Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda se těší historické důvěře

Téměř polovina národa věří sociálnědemokratické vládě Miloše Zemana. Podle průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění z konce ledna se kabinet těší vůbec největší důvěře za tři a půl roku svého fungování. Vláda získala důvěru i přes lednové kontroverzní výroky Miloše Zemana na adresu Rakušanů a sudetských Němců.ANKETA: Má současná vláda vaši důvěru?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Juras

Zase blbý nadpis
Nadpis článku zní " Vláda se těší historické důvěře". Může mi někdo vysvětlit, co si mám představit pod pojmem "historická důvěra"? Nechtěl autor spíše říci " Vláda se těší historicky nejvyšší důvěře"?
0/0
23.2.2002 23:53

Andrea O.

Cha cha
Mojí důvěře se tedy vláda netěší ani trochu.
0/0
22.2.2002 21:34

Rasputim

Komunistické průzkumy!
Kdyby dělali před volbami za vlády bolševíků průzkum komunisti, jak by asi uspěli soudruzi mocní. Tyto průzkumy jsou podvod na důvěryhodné Čechy. Nikdo v zemi si nemůže trapnou šnůšku podvodných informací ověřit. Průzkumnické firmy fungují pouze jednou za čtyři roky a to při volbách. Jinak průzkumníci účelově lžou na přání vládnoucích stran.
0/0
22.2.2002 20:07

Dežo

Nevím,nevím,ale...
Nevím,nevím,ale mám obavy,že tento průzkum nezobrazuje slutečný stav,ale hodnotí důveru socanů ve svojí stranu.
0/0
22.2.2002 19:57

Pavel

Lidicky...
Nevim, jak Vam, ale mne se tu zije celkem dobre... BTW Co delate Vy konkretniho, aby se situace v CR zlepsila, krome toho, ze sedite v pracovni dobe na iNetu a diskutujete o blbostech ;-] ?
0/0
22.2.2002 19:07

Franta

Tupý hlavy...
Je vidět, jak krátkou máme paměť. Vzpomeňme, jak jsme nemohli přijít ODS i Socanům na jméno kvůli oposmlouvě. Volit socany je jako volit komunisty = cesta do pekel. K tomu průzkumu: vypadá to, jako na zakázku od socanů, protože v tomhle státě je možný všechno.
0/0
22.2.2002 18:09

jenda venda

Re: Tupý hlavy...
... jako vsichni ostatni...Ne ze bych socanum fandil, ale neni mi znamo, ze by to delali hure nez jini. Ano, jini, to jest predchudci, uz dokazali, co dokazi, a nikdo novy nic lepsiho jeste nedokazal, ackoliv slibu maji vsichni plnou hubu. A tak co s tim, kolego tupa hlavo?
0/0
22.2.2002 23:14

Tuza

Druha polovina
Velmi mě těší, že patřím do té druhé poloviny národa. Ale jak na to tady s tou politikou koukam, tak tam budu patřit asi pořád.
0/0
22.2.2002 17:09

Bubák

Výzkum je odrazem naší schopnosti posuzovat informace.
Přes negativní mediální kampaň většiny našich médií se vláda těší důvěře. Z toho lze usuzovat, že skoro polovina občanů médiím nevěří, jinak by vláda musela propadnout do pekel.
0/0
22.2.2002 17:00

Snehulak

Re: Výzkum je odrazem naší schopnosti posuzovat informace.
No, a nebo je pravda, ze jaky premier takovy narod - takze zkratka pulce naroda proste nevadi ze se Zeman a jeho CSSD chova jako hovado... Proste narod pitomcu, cesky receno.. ;-)
0/0
23.2.2002 17:34

Vrana

Vetsi socialka = vetsi podpora
Tahle jednoducha rovncie platila a platit bude, zvlaste kdyz si jeste vetsina pmatuje casy, kdy meli jiste vsechno. A ted po nich nekdo chce aby se starali hlavne sami o sebe. Prusvih. A tak podporime toho kdo nam bez prace a pricineni neco soupne do kapsy. A to jsou socani a proto roste jejich podpora. Ze strachu ze jini by to mohli utnout. To ze to budou muset utnout tak jako tak je na jejich kratkozrake a pmezene mysleni prilis tezke pochopit.
0/0
22.2.2002 16:47

hugo

argumentujme k textu, nikoli k vlastnim nazorum
Je potreba cist prispevky, v mem nebylo ani zrnko stezovani si - ja jsem spokojeny - jen jsem konstatoval, ze ma prace na soukromo mi vydelava dvoj az trojnasobek te ucitelske a sebere asi tretinovy cas. Ja jsem se naprosto dobrovolne rozhodnul, ze mi za to veda stoji a jsem naprosto spokojenej. Jen nemohu uznat argument, ze jsou vysokoskolsti pracovnici preplaceni za nicnedelani, protoze to je (az na 20-30% lemplu - starejch jako mladejch a tech neustale ubyva) zjevny nesmysl. Nevycitejte mi prosim ze si ztezuji, kdyz to neni pravda.  
0/0
22.2.2002 16:36

hugo

je opravdu cssd tak spatna a ucitele tak neschopni
Vazeny pane, chtel bych reagovat na Vas text, stejne tak jako na dalsi uvedene reakce v teto sekci. Tedy pusobim jako ucitel na vysoke skole a zaroven podnikam (DTP) jako soukromnik. Pomer penez a namahy ve vysokem skolstvi a v soukromem sektoru je odhadem 1/3 v neprospech vysokych skol. Zvladnout vedeckou praci - ucim na ekonomicke fakulte - je mnohem narocnejsi nez vysazet vyrocni praci pricemz penize jsou prudce ve prospech te sazby. - Tedy o dreni a vysledcich nemuzete mluvit tak jak mluvite. (To ovsem neznamena, ze souhlasim s dosavadnim odmenovanim, nebo ze bych prosazoval plosne zvysovani bez ohledu na vysledky prace.) Za druhe - Jeden z mych zajmu je studium médií a tady Vam mohu jednoznacne prokazat, ze nejvetsi media neobjektivne hazou na cssd spinu a to tak, ze uz jim na skutecne kvalitni kritiku (napr. pana Zemana, privatizace radiokomunikaci, Gregrovi (ktery je mimochodem vcelku uspesny ministr) megalomanie - nezbyva ani cas ani schoposti. Zato napr. 4K je v ceske televizi protezovana naprosto nehoraznym zpusobem - staci si merit casi a udelat obsahovou analyzu za 14 dni. To Vam pripada ferove?
0/0
22.2.2002 16:22

e

Re: je opravdu cssd tak spatna a ucitele tak neschopni
No ale proc tam teda jste ??? Porad si jen stezujete a vidite ze je to porad stejne. Tak jdete za lepsim a mate to.
0/0
22.2.2002 16:27

hugo

Re: Re: je opravdu cssd tak spatna a ucitele tak neschopni
Je potreba cist prispevky, v mem nebylo ani zrnko stezovani si - ja jsem spokojeny - jen jsem konstatoval, ze ma prace na soukromo mi vydelava dvoj az trojnasobek te ucitelske a sebere asi tretinovy cas. Ja jsem se naprosto dobrovolne rozhodnul, ze mi za to veda stoji a jsem naprosto spokojenej. Jen nemohu uznat argument, ze jsou vysokoskolsti pracovnici preplaceni za nicnedelani, protoze to je (az na 20-30% lemplu - starejch jako mladejch a tech neustale ubyva) zjevny nesmysl. Nevycitejte mi prosim ze si ztezuji, kdyz to neni pravda.  
0/0
22.2.2002 16:35

VW

a víte proč?
já socany nenášim jak blechy v kožichu ale je fakt i když má Zeman hubu nevymáchanou tak teď říká pravdu a proto ty preference
0/0
22.2.2002 16:17

Stanislav Hart

ÚSMĚVNÉ.
Ne, že bych něvěřil průzkumům veřejného mínění, ale...zkrátka jim nevěřím. Kdo je spokojen s vládou, která na jedné straně bere z kapes pracovitých a poctivých občanů jejich těžce vydělané peníze a dává je nezaměstnaným, flákačům, vyžírkům a na podobné akce jako zbytečné zvýšení porodného, léky zdarma, plošné přídavky, stíhačky,  které k ničemu nebudou, stejně jako L159 a která není schopna vyjednat důstojné přijetí do EU? A která nás ZADLUŽUJE?!
S pozdravem
Stanislav Hart
0/0
22.2.2002 16:02

Občasný čtenář

Re: ÚSMĚVNÉ.
Máš úplnou pravdu, pracovitý a poctivý občane, kterému Zeman a spol. obrací kapsy naruby a vyrábí pořádnou sekeru za těžce vydělané peníze. Škoda jen, že těch jasnozřivých je tak málo a prosťáčci jako já se nechávají ohlupovat takovými nesmyslnými daty jako jsou údaje Českého statistického úřadu o vládních výsledcích.
0/0
22.2.2002 16:29

Bubák

Re: ÚSMĚVNÉ.
Z tohot příspěvku je vidět jak jsou u čtenáři MfD ochotni připouštět pro ně nepříjemná fakta. Jasně průzkumy a statistiky lžou, pravdu má jenom naše bible - MfD.
0/0
22.2.2002 16:45

Spotr

Re: Re: ÚSMĚVNÉ.
Bubaku, ty jsi preci hnup... Proc by neverit pruzkumu melo implikovat oddanost bibli/MfD ? Mimochodem, kdyz te tu vidim, nejses ty nakonec taky ctenarem MfD ? :-))) Zvracenosti ktery CSSD dela na kazdym kroku a afery kteryma nas zasobuje prakticky kazdy den - jestli cekas ze nejaka tiskovina bude pri techhle kontinualnich pruserech pet na CSSD ody, budes si muset asi cist jenom socansky predvolebni letaky...
0/0
22.2.2002 17:22

sanz

Za co Soudruzi!?
Bodejť by se netěšila oblibě,když přidává svým úředníkům,doktorům,učitelům,nefachčenkům a všem,kdo se trochu víc ozve. VŽdyť všichni tihle tvoří snad už třetinu lidí téhle země a vláda je platí z peněz nás ostatních,kteří musejí makat v soukromém sektoru a nemají se kde ozvat,jinak mají padáka. Třetina národa maká, třetina úřaduje a poslední třetina jsou školáci,děti,studenti a důchodci. Tzn. že nás 3 miliony dělaji na 6 milionů lidí, u kterých je vláda v oblibě.
0/0
22.2.2002 16:01

Kitty

Re: Za co Soudruzi!?
Cece, nevim, jak by sis predstavoval fungujici stat bez verejneho sektoru... Napriklad zdravotnictvi a skolstvi se proste neda provozovat na trznim principu. Ta poznamka, ze 3 milony delaji na sest milionu mi prijde jako silne ujeta:-) S podobnou logikou by ses mohl dostat k tomu, ze dulezita je jenom vyroba a obchodnici jsou taky prizivnici:-))
0/0
22.2.2002 16:18

Spotr

Re: Re: Za co Soudruzi!?
Mno moment, ja bych zas tak striktni nebyl. Nejlepsi vysledky vyazuje zdravotnictvi prave v zemich kde funguje na trznich principech. Proc by to melo nefungovat ??
0/0
22.2.2002 17:25

Kitty

Re: Re: Re: Za co Soudruzi!?
tak o tom nic nevim, a to jsem studoval predmet Ekonomika zdravotnictvi:-) Vyhradne na trznim principu to nefunguje nikde. A jestli mas na mysli System rizene pece ve Spojenych statech, tak ani to neni ciste trzni mechanismus:)
0/0
22.2.2002 17:48

Spotr

Re: Re: Re: Re: Za co Soudruzi!?
A studoval jsi peclive? :-))) Nevim co myslis tim 'ciste', bezny zakladni principy specielne v US/Canade pochopitelne funguji, jak jsem mel moznost osobne 'na vlastni kuzi a dalsi organy testovat' ;-) Jsou tam pochopitelne specifika jako ze neni mozny zakaznika odmitnout, regulace nekterych leku, nebo ze je treba mit prislusny vzdelani, ale to jsou detaily dane oborem. Zakladni ekonomicke a trzni principy jsou zachovany. Nicmene na takovych detailech bych nebaziroval, kdyby tvuj predesly prispevek nebudil dojem ze vse kolem zdravotnictvi musi mit pod palcem stat..
0/0
22.2.2002 18:08

Kitty

Re: Re: Re: Re: Re: Za co Soudruzi!?
Vsecko samozrejme ne... vzdyt jsou soukrome ordinace i u nas:) Ale je rozdil pod palcem a pod palcem:) Zalezi na uhlu pohledu. O vzdelani nejde, profesni komory, ktere nad timto bdi, se netykaji pouze zdravotnictvi:-) Ale treba prave ta Tebou zminena nemoznost odmitnout klienta je silne netrzni prvek, bez ktereho si ovsem zdravotnictvi v civilizovanych zemich hodne tezko predstavit:) A jestli jsi mel z meho prispevku dojem, ze veskere zdravotnictvi musi byt statni, tak se omlouvam za nedorozumeni, i kdyz netusim, jak jsi na to prisel:-) Pravda je takova, ze na idealni system zdravotni pece jeste nikdo bohuzel neprisel:-)
0/0
22.2.2002 18:22

hugo

Re: Za co Soudruzi!?
Vazeny pane, chtel bych reagovat na Vas text, stejne tak jako na dalsi uvedene reakce v teto sekci. Tedy pusobim jako ucitel na vysoke skole a zaroven podnikam (DTP) jako soukromnik. Pomer penez a namahy ve vysokem skolstvi a v soukromem sektoru je odhadem 1/3 v neprospech vysokych skol. Zvladnout vedeckou praci - ucim na ekonomicke fakulte - je mnohem narocnejsi nez vysazet vyrocni praci pricemz penize jsou prudce ve prospech te sazby. - Tedy o dreni a vysledcich nemuzete mluvit tak jak mluvite. (To ovsem neznamena, ze souhlasim s dosavadnim odmenovanim, nebo ze bych prosazoval plosne zvysovani bez ohledu na vysledky prace.) Za druhe - Jeden z mych zajmu je studium médií a tady Vam mohu jednoznacne prokazat, ze nejvetsi media neobjektivne hazou na cssd spinu a to tak, ze uz jim na skutecne kvalitni kritiku (napr. pana Zemana, privatizace radiokomunikaci, Gregrovi (ktery je mimochodem vcelku uspesny ministr) megalomanie - nezbyva ani cas ani schoposti. Zato napr. 4K je v ceske televizi protezovana naprosto nehoraznym zpusobem - staci si merit casi a udelat obsahovou analyzu za 14 dni. To Vam pripada ferove?
0/0
22.2.2002 16:21

sanz

Za co Soudruzi!?
Bodejť by se netěšila oblibě,když přidává svým úředníkům,doktorům,učitelům,nefachčenkům a všem,kdo se trochu víc ozve. VŽdyť všichni tihle tvoří snad už třetinu lidí téhle země a vláda je platí z peněz nás ostatních,kteří musejí makat v soukromém sektoru a nemají se kde ozvat,jinak mají padáka. Třetina národa maká, třetina úřaduje a poslední třetina jsou školáci,děti,studenti a důchodci. Tzn. že nás 3 miliony dělaji na 6 milionů lidí, u kterých je vláda v oblibě.
0/0
22.2.2002 16:00

SATAN

STUPIDITA TZV. AGENTUR NA VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ
Vždy dostanu záchvat smíchu, když nejaká dementní agentura na výzkum veřejného mínění přijde s podobnými bláboly. Oslovit pár set zoufalců a vydávat to pak za mínění celého národa může "zbaštit" jenom holý kokot drevený:-)
0/0
22.2.2002 15:45

Daňový soumar

Jsme fakt národ šílenců!!!!!!!!
K tomu není slov...
0/0
22.2.2002 15:41

Kitty

Hih
Tak mozna budu trosku off-topic, ale mam dojem, ze popularita neni tak vysoka NAVZDORY, ale spis DIKY poslednim prohlasenim naseho draheho premiera pana Zemana:-) Doma spis zabodoval, na rozdil od zahranici...:o)
0/0
22.2.2002 15:28

Anezka

Zblaznili jste se?
A kde je duvera v posrance? Oni si taky zaslouzi hlasovat o duvere! Vite jaky ma takovy posranec tezky udel? Lidi ja nevim, vy tomu verite, vy vazne verite, ze tahle vlada je uspesna! Vy jste se zblaznili! Nebo uz vas dostali taky? Co?
S pozdravem Anezka
0/0
22.2.2002 15:23

Brzlik

Coze ?!
To snad nejni mozny... S touhle vladou je nekdo spokojenej ? Z ceho proboha ta spokojenost prameni ? ufff
0/0
22.2.2002 15:11

blair

pryč s nimi
Vláda je až na par vyjímek (Tvrdík, Gross, Kužvart) nekompetentní banda v čele s nesvéprávným křupanem, který dělá všude jen ostudu a kterému raději už zakázali jezdit ven. jediný co umí je rozhazovat cizí peníze ber kde ber a slibovat všem všechno. Jestli je to historické maximum, znamená to,  že tu celou dobu byla vláda kterou většina nechtěla. To je opravdu demokratický výsledek. Můžeme poděkovat pánům z ODS, že drží u moci tuto partu převlečených komunistů.  
0/0
22.2.2002 15:05

Art

Re: pryč s nimi
Tak tim panum dekuj sam blbe, klidne jim lez do prdelky jako Langr Klausovi.
0/0
22.2.2002 15:15

pepik

dělají z nás hlupáky
Už zase z nás dělají pitomce, nebo snad někdo někdy někomu odpovídal na ulici na tuhle otázku? Ne, protože se nikdo nikde nikoho neptal, jsou to jenom lži jiným ku prpospěch!!! Stejně jako většina rádoby průzkumů, jsou to jenom zkreslené informace, jenž nás mají ovlivnit, aby jsme popřípadě změnili názor,jenže tady není co měnit!!! Zemana ani Špidlu NIKDY více.
0/0
22.2.2002 15:00

Art

Re: dělají z nás hlupáky
Klid blbecku, ty vysledky jsou spravne. Ja jsem s vladou CSSD spokojenej. Pockej az se k moci zase vrati zlodeji z ODS to budes teprve vzteklej.
0/0
22.2.2002 15:18

lokitka

jejda
Jejda, ale mě se nikdo neptal? Proboha koho se ptali? A kolikpak asi tak stojí taková zaplacená odpověď či zmanipulovaní ankety, hmm
0/0
22.2.2002 14:53

PP

Re: jejda
Mně za tu odpověď zaplatili stovku, heč.
0/0
22.2.2002 15:05

ppetr

poslanci
ZADARMO TAM JSOU DRAHY.tim mam na mysli vsechny v parlamentu.kdybych predvadel v praci stejny vykon jako oni,tak uz jsem na DLZBE!!!!!!!!!!!!!!
0/0
22.2.2002 14:28

P. Kolář

Babrák Klaus
Geniální ekonom, pan profesor umí řídit zemi ke dnu. Jistě se chystá zase hledat dno, aby se mohl od něj odrážet k průměrným 20 000,- Kč platům. Ono, když se krade, tak není čas spravovat věci veřejné ku prospěchu většiny obyvatel. Už jste to zapomněli? Každá jiná vláda pak zákonitě musí být úspěšnější. Nebo patříte k těm co kradli (za komoušů i za Klause což je v postatě stejné) a zase chtějí krást? Pak jistě nemáte dnešní vládu rádi.
0/0
22.2.2002 14:20

lsisec

Re: Babrák Klaus
Přesně tak. Bože ochraňuj nás před Klausem.
0/0
22.2.2002 14:52

MAB

Re: Re: Babrák Klaus
Presne tak: Klaus na hrad = ja do emigrace.
0/0
22.2.2002 15:12

Jirka

A na kolik Zemana tenhle průzkum přišel?
0/0
22.2.2002 14:16

Průzkumník

Hahahaha....
 V informacích z průzkumu opoměli dodat, že byli osloveni pouze respondenti z Lidového domu
0/0
22.2.2002 14:02

Joe Mitteleurope

zpetna vazba
Tohle vam vlada rada uveri. Boze , tohle snad ani uz neni mozne :-)))))))...vzacne doplnovani.. NAROD..VLADA a zpet !!...jasne , cim vic sovinismu tim vice duvery.
0/0
22.2.2002 13:52

Jan Rosol

Prosím?
 To po všech těch provalených skandálech jim ještě někdo věří? I když tady už není komu. 
0/0
22.2.2002 13:42





Najdete na iDNES.cz