky budouci president, to je sila, co?
0/0
29.3.2002 17:32

adam

Je to divne , ze?
Nejak se mi to nezda s tim panem Buresem ?
0/0
29.3.2002 17:27

Krutas

Re: Je to divne , ze?
Jak dlouho jeste chcete nechat toho hnupa Burese ridit Ministerstvo Spravedlnosti Pri nejlepsi vuli se mi nedari pochopit, jak ten vul mohl delat soudce. Osobne se s tim volem uz dohaduji od te doby co ho udelali ministrem. Jeho omezenost je primo zarazejici. Ja vim budou volby, ale co kdyz zase vyhraji Zeman s Klausem a udelaji novou dohodu To by bylo potom skoro nejlepsi aby se ta hrstka zbyvajicich slusnych lidi nechala zavrit a nechat volne pobihat ten zbytek parchantu volne. Taky by to bylo levnejsi.
0/0
30.3.2002 10:52

Jiri Valtr

Panu Veselemu
bych doporucil, aby se zamyslel nad principem demokraticke polemiky. Je zalozena na OTEVRENE VYMENE NAZORU, tedy na vyjeveni "subjektivnich pocitu, jakoz i priblblych nazoru", a v kulturne vyspele spolecnosti se ocekava i jejich tolerance. * Co se tyka osetrujiciho lekare..., ano souhlasim, je rozhodujicim elementem te situace. Vite ale, co je zajimave? Kdyz jsem svemu priteli, lekari v CR, popsal, po jake operaci jsem sel v Kanade druh den domu, hezkou chvili se na me nechapave dival a pak dodal: "To u nas lezi v nemocnici tito pacienti tri tydny, pak marodi dva mesice a potom jeste jedou do lazni." Nevim, jestli je to pro cloveka prospesnejsi, nevidim do toho, jedno je ovsem fakt: Ja osobne nemam zadne nasledky a ani jsem v procesu lecby nijak zvlast nestradal. Pripoustim ovsem, ze kazda nemoc se vyviji jinak. * Jinou zalezitosti prispevku pana Veseleho je skutecnost, ze mi zacal ihned tykat . Pokud vim, stale se v CR vyucuje cestina, a ta rozlisuje a urcuje, kdy a komu bychom meli vykat. Ja bych si Vam tedy, pane Vesely, tykat jenom tak sflanky za takove situace nedovolil, jaksi by mi to bylo proti srsti, byt byste me rozzlobil sebevic. Riziko, ze takto polemizuju s clovekem znacne starsim je velke, a to mi brani, abych se zachoval neslusne. Preji Vam dobry den.
0/0
17.3.2002 14:29

BOB

KLAUS PATŘÍ ZA NÍM !!! NA TENIS MUSÍ BÝT MIN. DVA !!!
Jenže pan profesor - s fantastickou pamětí , už dávno na všechno zapomněl ( hlavně u soudu s Lib. Novákem ) a na Šreibera se pěkně vy.... ? KLAUS OPĚT "OBRATNĚ" A NECHUTNĚ VYUŽIL ŠREJBROVA ZATČENÍ K PŘEDVOLEBNÍ PREZENTACI A TAK NAPROSTO JEDNODUŠE , PRO NĚHO TYPICKÝM MAFIÁNSKÝM ZPŮSOBEM , ZATLAČIL DO POZADÍ ROZKRÁDÁNÍ BÝVALÉHO STÁTNÍHO MAJETKU ( PODSTATU TRESTNÉHO ČINU ), Z ČEHOŽ SE JEMU A ODS DOSTÁVALO VELMI ŠTĚDRÝCH DARŮ . ŠKODA , ŽE SE ZATÍM NEVÍ , KDE JE TEN DALEKO VĚTŠÍ ZBYTEK NATUNELOVANÝCH PENĚZ !!! Takto dopadnou s Klausovou dočasnou "přízní" všichni . Pro Klause se stal "mrtvolou" Šrejber už dávno ( v okamžiku vyzrazení sponzorování ODS ) a kdyby nebylo voleb , tak by se vůbec neunavoval o něm mluvit . Libor Novák by mohl hovořit ( a nejen on ), kdyby se nebál o život !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.3.2002 12:21

BOB

Jenže pan profesor - s fantastickou pamětí , už dávno na všechno zapomněl ( hlavně u soudu s Li. Novákem ) a na Šreibera se pěkně vy.... ? KLAUS OPĚT "OBRATNĚ" A NECHUTNĚ VYUŽIL ŠREJBROVA ZATČENÍ K PŘEDVOLEBNÍ PREZENTACI A TAK NAPROSTO JEDNODUŠE , PRO NĚHO TYPICKÝM MAFIÁNSKÝM ZPŮSOBEM , ZATLAČIL DO POZADÍ ROZKRÁDÁNÍ BÝVALÉHO STÁTNÍHO MAJETKU ( PODSTATU TRESTNÉHO ČINU ), Z ČEHOŽ SE JEMU A ODS DOSTÁVALO VELMI ŠTĚDRÝCH DARŮ . ŠKODA , ŽE SE ZATÍM NEVÍ , KDE JE TEN DALEKO VĚTŠÍ ZBYTEK NATUNELOVANÝCH PENĚZ !!! Takto dopadnou s Klausovou dočasnou "přízní" všichni . Pro Klause se stal "mrtvolou" Šrejber už dávno ( v okamžiku vyzrazení sponzorování ODS ) a kdyby nebylo voleb , tak by se vůbec neunavoval o něm mluvit . Libor Novák by mohl hovořit ( a nejen on ), kdyby se nebál o život !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.3.2002 12:15

BOB

KLAUS PATŘÍ ZA NÍM !!! NA TENIS MUSÍ BÝT MIN. DVA !!!
Jenže pan profesor s fantastickou pamětí , už dávno na všechno zapomněl a na Šreibera se pěkně vy.... ? A tak dopadnou s Klausovou dočasnou přízní všichni . Libor Novák by mohl hovořit ( a nejen on ), kdyby se nebál o život !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.3.2002 20:40

Pavel Šíp

někdo to dskákat musí
Za celou komunistickou éru seděl akorát Štěpán, možná že za celou kupónovku bude sedět jen Šrejber. Spravedlnost přece musí být.
0/0
16.3.2002 9:20

bakin

Špína špínu myje ...
No, měl jsem dnes docela zajímavý zážitek v bance. Připadal jsem si jako v jiným světě. Možná by to vydrželo až do večera, ale přečetl jsem si titulek "V.Klaus se zastal M.Šrejbera" a byl jsem zase doma v tom známým světě, který už nedokáže ničím překvapit. Prostě špína špínu myje, ale na druhé straně hovnem špínu neodstraníš. Tak nevím pane Klaus ...
0/0
15.3.2002 20:57

jojo

0/0
15.3.2002 14:04

klaus

0/0
15.3.2002 13:53

Krutas.

Konecne,
bude mit cas premyslet o tom koho, kdy, jak a hlavne klik sponzoroval a proc. Treba si dokonce vzpomene Ale ne, to se mi jenom neco zdalo, takovej chvilkovej sen. Myslim, ze ti sponzorovani udelaji vsechno proto, aby byl brzo venku.
0/0
15.3.2002 12:28

vendelín

KOMUNISTICKÝ PRASATA
TAK SE OPĚT SOUDCI A JEJICH POHUNKOVÉ UKÁZALI, JAKO KOMUMUNISTICKÝ PRASATA. OMILOSTNIT BACHAŘE, KTERÝ CHCE DORAZIT ČLOVĚKA, NECHAT V KLIDU DOŽÍT GREBENÍČKA I VAŠE A NA DRUHÉ STRANĚ NAVLÍKNOUT DO TEPLÁKU CLOVĚKA, KTERÝ SVÝM KLIENTUM VYDĚLAL 20 000 NA DRUHÝ VLNĚ / HAVLUV KÁMOŠ KOCÁB 1 200 / , TAK TO BY NEUDĚLAL ANI STALIN ! ! ! NAVÍC POZNÁMKA : TO ŽE KLAUS ŘEKNE, ŽE OBLOHA JE MODRÁ, NEZNAMENÁ, ŽE JE ŽLUTÁ . . . . .
0/0
15.3.2002 12:11

klaus

Re: KOMUNISTICKÝ PRASATA
Vendeline, jseš blb, jakého by pohledal. Zloděj byl za každého režímu zloděj a to nemá s politikou nic společného. Já se zastávám podvodníků ne jako poltik, ale jako stejnej grázl jako jsou oni. Hlavně, jsou sponzorské dárky. Livia potřebuje nové zuby a můj syn,který je majitel soukromé školy, větší plat. S pozdravem - zloději všech zemí spojte se. O tom co dokáže ODS ukrást, se komunistům ani nesnilo.
0/0
15.3.2002 13:45

vendelín

Re: Re: KOMUNISTICKÝ PRASATA
TY NEJSI KLAUS ! TY JSI TEN GREBENÍČKUV FOTR, CO POUŠTĚL DO LIDÍ PROUD, TY JSI TEN BACHAŘ, CO CHTĚL DORAZIT VĚZNĚ, PROTOŽE BYL POLITICKEJ, TY JSI TEN VAŠ, CO DÁVAL TRESTY SMRTI, ANI NEMRKNUL . TY JSI PROSTĚ TEN KOMUNISMUS, TO PRASE, CO TADY PO NICH ZUSTALO ! ! !
0/0
15.3.2002 15:06

Pavel

Re: KOMUNISTICKÝ PRASATA
Správně Vendelíne!Všichni tihle grázlové,jako Vaš,Šrejber,Grebeníček,Železný nebo Kožený patří za mříže,ať si pánové Ransdorf a Klaus říkají co chtějí.Obloha zůstává modrá,nehledě na ODS.
0/0
15.3.2002 15:26

Honza

Re: KOMUNISTICKÝ PRASATA
to fakt neznamena, ale kdyz to rekne Klaus, je lepsi se o tom alespon petkrat presvedcit...
0/0
16.3.2002 17:41

Milda

Re: KOMUNISTICKÝ PRASATA
Milý Vendelíne !
Nechápu Tvá srovnání :   Zloděj a podvodník musí být potrestán - resp. měl by být potrestán !!!!!  To s členstvím ve straně nemá nic společného! 
0/0
17.3.2002 13:59

Pavel

profesor
 
Nechte si vaše zlá slovíčka a falešné otázky!Když pochytáte všechny zloděje a podvodníky, pak opravdu,ale opravdu nevím s kým budu hrát tenis.
 
0/0
15.3.2002 11:44

Pavel Budil

Jsem zvědav,
jak se justice pochlapí v případě staršího Grebeníčka. Pokud jej tentokrát k soudu nedopraví i třeba na kapačce, budu české soudnictví považovat za politicky řízené.
0/0
15.3.2002 10:50

Klof

Jsem z Klause unavenej...
Je nesmysl hodnotit jestli má Klaus pravdu nebo ne. On přece nemá vůbec co mluvit do práce soudů a policie a zejména v tomto případě, kdy má značnou dávku másla na hlavě.
0/0
15.3.2002 9:44

blair

politik a nezávislá instituce
Myslím, že pan Klaus by měl být opatrnější při přirovnávání ke komunismu. Komunismus mi spíše připomíná jeho snahy, coby politika, o vstupování nebo mluvení do práce nezávislé policie a soudu. Podobně jako u Železného, což interpretoval jako loajalitu, to vyznělo spíše jako podpora a demontrace Železného před policií a soudy, že má známé (rozuměj Klause a ODS) na nejvyšších místech.  Mám pocit, že by panu Klausovi hodil  snad ne přímo komunismus, ale podobná forma zřízení, kde by měl on moc a mohl vysekat své příznivce z kriminálu. 
0/0
15.3.2002 8:07

BOB

Re: politik a nezávislá instituce
100% souhlas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.3.2002 16:50

PP

Do basy patri predevsim Klaus
protoze zavedl v Cesku rezim okradajici lidi. A podnikatele a manazeri a podobna sebranka patri do lochu z vetsi casti taky - a ten zbytek poctive makat, vetsinou poprve v zivote. Co dela celej den manazer? Rano si veze do prace zadek v aute. Pak sedi na zidli, surfuje na Netu, cte noviny, pije kafe a vosahava sekretarku. Pak jde na obed ozrat se s "obchodnimi prateli". Pak... darmo mluvit. Nic si nevymejslim, popisuju svy vlastni sefy. Vim, jak to chodi. Uz jen za to patrej vsichni zavrit, na co soud a klicky a paragrafy. Kdo nepracuje RUKAMA, at neji! A Pokud jde o pana Schreibra, doufam ze mu v base ukazou, jak je zivot tezkej.
0/0
14.3.2002 22:54

Dana

Re: Do basy patri predevsim Klaus
no Ty ses spravnej debil. Zajimalo by mne kolik mas trid a co vlastne tema Tvyma rukama delas . Nechtel bys nahodou toho manazera delat taky ?Ja muslim, ze by se Ti to hodilo, vid ?
0/0
15.3.2002 14:08

rab

Jde tam za nic!?
Zneužítí informací v obchodním styku  Fakt se dobře bavím. Až na jednoho všichni znalci uvedli, že transakce kterou Šrejber provedl nevedla k poškození klientů, jediný kt. tvrdil opak byl za totéž souzen a pár týdnu později  Vítejte v ABSURDISTANU!
0/0
14.3.2002 21:34

Ivo

Šrejber vypadá mužně
Také odsuzuji Klausovo humánně nalíčené vyjádření. Asi se ODS vybarvila natolik, že se patří otázka, zda vůbec je pro nástupy bohatých podvodníků do vězení. Absolutně se nezastávám Klausem zmíněných komunistických vyšetřovatelů a jim podobných, ale trestání osmdesátiletých lidí 50 let po spáchání činů opravdu není tímtež, čím je postih aktuálních přestupitelů zákona v nejlepším věku a zdraví. Jedno mají obě skupiny pachatelů společné: neschopnost přiznat aspoň zčásti vinu a přijmout mužně trest.
0/0
14.3.2002 16:47

Vilda z Berouna

Re: Šrejber vypadá mužně
... Vy přesně rozumíte za co byl Šrejber vlastně odsouzen?
0/0
14.3.2002 17:00

www.hajzlove.cz

A Srejbr bude zas slavnej
protoze az Ustavni soud zamitne, ze bylo poruseno pravo na spravedlivy proces, Srejbr to potahne k Evropskymu soudu pro lidska prava.
0/0
14.3.2002 15:40

Jiri Valtr

"Vazna operace dutin"
Pane Klausi,  asi pred ctyrmi roky jsem prodelal operaci dutin, hned nasledujici den jsem sel (po svych) domu a navic dalsi den do prace. A to prosim neziju v komunisticke spolecnosti, nybrz v Kanade. Krome toho jsem od te doby prodelal jine dve operace a mohu Vas ubezpecit, ze operace dutin v porovnani s temi dalsimi nebyla az tak vazna. Az priste budete chtit reagovat na zalezitosti, jez Vam nejsou znamy, poptejte se lidi kolem, kteri maji se zalezitosti zkusenosti. Ono vykrikovani o teatralnosti, jakeho jste se dopustil vcera, se obycejne pri neznalosti obraci proti vykrikujicimu. Prominte, ze Vam musim takto radit, pane profesore.
0/0
14.3.2002 15:22

Vilda z Berouna

Re:
Čímpak to trpíte? Nějakou duševní poruchou? Na koho se vlastně obracíte? A proč zrovna tady? A co na to Jan Tleskač?
0/0
14.3.2002 17:02

Milena

Re: není operace jako operace
Vy také, pane Valtře, až  budete chtít reagovat na záležitosti, jež Vám nejsou známy, poptejte se lidí kolem, kteří mají se záležitostí zkušenosti. Například já jsem byla na podobné operaci ve Fakultní nemocnici v Hradci Králové (a to nikoliv z protekce, ale proto, že v naší okresní nemocnici si na to netroufli), byla jsem tam 14 dní a dalších 14 dní doma, pak ještě 6 týdnů v lázních (hrazených pojišťovnou). Prostě každý případ je jiný a z těch kusých informací, které Vy máte v Kanadě, můžete těžko dělat tak povýšené závěry, jaké děláte. Rozhodující je podle mne vyjádření ošetřujícího lékaře, a nikoliv žvásty arogantního emigranta.
0/0
14.3.2002 18:23

Krutas.

Re: Re: není operace jako operace
See Valtre I told you vyser se na ne. Oni prece vsechno vi lip. Dokonce maji i lepsi nemoci. 14 dni ve spitale 14 dni doma  6 tydnu v laznich. Dovedes si to predstavit v Canade? Co by Ti na to rekli v hokne? Valtre hledej si novej flek! To by Ti rekli! Je to hochu zbytecne, tam napred budou muset vystridat nejmin 4 generace, nez se pouci a neco se zmeni
0/0
15.3.2002 12:18

Honza

Re: Re: Re: není operace jako operace
Tak se starejte o svou Canadu a drzte hubu...
0/0
16.3.2002 17:51

palda

Re: Re: není operace jako operace
mila pani mileno sama by jste si mnela skusit zivot v emigraci a potom by jsme si mohli pohovorit o arogantnich emigrantech!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.3.2002 1:03

Pavel Šíp

Re: Re: není operace jako operace
Dostat dnes křížkové lázně. Hm. Neděláte vy nebo váš příbozný ve zdravotní pojišťovně?
0/0
16.3.2002 9:00

Ing Radko Veselý

Re:
Rozhodující je že ošetřující lékař nedoporučil transport. Subjektivní pocity a přiblblé názory tady nehrají vůbec žádnou roli. Měl bys jít na operaci s mozkem.
0/0
15.3.2002 8:55

Tony

Re: Re:
tys na operaci s mozkem uz byl ze jo?. Osetrujici lekar je rozhodujici a lidi o tom vedi znam jich spoustu kteri po obdrzeni vypovedi  z prace se hodili marod pod patronaci osetrujiciho lekare a byli na kontrolce mesic a vice.
0/0
15.3.2002 11:41

Jiri Valtr

Panu Veselemu
0/0
15.3.2002 13:33

Jiri Valtr

Panu Veselemu
bych doporucil, aby se zamyslel nad principem teto polemiky. Je zalozena na OTEVRENE VYMENE NAZORU. Tedy na vyjeveni "subjektivnich pocitu, jakoz i priblblych nazoru" a v kulturne zalozene spolecnosti se ocekava i jejich tolerance. * Co se tyka osetrujiciho lekare..., ano, souhlasim, je rozhodujcim elementem te situace. Vite ale, co je zajimave? Kdyz jsem svemu priteli, lekari v CR, popsal, po jake operaci jsem sel v Kanade druhy den domu, on se na me hezkou chvili nechapave dival a pak dodal: To u nas lezi pacienti v nemocnici tri tydny, pak marodi dva mesice a potom jeste jedou do lazni. Nevim, jestli je to pro cloveka prospesnejsi, nevidim do toho, jedno je ovsem fakt: Ja osobne nemam zadne nasledky a ani jsem v procesu lecby nijak zvlast nestradal. Pripoustim ovsem, ze kazda nemoc se vyviji jinak. * Jinou zalezitosti prispevku pana Veseleho je fakt, ze mi zacal tykat. Pokud vim, stale se v CR vyucuje cestina,  a ta rozlisuje a urcuje, kdy a komu bychom meli vykat. Ja bych si Vam tedy tykat jenom tak sflanky nedovolil, jaksi by mi to bylo proti srsti, byt byste me rozzlobil sebevic. Preji Vam dobry den!
0/0
15.3.2002 14:01

Daniel

Klaus má pravdu, ale...
Klaus má pravdu, jde o kriminalizaci podnikatelů, kterou uskutečňuje Zeman, aby se zalíbil voličům. Říkám to přesto, že souhlasím s dobrými věcmi, které sociálně demokratická vláda udělala a v podstatě věřím, že Šrejber rozhodně čistý není. Potíž je v tom, že z mravního hlediska mají stejné máslo na hlavě jako on tisíce dalších lidí. Jenže on patří mezi osobnosti, které se někomu hodí z politického hlediska kriminalizovat. Podobně jako Macha, Chvalovského nebo Železného. Je to opravdu dilema, zda trestat vybrané, když nejsme schopni zajistit spravedlnost.
0/0
14.3.2002 14:52

Ivo Horák

Re: Klaus má pravdu, ale...
Nehledejme za soudy Zemana. Souzeni jsou také třeba Svoboda a Snopková. Spravedlnost ovšem nedosáhne na všechny a ne hned. Máme proto ale příjmout nový trestní zákoník bez sankcí???
0/0
14.3.2002 16:58

Hugo

Praktiky hlubokého komunismu?
"Praktiky tohoto typu nepatří do demokratické společnosti, spíše by se hodily do hlubokého komunismu".  Svatá pravda, praktiky dnešních papalášů jsou takové, že se k nim za totality nesnížil nejpodlejší bolševik, viz např. http://www.mesec.cz/?text=203&oblast=16 - Jak přijít zadarmo k bytu.
0/0
14.3.2002 14:37

www.hajzlove.cz

Re: Praktiky hlubokého komunismu?
Tyyy vole, to je fakt hustej clanek. Doporucuju precist i s komentarema.
0/0
14.3.2002 15:35

Ladislav Pine

Lůzaxslušný člověk
Podivné stádní myšlení, nikdo se nezamyslí nad tím ,zda toto absurdní divadlo není zcela zbytečné. Vždyť mezi normálními lidmi by mohla být silnější touha po spravedlnosti než po krvi a odplatě ! Pokud sdělovací prostředky informují, tak jsem nezaznamenal, že by byly ukončeny v této kauze všechny opravné prostředky-proč takovéhle ponížení lidské důstojnosti? Pokud budou všechny odvolání zamítnuta, je dost času po uzdravení pana Šrejbra dát průchod spravedlnosti.
0/0
14.3.2002 14:13





Najdete na iDNES.cz