Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj o Novu: někdo kradl

Třiadvacetiletý počítačový expert Jakub Olexa má strach. Před dvěma lety se zapletl do případu tajemného zmizení strategických informací z databází bývalého investora Novy, společnosti CME. Ty se za dodnes nevyjasněných okolností dostaly až k Vladimíru Železnému. Olexa je v celé kauze klíčovým svědkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

idiot

zajímavější otázka v tomto státě
snad zní : a kdo nekrad ?
0/0
11.11.2002 13:22

brum

hmmmm :-)))
0/0
11.11.2002 11:56

Míša V.

Tohle by me ani ve snu nenapadlo, Jakube
0/0
2.7.2002 18:14

Jan Rulíšek

Kradl ?
Nějak se mi tomu nechce věřit, myslim si, že sice Jakub není svatoušek, ale tohle by neudělal, zas někdo vykopal špínu na někoho ?
0/0
9.3.2002 13:03

Desper

Jsme s tebou, Pangeo!
Celé Xko ti drží dozajista palce a stojí za tebou. Železný by konečně už potřeboval zavřít na doživotí, grázl jeden a o CME no comment.
0/0
1.3.2002 13:47

Prouza

Teda Jakube,
prece jen, a zcela uprimne, k cemu vsemu ta neplacena reklama? :))
0/0
25.2.2002 13:57

Jana Severová

Re: Teda Jakube,
Kdyz závidíš reklamu, tak si taky nějakou pořiď.
0/0
25.2.2002 18:04

Bobik

JAK TO VLASTE BYLO :-) ?
Mohl by tu J.Olexa http://www.topmobil.sk/obrazky/jakub_olexa.gif rici jak to vlastne haknul. Chudak na jednom webu pise "Na téma soukromí mohu říci jen, že jsem zrovna nechutně sám a začíná mi to lýzt na mozek - takže holky piště a zachraňte mě. A ptáte li se co mám za mobila pak vězte, že jich mám mnoho a někteří lidé si proto myslí že nejsem v pořádku." Jakube - uz nejsi SAM ted je stebou cela republika :-)) Bejt Vama tak si odstranim z webu tel. cislo na mobila :-), NO ALE K TOMU haknuti - odhaduji ze jste jen odchytl login a psw na admina site a pak pretahl data,nobo jinak ?
0/0
24.2.2002 14:31

Jakub Olexa

Re: JAK TO VLASTE BYLO :-) ?
Ta stranka co jsi nasel je asi 5 let stary mirror www.mobil.cz.
0/0
24.2.2002 17:51

Bobik

Re: Re: JAK TO VLASTE BYLO :-) ?
No mirror mobilu.cz to neni je to na domene .sk, ale to je jedno, DIVNE JE ze jste se nevijadril vubec k tomu HACKU, udelal jste to vubec ? Nejste jen nejaky kun na odvraceni pozornosti ????
0/0
24.2.2002 19:41

Jakub Olexa

Re: Re: Re: JAK TO VLASTE BYLO :-) ?
jeste jednou doporucuji si poradne kouknout na to co na strankach topmobil.sk je a zjistite, ze jde o byvaly mirror mobil.cz pro slovensko. tato stranka pred peti lety byla i na www.mobil.cz/onas.html. k hacknuti jsem se vyjadroval v jinem komentari a vysvetloval jsem onu pasaz o me vypovedi u policie, tj. ze jsem nikdy nic nehacknul.
0/0
24.2.2002 20:09

cenzor

Re: JAK TO VLASTE BYLO :-) ?
Bacha na Bibika Jakube, vypada to na provokaci...
0/0
24.2.2002 20:47

Bobik

Re: Re: JAK TO VLASTE BYLO :-) ?
..JAKA PROVOKACE ??? jen se chci zdravym selskym rozumem dozvedet jak to bylo ty TRDLO ! :-(
0/0
25.2.2002 10:26

Fifinka

Re: Re: Re: JAK TO VLASTE BYLO :-) ?
Pravě že máš jen ten selskej rozum a ne logiku.Připomínáš mi mého expřítele, toho času vyšetřovatele Policie ČR.Taky má jenom svůj selskej tupej mozek a může dělat jen to co dělá.
0/0
25.2.2002 17:54

Bobik

Re: Re: Re: Re: JAK TO VLASTE BYLO :-) ?
Hmm hlavne ze ty se citis pritom jak to pises jako intelektual, vis o tom pripadu prd a pouzivas pritom pokazde jiny nick
0/0
26.2.2002 2:24

abyss

Zveda se mi zaludek
Abych rekla pravdu zveda se mi z vas vsech zaludek, vzdyt nikdo nevite co pisete !!! Pulka z vas jsou vlastenci jako skala pulka ne!!! Hadate te se tady o zbytecnostech a unika vam vsem skutecna pointa tematu :-)) Jestlize je Olexa zmetek tak at je !! Ale hned si tady vybijet nenavist na nejaky stat a lecit mindrak to je hnus !! Mezi nami pro prachy udelate vsichni vsechno i JA a jak je videt Olexa neni vyjimkou.
0/0
24.2.2002 13:50

PP

Re: Zveda se mi zaludek
Na ci strane jsi? Amerika nebo Cechy, vyber si, tak to stoji. Vsechno ostatni jsou kecy. A jestli reknes, ze ani na jedne ani na druhe, ale ze jsi pro pravo, spravedlnost a Rychle sipy, tak jsi vul zblbnuty rezimni propagandou. V kapitalismu neni ani pravo, ani spravedlnost, jen kdo da tvrdsi ranu a driv. Co k tomu rikaji tzv. zakony napsane elitou a v jeji prospech, to mne je uplne fuk.
0/0
24.2.2002 15:55

strašidlo

Re: Re: Zveda se mi zaludek
Nech se vyšetřit, vypada to na pěkný příklad stihomamu...
0/0
25.2.2002 17:32

PP

O co jde?
Co zvanite o vine a dukazech? Zelezny je Cech, CME jsou Amici. Mne to celkem staci, abych vedel, na ci strane mam stat. A jestli nekomu ne, tak je mi ho lito. Jenze to je problem s timhle narodem: furt jen lezeme nekomu do zadku. Ceskej kluk, kterej dokaze v takovehle cause Amikum hacknout sit a ziskat usvedcujici materialy by mel IMHO dostat vyznamenani a ne aby ho honila Policie.
0/0
24.2.2002 11:53

klóda

Re: O co jde?
Osobně si myslím, že Železný je podvodník. A pokud to tak je, pak budu stát při tom, kdo je vprávu a na pana Železného z vysoka kašlu i když to je Čech. To, že někdo žije ve stejné zemi jako já, ještě neznamená, že mu budu plácat po rameni, když se prokáže, že to je gauner. Pokud by všichni posuzovali situaci tak jako Vy, tak tedy potěš nás Bůh.
0/0
2.7.2002 18:53

neni dulezite

musim si jeste pridat
 
Jsem docela prekvapena, ze nejsem zasypana sprostymi vylevy. Dekuji vam vsem. Je to smutne, ze clovek ocekava od krajanu jen to nejhorsi za to, ze odesel ze zeme a zije nekde jinde, navrch toho v Americe. Z poslednich navstev jsem zjistila, jak amerikanismus jen buji v Ceskych krajich a takzvane "ranches", ktere maji pripominat americky ranch, kde se pujcuji kone na jezdeni a restaurace je vetsinou malym muzeem americkych starozitnosti, jsou nesmirne popularni. Co je to jen s Cechy, ze tak obdivuji a zaroven nenavidi Ameriku? Vratim se k panu Olexovi. To co udelal, je kradez v kazdem slova smyslu, at to nazyvate jak chcete. Ze to byla obrovska hloupost, o tom neni vubec pochyb. Ze za to zaplati, o tom taky nejsem na pochybach. Ted se samozrejme strany budou dohadovat, kdo je na vine a bude se hledat obet. Tak to ve svete chodi a tak to chodi i v Ceske Republice. My na tehle strankach to nevyresime. Zametme si kazdy pred vlastnim prahem a hlavne ........chovejme se k sobe jako lidi a ne zvirata.
0/0
23.2.2002 23:21

Jakub Olexa

Re: musim si jeste pridat
jenom si dovolim poznamenat, ze jsem se zadne kradeze nedopustil. jedna vec je to co je nahrano podle scenare cme a druha je fakt, ktery jsem vypovedel u policie.
0/0
24.2.2002 0:38

neni dulezite

Re: Re: k vasi poznamce pane Olexo
Neni mi jasna jedna vec. Ve clanku se pise, ze jste tvrdil, ze muzete ukazat, jak se vloupani odehralo, kde je pocitac atd......znamena to, ze jste byl do toho zapleten a to nepopirate. Dale se tam pise, ze jste oznamil Klinkhammerovi:...vase informace jsem ukradl na prikaz a za penize Zelezneho". Je to lez a nebo fakt, ze protoze jste nedostal zaplaceno ve vasich ocich to znamena, ze jste se niceho deopustil? Pokud muzete objasnit tuhle cast, budu verit, ze jste se niceho nedopustil a vase svedomi je ciste, jak jste uvedl drive v techto prispevcich. V tom pripade se omlouvam.
0/0
24.2.2002 1:21

Jakub Olexa

Re: Re: Re: k vasi poznamce pane Olexo
Lzi je to, co bylo za domluveneho scenare nahrano pri jednani s CME. Pravda je to, co jsem rekl policii. Clanek bohuzel ne velice presne oddeluje tyto dve vypovedi, resp. az v zaveru clanku se hovori o tom, co jsem vypovedel u policie.
0/0
24.2.2002 13:26

Bobik

Re: Re: Re: Re: k vasi poznamce pane Olexo
No myslim ze mladik Olexa se sam snazi z toho vyklickovat, nedivim se mu, ALE podle mne by bylo nejlepsi rici pravdu - ZELEZNEMU JSEM MEL SEBRAT data od CME, NEZAPLATIL, zkusil jsem to u CME abych mel alespon nejake PENIZE, neuspel jsem, ted toho CME vyuzila, udelala medialni povik a nemusela nikomu nic zaplatit, CME se drive neozvala protoze asi nejake ukradene data ukazovali ze CME taky neni svatousek a nechtela cerit stare veci... PRIZNAVAM SE, Zelezny je BASTARD co sehnal cloveka na heknuti CME stanic(protoze on sam to neumi:-), jinak by to udelal sam). Diky za pozornost. Olexa :-)
0/0
24.2.2002 14:12

Jakub Olexa

Re: Re: Re: Re: Re: k vasi poznamce pane Olexo
Teorie je to pekna, ale ma vyraznou trhlinu a to fakt, ze media jsem kontaktoval ja, abych tak chranil sam sebe. Prave diky medializaci ted nejsem jednoduse odstranitelny svedek.
0/0
24.2.2002 17:53

neni dulezite

Re: Re: Re: k vasi poznamce pane Olexo
cetla jsem clanek jeste jednou. Na konci se Vy vyjadrujete, ze...."melo to byt nahrano tak, ze ja budu preddstirat, ze jsem se tam naboural, ze to bylo na objednavku Zelezneho, ktereho zasstupoval pan Mosinger. Cilem bylo znicit oba". Jestli tohle je ta prava verze, tak vy jste se do systemu nenaboural, ale souhlasil jste s jejich politikou. To byla hlavni chyba. Kdo tedy ty materialy predal, kdyz ne Vy? Pak Vas nekteri oslavuji jako hrdinu, ktery se vloupal "Amikum" do systemu a Vy jste to ani neudelal. Asi se nikdy nedovime skutecnou pravdu. Jako jste pred tim hral na dve strany, msite i nadale hrat tuto hru. Jenom Vy vite, jak to vlastne bylo. Jiste nechcete rict, ze jste neviny. Hlavnim vinikem je Vladimir Zelezny, ktery "Amikum" ukradl penize. Nevim kolika lidem by se libilo investoval vlastni penize do firmy, jejiz majitel by ty penize ukradl a necitil se povinnen odvest nejakou praci ci alespon se omluvit. Jelikoz jsou to "Amici", tak je to OK. Jeden prispevek rika, ze tady - v Americe- neni stejne zadne pravo. Jak jen ten clovek muzu vedet, kdyz tu nezije a zrejme tu nikdy nebyl? Ja tu ziju 16 let a muzu vam rict, ze prava jsou tady mnohem lepsi, nez v Cesku. Casto do Ceska litam a muzu posoudit. V Cesku si mnozi hrajou na "kovboje". Neni moc velky rozdil mezi velkymi firmamy tady a v Cesku. Vsude se deji podfuky, ale to je proto, ze jsme lidi vsude stejni. Tady se veci vezmou k soudu a Ti co utrpeli dostanou nejake zadostiucineni. Nekdy to zaplati danovi polatnici, ale musi se prijit s nejakym rozhresenim. Co kdo dostane v Cesku? Muzete mi rict? Jaka jsou prava lidi, kteri jsou postizeni v Cesku? Kdo se jich zastane? Vsichni daji ruce pryc a lidi v hospodach nadavaji. To je cela reakce. Prala bych vsem v Cesku alespon takova prava, jaka jsou tady.
Omlouvam se panu Olexovi, vetsina tohoto clanku neni namirena proti nemu, ale proti tem pivnim skautum, kteri to vse vedi nejlepe od pipy. Penize je velky motor a jak vidno, nikdo v Cesku neni imunni. Ze jich Americani maji hodne, to je fakt. Vzdyt je to velka zeme! Ale to neznamena, ze by male zeme mely tyto fondy krast. I tady jsou miliony lidi, kteri ziji jako Vy vsichni, den ode dne a sni o penezich. Jenze, obchody podobne Tesku, kam tito lide chodi nakupovat, protoze se na lepsi obchody nezmuzou, maji vystavene vcelku drahe zbozi venku - jako bazeny, detske houpacky, umelohmotna auticka a pod... Toto zbozi zustava pres noc venku a neni pripevneno retezy, jako u pumpy v Cesku. Hadejte co se stane. Nic. Druhy den je vsechno na svem miste. Jak by to vypadalo za jednu noc v Cechach? V tom je ten rozdil. Tady lidi neodsuzuji jine a i Ti to nemaji moc penez nechteji krast. Povidejte mi o tom, jak lidi tady nemaji prava.
0/0
24.2.2002 16:29

Jakub Olexa

Re: Re: Re: Re: k vasi poznamce pane Olexo
ve vasem prispevku je mnoho pravdy, se kterou maximalne souhlasim. v cechach vi kazdy vse nejlepe...prikladem budiz kazda hospoda...kazdy vi nejlepe co by meli delat politici, jakej je kdo grazl a jak se ma hrat hokej a fotbal...ale to je vlastnost, kterou ma kazdy narod...kazdy vi co a jak. americani jsou tak silny narod diky svemu patriotismu, ktery v cechach casto chybi, nebo je spatne predvaden. nepovazuji za patriotismus se zastavat me osoby jen kvuli tomu, ze jsem na strane cech - byt nejsem na zadne strane, ale placam se uprostred hadky dvou miliardaru.
bohuzel, ale vim vic nez ostatni a vim i co je zac CME - to ale neznamena ze za to mohou protoze jsou amici...ostatne Klinkhammer je tusim Kanadan, ale o jejich chovani, jednani i o tom kdo vlastne je ten spatny mam sirsi predstavu nez vetsina lidi v CR.
Nejsem na strane Zelezneho a nemyslim si ze je obrazem dokonaleho gentlemana v podnikani, ale faktem je, ze CME se snazi ziskat neco na co nema narok a to metodami, ktere patri spis k metodam mafie, nez podnikani. Navic kdyby jste sledovali cely vyvoj tohoto pripadu tak zjistite ze CME nejen ze sve investice ziskalo nekolikanasobne zpet, ale soudi se za investice provedene jinou firmou a to CEDC, ktera byla puvodnim partnerem CET21. Vrele doporucuji precist si vyjadreni arbitra ve sporu CME vs. Vladimir Zelezny na http://www.mfcr.cz/Arbitraz/cz/ZaporStanovisko.doc.
0/0
24.2.2002 18:06

neni dulezite

Re: Re: Re: Re: Re: k vasi poznamce pane Olexo
Souhlasim s Vami. Z jakehokoliv duvodu jste se do toho zapletl a ted ses v tom placate. Jste ted ten obetni beranek. Nezavidim Vam Vasi situaci. Doufam, ze se z toho dostanete se zdravou kuzi. Nemyslim to nijak v negativnim smyslu, je to jen prani, abyste z toho vyvazl zivy a zdravy. Ostatni uz neni tak dulezite. Za par let uz to bude jen vzpominka. Nesedte u pocitace cele dny a noci, ono Vam to nijak nepomuze. Bezte ven na vzduch, najezte se a snazte se spat. Ono se to vytribi jestli se trapite nebo ne. Ostatni lide Vam nepomuzou. Doufam, ze jste se poucil.
0/0
24.2.2002 19:02

Baccara

Re: Re: Re: Re: Re: k vasi poznamce pane Olexo
Teda Jakube ! uz chapu proc si mi kdysi rikal ze mam mozna odposlouchavany telefon  :-) Ty se nezdas ...
0/0
2.7.2002 17:23

neni dulezite

vyborne Moniko
0/0
23.2.2002 23:05

Cochlarová Monika

Soudci
Skoro každý z Vás si tady hraje na soudce. Odsuzuje a pomalu neví ani co. Celou pravdu zná jen pan Olexa, Zelezný a CME. Ale ani jedna strana už nikdy nesdělí jak to vlastně bylo. Musím souhlasit s příspěvkem z 23.02.2002 - 16.31. Jsme hrozný národ, už opomíjíme veškeré hodnoty života a ženeme se jen za vůní peněz. Jen si přiznejme kolik z nás by při nabídce tak vysokých částek udělalo to samé, ne-li horší věci.
Koho tady vlastně chceme odsoudit? Ameriku, Novu nebo prostředníka Olexu? A kde bereme právo někoho soudit, vždytˇ nikdo z nás neví co se vlastně stalo a nezjistíme to na základě jednoho článku v novinách.
 
0/0
23.2.2002 21:17

Lisaak

Pangea
Tedy, Pangeo (Nick Jakuba Olexy na Xland), uctyhodny vykon. menit vypovedi jak ponozky a jeste k tomu obvinit obe strany - to je vec. A ty tvrdis, ze mas ciste svedomi? Hm - jestli je cerna cista, pak ano. Hacker si neco vezme, jako trofej - ale takova svinarna - prodavat materialy (at uz komukoliv), to je fakt humac. Klobouk dolu, Pangeo, klobouk dolu.
P. S. Dle vypisu z Obchodniho rejstriku je Jakub Olexa spolecnikem ve spolecnosti Xland.cz - ze by odtud vitr foukal? Kdo viiiii
0/0
23.2.2002 18:45

Jakub Olexa

Re: Pangea
nejak jsem nepochopil souvislost mezi moji spolecnosti, ktera provozuje internetovy server xko.cz jez patri mezi predni komunitni portaly na ceskem internetu a touto kauzou. je pravda ze mam nick pangea i to ze jsem jednatelem spolecnosti Xland. CZ, spol. s r.o. ale unika mi souvislost. V dobe kdy na me byl cinen natlak ze strany CME ani v dobe kdy se mi inkriminovane materialy prokazujici jejich nezakonne praktiky ve sporu s CET21, jsem nebyl ani spolecnikem Xland. CZ (v te dobe ani neexistovala) ani predchozi skupiny provozujici tento server, tj. Sdruzeni Xland. nemohu si pomoci, ale toto mi pripada jako pokus o pospineni dobreho jmena spolecnosti Xland. CZ, spol. s r.o. ze strany jednoho z nasich konkurentu.
0/0
23.2.2002 21:09

Cochlarová Monika

Re: Pangea
Ouuu copak ty znáš výpovědi Jakuba Olexy??? Je lehké si hrát na chytráka a všeznalce pod obyčejným nickem..
0/0
23.2.2002 21:22

neni dulezite

Prectete si svoje prispevky
 
Neuvadim jmeno zduvodu, ze to vubec neni dulezite. Mnozi z vas se vyjadrujete velmi vulgarne a po boji je kazdy velitel. Kdyby jste byli ve stejne situaci, kdo vi, jak by mnozi z vas reagovali. Jednu vec vsak prozradim. Ziju v Americe a jsem na to hrda - ano jsem zena. Prosla jsem mnohym, cemu se mnohym z vas ani nezda. Sedet doma u krbu se sklenkou konaku v ruce a cist o dalekych krajich je jena vec, ale prozit to je druha - tak nejak to kdysi popsal pan Werich. Ja se pana Olexy nezastavam, udelal skutecne velkou blbost, ale mladi to casto dela. Je mi ale na zvraceni, kdyz vidim krajany, kteri se k veci vyjadruji jako sproti burani od hospodskeho stolu. Jen par lidi se vyjadrilo slusne. Copak v Cesku uz neziji lidi, kteri neco umi a znamenaji a jsou na sebe hrdi? Jsou tam opravdu jen hulvati, kteri umeji kazdeho odsoudit sprostymi vetami? Kde je lidskost? Amici - jak je nazyvate - alespon nevyjadri sve pocity takto vulgarne. Ano, je tu mnoho spiny a bezpravi, ale panu Olexovi nikdo nezkroutil ruku za zady, aby s nimi spolupracoval. Bylo to jeho osobni rozhodnuti. Verim, ze skoro vsichni z vas, kdo se ozvali, by udelali neco podobneho, kdyby jste meli ty schopnosti a bylo vam nabidnuto, to co bylo nabidnuto panu Olexovi. Kdoz bez viny, hod prvni kamenem....Byla jsem v rebulice mnohokrat a jsem znicena z toho, jak se tam lide chovaji. Mnozi z vas jsou horsi, nez pan Olexa a predem vas upozornuji, ze jakakoliv sprosta slova, ktera uzijete po cteni tohoto clanku, se me nedotknou. Je to pod moji uroven. Jeste k panu Olexovi. Udelal velkou hloupost a ted za to plati a cena je vysoka. Prejte mu trochu stesti, je jeste mlady. Snad se z toho poucil. Penize nejsou vsechno - a to je tady u Amiku vseobecne znamo, na rozdil u vas. Jsou jine hodnoty, ktere jsou dulezite. Verim, ze pan Olexa se z toho pouci a zmeni svuj zivotni nahled a uzije sve schopnosti pro dobro a jeho zivotni rust. Ted je na vas nahazet na me blato - prosim zacnete.
0/0
23.2.2002 16:31

PP

Re: Prectete si svoje prispevky
Mila damo, zkusim vam to rict bez vulgarnich slov, jak si prejete, i kdyz s nimi by to bylo kratsi a presnejsi. Cast me generace nema rada Ameriku a Yanks proste proto, ze Amerika vladne svetu, urcuje mu pravidla, a nam se ta pravidla nelibi. Nelibi se nam, ze kdyz se Amikum nekdo nezda, tak ho vybombardujou. (Ani tam nejdou poctive bojovat chlap proti chlapovi! Vybombardujou!) Nelibi se nam, ze v Haagu spolu s Milosevicem nesoudi Clintona a Powella. Nelibi se nam, ze George W. nepodepsal Kjotsky protokol. Nelibi se nam kulturni imperialismus blbe hudby, filmu, zvykacek a BigMac. Nelibi se nam, ze jedna zeme spotrebovava tolik neobnovitelnych zdroju a tak udesne s nimi plytva. Nelibi se nam system, v nemz jsou bohati cim dal tim bohatsi a chudi chcipou hlady. Nelibi se nam globalizace a IMF. Nelibi se nam gestapacke manyry nasich a vasich policajtu. Nelibi se nam, ze jsme v NATO. Nelibi se nam diskriminace ruskych a jinych "nevhodnych" sportovcu na OH. Nelibi se nam, jak pomahate Izraeli vyvrazdit Palestince. Nelibi se nam povinna anglictina ve skole. Nelibi se nam, ze jen jsme se osvobodili z ruskeho imperia, uz jste nas soupli do americkeho. Nechceme byt pod Ruskem, pod Amerikou ani pod nikym jinym. Chceme byt svobodni a rozhodovat sami o sobe. Proto nemame radi Ameriku. Ale pochybuju, ze tohle dokazete pochopit. Pro vas je kazdy jiny nazor nez ten vas neprijatelny. Nehazu na vas blato. Jen vam rikam, ze jsme si absolutne cizi, vy me nemuzete pochopit, ja vas taky ne. Copak vazne nevidite, v jakem spatnem svete zijete a ze za to muze z velke casti ta vase Amerika? To jste pak bud hrozne naivni, nebo dobrovolne prizpusobena - protoze z takoveho stavu sveta mate prospech.
0/0
24.2.2002 12:15

neni dulezite

Re: Re: Prectete si svoje prispevky
moc dekuji za slusny prispevek. Budu komentovat. Kdyz se nekde neco stane, vlada te zeme vetsinou oslovi Ameriku, aby pomohla. Bud financne nebo i vojensky. Kdyz Amerika zamitne, je to zlo, kter kouka jen na sebe a nechce pomoct chudym nebo napadenym. Kdyz neodmitne, tak je jednoho dne propadajici stejne. Co byl Marshaluv plan, ktery pomohl Ceskoslovenku? Americka pomoc. Tehdy to bylo dobre, ale dnes zapomenuto. Americani take osvobozovali Ceskoslovensko, jestli jste o tom neslysel, ale o tom se nesmelo mluvit. Proc to delali, ja nevim, kdyz jsou i za to dnes nenavideni. Proc se nechali najmout a ztratili zivoty pro zem, ktera je nenavidi? Proc je tolik Cechu, kteri uzivaji Amrikanismy a nemuzou se dockat, aby sli do Maca na hamburgra. Nikdo jim nekrouti ruku za zady. Amerika neokupuje Ceskou Republiku jako Rusko a nerika kazdemu co ma rikat a jak se ma chovat a muze-li do skoly nebo ne. Ano jsme si cizi. Ja ziju ve svete, kde prodavacka, ktera bere asi tolik penez jako Ceska prodavacka, se na me v kramu usmeje a zepta se me, jestli nepotrebuji s necim pomoct. V Cesku do me prodavacka strci, protoze dava na polici jogurty a ja musim uhnout. Da mi najevo, ze zavazim. Tahle Americka prodavacka pracuje stejne trvde jako ceska prodavacka. Navic jeste cely den u kasy stoji, ceska sedi. Nastrada si nejake penize a chce se podivat do Ceske Republike, o ktere uz slysela, ze je to hezka zeme. Prijede, v metru ji oberou o pas, kamkoliv vejde, tak ji uctujou alespon dvojnasobek. Vsichni se na ni mraci, protoze Amik. Vite co? Ja radeji zustanu tady a necham tu Vasi svobodu Vam. Moje svoboda tady mi vyhovuje vic.
0/0
24.2.2002 16:43

Jan Novák I.

Do třetice
Ten chábr je docela frajer. Pumpnout o prachy obě strany to je docela výkon. Ještě by měl zajít za těma podplacenejma lidma z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání a říc jim: "Solte prachy nebo vás bonznu." A potom uzavřít pořádnou životní pojistku.
0/0
23.2.2002 11:57

Jiří Štemberk

Re: Do třetice
Taky se bojíte? A asi víte proč...
0/0
23.2.2002 15:56

Koudelka

Chytrolini
Je zajimavy jak kdejaci chytrolini co si prectou jeden clanek v novinach hned vedi jak to je. Treba pan Motl. Vubec by mne neprekvapilo, kdyby to cele byla neco ve stylu "Vrteti psem"
0/0
23.2.2002 11:51

Petr

Parchanti!
Pokud by ti troubové pustili co nejdříve digitální vysílání, tak by bylo televizí jako sraček a konečně by začal fungovat trh na TV. Jsou to všechno parchanti!!!
0/0
23.2.2002 9:45

Harry

Já,my,oni.
Správnej mišunk,já jsem řikal,oni řikali,slibovali,upláceli není to trochu překombinovaný?Aby se v tom prase vyznalo.To co já Vám slíbím, to Vám jinej nedá.Hochu,hochu,ty jseš zralej na Bohnice !Pokud jsi se odtamtud zrovna nevrátil.Každopádně je to dobrej salát.
0/0
23.2.2002 6:50

Honza

Re: Já,my,oni.
Jakej mišunk.Mě je to docela jasný.Amíci po vzoru mafie zblbli mladyho kluka, naslibovali hory i s horákama a po skrytem natočení přípravy na tu levárnu, místo peněz začali mladýho vydírat.Vidim tu minimálně dva trestné činny.Vydírání a návod k trestnému činu...
0/0
23.2.2002 11:03

Evžen

Až tak?
Divák je překvapen !
0/0
23.2.2002 3:58

votrok

no comment ... :-)
no nechtel bych byt v takove situaci ...  a kor ne zapleten s amikama, a proto
0/0
23.2.2002 3:31

Luboš Motl

Byla to správná akce
Připadá mně trapné mluvit o kradení, když šlo o získání důkazů o svinských, korupčních a militantních praktikách CME. O získání údajů, které podle mého názoru neměla CME žádné ani morální právo tajit. Akce podniknutá Železným je tedy z mého hlediska zcela adekvátní situaci a Olexa si svým způsobem peníze zaslouží.
0/0
23.2.2002 3:19

Vladimir Mencl

Re: Byla to správná akce
Lumo, ja nevim. Ten clovek stihl uz zmenit strany a vypoved tolikrat, ze se uz opravdu neda rozplest, co a na objednavku koho se vlastne stalo. Pokud to je clovek, ktery zkousel postupne vytahnout penize z obou stran, ma svuj stit pospinen temer stejne jako oba Goliasove, do kterych se pustil. Tvuj jednoznacny soud me trochu prekvapuje. Vlada PS: Mas dobrou adresu.
0/0
23.2.2002 4:10

Jakub Olexa

Re: Re: Byla to správná akce
moje situace ted fakt neni moc zavidenihodna...krom toho ze 14 dni skoro nespim a nejim, tak cim vic si o sobe ctu, tim vic dochazim k zaveru ze jsem hroznej parchant a dvojitej agent...snad kdybych z toho dostal krome tech 5000USD na pokryti mych vydaju neco navic tak bych se citil alespon trochu vinnen...takhle jen vim ze jsem udelal kardinalni blbost...ale svedomi mam nastesti ciste.
0/0
23.2.2002 5:21

phil

Re: Re: Re: Byla to správná akce
Nojo, jenze dalsi kravina je vymyslet si nezname hackery apod. Mozna bys mohl zkusit rict presne jak to bylo, myslim, ze je potreba udelat v tomhle poradek.
Kraviny delame obcas vsichni, ale kdyz uz si to uvedomime, meli bychom se k tomu postavit celem.
0/0
23.2.2002 10:00





Najdete na iDNES.cz