Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael pustil Arafata z domácího vězení

Palestinský vůdce Jásir Arafat se může volně pohybovat po palestinských autonomních územích. Izrael mu totiž po téměř třech měsích ukončil domácí vězení v Ramalláhu. Palestinci podle premiéra Ariela Šarona splnili podmínku a zatkli šest lidí hledaných v souvislosti s vraždou izraelského exministra cestovního ruchu Rechavama Zeeviho. Arafat ale dále nesmí vycestovat za hranice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David Baruch

Vivat Israel
Arafat je obyčejný starý muž s teroristickou minulostí a přítomností.Pro mě není žádný hrdina (viz Nobelova cena).Až to Palestinci budou s mírem myslet vážně ,tak nebudou používat jako argument "živé bomby".Jsem na straně Izraelců.HOWGH
0/0
11.3.2002 20:30

junkie

Re: Vivat Israel
diky za kratkou, ale srdce hrejivou zpravu...my se pokusime teror navzdy zastavit...ale bez podpory to obcas nejde...dik za kazde dobre slovo
0/0
16.3.2002 15:37

Gunter

Pavlovi Kohoutovi
Nazdar Pavle Kohoute! Moc si te vazim za tvoje clanky. Jsou fakt perfektni, v ekonomicke oblasti nejlepsi v nasich tistenych mediich. Jsem taky pravicak jako ty. Ale uznej, ze svetova media Izraeli nadrzuji a to co prochazi Izraelcum by nikomu jinemu neproslo.
0/0
11.3.2002 20:04

Caesar

Re: Pavlovi Kohoutovi
S nazory Pavla Kohouta take souhlasim. Pokud se jedna o Izrael a media, tak si myslim, ze ted zrovna Izraeli nepreji - viz. vyzneni clanku v MF Dnes (myslim tim napr. popisy fotek, komentare, reportaze ...), vetsina je proarabskych. Meli bychom si konecne uvedomit, ze Izrael je i pres sve chyby, ktere se nevyhnou zadnemu statu sveta, plne demokraticky a stat na jeho strane.
0/0
11.3.2002 20:59

Bobb

Re: Re: Pavlovi Kohoutovi
Souhlas, i kdyz napr. dnesni Parvo prineslo na titulni strance foto masakru vcetne mrtvol v te luxusni kavarne vcera. Co chteji vsichni od izraelcu, kteri vidi, ze mirem to s Arafatem neslo? Svym pristupem a odmitanim i 98% uzemi od Baraka si Sarona zvolil Arafat hlavne sam. To co se deje ted ma i par doufejme pozitiv - izraleci pochopi ze silou opravdu nic definitivne nevyresi a Arafat si snad po druhe rozmysli podriznout pod mirem vetev. Zajimavy je taky to, ze MfD napise, ze Izrael zautocil na uprchlicke tabory, ale co tam nasel jiz se nedovime - nekolik raket Kassam II., z toho jednu pripravenou k odpaleni, plno zbrani a hlavne dilen na vyrobu vybusnin. Ihned po skonceni akce IL. armada opet zavedla do tabora proud a vodu. Nic z toho v MfD, jen "utok odplatou za utok". 
0/0
11.3.2002 21:09

art

mlaceni prazne slamy
Myslim, ze hlavni problem je v tom, ze se porad mluvi o zidech, palestincich, historii, pricinach problemu, hledani reseni atd. Snad vsichni vime, ze vetsina lidi na obou stranach by asi chtela zit v miru. Izrael je stat, ma vladu, pokud se s ni neco dohodne tak to plati, palestinci nemaji zadny skutecny stat (kdyz ho mit mohli po valce neprijali reseni OSN), nemaji vladu, Arafat ma vliv na cast palestincu, ale pokud neco slibi, zbytek na to kasle a vrazdi dal. Jen idiot nepochopi, ze cast palestincu proste nechce zadny kompromis, chce jen vyvrazdit vsechny zidy nebo jim co nejvic ublizit. Jakekoliv mirove reseni je nesmysl, protoze Hamas apod. se budou moc snazit aby k zadne dohode nedoslo. Israel si muze vybrat, nechat se pomalu step by step vyvrazdovat, na utechu obetem vypali par raket po kazdem atentatu na nejake cile co by mohly byt zakladnami Hamasu (pritom omylem trefi par civilistu a dostane za to vynadano od EU) nebo holt musi udelat neco, co se bude pricit vsem politikum nejen z Evropy co sedi hezky za bukem a rozdavaji moudrosti, protoze je to nic nestoji a vypadaji strasne civilizovane. To neco bude sice nespravedlive k te casti palestincu co taky chteji mir, ale tak to na svete chodi. V druhe svetove taky skoro vsichni umirali nevinni. Samozrejme nemyslim vyhladit palestince, ale napad s odsunem za Jordan + berlinska zed by mozna fungoval.
0/0
11.3.2002 17:09

chrchly chrchly..bebe...cece...LUSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!chrchly chrchly..bebe...cece...LUSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
11.3.2002 17:04

Alice

Malý příspěvek k podivné diskusi
Proč nás nenávidíte..., fanatici..., krutost východu versus civilizace..., palestinský živel...,izraelští hrdlořezi..., dobře, dovolte mi nechat na chvíli bokem nálepky, srdcervoucí apely a chytlavé tituly (všechny na stránkách najdete), těmi je totiž možné označit stranu ke které se stavíme, méně už svůj názor. Dovolte mi také vynechat lekci Dějepisu, prože pokud vzpomenu některou z historických událostí, určitě opomenu jinou (není totiž dějinného argumentu proti kterému by se nedal postavit jiný) - ani tudy cesta nevede. Zkusím vlastní zkušenost. Mám dva kamarády. Jeden se jmenuje Rony, druhý Ramy (žid a polestinec). Když přijde na ně (na konkrétní osoby) je mi úplně jedno, kterou stranu konfliktu zastupují. Bojím se o ně stejně, mluvím s nimi stejným jazykem a doufám, že nikdy nebudou stát proti sobě. Jinak ovšem zastávám názor, že Palestinsý stát má neoddiskutovatelné právo na existenci a že ukončení okupace je jednou z cest (dovoluji si tvrdit - tou kratší). To je můj názor - proč ta omáčka kolem? Jen nechci, aby mě někdo okamžitě nařkl z antisemitismu.
0/0
11.3.2002 13:04

Marty

Re: Malý příspěvek k podivné diskusi
Rony i Ramy jsou politikum a tem, kteri tahaji za jejich nitky, naprosto ukradeni, stejne jako napriklad Vy a nebo ja. Z antisemitismu Vas nikdo narknout nemuze, protoze Palestinci jsou semite stejne jako Zide, takze klid, stihani Vam nehrozi.
0/0
11.3.2002 13:49

Alice

Re: Re: Malý příspěvek k podivné diskusi
Názorný příklad toho, o čem jsem mluvila. Namísto reakce (ať už kladné či záporné) jen slovíčkaření.
0/0
11.3.2002 14:19

Alice

Re: Re: Malý příspěvek k podivné diskusi
Názorný příklad toho, o čem jsem mluvila. Namísto reakce (ať už kladné či záporné) jen slovíčkaření.
0/0
11.3.2002 14:20

Alice

Re: Re: Malý příspěvek k podivné diskusi
Promíňte, malé nedopatření..., jinak se nerada opakuji.
0/0
11.3.2002 14:28

Marty

Re: Re: Re: Malý příspěvek k podivné diskusi
Jakou reakci jste cekala? Samozrejme mate pravdu a vas pristup je spravny.
0/0
11.3.2002 14:49

art

Re: Malý příspěvek k podivné diskusi
Alice, vam nedochazi, ze cast palestincu kasle na mirove reseni a ukonceni okupace nic nevyresi, protoze vzdycky kdyz je blizko k dohode vyleti do vzduchu nejaka kavarna v Israeli. I kdyby Israel dal palestincum vsechno co chteji, tyhle skupiny lidi jako Hamas a spol. budou mit jen vic klidu na vyrobu zivych bomb, mir muzete mozna dohodnout s Arafatem a spol. , ale ne s temito lidmi, kteri maji jako pracovni napln zabit co nejvic zidu. Jako co maji ti zidi delat ? Utoky na palestinske cile eskaluji napeti, mirova jednani zpusobuji dalsi atentaty s cilem je prerusit, tak jim asi nezbyva nez se nechat hezky po par desitkach vyvrazdovat a rict, no , jo, oni maji sve duvody chudaci okupovani..... On to Hamas dela chytre, pro par desitek lidi se nikdo ve svete nevzrusuje, jo takhle par tisic jako v N.Y. v jeden den to by byl pro Hamas pruser.
0/0
11.3.2002 17:32

BN

Re: Jses hloupa slepice!
Zajed si tam jako turistka a budes z toho radne podelana
0/0
11.3.2002 18:22

honza

nazor
presne tak jak bylo napsano nize ... jedine mirove nabidky vychazeli vzdy pouze z jedne strany. A vubec se nedivym, ze uz ta politika "my vam dame pudu (prevazne nove osazenou, zalesnenou ... - vzpomenme si, co bylo v Israeli pred 40 lety (napoveda: vubec nic, nez poust!!) a vy po nas na oplatky nebudete strilet. Jak zde muze byt nejaky dialog, kdyz se jedna strana odmitala x-let bavit. Kolikrat meli moznost Palestinci mit vlastni stat (min. 2x pred 4 lety a v roce 1948) a odmitli jej se slovy, ze chteji vse ... copak to ma pan arafat jako odznacek na sve pekne teroristicke uniforme?? Ano je to mapka CELEHO israele spolu se znamymi symboly. A je zde jeste jeden pekny fakt, zatimco "boj palestinskeho naroda za svobodu" jak jej nazivaji neni nic jineho nez terror civilniho obyvatelstva na druhe strane, naopak israelska agrese (nebo odpoved, ono je to uz vlastne jedno ...) stale jeste utoci pouze na predstavitele tohoto boje. Mozna by to opravdu chtelo, aby i palestinci zakusili, jake to je mit v kazde rodine, alspon jednu obet nejakeho podobneho deliktu ...
Ja jsem pro to, aby byl co nejdrive ustanoven samostatny palestinsky stat. Protoze proti narodnostni mensine nelze vest valku.
BTW. Jak je vubec mozne, ze palestinci maji velvyslanectvi?? To je fakt hrozne, vzdyt lze polemizovat v jejich pripade i o definici naroda...
Nekdo zde poznamenal neco o nobelove cene pro A. Hitlera, je pravda, ze kdyby ukoncil valku tak by ji asi dostal ... jak smutne
0/0
11.3.2002 12:46

Marty

Re: nazor
Problem bude asi v tom, ze ani Palestinci o svuj vlastni stat moc nestoji: protoze oni chteji cely Izrael a takhle muzou tvrdit, ze vedou boj za svobodu. Kdyby meli vlastni stat, pak - pokud by nezahrnul cely Izrael - by musely Zidy porazit v klasicke valce (coz by pro ne bylo nemozne).... Ale to, ze Izrael utoci jen na "predstavitele tohoto boje" neni pravda, zabijou - pokud se jim to bude hodit - kohokoliv, to uz tak holt mezi "valecniky" chodi, jine to nebylo a nebude. 
0/0
11.3.2002 12:59

Aleš z Brna

Plně souhlasím s politikou Izraele. Jednání Palestinců je hanebné, zbabělé a odsouzeníhodné. Go Israel,go!
0/0
11.3.2002 9:10

radegast

útok na národní svrchovanost?
Palestinci hovoří o útoku na "národní svrchovanost", jak dojemné. Pokud z území palestinské samosprávy vycházejí útoky proti Izraeli, pak si palestinská samospráva musí vybrat: buď je nepřítelem Izraele nebo nevykonává svoji svrchovanost na svém území a nemůže se na ni odvolávat. Jiná možnost neexistuje, stejně jako žena nemůže být tak trochu těhotná. Buď jsem svrchovaný a nesu i zodpovědnost anebo svrchovaný nejsem. Pro normálního civilizovaného člověka jasná logika, ne tak pro Araby. Arafat by rád byl tak trochu svrchovaný - chce vykonávat moc na svém území ale pokud jde o odpovědnost za činnost teroristických skupin na tomto území, začne se najednou tvářit jako nesvéprávný blbínek. Opakuje se tak stejný problém jako u syrského protektorátu, kterému se eufemisticky říká "svrchovaný" Libanon. A pokrytci z EU ještě předstírají, že to Jásirovi žerou.
0/0
11.3.2002 8:41

Ruska

Proc nas nenavidite
Jsem ruska Zidovka, mam ceskeho manzela a zijeme v USA. Moje deti jsou Zide s americkym pasem, cast me rodiny vyvrazdil Stalin, cast manzelovi rodiny vyvrazdil Hilter, ty co prezili zustali v Rusku nebo v Cechach, protoze bud nemeli silu nebo nechteli odejit, nekteri odesli do Izrael nekteri do USA. Divna kombinace, nemyslite a ted co s tim. Ptam se porad dokola, proc nenavidite Ameriku a proc nenavidite Zidy? Proc mi nikdo neodpovida, asi neni jednoduche najit odpovedi. Reknete mi aspon jediny priklad cim vam osobne nebo vasi zemi jedna z techto zemi ublizila, mluvime o zemich ne o jednotlivcich, nemluvime o tom, ze vas nepustili do zeme nebo na ulici okradli. Vite muzete mluvit a cist hodiny o historii, muzete koukat na tisice dokumentu, ale nebude vam to porad nic platne, kdyz nebudete k tomu pouzivat vase vlastni mysleni. Hitler i Stalin byli zrudy, ale netajili se k nenavisti k Zidum a to je ten velky rozdil.  Bylo by to hrozne, ale kdyby Arabove udelali to stejne bylo by to fer, jenze to udelat nemohou, protoze tim by ukazali co opravdu chteji. Ano, boji se Ameriky a to je dobre, ano nejsou jednotni jako jsou Nemci a to je take moc dobre, ano maji radi penize a chteji mit blaho a to je take dobre, protoze kdyby byli tak disciplinovani jako Nemci, kdyby tak drzeli pohromade jako Americane nevim co by s nama bylo. Hledate vase odpovedi spatne, protoze se porad tocite kolem Izrael a co se tam deje, podle nekterych clanku nemohu nez souhlasit, ze musite mit dojem, ze Zide za vse muzou a Palestnici jsou chudaci, ale hledejte dal, tohle nezacalo tim, ze Zide prisli do Palestiny, zaclo to vsechno pred  tisici let, hledejte odpovedi tam proc a kde. Na svete ziji miliony, cernych lidi, orientalcu, Indianu, belochu a kazdy z techto ras si v urcitem obdobi prozil peklo, ale Zide jsou v tom porad, kdyz najdete na toto odpoved vyhrali jste dalsi Nobelovu cenu, protoze tech odpovedi muzete najit stovky, ale nikdo vam nezaruci, ze aspon jedna z nich je spravna. Zide zili v tomto uzemi pred 2000 tisice let a jak dopadli, pred valkou nikomu nic nedelali a nic neokupovali a jak dopadli, po valce z nich byli trosky a nemeli kam jit a jak dopadli a jak jsou na tom dneska. Ano, mam rada svoji zem, narodila jsem se tam, mam rada Cechy, uz jen proto, ze jsem nasla dobreho manzela, mam rada Ameriku, protoze mi dala dobry zivot a mam rada Izrael, protoze to je zem, kde podle vsech dokumentu zili nasi predci. Jsem Ruska, s ceskym manzelem a americkym obcastvim a jsem Zidovka, ale v prvni rade jsem clovek. Kdyz prestanete nenavidet jeden druheho, nebudete si prat aby nekomu bylo hure a nebudete chtit neci smrt bude vam vsem lepe a mozna jednou pochopite, ze Zide nejsou o nic horsi lide nez jste vy,ale to bych asi chtela moc nemyslite?
0/0
11.3.2002 0:31

zbynek

Re: Proc nas nenavidite
o cem to vlastne mluvisKdy akde jste se potkali z manzelem a ze zijes spokojene s celolu Tvoji rodinou za dolary nekde za bukem......Socialisticka zidovka,ale dobre zajistena.mluvis o vyvrazdeni vasich rodin za druhe sv.valky.A co dalsich 40 let ticheho komunistickeho ruskeho teroru v zemich tzv, socialistickeho tabora.Likvidace celych rodin fanatickymi zaprodanci.A uz jsme u tohoFanatismus- vira v  neco co mi obycejni smrtelnici nechapeme.Me je jedno- Palestinec,Iracan,Zid  nebo dalsi fanatik-,ale oko za oko - zub za zub.Nasili plodi jenom nasili.Otrepane fraze,bohuzel pravdive.Ja jsem Cech. A Taky pamatuju!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
11.3.2002 2:35

jožin - řečený z bažin

Re: Re: Proc nas nenavidite
Teda s tak křečovitou snahou za každou cenu mít co říct jsem se už dlouho nesetkal. To snad ani není příspěvek - to je jen prskání nahodilých frází bez ladu a skladu - a navíc těžce mimo mísu !!!
0/0
12.3.2002 2:27

ZOG

Re: Proc nas nenavidite
S tou nenávistí prrrr.ZOG
0/0
11.3.2002 3:15

Honza B.

Re: Proc nas nenavidite
Ja myslim, ze se zbytecne namahate, antisemismus nema nic spolecneho s logikou, to je vira ci stav duse nepristupny argumentum, ci diskusi.
0/0
11.3.2002 7:53

Marty

Re: Proc nas nenavidite
Nejde o nenavist. Slusny clovek se zastava vzdy slabsiho. Az bude USA a Izrael na kolenou, budou ti, co jsou ted proti vam, zase pri vas. Jednoduche. Nejvic budou vsichni Izrael a USA milovat, az se z nich stane jen historicky mytus...
0/0
11.3.2002 11:10

Pavel Kohout

Re: Re: Proc nas nenavidite
Co je to za blbost? Podle této "logiky" by slušní lidé na jaře 1945 měli podporovat Hitlera, protože byl tou dobou slabší.
0/0
11.3.2002 18:44

jožin - řečený z bažin

Re: Re: Proc nas nenavidite
Tak to je ten nejblbější názor, co jsem tu zatím dneska četl. Člověče přemýšlel jste vůbec, když jste to psal??? Tak lidi nemají rádi Ameriku a Izrael, protože jejich protivníci jsou slabší??? A není to náhodou tak, že lidé jednoduše závidí oběma sílu, životaschopnost a uspěšnost???
0/0
12.3.2002 2:32

Marty

Re: Re: Re: Proc nas nenavidite
Hmmmm. No, jo. Reknu to takhle: proc by se nekdo zastaval - v pripade prispivatelu do teto diskuse, samozrejme - USA nebo Izraele, kdyz takove zastavani by nutne muselo znit jako podlezani mocnym?  USA i Izrael jsou pro nas nejprijatelnejsi v soucasne dobe - ale kdovi, jak by to vypadalo, kdyby nemeli ve svete mocenskou protivahu? Mozna by nahle prestali byt tak - relativne - politicky a mocensky privetivi, jako jsou ted...
0/0
12.3.2002 14:31

jožin - řečený z bažin

Re: Re: Re: Re: Proc nas nenavidite
To je pravda - vyjadřovat na veřejnosti podporu USA je vždycky ošemetné, protože se na člověka vzápětí snese příval špíny a rádoby argumentů od všemožných kašparů, slaboušků, zakomplexovanců, či rádoby humanistů a intelektuálů. Ovšem diskutabilní už je ta mocenská protiváha. ( pochopitelně ne v případě Izraele - tam je to myslím jasné...) Ovšem USA - ti teď víceméně žádného soupeře nemají - SSSR je minulostí, Čína ještě příliž slabá a EU nejednotná...
0/0
13.3.2002 0:01

Marty

Re: Proc nas nenavidite
A jeste jedna vec: precetl jsem si Vase reakce na ten druhy clanek na idnes a muzu Vam rict jedno: dela se mi spatne z toho apelovani na city. S tim jdete do haje, protoze to nema nic spolecneho s realitou a muze to dojmout tak akorat pilne ctenare brakove literatury, protoze prave tak Vase dopisy vypadaji - jako vykonstruovane blbustky, jake bylo mozno cist v Prazskem metru misto reklam. Ptejte se - at uz jste kdokoliv a kdekoliv - komu zvoni hrana, a zadne dalsi zvasty nebudete potrebovat.
0/0
11.3.2002 11:30

David

Re: Re: Proc nas nenavidite
Hmmm, tak si rikam co zvyde se zivota, kdyz vypustim city. No je to taky mozny a nikdo ti nemuze rikat jak zit, jen by bylo mozna vhodny pochopit, ze jini tak ziji a nepredstiraji jak vyplyva, ze se domnivas z poznamky "apelovani na city". Jenom je fakt, ze jsem osobne potkal hodne lidi v zivote, kteri to co ty hazis do pytle oznaceny "zvasty" meli jako dulezity bod jejich zivota.
0/0
12.3.2002 3:35

Jan Jonáš

Re: Proc nas nenavidite
Ti, co odsuzují Váš příspěvek Vám nemůžou nebo nechtějí rozumět - stojí mimo zkušenost židovského národa a nechtějí se ani pokusit se do ní prostřednictvím Vašeho sdělení vcítit. Je to zbytečné takto psát - dostáváte se tím tak do stejné situace jako Vaši předci za Hitlera, tj. k trpnému se odevzdání se osudu, tj. smrti z rukou těch, kterým byla vsugerována - vmanipulována účelová nenávist k vám Židům. Židé nejsou nic víc, nic míň než každý jiný člověk, ale odlišují se a často jsou úspěšní a to dráždí až k nenávisti zejména plytké lidi s plytkými životy a jak je vidět, tak jich je i na tomto chatu dostatek. Je-li nutno na někoho svést neúspěchy, pak jsou či byli Židé první na ráně. Nehledejte na tomto chatu porozumění - vyjadřujte svoje odhodlání si svůj osud ubránit ve společném boji s ostatními Židy v Izraeli. Kašlete na falešný soucit a falešnou solidaritu.
0/0
11.3.2002 16:37

David

Re: Proc nas nenavidite
Presne, zavist k uspesnym. Zide i Amerika. Soused ma kozu ja nechci kozu ale chci aby mu chcipla. To je alfa a omega. Otazka je, jestli vubec kdy ma lidstvo sanci tohle zmenit?
0/0
12.3.2002 3:30

David

Re: Proc nas nenavidite
Bohuzel jak vidis tak asi chces hodne. Chci se omluvit za vsechny ty projevy nepratelstvi. Je to des ta lidska rasa, porad se ucime a vlastne porad propadame. A pak mame tu drzost se ptat Boha proc to dopustil. Sami si vsechno delame, naprosto sami. Ja uz davno zastavam viru, ze jsem obcanem ne statu, ale planety, jednou budeme muset zit jako obyvatele planety, protoze vsechno je prilis propojene a svet dnes prilis maly. Kdo pred 500 lety v Evrope vedel, ze je valka v Asii? Kdo vedel, ze je Asie? Dnes jsme kdekoliv na svete prilis brzo nez aby to bylo pro nas za vsech techto novych okolnosti bylo komfortem. Jina cesta nez pochopeni neni. Ale jsme toho jako lidstvo schopni?
0/0
12.3.2002 3:25

junkie - The Jew

nej sila je na nasi strane, ale i pravda a odhodlani zachranit nase deti (ale i vase)
nechceme tam ani USA ani vase debilni EU...postarame se o sebe sami...Holocaust nas naucil, ze nam nepomuze nikdo, jen my a nase ruce (a par pratel, to je fakt. vsem zde, v tento spatny cas, kdo stoji na nasi strane, dekuji a zaslouzite strom v jeruzalemske aleji spravedlivych) a nase zbrane...palestinci nejsou jen nepratele, jsou to chladnokrevni vrazi deti...DETI...DETI...pochopte to....USA a EU nam jen svazuji ruce a tlaci nas ke zdi v nasi vlastni zemi...nechceme pomoc-chceme pochopeni...chranime tim i vas pred islamizaci a vyvrazdenim jako nevericich, chranime vas pred hruzou verejnych poprav...chranime vas pred vsudypritomnym islamem v jeho nejhorsi podobe - v podobe arabskeho, a zejmena, palestinskeho nabozenskeho teroru
0/0
10.3.2002 22:55

Marty

Re: nej sila je na nasi strane, ale i pravda a odhodlani zachranit nase deti (ale i vase)
Nebudte hystericky. A nedelejte ze Zidu chudinky. Na tomhle svete nikdo nikdy nikomu nepomohl, az na vyjimky, kterych bylo za 2. sv valky stejne malo jako kdykoliv jindy. Kdyby byli vsichni Zide takovi ufnukanci jako Vy, tak by to daleko nedotahli. Na jednu stranu narikate a na druhou mi z Vaseho prispevku vyplyva, ze asi chcete Palestince hodne zmacknout, kdyz jsou to teda vrazi deti (vsichni?) - ale ze i mezi nimi budou zase jejich deti, to je Vam jedno. A jeste jedna vec - formulace "nase" EU je dost nestastna, Ceskoslovensko Zidum myslim vzdycky dost pomahalo a i pred 2. sv valkou se v tady vsichni jakz takz snesli, lip nez kdekoliv jinde; ze EU je parta fasounu, to vi pomerne dost lidi i u nas.   
0/0
11.3.2002 0:12

junkie - The Jew

Re: Re: nej sila je na nasi strane, ale i pravda a odhodlani zachranit nase deti (ale i vase)
Myslim, ze jsi me nepochopil. ufnukanec nejsem v zadnem pripade, to mi ver. Prave jedne, co si pro Izrael preju je, aby ho nechali vsichni na pokoji. pak bychom mohli pokracovat v politice, ktera vede ke klidu pro nas narod. A take, pokud si dobre vzpominam, jsem podekoval vsem, kdo stoji pri nas. Jak to tak vypada (nejsem cesky Zid), lidi zde jsou na zidovstvi naprosto nealergisti, spise naopak zvidavi. Doufam, ze ses s nami...a vis o jake hrozbe jsem psal...ale opravdu si nemysli, ze jsme ufnukanci...mame vic statecnosti, nez kolik nam, bohuzel, dovoluji pouzit
0/0
11.3.2002 10:02

Marty

Re: Re: Re: nej sila je na nasi strane, ale i pravda a odhodlani zachranit nase deti (ale i vase)
No nevim, sice rikate, aby vas (Zidy) nechali ostatni na pokoji, ale USA vam pomaha jak muze - a to co proklamuji v mediich (--kritika Izraele) bude jen ulitba verejnemu mineni.  
0/0
11.3.2002 11:02

David

arafat
tak mě napadlo, že by mohli dát nobelovku i Hitlerovi.když jí má člověk jako Arafat, tak proč ne i Hitler?
0/0
10.3.2002 15:00

Pavel Kohout

Re: arafat
To nejde. Nobelovka se nesmí za žádných okolností udělovat posmrtně. Tak to stojí v závěti Alfréda Nobela.
0/0
11.3.2002 18:47

Gunter

Re: Re: arafat
Nazdar Pavle Kohoute! Moc si te vazim za tvoje clanky. Jsou fakt perfektni, v ekonomicke oblasti nejlepsi v nasich tistenych mediich. Jsem taky pravicak jako ty. Ale uznej, ze svetova media Izraeli nadrzuji a to co prochazi Izraelcum by nikomu jinemu neproslo.
0/0
11.3.2002 19:59

Nesmělé inkognito

Re: Re: arafat
A co třeba Usámovi ?
0/0
11.3.2002 20:33

Cic

Omluva - opakování mého článku
Velmi se omlouvám za opakování mého 1. článku. Technická porucha.
0/0
10.3.2002 14:19

Cic

Omluva - opakování mého článku
Velmi se omlouvám za opakování mého 1. článku. Technická porucha.
0/0
10.3.2002 14:19

Cic

Omluva - opakování mého článku
Velmi se omlouvám za opakování mého 1. článku. Technická porucha.
0/0
10.3.2002 14:16

Cic

Arafat nechce mír - válka ho drží "u vesla"!
Ještě bych dodal, že jediné mírové iniciativy byly "překvapivě" vždy na straně Izraele, což je pochopitelně "náhoda". Arafat podepsal ochotně libovolnou smlouvu s libovolným obsahem, s jejím dodržováním si však příliš hlavu nelámal. Proč taky. Pokud nemám zájem o mír, vyhovuje mi válka, která sjednocuje můj národ v boji proti nepříteli... proč dodržovat dohodnuté smlouvy??? Je ale zajímavé, že dodržování dohodnutých smluv je typické pro vyspělé národy... Smouvy porušují nejčastěji primitivní jedinci a diktátoři. Nejsem si jist, do které kategorie zařadit držitele Nobelovy ceny míru...
0/0
10.3.2002 14:13

Floyd

Re: Arafat nechce mír - válka ho drží
Takovym klasickym prikladem poruseni smlouvy primitivnimi jedinci a nevyspelymi narody je podepsani Mnichovske dohody a opusteni tehdejsiho Ceskoslovenska.  Nektere argumenty bych pouzival opatrneji.
0/0
10.3.2002 18:10

jožin - řečený z bažin

Re: Re: Arafat nechce mír - válka ho drží
Je krapet rozdíl uzavřít s někým smlouvu a pak závazkům z ní vyplývajícím nedostát a uzavírat smlouvy, k nimž už jedna strana předem přistupuje jen jako ke kusu papíru. Pokud se nemýlím, tak přesně takto postupoval Hitler, takže ono přirovnání Hitler - Arafat v tomhle ohledu docela sedí !!!
0/0
10.3.2002 20:03

Caesar

Saron vs. Arabove
Arabove asi nemuzou Saronovi zapomenout, jak je zahnal az na 60 km od Kahiry ...
0/0
10.3.2002 14:11

Cic

Život s sebevražednými teroristy
Všem obhájcům Palestinců: bylo by zajímavé znát Váš názor na sebeobranu v situaci, kdy by se něco takového dělo v ČR. Kdyby šlo Vaše dítě po ulici, najednou přiběhl terorista a zabil ho. Každý den palest. teroristé útočili na civilisty (v kavárnách, barech, dokonce i na svatbách - to Izraelci nedělají, rozhodně ne v takovém měřítku - nevím o masivních cílených útocích na palest. svatby). Arafat proklamuje mír. Ukažte mi jediný důkaz, kdy zabránil útoku na Izraelce!! Neexistuje! Dále: Většinu (min. 50%) útoků mají na svědomí členové Arafatových skupin, popř. jeho spojenci (např. skupiny kolem OOP - Fatah, LFOP, Brigády mučedníků (resp. vrahů) od Al - Aksá !!! Všechno velmi blízké Arafatovi! Pěkný humanista! Doporučuji uvažovat o odebrání Nob. ceny míru, protože v jeho rukou to neposkytuje nejlepší příklad naším dětem.........
0/0
10.3.2002 14:00





Najdete na iDNES.cz