Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael podnikl tři nálety na pásmo Gazy

Izraelské vojenské letouny podnikly v sobotu ráno a během dopoledne tři nálety na palestinské cíle v pásmu Gazy, při nichž byli zraněni dva Palestinci. Oznámily to podle agentury AFP palestinské bezpečnostní zdroje. Izraelské bitevní vrtulníky nejprve ostřelovaly raketami střed města Gaza, přičemž terčem byly budovy palestinské samosprávy a bezpečnostních sil. Nejméně dvě rakety cíl zasáhly, uvedly palestinské zdroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!
izraelsky stat vznikl diky terorismu ilegalnich zidovskych pristehovalcu do palestiny.TO JE HISTORICKY FAKT NA KTEREJ UZ VSICHNI ASI SCHVALNE ZAPOMNELI. Zidi tam v podstate nemaji co delat.To bychom na uzemi CR museli tolerovat risi rimskou nebo germány nebo.... Palestinci bojuji proti nejvyssimu stupni terorismu, kterym je okupace jejich uzemi. Takto se brani vsechny narody pokud jsou pod okupaci. I my jsme se obcas trocu trochu snazili.....
0/0
9.3.2002 19:40

junkie

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja jsem Izraelec. Ja jsem Zid. A jsem na to hrdy, a nepovazuji se za vraha mlaych deti nebo lidi v restauraci. Ty-antisemitsky hovado, bys mel drzet hubu a nenechat se ovlivnit nazorem vlady ropy. Kretene propalestinsky!!!
0/0
10.3.2002 22:33

Yenkie

Izrael národ vrahů ?
No to snad ne , IDF vraždí lidi a svět jen nečinně kouká a USA to tichým souhlasem schvaluje . Nejsem si jistý jestli vláda vraha Šarona jedná dobře když vraždí ,a no vraždí civilisty , bombarduje palestinské bezpečnostní složky a ničí infrastrukturu , rači by měla hledat chyby ve svých řadách které obsahují nacionalisty jako byl Zeevi ( chtěl vyhnat všechny muslimy z území Palestiny ) . Nejlepší je uznat Svatý stát Palestina s hlavním městem východní Jeruzalém a již nikdy nevést válku proti lidu Palestiny a omluvit se za všechny zločiny .
0/0
9.3.2002 16:46

Bobb

Re: Izrael národ vrahů ?
Palestinci si Sarona zvolili sami, zvlast Arafat. Mirotvorci jako Barak nenasli cestu, Arafat podrezal pod mirem (a Barakem) vetev, tak kdyz to neslo s nima po dobrym, rozhodl se izraelsky lid jit po zlym a zvolil jinou variantu - Sarona. Izrael nikoho nevrazdi, ale legalne haji silou svoji bezpecnost. Nevrazdi civilisty (vrazda je zamerna, planovana), bohuzel jsou nechtenym dusledkem jeho akci (ktere VRAZDAMI deti a studentu vyprovokovali palestinci). Jestli sis vsiml, tak napr. pri utoku na bezpecnostni sily izraelske F16 nekolik minut nad mistem krouzily aby dali vystrahu. Vtesina mrtvych na strane palestincu jsou ozbrojeni strelci a teroriste, ano mezi nimi bohuzel i obcas nevinny a tech je mi uprimne lito, ovsem nejvic obeti mezi Izraleci jsou studenti, mladi lidi z diskoteky v TelAvivu, pizzerie Sbarro na tride Krale Davida v Jeruzaleme a ridicka bile felicie, co jela s ditetem do osady. Za to vse muze hlavne Arafat, jemu se valka hodi, je jinak neschopnej a za valky muze hrat na "okupanstkou" strunu. Konec Arafata a Sarona snad prinese neco lepsiho.
0/0
9.3.2002 19:07

Re: Re: Izrael národ vrahů ?
chce to trochu se orientovat demagogu
0/0
9.3.2002 19:25

Frantisek

Skoda ze jenom tri
Kdyby tech naletu bylo 300 a za dobreho vetru s plynem, tak mohlo byt vyreseno a palestinsky dobytek u sveho Alaha
0/0
9.3.2002 14:33

Haryy

Prič s židy je to stejná pakaž
Nic je neopravnuje ničit jim palestincké domy. A ať se potom nedivijou, že palestinci dělají atentáty( dobře jim tak). A ty Junkie zbal si pár švestek a tahni do do prd...!!!!!! Sračko fundamentalistická.
0/0
9.3.2002 14:25

Danys

trocha historie
....z historie  vsak take neco vime o muslimskych ivazich  do zapadni evropy,kdy se muslimove vydali s Allahovym heslem "Raj je ve stinu mece" dobyvat svet a ze tudiz povaha islamu je zasadne valecnicka , ... v evrope  s nimi museli bojovat francouzi , spanele, portugalci,  a snad nemusim ani zminovat dalsi najezdy muslimu  na viden a do dnesniho madarska , a to v 18st...takze kdyby to dnes nebyl  izrael, tak to bude kterykoliv jiny nemuslimsky narod. Pravi muslimove jednaji podle koranu....."Kdyz narazis na neverici, zabijej je az do uplneho krveproliti, a utahni retezy tem ktere jsi zajal.Pozdeji je bud osvobod, nebo je vydej za vykupne"(sura8,57).....
muslimsky autor napsal: "Kdyz mracno kobylek zatemni zeme, nese na svych kridlech tato arabska slova: Jsme Bozi armada, kazda z nas ma 99vajicek a kdybychom meli sto, mohli bychom zpustosit celou zemi se vsim, co na ni je" .........
 
0/0
9.3.2002 14:10

Bobb

Arafat - nejvetsi omyl Nobelovy nadace v historii
 Kdo muze za ty mrtvy? Arafat!!! Problemem a jejich koncem je tenhle byvaly terorista. ktery kam prisel, tam vsechno podelal a svymu narodu prinesl tisice mrtvych. Uz v r.1967 to byl on, kdo presvedcil krale Husajna, at napadne Izrael, a diky tomuto jeho "rozhodnuti" prisli jeho soukmenovci o Zapadni breh a Gazu, i Al-Aksu, kde do te doby v ramci Egypta a Jordanska palestinci svobodne zili. Protoze nebyl s to, zajistit Izraeli bezpecnost z techto uzemi, nikdy se izraelci poradne nestahli. Ze Sinaje se stahli po dohode s Egyptem (zlatej Sadat!). Za Ehuda Baraka nabizeli izraelci 98% byvaleho uzemi vymenou za bezpecnost, Arafat se svezl radsi s Hamasem a tvrdyma s Fatahu a ZASE TO PODELAL. Ted si nese vysledky! I Saron je jeho dite, izraelska spolecnost videla, ze mir Alona nikam nevede a tak dala na silu a zvolila Sarona. Jenze Arafatovi se to hodi! Muze odvadet pozornost od sve neschopnosti, od jeho mafianskeho vedeni k heslum o okupaci. Pokud by zavladl mir, Arafat se neudrzi, viz. tunelaz penzijnich fondu jeho vernymi. Kdyby tam meli kohokoliv jinyho, tak Palestinsky stat uz davno existuje a snad by tam zavladl aspon trochu klid. Arafat neni vinikem sam, chyb bylo plno na obou stranach, ale   tim zasadnim je ARAFAT. Cim driv ho SinBet odstrani, tim driv SNAD boje ustanou a mrtvych bude min. Jenze, vsechny rozumny uz davno militanti rozdupali! Ale musi se nekdo najit, jinak to neskonci. Jediny pozitivum tech mrtvych a boju je to, ze konecne snad a definitvne vsichni pochopi, ze silou se nic nevyresi a ze Arafat a Saron musi od valu.
0/0
9.3.2002 13:49

Re: Arafat - nejvetsi omyl Nobelovy nadace v historii
Blahoslavení budiž chudí duchem
0/0
9.3.2002 22:16

Israel Rockefeller

Je na case s Palestinci prestat "koketovat".
To co predvadi Palestinci je neuveritelne. Na jejich jednani po tolika pokusech o mirovou cestu neexistuje jine reseni - nez definitivni valka. Palestinci se ukazuji jako ponizeny narod, ktery nema prostredky jako Izrael - rozdil je ale v tom, jak Palestina, tak Izrael "startovali" za stejnych podminek, a to ze Palestinci odmitaji pracovat na svem state je jen jejich problem. Palestincky stat vpodstate existuje - maji vse co dela stat statem az na pevne uzavrene hranice a financni fixaci na pomoc z Izraele! Dokazete si predstavit, kdyby se takto choval nekdo proti USA? Zachovejme si chladnou hlavu a sledujme fakta - pak jedine co zbyva je zlikvidovat palestinskeho agresora.
0/0
9.3.2002 13:19

Apru

Re: Je na case s Palestinci prestat
Je mi líto Židů, líto proto, že je mezi nimi mnoho podobných tobě (pokud vůbec Židem jsi). Lépe řečeno, takových je mnoho v každém národě, ale je neštěstí pro národ a jeho stát, pokud je jim popřáváno sluchu a nedejbože aby jej vedli. Tvé názory na řešení nejsou originální, již dříve s nimi operoval Hitler a to vůči tvému národu, a tak bych pojem definitivní tak lehce nepoužíval. Stát Izrael se sám rád považuje za demokracii a ta tu do určité míry je, je to ale demokracie rasistická, kde Arabové jsou občany druhého řádu, nemluvě o Arabech na okupovaných územích. Okupace zůstane okupací i přes řeči o poníženosti, podřízenosti, špinavosti atd. Palestinců, přes řeči o zkorumpovanosti samosprávy, o jejich krádežích, o neschopnosti vést svůj národ. Nic z tohoto není tématem, tématem zůstává okupace a dokud to Židé nepochopí, nevyhnou se atentátům a Blízký východ se bude topit v krvi.
0/0
9.3.2002 22:54

krysar

neni to cernobile ale pro nas, jakozto krestanskou kulturu je daleko nepochopitelnejsi terorista s bombou v pizzerii nez tank, ktery rozjede dum s palestici ...
0/0
9.3.2002 13:16

tom

statni terorrrr
Je mi lito, ale statistika je neuprosna: mrtvy :993 Palestinců a 318 Izraelců. Prectete si historicky vyvoj v oblasti a nevyvolavejte primitivni pudy rozhorcenyho hospodskyho Pepy nebo litost ceske Mani.
0/0
9.3.2002 12:44

Danys

PROPLACHNOUT JIM MOZKY NAPALMEM
je to tak, islam palestinci a arabskej svet vubec je ZLO, kterej nechce na svete nic jineho nez ZLO a pro nez jsme my lidi z jinych zemi a jineho vyznani mene nez NIC, A PROTO MUSI DOSTAT PORADNE NA PRDEL ,aby si na ni uz nikdy nesednul.
0/0
9.3.2002 12:14

Vrana

Palestinci = Al Kajda
Na jednu stranu se teroriste Al Kajdy strili po stovkach, ale proc se takhle nevystrili palestinska pakaz? Neni mezi nimi zadny rozdil
0/0
9.3.2002 11:27

junkie

jdi do hajzlu, palestiska devko...
0/0
9.3.2002 10:58

junkie

Jsem rusky Zid, jehoz rodice se prestehovali do Izraele a ted zijeme v Cesku. Jsem student mediciny v Praze, a vim jedno... i kdyz jsem budouci doktor, Palestincum pomahat nebudu, to jen pres svou mtrvolu. Za nekolik dni bych pak mohl zjistit, ze jen, jak ho pustili z nemocnice, spachal sebevrazedny atentat, a pak i ja bych mel na sobe nasi zidovskou krev. Jakoby se ji uz neprolilo az moc. Svet nevidi, ze Palestinci zabijeji nas, my jen reagujeme a podle meho nazoru, bychom meli reagovat osterji a durazneji, at cely svet vidi, ze nas padlo az moc, a ze se nenechame zabijet i zrazovat (USA nas v posledni dobe zrazuji), a ze mame silu na to, abychom zachranili nase matky, nase pritelkyne, nase deti. My chceme mir, oni chteji valku a krev. Krev nasi, ale jiz se nenechame. Vzdy s namibyla spravedlnost, s nimi jejich nenavist k nam. MAME PRAVO NA KLIDNY ZIVOT NASICH LIDI, A KDYZ BUDEME MUSET, BUDEME BOJOVAT DO POSLEDNI KAPKY KRVE, ABYCHOM HO VYDOBYLI. A Vam, pane, dekuji a smekam pred Vami. Uz jsem si myslel, ze Cesko zapomnelo, kdo se libal s Breznevem, a kdo byl celostatni nepritel a utlacovatel polestinkseho pracujiho lidu. Dekuji vam.
0/0
9.3.2002 10:56

lukier

tak tahni, nenavist si vem s sebou
jestli ti vadi osetrovat lidi s ohledem na jejich narodnost, tak takove lidi tady nepotrebujem. nenavist si  nechte mezi sebou a netahejte nam ji sem
0/0
9.3.2002 11:48

PATA

Re:
...je videt, ze si slusne zpracovanej propagandou.. Jestli by clovek, ktery studuje na doktora odmitl pomoc nejakemu cloveku kvuli jeho vyznani...znamena to teda, ze nemuze slozit Hippokratovu prisahu, kde je presne tohle receno..tim padem nesmis byt doktor..tak si to uvedom mlady muzi...pevne doufam, ze ty v Cechach pusobit nebudes.. treba by se ti  mohl nekdy dostat pod ruku nekdo z nespravne strany... Radsi se co nejrychleji seber, misto skalpelu vem samopal a hura strilet Palestince..rikas, ze vy se jenom branite, oni ze utoci.. a jak je mozny, ze za jednoho mrtvyho Izraelce pobijete tak v prumeru pet Palestincu? to je obrana? asi ne co? Navic na tech uzemich co zabijite nemate vubec co pohledavat, ty vam nepatri, ty okupujete...nejdriv tam prestante systematicky vrazdit, stahnete se a treba se vam prestanou odpalovat v supermarketech..Jinak to, ze v Saronovi jste si zvolili regulerniho valecnyho zlocince z valky v Libanonu, kde vyvrazdil tisice civilistu vis asi i ty...a to, ze neskonci v Haagu vis asi taky, protoze mate za sebou velkyho kamose...ktery vas v posledni dobe tak zradil.. neplet si pojmy z dojmy.. Ale souhlasim s tebou v tom, ze Palestinci jsou fanatici a teroristi, ale ty teroristy si v nich vychoval predevsim Izrael svyma valkama, zabiranim vodnich zdroju, borenim obytnych domu apod... bohuzel vypada, ze neni cesta zpet, nikdo nehodla ustoupit...ale cim vic budete tlacit na pilu, tim to bude horsi i pro vas....utok bude stridat mstu, msta bude stridat utok, mozna az do ty doby, nez se vsichni vybijete....a tohle opravdu chcete? co treba zacit premyslet a na necem se domluvit? ale to uz je problem co? to by se musel asi udelat nejaky ustupek...
0/0
9.3.2002 16:59

junkie

Re: Re:
co jsi zac?...mullah Omar???...Usama Bin Laden???...Yasir Arafat???...mezi temito lidmi a tebou asi nejsou zadne rozdily, ze???...asi i ten Koran si po nocich davate pod polstar s nadeji, ze vas zachrani pred zidovskou agresi, co???...nezachrani...nase sila je v lidech a vime, ze pravda je na nasi strane...tak, prestan s prohlasenimi evropskych (poislamstelych) liberalu a zacni myslet TY SAM SVYM VLASTNIM MOZKEM...
0/0
10.3.2002 22:43

ZOG

Re: Re: Re:
Tak teď jsi se ukázal.Co si o sobě myslíš,že jste nadřazenej národ?Vy jste paraziti.Tady si uděláš školu,ale pomáhat lidem to už ti nejde pod frňák.Ta pravda není vůbec tak jednoznačná jak se židi snažej lidem vykládat moc se vám hodí 11.září,teď můžete všechno svádět na terorismus a vyvražďovat národy.Pro mě jste všichni,jak arabové tak židi jedna pakáž co si bude vyhledávat konflikty.Jenom mám strach aby jste ty vaše zasraný svatý války nepřitáhli do Evropy.
0/0
12.3.2002 11:16

junkie

Re: Re: Re: Re:
specialne takovou svini jako ses ty, dostaneme odkudkoli a pak te odstrelime u zdi spolecne se vsemi, jako ses ty, hajzle
0/0
16.3.2002 15:26

ZOG

Re: Re: Re: Re: Re:
Tahle reakce se hodí k celýmu tvýmu všivýmu narodu.A zase nabývám přesvědčení,že jeden pán odvedl špatně svoji práci,bohužel jeho moc v Evropě skončila v roce 1945,mohla skončit tak o 5 let později a nebyl by tu takovej ksindl jako jseš ty a tvý přátelé.
0/0
16.3.2002 17:38

ZOG

Re: Re: Re: Re: Re:
Tahle reakce se hodí k celýmu tvýmu všivýmu narodu.A zase nabývám přesvědčení,že jeden pán odvedl špatně svoji práci,bohužel jeho moc v Evropě skončila v roce 1945,mohla skončit tak o 5 let později a nebyl by tu takovej ksindl jako jseš ty a tvý přátelé.
0/0
16.3.2002 17:38

junkie

PALESTINCI JSOU VSICHNI TERORISTE
tu palsestinskou pakz Izrael musi odstranit jine reseni zde neni; Izrael je jediny demokraticky stat na Blizkem Vychode a o svou demokracii musi bojovat, nekdy i nedemokraticky Arafat musi byt odstranen a na jeho miste bych nejradsi videl Zida z Izraele. Ten by tem palestinksym hovadum ukazal. Te teroristicke pakazi se uz musi ukazat, ze se s detmi a civilisty nebojuje. PASTINCI JSOU VSUCHNI TERORISTE
0/0
9.3.2002 10:42

tvor

VIDELI JSTE TO NEKDY?
O cem to tady vetsina z vas pise? Co my opravdu o tom vime. Ja jsem mel bohuzel to stesti, ze jsem byl v zari v Izrael. Nikdo z vas si nedovede predstavit co se tam delo, kdyz prisel utok na USA. Nikdo Vam neukaze tolik zaberu a nenapise tolik moudra, aby jste to pochopili. Nejdriv se bali, Arafat delal vse, aby se to nedostalo do televize jak jasaji, dokonce zavrel i skoly. Zabilo se tisice Americanu a plno cizincu a mezi nima byli i Arabove, ale to jim bylo jedno. Zabili se deti, znicili kus nadherneho mesta, udelali tisicum  lidi ranu do zivota a byli spokojeni. Arafat ze zacatku delal, jak je zdrcen a vsimli jste si vubec nekdo jak se to za par dni obratilo jak najednou se pomalu zacalo mluvit jak to vlastne byl take boj za Palestinu? Pokazde se to vytahne, pokazde se to pouzije. Lide tancovali na ulicich a palili vlajky a myslite, ze si rekli, zabili se civiliste, lide co nemaji ani s politikou ani s nima nic spolecneho, jenom sli do prace, nakupovat, na kafe jako kazdy jiny den, ze jenom tam byli turisti, kteri chteli neco videt. Ne, radovali se.  Mluvil jsem osobne s matkou, ktera mi rekla, ze jestlize jeji syn spacha sebevrazdu a zabije par Zidu bude na neho hrda, mluvil jsem s rodici, kteri svoje deti nechaji cvicit na vrahy a videl jsem jak pracuji a jak ziji. At Zide udelaji cokoliv nikdy to nebude dost, nenavidi je, chteji je vsechny videt mrtve a je jim uplne jedno, ze jsou tam deti, zeny a lide, kteri nechteji valcit. Mluvil jsem s vojaky, kteri nosi zbrane a zaroven toru a modli se ke zdi narku a ty povidacky, ze Rabin a Saron....... Rabina zabil Zid, ktery si myslel, ze by tim znicil cely Izrael, vsude na svete jsou cvoci, mohli dostat hodne, pak prisel Barak. Ten jim chtel dat jeste vice jen ne Jeruzalem a porad to bylo malo a potom prisel Saron a mel toho dost, jednani, jednaji a porad dokola, ktere k nicemu nevedou, protoze Palestinci chteji vse a kdyz to obcas vypada, ze by mohli mit hodne, protoze nikdo na svete nemuzeme mit vse zase to nestaci. Chteji mrve Zidy a mrtve Americany a kdyz by se jim to podarilo pak  pujdou dal. Videl jsem dost, abych tam brecel, videl jsem dost, abych pochopil, ze to co vy tady pisete jsou jenom vase predstavy. Slysel jsem dost nazoru, abych vedel, ze je vice silenych Palestincu nez Zidu. Zidi z Ruska co prisli konecne mit lepsi zivot a zase se koukaji jak se vrazdi jejich deti. Videl stare lidi co jeste prezili valku a zase vidi jen smrt. Videl jsem jak se lide porad louci, ale rikaji, ze to nemuzou vzdat. Arafat neni nic jineho nez terorista a nevykladej te mi jaci jsou chudaci a jak nemaji jinou moznost jak se branit, maji, ale je v tom velky problem, museli by uznat stat Izrael a to se nikomu nechce.  Motate tady historii dokonale, jeden vidi v TV porad jak chudak Palestinec nema vodu, obvini za to Zidy a mame tu hned experta na celou problematiku vychodu.  Jedna napise zarucene zpravy, ze Zidi vyvrazdili 70.000 Palestincu a mame z toho opet pohled na svet. Par silencu se tady porad snazi psat aspon nejakou pravdu, par lidi se aspon snazi  na neco ptat a dozvedet a par se aspon vyjadruje slusne. USA podporuje Izrael, dokonce jejich vojaci a policie jezdi na proskoleni do Izrael. Vy neumite nic jineho nez si opet myslet, ze Amerika to dela jen pro sebe, pro ropu .... dela to pro bezpeci nas vsech, protoze kdyz nebude Izrael tam kde je a Arabove se nebudou mit ceho bat jednoho dne to odneseme vsichni.  My si pekne doma kecame, piseme moudra na internet, ale kolik  z vas by ten zadek zvedlo neco udelat. Nas narod na tom zadku sedel moc let a myslim si, ze jsme tak presezeni, ze nam bude zase moc let trvat si uvedomit, ze jsme soucasti tohoto sveta a mame moznost s nim take neco udelat. Pochopitelne, ja valku nezazil, jen jsem mel moznost s lidma o ni mluvit, kolik Cechu udalo Zidy, kolik Cechu jim nepomohlo, na druhou stranu jsme aspon po valce Zidum pomohli a verte mi do dneska se na to v Izrael nezapomnelo. Komunista nam take natloukl do hlavy, ze Zid je neco spatneho a  Arabove u nas studovali na vojenskych skolach, obcas jsme v nasi krasne vlasti schovali nejakeho tetoristu a podle toho to dneska vypada. Takze vime o tom velice malo, abychom delali soudy kdo ma pravdu a kdo vrazdi vice nebo mene. Mam pocit, ze vetsina z vas nema svuj mozek a hlavne, ze nemate srdce. K novinarum se radeji vyjadrovat nebudu, protoze mi to pripada, ze pisou jako za komunistu. Patrime mezi svodobne a chytre narody a meli bychom  delat vse proto, aby se co nejmene objevovali dalsi silenci jako byl Stalin, Hitler, Arafat a jim podobni, protoze clovek je v podstate slaboch, a kdyz se najde ten spravny vudce lidi totalne zmagori. Koukejte jak nektere z vas dokaze oblnout internet, televize nebo kamaradi.
0/0
9.3.2002 3:59

petr

Re: VIDELI JSTE TO NEKDY?
Dekuji ti za tento prispevek a mel by si ho precist kazdy,kdo Izrael odsuzuje,ze zasahuje mezi Palestinci. Dela to jen proto, aby ochranil sve obyvatele. Doufam,ze pokud by se ciste hypopteticky to same delo delo Cechum,delala by nase vlada to same. Nechapu jak nekteri Cesi mohou odsoudit Izraelce - je to narod,ktery je kulturne zcela jiste velmi podobny nam. Islam v podobe jakym ho prezentuji Palestinci apod. je nejvetsi zlo a melo by se vymytit prave kvuli ochrane civilizovaneho sveta, mezi ktery se doufam povazuji i Cesi.
0/0
9.3.2002 11:49

lukier

Re: Re: VIDELI JSTE TO NEKDY?
Americane to delaji kvuli vsem? Americani to delaji kvuli silne zidovske loby v USA, stejny duvod proc vznikl izrael. proc se toleruje genocida kurdu v turecku? protoze v Americe nemaji vliv. kazdemu jsou ukradeni. nikdo jim nic zadarmo neda.
0/0
9.3.2002 11:56

Rostman

Re: Re: Re: VIDELI JSTE TO NEKDY?
Omezování kurdských separatistů se toleruje proto, protože se snaží zničit stabilní turecko. Proto, protože se snaží útočit na sekulární turecký stát a chtějí z něj udělat muslimský stát. A protože to jsou teroriste. A je jenom dobře, že teroristé nemají v demokratických USA a ani mít nemohou svou lobby. A není nic divného na tom, že tuto lobby demokratický Izrael má.
0/0
9.3.2002 14:45

Re: Re: Re: Re: VIDELI JSTE TO NEKDY?
Turecko má své kurdské teroristy , Irák zase kurdské bojovníky za svobodu.
0/0
9.3.2002 23:03

Emerson

Re: VIDELI JSTE TO NEKDY?
Naprostý souhlas !!!!
0/0
9.3.2002 13:41

kin

cdd
0/0
8.3.2002 23:32

Šílený klokan

IZRAEL - STÁTNÍ TERORISMUS!
Izrael páchá státní terorismus a to svou okupací Palestiny. Palestinci se brání sebevražednými útoky. V současné době je třeba oba tábory od sebe oddělit a to může udělat pouze mezinárodní společenství, které bohužel zatím celkem nečinně přihlíželo. Ačkoliv rezoluce OSN jasně už mnoho let usvědčují Izrael z porušování Ženevských konvencí, jelikož je pod ochranou USA, nic se neděje. USA vetovaly všechny návrhy OSN na vyslání mezinár. vojenských sil do oblasti.
Hranice by se měly vytvořit na základě těch z roku 1967, ale ne v té verzi jakou nabídl Barak. To byla spíš fraška (ale alesoň něco a byl také mír). Jenže se současným Izraelským vedením nic nehne. Ani zabíjení izraelských civilistů, natož nějaký zprostředkovatel odkudkoliv. PRYČ SE ŠARONEM!!!!!!!! 
 
0/0
8.3.2002 17:17

Emerson

Re: IZRAEL - STÁTNÍ TERORISMUS!
Jo jo - seš asi opravdu šílenej - jdi se léčit...
0/0
9.3.2002 13:45

Honza

Vyhladit ty prasata z Palestiny
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.3.2002 13:04

Pavel2

Re: Vyhladit ty prasata z Palestiny
Vztahni si to na sebe. Chcipni a nevotravuj. Cim se ti arabove provinili? Mistem kde se narodili? Tvoji rodice taky asi nejsou nadceny ze baji takoveho blba . No a vidis , taky te nezabili . SMRT TEM CO CHTEJI SMRT JINYCH
0/0
8.3.2002 13:14

go

Re: Vyhladit ty prasata z Palestiny
- mlčící blbec, dobrý blbec
0/0
8.3.2002 13:26

Šílený klokan

(Příspěvek zrušen)
0/0
8.3.2002 17:07

jiri fridrich

Re: Vyhladit ty prasata z Palestiny
jakym pravem muzete rozhodnout, ze by mel byt tento prispevek smazan??? co vas k tomu vedlo? podle jakych dukazu, studii ci materialu jste rozhodli o stazeni tohoto prispevku? jak vite, ze dotycny nemluvil pravdu?
0/0
9.3.2002 13:27

Honza

(Příspěvek zrušen)
0/0
8.3.2002 13:04

Gunter

Zeman a Masaryk
Jo, Jan Masaryk o sobe prohlasil, ze je sionista. Ceskoslovensko taky jako jedina zeme, pres mezinarodni embargo, dodavalo do Izraele v osmactyricatem zbrane. A Milos. Svymi vyroky o odsunu Palestincu nekam do pouste si pry chtel ziskat podporu americke zidovske lobby, jak napsal denik Blesk. (A Blesku ja verim!). Zeman for prezident.
0/0
8.3.2002 11:12

Aleš z Brna

Re: Zeman a Masaryk
1) Palestinci si tu poušť pravděpodobně zaslouží 2) Věř Blesku, držím Ti palce.
0/0
8.3.2002 11:23

Gunter

Re: Re: Zeman a Masaryk
Alesi z Brna, byl jsi rasista uz ve skolce? Koho krome Palestincu a me by jsi jeste odsunul do pouste?
0/0
8.3.2002 11:33

předseda

Re: Re: Re: Zeman a Masaryk
Guntere, a ty jsi byl antisemita už ve školce ? Víš že oni zase chtějí Židy nahnat do moře ? To už je přece lepší ta poušť, ne ?
0/0
8.3.2002 11:50

Gunter

Re: Re: Re: Re: Zeman a Masaryk
To nahnani Zidu do more je pravdepodobny uz pristi tyden, nejpozdeji prespristi. Palestinci budou holyma rukama nahanet Izraelce s nejmoderneji vyzbrojenou armadou na svete a stovkou jadernych zbrani do more. A zidovska lobby se na to bude z New Yorku divat. Cha cha! Vrat diplom, jestli nakej mas.
0/0
8.3.2002 12:05

Pavel2

Re: Re: Re: Re: Re: Zeman a Masaryk
To je paranoa. Myslim ze se dnes lide rozhoduji podle penez , ne podle narodnosti. existuje ekonomicka lobby o te zidovske bych pochyboval. Raci bez k doktoroj. Nelecene to muze mit spatne nasledky. Podivel jak dopad Adolf
0/0
8.3.2002 12:16

Aleš z Brna

Re: Re: Re: Re: Re: Zeman a Masaryk
Guntere,jsi debil nebo si na něj jen hraješ? Mě jsi nazval rasistou za moji reakci. Dobrá tedy-jsem rasista. Ty jsi ale prvotřídní gauner. Jsi na omylu, že se na hanebné a teroristické útoky Palestinců bude někdo jen koukat. Naštěstí ne. GO ISRAEL,GO!
0/0
8.3.2002 12:21

Gunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zeman a Masaryk
Je smutny, ze v Brne jsou krveziznivi rasisti. Ale co se da delat. Jeste, ze nase media jsou tak nestrana a na pocasi nezavisla.
0/0
8.3.2002 12:41

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: Zeman a Masaryk
Guntere, oni je díky Bohu zatím nenaženou do moře jen proto, že na to nemají dost síly. Jinak by to už dávno udělali...
0/0
8.3.2002 12:47





Najdete na iDNES.cz