Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Propuštění Afghánci vypovídají o krutém bití

Útok amerického komanda na školu v Afghánistánu, při němž minulý měsíc zahynulo nejméně 19 Afghánců, se pro USA stává noční můrou. Zatímco Pentagon zpočátku tvrdil, že terčem útoku bylo skladiště zbraní Al-Kajdy, Afghánci volají - zabili jste nevinné. Teď navíc vychází najevo, že některé z 27 lidí, kteří byli při akci mylně zajati s tím, že jde o teroristy z Al-Kajdy, Američané surově zbili a dva týdny je drželi v dřevěných klecích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JANA

Verim tomu co se v clanku pise
Nemohu si pomoci,ale clanek o utoku na skolu v Afghamistanu je velice
verohodny.Americane jsou schopni vseho.Ze to byl omyl,vylouceno.Maji
moc dobre spiony na to aby se dopustili omylu.Jen doufam,ze se jednoho
dne dockame a dovime se pravdu.A cely svet se dovi,ze nepritel je USA.
Zalezi na lidech co si vyberou.Totalni kontrola lidstva zatim USA bohuzel
vychazi.
 
0/0
15.2.2002 20:40

Jamie

Ale pánové...
V každé válce se dějí zvěrstva na obou stranách, stejně tak jsou v každém národě lidé moudří i nemoudří a ti druzí zpravidla získávají navrch právě při těchto příležitostech. Navíc se v těchto situacích oběvuje plno klamných informací, rozšiřovaných z různých důvodů. A i ty nejserióznější tiskové agentury skočí vždy po tom co jen trochu zavání senzací a tedy penězi. Takže co se tam skutečně dělo mohou s určitostí říci jen ti, co tam byli. Nechápu tedy, proč jste mnozí schopni se za svou pravdu bít do krve, i když vlastně nikdo nevíme, jak to bylo.
0/0
14.2.2002 14:37

prap. M. Hlaváček, VA Brno

Ten článek je pro mě prostě nevěrohodný
..a neposuzuju to jen jako voják, ale taky jako člověk, který se médiím věnuje. Podívejme se na článek podrobněji: CITUJI: "Zatímco Pentagon zpočátku tvrdil, že terčem útoku bylo skladiště zbraní Al-Kajdy, Afghánci volají - zabili jste nevinné." - citovaní Afgánci jsou v ostatních médiích nedohledatelní (aspoň google o nich nic nevěděl a ani v relevantních článcích na webu jsem nenašel nic o zmiňovaných osobách; "Americké komando vtrhlo 23. ledna do školy v Chas Uruzgánu na jihozápadě Afghánistánu a postřílelo nejméně 19 spících lidí." - Nemohli spát, když k Vám vtrhne speciální jednotka, ještě za níže uvedené podpory vrtulníků.. byl jste někdy poblíž přistávajícího vrtulníku ? I kdybyste byl hluchý, probudil by Vás zvýřený prach a vítr. "Afghánci tvrdí, že všichni byli členy odzbrojovací komise, která sbírala zbraně od stoupenců Talibanu. " - super, první zmínka o tom, že vůbec taková komise existuje. Mimochodem, to musí být asi hodně těžká práce přesvědčit Talbánce, aby odvezdali své AK-47... :) "Minulý týden navštívili školu reportéři agentury AP. Kaluže sražené krve a kusy lidské tkáně v pravidelných vzdálenostech po celé místnosti podle nich dosvědčují tvrzení svědků, že oběti byly zastřeleny tam, kde spaly. " - opět spánek, achjo.. vypadá to, že nám má být vsugerováno, že ani hluk vrtulníků, ani postupující komando (které samozřejmě používá vysílačky, křičí na sebe, používá osvětlovací a útočné granáty) neprobudí Afgánce, odpočívající po náročném vybírání zbraní od Talibánců.. "Místní obyvatel Mir Husajn uvedl, že když přepadový oddíl oblast opustil, bežel do školy a našel většinu mrtvých ležet na svých krví nasáknutých matracích. " - teda nevím, ale oni přeci brali zajatce, ostatně je pak údajně propustili, tak proč by JEN TAK zabíjeli nic nedělající, spící členy výběrčí komise (jak si jistě laskavý čtenář všimne, představa vybírání zbraní od Talibanu se mi velmi zalíbila..) Co říká Pentagon ? The detainees were taken into custody because they fired on U.S. forces during a Jan. 24 raid on suspected Taliban compounds near the village of Hazar Qadam. (Pokud někdo střílí na americké vojáky, zvlášť na specfor, tak by měl počítat s reakcí. Spíš se divím, že se amíci nestáhli a celý to nevybombardovali..) An Army Green Beret was wounded in the raid that, according to reports, killed about 18 suspected Taliban fighters - suspected, tedy třeba taliban-free, ale pořád firing on U.S. forces. The detainees were turned over to Afghan authorities Feb. 6, the Central Command chief said. "The suspicion … when we surrendered them (was) that at least some number of them were criminals, and they were received by Afghan authorities as criminals," he noted. - tedy ne, že by Afgánci svorně plakali pro své neprávem zadržené spoluobčany (ergo svědomité členy komise výběru zbraní), ale stát je považuje (z určitých důvodů, zřejmě je zná lépe, než zpravodaj AP) za zločince. Nechci se zastávat US vojáků, ale myslím, že SOE jednotky, které zřejmě tuto operaci provedly, jsou dostatečně dobře vycvičeny na to, aby se jejich muži nenechali strhnout vřavou boje a nedopustili páchání uvedených (domělých) zločinů. Kdo ví, jak to vlastně bylo. Pochybuji, že to někdo, kromě zasahujících vojáků skutečně ví..
0/0
11.2.2002 17:39

Honza B.

Re: Ten článek je pro mě prostě nevěrohodný
Pane Hlavacek, problem je v tom, ze pouzivate chladny usudek, kdyz mnohem snazsi je uvazovat emocialne jak to vetsina diskutujicich predvadi.
0/0
11.2.2002 18:07

martin

Re: Ten článek je pro mě prostě nevěrohodný
nejsi ty nahodou vojak? hmm... no comment
0/0
11.2.2002 20:05

prap. M. Hlaváček, VA Brno

Re: Re: Ten článek je pro mě prostě nevěrohodný
Jasně že jo, taky jsem to uvedl v kolonce jméno. Jenže v této diskuzi vystupuju spíš jako někdo, koho zajímá, jak média prezentují událost, která se (podle mých znalostí) udála trošku jinak, proč je tak prezentována a odkud se zpráva šíří. Ber mě spíš jako studenta VŠ, absolventa humanitní větve jednoho prestižního (at zije GJK) pražského gymnázia, který se médiím věnoval už dřív a stále ho zajímají..
0/0
11.2.2002 20:51

Bad Boy

Re: Re: Re: Ten článek je pro mě prostě nevěrohodný
Je mi celkem jedno jakou školu jsi absolvoval,taky jsem vystudoval humanitní větev na Gymnáziu a taky teď studuju na VŠ,ale to hned neznamená že můžu vyvracet fakta a zprávy,které oběhly celý svět(ne jen tento server).Myslím že si o sobě moc myslíš natož aby se někdo snažil ty tvoje fiktivní uvahy vyvrátit.Fakt teď ale nevím,jestli mám věřit světovým médiím nebo tobě(Je to rovný boj).Každý ví,že média se o událostech v Afgánistánu snažila informovat ze strany vhodné pro USA,ale tohle je trochu jiná strana ne?Nebudem se dohadovat,beru tvůj článek v úvahu jako jeden z názorů obyčejných lidí a to jestli seš odborník na média,to je mi celkem jedno.
0/0
12.2.2002 15:47

Blesk

Re: Ten článek je pro mě prostě nevěrohodný
Hrůza, hrůza, hrůza!!! Ani jsem Váš text nedočetl do konce. Jste normální? Není nad čem přemýšlet, co vyvracet. Každý den provedou Američani v Afgánistánu (i jinde) hromadu průserů. Už dávno skončila "kampaň" proti Talibanu, když americké B-52 kobercovými nálety likvidovali civilisty. S vojenskou akcí v Afgánistánu souhlasím, ale to, co provádí Američané teď, je hrůza. Vybombardované kolony civilních vozidel, různé "omyly", dnes a denně. A není to jen teď v Afgánistánu, ale při každé jejich "aktivitě". Např. zásah čínské ambasády v Srbsku, pravidelné úlety v Iráku, atd. Mohl bych psát donekonečna. Je jasné, že při takové akci jsou civilní ztráty nevyhnutelné. Ovšem toto už není žádná vojenská akce. Vychází z cela nepodložených zpráv, jejich informovanost je nulová (vždyť ty blbci ani nevěděli, kde Afgánistán leží, spíš ani nevěděli, že něco takového existuje). Souvisí to s jejich arogancí a samozřejmě, že za to nebude nikdo ani potrestán (jako v případě lanovky v Itálii, jejíž lano přesekla americká stíhačka porušující předpisy a kde zahynulo několik desítek lidí). Pálí na vše, co se hýbe. Dopadnou v Afgánistánu jako všude jinde. Afgánský lid se obrátí proti nim!
0/0
13.2.2002 19:58

inspektor Trachta

Hovno, Hlaváčku, hovno víš
Jak poznáte, můj milý  policejní praktikante, čemu v novinách věřit a čemu ne? Když píšou jak Srbové zřizovali koncentráky a podřezávali Albánce, tak je to prvavda? Když napíšou, že se američtí vojáci chovají jak hovada, tedy pardon, jako vojáci ve válečné akci, tak to pravda není? Vy tam na té vojenské akademii asi budete fakt neuvěřitelně chytří, o tom se civilům ani ve snu nezdá. 
0/0
14.2.2002 13:48

hes

Re: Ten článek je pro mě prostě nevěrohodný
Ano, prepadova komanda vetsinou pristanou vrtulnikem hned u nepratelskych pozic, nejlepe dosedaji primo na nepratelske vojaky, ktere tim zcela paralyzuji. Nasledne za ohlusujiciho HURAAAAA se rozbehnou po okoli a aby to bylo kazdemu jasne, sviti baterkami, svetlomety a hlasite krkaji. Pote se s profesionalnim klidem rozhoduji, kdo je terorista a kdo ne. Kdyz si vsechny dukladne prohlednou, coz muze hodinku i dve trvat, zacnou se zatykanim a ten, kdo se nevzda hned, toho premlouvaji a teprve v krajnim pripade zastreli. Jsou to totiz sami lidumilove, s vysokoskolskym vzdelanim, kteri zabijeni nemaji radi. Nasledne prohlaseni americkych zpravodajskych sluzeb je jiste naprosto verohodne, zatimco tvrzeni obeti je propaganda. Inu, ten kdo rozumi mediim, ma zcela jasno. A budiz tomu tak i v budoucnu, aby nedochazelo k trapnym nedorozumeni. Budiz proto ukotveno jedno zakladni sdelovaci medium pod kontrolou CIA, ktere bude pravdive a s nejcistsimi umylsy informovat cely svet o tom, jaka je pravda.
0/0
14.2.2002 13:55

helen

Re: Ten článek je pro mě prostě nevěrohodný
Tak vazeni.podle meho nazoru je pan Hlavacek jeden z mala lidi,ktery pri cteni novin pouziva zdravy rozum a dokaze si informace seovnat v hlave,coz se o jinych z vas,s prihlednutim na vase reakce,rict neda. a neni dulezite,co vystudoval ani cim je.Dalsi vec je,ze pochopil,proc se vlastne tyto debaty delaji.me osobne napriklad absolutne nezajimaja vecne prekrikovani kdo je komunista a kdo na strane USA.to si laskave usetrte do hospody.Tak sto pro uspejete.to na ci strane stojite je mi naprosto ukradene.to tady nikomu,bohuzel pro nas,nepomuze.takze se s tim smirte a prestante si hrat na velke huby.Radsi hledte poradne premyslet nad tim co ctete a kde to ctete.mozna by nebylo od veci cist toho trosky vic,rika se tomu srovnani.snad se vam rozsiri obzory a priste napisete misto "meli je postrilet hned a byl by pokoj" neco prinosnejsiho.
0/0
14.2.2002 23:20

hacpat

Anebo...
Anebo si mozna nekdo z tech odpornych, drzych Afghancu dovolil rict Amikum svuj nazor na ne...a uz to tu bylo...
0/0
11.2.2002 15:48

dandy

Jsem opravdu velice zvědavý, jak se tento skandál vyřeší. Na rozdíl od jednoho z předchozích přispěvatelů jsem totiž přesvědčen, že to skandál je, protože pokud je mi známo, čerpá MF v těchto případech z ČTK či jiných renomovaných tiskových agentur. Tudíž myslet si, že je to pomlouvačný štěk na velectěné Státy americké, je dost naivní. Nejsem žádný vojenský specialista, ale i tak mi nejde do hlavy, jak to, že stejně rychle a "spolehlivě" zjišťují, kde jsou zašití Tálibové či příslušníci Al Kajdá, si nezjistí, kde jsou naopak místa, kde dochází k odzbrojování těchto zločinců. Podle mne jich bude v Afgánistánu více a bůh žehnej těm, kteří dělají na těchto dalších místech, aby si nějaký mozek ze CIA nevzpoměl či nebyl zaručeně informován, že to či ono místo je hnízdo zločinců. Pak holt se rodinám po zavražděných řekne sorry tady máte pár dolarů a zkuste něco někde ceknout. Pak bude spolupráce s prostými a normálními Afgánci, kterým nikdy nešlo o nic jiného než přežívat, opravdu perfektně klapat. Říct, že je to všechno verbež, která má být smetena z povrchu zemskýho, je názor vysloveně totálních imbecilů. Drtivá většina Afgánců neměla s politikou Talibanu nikdy nic společného a s teroristickou akcí v New Yorku?, no to už vůbec ne. Nedal bych moc za to, že se téměř všichni poprvé seznámili s pojmem USA po prosévání jejich země americkými pumami. Ze začátku jsem byl proti vojenskému zásahu, po jeho spuštění jsem byl realisticky pro úplné dokončení akce. Ale z akcí, jako je tato mi je na zvracení.
0/0
11.2.2002 15:48

lukier

at se nedivi, ze jim padaji mrakodrapy, zas jim to projde a to nastve arabace
 Američany někdo záměrně mylně informoval. "Američané vědí, kdo za to může. Ať je to kdokoli, měl by být popraven." myslim, ze kdyz uz by mel byt nekdo popraven,meli by to byt ti kdo se te akce zucastnili a pracovnici CIA, kteri to zorganizovali. stejne jim to projde, jako vsechno. treba olympiada v sydney. startovali tam zdopovani amici(20 pozitivne dopovanych pred OH), americani odmitaji rict kdo to byl a nic se jim nestane. a to je nespravdlnost jen ve sportu, podivejte se na palestinu......
0/0
11.2.2002 14:40

Honza

Je naco být hrdý!
No nevím, zda na tohldle má být amerika hrdá. Jak se zdá neliší se metody amerických speciálních jednotek od metod Talibanců!
0/0
11.2.2002 14:16

Havran

Meli je postrilet rovnou a byl by klid
0/0
11.2.2002 13:58

vojak

Same protiamericke kecy ...
 
 Je mi z vas spatne, vy hrdinove Sovetskeho svazu.  Jdete si radeji hrat na pisek pred domem a ne tady kecat tyhle protiamericke zvasty.
  Me by spis zajimalo, jak se vybiraji zbrane od Talibancu. Uz vidim ty zastupy lidi, kteri ochotne odevzdavaji sve zbrane... ha ha ha
 Meli je vystrilet vsechny a ty co zajaly, hodit pekne do Indickeho oceanu a byl by pokoj.
0/0
11.2.2002 13:43

Hansen

Re: Same protiamericke kecy ...
Bravo! Jen tak dal! Nemuze byt nic lepsiho, nez kdyz se ukaze ze na strane Ameriky stoji jen totalne vygumovane hlavy, ktere diky svym osobnim mindrakum jen touzi po cizi krvi (nejlepe arabske). Odpurcum postupu USA to jen nahrava do karet - muzou snadno rici, ze cela valka proti teroru je jen planovite vyvrazdovani jineho etnika a s tim pochopitelne nebude zadna soudna vlada sveta souhlasit. Takze "Vojaku" (v boji by ses podelal, to uz je videt na tvem stylu psani) - pokracuj! Delas sice sve veci medvedi sluzbu, ale aspon o tom asi nevis.
0/0
11.2.2002 13:57

vojak

Re: Re: Same protiamericke kecy ...
 
 Myslim, ze nepodelal :-)
 Ale vyvracet ti nic nebudu , muj mily zlaty ...
... jen jedno ano,  nenazyvej me rasistou ... a netrpim mindrakem :-)
 Co je na mem stylu psani ? Pravopisne chyby jsem nenasel ...  pokud to bude tvé přání, můžu psát i háčky a čárky :-)
0/0
12.2.2002 0:16

Blesk

Re: Same protiamericke kecy ...
Do Indického oceánu patříš ty!! Měl by ses léčit. To nejsou protiamerický žvásty, ale krutá pravda o americké "dokonalosti".
0/0
13.2.2002 20:04

hes

Doufam, ze mas alespon ucnak, ty chytraku
Postrilej si radsi svoji rodinu, ty hrdino. Zabijet lidi, o kterych nic nevis, to je asi tvuj konicek.
0/0
14.2.2002 14:02

prap. M. Hlaváček, VA Brno

Aniž bych vybyčil z laskavých mantinelů spekulací,
podotknu, že se domnívám, že takovéto zprávy jsou podobnou tendenční propagandou, jako například informace o koncentračních táborech, do kterých měla Policie ČR svážet zadržené demonstranty a kde je měla několik dní bít do bezvědomí.. Uvidíme, jestli tomu tak je nebo ne - i když nepochybuji, ze i yž se ukáže, že k žádnému podobnému incidentu nedošlo, že to někteří budou hodnotit jako úspěšné utajení ze strany cia, dia nebo třeba světového židovstva (viz debata s panem Kopalem)
0/0
11.2.2002 13:43

CUBA

Hrdinové
Hm, do jeskyní Tora Bora se jim nechtělo. Tak už konečně víme, v čem spočívá jejich hrdinství. Nejlíp střílet na dálku raketama, nebo podřezávat v noci - A že se spletou, stejně jsou to jenom špinaví vousáči, tak co... A pak se všichni Američani diví, proč je ve světě nemají rádi. C.
0/0
11.2.2002 13:35

Silvestr

Re: Hrdinové
To víš, řídili se heslem: Sovětský svaz, náš vzor. I když se občas chovaj jak prasata, tak na rusáky nemaj. Ti vraždili vesele i civilní obyvatelstvo a nikomu to tenkrát nevadilo.
0/0
12.2.2002 13:11

Hansen

Neni to jediny pripad
Staci si vzpomenout na Vietnam a vesnici My-Lai. Americane prohraji nakonec zase valku na domaci fronte, jelikoz se chovaji stejne jako teroriste. Verejne mineni se obrati proti nim a pristi volby vyhraje demokrat, ktery nebude zbytecne cenit zuby, ale vsechny si koupi, jako to udelal Clinton. Po par letech se mozna dozvime pravdu i o utocich na WTC a o celem pozadi mise v Afganistanu. Tak to holt na svete chodi! Nikdy neverte velmocim, vsechny bez vyjimky ucelove lzou a sleduji jen svoje vlastni cile. Rad bych jeste podotknul, ze vzdycky budu davat prednost zapadni civilizaci a Araba na Prazskem hrade bych nerad videl, ale holt Amerika potrebuje obcas skandal, kdyz se chova tak houpe.
0/0
11.2.2002 12:57

ondrej

Odplata
...bude velká!Kdo sází krutost nemůľe sklidit radost
0/0
11.2.2002 12:55

Bohumil Kartous

ekonomická tabulka
Americká vláda zřjmě nemá ujasněný názor na cenu lidského života. Pro pozůstalé lidí zabitých při atentátu na WTC byly vybrány miliony dolarů při akcích demonstrujících jak ohromné solidarity jsou jejich spoluobčané schopni a jak moc si váží lidí, kteří přišli o život. Pozůstalí lidí zabitých americkou armádou v Afgánistánu dostali 1000 dolarů...1000 dolarů. Tedy někteří ostatní se budou muset spokojit s omluvou ve smyslu "jéé asi jsme se spletli".Někteří pak budou muset vzít za vděk tím, že zůstali živí...
  Vyjádřeno srozumitelně v ekonomických termínech: 1 američan je dražší než 1 afgánec. Velmi prosté a, bohužel, v této podobě lidské společnosti pradvdivé. Ne každý národ je G.W.B. tak drahý jako občané vznešeného nadstátu USA.
0/0
11.2.2002 12:50

W. Šumavský

Nebyli to čeští policajti?
Ti přece zajatce mlátit můžou? To všichni slušní čeští občané schvalují. Třeba ti afghánci taky nesouhlasí s globalizací, tak jim to musí někdo vymlátit z hlavy ne?
0/0
11.2.2002 12:48

jiri fridrich

hlazeni
taky mohli mirumilovne afgance hladit, hladit az je vyhladit.......ma pritelkyne dodava, ze ucel sveti prostredky, mohlo umrit vice lidi a nebo by nebyla sposta zivotu zachranena
0/0
11.2.2002 12:47

Drago

poprava
to není bojové komando, ale hnusný prasata ..... !!!!
0/0
11.2.2002 12:43

nigrum

Re: poprava
koukam, ze jak vidis clanek hned vis jestli je to vsechno pravda, nebo ne. Ten Tvuj komentar tedy moc duchaplny nebyl.
0/0
12.2.2002 14:44

Martin

Bushte do nich...
Vůbec nemáte pravdu - američané se přeci nemusí zdržovat při záchraně Afgánců s vyšetřováním. To by celou operaci zdrželo. Navíc, když má teď Bush tak velikánskou podporu obyvatelstva je třeba pokročit dál (nedemokraticky zvolený prezident, který si během prvního měsíce svými prohlášeními znepřátelil celý svět vyhrál jednu bitvu a je najednou skvělý). Ale za opravdu lidskou reakci považuji odškodnění rodit zabitých. Amerika teď udělá vyšetřování, které prokáže léčku cizích sil - nejlépe Al-Kaidy a viník bude přísně potrestán (viz. přeseklé lano lanovky v Itálii americkým letadlem). Ano, Ameriko, jsi náš velký vzor! Zajímalo by mne jen, jak dlouho nám vydržíš. S touto světovou politikou se brzy najde někdo, kdo Ti zasadí velkou ránu! A mám opravdu strach, že to bude brzy a tuším, že jestli se nad sebou USA rychle nezamyslí, nebude tleskat jen Palestina... Bushte do Arabů, bushte do přírody, bushte do zbytků života na zemi... vždyť jedině válkou se dá dosáhnout míru, že? (a máme už dobré příklady - viz. Izrael x Palestina - důkaz, že síla armády opravdu funguje!!!)
0/0
11.2.2002 12:43

Pavel Misík

a co jiné "omyly"
A co jiné omyly Američanů, o kterých už mrtví nemohou mluvit ... V kulturně vyspělých zemích by odstoupil ministr obrany již za podezření z korupce, Amerika ovšem patří k zemím podporujícím násilí a terorismus, k zemím, kde se vše řeší nejlépe střelbou. Nechci strkat Američany do jednoho pytle, ale i řadoví občané by si mohli uvědomit, jestli je jejich fanatická podpora Bushovy vlády na místě.
0/0
11.2.2002 12:14

Daniel

Re: a co jiné
JE NA MISTE !! A VUBEC TO NENI FANATICKA PODPORA. jE VIDET ZE JSI ZDE V AMERICE JESTE NIKDY NEZIL A PROTO TVE NAZORY JSOU MYLNE. JAK VETSINA CESKYCH OBYVATEL.
0/0
11.2.2002 16:27

Freda

Re: Re: a co jiné
Ne, amici nejsou fanatici, jsou to peknzymagori a preju jim, aby na to velmi brzo dojeli. Tam je vymatlanej uplne kazdej. Nejdriv strilej a pak se jdou kouknout, koho to vubec trefili!!!!!! To, co provadej j epeknej hnus. Proc se napr. angazovali, teda neangazovali, ale bombardovali kosovo, proc bombardovali bez ucelu Afganistan, a proc nejdou resit krizi do Cecenska?????? Protoze se bojej!!!!To by jim totiz neproslo. Ono takovejch 23000 jadernejch hlavic je na americany trochu moc!!!:-))) Americani jeste nic nezazili, nevedi, co je to valka na jejich uzemi, kdy jsou bombardovany jejich domovy, to oni neznaj. Jejich historie se datuje od 15. stoleti, co je objevil Kolumbus. Nevedi, co je to svetova valka, ale asi to brzy na sve kuzi poznaj!! Dobre jim tak, ne nadarmo se rika, kdo cim zachazi, tim taky schazi!!!
0/0
12.2.2002 12:33

heretik

lstiví Afghánci lžou, takto by se náš velký vzor určitě nechoval
0/0
11.2.2002 12:12

bárbr

Re: jsem klidný
souhlas....pokud událost bude vyšetřovat harmon raab z JAGu,jistě se dozvíme pravdu,navíc harm během vyšetřování jistě zneškodní někoplik teroristických buněk.
0/0
11.2.2002 13:02





Najdete na iDNES.cz