Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Grossova manželka měla zdarma audi

Ministr vnitra Stanislav Gross před půldruhým rokem prosadil ve vládě nákup osmnácti limuzín Audi za padesát milionů korun a jeho žena Šárka Grossová se stala čestnou VIP osobou, která dostala od dovozce Audi právo k dočasnému bezplatnému užívání vozu této značky. Je to další střet zájmů, který MF DNES v rodině Grossových objevila poté, co se začala zabývat jejich majetkovými poměry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PEPA1

jde vydělávat tak velký prachy?
Ano jde to já sám znám několik lidí kteří vydělávají i více. Díky www.4.volnamista.cz
0/0
26.11.2002 15:28

Elis

Dedukce
Jak si usteles, tak si lehnes! A proto se nedivte ze to v zemi nefunguje; ze kdo maze ten jede!!!!! Je mi smutno z takovych uvah ktere jsem si precetla. Volicska negramotnost je 90%. Pojem demokracie, svoboda vyjadrovani, svoboda je pojmem kteremu zde na chatu rozumi opravdu jen mensina, skoda ze volby budou zase k nicemu. A tak si posluzte, zaslouzite si Grossy, Zemany ........
0/0
12.3.2002 8:34

Bubák

Doplnění.
Protože iDNES vybírá informace pouze účelově doplním je sám:
0/0
11.3.2002 19:37

Amanda

????
????nerozumim,proc vsechno vycitate Grossovi??? ..to je problem Sarky..a ne Standy..!!!! Mi to pripada ,jako kdyby manzel ukradl neco..a policie a vsichni lidi kolem ..kriceli:"Amanda je zlodej!!!" Takze mi to pripada trochu ujety!!!!myslim ty Vase komentare...amd
0/0
11.3.2002 16:46

KatkaM

Re: ????
tys tuhle causu nepochopila, co?Tak si jdi radši hrát na písek
0/0
11.3.2002 16:49

Bubák

Slonkvá a Kubík.
Několik lidí mně nařklo z přílišné náklonosti k ministru Grossovi. Vězte tedy, že to dělám pouze v rámci objektivity. Tak jako se Slonková  Kubík soustředí na diskreditaci vlády ČSSD, já se snažím o diskreditaci jejich. Novinář má psát především o faaktech ne o tom co zaslechl tam či onde. Fakta, která tato dvojka vypátrá, či vyrábí nestojí za nic. Stačí si vzpomenout na jinou, spravedlivou aféru- Olovo. Jedinný svědek, který mohl dodat této kauze na věrohodnosti, zůstal pečlivě utajen. Bohužel spousta lidí věří tomu co je napsáno v novinách nebo vidí v televizi.
Média mají obrovskou moc. Česká média však tuto moc nevyužívají k společenskému prospěchu, ale k sledování vlastních cílů. Podařilo se jim vytvořit virtuální osobnosti - všeználka Klause, fašistu Sládka nebo socana Zemana. Jenom náš prezident je pořád ten starý dobrák. Takto vypadá svět podle našich milých, nezávislých novin, podle naší televize. Problémem naší země od dob sametové revoluce nejsou politici, ti jsou stejní všude ve světě. Všude mají své drobné nebo větší aféry. Naším problémem jsou média, která informují povrchně a manipulativně. Jak moc se za těch 12 let změnil V. Klaus ? Soudě podle jeho mediálního obrazu - počátkem 90. let génius, který jediný nás dokáže spasit, dnes démon a lhář. Podivuhodná proměna osobnosti za 5 let.
Dokud budeme přemýšlet jak chtějí novináři typu Slonková a Kubík, nikdy u nás obrat k lepšímu nenastane.
0/0
11.3.2002 16:44

čtenář Jarek

Re: Slonkvá a Kubík.
JO ,to je recht.A taky třeba soudruh svazák Komárek,nebo celý ansámbl v čas.Týden.Ať žijí ne"závislí" čeští novináři. 
0/0
11.3.2002 21:02

Bubák

Re: Re: Slonkvá a Kubík.
Týden považuji za poměrně seriozní časopis, s pravicovým pohledem na svět. Možná jsou i časopisy lepší, ale proti MfD je to intelektuální záležitost.
0/0
11.3.2002 21:13

Juras

Re: Slonkvá a Kubík.
Svatá pravda. Olovo byla trochu jiná káva, tam mi připadalo, že jsou v právu (s mými z médií získanými informacemi). Ale jinak máte pravdu. Sám jsem několikrát Kubíka kritizoval za zjevné lži a manipulace (např. když poli autor ve vlastnostech MS Wordu říkal "jednoznačný podpis" a prezentoval to jako důkaz autorství osoby se zde uvedeným jménem). Je to skutečně příklad novináře, jakého bych nechtěl mít. Staníka Grossů vůbec nemám rád, ale stejně jako Vy se ho musím zastat. Články Kubíka a Slonkové mají velmi malou míru důvěryhodnosti.
0/0
13.3.2002 7:30

Pokemon

Jak se z toho ted vykroutit co Stando?
Tvoje zena z kantyny se vzhledla ve VIP, a tak nez abys mel doma peklo, tak jsi nechal. Asi by si pripadala blbe. Pani Klausova zaseda ve spravnich radach a prosta devecka od limonad se ji asi chtela vyrovnat. Neco jako stret zajmu je pro ni asi prilis komplikovane k pochopeni. Kazda kacka domu dobra. kazdopadne popsana kauza je vybornym navodem. Nejrychlejsi zpusob jak ziskat kvalifikaci na viceurovnovy marketing je stat se zenou ministra. K tomu nepotrebujete vzdelani a praci sezenete lepsi nez s cervenym diplomem. Tohle smrdi pane Gross a zaradil jste se mezi korytare a lumpy, kterych je ve statnich funkcich pozehnane. A je humorne, jak neumele a zbabele se z toho ted snazite vykrouti.
0/0
11.3.2002 15:55

Bubák

Re: Jak se z toho ted vykroutit co Stando?
A to jsem naivně doufal, že internet lidi kultivuje.
0/0
11.3.2002 16:54

Ape

Ta o Cervene karkulce je urcite lepsi
Nevim, ale v detstvi jsem cetl hezci pohadky. Deti take po jejich vyslechnuti spaly a spaly. No a ty soucasne trochu jinac pokracuji - a politici lhali a lhali...
Co k tomu dodat ? 
0/0
11.3.2002 14:59

KatkaM

Re: Ta o Cervene karkulce je urcite lepsi
Kéž by to byla pohádka.Bohužel pravda, která smrdí stejně jako všechno ve vládě!
0/0
11.3.2002 16:06

Joe the Best

zzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!
Myslim, ze podle vytunelovanych stovek milionu z bank, kampelicek, fondu, a podniku viz. Poldi & spol je ta Audinka p. Grossove celkem nezajimava zalezistost ........... Pa brouci
0/0
11.3.2002 13:52

Alice

Re: zzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!
Brouku  ale tady se nehledá absolutní zloděj Jde pouze o potřísnění neposkvrněné image páně Grossovitsche
0/0
11.3.2002 13:56

čehůn

no a co
o co jde? Je u koryta, tak toho využívá. Myslíte, že když tam přijde někdo jiný, že bude poctivější? Vždyť Staník nám také vyrůstal za bolševíka a v rodině jistě pořád slyšel, kdo nekrade, okrádá svoji rodinu. Tak Stando, nic se neboj, stejně tě zvolíme, abys to mohl dát dohromady s lidovci, oni Ti potom prodají odpustek.
0/0
11.3.2002 13:35

Pavel Kroucky

Re: no a co
Ja je tedy opravdu volit nebudu. Mam znacne dilema, koho vubec, snad bude nejlepe neztracet s tim cas. Kroucky.
0/0
11.3.2002 13:43

Alice

Re: Re: no a co
Dobrá - a bez ironie: koho tedy volit? Sládka - ten krade jako straka
0/0
11.3.2002 13:50

Pavel Kroucky

Re: Re: Re: no a co
Opravdu nevim. Za komunistickeho rezimu byla jedna strana (de facto) a ted je to sice mnoho stran a hnuti, ale jedna sorta lidi. Asi budu na protest volit komunisty. Kroucky
0/0
11.3.2002 14:56

Lojza

Re: Re: Re: Re: no a co
Možná jsou i alternativy ajko Naděje, Pravý blok, Národní strana a další menší, ale zato nezkorumpované...
0/0
11.3.2002 15:46

Lojza

Re: Re: Re: Re: no a co
Možná jsou i alternativy ajko Naděje, Pravý blok, Národní strana a další menší, ale zato nezkorumpované...
0/0
11.3.2002 15:46

Bubák

Re: Re: Re: Re: Re: no a co
Obzvláště Nadějě je skvělá strana, ta zatím za korupci nikomu nestála jelikož je na světě asi měsíc. Nechápu jak může někdo věřit straně, která sotva vznikla.
0/0
11.3.2002 16:09

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no a co
1 :-)
0/0
13.3.2002 7:39

Bubák

Re: Re: Re: Re: Re: no a co
Obzvláště Nadějě je skvělá strana, ta zatím za korupci nikomu nestála jelikož je na světě asi měsíc. Nechápu jak může někdo věřit straně, která sotva vznikla.
0/0
11.3.2002 16:10

KatkaM

Re: Re: Re: Re: no a co
takže na co jsme nadávali všichni ,teď na truc budeš volit?To přece nemá logiku.Tak to radši vol nějakou malou stranu, ale ne proboha komouše.Ty si nepamatuješ co prováděli?!Kradli taky, lhali ,ještě další věci a mnohem horší.Tak se prober.Hlavně volit jdi, nebo to opravdu vyhrajou komančové - jejich voliči budou mít totiž 100% účast!Taky mně všichni štvou, ale holt musíme volit to menší zlo když nemáme opravdu na vybranou.
0/0
11.3.2002 16:01

kastrol

Re: no a co
Komunismem jsi zrejme odkojen i ty, kdyz se navaziz do odpustku a nemas nejmensi poneti, co to znamena. Ja vim, pred dvanacti lety a drive to bylo zcela objektivne a pravdive vysvetleno v ucebnicich dejepisu a ignoranti z toho stale ziji.
0/0
11.3.2002 13:50

Pavel Kroucky

Auta ministru.
Vazeni, to ze ministrova manzelka jezdi v limuzine, na kterou si nevydelala, je ovsem stejne spatne, jako ze ministri jezdi v luxusnich autech. Vim, ze jde v celku statniho rozpoctu o mizivou polozku, ale neni nejmensi duvod, proc by vysoce postavenym statnim zamestnancum (ministrum apod.) nemely stacit Octavie. Rozdil mezi cenou Skody a Audi (Mercedesu, nebo BMW...) by mohli pridelit vybranym prispevkovym organizacim - treba tem, ktere pecuji o zdravotne postizene. Mnozi by to povazovali za pouhe gesto, ale zajiste ne ti, kteri by tak ziskali relativne znacne prostredky pro svou cinnost. Dekuji za pozornost. Kroucky
0/0
11.3.2002 13:14

Vlastička

Re: Auta ministru.
pane Kroucký - vaše myšlenka je dobrá a čistá. A to je právě ta chyba. Proč by potom lezli do politiky, když by nebyli v žitě .....    
0/0
11.3.2002 13:31

Mirek

Nejoblíbenější.
U občanů této země je nejoblíbenějším politikem. Už jednoho podobného jsme tady taky měli. Jmenoval se Vladimír Dlouhý. Nevíte někdo v čem jede, pardon podniká.
0/0
11.3.2002 13:00

Fylištín

Re: Nejoblíbenější....
Domnívám se, že mj. bratři Helbigové se o něj s polu s Čermákem postarali tak dobře, že do konce života může podnikat v čem chce a hospodářské výsledky ho stejně nebudou zajímat ....
0/0
11.3.2002 13:10

Petr

Gross stále lže
Možná, že si vzpomínate na dotaz v teleivzním Kotli ohledně policejního ředitele z Opavy, který má nevyšetřenou kriminální minulost. Pan Gross prohlašoval, že se postará o to, aby byl hned odvolám. A výsledek z důvěryhodných zdrojů - ještě se mu za svá slova omluvil a kriminálník je ředitelem dál.
0/0
11.3.2002 12:47

Alice

Plkáte ptákoviny
Jasně, že je to střet zájmů - no a co Můžete se jít akorát tak vycpat ...... Nenaděláte nic. Raději bojujte za zákaz volného pobíhání psů bez náhubku - to je užitečnější a některým to může zachránit i život
0/0
11.3.2002 12:41

Bubák

Re: Plkáte ptákoviny
Přesně tak. Grossova manželka není největším problémem, který náš národ trápí.
0/0
11.3.2002 12:51

strasidlo

Re: Re: Plkáte ptákoviny
Hele bubáku, když se podívám do historie příspěvků tak jsi téměř jediný kdo se Standíka zastává. Jsi jeho manželka nebo nějaký jeho mediální poradce, nebo nějaký jiný jeho chráněnec? Argumenty, že u  úředníka se slibnou kariérou půjčení auta není úplatek je naprosto směšný-tj. podobné jako kdyby se míra přestupku u krádeže měla posuzovat podle toho jak velká je ukradená suma k poměru jeho celkového majeku (v absurdním případě co už ukradl dříve a nepřišlo se na to). Já bych to hodnotil jako nenažranost, zde dost obvyklá.
0/0
11.3.2002 14:37

Bubák

Re: Re: Re: Plkáte ptákoviny
Pochybuji totiž, že by průměrně inteligentní člověk se slušným platem riskoval kvůli takovému nesmyslu svou kariéru, ale možná to vidíš jinak.
0/0
11.3.2002 16:02

jb

:)))
Holt "socialni" demokracie:))
0/0
11.3.2002 12:26

kolda

hrabou všichni a hrabat budou ...
Kyždý, kdo se vyšvihne, hrabe pak sám na sebe podle pravidel :
1. Nezlobte se, ale hlasuji podle volebního programu.
2. Nezlobte se, ale hlasuji podle poslaneckého klubu.
3. Nezlobte se, ale hlasuji podle svého svědomí.
4. Nezlobte se, ale hlasuji podle přání voličů.
5. Nezlobte se, ale hlasování jsem promeškal. Pracoval jsem v kanceláři na mnohem důležitějších dokumentech než byl tento zákon.
Práci čest.
 
0/0
11.3.2002 12:25

Fylištín

Re: hrabou všichni a hrabat budou ...
Jo - to je dobrý
0/0
11.3.2002 13:26

BN

Jste vsichni zavistivi BLBOUNI!!!
   Aby Vas neklepla pepka saskove  
0/0
11.3.2002 12:16

josef

Re: Jste vsichni zavistivi BLBOUNI!!!
Tohle neni zavist, ale konstatovani stavu v CZ politice. Ja co zavidet nemam, pokud budu chtit takove auto, obratem si jej koupim, ale ZA SVOJE!!!!!!!!
0/0
11.3.2002 12:23

BN

Re: Re: O tom musim pochybovat bohuzel!
0/0
11.3.2002 12:41

Pavel Kucera

Vydelky u Amway a obdobnych MLM firem
Nasledujici informace nejsou presne. Kdyby mela pod sebou dostatek distributoru, ciste teoreticky by to mohlo byt na par hodin denne obvolavani a nejako administrativni agendu.
"V odpovědích se jako o jediném zdroji svých příjmů zmínila o práci distributora výroků firmy Amway, jenže aby z tohoto obchodování měla takový plat, o němž mluvil její manžel, musela by podle lidí z firmy prodávat saponáty a kosmetické přípravky takřka sedm dnů v týdnu od rána do večera."
0/0
11.3.2002 12:16

Zdenka

Re: Vydelky u Amway a obdobnych MLM firem
Fakt je to k popukani, ona prece zadne saponaty neprodava, ale ma pod sebou vytvorenu tak rozsahlou sit, ze patri k nejlepsim v teto firme. Je to tak, je opravdu velice schopna, vim to primo od lidi z teto firmy a znam i dalsi, kteri maji provize jeste vyssi. Zacala s tim mnohem drive, nez se jeji manzel dostal do vlady.Pokud posuzujete jeji dalsi aktivity prosim, ale s tou nadnarodni firmou ji uz dejte pokoj, pripadne si to muzete sami vyzkouset,myslim si ze firma Amway dava prilezitost vsem. A vubec zmente tema uz je to moc ohrané, Grossova rodina na titulni strane Vam obrat nezvysi, marne premyslim co vam poradit, kam se obratit ted. Trochu vic fantazie, zkuste ulovit opravdovou stiku, neco co tu jeste nebylo, tohle uz je fakt nuda. Nevolim, budu na dovolene a jsem moc rada, nemusim premyslet, protoze se stejne nic vymyslet neda.Az se budu z dovolene vracet zase az tesne pred hranicemi si poslechnu jak to dopadlo, ono to je vlastne jedno.Vam to fakt nezavidim, kdysi v detstvi jsem chtela byt novinarkou, neco jako Zikmund a Hanzelka, pak Vera Stovickova, ale to co predvadeji dnesni novinari je takova ubohost, ze jsem rada, ze nemusim podobne kauzy nafukovat, abych se nejak uzivila. Mozna by bylo lepsi, kdyby jste sli delat pod Amway, vytvorili poradnou siť, treba by vam to slo lip.
0/0
11.3.2002 15:18

Murphy

Gross udelal chybu
Veskere debaty o spiknuti atd. jsou zbytecne, protoze pan Gross chybu zkratka udelal. Nic min, nic vic. Ted to vime a kazdy s tim faktem nalozi podle sveho. CSSD rozhodne volit NEBUDU protoze je to strana velkohubych. Uvidime za 20 let, treba z nich vzejde neco rozumneho...
0/0
11.3.2002 12:09

David

Me je taky na bliti.....
......Ale jinak mate uplnou pravdu pane Gross! Vsichni se proti vam spikli a nikdo vas nema rad. Vzdyt vy jste takova ovecka krizena s berankem....!!!
0/0
11.3.2002 11:54

Bubák

Re: Me je taky na bliti.....
Taky je mi na blití z toho podle čeho se u nás voliči orientují a rozhodují, jak málo jim stačí aby byl člověk označen těmi nejhoršími přízvisky. MfD tímto článkem spáchala mnohem větší zločin než "odhalila".
0/0
11.3.2002 12:03

vasik

Re: Re: Me je taky na bliti.....
Mluvi z tebe jasnej socan, ktery si tady ventiluje ublizenecke pocity...Kdyby se s kazdym podezrenim cekalo jen na policii a soudy,tak by se nevyresilo nic. Novinari jsou od toho, aby na afery upozornovaly a to delaji. Kdyby tam nic nebylo, tak by nic nenasli a uz podle vyjadreni Grosse si kazdy muze udelat jasny nazor co je to za cloveka a kde je pravda.
0/0
11.3.2002 12:32

Bubák

Re: Re: Re: Me je taky na bliti.....
Pro normálního, demokraticky uvažujícího člověka je směrodatný závěr soudu. Novináři nemají žádné zvláštní pravomoce vést vyšetřování, pokud to činní porušují tím zákon. Co kdybych já vytahoval "aféry" ze soukromí novináře Kubíka a prezentovat je na internetu. Budeš mi věřit moje zjištění ?
0/0
11.3.2002 12:43

briza

Re: Re: Re: Re: Me je taky na bliti.....
Jezis to je naivita. Za prve, kde neni zalobce neni soudce, takze je dobre, ze na to novinari poukazuji ackoliv o pripadne trestni odpovednosti rozhoduje soud. Za druhe soudy rozhoduji o tom co je v rozporu se zakonem a ne s dobrymi mravy. Pricemz ne vse co je v souladu se zakonem je v souladu dobrymi mravy (coz bych rekl, ze je tento pripad). Za treti soud rozhoduje podle toho co je dokazano coz nemusi byt vzdy to, co je pravda. A je dobre, ze o tom Kubik & Slonkova pisi protoze u politiku je zde jedna soudni instance navic - soud volicu.
0/0
11.3.2002 13:21

zab

Re: Re: Re: Re: Re: Me je taky na bliti.....
Pane "brizo", čtu dobře?" ("za treti soud rozhoduje podle toho, co je dokazano coz nemusi byt vzdy to, co je pravda").Podle této "logiky" se vlastně pravda nemusí zjišťovat,ani dokazovat, respektive co se dokáže je lež? Bohužel mám pocit, že takto uvažuje pan Kubík a Slonková taky. Bůh s námi. Jestli ovšem je - to taky nikdo nedokázal, až to dokáže, přestanou se lidi modlit
0/0
11.3.2002 15:24





Najdete na iDNES.cz