Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamikadze varoval před jadernou pumou

Mladík, který narazil malým soukromým letounem Cessna do banky v Tampě na Floridě, nebyl terorista, i když obdivoval bin Ládina. Vyplývá to ze závěrů policie, která ukončila vyšetřování a zveřejnila i celý mladíkův vzkaz. Patnáctiletý Charles Bishop, který při nehodě zahynul, v něm mj. podpořil hledaného teroristu a zářijové útoky proti USA. Varoval i před útokem starou jadernou pumou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

australena

Pro Ludka
Vsimla jsem si az dnes, ze jste nekdy pred mesicem doleji vyjadril pochyby o tom co by 1500 Australen udelalo pro chlapce.  Prosim obratte se na mou odpoved, take doleji, co pro nejake zdejsi chlapce a taky pro devcata udelela jedna Australena.  Dodavam, ze takovych dobrovolniku nas tu jsou desitky tisic.
0/0
8.2.2002 19:47

marie

Ahoj Ludo
Ludo, promin sice te neznam, ale tvoje prispevky,to je je cejtit pedofilii i z pocitace, krasni mladi chlapci, chlapecka mladez, boj proti nekrase.... ojojoj!! No, kdyz uz obdivujes toho Platona, tak aspon sublimuj tim, ze svejm efebum shanis stany a kotliky. Obdiv ke chlapecke krase nech, prosim te,na dusevni urovni.
0/0
7.2.2002 23:39

marie

Ahoj Ludo
Ludo, promin sice te neznam, ale tvoje prispevky,to je je cejtit pedofilii i z pocitace, krasni mladi chlapci, chlapecka mladez, boj proti nekrase.... ojojoj!! No, kdyz uz obdivujes toho Platona, tak aspon sublimuj tim, ze svejm efebum shanis stany a kotliky. Obdiv ke chlapecke krase nech, prosim te,na dusevni urovni.
0/0
7.2.2002 23:39

David

jaderná bomba
čirou náhodou je to s tou bombou úplně stejný jako v knize od Clancyho:Nejhorší obavy.Měl bujnou fantazii
0/0
7.2.2002 19:36

Anezka

Ja jsem ho znala...
Ja jsem ho znala a pekne ho hnala. Kdybych mu dala, lepe bych spala, tak jsem mu nedala a jeste mu nalhala, ze nejlepsi jsou letadla co maji mekka sedadla.
Proto vam rikam, vazene divky, slecny a pani, raci jim dejte, nebo nas zrani.
S pozdravem Anezka.
0/0
7.2.2002 17:54

Honza B.

Bishara
 Clovek ma co delat, aby se nestal zaujatym vuci Arabum. Co posedlo mladika, ktery se zdal plne asimilovany v zapadni spolecnosti, a dokonce si jeho otec nechal zmenit jmeno na Bishop (Biskup)  a stejne byl ochoten se zabit pro svatou vec.
0/0
7.2.2002 16:40

Danny

LUDKŮŮŮŮŮŮ
Ludku, mám po prectení všech příspěvků jednu prosbu. Mahl bych znát název nějakého tvého díla. Moooc by mne to zajímalo.
0/0
7.2.2002 16:18

JV

Zastaralá jaderná puma na SuperBowlu :-)
Chlapec příliš četl knihy Toma Clancyho a zbláznil se z toho.
CLANCY, Tom: The Sum of All Fears
0/0
7.2.2002 15:33

usama basama fousama

pro Ludka "paidagoga"
Ludvo, priznam se ze jsem si zamiloval tve prispevky. predstavuju si te jako fosilniho drevnatyho strejdu s zivotni filozofii uhnetenou ctenim foglarovek a mayovek a obdivem "spravedliveho ale prisneho" buzeranskeho kaprala byvale lidove demokraticke armady. clovek tak hrde vzprimeny ze kdyz se ohnes tak ti prolezou vzadu kalhotama dlouhe trisky. jeste jsi zapomnel dodat ze Americani vybili bizony, ale potesim te dobrou zpravou - uz jich je zase v USA 110,000! hlavne to ale nevzdavej a pis, vole, pis!
0/0
8.1.2002 18:15

australena

Re: pro Ludka
Mne dorazil tim Makarenkem. Kdyby chtel nekdo vychovavat me syny Makarenkem, tak bych se mu podekovala kostetem. A mimochodem, kdyby jim - nezletilym klukum- nejaky paidagog tvrdil, ze by meli ukazovat rodicum cestu (kam?), tak bych mu ukazala cestu rovnou ze dveri ven.
0/0
9.1.2002 17:39

Luděk, Praha

Re: Re: pro Ludka
Vážená paní Australéno!---- Je vidět, že jste nikdy asi nic z Makarenka nepřečetla, jinak by jste takhle ošklivě nemohla psát. Makarenko byl a je jeden z největších světových pedagogů a dokázal toho pro chlapce víc než 1500 Australén dohromady! ----- Luděk
0/0
10.1.2002 6:24

Beny

Re: Re: Re: pro Ludka
A nebo taky 1500 x min, nez jedna australena. Zalezi totiz na uhlu pohledu.
0/0
10.1.2002 8:18

Luděk, Praha

Re:Pro Benyho
Nezáleží na úhlu pohledu, ale na skutečnosti a ta je taková, že A.S.Makarenko pomohl desítkám rozedraným, hladovým, kradoucím a jiné věci páchajícím chlapcům k tomu, aby se stali dobrými lidmi, kteří poznají, co je přátelství, dobrý kolektiv, společná práce z níž má užitek celá komunita (míním tím "Kolonii Gorkého"), dostatek jídla, na němž mají vlastní podíl, společná zábava, kultura atd. Přečti si Pedagogickou poému, která vyšla pod názvem "Začínáme žít". Pak řekni, jestli něco ten nenápadný člověk v brýlích dokázal, nebo ne. --- Luděk
0/0
11.1.2002 6:39

Honza B.

Re: Re:Pro Benyho
Nejen "Zaciname zit", take bych doporucoval knihu "V zemi kde zitra znamena jiz vcera" a "V zemi MIlovane" tam je videt co vsechno v SSSR dokazali. (autor j. Fucik)
0/0
7.2.2002 16:52

Ludvokiller

Re: Re: Re: pro Ludka
LUdvo ! Co ty ses za hovado ???? Proboha lidi jestli nekdo vite kdo to je , zente ho od vychovy deti ! Pravda a laska zvitezi nad hovadama a debilama .......
0/0
7.2.2002 17:08

australena

Re: Re: Re: pro Ludka
Priblizne po dobu dvanacti let jsem tady pusobila jako dobrovolna atleticka trenerka v jednom klubu australske sportovni organizace zvane "Mala Atletika" (Little Athletics). Je to sport, ktery seznamuje deti veku od 5 do 15 let s atletikou prostrednictvim her a nacini pro ne vhodneho.  V Australii ma LA asi 80 000 clenu, je vedena dobrovolniky z rad rodicu a dalsich rodinnych clenu. Ja si udelala trenersky kurs, kdyz bylo memu starsimu synovi 6 let.  Take spolu s manzelem jsme byli cinni  od 1987 az do nedavna v administraci klubu, na regionalni a tez statni urovni Male Atletiky.  Ted uz jsme cleny "seniorskeho" cili normalniho atletickeho klubu, pod. jako u vas. Manzel ted nadale pokracuje v lehke atletice coby rozhodci, synove v ni zavodi.
Jako trenerka ani jako matka jsem nikdy na deti Makarenka nepouzivala,  zato jsem  se snazila je povzbudit,  naucit  je koordinaci, duvere v sebe same,  pocitu sebejistoty,  dusevnimu soustredeni, tymove spolupraci a schopnosti si urcit cil a jit za nim. Take jsem se snazila jim pri sportu pripravit nejakou zabavu.  Protoze mam dva syny, trenovala jsem napr.ve stafetach prevazne chlapecke tymy a "moji kluci" prinaseli ze statnich preboru hrst medaili.  Podobne uspesni byli i v soutezich jednotlivcu.  Nekteri z mych sverencu, chlapci i devcata, vyhrali stipendia ke studiu na privatnich strednich skolach.  Ukazali vyberovym porotam, ze maji vyvinuty dusevni pristup k reseni problemu,  schopnost se soustredit a podat vykon ve stresove a soutezni situaci, navic jsou fit a jejich atleticke vykony budou dobrym prinosem pro tu kterou skolu.
Tohle odpovedi vam, Ludku, jako priklad co tady jedna Australena, ne 1500, udelala pro chlapce - a taky pro devcata.
0/0
8.2.2002 19:39

Marty

Re: pro Ludka
Opomel jste indiany... Ti uz jsou zase take vsichni?
0/0
7.2.2002 15:22

bohouš

Ten chlapec
se vyjádřil jasně a jednoznačně a své rozhodnutí potvrdil konkrétním činem. Někdo to ale potřebuje vidět jinak.
0/0
8.1.2002 10:59

Tomáš Juráň

Každý je potencionální terorista
V současné hysterii, která cloumá Spojenými státy je každý, kdo s něčím do něčeho vrazí terorista. Naše vládnoucí granitura jim ochotně přitakává a mnohdy je papežštější než sám papež takže lidi pozor - pokud někdo vrazí například autem do stromu, bude zřejmě označen za teroristu!
0/0
8.1.2002 8:45

David

Re: Každý je potencionální terorista
Z tohoto clanku na ktery pises komentar:Policejní náčelník z Tampy Bennie Holder označil Bishopa za problematického mladíka a prohlásil, že nepovažuje incident za teroristický čin. Podle Holdera neexistují důkazy, že by byl Bishop napojen na teroristy. Jinak si myslim, ze teroristicky cin muze byt oznaceny jen takovy, kde pachatel chce zamerne poskodit cizi majetek, zranit a zabit lidi. To samozrejme muze udelat i autem, kdyby z nenavisti vletel treba do davu lidi.
0/0
8.1.2002 9:02

usama basama fousama

Tomasi,
ze si dneska upad pred barakem na ledu??!
0/0
8.1.2002 17:53

Luděk, Praha

Odpověď na reakce na můj příspěvek "Charles Bishop je hrdina!!!"
Překvapilo mne, že reakce několika lidí sklouzla do nenávistné politické, antikomunistické kampaně, což jen ukazuje na velkou politizaci našeho národa. Já osobně jsem pro zrušení všech politických stran, včetně té komunistické, ale i pro rovnost všech lidí, zrušení peněz, armády,pornografie, násilných filmů a knih atd. Jsem také spisovatel, básník a filozof, zcela ve službách chlapecké mládeže!!! Za mnou stojí skutky a ne prázdná slova, která nesvědčí o velké objektivitě a zkušenostech pisatelů. Opakuji znovu, že Charles Bishop jednal z ušlechtilých pohnutek, poněvadž je nespokojen se stavem americké společnosti a ukázal svým spoluobčanům, že oni si musí ve své zemi nastolit lepší pořádek, spravedlnost, bezpečí a štěstí. Čin z 11.9. byl chlapci sympatický ne proto, že zahynuli lidé, ale proto, že někdo ukázal uSA, že si nemohou donekonečna dělat po celém světě, co by chtěli a že jejich velikášství má také své meze. Když jsme u těch obětí- kdo povraždil na 750 000 nevinných Indiánů v USA v 19. století, kdo žije na ukradené zemi? Hřích pradědů musí odčinit jejich děti. A to nikoliv tím, že budou vraždit (což ostatně není Charlesův případ, protože věděl, že zabije jen sám sebe), ale že ukážou cestu svým rodičům. Doufejme, že ještě není pozdě a že se jim to podaří, už je za 5 minut dvanáct. Luděk
0/0
8.1.2002 6:38

Jarda

Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Já s tebou souhlasím.
0/0
8.1.2002 8:22

Beny

Re: Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Jest krasne basnit a filosofovat atd atd. Ovsem pokud to dela pilot, tak je velke stesti, kdyz se zabije jen on sam. Ludek tu nekolikrat pise o svych chlapcich. Ludku, co bys napsal, kdyby ti tvi chlapci byli v inkriminovanou dobu v prislusnem 28 patre ? Ted by tedy polovina z nich byla mrtvych, polovina zranenych a Charles by byl porad ten hrdina ?
0/0
8.1.2002 20:12

David

Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Puvodne jsem si myslel, ze by to mohla byt i recese, ale ted chapu, ze ten prispevek je desnej prusvih, to proste nema obdoby.***Překvapilo mne, že reakce několika lidí sklouzla do nenávistné politické, antikomunistické kampaně, což jen ukazuje na velkou politizaci našeho národa.***JO, LIDEM NENI LHOSTEJNY, KDYZ CTOU NAPROSTY NESMYSLY. JESTLI TO JE "POLITIZACE" PAK BUH ZAPLAT.*** Já osobně jsem pro zrušení všech politických stran, včetně té komunistické, ale i pro rovnost všech lidí, zrušení peněz, armády,pornografie, násilných filmů a knih atd.***NO TOMU SE RIKA ANARCHIE, PRO NEKTERE PRIPADY SE TOMU RIKA CENZURA. TAM UZ LIDSTVO BYLO A NIC DOBREHO TAM NA NEJ NECEKALO.*** Jsem také spisovatel, básník a filozof, zcela ve službách chlapecké mládeže!!!***JO VSIMNUL JSEM SI UZ V PUVODNIM PRISPEVKU JAK TEPLE A MILE JSI PSAL O TOM NEVINEM CHLAPCI. HNED JSEM MEL POCIT, ZE BYS MOHL BYT PRAVY NEFALSOVANY PEDOFIL A NEKDO TO TAM ODHADNUL A PRESNE TAK POJMENOVAL. JAK DOJEMNE.*** Za mnou stojí skutky a ne prázdná slova, která nesvědčí o velké objektivitě a zkušenostech pisatelů.***NO TO RIKAS TY, TED JAKY SKUTKY TO JSOU. JESTLI ODPOVIDAJI TOMU CO TADY PISES TAK MOJE DITE BY NESMELO PRIJIT DO TVEHO OKRUHU NA 3 KM DALEKO.*** Opakuji znovu, že Charles Bishop jednal z ušlechtilých pohnutek, poněvadž je nespokojen se stavem americké společnosti a ukázal svým spoluobčanům, že oni si musí ve své zemi nastolit lepší pořádek, spravedlnost, bezpečí a štěstí.***JASNE TY PEDAGOGU. ON TO MEL VSECHNO TAK V HLAVE V PORADKU, ZE CHTEL SLOUZIT V US AIR FORCE. TY SE NAZYVAS PEDAGOG A CHCES NAM POVIDAT, ZE V 15 LETECH MA CLOVEK NAPROSTO JASNY USTALENY NAZOR A JESTE K TOMU UPLNE SPRAVNY. NENECH SE VYSMAT.*** Čin z 11.9. byl chlapci sympatický ne proto, že zahynuli lidé, ale proto, že někdo ukázal uSA, že si nemohou donekonečna dělat po celém světě, co by chtěli a že jejich velikášství má také své meze.***UZ SE Z TOHO CELE USA CHVEJOU V HOLINKACH. ME JE TEDA UPRIMNE LITO TOHO KLUKA ZE ZBLOUDIL, ALE TY BYS ASI POUZIL TY "SVY MILACKY CHLAPECKY" NA SVOJI AGENDU NENAVISTI.*** Když jsme u těch obětí- kdo povraždil na 750 000 nevinných Indiánů v USA v 19. století,***SPANELE, ANGLICANE, FRANCOUZI A DOKONCE I CESI*** kdo žije na ukradené zemi?***KROME PAR KMENU PO SVETE JAKO AFRIKA A AMAZONIE TO JSOU TEMER VSECHNY CIVILIZOVANE (ROZUMEJ I EVROPSKE) NARODY. VSECHNY SE STEHOVALY A DOKONCE I PRAOTEC CECH ODNEKUD PRITAHNUL. NIKDY TO NEBYLO ZROVNA MIRUMILOVNE.*** Hřích pradědů musí odčinit jejich děti.***DOUFAM, ZE MAS DETI A TEN TVUJ ODCINI.*** A to nikoliv tím, že budou vraždit (což ostatně není Charlesův případ, protože věděl, že zabije jen sám sebe), ale že ukážou cestu svým rodičům. Doufejme, že ještě není pozdě a že se jim to podaří, už je za 5 minut dvanáct. ***V TVYM PRIPADE JE UZ PO DVANACTE***
0/0
8.1.2002 8:22

Luděk, Praha

Re: Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Davide, nevím koho si představuješ pod slovem "pedofil", ale mohu Tě ubezpečit, že jím nejsem a nikdy jsem nebyl. Vždy jsem bojoval proti nekráse a zlu, které představuje mj. dětská pornografie, sexuální násilí na dětech ap. A to i v literatuře ap. Kde bereš tu drzost nazvat mne tak, když mne ani neznáš a nevíš, co vše pro chlapce dělám. Napsal jsem mj. 12 knih, tři svazečky poezie, čtyři romány, 5 knih uměleckého odborného charakteru, svým hochům kupuji věci do oddílu (stany, vybavení) turisticko-přírodovědného, učím je přátelství, úctě jednoho k druhému, lásce k přírodě, tvoříme v uměleckých oborech (literatura,malířství, dřevořezba, hudba, zpěv) a mnoho jiných činností. Tolik vysvětlení, protože Tvá hana už se netýká jen mne, ale i těch dobrých chlapců a tady už nemůžu mlčet. -------- S pozdravem Luděk
0/0
8.1.2002 9:10

David

Re: Re: Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Ja ti to reknu uplne presne. Ten pocit, ze je neco v neporadku, jsem ziskal, kdyz jsem si precetl tuhle tvoji vetu: "...který momentálně má větší efekt, ale za mladý život krásného, hodného chlapce." Clovek, ktery bez znalosti, osobni znalosti cloveka, byt mladeho a byt ta tragedie je jakakoliv, da do toho takovou "barvu" jako ty je prinejmensim podezrela. Proste takhle muzu mluvit jen o nekom, koho OSOBNE dobre znam a neznam-li a rozplyvam-li se takhle az skoro emocionalne tak je to proste podezrele. Ale to proste neni jedine podezrele na tom co pises. Trvam na tom, ze bych tebe, at jsi jakkoliv "uslechtily" nechtel, abys ovlivnoval meho syna. Uz jenom ten svetonazor, jako utopie lidske spolecnosti. Jo jestli jim ctes pohadky, pak to chapu, ale v tomhle veku se hosi spis maji pripravovat na tvrdou realitu zivota. A svet bez stran (at se nam libej nebo ne) bez politickych a statne zabezpecenych systemu je proste utopie a v utopii se zit neda. To uz si lidstvo vyzkouselo mnohokrat.
0/0
8.1.2002 9:36

lokitka

Re: Re: Re: Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Davide neboj, těchto "Luďků-pedagogů" nežije na světě tolik. Jenom kapka v moři.Však ho nech, ať se vymluví. Ale reagoval jsi na vše správně, souhlasím s tebou (a myslím, že i většina lidí). Dík, že sis s tím dal práci a napsal to.
0/0
8.1.2002 10:36

Luděk, Praha

Re: Re: Re: Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Davide, dovol, abych ukončil tuto debatu několika závěrečnými větami. Vím dobře, že svět bez peněz, politických stran atd je dnes utopie, bohužel, protože lidstvo místo toho, aby se duchovně povznášelo, klesá do středověku společenských vztahů. Pohádky si nečteme, ale je naší snahou (společně s kamarády, kteří se na chodu oddílu podílí- je jim mimochodem 33 a 38, mne je 35 let) vytvořit v dnešní nevlídné době oázu přátelství pohody a štěstí uprostřed přírody, vzdáleni od špíny velkoměsta a hrubých mezilidských vztahů. To po nás nepřímo vyžadují naši členové, kteří sami touží po upřímnosti a čistotě, vzájemném respektování a neubližování si ani fyzicka ani psychicky. Začínal jsem kdysi jako skaut (roku 1989) a dnes pracuji pod KČT, poznal jsem mnoho chlapeckých charakterů a povah a můžu proto dost bezpečně tvrdit, že je znám. Proto jsem napsal to, co jsem napsal (míním včerejší moji první reakci na článek)Mými vzory jsou: antický řecký paidagogos,Plato, Aristoteles, H. D. Thoreau, R. Jefferies, Doc Vl. Hoppe, Krishnamurti, E.Th.Seton (mimochodem severoamerický Indián byl první úspěšný socialista - viz :Poselství rudého muže),A.S.Makarenko, J.A. Komenský,L. Kameneff a jeho "škola na lodi", L.N.Tolstoj a mnozí další. To jen aby jste pochopil odkud čerpám své paidagogické názory, které ovšem doplňuji živým "Materiálem", který mi poskytují sami chlapci. Trvám na tom, že bychom se od nich mohli učit, jak uzdravit svět. A to je věta závěrečná. ----- příjemný den. Luděk
0/0
8.1.2002 11:22

usama basama fousama

Vinetu s tebou souhlasi, muj bily bratre Ludku!
Muj bily bratre Ludku, nedovolime dalsi prolevani krve rudych muzu, radeji si navzajem vykourime sve kalumety. Howgh.------podepsan Vinetou, nacelnik Apacu, vlastnim peeeeeerem!
0/0
8.1.2002 15:39

David

Re: Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Ty sis vzal za sebe posledni slovo, tady je za me. Ono je hezky a vzneseny rict tohle:“... dnešní nevlídné době oázu přátelství pohody a štěstí uprostřed přírody, vzdáleni od špíny velkoměsta a hrubých mezilidských vztahů. To po nás nepřímo vyžadují naši členové, kteří sami touží po upřímnosti a čistotě, vzájemném respektování a neubližování si ani fyzicka ani psychicky.“ Ale podivej se co vlastne delas tim, co pises za nazory? Nejsem pedagog profesional, jen amater jako vetsina rodicu, ale vim, ze decka ve vekovy kategorii o jaky se zminujes nejsou hotovi lide a snadno se chytaji novych vzoru, protoze se teprve uci o sobe o svem ja o svych hodnotach. Do jake mirumilovne spolecnosti je vedes oslavovanim Bishopova cinu? Co jim ukazujes tim, kdyz je vedes do „boje“ proti kapitalismu glorifikovanim jeho cinu? Co jim vlastne vysvetlujes o nas a nasich nedostatcich a o SKUTECNE podstate nasi zapadni spolecnosti, kdyz jim davas tendencni otazky jako kdo vybil Indiany a vyzyvas je, aby „ukazali rodicum cestu“? Nejdriv ta decka musi pochopit principy, ktere nas zapadni spolecnost dovedly tam kde jsme, aby mohla neco menit. K cemu je uceni vsech humanistu, kdyz decka v tomhle veku nasleduji radsi „velke“ ciny aniz rozumi jejich komplexnost, jako ty jine zbloudile duse, co nasledovaly nesmyslne sceny z filmu a lehly si kuprikladu doprostred vozovky neuvedujice si, ze v realnem zivote clovek na rozdil od filmu je mrtvej jenom jednou a ze je to definitivni stav. Takova je totiz duse patnactileteho a na to nemusim mit zadne oficielni vzdelani, abych to vedel a abych dobre videl, ze ty se svyma nazorama teda rozhodne tyhle deti nevedes k miru a pochopeni, ale ze je de facto muzes privest k sebezniceni, nesmyslnemu odporu proti tem, ktere maji v tomhle veku jeste poslouchat, jako jsou rodice. Vyvolavas vlastne nenavist misto abys je ucil pochopeni a prave hodnoty. Kazes neco jineho a delas neco jineho. Mozna jsi to tak nevidel a ve svem nadseni proti „zkorumpovane zapadni spolecnosti“ te nenapadlo nic jineho, ale to je velmi lacina a skodliva cesta a vubec bych se nedivil, kdyby nekdo z tvych sverencu nakonec skoncil jako mrtvola. Takze jeste jednou, moje dite v tve blizkosti – nikdy!
0/0
8.1.2002 16:45

Karel

Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Ty jsi dobrej magor... Jak si zde představuješ třeba život bez peněz? Každý podle svých možností, každému podle jeho potřeb? To už tu snad bylo a mám pocit že se to příliš neosvědčilo...
0/0
8.1.2002 8:46

David

Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Z AP: I can picture him singing ``My Country 'Tis of Thee,' bellowing it out. He was proud to be an American,'' said Dale Porter, head master at Dunedin Academy, the private school where Bishop attended eighth grade. ``Charles and his family have always fully supported our United States' war on terrorism and Osama Bin Laden,'' they said in the statement. ``We do not understand why or how this incident happened.''Bishop volunteered to serve as a flag bearer at morning assemblies, standing taut while singing ``The Star Spangled Banner,'' ``America the Beautiful'' and ``The Battle Hymn of the Republic.'' *** tedy podle znamych a pribuznych se choval jako "normalni" American. Nevim, kde nekdo dokaze vlozit do jeho cinu neco tak "vzneseneho", kdyz se to jevi spis jako velmi pochopitelna (tedy aspon v jeho veku) nedospelost, ktera ho dovedla k sebevrazde.
0/0
8.1.2002 8:56

lokitka

Re: Odpověď na reakce na můj příspěvek
Luďku, máš scestné názory. Ani si nemusel říkat, že jsi učitel, je to cítit z celého příspěvku. Nemůže se zrušit politika, zbrojení, ani peníze, ani pornografie. Je to hloupost a ty to víš. Nezlob se, ale myslím si, že trpíš nějakým komplexem - buď jsi velmi malé postavy, nebo máš špatné zážitky z dětství nebo máš malé přirození. Neurážej se prosím, ale takto to vidím já.
0/0
8.1.2002 10:44

Radek H.

OMLUVA VSEM !!!!!!!!!!
...dole jsou urazejici prispevky ktere psal nekdo pod mym loginem. Je tady nejaky spravce ...rad bych vedel z jake IP adresy se prihlasil !!!!! Omlouvam se za toho bezmozkovce.. me totiz jeden clovek napada, ale dokazat bych to mohl pouze podle te IPadresy.
0/0
7.1.2002 21:10

Černé svědomí

Re: OMLUVA VSEM !!!!!!!!!!
Ty vypatlane hovado co to tu furt vsude pises takovou debilitu. Koho tady asi zajima co jsi psal a co ne ty zmetku. Asi ti stara nedala kryple tak to tu nemusis vsude rozhlasovat. Potrebujes asi poradne zmlatit hajzle. Dalsi zkurveny fasista.
0/0
8.1.2002 8:59

předseda

Re: Re: OMLUVA VSEM !!!!!!!!!!
A Tebe bych zavřel do blázince s ostrahou, podle toho, co jsi teď napasal. Přeji Ti více pokoje v duši místo té nenávisti !
0/0
8.1.2002 9:33

Tom

Re: Re: OMLUVA VSEM !!!!!!!!!!
Černé svědomí, na druhé straně je od Vás hezké, že jste svůj příspěvek podepsal. Byl to podpis, ta tři poslední slova, že?
0/0
8.1.2002 20:09

LV

Charles Bishop je magor na kvadrat!
0/0
7.1.2002 17:56

Juras

Re: Charles Bishop je magor na kvadrat!
Technická: když už, tak snad byl, ne?
0/0
8.1.2002 23:04

usama basama fousama

Pro Ludka co je taky hrdina!!!
ahoj Ludku, mas naprostou pravdu, tvych nazoru jsem si cenil uz kdyz jsi pracoval s nami chlapci ve starych dobrych Hitlerjugend! Slza mi skapne kdyz si vzpomenu jak jsi mi jako 12ti letemu nasazoval v Berline v petactyricatym na hlavu helmu a do ruky vtisk Luggera nez jsi pak ujel na ukradenym kole v tom kabate po zidovi tou postranni ulici. pedagogu jako ty nebude nikdy nazbyt, ale patnactiletych adeptu na hrdiny bude vzdycky dost. jak rekl porucik Hamacek v Cernejch baronech kdyz mu namitali ze jim "slo o cloveka": "Kefalin, s tim si nedejte hlavu, lidi je na svete jako sracek!"
0/0
7.1.2002 17:50

kenny 79

Re na vsechny
Nevim proc vetsina z prispevku je tak DIVNYCH ten kluk v 15-ti letech podle me nemohl vedet dusledky svyho konani. Byl asi v docela silny depresi kdyz tohle udelal. Pricinu toho asi nenajdem zkuste se z toho trosku ponaucit a prosim vas budte na sebe hodnejsi ty urazky to je hrozny jsem 2mesic. v Irsku a tesil jsem se na pekny poctenicko a zklamali jste.
0/0
7.1.2002 14:43

Honza

Re: Ludek
Pane Ludku, pokud jste opravdu pedagog a Vase nazory ventilujete na Vase studenty, Buh ochranuj Ceskou republiku! Je jiste z obdobi dospivani je prochazi stadiem psychicke nevyrovnanosti a zmatenych dusevnich procesu. Je proto treba kvalitni rodicovske pece, stabilniho prostredi a pedagogu, kteri jsou chopni ukazat cestu. Ne vsak cestu leteckeho atentatu na mestske budovy. Podle zprav byl Charles Bishop samotar a podivin. Lide teto charakteristiky byvaji velmi zajimavi a jsou jen spolecnosti nepochopeni. Pokud u nich nastane stav krize a oni vymnysli tkaovy nesmysl jako Bishop, je treba odborne pomoci psychologa neboe lekare- psychiatra. Pokud se tak nestane a nastane to, co se stalo, je to tragedie a NE hrdinsky cin. A vy navic rikate, ze Bishop je hrdina, cimz davate dalsim introvertum priklad, aby taky provedli podobny nesmysl. Stydte se!
0/0
7.1.2002 14:12

Kaja Marik

hrdina???
Teda ja nevim, co z toho ten Ládík muze mit, kdyz se nejake decko naveze s letadlem do banky, ktera je navic prazdna. A pokud ten Charles Bishop nebyl moslem, tak na nej v raji neceka ani tech 72 pannen. Asi mu na chvili preskocilo. Ale co tady pise ten Ludek, to svedci o tom, ze tomu preskocilo ne na chvili, ale asi naporad. Nebo si doma procita noviny z doby totality.
0/0
7.1.2002 13:50

Luděk

CHarles Bishop je hrdina!!!
Jako dlouholetý pedagog pracující s chlapci 11-17 let,vím, co znamená pro patnáctiletého hocha život, přátelství, solidarita, nespravedlnost, lež, násilí... Všichni dobře víme, kolik bídy a utrpení v sobě skrývá ta velmoc, která se zve USA. Kde staří lidé musí spát v papírových krabicích, kde se malé děti rodí za mrazu na ulici, kde se ve školách střílí atd... To vše je vina dolaru, božstva peněz, vina amerického imperialismu, který by rád ovládl svět a diktoval všeemu a všem svoji zvrácenou filozofii přikrytou pláštíkem horlivé víry v Boha, vlast a "americkou svobodu", která je ve skutečnosti jednou z největších totalit. Málokdo ale u nás ví, že v USA jsou desetisíce lidí, kteří politiku dolaru, imperialismu a nezdravých společenských jevů a vazeb (tedy spíše citové prázdnoty a chladnosti) odmítají. Čin Charles Bishopa je činem hrdiny, který snad pomůže trochu Američanům otevřít oči a najít viníka, který není v terorismu kdekoliv na světě, ale má kořeny ve velikášské politice USA, která by nejraději i vesmír a vše ovládla ve jménu dolaru. Čin je to tragický a snad i hloupý, protože jako žijící mohl Charles bojovat více za svržení kapitalismu, odstranění chudoby a boháčů, za ochranu přírody atd....mohl, ale zvolil cestu výstražného prstu, který momentálně má větší efekt, ale za mladý život krásného, hodného chlapce (kterým, navzdory štvavému tónu policie a některých novin, hoch byl) to nestojí. Ale i Jan Palach byl mladý a protestoval proti bezpráví. Tak i Charles. Jeho obět by neměla být zapomenuta! Měl jsem přítele, který pár dní před 15 narozeninami skočil pod vlak, jelikož už nemohl snést ponižování od okolí, včetně jeho vlastních rodičů jen proto, že "byl na kluky" (V tom věku je to navíc dle mne nesmysl) a proto vím, co taková smrt znamená. Proto odsuzuji každého, kdo by špinil světlou památku Charlesovu. Čest jeho památce!!! Luděk
0/0
7.1.2002 12:39

quaq

Re: CHarles Bishop je hrdina!!!
whaw...
0/0
7.1.2002 12:58

Jiří Havelka

Re: CHarles Bishop je hrdina!!!
Jsem šokován. Jak někdo může osobní hloupou a zbytečnou tragédii využít ke komunistické propagandě a dokonce se nestydí srovnávat daný čin se stejně hloupým a zbytečným zmařením Palachova života. Pokud ty jsi celý život pracoval s mládeží pak bůh nás ochraňuj.
0/0
7.1.2002 13:32

Dan

Re: CHarles Bishop je vůl
Že je na tom české školství špatně, to jsem věděl. Že je na tom tak špatně, že zaměstnává takovéto idioty a dopouští, aby měli vliv na mládež, to jsem netušil.
0/0
7.1.2002 13:46

LN

Re: Ty jses 100% pedofil, dobytku komunisticky!
0/0
7.1.2002 17:52

usama basama fousama

Re: CHarles Bishop je hrdina!!!
Ludo, to jsem ani nevedel ze jsi se vratil do czecholandu po tom co zavreli na Kjusu tu skolu pro kamikaze.
0/0
7.1.2002 17:59





Najdete na iDNES.cz