Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo padá, blesklo mi hlavou

Ve svých osmadvaceti letech jsem měla poprvé skutečný a obrovský strach o život. Byla jsem jednou z cestujících úterního letu airbusu Českých aerolinií z New Yorku do Prahy. Pohodový let vystřídala před osmou ráno nad Británií hrůza. Přišel prudký pád. Obrovitý airbus se propadl a pak sebou zase trhnul lehce vzhůru. Trvalo to pár vteřin, možná minutu. Nevím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirka S. Plzeň

Já nevím, ale asi dost lidí se nudí:-)))
Čtu si tu reakce lidí a divím se, proč tolik zloby nad jedním článkem, který pouze popisoval, co se stalo v jednom letadle...Myslím, že novinařina,  ta neprofesionální je od toho, abychom si sdělovali dojmy apod..Samozřejmě ta profesionální je o něčem úplně jiném...No, asi se spousta lidí nudí, už aby tu byly volby:-)))))))))))
0/0
7.2.2002 15:26

karel

mne to teda zajimave pripada
urcite zajimavejsi nez kecy o tom co se stalo v kambodze nebo nejake jine dire. srovnavani s bleskem je taky uhozene, protoze situace byla popsana pomerne racionalne, blesk by napsal ze letadlo se trikrat zarylo do zeme a ze za to muze ET. ja bych si patrne do textilu usadil nehezky bobek, vetsina z chytrych komentatoru zde take.
0/0
7.2.2002 9:40

Koudelka

To uz vazen nemate o cem psat???
Horsi nez Super!!!!!!!! Venovat cas a prostor vypraveni jakesi panicky, se kterou se trochu vice zhouplo letadlo a ona se tu ojetim rozplyva jako v napinavem thrileru z Hollywoodu. Je mi z Vas smutno a doufam ze autorka z toho nema rozhozene zivotni cykly. Takovy zazitek.....zhouplo se letadlo. To muim jeste alepson petkrat zopakovat zenskym v konzumu.
0/0
7.2.2002 9:21

Petr

Re: To uz vazen nemate o cem psat???
Koudelko, Koudelko, jsi nejakej vostrej. Asi ten co kdyby tam sedel by nejvic rval a mel nejvetsi bobek v kalhotech,vid?
0/0
7.2.2002 9:47

PC

Re: To uz vazen nemate o cem psat???
Jses vul...A uvedom si, zenske, vetsinou jsou take lidi
0/0
7.2.2002 11:14

Juras

A z MFDnes se zrodil SuperBlesk!
:-)))
0/0
7.2.2002 8:52

Karel

Co takhle založot speciální noviny,
0/0
7.2.2002 8:40

error

clanek
tak jsem si prave vzpomnel, jak mne maminka jednou vezla v kocarku okolo pole, ptacci zpivali a najednou, jaky des, neco nad nami preletlo a na me krajkove perince se objevil hnusny flek neurcite barvy. teprve v tu chvili jsem si uvedomil, jak nebezpecne je jezdit kocarkem okolo pole, jak často davam svuj zivot vsanc.
dekuji vam za pozornost
0/0
7.2.2002 7:27

error

Re: clanek
jeste jsem chtel dodat nadpis meho predchoziho prispevku:
 
"Hovno pada, blesklo mi hlavou"
0/0
7.2.2002 7:28

Juras

Re: clanek
Jště že máš tak duchaplnou maminku, která kočárek nenechala převážit, udržela ho a ty ses nevysypal do škarpy ;-)
0/0
7.2.2002 8:55

petr

proc ten clanek?
....hmm, take ja mam uz 23 let letani jako sve hobby, ale smysl clanku jsem, proc byl napsan,jsem nepochopil. Tak jako auta pri jizde vjedou do diry, tak se obcas letadlo v povetri zhoupne. Na tom neni nic divneho. Asi za takove clanky dobre plati.
0/0
7.2.2002 7:05

comment

Re: proc ten clanek?
Anžto noviny vycházejí každý den, smyslem článku bylo noviny naplnit (čímkoliv, včetně podobných banalit). Asi zítra zavolám do radeakce a popíšu jim, že když jsem šel do práce, zvrkla se mi noha, ale já jsem to bezpečně zvládl a rozhodl jsem se tedy, že do práce budu chodit i dál.
0/0
7.2.2002 7:22

PC

Re: proc ten clanek?
Ja tam v Cesku porad jeste komunisticka diktatura? Nemuze napsat clovek, co chce?  A jestli ta holka za ten clanek dostala $1000000??? Ja ji to preju....
0/0
7.2.2002 11:19

Věra

Re: proc ten clanek?
Petre. Vis, ja jeste nikdy neletela a uz jsem "letita". A reknu ti, me se tohle stat - bez vysvetleni... tak jsem na tom hur nez-li ta novinarka... Kdyby pred kazdym letemm informovali cestujici, ze je mozne se dostat do turbulence, a co to obnasi - prosim, ale z niceho nic... ta zena byla jeste velmi srdnata... Me rikal jeden namornik, ze vzdy, kdyz leti, tak se podiva ne kridlo, jestli mu tam sedi jeho andelicek. A kdyz je tam - tak je klidny...
0/0
15.4.2002 10:02

Josef

K clanku
Protoze se letanim zivim nejaky ten rok a mam naletano pres sest tisic hodin, snad muzu napsat svuj nazor. Takova situace, kdy se letadlo dostane do tzv. ciste turbulence, ktera neni predpovidana ani hlasena, neni jednoducha. Ja si myslim, ze autorka situaci v clanku popsala velmi dobre a poutave. Presne tak to totiz, panove, byva. Velmi dulezita je bezprostredni reakce posadky. A ta, jak bylo uvedeno, byla vyborna. Ja si myslim, ze posadka CSA predvedla velmi dobrou a koordinovanou praci. P.S.: a to neni propagace CSA, ja letam u zcela jine firmy. Josef Kucera
0/0
6.2.2002 23:50

dawson

Re: K clanku
Souhlasim, posadka urcite odvedla dobrou praci. Ale ta slecna nebo pani co tento clanek napsala ? Existuje pro to krasne slovo, uplne sproste se zaprodala. Fujjj a hnusss. Tato zeme ma sanci se zmenit, ale nesmime zustat pouze u politiku, ale musime zacit sami u sebe. Pokud se pisatelka nechce priste sama ztrapnit, at napise, ze jsou to ciste jeji subjektivni pocity, jinak to hodne smrdi odevzdanim racionalniho novinarskeho ducha penezum a to je hodne smutne. Doufam, ze se aspon trosku zastydi, ani na sklenicku bych ji za to nepozval. Fuj
0/0
7.2.2002 1:02

dawson

Re: Re: K clanku
Fuj tajxl, ted jsem si teprve precetl zbyle prispevky a teprve nyni jsem si uvedomil, jak jsem se MOHL splest. Hmm urcite ten prispevek psal nekdo, kdo v tom letadle byl nebo si to pouze vymysleli trapni admini a prispevkari teto stranky, aby si zvysili navstevnost a tim padem i penizky do vlastni kapsi ? Ja si myslim, ze nikdo normalni, by takto stupidni clanek nenapsal. A taky uz nejakou dobu letam.
0/0
7.2.2002 1:09

PC

Re: Re: Re: K clanku
Co napsala tak stupidniho????
0/0
7.2.2002 5:07

Věra

Re: K clanku
Josefe - jsi velmi racoionalni a uznavas reakce te zeny... A vzdy nez sednes do era, tak si v duchu rekni - " s pomoci Bozi ", nebot vez - ze s jeho pomoci nezustava nikdy a nic nedokonceno - tedy ani tvuj let nebude nedokoncen. Je to pravdive a funguje to bezpecne.. jen to vyzkousej...
0/0
15.4.2002 10:05

Dude

Vykladat o tom doma muzes, do redakce priste nevolej...
0/0
6.2.2002 23:07

PC

Re:
Dude, proc jses tak ostrej? Ja se vcera ocitl mezi dvema nakladaky na dalnici a vsichni jsme museli prudce brzdit, kvuli nejake slepici :)) Reknu ti, ze jsem mel takove pocity jako v letadle priturbulenci...a nikdo me kafe neprinesl... Proc nemuze clovek (zenska) popsat sve pocity? Ja to taky zazil... opravdu je to dost na nervy ...
0/0
7.2.2002 11:25

Dude

Re: Re:
...nikdo ti kafe neprinesl a proto te taky nikdo nepolil a neznicil ti nadhernou stribrite sedou (ted uz kompletne hnedou) kasmirovou salu :-) A jestli teda ta situace na dalnici byla podobna, zavolej do novin...
0/0
7.2.2002 12:28

Ja IV

A co auto...?
Nejaky ten patek uz litam, ale aby za me pri kazde neprijemnosti vypadl referat ve formatu A4, to me jeste nenapadlo. PS: Statisticky vzato a vlastnim zivotem potvrzeno, ona cloveku nekdy ztrata sedadla pri prudkem brzdeni v aute, zase nejakej "vul" nemohl pockat, prinese dost podobne vzruso.
0/0
6.2.2002 23:02

Komi Posto

Letadla
Letadla muzou letat i bez spousty motoru. A v pripade uplneho vysazeni je tu nadeje -- rekord je prezit volny pad z 10km (tusim, ze to je ta jugoslavska letuska).
0/0
6.2.2002 22:39

Dasa Kotilova

Turbulence letadla OK 050
Jsem rada, ze vse tak dobre dopadlo a nikdo nebyl zraneny.Posadku letadla jsem poznala prave z letu ze dne 4.unora 2002 z Prahy do New Yorku a byla skvela.
bydliste:McLean,Virginie 22102
0/0
6.2.2002 22:26

LokoN

Ach jo
No OK, ja letadlem nelitam, nic takovyho sem nezazil, ale tenhle text je desnej =) Uplne mi to pripomina gympl, kdyz se psaly slohovky, nektery se cetly nahlas a ja musel pretrpet stylizovany kecy nekterych spoluzacek. Oh jak byla autorka preqapena ze sve schopnosti racionalne myslet. Oh, Boze, znicena kasmirova sala, kdysi tak krasne stribrite seda.... A zejmena ono davani sveho zivota v sanc pri kazdem nastupu do letadla. Jsem tak vydeseny, nevim jestli vubec budu dnes schopen usnout, vzdyt co kdyz mi treba zapadne jazyk a ja uz nevstanu! Vzdy kdy uleham, davam svuj zivot v sanc =)) holt krize, co zitra? Dozvim se jak se s rtenkou od Revlona konecne citi svou a in?
0/0
6.2.2002 22:20

Frank; USA

Re: Ach jo
Když se ti to nelíbí tak to nečti. Proč si děláš srandu z takového zážitku. Kdyby si to prožil tak by se ti 14 dní klepala prdel ty frajírku jeden. Právě proto, že si to nikdy nezažil tak o tom nemáš co kecat. Představ si, že jsi x metrů nad zemským povrchem a najednou letadlo vletí do vzduchové turbulence. Nikdy nedokážeš předvídat, co v takové situaci budeš dělat dokud to nezažiješ, autorka prostě prožívala to, co popsala atd. Měla odvahu to zveřejnit a podělit se o to. Lidi, co tam byli s ní tak jí rozumí a nejsou zvědaví na ty tvoje kecy. Až si to prožiješ (ba i několikrát) tak se můžeš vyjadřovat, ale do té doby buď zticha, šoupej nohama anebo klikni miší na jiný odkaz, když tě to tak vyvedlo z míry. 
0/0
6.2.2002 22:34

Honza

Re: Re: Ach jo
Franku nech si keci na koledu.  Ten kdo ten prispevek napsal v tom letadle vubec nesedel.   Je to kyc prvniho kalibru.  Absolutne souhlasim Lonechem,ci jak se jmenuje.
0/0
6.2.2002 22:51

LokoN

Re: Re: Ach jo
Franku, kdyz uz pises, zkus u toho myslet. Kdyz se prece cloveku neco nelibi tak to nema cist. Hm, ale zjistim ze se mi to nelibi kdyz to neprectu? A muj prispevek se ti asi taky nelibil a presto jsi ho cetl, dokonce na nej reagoval.... Hlavne ze na tvoje kecy jsou zvedavi vsichni, ty frajirku jeden =) A vyjadrovat se muzu i k vecem ktery sem nezazil, jakkoliv sem kritizoval zejmena stupiditu textu, tam zadnej prozitek asi ani byt nemuze.
0/0
7.2.2002 3:10

pavlicekk

Re: Re: Re: Ach jo
Ty jsi ale opravdu velký blb
0/0
7.2.2002 7:54

pavlicekk

Re: Re: Re: Re: Ach jo
To bylo míněbo na lokona
0/0
7.2.2002 7:55

Tomas

Re: Ach jo
LokoN: Stoprocentní souhlas. Vůbec jsem nevěřil vlastním očím, co to čtu. Ale na pobavení dobrý...
0/0
6.2.2002 22:43

Martin

Re: Ach jo
No nechtěl bych v tom letadle sedět, Lokone, ale tvůj příspěvek je vážně vtipný :)
0/0
6.2.2002 23:05

Eva

Re: Ach jo
Mily Lokone,
zrejme prave proto, ze necestujes, je ti tento prispevek zcela cizi. Az jednou budes v letadle nad oceanem nekolik hodin, urcite budes svou turbulenci prozivat jinak. Pak se mozna budes chtit podelit o sve pocity s dalsimi lidmi. Otazkou je, jsi toho schopen?
0/0
7.2.2002 0:49

LokoN

Re: Re: Ach jo
Mila Evo, neni mi cizi pocit strachu z pripadne katastrofy atd, to co sem komentoval byla kycovita forma jakou byl text napsan. Nemyslim si, ze by traumaticky zazitek opravnoval cloveka psat do "novin" text na urovni 16ti lete naivky. A vubec, kolik leti denne dopravnich letadel? Kolik z nich se dostane do turbulence? A vzdycky se z toho dela takova udalost? Nebo me to ma zajimat protoze to bylo Ceske letadlo? Proste krize clanek....
0/0
7.2.2002 2:59

PC

Re: Re: Re: Ach jo
Proc se o turbulenci nemuze napsat clanek? Az to nekoho bude zajimat, tak popisu, jak jsem se loucil se zivotem kdyz moje auto na preplnene dalnici dostalo smyk.... jeste po 12 letech se nekdy probouzim zdesenim a dekuju, ze jeste ziju.... Take jsem pred 5 lety pracoval v WTC, kdyz jsem se koukal z okna kancelare a dole videl to mraveniste, tak jsem si casto rikal, co by se stalo, kdyby zacalo horet...Jenom ta myslenka me zdesila.... A to same se sami sebe ptali lide, kteri tam po sve otazce uhoreli, nebo byli rozmackani... Kdyz jsem jezdil ve vlaku kazdy den, tak jsem netusil, ze vydavam vsanc svuj zivot. Nikdy bych si nemohl pomyslet, ze se clovek muze ve vlaku utopit....  A takova turbulence pro nekoho muze byt strasny zazitek (protoze to strasne je) jako treba pro male dite, kdyz se na poli zacne hybat strasak na ptaky...
0/0
7.2.2002 5:21

PC

Re: Ach jo
At ten clanek napsal kdokoliv, byl poutave napsan...
 
A komu se to nelibi, at si cosi polibi..:)
0/0
7.2.2002 5:10

Mike_USA

Re: Prijemne to neni..
Prijemne velke vzdusne diry nejsou,ja jsem tech vekych zazil asi 5 za roky letani.Nejhorsi ale je,ze lide nejsou pripoutani jak sedi v sedadlech a pak se divi.Taky lidi si berou do letadla vse co mohou a pri velke vzdusne dire vse jen na lidi pada co neni pod sedadly.Pred par lety Japonske letadlo B747 u Hawajskych ostrovu chytlo take velkou diru a jeden japonec ktery nemel zapnuty pas zemrel,protoze si zlomil vaz narazem do stropu letadla. Letani je nejbezpecnejsi cestovani,ale nic neni perfektivni. Mike
0/0
11.2.2002 1:31





Najdete na iDNES.cz