Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Grossova rodina si polepšila

Ministr vnitra Stanislav Gross patří k těm ministrům, kterým se za poslední čtyři roky zvýšila životní úroveň: pořídil si stočtyřicetimetrový byt se zimní zahradou a bazénem za čtyři miliony na pražském Barrandově. Gross ho sice koupil na hypotéku už v roce 1999, tedy rok před svým vstupem do vlády, ovšem jen co se stal členem Zemanova kabinetu, začal splácet vyšší sumy. A to dokonce přesto, že si přechodem z funkce místopředsedy Poslanecké sněmovny do křesla ministra pohoršil o deset tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Popularita
Jak je vidět, v tomhle státě je popularita založena na tom, že kdo si nejvíce nahrabe (z neprokázaných zdrojů) je nejšikovnější. Jinak by Stáník nemohl obhájit své poslanecké a pravděpodobně i ministerské křeslo. Snad se jednou dožiju toho, že politici po takovéhle aféře skončí a už si v politice neškrtnou!!!
0/0
16.6.2002 17:16

kája

do bazénu grossovi nasrat!
No až nastane černý pátek - krach ČR, tak standovi nadělají podvedení ožebračenci z toho jeho apartmánu kůlničku na dříví a do bazénu se mu vyserou.
0/0
31.5.2002 19:36

francin

d
Standík Gross - nejpopulárnější prý politik. To byl taky ladinek dlouhý, v právním státě by bručel v kriminále.
0/0
31.5.2002 19:22

majka

politici = podvodnici
v dnesni dobe se neda verit nikomu. A uz vubec ne politikum
0/0
30.5.2002 18:43

majka

politici = podvodnici
v dnesni dobe se neda verit nikomu. A uz vubec ne politikum
0/0
30.5.2002 18:43

sonia

politika
Vazeni to by me zajimalo, kdo ho jeste muze volit. Jenomze ostatni jsou na tom podobne. Zdravi Sonia
0/0
28.5.2002 7:34

Thomas

Gross a všichni jeho kámoši z vlády jsou .........
, Pan "chudáček" Standa Gross je pěknej hajzl, co se dostal ke korytu a teď jenom hrabe a hrabe. A vůbec všichni ti borci ve vládě toho pána, co by nejradči fasoval Becherovku ke každému zasedání v parlamentu, jsou pěkní dobytci. To furt byla samá akce Čisté ruce a samy je maj jak prasata!!! Chce se mi zvracet ze všech těch chudáků, co se pořád říkaj jak "dřou od soumraku do úsvitu za almužny". A pak si člověk přečte jak ten má byt za x miliónů, ten druhej staví vilečku za y miliónů a všichni maj jenom luxusní auta. Nejhorší je na tom to, že ať je to tahle vláda nebo vláda příští bude to furt stejný. Oni to jsou přeci politici a ty se vždycky nějak domluví.
0/0
3.4.2002 11:02

denver

Re: Gross a všichni jeho kámoši z vlády jsou .........
Takze uz ani Standa Gross neni svaty,protoze ma o neco vice nez Ty?Vykasli se na vysedavani v hospode a delej politiku.Mas na to?
0/0
5.4.2002 7:08

Věra

Grosova rodina si polepsila..
Taky si chci polepsit... ja to totiz od nich moc potrebuji...
0/0
11.3.2002 10:04

Daniel Kubalerie

Ekonomicke vzdelani autoru "Sabina Slonková Jiří Kubík"
je ponekud chabe, jestli vubec nejake. >>Firma Amway, která působí po celém světě, nabízí kosmetické a čisticí prostředky formou podomního prodeje >>a je postavena na principu proslulé pyramidové hry >NVP (ve firemní hantýrce je to označení nezávislého vlastníka podnikání) v překladu znamená, že Šárka Grossová je distributorem výrobků Amway.<<< Az na to slovo "hantýrce" je tohle v podstate spravne receno, ale silne pochybuji o tom zda p. Slonkova a p.Kubik chapu vyznam slova distributor. Redaktori Blesku, doplnte vzdelani a pak piste clanky pro sirokou verejnost. Ing. Daniel Kubalerie Harmess Investing
0/0
22.2.2002 15:48

Pavel

Re: Ekonomicke vzdelani autoru
Souhlas. btw: Taky jsem v (jinem) systemu MLM a tohle mohu potvrdit.
0/0
22.2.2002 16:10

-

levná pracovní síla
Novinář může být, jak vidím, prakticky kdokoli se základním vzděláním. Ostatně je to jenom byznys.
Ale pokud bych vypustil nesmysly o MLM veřejně, asi bych se bál, že mi někdo dá za rohem nakládačku, a autorům článku se to asi stane.
0/0
19.2.2002 8:29

0/0
18.2.2002 11:27

Pitrisek

BUM, PRASK
Tak nam to Slonkova a Kubik ukazali. Ukazte si na ty hajzly ve vlade prstem, prorezejte jim gumy u auta, postrikejte jim dvere sprejem, strkejte jim sirky do zamku u dveri, hrube je urazejte na verejnosti, protoze si dovolili jako ministri vzit na hypoteku dum, ci byt. Fuj jak podle a hnusne. Podle nasich nezavislych redaktoru by tedy mel ministr bydlet v 1+1, nejlepe ctvrte kategorie, aby uspokojil nase zavistive redaktory. Boze, jak se mi z vas zveda zaludek. Moc vas prosim o to, az budete mit presne informace, kdy a ktery ministr prisel k nezakonnym penezum, tak to uverejnete. Paklize budete psat do novin nusi nesmyslu a vykriku do tmy, tak se na novinarinu vykaslete a bezte delat delat cisniky. Mozna si taky vydelate na byt a nebudete muset druhym zavidet. A to ke vsemu nejsem volic CSSD a nikdy nebudu. Nemam je rad. Ale to neznamena, ze se budu ptat tak teatralne, kde na to vzali. To uz se tady jednou jeden ptal a jmenoval se Milous. Jen dal slapejte v jeho stopach, aspon se ukazal vas charakter.
0/0
15.2.2002 3:36

Spotr

Re: BUM, PRASK
To si malinko pletes Pitrisku. Za komousu se vlada (tedy i ten Jakes) ptala lidi kolik berou. Ted se ptaj lidi kolik bere vlada. Coz je myslim v poradku ;-)
0/0
15.2.2002 11:29

Art

Re: Re: BUM, PRASK
Ty jsi bud social ktery nic nema, nebo jsi tady nebyl kdyz se priznavali dane, nebo jsi tady nebyl ani pri scitani lidu, ze?
0/0
22.2.2002 15:52

Spotr

Re: Re: Re: BUM, PRASK
'Dane se priznavaly' zasadne s tvrdym Artiku - spatna cestina. Nespadam ani do jedne tebou vyjmenovane kategorie - spatny usudek. Nebavime se o tom kolik kdo zaplatil na danich, ale o tom kde na to kdo vzal (viz Pitriskovo posledni tri vety) - spatne analyticke mysleni. Secteno podtrzeno - hodne spatny vykon Artiku... :O)
0/0
22.2.2002 16:54

R.Schon, Slaný

Grosovi ,Kubík,Slonková a AMWAY
Ponechám bez komentáře skutečnost, ža naši páni ministři mohou bez problémů zamlčet ve svém přiznání vedlejších příjmů podnikatelské aktivity svého partnera, ale zarazila mě skutečnost, že tzv.redaktoři MF DNES Kubík a Slonková v klidu otisknou nepravdivé informace o firmě, o níž údajně hovořili s jejím ředitelem Stránským. Mám dobré informace o této firmě , a proto musím napsat, že se rozhodně nejedná o "firmu nabízející kosmetické a čisticí prostředky formou podomního prodeje a je postavena na principu pyramidové hry". To je naprostý nesmysl. Každý ví, že jakákoli pyramida je postavevena mimo zákon a bylo by podivné ,že by tento systém mohl fungovat ve více jak 80 státech (vč.USA, Anglie, SRN aj.) více jak 40 let, a to velmi úspěšně. Nejde také ani o podomní prodej, valná většina produktů, které firma nabízí je na daleko vyšší úrovni, než v jaké si je můžete jinak koupit v kterémkoli supermarketu.Takže, paní Slonková, pane Kubíku - nejdřív vyzkoušejte, potom pište do oficiálních deníků svoje bludy ! 
0/0
13.2.2002 16:25

Bruno

Re: Grosovi ,Kubík,Slonková a AMWAY
100% souhlas!!! pp.Slonková a Kubík jsou zřejmě chytřejší, než nejvyšší soud USA, který pravomocně rozhodl, že MLM (Multi Level Marketing)- na tomto základě je založen marketingový plán této firmy - NENÍ FINANČNÍ ( PYRAMIDOVOU ) HROU.A tak musím konstantovat že tito "takyredaktoři " jsou - a zde si všimněte, že se úzkostlivě vyhýbám slovu idioti - velmi málo informováni.Anebo jsou až moc informování - pak kdo jim za tuto perlu žurnalistiky zaplatil?
0/0
18.2.2002 13:25

majka

Re: Grosovi ,Kubík,Slonková a AMWAY
A muze si clovek v te, jak rikate uspesne firme, vydelat pres sedmdesat tisic mesicne jen tak??? Protoze tady se nejedna o povest firmy, ale o povest grossovi rodiny
0/0
30.5.2002 18:50

r.schon,slaný

Re: Re: Grosovi ,Kubík,Slonková a AMWAY
Ano, v této úspěšné firmě si může každý člověk vydělat i více a přitom nemusí tunelovat banky, mohou si to vydělat i redaktoři Slonková a Kubík, kdyby ovšem jejich informace o firmě nebyly nedostatečné a zcestné, můžete si to vydělat i vy stejně tak, jak to po celém světě dokážou tisíce jiných, kteří už dávno poznali, že této firmě mohou věřit. Tato firma si už svou dobrou pověst dávno vytvořila a co se týče pověsti Grossovy rodiny, to si musí přebrat oni sami se svým svědomím a platnými zákony a předpisy tohoto státu (jistě všichni dobře vědí, že pro někoho platí, pro někoho ne). Budete-li chtít ještě další informace, rád Vám je poskytnu.
0/0
8.6.2002 18:14

plukovnik

Re: Re: Re: Grosovi ,Kubík,Slonková a AMWAY
A kolik u Amway vydelavas ty? Ja rozhodne MLM nefandim. Mozna se jedna o kvalitni vyrobky, ale prodej timto zpusobem se rovna lichve, nebot 50 % ceny jde rovnou do kapsy dealerovi, coz neni primereny zisk.
0/0
16.6.2002 11:21

r.schon,slaný

Re: Re: Grosovi ,Kubík,Slonková a AMWAY
Ano, v této úspěšné firmě si může každý člověk vydělat i více a přitom nemusí tunelovat banky, mohou si to vydělat i redaktoři Slonková a Kubík, kdyby ovšem jejich informace o firmě nebyly nedostatečné a zcestné, můžete si to vydělat i vy stejně tak, jak to po celém světě dokážou tisíce jiných, kteří už dávno poznali, že této firmě mohou věřit. Tato firma si už svou dobrou pověst dávno vytvořila a co se týče pověsti Grossovy rodiny, to si musí přebrat oni sami se svým svědomím a platnými zákony a předpisy tohoto státu (jistě všichni dobře vědí, že pro někoho platí, pro někoho ne). Budete-li chtít ještě další informace, rád Vám je poskytnu.
0/0
8.6.2002 18:17

Pavel

Kubik + Slonkova, nechte lidi na pokoji !!!!!
Nechapu, co je tak podezreleho na tom, ze cela rodina zije s prijmu manzelky ??? Moje rodina zije taky z jednoho platu a jeste z nej musim splacet uver (manzelka je na materske). Podle Kubika a Slonkove jsem asi taky zlodej a tunelar, prestoze bydlim ve 3+1 ve 20 let starem panelaku. Kdyz si nekdo poridi dum pomoci uveru a muze si dovolit jeden plat dat na splatky a z druheho zije, tak je to snad v poradku, ne?
 
0/0
13.2.2002 14:51

Pavel

Re: Kubik + Slonkova, nechte lidi na pokoji !!!!!
Taky myslim. U nas je to podobne. Ja pracuji mam kolem 40 tisic a manzelka na materske na vedlejsak kolem 20 tisic. V podstate si manzelka vydela na hodinu asi dva krat vic nez ja. A co ma bejt. To asi nezkousla pani (slecna) Slonkova, ze jsou uspesnejsi zeny nez ona :-D
0/0
22.2.2002 15:58

Petr

Jen se zabezpečte...
SOCDEM nemusí zajišťovat poslaneckou imunitou svým ohroženým veličinám bezpečnost nadosmrti, až se budou nestranně posuzovat aférky z doby Grossova ministrování (kauza Hučín, kauza Národní strana), můžou se úspory rodině ještě hodit.
0/0
13.2.2002 14:05

Santa

Už neví, jak na ně
Středoškolačka mimo obor a bolševický kádr předvádějí soustavně bolševickou školu pomluv z ničeho, špiní spekulacemi a nežalovatelnými výroky. Skutečné konfrontaci se vyhýbají, protože by se ukázalo, že nemůžou nic dokázat, natož aby pomohli skutečné spravedlnosti a sami podávali žaloby na "podvodníky" manžele Grossovy. Když však půjde o majetková přiznání nebo registrační pokladny, budou do krve hájit "svobodu" vlastnit nakradené miliony a podvádět stát na daních, jako kdyby šlo o synonyma demokracie a tržního hospodářství. VRAŤTE SE DO ŠKOLY!!!
0/0
13.2.2002 8:53

Ludmilla Rakusan

Re: Už neví, jak na ně
Ano Santo, Spejbl a Hurwineck, stoji pred bolsewickym soudem.
0/0
13.2.2002 12:35

Frodo

No comment
Slovy klasika: „Vláda, která toleruje zloděje a tuneláře je sama objektivně vládou zlodějů a tunelářů."
0/0
13.2.2002 1:54

Libor Halama

Slonkova, Kubik a Mlada Fronta
Clanek "Grossova rodina si polepsila" je jen zarnym prikladem, kam az muze drive seriozni denik klesnout. Znamy tandem Slonkova, Kubik se snazi vytvorit aferu z niceho. Cil je jasny pospinit nekoho (v tomto pripade CSSD pred volbami). Pouzivaji k tomu demagogie, neuplnych citaci, polopravd, mozna i lzi. Po boku Blesku a Super se nyni vyjima i Mlada Fronta. Rozhodne uz nemuze konkurovat denikum snazici se poskytnout ctenarum pravdivy a uceleny obraz deni doma i v zahranici. Doufejme jen, ze v budoucnosti lidi zmoudri a nenechaji vznikat dalsi bulvarni deniky. byvaly ctenar MF Dnes Libor Halama
0/0
12.2.2002 23:06

posledni emigrant

Bubaku, ano.
Vazeny pane Bubaku, ano.Co jste napsal, sedi jako usite.Jen ta Vase doporuceni na adresu Slonkove a Kubika zustanou nevyslysena.Ptate se proc? Slonkova a Kubik jsou starym fenomenem zdedenym po starych rezimech.Radost ze psani udani, vdecnost mocnych jako pochvala pro donasece a nohsledy.Zavist a malost jako tvurci sila zenouci pisatele k jejich vysnenym lepsim zitrkum.Ten , kdo denunciace pise, ma stejnou lidskou hodnotu jako ten , ktery si je objednava.Mily pane Bubaku, namitnete mi, ze jste si jako tuctovy ctenar MF iDnes zadna udani neobjednal.Mate pravdu.Kde je tedy nas zakopany steigerwaldovsky pes? StB neexistuje, financni urady, kde by vlastne takoveto denunciace urcitou roli mely hrat, nemaji o takovato hlaseni zajem . Kdo zbyva? Mali a mensi lidovi ctenari MF Dnes.A jak jsme se oba presvedcili podle reakci nasich lidi, odhadli to presne: Co my s tim svinstvem od Slonkove a Kubika?To nase lidi chvali: nejsou denuncianty a donaseni nemaji radi. Jsou spatnou adresou pro tzv.:investigativni prozu nositelu Peroutkovych cen. Z techto duvodu bych si dovolil, mily pane Bubaku, Vas apel na tu ceskou protektoratni dvojku SLONKOVA-KUBIK, zmenit v tom smyslu, aby ti dva potrefeni akteri se obratili se svymi "poznatky" bud na kompetentni ceskou Policii nebo na financni urad pro Barrandov. Mily Bubaku , to jen k veci. Vas posledni emigrant.Vydrzte!Bude lip.
0/0
12.2.2002 18:16

posledni emigrant

Bubaku, ano.
Vazeny pane Bubaku, ano.Co jste napsal, sedi jako usite.Jen ta Vase doporuceni na adresu Slonkove a Kubika zustanou nevyslysena.Ptate se proc? Slonkova a Kubik jsou starym fenomenem zdedenym po starych rezimech.Radost ze psani udani, vdecnost mocnych jako pochvala pro donasece a nohsledy.Zavist a malost jako tvurci sila zenouci pisatele k jejich vysnenym lepsim zitrkum.Ten , kdo denunciace pise, ma stejnou lidskou hodnotu jako ten , ktery si je objednava.Mily pane Bubaku, namitnete mi, ze jste si jako tuctovy ctenar MF iDnes zadna udani neobjednal.Mate pravdu.Kde je tedy nas zakopany steigerwaldovsky pes? StB neexistuje, financni urady, kde by vlastne takoveto denunciace urcitou roli mely hrat, nemaji o takovato hlaseni zajem . Kdo zbyva? Mali a mensi lidovi ctenari MF Dnes.A jak jsme se oba presvedcili podle reakci nasich lidi, odhadli to presne: Co my s tim svinstvem od Slonkove a Kubika?To nase lidi chvali: nejsou denuncianty a donaseni nemaji radi. Jsou spatnou adresou pro tzv.:investigativni prozu nositelu Peroutkovych cen. Z techto duvodu bych si dovolil, mily pane Bubaku, Vas apel na tu ceskou protektoratni dvojku SLONKOVA-KUBIK, zmenit v tom smyslu, aby ti dva potrefeni akteri se obratili se svymi "poznatky" bud na kompetentni ceskou Policii nebo na financni urad pro Barrandov. Mily Bubaku , to jen k veci. Vas posledni emigrant.Vydrzte!Bude lip.
0/0
12.2.2002 18:14

Lukas

platy
Musim souhlasit tady s clankem nekde podemnou:-)) Jeden fakt je, ze by mne vubec neprekvapilo, kdyby manzelka Grosse podnikala za nejakych zvyhodnenych podminek, vzdyt ve vlade CSSD by to nebyl prvni pripad. Nikdo vsak nema zadne dukazy, reporteri clanku pouze napsali, ze si vydelava 75 tisic korun plus "neco" a ze se domnivaji, ze manzelka svindluje pri podnikani - to by mohl napsat kazdy! Druhy fakt je: je to ten nejvyssi plat v CR? Proc se nikdo nepta kolik berou v Telecomu, Eurotelu nebo i v jinych firmach, kde ma stat nejakou ucast, kolik tedy berou vrcholovi manazeri??? Myslite si, ze berou 75 tisic? Pche - to bere jedna moje dobra kamaradka s jednou vysokou skolou v pozici "financni reditelka" v uplne obycejne firmicce! Takze pan Gross zas tak vysoky plat nema na to, aby byl neuplatny! Jentak mimochodem pratelickove demokrati, vite o tom, ze T.G.Masaryk mel 100x vyssi plat nez obycejny prumerny clovek tehdejsi doby? Nevite, jinak by jste se nepidili po 4 nasobne vyssim platu p.Grosse v roli ministra... A redaktori, PROBOHA!!, nepremyslejte jak sousedovi otravit kozu, kdyz ji vy nemate, z toho je mi zle!!!!
0/0
12.2.2002 18:14

posledni emigrant

Bubaku, ano.
Vazeny pane Bubaku, ano.Co jste napsal, sedi jako usite.Jen ta Vase doporuceni na adresu Slonkove a Kubika zustanou nevyslysena.Ptate se proc? Slonkova a Kubik jsou starym fenomenem zdedenym po starych rezimech.Radost ze psani udani, vdecnost mocnych jako pochvala pro donasece a nohsledy.Zavist a malost jako tvurci sila zenouci pisatele k jejich vysnenym lepsim zitrkum.Ten , kdo denunciace pise, ma stejnou lidskou hodnotu jako ten , ktery si je objednava.Mily pane Bubaku, namitnete mi, ze jste si jako tuctovy ctenar MF iDnes zadna udani neobjednal.Mate pravdu.Kde je tedy nas zakopany steigerwaldovsky pes? StB neexistuje, financni urady, kde by vlastne takoveto denunciace urcitou roli mely hrat, nemaji o takovato hlaseni zajem . Kdo zbyva? Mali a mensi lidovi ctenari MF Dnes.A jak jsme se oba presvedcili podle reakci nasich lidi, odhadli to presne: Co my s tim svinstvem od Slonkove a Kubika?To nase lidi chvali: nejsou denuncianty a donaseni nemaji radi. Jsou spatnou adresou pro tzv.:investigativni prozu nositelu Peroutkovych cen. Z techto duvodu bych si dovolil, mily pane Bubaku, Vas apel na tu ceskou protektoratni dvojku SLONKOVA-KUBIK, zmenit v tom smyslu, aby ti dva potrefeni akteri se obratili se svymi "poznatky" bud na kompetentni ceskou Policii nebo na financni urad pro Barrandov. Mily Bubaku , to jen k veci. Vas posledni emigrant.Vydrzte!Bude lip.
0/0
12.2.2002 18:11

posledni emigrant

Bubaku, ano.
Vazeny pane Bubaku, ano.Co jste napsal, sedi jako usite.Jen ta Vase doporuceni na adresu Slonkove a Kubika zustanou nevyslysena.Ptate se proc? Slonkova a Kubik jsou starym fenomenem zdedenym po starych rezimech.Radost ze psani udani, vdecnost mocnych jako pochvala pro donasece a nohsledy.Zavist a malost jako tvurci sila zenouci pisatele k jejich vysnenym lepsim zitrkum.Ten , kdo denunciace pise, ma stejnou lidskou hodnotu jako ten , ktery si je objednava.Mily pane Bubaku, namitnete mi, ze jste si jako tuctovy ctenar MF iDnes zadna udani neobjednal.Mate pravdu.Kde je tedy nas zakopany steigerwaldovsky pes? StB neexistuje, financni urady, kde by vlastne takoveto denunciace urcitou roli mely hrat, nemaji o takovato hlaseni zajem . Kdo zbyva? Mali a mensi lidovi ctenari MF Dnes.A jak jsme se oba presvedcili podle reakci nasich lidi, odhadli to presne: Co my s tim svinstvem od Slonkove a Kubika?To nase lidi chvali: nejsou denuncianty a donaseni nemaji radi. Jsou spatnou adresou pro tzv.:investigativni prozu nositelu Peroutkovych cen. Z techto duvodu bych si dovolil, mily pane Bubaku, Vas apel na tu ceskou protektoratni dvojku SLONKOVA-KUBIK, zmenit v tom smyslu, aby ti dva potrefeni akteri se obratili se svymi "poznatky" bud na kompetentni ceskou Policii nebo na financni urad pro Barrandov. Mily Bubaku , to jen k veci. Vas posledni emigrant.Vydrzte!Bude lip.
0/0
12.2.2002 18:08

Michal

Amway
To je divný píše se tady že Amway je to letadlo a pyramida. A proč se tedy učí Multi-Level-Marketing na Vysokých školách Ekonomických a jako nejlepší firma se uvádí Amway? A taky se tam učí že má nejlepší vzdělávací systém. Tak co tady tlacháte za bludy...
0/0
12.2.2002 14:20

Snehulak

Re: Amway
No, to ono se tam studuje i direktivni hospodarstvi, pricemz jako nejvyspelejsi se bere centralne planovane. Ale neznamena to jeste ze je tim padem nejlepsi pod sluncem :-)))
0/0
12.2.2002 16:36

Slunce

Re: Re: Amway
No vis Snehulaku, abys nadsenim neroztal. Ono srovnavat komunismus s kapitalizmem neni to pravy orechovi.
0/0
22.2.2002 16:08

Bubák

Dvojí metr.
Je krásné pozorovat jak se někteří lidé nechají snadno zblbnout. Když bylo asi před rokem (nebo dvěma ?)  sčítání lidu, každý měl plnou hubu soukromí a ochrany osobních údajů. Přitom jsme sdělovali pouze nepodstatné informace o vybavení domácnosti. Shodou okolností tento deník popsal na toto téma stohy papíru. Potom se ovšem nestydí vyžadovat stejné věci, mnohem podrobněji, od členů vlády. Pokud někdy dojde na majetková přiznání musí být provedena způsobem počáteční majetek + příjmy - výdaje = majetek na konci, ne uvádět podrobné informace ze soukromí. Politik je taky jenom člověk a má právo na stejnou ochranu jako ostatní občané. 
0/0
12.2.2002 14:16

Bubák

Další díl seriálu.
Neuplynul ani týden a Kubík se Slonkovou vypustili další "investigativní" anti-sociálně-demokratický článek. Opět shrnují bytové poměry předního vládního politika a srovnávají je s příjmy jeho vlastními a manželčinými. Do éteru pak nenápadně vypouštějí otázku "Kde na to vůbec berou ?", která však takto prostě položená samozřejmě nezazní. Namísto uvedení důkazu zpochybňujícího legálnost příjmů pak nechávají prostor čtenářům aby si chybějící fakta domysleli. Proč taky. Po letech komunistické propagandy, umně využívající lidskou závist, čtenář ani více nepotřebuje, k tomu aby si dal dvě a dvě dohromady. Někdy až mráz běhá po zádech, kolik občanů jim na jejich komunistickou, manipulativní "žurnalistiku" naletí. Kubíku, Slonková pokud nedokážete být objektivní, běžte si vylévat svou nenávist vůči ČSSD jinam.  Pro ty co Vám stále věří budete možná užitečnější jako tvůrci telenovel nebo příležitostní dopisovatelé Hromu.
0/0
12.2.2002 13:46

pudlik

AmWay - pro Petru a jiné.
nevím, jaké kdo má a odkud informace, ale zabýval jsem se tím od roku 1991, kdy s tím do republiky poprvé přišli bývalí "enderáci" a byl jsem na jejich tzv. schulungu. Je to jen pyramida, nic víc, nic míň.
0/0
12.2.2002 13:25

Bubák

Re: AmWay - pro Petru a jiné.
A máš z toho alespoň, špatné svědomí ?
0/0
12.2.2002 13:57

Hugo

Re: AmWay - pro Petru a jiné.
jde vidět že jsi to nepochopil no jo asi budeš blbej...
0/0
12.2.2002 14:23

Pavel Kucera

Vseobecne k panu Grossovy
Mohu hodnoti pana Grosse z dvou pohledu: jak si cini po strance politicke a jak komunikuje - alespon ve srovnani se zbytkem vlady. Po strance politicke je nesporne jeho schopnost uvazovat strategicky a dlouhodobe. Jiz rada lidi pochybila o vyse jeho inteligence a tvrde dopadla v politickym souboji. Pan LK mluvy nejspise bud ze zavisti ci neinformovanosti. Ano, ma pravo na nazor byt tim nazorem se oznaci jako hlupak. Po strance komunikacni si Ministr Gross opet vede velice dobre - ma dar naslouchat svym medialnim poradcum a dela dobre. Vysledkem je videt snad vsem. Moje nazory vychazi z osobni mnohalete praxe radeni firem a jednotlivcu v komunikaci, jak bezne tak krizove. Na cem se zaklada nazor pana LK? Omluvte moji cestinu, nejsem rodili mluvci
0/0
12.2.2002 12:58

LK

Re: Vseobecne k panu Grossovy
Pane Kucero,
je videt, ze vy o politice vite asi tolik, co ja o jihojaponskem dialektu. V politice vubec nejde o inteligenci, ale o schopnost lhani, zamlcovani a presvedcovani o sve pravde.
Cili pokud tvrdite, ze " Jiz rada lidi pochybila o vyse jeho inteligence a tvrde dopadla v politickym souboji", tak tim chcete naznacit souvislost mezi inteligenci a politickou uspesnosti. Mohu Vas ujistit, ze tato souvislost neexistuje.
Vase uvadene zkusenosti z radeni firem a jednotlivcu v komunikaci - zrejme myslite PR - nema od politiky moc daleko - opet jde o to, jak co zalhat, zamlzit a zkreslit, abych z toho vysel nejlepe. V tom umi vetsina nasich politiku chodit velmi slusne. Dle Vas to z nich dela intelektualy?
0/0
12.2.2002 13:45

Zab

Re: Re: Vseobecne k panu Grossovy
Vy jste se presunul, pane LK a porad o tom samem! Co vy jste zac ? Budto clen Akademie, nebo vas v mladi nevzali do ucnaku.Nespravedlive. Nic mezi tim. Co vy si predstavujete pod slovem inteligent a intelektual? Nemate v tom trosku gulage? A navic : i lhat se musi v politice inteligentne.
0/0
12.2.2002 14:19

LK

Re: Re: Re: Vseobecne k panu Grossovy
Nikam jsem se nepresunuj. Pan Kucera mne zminoval, tak jsem mu na to odpovidal. S tim intelektualem jsem to samozrejme spletl, melo to byt inteligent.
Jinak se Vam tedy predstavim - nejen ze mne nevzali na ucnak, ale any do zvlastni skoli a tak my nezbilo nic jineho nez hledat co bysem si na kom moh najit a fsem kolem silene zavydet, protoze ja sam se mam hrozivje bidne.
0/0
12.2.2002 14:31

Jamie

Re: Vseobecne k panu Grossovy
Pan Kučera je jistě schopný politolog, ale měl by se také naučit pravopis.
0/0
12.2.2002 15:43

séma

milý Dane, kdybys opustil rádoby vtipnost a bez předsudků si přečetl článek ještě jednou (samozřejmě pokud informace v něm jsou pravdivé), možná bys´ zjistil, že se to nedá odbýt laciným nálepkováním redaktorů - uznávám že takovýchto "odhalení" čteme denně v novinách nejrůznějšího druhu mnoho, ale dle mého je trochu mimo vyvozovat z toho "odborné" soudy o úrovni novinářů - určitě to ale stále něco vypovídá o úrovni těch, o kterých to je - já kdybych se za dva roky vypracoval ze servíra na podnikatele vydělávajícího přes 75 tisíc měsíčně tak bych na to byl docela hrdý a proč tedy nesdělit jak jsem toho dosáhl? - prostě nevidím jediný důvod pro takové kecy a mlžení ze strany manželů Grossových a závěr že ne všechno bude úplně košer je prostě logický a sám se nabízející - nic víc, nic míň - samozřejmě že by vždy věci pomohlo více konkrétností (jako kdo dal úplatek kdy, jak, kde ministr"zapracoval" atd.) ale to už není taková legrace odhalit protože zas takový idiot Gross není aby si o tom vedl deníček
0/0
12.2.2002 11:40

Zdeněk

Re:
Nebylo by rozumější, kdyby jste se zajímala o to, v kolika správních raedách polostátních podniků sedí paní Livie Klausová než se rochnit v tom, jestli paní Grossová kšeftuje z voňavkama a nebo toaletním papírem?
0/0
12.2.2002 12:25





Najdete na iDNES.cz