Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvojčata po půl roce nahradilo světlo

Život v USA se po půl roce zastavil. V New Yorku hned dvakrát. Okamžiky ticha symbolizovaly letadla unesená teroristy, která zasáhla budovy World Trade Center. Noční obloku pak osvítilo osmdesát mocných reflektorů. Dva světelné sloupy proti nebi navodily iluzi zničených budov. Dočasný památník bude na místě měsíc. Druhým památníkem vyrostl v Battery Park poblíž řeky Hudson. Je to bronzová koule, kterou odklízeči trosek našli poškozenou, ale nezničenou v sutinách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

test

foo oo
0/0
1.2.2003 20:45

NEznalek

Ja nevim nic.
Ale 11.9.1961 byl položen základní kámen Pentagonu. Není to náhoda? 40 let skoro na minutu..
0/0
12.3.2002 13:10

David

Re: Ja nevim nic.
Kdyz uz nevis nic, tak proc to inzerujes? Tady je z oficielni stranky Pentagonu: The building was constructed in the remarkably short time of 16 months and completed on January 15, 1943 at an approximate cost of $83 million.
0/0
12.3.2002 21:26

RRR

Fuj
"Amerika je mocnější než kterákoli země kdykoli v historii," řekl člen Rady národní bezpečnosti za vlády prezidenta Billa Clintona Ivo Daalder. "Amerika nadále využívá svou moc způsobem, který přináší výsledky a podporuje tak představu, že můžeme dělat v podstatě vše, co chceme. Budeme to dělat, dokud nenarazíme do zdi. Ale myslím, že ta zeď je ještě daleko."
0/0
12.3.2002 12:56

MrWhite

Pro Whitemana
Tak koukam ze Americanismus zblbne kde koho, na tobe je primo ukazkovej priklad. Neshoduju se s myslenkou ze zivot Afgance ma vetsi cenu nez zivot Americana. Cenej zivot je zivot cloveka ktery ma prinos pro lidstvo pro pratele lidi kolem sebe a je uplne jedno jestli je to Asiat nebo Evropan nebo American. 
Ale co me opravdu zdesilo je tvuj pristup k lidem mimo USA. Vsichny jsou spatny jen Americani jsou skveli,  nerostny,  energeticky aj. zdroje nikdo krome Ameriky neoceni tak proc by je meli mit.Typickej Americkej nacionalismus.
To co pises je jak myslenka Hitlera kdyz chtel mit svou RASU.
Mimo to Amerika nikdy nevalcila na svem uzemi, tak se ji to mluvi kdyz si valci na jinem pisecku. Kdyz tam schodi atomovku : hmm tak co u nas to neni a k nam se to nedostane tak co. Tomu rikam skvelej pristup. :-((((((((  
0/0
12.3.2002 1:09

australena

Re: Pro Mr. White
Mr. White, uklidnete se prosim vas.  Tady zadny soudny clovek nemuze whitemana brat vazne.  On vas chce vsechny provokovat: ***A), ze jste menecenny narod ***B) jaka je Amerika superiorni ***C) jak se mu tam vede ohromne.  Tvrdi o sobe jak je bohaty a chce tim vyprovokovat zavist, protoze vi, ze  narodu, ktery zil desetileti pod komunisty bylo od detstvi mlaceno  do hlavy, jak jsou si vsichni rovni.  Nasledkem cehoz kdejaka frontova anebo pavlacova bojovnice vylezala ven kontrolovat, ktera holka ma nove saty, zda jsou z Tuzu anebo jak k nim prisla.  A jak si Novakovi mohli dovolit nove auto a Kucerovi kazdorocni zajezd na Baltik anebo Balaton? Na to on hraje.
No a co kdyz vam rika, jak ma 5-imilionovou vilu? Videl ji nekdo z vas, jste si jisti, ze mluvi pravdu? Pokud cirou nahodou ano, at mu to panbu pozehna, pokud to nabyl poctive a ne svindlem.  A doufejme, ze diky svemu stesti casto prispiva slusnymi castkami na dobrocinne ucely!
V jeho pripade se nejedna o zadny typicky americky nacionalismus ani priklad jak "amerikanismus" blbne lidi.  Tady se jedna o mentalne vysinute placani, ktere nema s americkym patriotismem nic spolecneho.  Nikdo z vas by mu na to nemel skakat protoze ucelem je jen a jen jediny cil: vas tady vyprokovat k rozcileni a profanitam.  Co kdyz si on sam pise take nektere z tech sprostych odpovedi; zas jen aby bylo vic lidi rozcileno?  A tez bych uplne ignorovala jeho nazory na jaderne zbrane.  Nema o nicem ani sajna.
Neminim se s nim davat do nejakych reci, ziji na Zapade uz hodnou dobu a vim, jak to tu chodi a nejakymi takovymi zvasty mne nikdo nezmate.  Presto jsem udelela vyjimku a pred par dny mu odpovedela. Postavila jsem se za ty z vas, kteri neumite anglicky, protoze on tvrdil, ze kdo se nenaucil anglicky, ma podradne IQ.  A dal nam tak ohromnou ukazku sve "perfektni anglictiny", ze jsem se valela smichy a muj 18tilety syn tady take.
Nakonec: zdali pak nekdo z vas uvazil, co kdyz whiteman vubec neni ve Statech, ale zije v Cesku a jeho jedinym cilem je rozpoutani extremni debaty na komentarich? Treba i nejaky novinar, ktery si hleda timto zpusobem opatrit inspirace?
0/0
12.3.2002 3:29

Frankie

Re: Re: Pro Mr. White
Naprostý souhlas  . Představte si Australeno, že někdo je zde přispívající soudruh, ze kterého tady po několika měsících jeho plků mají všichni už jenom srandu. Zahrát si na takového Whitemana je ideální způsob, jak vyvolat množství protiamerických nálad a myslím, že tímto způsobem se mu to určitě daří mnohem lépe, než pod dosavadní identitou. Možnost nadávat sám sobě pak nemá chybu.
0/0
12.3.2002 13:34

Kveta

Re: Re: Pro Mr. White
Naprosto souhlasim se vsim. Takova omezenost se jen tak nenajde a je jedno, jestli je to v Evrope, Americe, Australii nebo u Papuancu. Tenhle clovek nam ukazuje ty nejhorsi lidske vlastnosti, ktere muzou cloveka potkat. Pochazi z Ceska, o tom neni pochyb a mozna zije v Americe, o tom jsou ted pochyby. Kazdopadne tahle znetvorenina pochazi z Ceska, ale to neznamena, ze Cesi jsou takovi a taky to neznamena, ze Americane jsou takovi. To jen na okraj, ale o tom uz australena psala. Je to zkutecne bud fanatik, ktery zije v uplne jinem svete ( myslim tim mentalnim ) a nebo poburovatel, ktery ma v zajmu sirit nepratelsvi. Takovy clovek nema misto nikde na zemi, je to jen takova plevel, ktera se drzi vsude a zabira misto tem osatnim. Nenechte se tim poburovat, litujte ho, protoze je to chudak. Neverim, ze clovek, ktery by zbohatnul vlastni pili a potem by se takhle vyjadroval. Bud penize nekde nakradl, prodaval drogy ci obchodoval s prostituci a nebo se jen naparuje a chce vas nastvat. Tohle neni normalni. Proste ho ignorujte a " he will go away".
0/0
12.3.2002 18:12

badzus

Re: Pro Whitemana
Přesně tak. Chudák Whiteman je typickým příkladem ubožáka, pro kterého civilizace končí hranicemi USA, resp. Kanady. De facto je to nula a nula bude i nadále, i kdyby měl barák za 4 mld. Pokud nepřehodnotí svoje myšlení a nevzpomene si, kde že se to vlastně narodil.
0/0
13.3.2002 17:49

whiteman

Pro ty, pro nez ma zivot Afghance vetsi cenu nez zivot Americana !!!
Hi Folks
Je to opravdu neuveritelne, co se v Cesku najde zarputilych priznivcu Afghanistanu - teto nejhorsi zeme z nejhorsich. Myslite si , ze zivot v Afhanistanu ma nejakou cenu ? A vubec vam nevadi, ze v NY a WA prisli o zivot nevinny Americane, ktery na rozdil od Afghancu pro svet neco vytvorili. Co vytvareji Afghanci - jedine pestuji drogy. Kdyz je valka tak jich to holt par schyta.
Porad si jenom myslite, ze to vase Cesko je snad svetova velmoc no. 1. To je projev typicky ceske povahy. Pritom jste ve srabu az po usi. Kdyz jsem byl v CZ, tak ta vase nadutost a arogance je videt na kazdem kroku. Tady v US jsou lide mnohem lepsi. Nejsou upjati, arogantni, pysni jako tam u vas.  Americani jsou vykvet lidstva. Cesi se s nimi urcite nemohou rovnat.
Vsichni Arabove hledi jenom na to jak okrast a znicit zapadni civilizaci. Jsou to paraziticke vsi, ktere se jenom modli k tomu svemu Allahovi a nejradsi by zotrocili Evropany a i USA. Typickym prikladem je ta palestinska verbez, ktera se snazi znicit Izrael. Idealni reseni by bylo tyhle Allahovi parchanty totalne srazit na kolena. A US Army to dokaze, o tom neni pochyb.
Jenom se staci podivat, jak Arabove okradaji ostatni svet pomoci ropy. Kdejaky spinavy sejk nevi co delat s penezi. Reseni je tyto uzemi obsadit US army a predat tezebni prava US spolecnostem. Pro Araby je jakychkoli penez skoda.
GOD BLESS THE USA AND GEORGE BUSH !!!
0/0
11.3.2002 23:41

TR

Re: Pro ty, pro nez ma zivot Afghance vetsi cenu nez zivot Americana !!!
Rika se, ze vetsina Americanu jsou tupi blbci. Par let tu ziju, takze vim, ze to neni pravda, plati to jen pro mensi cast z nich. Rika se take, ze Cesi jsou hloupi nadutci. I to neni pravda, i to mam overene, nepostihuje to vice nez polovinu Cechu. Vite Whitemane, je hrozne, kdyz se v jedne osobe spoji nejhorsi charaktery dvou jinak docela zajimavych narodu, jako se to stalo Vam. Zkuste to lecit....
0/0
11.3.2002 23:54

Pokemon

Re: Pro ty, pro nez ma zivot Afghance vetsi cenu nez zivot Americana !!!
Vis Whitemane,
precti si po sobe jeste jednou co jsi napsal a pokud ti to neprijde divne a budes si myslet, ze je vse v poradku, tak to je presne to, proc hodne lidi v Cechach, ale celkove mimo USA, Vas nema zrovna moc rado. O vykvetu lidstva jsme poslouchali mnoho desitek let s tim, ze zije mezi Karpaty a Vladivostokem, ale jsou tam lide normalni i blbci jako vsude. Stejne tak jako v USA. O par prispevku nize jsem vyjadril podporu USA v tom co dela a nebudu se opakovat. Zatim se jim, myslim, uspesne dari likvidovat strujce a zazemi utoku z 11. zari za cenu relativne malych ztrat. Pokud by vsak pusobeni USA v Arabii melo prejit do stadia expanze a ovladani jedne zeme za druhou, ci snad k dalsimu svrhavani rezimu snad krome Iraku,  budu prvni rikat, ze od takoveho bodu neni rozdil mezi ruskou bolsevickou okupaci vychodni Evropy a okupaci Arabie USA. A jak sam mozna vis, rozdil mezi bolsevismem a fasismem je nepatrny.
0/0
12.3.2002 0:05

David

Re: Re: Pro ty, pro nez ma zivot Afghance vetsi cenu nez zivot Americana !!!
Neplytvej inkoust. Lidstvo at zije kde chce nebude dokonale. O tom prece tyhle debaty nejsou. Moudrost se projevuje toleranstvim, hloupost terorismem. Oboji je soucasti DNA, oboji je neco s cim lidstvo vzdycky zapasilo. Proc by to melo byt do budoucna jinak?
0/0
12.3.2002 3:06

Oberstumbarfuehrer

Re: Pro ty, pro nez ma zivot Afghance vetsi cenu nez zivot Americana !!!
To Whiteman: Heil Hitl... ehh, pardon, Bush... Pokud jsou Americane "vykvet lidstva", tak to je lidstvo pekne v pr... Nechci byt sprosty, ale na Vas prispevek se slusne ani odpovedet neda. Pocitam s tim, ze na Vas se hodi citat me babicky: "Poturcenec horsi Turka". Maucta...
0/0
12.3.2002 4:08

Kasi

Re: Pro ty, pro nez ma zivot Afghance vetsi cenu nez zivot Americana !!!
Neodpustím si pár poznámek: Nevím, kdo škodí lidstvu více, jestli zaměstnanec WTC či Pentagonu, nebo afgánský pěstitel konopí a máku. Dělají to obě strany určitě nejen pro peníze, ale i s přesvědčením že to má tak být. Výsledkem snažení obou je násilí, jen na jiné úrovni. A že arabské státy jseou bohaté z ropy - řešením by bylo ji od nich nekupovat, ne jim ji ukrást. To by ale líné američany stálo jejich pohodlí, raději přivedou svět na pokraj další velké války, jen aby nemuseli slevit z životní úrovně.
0/0
12.3.2002 8:49

badzus

Re: Pro ty, pro nez ma zivot Afghance vetsi cenu nez zivot Americana !!!
Whitemane, seš tak blbej a omezenej doopravdy, nebo to jenom děláš???? Radši si vzpomeň, odkud pocházíš a uvědom si, že civilizace není jenom ty tvoje USA. A hlavně si uvědom, že civilizaci americké, jak ji známe dneska, dala vzniknout civilizace evropská a částečně česká. Že nejsi Čech??? Že jsi americké národnosti??? V tom případě tě musím jenom politovat. Kdo popírá svůj původ, popírá sám sebe!!!!
0/0
13.3.2002 17:55

Vladimír Stwora

Každý diktátor
jednou dopadne na hubu. A dříve nebo později to čeká i Bushe. Vy, kteří naivně věříte, že (Bush) bojuje proti terorismu, jenom prokazujete nedostatečný rozhled a zaslepenost.
0/0
11.3.2002 21:59

Dandy

Re: Každý diktátor
...diky, Vladimire. Jen a jen pro tebe: "Proletari fsech zemi, vylizte mi prdel."
0/0
11.3.2002 22:47

TR

Re: Kazˇdy´ diktátor
Vladimire, dulezite je, ze ten rozhled mate Vy, na Jirku Bushu se vykaslete:))
0/0
11.3.2002 23:45

sm

usa a my ostatni:
<b>
"Amerika je mocnější než kterákoli země kdykoli v historii," řekl člen Rady národní bezpečnosti za vlády prezidenta Billa Clintona Ivo Daalder. "Amerika nadále využívá svou moc způsobem, který přináší výsledky a podporuje tak představu, že můžeme dělat v podstatě vše, co chceme. Budeme to dělat, dokud nenarazíme do zdi. Ale myslím, že ta zeď je ještě daleko."
0/0
11.3.2002 20:00

gringo

Citace
Citace z clanku :  "Amerika nadále využívá svou moc způsobem, který přináší výsledky a podporuje tak představu, že můžeme dělat v podstatě vše, co chceme. Budeme to dělat, dokud nenarazíme do zdi. Ale myslím, že ta zeď je ještě daleko."
Tak to je svet pekne v hajzlu...
 
 
0/0
11.3.2002 19:06

Pokemon

Podekovani
na vsem se daji najit nejake hnidy a to predevsim je zda se hlavnim cilem a schopnosti vetsiny prispevatelu na teto strance. Ja sam dekuji USA za to, ze alepson nekdo vzal na sebe odpovednost a drtivou vetsinu materialnich a lidskych nakladu s cilem posatvit se rozpinavosti islamskeho fundametalismu. Kdekdo se tu rozhorcuje nad civilnimi obetmi v Afghanistanu. Ale nejak zapominate, ze je jich porad sakra mene nez v NY. Nebyli primarnim cilem a za kazde civilni obeti se armada USA i jejich spojenci alepson omluvili. Myslete si co chcete, ale USA je jedina mocnost ochotna a schopna se rozhodnout a vzit na sebe zodpovednost. Samozrejme chrani v prve rade sve zajmy, ale ty se nelysi prilis od zajmu Evropy. A Evropa jedine co zatim dokazala snad jen s vyjimkou Velke Britanie je plane tlachat a vylevat sve pseudohumanisticke vylevy, ktere k nicemu nevedou, nic neresi, jen si kazdy snazi prihrat bez zodpovednosti svoji polivcicku. Jedine diky USA je zarucen pristup do Perskeho zalivu, ale to Evropa prechazi s nadhledem a prijde ji samozrejme,ze si stale muze nakupovat a dovazet ropu kdy se ji zlibi. Svou neschopnost Evropa prokazala v byvale Jugoslavii, kde misto rozhodnosti a odpovednosti svym vahanim umoznila masove vrazdeni. Pokud by mela Evropa ziskat rozhodujici vliv ve vztahu k Blizkemu vychodu, tak by se islamsky fundematalismus musel zblaznit radosti s vedomim, ze od teto chvile si mohou delat co chteji a ozvou se tak leda filosoficke uvahy a placani. Doufam ze to USA nedopusti do doby, kdy se Evropa zmeni. Neni vse cernobile a nedelam si iluze ze i Americane vse nezvladaji jak maji. Ale porad klady prevazuji nad zapory. Coz se o evropske akcni politice rici neda. A spolek tlachalu co tu jizlive utoci na cokoli co je spojeno s USA je peknym prikladem toho proc nas za valky jeden fasisticky pohlavar nazval "smejici se bestie". Slovo loajalita je mnoha lidem vcetne nasich vladnich predstavitelu velmi cizim pojmem, ackoli se rozhoduje i o zajmech nasi zeme za nasi minimalni podpory
0/0
11.3.2002 18:47

David

Re: Podekovani
Velmi dobre receno. Diky
0/0
11.3.2002 19:16

Anasie

Re: Podekovani
Plně podporuji to co jsi napsal.Konečně rozum.
0/0
11.3.2002 19:50

majkls

Re: Podekovani
Mas recht clovece, konecne neco rozumnyho.
0/0
11.3.2002 20:02

Kopecký Fr.

Re: Podekovani
a] USA podporují islámské fundamentalisty (Kosovo, Čečna Makedonie) b]kolik bylo civilních obětí v Afghánistánu ? c]proč by mělo být v zájmu ČR bobmardování Jugoslávie, Afghánistánu, Iráku, sankce vůči Iránu a Kubě ? - to jsou jen akce v zájmu USA, nám to JEN škodí.
0/0
11.3.2002 20:49

Pavel Zatloukal

Re: Re: Podekovani
Jo, tyhle otazky si koncem tricatych let kladl lecktery britsky tatik. Proc by ho mela zajimat nejaka stredni Evropa? At si to tam Hitler vyridi, beztak Cesi jen svym nemeckym spoluobcanum skodi, porad o tom v novinach pisou.
Me jen udivuje, jaxe dokazeme rozcilit nad bohorovnosti velmoci, ktere obetovaly Ceskoslovensko v roce 1938, nad jejich nezajmem a nepochopenim a pritom v podstate tytez nalady chovat vuci oblastem, kde se dnesni velmoci aspon snazi nejak zasahnout. Chudak Irak, on za to prece nemuze ze anektoval Kuvajt. Stejne Kuvajt je jen umelou oddelenou provincii Iraku (pamatujete na "umeleho parchanta Versaiillske smlouvy" Ceskoslovensko?), chudak Iran, no a co, ze tam vladne shiitsky fundamentalizmus, netajici se snahami po "evangelizaci" kde koho. No a Kuba, to je prece primo raj na zemi.
Nejen historie, ale i lidska blbost se neustale opakuje.
0/0
11.3.2002 22:04

David

Re: Re: Re: Podekovani
 BINGO
0/0
12.3.2002 3:09

Jan

Re: Re: Re: Podekovani
Bingo! A pak se to britským tatíkům rozleželo v hlavě a poslali nám sem svůj výkvět. Lorda Runcimana a lorda Chamberlaina. Jak to dopadlo, víme všichni, možná i ti, kteří mají v hlavě jen to bingo.
0/0
12.3.2002 8:12

David

Re: Podekovani
Tak jsme se probudili a hned mluvime z cesty...huraaaa
0/0
12.3.2002 8:33

Jan

Re: Re: Podekovani
Nejseš ty ten David, co svoje prachbídné středoškolské výsledky, hlavně z ruštiny, nyní prezentuje bezmála jako projev svého disidentství? Ty nám dopisuješ z Ameriky, viď? To je dobře!
0/0
13.3.2002 13:27

barbudo

Re: Re: Re: Podekovani
Ano, v době, kdy si koncem třicátých let kladl tyto otázky kdejaký britský tatík, jistý americký tatík (tatík a děd budoucích amerických prezidentů), Prescott Bush stále ještě futroval americkými dolary jistého Hitlera a jeho hochy. Máte pravdu "Nejen historie, ale i lidská blbost se neustále opakuje".
0/0
12.3.2002 9:09

---

Re: Podekovani
Vis, existuji i lide, kteri si nepreji valcit s nikym a za zadnou cenu. Nasili plodi opet jen nasili. Zamyslel ses nekdy na tim, jaky je pomer poctu nove vytvorenych teroristu v zemich jako je Irak, Jugoslavie nebo Afghanistan k poctu zabitych existujicich teroristu? Je to nepochybne filozoficka uvaha priteli, nicmene mozna se trochu uvazovat vyplati, nez vezmes velky klacek, a po nem jeste vetsi...
0/0
11.3.2002 21:39

Alex Juchelka

Re: Re: Podekovani
2. světová válka začala násilím, a násilí ji i ukončilo. Tudíž násilí neplodí vždycky jen násilí. Podobných příkladů je mnoho...
Já si rovněž nepřeji válčit s nikým, ale ne za každou cenu. Váš názor by tudíž pro mne měl větší váhu jedině, pokud byste nabízel konkrétní mírovou alternativu ke všem Vámi uvedeným příkladům (Irák, Jugoslávie, Afghanistán).
 
0/0
11.3.2002 23:21

Honza B.

Re: Re: Re: Podekovani
Ne vsichni chteli v 2 svetove nasili. Ghandi a Lord Russel radili, zby britove a francouzi odmitli nasili a privitali nemce kvetinami a pratelstvim. Pak by si i nemci uvedomili svoji chybu a vse by skoncilo v miru. Ovsem britove je nikdy neposlechli, tak nevime jak by to dopadlo. Vzledem k tomu, ze ja verim, ze zlu se ma odporovat, tak je mi to jedno.
0/0
12.3.2002 7:32

Pokemon

Re: Re: Podekovani
nechci brat klacek a budu prvni kdo bude proti jakekoli valce a zabijeni, kdyz budu vedet ze je to mozne. Bohuzel ve svete v jakem zijeme to mozne neni. Pokud bych po obrzeni policku nastavil druhou tvar, tak je dost pravdepodobne ze me tou druhou ranou mohou zabit, kdyz se jim to nepovedlo hned na prvni pokus. Jesli jsi verici, tak jen podotykam, ze zadne rozsirenejsi nabozenstvi, pokud je mi znamo, se nesirilo pouze mirumilovnou cestou. Vzdy pres veskera desatera, dvacatera ci kodexy zvitezila touha ovladnout a po moci, takze doslo na krev, nasili a "presvedcovani kulometem". Bohuzel zatim jsem presvedcen, ze podat smerem k arabskemu svetu mirumilovnou ruku tak jak nabizis by znamenalo pouze to, ze po prijeti by rychle nalsedovala nasilna invaze vlivu, kultury a nabozenstvi ve jmenu Alaha. Jiz dnes Saudska Arabie propaguje a statne podporuje nejfundamentalistictejsi odrudu islamu, wahabismus, ktery ma k tolearnci a porozumeni daleko predaleko. A Saudska Arabie neni sama. Reknu to drsne a hodne zjednodusene. Islamofasiste se rozhodli USA vnutit svou pravdu ne mirumilovne, ale vyhlasenim valky s cilem likvidace, podobne jako Palestinsti fundamentaliste Izraeli. Na takovy utok je plne legitimni odpovedet stejnym jazykem. Nastavit po policku druhou tvar by mohlo znamenat take to posledni co by hlava udelala.
0/0
11.3.2002 23:37

Marty

Re: Re: Re: Podekovani
Naprosto se ztotoznuji se vsim co jsi zde napsal.Dik Marty
0/0
12.3.2002 0:20

Honza

Re: Podekovani
at uz jsi kdokoliv rekl jsi to skvele diky
0/0
11.3.2002 22:46

Kecal

0/0
11.3.2002 17:53

BN

Re: Dobre se pouc idiote!
Takto se vzdelavali komunisti pomoci Rudeho Prava Ty vole omezeny
0/0
11.3.2002 18:09

Dan

Re: Udělejte si kvíz !
Vám nestačí v tento den prudit na Neviditelném psu (pod úvodníkem), ale ještě to se svými paranoidními deviantními smyšlenkami budete zkoušet tady? Já vám poradím, kde budete mít úspěch: Haló noviny, Britské listy a Netem.
0/0
11.3.2002 18:15

Olga Hospodarova

je mi velmi luto:(
Isla som dnes tesne pred 14:40 polozit dva biele karafiaty so smutocnou stuhou a zapalit sviecku k USA ambasade v Bratislave, mysliac si, ze tam bude kopa kvetov, sviecok a davy ludi, ktori si pridu pripomenut tragediu... nebol tam ani jeden kvietok, ani jedna sviecka, nebol tam okrem sluzbukonajucich nikto... Tak som tie kvety polozila, zapalila kahanec a rychlo zmizla, krutiac neveriacky hlavou: je toto mozne?
0/0
11.3.2002 17:09

Anna

Re: je mi velmi luto:(
Pokladas kvetiny i za nevinne civilisty v Afganistanu nebo i v jinych zemich?
0/0
11.3.2002 17:31

Jirka

Re: Re: je mi velmi luto:(
Za VALKY bohuzel umiraji i civiliste.
Nabizi se snad jina alternativa jak jednat se sebevrazednymi teroristy???
0/0
11.3.2002 17:40

barbudo

Re: Re: Re: je mi velmi luto:(
Ano, existuje mnoho jiných variant krom nyní provozovaného bombardování civilistů s příměsí teroristů. Především ale podpora teroristů ochotných právě nyní bojovat v našem dresu je to, co se vymstilo 11.9. a jistě se opět vymstí. Metoda "naše zlato, jejich krev" je jistě často používaná. Pokud si ale někdo chce hrát na světového policajta, měl by se naučit i něco lepšího.
0/0
11.3.2002 18:25

Kopecký Fr.

Re: Re: Re: je mi velmi luto:(
Ty zrůdo, vrahu - copak Afghánci byli ti sebevražední teroristé ? Přál bych ti, aby ti na baráku přistála americká bomba vtipně popsaná hláškama americkejch hrdinů, ty zatracenej idiote.
0/0
11.3.2002 20:52

Olga Hospodarova

Re: Re: je mi velmi luto:(
Nepletiem si pricinu s nasledkom, to po prve, a po druhe, najprv bol 11. september, a rovno na pode USA! A v dvojickach zahynula kopa nevinnych ludi roznych narodnosti, ras i vyznania. Napokon, po tretie, az bude u nas afganska ambasada, pojdem aj tam polozit kvety ako vyraz smutku nad stratou  zivotov nevinnych ludi, to Ta ubezpecujem. 
0/0
11.3.2002 17:44

Kveta

Re: Re: Re: je mi velmi luto:(
Dejuji za pravdivy prispevek, pani Hospodarova. Lidi v CR a SR stale zapominaji, ze kuprikladu Svobodna Evropa stale vysila z Prahy prave proti tem arabum, kteri bojuji ted proti Americe. Ze Rusko tam predtim bojovalo na stejne urovni to se zapomnelo. Rusove prece nejsou takovi barbari, jako Americani. Tito teroristict zamereni arabove Cesku taky jednou neprominou, ze Svobodka vysila proti jejich agende a cilum. Jednoho dne se Cesi mohou zrovna tak probudit do hrozneho rana a divit se, co se stalo, protoze by si to zrovna tak zaslouzili. Extremiste nedelaji rozdily. Kdo neni s nimi, je proti nim. Co pak? Meli bychom se Cechum taky vysmivat, ze si to zaslouzili? Nebo odeprit pripadnou ekonomickou pomoc? Jak by se tvarili pak? Znamenalo by to, ze ta imperialisticka Amerika si hledi jen sveho, kdyz neprispeje na pomoc? Okrikovali by a nebo i bili americke pozarniky, kteri by prijeli na pomoc, at si jdou domu Amici hnusni? Tezko. Cesi jsou zrovna tak tercem jako mnozi jini v Evrope. Nemci a Italove, za pronasledovani teroristickych bunek, Cesi za vysilani proti nim. Toho byste se meli bat a ne bomby z Ameriky. Ale ja jsem zase jen ujela. Omlouvam se pani Hospodarove, neni to mineno proti ni. Ona sama tomu rozumi. Potesi to videt lidskost v CR and SR. Clovek by si malem zacal myslet, ze uz tam zadna nezbyla. Jeste jednou dekuji pani Hospodarova.
0/0
11.3.2002 19:37

Anna

Re: Re: Re: Re: je mi velmi luto:(
Uf uf, Kveto, Afganci nejsou Arabove!!!!!!!!!!!!! doporucuji obcas nahlednout do encyklopedickeho slovniku, kdyz uz to neni v hlave...
0/0
11.3.2002 20:42

David

Re: je mi velmi luto:(
Kdyz uz chces delat chytrou a chytat nekoho za slovo, neni nahodou Osama Arab? Neni ta valka proti nemu a jeho kumpanum? Neni to vubec malichernost co tu rikas? Nedosly ti argumenty a tak si neco vymyslis? Uf uf, to nazyvam "konstruktivni diskuze"
0/0
11.3.2002 21:36





Najdete na iDNES.cz