Diskuze

Mlha a nehody ucpaly tah Moravou

Série hromadných nehod, při nichž havarovalo na třicet aut, blokovala celé dopoledne dálnici mezi Olomoucí a Prostějovem. Potíže odstartoval ráno kamion s přívěsem, který zatarasil zúženou vozovku při výjezdu z Olomouce, kde se staví obchvat města. Pak už se nehody začaly vršit jedna za druhou. Dálnice je po pěti hodinách opět průjezdná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepik

5. 2. 2002 14:57
Hovada
Vubec se nedivim, že se tyhle bouračky stávaji a staly se i dneska. Včera jsem jel po dálnici směrem z Brna na Vyškov, mlha jako kráva a ty hovada si to valej kilo a víc, hlava nehlava. Nebylo vidět na víc jak 20 metrů. U nás by se taky měla zavést maximální rychlost 50 km/h, jako tomu je třeba v Německu. Nebo trestat takovýhle parchanty, kteří sou nezodpovědní nejen k sobě, ale hlavně vůči těm ostatním!!!
0 0
možnosti

Havala

5. 2. 2002 14:21
Kontrola na silnicích
Policie se vymlouvá, že nemá techniku na kontrolu nákladních aut, která nejvíce ničí povrch silnic (vyjeté koleje). Z větší části jsou způsobeny rychle jedoucími, přetíženými náklaďáky. Kontrolovat váhu auta je možná problém, ale kontrolovat rychlost nákladních aut je velmi snadné, ta je maximálně 80 km/h. Každé nákladní auto nad určitou váhu musí mít tachograf. Např. v Rakousku je praxe taková, že na hranicích si policista vyžádá záznam s tachografu a pokud vidí, že vozidlo překročilo maximální rychlost následuje pokuta, která je pro českého řidiče dostatečná, aby příště dodržoval pravidla. Pokud policie bude mít snahu může "magory" ženoucí po dálnici náklaďáky rychlostí 120 km/h umravnit. Stačí obejít parkoviště a zkontrolovat tachografy. Snad je to pro naši policie odborně zvládnutelné. Také by pomohlo přenést část pokuty na provozovatele, aby si sám hlídal jak rychle jeho řidiči jezdí.
0 0
možnosti

Neal

5. 2. 2002 12:47
a kolik stojí jeden lidský život?
0 0
možnosti

Dan

5. 2. 2002 12:47
Dálnice to nevyřeší
Dálnice nic neřeší pokud většina "borců" za volantem se v mlze řítí hlava nehlava. Pak to dopadá jako dnes (a to dopadlo ještě docela dobře). Pravděpodobně by pomohly až co nejtvrdší sankce, jako proti cvokům v rychlých autech, kteří kvůli pár minutám neriskují zabít kohokoliv. a také proti přetíženým kamionům, které dokáží zničit novou silnici do půl roku.
0 0
možnosti

sarula

5. 2. 2002 13:12
Re: Dálnice to nevyřeší
Pokud se nebude kontrolovat vytíženost kamiónů, tak jdou všechny naše silnice postupně do háje. A že na špatné silnici je větší počet nehod, to je jasné každému.
K rychlé jízdě v mlze ovšem není co dodat. To pak nestačí nikdo včas ubrzdit
0 0
možnosti

David

5. 2. 2002 12:32
Takove budovani dalnice stoji uplne za pendrek
Timto mistem uz projizdim posledni 2 roky kazdej tyden dvakrat a je neuveritelny, ze po celou tuto dobu tam je v jednom nebo druhym smeru uzavirka. Nebo snad platime dalnicni poplatky za to abychom jezdili v jednom smeru. Kolik z nas uz se nekolikrat setkalo s uzavrenou dalnici v jednom smeru, na ktere se nedelo vubec, ale vubec nic!!! Chapu, ze kdyz se stavi dalnicni obchvat, tak jsou nutna jista omezeni v dobrave, ale nechapu proc jedno uplne bezne mimourovnove krizeni se musi budovat tak nekonecne dlouho a to tam jeste zdaleka nejsou hotovi. A protoze pres tuto uzavirku jezdim kazdej tyden do Rakouska, hned muzu videt rozdil mezi tim jak probihaji uzavirky v Rakousku a u Nas.... Vsude bilboardy s omluvou za zpomaleny provoz, hemzi se to tam technikou a lidma. Podotykam, ze dalnicni poplatky 1000ATS/rok jsou vzhledem k tamnimu prumernemu prijmu obyvatelstva naprosto srovnatelne s temi nasimi. Takze vazena realizacni firmo spolu s objednatelem (Reditelstvi silnic a dalnic): Vase prace stoji za pendrek, co se tempa tyka!!! Za tu dnesni nehodu muzete vy!!! Zajimalo by me, jestli ta firma mela tady na tuto stavbu zpracovan technologicky projekt praci....., protoze podle me je tu zasadni problem s koordinaci provadenych praci. Jinak by to nemohlo trvat tak dlouho!!!
0 0
možnosti

Pavel

5. 2. 2002 15:19
Re: Takove budovani dalnice stoji uplne za pendrek
Holt hanácká rozvážnost!
0 0
možnosti

David

5. 2. 2002 12:19
Reditelstvi dalnic stoji za hovno!!!
Timto mistem uz projizdim posledni 2 roky kazdej tyden dvakrat a je neuveritelny, ze po celou tuto dobu tam je v jednom nebo druhym smeru uzavirka. Nebo snad platime dalnicni poplatky za to abychom jezdili v jednom smeru. Kolik z nas uz se nekolikrat setkalo s uzavrenou dalnici v jednom smeru, na ktere se nedelo vubec, ale vubec nic!!! Chapu, ze kdyz se stavi dalnicni obchvat, tak jsou nutna jista omezeni v dobrave, ale nechapu proc jedno uplne bezne mimourovnove krizeni se musi budovat tak nekonecne dlouho a to tam jeste zdaleka nejsou hotovi. A protoze pres tuto uzavirku jezdim kazdej tyden do Rakouska, hned muzu videt rozdil mezi tim jak probihaji uzavirky v Rakousku a u Nas.... Vsude bilboardy s omluvou za zpomaleny provoz, hemzi se to tam technikou a lidma. Podotykam, ze dalnicni poplatky 1000ATS/rok jsou vzhledem k tamnimu prumernemu prijmu obyvatelstva naprosto srovnatelne s temi nasimi. Takze vazena realizacni firmo spolu s objednatelem (Reditelstvi silnic a dalnic): Vase prace stoji za pendrek, co se tempa tyka!!! Za tu dnesni nehodu muzete vy!!!
0 0
možnosti

S. Gross

5. 2. 2002 11:19
Viem
1km nove dalnice pry stoji 1,5 mil.-3 mil Kc.
0 0
možnosti

XXX

5. 2. 2002 11:52
Re: Viem
Tak to sakra pritlac!
0 0
možnosti

petrov

5. 2. 2002 10:21
Nutná dálnice
Toto je sice jenom souhra náhod, ale v době kdy doprava na této cestě rok od roku stoupá je jisté, že se musí co nejrychleji začít stavět dálnice až do Ostravy. Bez této dálnice je stále celá Severní Morava odříznutá od zbytku republiky. Všichni kdo touto cestou jezdí ví, že k odříznutí od okolního světa stačí prosté zatopení jednoho jediného železničního podjezdu. 
0 0
možnosti

Poli...

5. 2. 2002 10:54
Re: Nutná dálnice
To je pravda, ale řidiči by měli jezdit podle stavu vozovky!!!!!
0 0
možnosti