Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká televize chystá boj proti neplatičům

Česká televize hodlá mnohem razantněji zakročit proti neplatičům koncesionářských poplatků a plánuje dokonce nasazení takřka špionážní techniky. Záleží už jen na parlamentu, jestli po ulicích začnou jezdit auta se speciálními přístroji, které dokážou i na velkou vzdálenost lokalizovat zapnutý televizor. A zda budou po domech chodit lidé s přenosnými detektory a zjišťovat, ve kterém bytě se na televizi dívá "černý" divák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

USAma

Práskačka Dubová na hrad!
Česká televize se stala jedním z hlavních nástrojů současného českého Havlova fašismu. Počínaje kauzou Bartončík v roce 1990, konče fašistickým pučem v loňském roce. Placení tzv. televizního poplatku není nic jiného, než odevzdávání úplatku této fašistické mafii. Včetně neofašistické bojůvky nazvané "Člověk v tísni". Tak na takové svinstvo dobrovolně přispívat nebudu. Soudružka Eva Dubová, bývalá sekretářka Havlova Goebelse Mathého práskala Stb už za komunistů, dnes má dělat šéfovou televizního bonzokomanda. Vzhledem ke svým zkušenostem je asi nepostradatelná.
0/0
30.1.2002 9:45

Míla

Pokuty
Pan Krauz na Frekvenci 1 řekl: Než vymýšlet, jak chytnout černého posluchače, je lepší uzákonit, že ten kdo jím ho udá dostane 5 tis.Kč. A to jich bude.My jsme národ, kde se nic neutají a všechno se vykecá a natož za peníze!
0/0
30.1.2002 9:41

Miroslav Hovado

Televize chystá boj proti neplatičům
Praha byla vždycky stát ve státě a česká televize je v Praze,je fakt , že televize prachy potřebuje , ale když pan Balvin říká , že by mohl dát 13. a 14. plat ,tak je zase papežtější než papež , zachvíli se bude vybírat na veř. WC 50,- kč a cizinci budou platit 500,- Kč za vysrání.
0/0
28.1.2002 3:09

F. Jakubec

TV. poplatky (otres!)
Zil jsem rok v Cesku.Za Czech TV a to kteroukoli,, bych nezaplatil ani haler. Programy zoufale a kdyz je neco co stoji za podivanou tak je k tomu tak otresny preklad, ze se na to stejne neda DIVAT. Tak za co ti debilove vcetne Ceske vlady chcou poplatky???? Doma mam TV zdarma a nikoho ani nenapadne chtit poplatky. Pokud Ceska televize vysila neco do eteru, je to jeji problem. Ja prece mohu mit TV a srat na Ceske programy, tak za co bych mel platit??? To uz se zase vracite k BOLSEVISMU???? Z jakeho duvodu si me nekdo dovoli uctovat za neco o co jsem ho nezadal. Pokud chcou aby lide, kteri snesou porady Ceske TV platili, tak at vysilaji kodovany program daji svym divakum dekodovaci masiny a pak je mohou uctovat. Jinak je to GRATIS, vazeni panove od CTV a Idiotske vlady.!!! Capis!?! Ja to rikam uz leta, ze Ceske zakony stoji za hovno a netvrdim to jen ja. Ta spiclovaci auta uz pouzivali Gestapaci, nic noveho pod sluncem! :-)))))
0/0
26.1.2002 2:23

Juras

Zvěrské nápady
Rád bych v této souvislosti připomněl, že jakkoliv se někomu nápad popisovaný v článku zdá zvěrský, není to nic proti tomu, co požadoval úplatný (ad kauza Sazka) Dušan Chmelíček. Ten plánoval prosadit, aby povinnost platit koncesionářské poplatky měl každý (nebo snad každá domácnost?), platit by je nemusel pouze ten, který by dokázal, že nemá televizor. Představte si, co to před panem Hodačem v České televizi ředitelovalo za lumpa a všiváka!
0/0
25.1.2002 22:13

Pluton

Re: Zvěrské nápady
No pockejte, to nemuselo byt preci nutne zalozeny na nejakym 'vsivackym' zajmu. Osobne si taky myslim, ze vybirat poplatek tak jak se vybira je blbost. Jednak je z vlastnictvi TV - tedy plati se bez toho aby clovek za poplatek neco dostal. Mas tv, zaplat. Nemas, neplat. Jestli koukas na CT je putna. Takze je to vicemene dan aplikovana na cast obyvatelstva. Domacnost je pritom subjekt dot tezko pravne podchytitelny a je otazkou proc zrovna jednoclenna domacnost ma za jednu TV platit stejne jako osmiclenna domacnost s 5 prijimaci. Proste cely je to postaveny na podivnych zakladech. Mnohem logictejsi by mi prislo - kdyz uz je to dan, aby ji platil kazdy clovek. Pochopitelne v rozumne vysi-tak aby to dalo stejnou sumu penez jako soucasny model. Moznost pro ty ktery snad TV opravu nesleduji - dane se muzete zbavit cestnym prohlasenim. Tenhle zpusob placeni by zadnou vetsi zatez obyvatelstvu nezpusobil, bylo by jasny ze jde o dan a ne o neco co stat vlastne jakoby ani nechce - a ze si tim lidi platej za program ktery snad sleduji ci co, a na druhou stranu neplatici by se stali meplatici dani a tak y se proti nim taky postupovalo. Nevidel bych problem. Ovsem je tu jeste jedna vec - proc za verejnopravni TV platit, kdyz jako stat (=obyvatele, my vsichni), mame komercni licence, ktery muzeme pronajimat a z nich si svoje verejnopravni vysilani financovat. Zjednodusene - kdyz si Zelezny dela hrubou komerci s vyuziim licence ktera je nas vsech, at nam za ni zaplati. Proc ji ma zadarmo, zatimco mi si musime platit konces. poplatky ? ;-)
0/0
27.1.2002 16:31

Juras

Nahlášení televizoru
Nahlášení televizoru České poště je pěkný humus. Proto jsem to neudělal a porušuji tak zákon. Koncesionářské poplatky platím přímo na účet České televizi (pokud to chce někdo dělat taky tak, vyjednejte si to s nimi, osvědčil se mi emailový styk). Zaujala mě zmínka o tom, že mohu být pokutován Částkou až 10000,- Kč za nepřihlášení televize. Zajímalo by mě, jak to chtějí dokázat, že televizní přístroj vlastním :-)) A i kdyby se jim to podařilo, očekávám, že se mě zastane Václav Havel, protože porušuji pouze literu zákona, nikoliv ducha, což mohu dokázat výpisem z účtu (za leden 2002 jsem dokonce zaplatil dvakrát, protože jsem včas nezrušil staré SIPO).
0/0
25.1.2002 22:09

Pluton

Re: Nahlášení televizoru
Myslim ze se vas VH ani nebude muset zastavat, pac zpusob placeni prostrednictvim posty uzakonen neni (teda doufam ze se nepletu). A i kdyby byl, tak duchem zakona muzete u soudu argumentovat sam, vzhledem k tomu ze jeho cilem je opravdup pouze to aby jte za TV zaplatil, myslim ze odejdete jako vitez. Ovsem nadruhou stranu pochybuju, ze by vas za to nekdo dal k soudu. Shrnuto podtrzeno, muzete byt v klidu. A dokonce se me tahle myslenka libi, asi zkusim platit ty poplatky taky primo na ucet. Jdu to zkusit vykomunikovat s CT :-)
0/0
27.1.2002 16:11

Karol Drobkowicz

TEDA NA 13 a 14 PLATY JIM PŘISPÍVAT NEBUDU !!!
Za ty SRAČKY v ČT (N@VA není lepší) jim platit nebudu !!! No a ještě GŘ. vybleje, že to je na jejich 13-14 platy. Kdyby to hovado alespoň tvrdilo, že je to na zkvalitnění programů ... Jo a špehování ??? Jednoduchá rovnice: 1-2 dni vyhledávací auto + aspoň 2 špioni + spousty dokazovacího materiálu = CENA ??? A na druhé straně pokuta POUHÝCH 10.000,- !!! Ať počítám jak počítám "PLATIČI" ze svých 75,- ještě tuto "ŠPIONÁŽNÍ HRU NA SCHOVÁVANOU" doplatí ...
0/0
25.1.2002 16:07

Franta7

Technicky zaměřit TV nelze !!!!
Jsem VŠ technik.A říkám že technicky nelze na dálku zjistit kdo má zaplou televizi. Jestli mají super citlivé přístroje které detekují na dálku magnetické pole cívek obrazovky(to je stejně nepravděpodobné) , tak obrazovkou může být monitor k počítači. Prostě to nemůžou zjistit!
0/0
25.1.2002 15:52

Ondřej

Re: Technicky zaměřit TV nelze !!!!
A nemá náhodou ten PC monitor poněkud odlišné frekvence rozkladů, co ? Nemyslím si, že lze udělat tak kategorický soud bez jediné znalosti této problematiky.
0/0
25.1.2002 22:19

Snehulak

Re: Re: Technicky zaměřit TV nelze !!!!
Ja teda nevim jak to budou technicky delat, ale ja bych sel cestou nejmensiho odporu. Proste bych tim autem prijel vecer na sidliste a podle blikani v okne bych celkem spolehlive urcil kdo se zrovna kouka na tv.. Zadnou slozitou zamerovaci a spionazni techniku myslim neni potreba. Mozna bych to CT mohl poradit, nez si ji zakoupi :-)))
0/0
27.1.2002 16:37

Honza z Brna

Poplatka za TV
Až nebudou v ČT bloky reklam na vložky, prací prášky, jogurty, diety a pod. rád jim zaplatím. Buď budou přijímat prachy za reklamu (stejně ji jako koncový spotřebitel zaplatíme v ceně výrobku) nebo koncesionářský poplatek. Brát obojí dohromady jen ve prospěch ČT je svinstvo. P.S. od kdy má rok 14 výplatních měsíců?
0/0
25.1.2002 14:57

Snehulak

Re: Poplatka za TV
Neblaznete, koncesionarsky poplatky jsou takovy jaky jsou jenom diky tomu ze nejsou jedinym prijmem. Pokud zrusite reklamu uplne, museli by jsme si na provoz priplatit. I tak je CT v reklamach limitovana oproti komercnim TV docela dost. V cem spatrujete svinstvo ???
0/0
25.1.2002 16:04

Vojta

Poplatky se platiti mají
Na druhou stranu mi ale auta za miliony, která mají vychytat lidi, neplatící 75 Kč připadá jako Kocourkov. Jako technikovi měl to ale zároveň připadá, že to patří do kategorie indikátorů atomové elektrické energie v Rakousku. Televizor samozřejmě vyzařuje, ale zrovna tak vyzařuje monitor počítače, mikrovlnka apod. Něco se naměří, ale postavte se před činžák, kde bydlí stovky rodin !!!. Přeci administrativní metody - máš společnou anténu, kabelovku a neplatíš poplatky, máš na střeše anténu a neplatíš poplatky jsu přeci jednoduché a jasné. Už jenom čekám, až přijde rozhlas s něčím podobným.
0/0
25.1.2002 14:55

geroc

Poplatky
V první řadě si myslím že v ČT by měla proběhnout velmi, ale opravdu velmi hluboká kontrola účetnictví a finacování. Za druhé by se měli přísně oddělit koncesionářské poplatky od ostatních financí. Za třetí by měla fungovat nezávislá laická kontrola koncesionářských peněz.
0/0
25.1.2002 14:10

Snehulak

Re: Poplatky
Audit probehl nedavno. Dalsi podobna sranda by byla za dalsich par desitek milionu. Jak by mely byt ty poplatky oddeleny ? Jako ze by se mely pouzivat na neco jinyho nez prijmy z reklamy ?? A na co pouzit reklamu a na co poplatky ? K cemu by ta komplikace byla vlastne dobra ? :-))) Laicka kontrola - co by kontrolovala ? Jak se penize vybiraj, kolik jich do CT dojde, na co se pouziji, nebo co? A co by ta kontrola mela za ucel, tohle vsechno se da odborne, nelaicky zkontrolovat v ucetnictvi :-)))
0/0
25.1.2002 14:41

Juras

Re: Re: Poplatky
Audit že proběhl? Ano, ale s jakým výsledkem? V prvé řadě konstatoval, že nebylo možné nalézt některé dokumenty (asi díky Paluskově úřadování). Tou kontrolou účetnictví bylo možná myšleno vyšetřování zákulisních rejdů v České televizi, ne audit firmy, kterou si platí sama Česká televize.
0/0
25.1.2002 22:01

Nemelhobe Antonín, Brno

Televize si neváží platičů.
Zakládám odbory majitelů nemovitostí. Není nutné, aby mi někdo cizí běhal po sklepích, půdách a střeše atp. Již se mi to stalo. Bohužel mám obavu, že příště na to bude mít i oprávnění. Všichni ti, co máte podobné zážitky se přihlaste na nemel@volny.cz Česká televize by si měla více vážit svých platičů. Jedou za rok něco pro ně udělat, ptát se jich na nejhorší a nejlepší programy atp. Viděl jsem např. pořad SKLEP a bylo mi těžko. Nejraději bych šel poplatek odhlásit.
0/0
25.1.2002 12:27

Pavel

Dotaz na p.Krouckého
Nedávno jsem si koupil byt a chci přihlásit televizi. Ale ouha,platit lze pouze prostřednictvím Sipa a já nechci Sipo. Udělal jsem vše proto, abych nemusel chodit na poštu se složenkama (nemám tuto instituci vůbec rád). Na poštu to mám velmi daleko a fungují tam jen v době, kdy já jsem v práci. Pro všechny platby užívám elektronické bankovnictví a když mohu přes svůj účet platit vše ostatní, proč ne i poplatky za TV. Co mám dělat když nabízím ČT peníze a oni je běžně užívanou formou nechtějí? Přece jim je nebudu nutit, nejsem blázen.
0/0
25.1.2002 12:24

ales

Prodat toho socialistického molocha
Mám známýho, který dělá produkčního v ČT, když mi u piva vypráví, jaký tam maj bordel, že tam parazitují stovky nekvalifikovaných lidí samozřejmě ODBORÁŘŮ, jejichž jediná práce spočívá v kladení požadavků na vyšší platy a další výhody, tak je mi z toho špatně.
0/0
25.1.2002 11:37

Marty

Re: Prodat toho socialistického molocha
Souhlasim! Zprivatizovat a zrusit poplatky! At se kazdej stara sam vo sebe a nesnazi se vochcat druhy pres statni aparat, kdyz jinak neni schopnej obstat! Stejne ani Ct nevysila to co by mela a hledat v programu zrnko toho dobreho - na to normalni clovek nema cas ani naladu.
0/0
25.1.2002 11:58

Pavel Kroucky

Re: Re: Prodat toho socialistického molocha
Vazeny pane "Marty", CT jako jedina TV u nas vysila skutecne kulturni a inteligentni programy, tak nemyslim, ze ji mate pravo zatracovat zrovna Vy, nebot Vase prispevky do teto diskuze neoplyvaji prave ani jednim ani druhym. Uvedomte si, jak to bude vypadat: komercni TV jsou vsechny stejne a az pak jednou zapnete TV, budete litovat, ze jste kdy byl zastancem komercializace verejnopravniho vysilani. Kroucky.
0/0
25.1.2002 12:03

Bogan

Re: Re: Re: Prodat toho socialistického molocha
To je kvalita Dneska večír je KOJAK, který běžel předtím na NOVĚ, takže to je ohromný rozdíl. A zejtra na CT1 - Rozpoutaný peklo - výbuch sopky. Nova - neděle - Twister - hurikán. Opravdu ohromný rozdíly. A zejtra ve 20.00 - CT1 - Ládik Hronu - ohromná sranda NOVA - Petřík Novotný - k popukání - furt nevidím rozdíl asi sem slepej. Jinak už jsem to psal jinde, ale nedá mi to.
0/0
25.1.2002 14:28

Snehulak

Re: Re: Re: Re: Prodat toho socialistického molocha
Prehlidnul jste, ze na CT porady uvadela hlasatelka, ze mely skryte titulky, ze mezitim byly nekomercni porady pro postizene, pro mensiny, ze film nebyl prerusen reklamnimi bloky, ze mnozstvi reklam bylo vic omezene, ze nevkusne reklamy ala 0906 se nekonaly, ze probehly dokumentarni filmy, diskusni, vzdelavaci a dalsi porady, jazykove kurzy, porady pro deti, etc, etc... Zkratka vsechno co ma plnit verejnopravni medium, a cim se odlisuje od komercnich TV. Vy ten rozdil opravdu nevnimate ? ;-)
0/0
25.1.2002 14:48

Bogan

Re: Re: Re: Re: Re: Prodat toho socialistického molocha
Jasne, že vnímám. Zrovna dneska se těším jak hlasatelka uvede Kojaka a pak se podívám jak k tomu běží titulky a pak se podívám na Kavky s vynikající reportáží jak se dělá televize v Kanadě kam musel reportér s kameramanem zajet, aby nám tu senzaci mohl přiblížit na vlastní oči. Předtím jako předkrm si dám "Náš venkov" (objevný pořad) a pak senzace "S CLub 7 v L.A. - opět běžel na Nově - bude to teda bez reklam, takže video si užije, nahraju si to i s hlasatelkou - za 75 Kč měsíčně co chtít více. Zaplať pánbu za přepínač a vypínač, video satelit a hlavně Internet.
0/0
25.1.2002 15:23

Snehulak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodat toho socialistického molocha
Zrovna dnes se muzete podivat na policejni magazin Na stope, na zapas v hazene, na dokument o benatkach, na francouzky film o Hr. Monte Christo, na dokument o maliri Haroldu Pinterovi, o Vincentu van Goghovi, zpravodajskou 21 - tedy porady s charakterem ktery komercni TV nejsou schopny nabidnout, ale i na Kojaka, americky komedialni serial, atd. Verejnopravnost TV spociva v tom, ze pokryva nekomercni potreby ruznych segmentu obyvatelstva, ze zajistuje kulturu, vzdelavani atd. Primarnim cilem zkratka neni zisk. To ze Vas zrovna Kojak nebere a titulky nepotrebujete pac zatim dobre slysite, jeste neznamena ze verejnopravni prostredek lze nahradit komercnim. Bohuzel.. Jde o dve rozdilne veci s rozdilnou filosofii existence a poslani. Nepatrite nahodou mezi jedince kteri pohrdaji americkou kulturou, ktera se te nasi nemuze rovnat ? O tom to je, komercni a spolecenske zajmy jsou ruzne. Muzou existovat vedle sebe, ale ne vzdy je mozne je vzajemne nahrazovat.
0/0
25.1.2002 16:21

Bogan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodat toho socialistického molocha
Kojak - je kriminální (i když uznávám, že může být pro někoho i komediální). Naprosto nesouhlasím, že ČT pokrývá různorodé segamnty české populace (co třeba rocková hudba - běží pouze v sobotu v noci, programy pro mladé - Letadlo bylo zrušeno a i ten nejlepší inscenace a dokument reprízován 3 x v jednom týdnu nenadchne - souhlasím se sportovními přenosy - ty jsou špičkové. Ale to se mi zdá trošku málo. Zpravodajství - o rychlosti a objektivitě bych si dovoli trošku pochybovat - rozhodně to není BBC a CNN. Ale proč já se tady vůbec vo tom vykecávám, kdž se stjně změní prd a reportéři v klidu pojedou točit fanstastickou reportáž do Rakouska jak se žije v Rakousku u Temelína.
0/0
25.1.2002 16:53

ales

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodat toho socialistického molocha
To je přesný. Akorát do té Kanady kromě reportéra a kameramana jela celá tvůrčí skupina a byla tam minimálně týden.
0/0
25.1.2002 16:27

Jirka Lála

Re: Re: Re: Prodat toho socialistického molocha
Chlape, nevím čemu říkáte kulturní a inteligentní pořady, myslíte U nás na Vlachovce a A-Z kvíz. Ostatní pořady jsou pouze převzaté od zahraníčních společností a pokud o ně tak stojíte kupte si satelit (komplet stojí 2200 - Bauhaus). ČT okamžitě prodat, aby začala generovat zisk a ze zaplacených daní bude mít prospěch celá spolenčnost.
0/0
25.1.2002 14:44

radegast

stat
vzdy je pro stat lehci vybrat penize od lidi, nez od firem, hlavne velkych firem. Nedavno MFDnes ukazala, kolik plati clovek statu ve forme primych nebo skrytch dani. Momentalne mne stat vyloze sere tim, ze jsem za zdanene penize koupil zdaneny material, tim jsem shodnotil RD svych rodicu ( stavel jsem na zaklade najemni smlouvy s majiteli - rodici ), a o to zhodnoceni RD budu platit vetsi dan. Chces bydlet ve svojem a nezatezovat stat starostmi o tve bydleni ? Tak tu mas, my ti to zdanime !!!
0/0
25.1.2002 11:10

Jirka

Re: stat
tohle dvojité, trojité, ... zdanění je svinstvo. Jenže od toho póvlu pod nima co jim dal hlasy je lehké to vybrat. Ale ty miliardy o které se přišlo díky pokusům Klause a jeho kamarádů postupně upadají v zapomnění.
0/0
25.1.2002 11:25

renča

prachy na 13 platy a dovolenou?
No je to jasné, nejsou prachy na 13 platy, není na dovolené, odboráři hrozí stávkou, takže zase budou kasírovat ten prostý pracující lid.....normálka, ne? Jo a když mají nedostatek financí, z čeho zakoupí ta auta co budou jezdi a monitorovat?
0/0
25.1.2002 11:08

kamila

CT
tak to snad uz ani neni normalní co se v teto zemi dej!!! poslancum vadi ze se snizuji příjmy za poplatky za televizi!! a nevadí jim že nám nákladní auta ze zahranici preplněné zobzím huntují zdarma silnice? ze jejich nejblizší známí neplatí dane? ze si tady dela kdo chce co chce? ze nemáme poradný právní řád ale neustále mnozství vzrustajicich paskvilu a dodatku, které n ic neresi? Jak je mozne ze v dnesni dobe nekdo uvazuje o tom, ze bude nekoho smírovat!! Vám to nikomu nevadí? Jde o nehorázné porušení osobní svobody - podá na me Česká televze trestní oznámení a příslušný porgán ji povolí odposlech mého soukromí???!!! Ceská televize je tak n eschopná, že si nedokáže zajistit placení poplatků jinak?
0/0
25.1.2002 10:52

Pavel Kroucky

Re: CT
Neobvinujte jine a nehledejte polehcujici okolnost pro sve prestupky v pomlouvani druhych. Pokud se divate na TV, tak platte poplatek podle zakona, vzdyt sama proklamujete pravni stat. Jinak muzete TV nechat vypnutou ve sklepe a nemejte strach, ze na vas prijdou. Kroucky.
0/0
25.1.2002 11:00

kamila

Re: Re: CT
Je videt ze vubec nechape o co jde. Vám kdyby rekli at nosite penize do prace, protoze to je v zakone tak je donesete. nehodlam s vami nadale polemizpoat protoze ve vasem pripade to nema smysl a pak pro me plati jen jediné time is money.
0/0
25.1.2002 11:03

Pavel Kroucky

Re: Re: Re: CT
Ano, takhle tady budeme mit brzy dzungli! Myslite, ze ti, na ktere laterite, nevyznavaji prave takove pravidlo, jako vy? A ukonceni polemiky povazuji za projev obcanske zbabelosti - cozpak nedokazete obhajit svuj nazor? Deti v ustavech, porodnice, verejne sluby a vzdelavani - to je pro Vas take "time is money"? Prosim, vyjadrete se. Kroucky.
0/0
25.1.2002 11:17

chapmanka

Re: Re: Re: Re: CT
V podstate souhlasim,neporadek je tu vsude, a ted se budem rozcilovat, ze mame platit koncesionarsky poplatek. Jak se ma jeden citit, kdyz plati, a ostatni ne?Neplatit take? Ja na pokutu,kdyby doslo na nejakou kontrolu nemam, je to tu jak v Kocourkove.
0/0
26.1.2002 2:56

Kasi

Re: Re: CT
Rad bych se mylil, ale z Vasich prispevku se zda, ze ctite pravni stat jako zaklad vseho. Obcen je povinen dodrzovat zakony a podrobit se jim, i kdyz s nima nesouhlasi. At uz je to tento zakon na "dan" z vlastnictvi jakehokoliv TV prijimace, nebo treba ustave zakotvena vedouci uloha strany, ci zakony III. rise o menecenych rasach (take je schvalil parlament).
0/0
25.1.2002 11:37

Pavel Kroucky

Re: Re: Re: CT
Tak to neni, mlady muzi! Narazite na komunismus, ale ja nikdy komunista nebyl, byt jsem s nimi dlouho sympatizoval (narodil jsem se v roce 1946) coz priznam, nebot mam ciste svedomi. Valku jsem nezazil a tak je vase osocovani nepripustne. Vyuzivate demagogii! Samozrejme, ze pokud zakon porusuje ustavu, respektive listinu zakladnich prav a svobod, tak je treba se obratit na ustavni soud, ci vyhlasit obcanskou neposlusnost, ale preci nebudu protestovat tim, ze zacnu krast v obchodnim dome. Kroucky.
0/0
25.1.2002 11:45

Kasi

Re: Re: Re: Re: CT
Pokud se Vam z me reakce zdalo, ze Vas osocuji z nejakeho vztahu k minulemu rezimu, tak to jsem nemel ano trochu v umyslu, ale stejne se omlouvam. Domnivam se, ze clovek by se nemel ridit zakony, poku jsou v rozporu s jeho svedomim (zde je ale velky problem, jedinci nebo i cele spolecnosti toto "svedomi" mohou mit velmi zdeformovane). Nazor, ze obcan je povinen byt absolutne poslusen zakonum, siri kazda vlada, at uz je demokraticka nebo totalitni. A legitimnost jednotlivych systemu se meni, a predstavitele kazdeho zrizeni tvrdi, ze prave ten jejich je ten jedinny spravny. Nevidim duvod, proc bych mel akceptovat spatny zakon jen proto, ze jej navrhnul zrovna "demokraticky parlament".
0/0
25.1.2002 12:14

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: CT
Pravdu máte oba. Každý má svobodnou volbu nedodržovat zákon nebo dokonce jednat proti němu. Ale musí potom počítat s následky. A je na každém, jestli se k tomu postaví rovně a řekne, že jednal v souladu se svým svědomím, anebo se bude chtít vylhat předstíranou snahou bránit nějakou vyšší právní normu (třeba ohrožení svobody slova) či snad dokonce pravdu a lásku (které si tím ukradne jenom pro sebe).
0/0
25.1.2002 21:45

cid

BALVÍN HORŠÍ HODAČE
paráda budou nás špehovat. to musel vymyslet nějakej dost oteklej mozek.
0/0
25.1.2002 10:51

kamila

Re: BALVÍN HORŠÍ HODAČE
mas naprostou pravdu ale my jsem takovy narod idiotu ze si to zase nechame libit nebo ze bych se tentokrat spletla a konecne jsme si rekli svoje??!!!
0/0
25.1.2002 10:53

Pavel Kroucky

Re: BALVÍN HORŠÍ HODAČE
A kdyz policiste hlidkuji v ulicich, tak je to take spehovani? Pokud dodrzujete zakon, nemate se ceho bat! A ostatni vas nemusi zajimat, vzdyt na ne doplacime! Kroucky.
0/0
25.1.2002 10:56

kamila

Re: Re: BALVÍN HORŠÍ HODAČE
tedy tato reakce je sila ! jak muze nekdo srovnávat policii s pracovník televize? to je to samé jako by bankéř spehoval, kdo má doma kolik penez , aby platil uver -- taky ne tyto neplatice doplacíte pane Kroucký! a mnohem vetsí miliardové sumy ale v normalni demokracii je sourkomi posvátné ale to je vam asi cizi
0/0
25.1.2002 11:01

Pavel Kroucky

Re: Re: Re: BALVÍN HORŠÍ HODAČE
Nu, ano, asi je to prehnane, omlouvam se. Nicmene, Ceska televize musi hospodarit v podminkach ktere ma a pokud obhajuje take jine hodnoty, nez komercni zisk, pak je treba to zakonou normou upravit! A potom uz je zcela prirozene, ze zakon se ma dodrzovat - a vskutku nejde v tomto pripade o zakon nesmyslny ci nelidsky, aby kdokoliv mohl byt opravnen jej nedodrzovat. Obcanska neposlusnost kvuli takove malichernosti? Ne to snad radsi ne, pocekjme na dulezitejsi veci (treba liberalizace navykovych latek (pozn.nekourim a nepiji alkohol)).Dekuji za pozornost. Kroucky.
0/0
25.1.2002 11:31

USAma

Re: Re: Re: Re: BALVÍN HORŠÍ HODAČE
Pardonm, ale fašistický puč v televizi v loňském roce pro mne nebyl maličkost. Kdybych nebyl nemocen, už jsem asi byl někde daleko za hranicemi. V právních stýtech za takovou formu znárodnění jejich viníci po léta nevyjdou z basy, u nás chtějí ještě úplatky.
0/0
30.1.2002 9:58

Pavel Kroucky

Re: Re: Re: BALVÍN HORŠÍ HODAČE
Omlouvam se za chybu v textu, kazdopadne chci jeste rict, ze lide by meli vice dbat na svuj osobni pristup ke spolecnosti, statu a zakonu, a az pak psat rozumnou, prisnou, ale konstruktivni kritiku v oblastech, kde jde o skutecne hodnoty. Kroucky.
0/0
25.1.2002 11:34

Marty

Re: Re: Re: Re: BALVÍN HORŠÍ HODAČE
Clovece uz drzte... no dejme tomu jazyk za zuby, nerad bych se navazel do starsich, ale ty vase kecy to je sila. Kde zijete? Copak nevidite ten humus kolem? Pak budte poslusny obcan! Ale budete asi jediny! S uctivou poklonou Martin Fryc (Musim ocenit, ze se aspon podepisete. Lidi jako vy jsou fakt nakonec schopny si za svou blbosti stat. Ne nic ve zlym. Nashle).
0/0
25.1.2002 11:38





Najdete na iDNES.cz