Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obvinění právníci jsou na svobodě

Policie večer propustila na svobodu právníka ředitele TV Nova Ondřeje Kuchaře a Editu Panuškovou z Rozehnalovy advokátní kanceláře. Spolu s Vladimírem Železným a Alešem Rozehnalem byli v pondělí obviněni z poškozování veřitele kvůli podezřelým převodům majetku šéfa Novy. "Policii dobrovolně vydali materiály důležité pro trestní řízení. Tím vazební důvody pominuly," řekla iDNES Soňa Jindráková z Úřadu finanční kriminality a ochrany státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radim Rojek

Dobrý kšeft, ale mizerná televize
Osobně nepatřím mezi příznivce TV NOVA a ani pan Železný nepatří mezi mé oblíbence. Jednu věc mu ale nelze upřít, a to že naučil valnou část našeho národa nepřepínat kanál, byť by na něm bylo vysíláno cokoliv. Svědčí o tom ukradené pořady z jiných konkurečních tv stanic jako je caruso, s politiky netančím, neváhej a toč apod. Vše to byly pořady, které patří ( patřily )na svých kmenových stanicích k nejsledovanějím, ale podle koláčů pana Ž. měly vždy pouze okolo 20%, když bylo dobře. V dnešní době, když tyto pořady vysílá tv nova mají sledovanost až 4x vyšší. Určitě to nesvědčí o tom, že by rapidně stoupla kvalita pořadu ( spíš naopak ). Svědčí to o schopnosti zmanipulovat některé lidi, a vštípit jim do hlav, že na jiných kanálech vlastně nic není. Viz koláče...Osobně jsem přesvědčen, že právě na všech jiných tv stanicích je toho mnohem více. Monotónní vysílání TV NOVA, mne opravdu nezajímá. Programová skladba je stále stejná-tupá-o ničem. Hloupé telenovely, estrády, které opravdu netuším čím mohou zaujmout, když jsou tam pořád stejné tváře, stejné "vtípky" a uřvaní "baviči" typu pana Novotného. O to více mne mrzí, že za "úspěšné podnikání" jednoho člověka, kterému v jeho "one man show" chybí již jen nad hlavou svatozář, budu muset sáhnout do své peněženky a se mnou i další lidé, kteří by se bez stupidit TV NOVA a manipulačních řečí pana Železného klidně obešli...
0/0
18.1.2002 15:04

Sdružení na ochranu rozumu

Podporujte Rumcajse Železného!!!
Je to prostě takový hodný český loupežník, který jenom okradl zlého amerického pána, takže bychom mu přece měli, my Češi, držet palce podobně jako třeba národnímu hokejovému týmu na mistrovství světa. Co na tom, že falšoval smlouvy. Chudák tam ale popletl data, a tak potom musel nechat smlouvu ukrást ze soudního spisu. Co měl jiného dělat? A co je na vlastně špatného na tom, že si přelil majetek do nadací a jiných spolků, aby nemusel platit svoje dluhy, a s klidem je nechá zaplatit nás ostatní? Je to přece náš hodný český loupežník! Má se snad nechat ožebračit, on, elita národa?? Takoví prostě jsme - dát 50 kaček na charitu neumíme, ale stačí, aby se ten grázl ve svém televizním kázání nestydatě přirovnával k Miladě Horákové a chartistům, a my to za něj rádi zacálujeme. GO, VOVKA, GO !!!
0/0
16.1.2002 15:39

Frankie

Re: Podporujte Rumcajse Železného!!!
To je snad nejlepsi prispevek, ktery kdo poslal do debaty o Plechovem. Navic pouze nekolika slovy vystihuje holou skutecnost, ze totiz budete platit za jednoho bezcharakterniho hajzla. Bohuzel se najde jeste mnoho hnupu, kteri se ho budou zastavat a vsem ostatnim nesdilicim jejich nazor nadavat. Jo holt Cesi!?! :D :-)
0/0
17.1.2002 6:34

Radegast

"podnikatel" Železný
Jak vidím z předešlé diskuse, tvrdé jádro fan klubu ODS považuje za vrchol kapitalismu "podnikání" Vladimíra Železného. Pokud je tady politická pravice v takovémto stavu, pak není co se divit situaci v tomto státě.
0/0
16.1.2002 13:05

DJs

Re:
Železný není svatý, ale alespoň něco dělá. A má úspěch. A kecalové, kteří nikdy nic neudělali, to nemůžou překousnout. Zkus něco udělat Ty, levičáku!!!
0/0
16.1.2002 13:48

Radegast

Re: Re:
Ve straně pravicových keců - ODS, to mají pokud jde o ideologii jednoduché. Pravicovost modrého vrabce se nejsilněji projevuje v tom, že označí za levičáka každého, kdo nežere Klause a Železného. Holt, česká cesta konzervatismu.
0/0
16.1.2002 16:03

Petr

Nabidka
Potrebuji nutne pravnika, koukam, tady je jich 99%, platim hotove. Nikdo tady z vas smlouvu s Lauderem necetl, ale vsichni mate jasno. To asi venku cumi, jak ma u nas cela delnicka trida pravnicke vzdelani.
0/0
16.1.2002 2:10

Rudy

Re: Nabidka
Žiješ příteli ve falešných iluzích, za prvé se zdejší populace neskládá jen z dělnické třídy, za druhé každý má právo na svobodný názor. Já ti Tvůj nebudu vyvracet, asi by to bylo zbytečné. Předpokládám ,že Ty máš právnické vzdělání, ale i v tomto případě není tvoje arogance na místě.
0/0
16.1.2002 9:54

Frankie

Re: Nabidka
Nikdo z nas zadnou smlouvu nepotreboval videt staci, ze ji videli u normalniho soudu a ne v Cesku a jak rozhodli doufam vis. Pokud ale mas zbytecnou milardu, tak to za Zelezneho muzes klidne zalepit. Pochybuji, ze Ti v tom bude nekdo branit. Hnupe! :D ROTFL ,zkus to rozlustit!?!
0/0
16.1.2002 12:16

Emil

Jde o velké prachy a moc
NOVA jde v kampani jasně s ODS, socani to vidí, hovlofilové taky. Má velkou sledovanost, je to nebezpečné. Je třeba ji zničit. Ale Železný má stále velké peníze a moc, ani na druhý pokus se jim ho nepodařilo zavřít. Chtělo by to asi větší kapacitu než uhrovatýho Machalu, který se rve s ochrankami pražských heren. To i Chvalovského zavřeli na druhý pokus. A ten měl obhájce lepšího advokáta než má železný. Ale z celé taškařice voní peníze...., hodně peněz a sladká moc.
0/0
15.1.2002 23:41

Chonsa

Re: Jde o velké prachy a moc
Ja teda nevidím,že by Nova šla s ODS.Spíš mám pocit,že jenom nejde proti ní.A rozhodně mi přijde zpravodajství objektivnější na Nově než na ČT. Pejsky a kočičky + zprávy typu jedna drbna povídala nechte spát.Asi to od nich někdo očekává,jinak by to tam nedávali.
0/0
15.1.2002 23:55

Termix

Re: Re: Jde o velké prachy a moc
hrozne rad bych slysel jeden jediny dukaz o objektivnejsim zpravodajstvi na Nove nez na CT. Nenechte se vysmat.
0/0
16.1.2002 0:12

Emil

Re: Re: Jde o velké prachy a moc
Kdo nevidí buď nechce vidět a nebo mu není dáno aby viděl. To druhé mi připadá pravděpodobnější.
0/0
16.1.2002 8:36

Hday

Re: Jde o velké prachy a moc
To že jde o televizi Nova Ti úspěšně natloukli do hlavy. Celá tato kauza se týká pouze pana Železného, který je momentálně předmětem 8 různých vyšetřování, mimo omílaného sporu s CME taky z okrádání státu (nezaplacené clo a DPH). Pro ilustraci jedna historka z Britských listů "Myslím, že už husita Churáněk jsa chycen při krádeži slepic a postaven na pranýř, kde měl být vyšoustán mu pardus, hulákal, že je pronásledován pro svou víru, ukradenou slepici jaksi vynechávaje." Proti TV Nova nic nemám, i když pokládám její obsah z velké většiny za hloupý, ale občas je zde k vidění pěkný film. Zprávy ani nekomentuji.
0/0
16.1.2002 10:35

Gnoo

Re: Jde o velké prachy a moc
Skoro se mi chce napsat Emil=debil. Některé tvé závěry jsou totiž překvapující např. že měl Cvalovský lepšího obhájce než Železný, S ohledem na skutečnost, že znám oba, mohu porovnávat, avšak nedovolím si to, neboť jak vím jsou oba dobří a oba dva jsou ve svém oboru třída. Pokud je znáš tak bys takhle hloupě neplácal. Jinak s tím že ODS jde s Novou tos teda objevil Ameriku! Zpochybňovat tento fakt dnes může snad jen fankluv Václava Klauze.
0/0
16.1.2002 10:45

Termix

dukazy
Prosim Vas daji se na netu ziskat blizsi informace o tehle kauze? Kopie smluv, vypovedi ci jinych dukazu o Zelezneho vine? Prijde mi totiz, ze vsichni tu presne vi, o cem je rec a jaka je vlastne pravda. Predem dekuji. P.S.: Nestojim na zadne strane, Novu nesleduji.
0/0
15.1.2002 23:40

krčil

Korupce
V dnešní besedě na Radiožurnálu,mluvil ke kauze Železný posluchač ve smyslu korupce našich soudů.Dovoluji si připomenout,že mnohem vyšší korupce panuje v řadach české policie.To také může vysvětlovat nechutné chování vyšetřovatelů v této kauze.Docela by mně zajímalo,kolik Lauder investoval a kolik si odvezl....
0/0
15.1.2002 22:36

badzus

At žije Železný - je to frajer
0/0
15.1.2002 21:34

CNTS

Zkrachovanci
Téměř všude ve světě kde Lauder začal podnikat již zkrachoval. V Čechách se chtěl napakovat a zmizet,samozřejmě dal vydělat i svým přisluhovačům kteří jak je vidět se neštítí ničeho. Jen víc Železných ať už těch co hážou oštěpem nebo těch kteří dokážou ze země vydupat nejsledovanější a nejobjektivnější televizi.
0/0
15.1.2002 20:59

Yossarian

Re: Zkrachovanci
S tou objetivitou bych to zas az tak neprehanel. Co je objektivniho na kazdosobotnich 30 minutach nenavisti???? Mozna akorat tak ta nefalsovana nenavist Fe ke vsem, kdo podrdaji tim jeho pochybnym dilem uspesne TV.
0/0
15.1.2002 22:13

Lauder

vykladači moralky
Všichny ty chytráky, kteří tu prohlašují jaký je železný zloděj (bez jedineho důkazu) považuji za daleko větší grázly a zloděje a karlos je dokonce pedofil zneužívající malé holčičky. Mám k tomu stejné množství důkazů jako ti ubožáci co si tu vylejvají hovna ze svých hlav.
0/0
15.1.2002 20:51

badzus

Příspěvek
Jen ať ho vyslýchají a ať ho konečně zavřou! Co taky jinýho s podvodníkem jako je on?????????!!!!!!!!!!!!!
0/0
15.1.2002 20:34

johann

pan doktor nas vyleci
Nezlobte se na me, ale kazdemu normalne uvazujicimu cloveku musi byt jasne, ze Zelezny je normalni zlodej a prospechar. Okrade americkeho investora, bez ktereho by Novu kdysi nevybudoval ani nahodou a ma jeste drzost se tim chlubit.Jeho nezavisla televize neustalym vymyvanim mozku vytvari u svych novackych divaku odpor k Evropske Unii,presne tak jak se na tom domluvi pri svych naprosto "normalnich " setkanich s Vaclavem Klausem.Pozor oni se tehdy pred vanoci bavili o tom, jake telenovely bude Nova davat a jake pohadky pobezi pres vanoce. Vaclav Klaus vyjadril panu Zeleznemu zklamani nad programem Ceske televize. Uz aby se ten program CT 2 brzy zprivatizoval a Vladimir si ho pripojil ke svym novackym planetkam.Pan doktor pak bude moci jeste intenzivnejsi lecit narod od posedlosti vstoupit do EU a ze vsech stran mu s Vaclavem Klausem vysvetlovat, jak je to nevyhodne a jak by lide v referendu meli rici ne...
0/0
15.1.2002 19:43

CROSS1

železný je č...k
0/0
15.1.2002 18:38

CNTS

Re: železný je č...k
A ty???
0/0
15.1.2002 21:02

jakub

Jako v 50tých letech
Čistky z 50tých let si většina přispěvovatelů (vzhledem k svému věku) asi nepamatuje. Je to dobře, ale po přečtení některých příspěvků bych jejich autorům přál žít v rodině tzv. reakcionáře či jinak řečeno nepřítele pracujícího lidu. Je mi velmi smutno z toho co se v této zemi děje pod vedením našeho skvělého pana presidenta,který v oné době stál také na té "nesprávné" straně. Jak se může člověk změnit a čeho všeho je schopen ve své ješitnosti a v zájmu svých ambicí... A přisluhovači kteří s blížícími se volbami cítí poslední příležitost jak se vrátit k moci nebo na ní alespoň participovat vidí v nezávislé televizi potencionálního nepřítele, který už jednou omítl jejich úhlavního soka prostřednicvím pana Vávry a jemu podobných potopit. A zákony ty se přeci dají vykládat různě záleží na tom co je zrovna ve hře. Když už chybí argumenty co zkusit třeba platební kartu, nebo zavřít rovnou právníky, kteří Železného zastupují... asi nemá cenu pokračovat kdo má mozek nechť ho používá.
0/0
15.1.2002 16:34

jirif

Re: Jako v 50tých letech
fajn, řiď se svou radou a zkus na chvíli použít mozek
0/0
15.1.2002 17:18

Karel

Re: Jako v 50tých letech
Nejdříve jsem chtěl napsat, že by bylo fajn, kdyby jste se pokusil si posunout mozek asi o metr výše, aby se dostal tam, kam z hlediska anatomie patří, ale uznávám, že je to neslušné. Pak mě napadla druhá fantazie, Vám snad za ten článeček museli zaplatit. Lauder investuje velké peníze do televize, kterou mu "zákonným způsobem" přemistí pan Železný a tady skutečně ta 50 a další léta do nás vlila, že je to normální. A z velkého přemisťovatele majetku se pro některé lidi stává národní hrdina. Snad už stačí zvolat vzhůru do Jižní Ameriky ... s Klausem.
0/0
15.1.2002 18:04

triangle

Re: Re: Jako v 50tých letech
mas absolutni pravdu. zelezny doslova okradl investora. to by se nelibilo nikomu. ani jemu, kdyby s nim vymetli treba v JOJ na slovensku.
0/0
15.1.2002 19:31

jakub

Re: Re: Jako v 50tých letech
Bez komentáře - Tvá velmi inteligentní úvaha hovoří za vše.
0/0
15.1.2002 21:06

Venca

Re: Re: Jako v 50tých letech
"Nejdříve jsem chtěl napsat, že by bylo fajn, kdyby jste se pokusil si posunout mozek asi o metr výše, aby se dostal tam, kam z hlediska anatomie patří, ale uznávám, že je to neslušné". - Tak proč to teda pišeš, si ty ale střevo viď. A do Jižní Ameriky nemusíš ani s Klausem ani třeba se zlodějem Vávrou stačí když pudeš do prdele.
0/0
15.1.2002 21:14

fugas

Re: Jako v 50tých letech
Naprostý souhlas v čechach se holt úspěch neodpouští. A zvlast velky úspech.
0/0
15.1.2002 20:42

Pavel

Re: Jako v 50tých letech
Zajímalo, jaké konkrétní informace k případu máte. Pokud používáte takhle silná slova, musíte být o případu mnohem lépe informován, než většina z nás. Přímo z vás čiší vaše oddanost Václavu Klausovi. Doporučuji, aby jste zapojil mozek a přesně sledoval co říká a co dělá. Klidně mu vhoďte váš hlas, pokud nemáte zájem vstoupit do EU. Můžete se pak spolu rochnit v tom malém českém bahýnku. Společně pak určitě zachráníte "křivě" obviněného pana Železného, který tu vaši pravdu bude dál šířit prostřednictvím TV, kterou tak poctivě nabyl.
0/0
16.1.2002 13:16

Hday

Ach jo...
Běhá mi z většiny místních reakcí mráz po zádech. To si opravdu myslíte, že jsme prohráli(ČR jednu a Zělezný druhou) mezinárodní arbitráž kvůli lidské závisti, politické štvanici na "nezávilé médium" :o))) a kvůli "vyrobeným důkazům"? Že člověk který je momentálně předmětem X různých vyšetřování(myslím že 8) ve kterých jde vesměs o podvody, okrádání věřitele (Astrona, převody majetku) i naší republiky (DPH, clo) je obětí "předvolebního boje" a naší "svévolné justice"? Ach jo...
0/0
15.1.2002 16:03

Radegast

Re: Ach jo...
Čemu se divíš, člověče, modří vrabci jsou schopni ti do očí tvrdit, že mezinárodní arbitráže útočí na svobodu podnikání v ČR, neboť jsou to agenti Hradu a Čtyřkoalice.
0/0
15.1.2002 16:27

Budvar

Re: Re: Ach jo...
Máš na mysli mezinárodní arbitráž v Londýně,kterou Železný vyhrál nebo tu švédskou, kterou prohrál a která ještě nenebyla právní moci jelikoš se proti ní stát odvolal pro značná procesní pochybení? A čí si agent ty když plácáš takové nesmysly ...to radši ani nedomýšlet.
0/0
15.1.2002 21:26

Prazdroj

Re: Re: Re: Ach jo...
Měl by sis v těch arbitrážích udělat pořádek. Železný svou arbitráž prohrál a má zaplatit v přepočtu asi miliardu Kč. Arbitráže v Londýně a ve Stockholmu byly vedeny proti České republice kvůli nedostatečné ochraně investic. Arbitráž v Londýně ve svém nálezu konstatovala značná pochybení na straně českého státu, nicméně naštěstí nepřiznala Lauderovcům právo na náhradu škody od ČR. Arbitráž ve Stockholmu však ano. Kde tady vidíš Železného vítězství mi je záhadou.
0/0
16.1.2002 10:20

Hday

Re: Re: Re: Ach jo...
No chlapče, to mi teda vysvětli, jatože výsledkem vyhrané arbitráže je povinost poraženému (CME) okamžitě zaplatit 23,35 mil.USD (dnes již 28 mil.USD). Co Ti to do tý hlavy natloukli za lži?
0/0
16.1.2002 10:46

Gnoo

Re: Re: Re: Ach jo...
Ty v tom máš guláš, asi tak jako pan Štěpánek. Pravdou totiž je, že ani Železný ani ČR žádnou arbitráž nevyhráli. Pokud se týká hodnocení činnosti RRTV oboje jsou projezdy na celé čáře! Pokud tě to zajímá, přečti si arbitrážní nalezy, které jsou přístupné na stránce ministerstva financí a to i v překladu do čestiny!
0/0
16.1.2002 10:50

Petr Kopal, Michnova 1625, Praha 4

konflikt mezi zákonem a morálkou
Řekl bych, že většina lidí, co sem posílají příspěvky těžko může vědět, v jakých konkrétnostech pan Železný překročil zákon. Osobně si myslím, že muž v jeho pozici a se svými právníky si dokáže ohlídat situaci tak, aby z hlediska zákona nebyl až tak moc napadnutelný. Problém ale je, že využil našich nedokonalých zákonů a pravděpodobně v souladu s nimi američany sprostě ojebal. (Což potvrzuje rozsudek mezinárodní arbitráže). Z hlediska právního je možná čistý, to musí dokázat vyšetřování. Z hlediska vyššího principu mravního (dle mých mravních kritérií) je to gauner. Otázkou však je, kdo má právo definovat ony vyšší principy mravní a zda na jejich základě je správné spouštět hon, který se snaží najít zoufale něco, za co by mohl být dotyčný potrestán v souladu se zákonem. Je to podobné jako v případě Chvalovského, Macha a asi i dalších, o nichž se nemluví. Asi nejlepší by bylo dát do pořádku zákony. Ale ono je to hrozně těžké, když obrovské procento lidí neustále jenom hledá v zákonech skuliny a skrze ně cesty k nějakému tomu obohacení se bez skutečné práce, která vytváří hodnoty. A jestli je TV NOVA hodnotou? Asi ano, když ji sleduje tolik lidí. Z tohoto pohledu Železný vytvořil dílo v souladu s potřebami této společnosti. My, kdo Novu sledujeme zřídka můžeme toliko smutnit nad tím, že se nepotkáváme v názorech na obsah televize se svými spoluobčany, ale to je náš problém a není moc duchaplné vyrovnávat se s ním tak, že řeknu pouze NOVA je stupidní kanál.
0/0
15.1.2002 15:24

Eileen

Re: konflikt mezi zákonem a morálkou
Napsals to presne. Netusime o co jde, kdo za tim stoji a co z toho vyleze, vsechno to, co tady pisem je vec naseho osobniho vkusu a moralniho citeni. Zelezny mi vubec neni sympatickej, podle me manevruje jen pro svuj osobni prospech, z lidi i z investoru dela blbce a sam se kazdou sobotu tvari, ze by umel ridit Zemekouli. Na druhou stranu se mu vsechny tyhle veci dost dobre dari, je potreba uznat, ze je machr v tom, co dela.
0/0
15.1.2002 17:25

Ing.Vladimír Tuháček

Re: konflikt mezi zákonem a morálkou
Plně s vámi souhlasím, ale navíc cítím v mnoha příspěvcích neskonalou nenávist. Obecnou nenávist k druhému, ať je darebák nebo ne. Kdo asi tady zasel toto sémě?
0/0
15.1.2002 19:34

lot

V titulku je chyba
Mělo to být místo "Kauza Železný" "Klauz a Železný"
0/0
15.1.2002 15:16

Vlady

Re: V titulku je chyba
Pana Klause s velkým P si vůbec neber do huby, když ani nevíš, jak se píše. Smrdíš bolševismem i z internetu
0/0
15.1.2002 19:49

Marian

Zavřete ho až sčerná
Nahrabal si už dost, na té jeho televizi pouští samé hovadiny. Kdyby radši propagoval domácí filmy s pana Svěráka.
0/0
15.1.2002 14:30

sverak

Re: Zavřete ho až sčerná
podpis Sverak
0/0
15.1.2002 21:32

Krysar

hnus ...
jine slovo me v tuto chvili nenapada ... kazdy rozumne uvazujici clovek musi prece pochopit, ze Zelezny neni zadny "ubozacek a nevinatko" ... povesit ho za koule do pruvanu ... hawk, Krysar
0/0
15.1.2002 13:28

Mivek

Vláďa
Kauza Železný je důsledkem práce našich poslanců a RRTV (p. Štěpánek a spol.). Kauza TV3 má dost podobných rysů jako kauza Železný. Náhoda?
0/0
15.1.2002 13:18

Marie

Kauza Železný
Na této kauze je vidět, kam až se dostala naše justice. Všechno vypadá na příkaz a všichni se proto snaží a tomu Železnému něco přišít. Ne, pana Železného v oblibě nemám, ale tohle už je opravdu moc. Jak dlouho se snaží všichni dokázat, že opravdu něco provedl a stále marně. Tak někoho zatýkají pak ho zase propustí. To samo o sobě už svědčí o neschopnosti a nadřazenosti. Na Novu se dívám stejně jako na ČT 1 - minimálně, jde mi spíše o to, že když se někdo někomu něco snaží dokázat a důkazy chybí, tak je vyrobí. Tato kauza to bohužel dokazuje a takto bychom přece něchtěli dopadnout nikdo. Svévolná justice a její přisluhovači. No, prostě se blíží volby a co by s neudělalo pro udržení korýtka, že?
0/0
15.1.2002 12:57

Bogan

Re: Kauza Železný
Dík za tehle názor. Souhlas
0/0
15.1.2002 13:04





Najdete na iDNES.cz