Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Režisér zneužíval dětské herečky, dostal 8 let

Čtyřiačtyřicetiletý učitel a bývalý režisér dětského divadelního souboru Hudradlo Miroslav Slavík stráví osm let ve vězení. Odvolací soud potvrdil, že zneužíval nezletilé dívky, které do jeho souboru posílali rodiče. Hájil se tím, že si děvčata vymýšlejí. Usvědčily ho však vlastní videozáznamy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

michallll

To samo problém nevyřeší, ještě je třeba jít dál, např.:
Stačí jen si uvědomit, co dělá televize dětem, pokud si ji v noci náhodou pustí. A tisíce podobných věcí společností tolerovaných.
Více odborná literatura či porno servery. Netřeba však docela propadat zoufalství, v některých zemích - např. Pakistán, je zneužívání součástí kultury, nakonec to nepřiměřené zahalování islámského světa je reakcí nikoliv náhodnou.
Zřejmě i naše minulostměla tuto zkušenost a občas se s ní ještě některá rodina nerozešla docela. Civilizace jde dopředu a obětavé přijetí trestu, jak doufám, je i přínosem k ní.
Abychom nehledali jen nějaké náhradní viníky v zahraničí, v církvi, v armádě...
Michal, Libčeves, t. 603771186
pro nápravu zranění je zde i poradenství, např.
www.poradenstvimichal.cz
0/0
28.8.2003 21:59

Tomas Holek, Ostava

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.2.2003 16:45

jarka

deflorace s Mirkem
Mirek mi to udelal kdyz mne bylo dvanact byl nezny a moc se mi to libili, vynevite co je to laska!!! Ach ja bedna.
0/0
21.2.2003 19:04

karber

Jen 8 let:???????????????????????
Alespoň 15 let a useknout péro na veřejnosti. 
0/0
21.2.2003 7:16

mefistka

Re: Jen 8 let:???????????????????????
jako matka sedmileté dívky musím jen souhlasit, je to ostuda, protože ty děti to v sobě ponesou celý život, proti tomu je 8 let výsměchem
0/0
21.2.2003 8:09

pavel

Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
Vážená paní, věřím, že svou dceru vychováte tak, aby jakékoli podobné jednání i od svého učitele či vedoucího kroužku považovala za nevhodné a řekla Vám to. Pak by jí nehrozilo žádné nebezpečí újmy, ani morální, ani tělesné. Pokud by ale za dalších sedm let Vaše dcera od spolužaček slyšela, že je to hezké a tak by se rozhodla i přes Vaše zákazy to také zkusit, nevím, zda by byl namístě trest stejně přísný. Jsem přesvědčen, že způsob vyslýchání účastníků a následné vyšetřování a potrestání pachatele může být v těchto nenásilných případech pro čtrnáctileté dítě horším traumatem než dobrovolně podstoupená zkušenost. Znovu připomínám - dobrovolně, bez předsvědčování, výhrůžek či násilí, a znovu připomínám, že i v takovém případě trestat, pouze ne tak přísně, jako když tam násilí či ovlivňování je přítomno.
0/0
21.2.2003 12:35

GhorX

Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
Jestlipak víte, proč si děti nesmějí koupit alkohol, cigarety, nemohou si sami zorganizovat výlet, atd. ? No protože nejsou dostatečně vzdělané a zkušené k tomu, aby mohli posoudit následky svého jednání. Trest pro člověka, který přesvědčí desetiletou holku k sexu by měl být vyšší, než pro člověka, který ji znásilní. Co je horší: když Vás s pistolí v ruce donutím ukrást auto, nebo když Vás přesvědčím, abyste ho ukradl dobrovolně a s úsměvem ?
0/0
21.2.2003 12:49

richard

Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
cigarety a chlast jsou věci zdraví škodlivé, na dobrovolný a perfektně utajený sex před 15 rokem ještě nikdy nikdo neumřel, ani netrpěl trauma - jinak souhlas s Pavlem.
0/0
21.2.2003 13:18

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
To pár cigaret, nebo sem tam slenička vína taky ne. Sex v takovém věku, jak říkají sexuologové, vede k nárůstu promiskuity, nemluvě o možnosti "následků". Těhotná dívka ve třinácti letech se svým stavem asi chlubit nebude, což může vést k potratu ve fázi, kdy je nebezpečný. V tomto směru jsou cigarety i alkohol mnohem bezpečnější.
0/0
21.2.2003 13:58

pavel

Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
Když mne s pistolí v ruce donutíte. Protože jsem nucen dělat ěnco co nechci, co nepovažuji za správné a přesto musím. Lámete mi mou čest a důstojnost. Když mne přesvědčíte, abych vám auto dal, tak si pak maximálně mohu říkat, že jsem naletěl a mohu  si říkat, nakolik jste mi lhal (ale pokud si pročtete mé příspěvky, tak bych taky poměrně přísně trestal i to přesvědčování že o nic nejde a že je to správné - za nižší trest bych se přimlouval jen v případě skutečného zájmu a dobrovolnosti z obou stran). *** A pokud jde o tu promiskuitu, souhlasím, mám stejnou zkušenost, taky jsem to psal o kus dál - jen je zase otázkou, jestli vidíme správně příčinu a následek, jestli promiskuita je následek časného dobrovolného sexu, nebo jestli časný sex a promiskuita nejsou jen společnými důsledky stejné předchozí příčiny - nevhodných vzorů či výchovy. Jestli tím pak nepřičítáme tomu předčasnému sexu větší vliv na další životní osud, než jaký ve skutečnosti má - protože není příčinou sám o sobě, ale již jen důsledkem společné příčiny jiné. *** A pak je další - kolik asi příběhů je skrytých v nevědomosti a zapomnění nás všech, našeho okolí, našich známých, kteří o tom nepromluví? Možná, kdybychom je znali, že bychom museli trochu posunout své názory na to, co je normální. Ve vyprávění známých jsem se setkal se sexem ve 13 letech, mileneckým vztahem 62letého profesora gymnázia se studentkou, profesorky gymnázia se spolužákem její dcery, společnou nocí tří sester (24-21-14) s chlapcem nestarší z nich, obřadným počátkem sexuálního života v kruhu sourozenců, ... Když se tato všechna vyprávění setkala u jedné osoby, máte opravdu pocit, že je to tak ojedinělý případ, nebo byste i připustil, že takových případů může být mnoho a to co vidíme a zachytíme je jen špička ledovce?
0/0
21.2.2003 14:23

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
Pokud uděláte něco z donucení, zachováte si alespoň duševně čest a morálku. Pokud Vás - jako dítě nezkušeného - přesvědčím, že na krádeži auta není nic zlého, tak k vlastnímu nesprávnému jednání ještě zkazím Váš charakter a Vy někdy později můžete dalšímu nezletilci argumentovat, že to Vy v jeho letech... Nemluvě o konkrétním skutku považuji fakt, že děti byly přesvědčeny o tom, že nedělají nic zlého, za stejně závažné zneužití, jako vlastní sex. Hovoříte o tom, že výchova je prapříčinou promiskuity a nikoliv ranný sex; to samozřejmě ano, já ale nepovažuji rodiče za jedinné vychovatele. Dotyčný režisér byl jistě svým vlivem na stejné úrovni, jako rodiče, tudíž především jeho vinou teď po světě běhají lidé, kteří mají narušenou psychiku. Ano, možná časem, spolu se zdokonalením ochranných prostředků, bude hranice legálnosti sexu snížena; dnes je to ale nemožné. Naše společnost nepředpokládá dvanácti- a třináctileté matky, nemluvě o pohlavních nemocech. A jak se můžete spolehnout na zodpovědnost dítěte, že samo zvolí nejlepší ochranu ? Komu bude víc věřit zamilovaná čtrnáctka, svému otci, nebo svému idolu, který jí slíbí, že si dá pozor... Kriminalizace nevinných hrátek je špatná, ale systém jako takový je správný. K tomu závěru, také jsem slyšel o mnoha neobvyklých až úchylných praktikách, ostatně internet sám dosáhl tak obrovského rozmachu jen díky těmto informacím a samozřejmě je mi jasné, že společnost se oficiálně dozvídá jen o jejich malé části a asi ani ne o té nejhorší.
0/0
21.2.2003 15:10

pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
Díky, i když původní názory vypadaly odlišně, myslím, že  jsme dost blízko (a považuji Vás za jednoho z mála rozumných v té diskusi). Rodiče určitě nejsou jediní vychovatelé, ale jsou první a nejdůležitější, mimo jiné i tím, že mají možnost prozkoumat a ovlivnit, v jakých organizacích jejich děti tráví volný čas - o něco horší je to s vlivem kamarádů a part, tam rodiče už moc nezmůžou, pokud dítě nevedli vhodně dřív. Asi bychom se shodli na společném závěru, že ani idol si nemůže dovolit překračovat zákon a zneužít k tomu svého postavení - a konkrétní skutečnosti, míru toho zneužití, případný podíl jiných okolností by měl pečlivě a s přihlédnutím k + i - zvážit soud. A co se týče legálnosti hranice sexu, nedomnívám se, že by se na ní mělo něco významně měnit (právě s odkazem na to co říkáte, čili nevyspělost úsudku, které si to dítě nemůže být samo ani vědomo) - spíše si myslím, že by se více měl dát prostor k posouzení doprovodných okolností právě v blízkosti té hranice.
0/0
21.2.2003 15:44

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
Možná právě pro to *kdo* byl pachatelem těchto činů mi jeho jednání připadá horší, než znásilnění - člověk, který měl absolutní důvěru rodičů. Je jasné, že v případě dobrovolného "zakázaného sexu" mezi věkově a sociálně blízkými dětmi nelze o negativních vlivech téměř mluvit, zatím co znásilnění je strašně špatné vždy. Pouze v tomto konkrétním případě bych raději četl o znásilnění, než o tom, že si někdo vybudoval harém dobrovolnic.
0/0
21.2.2003 15:58

pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
Ale právě proto se mi tomu nechce věřit, že by to bylo takové, jak je zde podáno. Když jsem měl možnost mít čtrnáctiletou holku (dva měsíce před 15.narozeninami), která to sama chtěla (s jejíž starší sestrou jsem žil), tak mezi dobrými důvody proč to neudělat kromě morálky a odpovědnosti bylo i strach, že by se určitě pochlubila i třeba za pár let někomu, kdo by na věc měl jiný názor, oznámil by to a spustil tu mašinérii vyšetřování a trestu, kterou už po spuštění nelze zastavit. Vydržel jsem to, nic se nestalo. Ale právě proto se mi nechce věřit, že by mnoho měsíců, dokonce mnoho let takhle fungoval harém nezletilých dívek, z nichž by se žádná ani nepochlubila, ani si nestěžovala a pokud snad přece, tak ten dotyčný by mlčel. Mnoho měsíců, mnoho let. *** Kdybych se dočetl, že se mu za posledních pět let dvakrát či třikrát podařilo některou dívku přemluvit a ona ze strachu promluvila až nyní, zní to věrohodně a odporně. Ale provozovat pravidelně sex s nezletilými dívkami žijícími v civilizované zemi, v normálních rodinách, chodícími do normální školy, majícími své kamarádky a kamarády - a aby to žádná nikde neřekla - aby jí ani nebylo divné, že to co dělají je v příkrém rozporu s tím co říkají rodiče i se zásadami vykládanými i ve škole v sexuální výchově - uvěřit tomu je pro mne stejné jako kdybyste mi tvrdil, že už od mých patnácti let tři metry nad mou hlavou poletuje anděl strážný, akorát že já ho nevidím. Ještě bych to pochopil v izolované komunitě nějaké etnické či národnostní menšiny, ale ne u gramotného a svéprávného obyvatelstva české národnosti. Pokud se dostanu k nějakým informacím jak to mohlo tak dlouho procházet, možná uvěřím, ale v tuto chvíli jsem se s tím ještě nevyrovnal a proto také se snažím hledat, zda ve skutečnosti nejde o nafouknutou bublinu jen s malým pravdivým jádrem .... Pokud byste chtěl napsat víc a nediskutovat tady, tak má adresa je volpav@seznam.cz
0/0
21.2.2003 19:33

X

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
X
0/0
21.2.2003 20:37

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen 8 let:???????????????????????
Příipojim se k vám, protože v této zvrhlé diskusi, kterou někteří nechutným způsobem zneužívají jste asi jediní normální. Musím se přiznat k tomu, že dotyčného znám a že i když jsem ho nikdy neměl příliš rád, jsem se ho zpočátku zastával. Sám jsem vedoucím divadelního souboru, ve kterém vystupují lidé od sedmi do dacetipěti let. Proto jsem šokován tím co čtu. Nahá dívka pod vodopádem a nikdo ji k tomu nenutil . To jde přece v dospělém divadle. Sám jsem viděl krásné představení Divadla na provázku, kde celou hru odehrála hlavní představitelka nahá. Ale bylo to nasvícené tak, že to byl spíše akt a především ona i ostatní hrající byli dospělí. Něco takového bych si v dětském souboru nikdy nedovolil a pokud dobře znám členky svého souboru, asi bych je k tomu nikdy nedonutil (ani jsem to nezkoušel a zkoušet nebudu). Možná by se taková poetická scéna dala vyřešit tělovým trikotem a dobrým nasvícením. Někomu by i tohle mohlo vadit, pak ale zavřete všechny trenéry gymnastiky a učitele baletu, kde se pohybují děti polonahé už od mateřské školky. Další věc která je šokující, jsou zmínky Slavíka o divadle jako kontaktním umění. Já dělám s mladými lidmi divadlo několik let a neměl jsem za tu dobu sebemenší potřebu se dívek dotýkat. naopak jsem se takovým situacím záměrně vyhybal, protože je mi jasné, jaké by to mohlo mít následky a co se týče odstraňování studu, tak je snad jasné že ten, nebo ta co se tak strašně stydí, ať sedí doma, maluje si obrázky a neleze na jeviště před lidi a pokud tak touží po divadle může dělat technika a ne čekat, že talent, který nemá jí dodá soulož ve dvanácti letech. Je to prostě hrozný a vrhá to na nás všechny co pracujeme s dětmi a bohužel i na naše svěřenkyně dost špatné světlo. Ale proto přece nekrocnem celou dramatickou výchovu a nepůjdeme radši do hospody. Co se týče psychologických testů o kterých je tu řeč, může o tom psát jen ten, co nikdy neučil. ono to v dnešní době není jen o pedofilii (tedy pokud se to netýká osahávání devítileté slečny). Pokud děláte takovou práci mít jasno. Ono pokud máte zodpovědnost za soubor, zodpovídáte jak za devítiletou, tak za osmnáctku. Zodpovědnost za sebe a za své blízké. Ty děti do určité míry zodpovídají samy za sebe. Pokud ovšem určité hranice překročí, asi je k tomu někdo nejak dovedl. A udělal to protože chtěl a potřeboval to. Doporučoval bych všem vedoucím, že pokud dostanou od členky svého souboru dobrovolný návrh k něčemu takovému, rychle se s ní na věky rozloučit a kontaktovat její rodiče se sdělením důvodu vyhození ze souboru, nejlépe ještě než dojde domů a informovat o tom co nejrychleji i své nadřízené.
0/0
22.2.2003 14:37

Majkl Jacko

mnam mnam
osmicky  ty ja mam rad  !   taky bych si soustl a zatim me to bavi jen s klukama....apropo   jak dlouho je uz zneuzival? ze se to neprovalilo uz driv ...to je kriku pro par blanek...hehe  ja myslim ze dnes lecjaka 10 12 leta divenka ma dokonaly mozna dokonalejsi prehle o sexu nez se nam muze zdat ...nakonec mame prece internet  ne?  zkuste stahovaci programi kaZaa nebo DC ++ a uvidite co se toho mezi lidmi skryva ...takzvane kazdej by rad soupnul...ale jen nekterym  se to povede :}
0/0
21.2.2003 2:16

Pater Havlasa

narod kterej si nechrani deti........
vy jste narod svini...
sexualni pedofilove za mrveni nekolika deti dostanou 8 let v cesku.........
za znasilneni a vrazdu ubodanim jak ten svinak nedavno udelal ty buchte se v cesku davaj 4 roky.
za tunelaci a miliardovy zlodejiny, to se dava normalne pardon od tech nejvetsich vrahu a svin.
jste hnusnej narod zlodeju a vrahu a pedofilu lautr bez spravedlnosti.  hnusite se mi.  dete mi z ochi vy vrazi...........vy nespravedlivy svine......
kdybyste byli narod JANA ZIZKY tak byste se ted sebrali a toho povedenyho soudce nekde zlyncovali a toho svinaka ukamenovali.
NAROD KTEREJ SERE NA SVY DETI PATRI DO PEKLA.   mozna proto vas Havel dal Americanum, co????    brzy to peklo ucejtite vy pranarode bestij!!!!!!!!!!!
 
0/0
20.2.2003 23:50

mike

Re: narod kterej si nechrani deti........
jsem Slovanka jsem, mam rada svou zem. kdo ji nemaj radi, shodime ho z bani. uz je ti lip, patere havlaso, nebo bys jeste chtel "6. cervence na Strahovskych hradbach"? mohu poslat i jako mp3
mike
0/0
21.2.2003 0:03

Pater Havlasa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
21.2.2003 0:13

SOLDAT

Re: Re: Re: narod kterej si nechrani deti........
Máte opravdu komické příspěvky
0/0
21.2.2003 1:40

Joeboss

odbornik zasne laik se divi ...
je to hnus ... je to hnus ... clovek aby s tema detma byl porad... aby je nevojel nejakej nerad ...
0/0
20.2.2003 23:04

Snork

Hudry hudry
Hudry hudry hudry, Tebe taky vojedu ! PaeDr. Hudradlo.
0/0
20.2.2003 22:33

honza

výzdoba
Hele a to víte, že když si chtěli ve Zlivi zkrášlit místo okolo kostela, tak si tam vysadili rostlinky a ona jim tam vyrostla mrkev...? Ale abych jim nekřivdil - vznikla tam Strana přátel piva, je to vskutku osvícená obec!
0/0
20.2.2003 22:20

Frantisek

Kdome vezeni by mel dostat i ustavni lecbu
A tam by ho meli bud vylecit, bude-li to mozne, a nebo vykastrovat. Pokud nebude chtit vykastrotrovat, mel by nadozivoti zustat nekde za plotem. Pokud nekdy vyleze s koulema ven, rodice tech holcicek by meli dostat "pravo k odstrelu".
0/0
20.2.2003 21:22

Pater Havlasa

Re: Kdome vezeni by mel dostat i ustavni lecbu
souhlas s jedinou zmenou:  pravo k odstrelu by meli mit uz ted a to i na toho povedenyho soudce.
0/0
21.2.2003 0:00

forist

Poviné psychotesty
Nechápu proč do dnešní doby nebyly zavedeny poviné psychotesty pro učitele, pedagogické pracovníky a pro všechny kteří se aktivně věnují dětem. Policie, piloti, řidiči...nevím které další profese je musí podstupovat. Copak takový učitel s pedofilními sklony je menší hrozbou než neurotický policista? Pokud by měli pedagogičtí pracovníci, kteří přicházejí do styku s dětmi čisté svědomí, nemyslím si, že by byli nějak proti podrobit se nějaké formě psychotestu.
0/0
20.2.2003 20:33

kaba

Re: Poviné psychotesty
o jakým svědomí tu mluvíte. ty lidi nemají svědomí  jde jim jen o ukojení svých nepotlačitelných potřeb.  psychotesty jsou sice dobrým nápadem, ale nemyslím, že budou znamenat citelnější zlepšení situace. musely by být jó moc dobrý, ale na to vám stát řekne, že nemá peníze
0/0
20.2.2003 20:57

pavel

Re: Poviné psychotesty
Pokud testovaný ví, proč je testován, tak již při IQ v mezích průměru dokáže výsledky běžných testů ovlivnit tak, že jsou špatně použitelné. Při IQ nad 130 a troše psychologických znalostí dosáhnete výsledek jaký chcete. Na tohle by pomohlo jediné - aby i dítě vědělo, co se smí a co ne, aby na nevhodné jednání  upozornilo a s pomocí rodičů (a v mezích svých možností i samo) si hájilo svá práva. Ale z toho co čtu nemám pocit, že by ty děti měly pocit, že dělají něco co se nesmí - ty pocity mám dost divné, nějak si nedokážu pořád srovnat, co se vlastně dělo, jak dlouho, proč, jak to účastníci vnímali.
0/0
20.2.2003 21:06

kaba

Re: Re: Poviné psychotesty
souhlasím, že se mnohé psychotesty dají ovlivnit, a proto je důležité vytvořit takové, u kterých by k tomuto nedocházelo. na druhé straně ale již dnes existuje celá řada psychotestů a nejen těchto, u kterých při hodnocení výsledků se dá poměrně snadno vysledovat, že testovaný si odpovědi vybíral ne zrovna podle toho, že s nima souhlasil ...
0/0
20.2.2003 21:23

dan

Re: Re: Poviné psychotesty
Jaké psychotesty? Takovému testovanému se prostě připne na péro takový obojek a pak se mu promítají porno obrázky. A ať už má IQ tykve nebo 180, tak se projeví, jaké sexuální objekty preferuje. Leda, že by si na něm udělal uzel. Ale to si už pan doktor stejného jména ohlídá. A co se týká toho léčení, myslím si, že dotyčného "režiséra" budou muklové v kriminále tak léčit, až se mu udělá na prdeli mozol a začne z toho hudrat. Kdo se diví, že je ve školství tolik pedofilů ( sám vím o dvou odhalených, ve škole, kam chodily moje děti ), ať se zamyslí nad tím, který normální chlap s rodinou půjde za ty prachy učit.
0/0
20.2.2003 22:34

SOLDAT

Re: Re: Re: Povinné psychotesty
Mohu vás ubezpečit, že při promítání porno obrázků se vzrušení projeví na každém normálním chlapovi. Nic takového (objektivního) neexistuje. Pro lidi s vaším uvažováním doporučuji pedagogické pracovníky buď vykastrované nebo ženského pohlaví
S poslední větou se dá souhlasit do doby, než zjistíte, že vysokoškolsky vzdělaný pedagog se na trhu práce mimo obor pedagogický = středoškolák, takže kdekdo jde raději učit a má prodlouženou dovolenou
0/0
20.2.2003 23:09

dan

Re: Re: Re: Re: Povinné psychotesty
No právě! To je přece ono - na KAŽDÉM ( ovšem i  na nenormálním ) chlapovi se projeví vzrušení, ale pouze v reakci na obrázky, které prezentují objekt jeho zájmu! A objekty jsou na těch obrázcích opravdu různé. A stupeň vzrušení je taktéž různý a dá se objektivně měřit. Jenže vy jste asi chytrák na slovo vzatý, takže víte co: jděte se zeptat libovolného sexuologa, jak to dělá a kdyžtak se třeba zeptejte dvakrát a přestaňte si vymýšlet nesmysly o oborech, kterým nerozumíte. Vaše ekonomická úvaha o učitelích je ovšem legrační -  představu o platech ( i středoškoláků) v různých sektorech ekonomiky máte věru nedostatečnou. Dle vaší logiky je na tom nejlépe nezaměstnaný bezdomovec - ten má furt prázdniny a k tomu minimální životní náklady.
0/0
21.2.2003 23:22

Ludvik Homolka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.2.2003 20:28

pavel

Re: To snad ne!!!
Máte pocit že je to málo nebo moc? Soudci se to zdálo akorát ... Já si to netroufnu říci, dokud nebudu vědět o co šlo. Pokud někdo víte skutečná fakta o co jde a nebojíte se, napište ...
0/0
20.2.2003 21:00

pavel

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Tak už opravdu nevím, podle čeho losuje i-dnes příspěvky ke zrušení. To na co jsem reagoval byl normální text a neměl jsem pocit, že by nemohl být vyvěšen v diskusi.
0/0
21.2.2003 11:47

FRED

Za čtyři roky je venku!
Stát řeší jen to, co ho pálí. Kdyby neplatil daně, dostane dvakrát tolik.
0/0
20.2.2003 19:51

LUDMILA

8 LET JE MALO
Jak je mozne, ze Slavik dostal JEN 8 let. Bylo mu prokazano zneuzivani deti od 9 let v takovem rozsahu, ktery snad v dejinach statu nema obdobu!!!! Kolik deti zneuzil muzeme jen odhadnout, protoze ne vsechno je zachycena na videokazetach! Tak proc jen 8 let???!!!!
Pokladam to za selhani naseho soudnictvi!
Ludmila M. Flores
0/0
20.2.2003 18:59

kaba

Re: 8 LET JE MALO
... selhání soudnictví .... možná. a jak byste pak nazvala odsouzení Čermákové za vraždu své dcery v rozsahu 3 let ? myslíte, že tento rozsudek byl adekvátní spáchanému trestnému činu ?
0/0
20.2.2003 19:13

Tristan Eugen

Re: Re: 8 LET JE MALO
 Člověče,rozumíte vůbec český? Čermáková svou dceru nezavraždila.Nezastávám se ji,ale nezavraždila.Zrovna tak řidič který se opije a potom přejede nějakého chodce,není vrah.Vrahem je jen ten,kdo vraždí úmyslně.Potom je ale několik druhu vražd.Ale zabití není vražda.To podle češtiny.V těch dvou termínech je obrovský rozdíl.Jako vězenň jsem s Ministersvem vnitra vedl souboj o výklad pojmu právo a povinost.Je neuvěřite že lidé v Čechách nerozumí češtině.Čermáková zřejmě dala dcerce napít alkoholu,aby Terazka spala a ona mohla jít se bavit do hospody.Potom se terezka mohla udusit zvratky,což se stává i dospělím.Pravděpodobné je i to,že Čermáková svou dceru zalehlka.Sakra oslové pokuste se pochopit,že ji neopila a sama se neopila proto,že Terezku chtěla usmrtit,číže zavraždít.Potom co zjistila že dcerka nežijem,zpanikovala a dopustila se zmatku.Kdyby Čermáková měla v hlavě víc,tak by ty následujíci pitomosti neudělala.Čermáková mohla třebas dostat i deset let kriminálu,ale pořád ten trest mohla dostat za nechtěné zabití,nikdy né za vraždu.Kapišto?
0/0
20.2.2003 22:48

Tristan Eugen

Re: Re: 8 LET JE MALO
 Člověče,rozumíte vůbec český? Čermáková svou dceru nezavraždila.Nezastávám se ji,ale nezavraždila.Zrovna tak řidič který se opije a potom přejede nějakého chodce,není vrah.Vrahem je jen ten,kdo vraždí úmyslně.Potom je ale několik druhu vražd.Ale zabití není vražda.To podle češtiny.V těch dvou termínech je obrovský rozdíl.Jako vězenň jsem s Ministersvem vnitra vedl souboj o výklad pojmu právo a povinost.Je neuvěřite že lidé v Čechách nerozumí češtině.Čermáková zřejmě dala dcerce napít alkoholu,aby Terazka spala a ona mohla jít se bavit do hospody.Potom se terezka mohla udusit zvratky,což se stává i dospělím.Pravděpodobné je i to,že Čermáková svou dceru zalehlka.Sakra oslové pokuste se pochopit,že ji neopila a sama se neopila proto,že Terezku chtěla usmrtit,číže zavraždít.Potom co zjistila že dcerka nežijem,zpanikovala a dopustila se zmatku.Kdyby Čermáková měla v hlavě víc,tak by ty následujíci pitomosti neudělala.Čermáková mohla třebas dostat i deset let kriminálu,ale pořád ten trest mohla dostat za nechtěné zabití,nikdy né za vraždu.Kapišto?
0/0
20.2.2003 22:48

pavel

ŠOK
Tak jsem trochu v šoku, co všechno mnoho let projde. Snad se nenaštvete, když v diskusi ocituji kus článku::::: "Usvědčil se vlastními videozáznamy svých souloží s devítiletými až čtrnáctiletými dívkami. Praktikoval orální, anální i vaginální pohlavní styk a soulože si natáčel," řekl soudce.:::::: A teď mi proboha řekněte, jak je možné, že žádná z těch holek nic takového nikdy neřekla, ani doma, ani jinde, a to po mnoho let??? Zažil jsem toho v životě hodně, včetně toho, že mi moje holka položila do postele svou čtvrnáctiletou sestaru (pro váš klid - udržel jsem se a k ničemu nedošlo, až v podobné situaci o pět let později, když už byla starší). Ale to co zde čtu je pro mne opravdu neuvěřitelné, něco jako fialoví mužíčci v sírově žlutém talířku (UFO). ***** A povzdech a zamyšlení - jestli holky tohle dělaly, dobrovolně, bez odporu, bez pocitu studu či hnusu, bez potřeby o tom s někým mluvit, .... - neznamená to pak nakonec, že zákonné normy nejsou s to respektovat tak vysokou míru spoluúčasti poškozené? Neuškodíme nakonec těm dětem více tím, že takto kriminalizujeme pachatele nemorálního a nezákonného, ale nenásilného jednání? Nevím ... Od doby kdy se něco takového stalo poprvé snad uplynulo již několik měsíců či let, tehdejší děti jsou již mladistvé nebo dospělé - jak dnes vnímají tehdejší události, jako něco co jim zkazilo dnešní život, nebo jako něco, co jim nevadilo až dokud se o to nezačala zajímat veřejnost? Až opadnou vášně, VELMI bych uvítal komentář odborníka a otevřenou diskusi. Děkuji všem, kteří si zde nevybíjejí vášně, ale snaží se o racionální vyjádření.
0/0
20.2.2003 18:58

dan

Re: ŠOK
Člověče, ty asi nemáš děti a na to, kdy jsi byl sám dítětem už jsi zapomněl. Obzvláště pro "hodné" a "poslušné" děti je téměř nemožné zčista jasna odmítnout autoritu uznávaného a "hodného" dospělého, obzvláště, pokud k němu navíc mají i určitou citovou vazbu. Proto tolik zneužití a násilí na dětech v rodinách, proto tolik případů pedofilních pedagogů na které se dlouho nedaří přijít. Vždyť ty děti ani pořádně nevědí, co to s nimi dotyčný provádí, a ani nemohou znát takové podrobnosti! Takže to ti šmejdi mají docela snadné. Hrajou si na hodného strýčka a důvěřivé děti jim zobou z ruky. Každý takový sviňák si zaslouží, aby mu uřízli koule.
0/0
20.2.2003 22:55

Re: Re: ŠOK
Milý Dane, především TY nevíš o čem mluvíš - byls někdy "dítě", hovořil jsi někdy s někým, kdo zahájil sexuální život před 15 rokem o jeho SKUTEČNÝCH NÁZORECH ...jo aha...nehovořil. Tož tedy: 1)daleko dříve než zahájíš sexuální život dokonale znáš sex a víš co se pak následně s tebou děje a proč se to děje, o sexu mluvíš se svými vrstevníky naposto otevřeně již na 1. stupni ZŠ - jsou to totiž jediní lidé, s kterými se o tom můžeš bavit opravdu na rovinu. 2)takové věci jako pusinky, mazlení, hlazení a sex jsou ti příjemné, dělá ti to dobře, považuješ to za zcela normální a ono to dokonce zcela normální je, ve 13 jako v 18 jako ve 30 3) k té "hodné tetě" event. dívky ke "strýčkovi", jak tomu říkáš, cítíš docela obyčejnou lásku, dokonce frenetickou první lásku, čistší než vztahy, které pak třeba navážeš ve 30, ve 40, ten člověk "nezneužívá" tvé důvěry,či poslušnosti, ani ti "neubližuje", prostě je to jen a pouze tvůj citový partner 4)o svém "zneužívání" mlčíš, nebo o tom alespoň hovoříš jen s opravdovými kamarády ne proto že by ses "styděl", nebo měl "trauma", ale prostě proto, že víš, že je to zakázané a že se proto policie nesmí o tom nikdy dovědět - protože nestojíš o to přihlížet, jak na základě tvé první lásky odsuzují do kriminálu člověka, kterého miluješ, jak ho označují za devianta a vyhrožují mu tím co ty, jak je absolutně nezajímají tvoje city, jak se ti vysmívají a mění tvou lásku na jakousi ponižující prostituci s úchylákem, co ti za to dával lentilky, jak tebe, takoví jako jsi ty, za lásku dávají do děcáku, do 18 máš na krku sociálku, celý život máš potíže - i psychické to je fakt - na první lásku nezapomene ani ten největši cynik ..a že se, hochu, zamiluješ, dřív než ti tatíček stát ráčí dovolit, přestože víš, že je to zakázané - inu láska je holt taková, láska nerespektuje světské zákony, ať už ty o věkových hranicích, nebo o pohlavích, nebo přípustné barvě kůže..toť vše, pro poučení takových jako jsi ty od osoby, co byla v dětství "zneužívaná", od osoby, která by takové starostlivé a chápavé "ochránce" tvého ražení nejraději....
0/0
21.2.2003 10:30

pavel

Re: Re: ŠOK
Mám sedmnáctiletou dceru, která (tuším-li správně, neboť explicitně to zatím neřekla) poznala takto prvního kluka před rokem. Podle mne je to i v dnešní době věk akorát. Z dětství si pamatuji, jak mne maminka varovala, co mám dělat, kdyby se mne začal někdo víc všímat, snažil se mne dotýkat, divně na mne koukat atd., i kdyby to byl učitel nebo vedoucí z kroužku. Když se pak skutečně jeden divný muž se mnou začal bavit na stanici autobusu, tvářil jsem se tak odmítavě, že to vzdal a šel pryč. To mi bylo 12 nebo 13. To jsou moje vzpomínky na dětství. Stačí Vám to? Přesně tohle bych chtěl i po ostatních dětech a jejich rodičích. Pokud dítě aspoň trochu věří svým rodičům, nikdy si nenechá ani nakouknout do těch míst, natožpak se tam dotknout, natožpak penisem, natožpak ho tam vsunout, aniž by to svým rodičům řeklo, naznačilo, zeptalo se. PROTO se tady v diskusi divím, co se to tam mohlo dít a nechce se mi věřit .....
0/0
21.2.2003 12:12

Majda

Hnus
Je to peknej humus. A tohle ma ucit nase deti. Jupi jou
0/0
5.12.2002 9:07

Zlivák

Re: Hnus
Po bitvě je každý generál,ale o Slavíkovi jsem to domníval už dávno.Pokud jsem to někomu řekl,vždy následovala reakce v duchu"To není možné,on se jim jen věnuje více než jiní učitelé",a bohužel měli pravdu!Za to co prováděl bych mu nedal 8let,ale doživotí.Ještě,že jsem tam nedal svoji dceru,i když si to moc přála.
0/0
5.12.2002 11:14

Petr

Re: Re: Hnus, je to hnus, ale strasnej
Potvrdilo se to. co jsme si mysleli, ale sami jsme tomu nechteli uverit. Nase zeme, mozna i Evropa prisla o jednoho z nejlepsich ucitelu vychovne dramatiky,(po odborne strance) ktereho priroda bohuzel obdarila necim navic, necim, co se s praci s detmi neslucuje. Stve me, ze na vsechny a zejmena na chlapy, kteri se venuji detem a mladezi, budou ted vsichni koukat jako na hotove uchyly. Posledni co by me zajimalo, jak se panu Slavikovi podarilo skryt cinnost pred jeho manzelkou, ktera s nim Hudradlo vedla a ucastnila se vetsiny akci. Ja osobne bych v takovem pripade pred svoji vsetecnou zenou neukryl ani pripadnou videokazetu a myslim, ze by byla rychlejsi nez policie.
0/0
5.12.2002 14:55

I´m I

Re: Hnus
Slavik neni zadnej hnus.Znam holku ktera s nim prisla va dvanacti o pannenstvi
a prala si to,a tak je to s vetsinou decek s kterymi neco mel...
Ano, je deviant, ale to neni duvod k tomu ho nechavat cely rok ve vazbe,
a nakonec mu dat 8 let.
Mimochodem nebyli vyslyseni svedci obhajoby, dukazy divne, cely proces take.
0/0
28.12.2002 11:02

Petr

Re: Re: Hnus
Řekl bych že je to důvod dost velký. I kdyby chtěla tisíckrát, je to dítě které mu s důvěrou svěřili rodiče a ručí za jeho život a fyzické i duševní zdraví. Je sice pravda že kdyby nedošlo k selekci svědků a celé vyšetřování neprobíhalo ve smyslu "za každou cenu tě dostanem" možná by se přišlo na to že polovina obvinění jsou naprosté nesmysly. Bohužel ale i ta polovina co vyšla najevo a byla přiznaná je dostatečně hrozná. Jen tak mimochodem kdyby spravedlnost nebyla slepá, mám dojem, že by v této záležitosti mělo být potrestáno více lodí. Pokud vím o trestné činnosti a neoznámím jí, stávám se pravděpodobně spolupachatelem............. Hudradlo přeci nevedl jen Slavík. I když je pravda že 8 let proti směšným trestům lidí kteří děti a to dokonce vlastní umučili k smrti, nebo zabili, je možná trochu moc. Není ale asi na nás abychom to soudili.
0/0
31.12.2002 12:24





Najdete na iDNES.cz