Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Starostovi odvolání nehrozí

Starosta Prahy 1 Jan Bürgermeister se nemusí obávat, že sedmnáct let stará kauza s nalezenými a zatajenými stříbrnými svícny by ho už nyní připravila o funkci předsedy pražské ODS a šanci stát se primátorem. Pokud neodstoupí sám, rozhodne se zřejmě o jeho budoucnosti až na jaře při sestavování kandidátky strany pro komunální volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michael Gregor

Reakce "zločiného" člena ODS, který si dovolí vyslovit názor
Pana "lopato", toto "chatování" začíná být zábavné. Pokud náhodou netrpíte komplexy či náhodou nejste zbabělec (neuvádíte své jméno a příjmení ani Váš E-mail), kterému ke štěstí postačí jen nadávat, mám pro Vás návrh. Na mém E-mailu si dohodneme schůzku a závěr Vaší reakce mi zopakujte do očí. Nyní maličko vážněji. Opakuji mé stanovisko. Problém starosty Prahy 1 není černobílý a má 3 roviny. 1. právní - každý, kdo volá po kultivaci české společnosti musí respektovat zákon. Starosta v minulosti spáchal trestný čin. Byl za něj odsouzen, trest si "odsloužil" prošel lhůtou a trest mu byl vymazán. Každý kdo volá po dodržování zákonů by měl respektovat, že starosta má podle zákona právo, aby na něj byl pohlíženo jako na osobu, která je netrestaná. 2. lidská - bytostně si mi hnusí zbabělci, kteří neumí veřejně pojmenovat chyby druhého a pro své hrátky používají media, kterým posílají anonymy. Takto žádný slušný člověk nejedná. Dále jsem v zastupitelstvu se starostou v tomto volebním období a nejsem nijak nucen se této funkce držet ja h.... košile. Ani ekonomicky či jakkoli jinak. Právě proto mám právo prohlásit a skutečně mi věřit nemusíte, ale starosta Prahy 1 pro nás co na Praze 1 bydlíme udělal mnoho dobrého. Kdo toto popírá, tak je slepý a hluchý. Řízení a rozhodování jsou procesy, které provází chybovost a to ve větší či menší míře. Pokud si kdokoli myslí, že je genius a chyby nedělá, mám pro něj návrh. Nejdřív kandidujte a přesvěčte voliče o tom, že jste genius a pak to ve funkci starosty či člena zastupitelstva dokažte. Samozřejmě, že starosta chyby ve své práci udělal, ale já, jako předseda finančního výboru Prahy 1 a člen zastupitelstva dopředu a bez mučení přiznávám, že jsem také nějakou chybu jistě udělal. 3. rovina je zásadní - politická a vím, že kauza starosty Prahy 1 ODS na Praze 1 hlasy voličů nepřidá. To je o důvěryhodnosti každého z nás, kteří jsme politiky - tedy zastáváme veřejné funkce. Zde výmaz neplatí. Je na starostovi a na nás ostatních "politicích" ODS Prahy 1, jak se s celou kauzou popereme. Nejsme banda idiotů a velmi dobře víme, že za každou chybu v politice platíme měnou, která se jmenuje důvěra voličů a že se nehraje o nic menšího než je vítězství nebo prohra ve volbách. Michael Gregor - předseda klubu zastupitelů ODS na Praze 1
0/0
19.12.2001 10:52

mispul

Re: Reakce
Vazeny pane Gregore, souhlasim s vami, ze problem ma tri rovyny presne tak jak vy popisujete, jenze take musim souhlasit s tim, co pisou ostatni lide v teto diskuzi. Zajiste je pro ODS v Praze 1 tato kauze nemila a pokud nejste jen banda idiotu jak sam pisete, tak by mel nekdö panu starostovy naseptat, aby odstoupil..otazkou je, jestli by se toho vubec nikdo odvazil..dovoluji si totiz pochybovat o tom, ze v jakekoliv politicke strane se bere ohled na nazor nejakeho "rosti" kterym jsou clenove strany a nebo politicky podrizeni spolupracovnici. Nepochybuji, ze pan starosta ma dobre kryti z nejvyssi politickych mist a je mu jedno co rikaji ti ze "zdola" spravne kalkulujete, ze naprostou vetsinu volicu tahle aferka nejak nerozhodi a stejne nakonec ODS zvoli a ta v Praze jako vzdy vyhraje a vy si rozdelite funkce podle vasich vnitrostranickych zasluch..jedine o co jde je kolik funci budete muset prenechat pratelu z CSSD. Ja nevim, ale tohle vsechno beru jen jako divadlo a volit bych sel pouze tehdy, pokud by prazsky primator byl volen primo..pak by jiste byly volby pro volice pritazlivejsi a primator by mel rozhodne vetsi respek a neslo by ho na zaklade vnitrostranickych putek odstranit (viz akce proti panu Kaslovi, ktery bohuzel nema tak ostre lokty , aby ve vysoke politice prezil). Pisete ze nejste ekonomicky zavysli na funkci na radnici..no verim, ze nejste, pokud na te radnici mate dobre styky a podari se vam treba ve vasem podnikani obcas dostat nejakou mestskou zakazku (viz. stavebni firmy pana starosty) a nebo pokud budete mestu delat na zakazku nejake rozbory a podobne..vim ze se takhle da slusne zit i kdyz tu funkci nemam..dokonce to je i lepsi, protoze nemam zodpovednost a novinari po me nejdou..proste myslim si, ze bezny obcan je na tom o dost hure nez ten co prosel radnici. Jinak navrhujete nam, aby jsem kandidovali, ale za koho..zadnou soucasnou politickou stranu bych si nevybral a na zalozeni vlastni se necitim..nemohl bych vam konkurovat, protoze opravdu nemam tak ostre lokty. Je mi jasne, ze mame takove politiky jake si zaslouzime. Michal Titera-obycejny obcan
0/0
19.12.2001 12:38

Michael Gregor

Re: Re: Reakce
Vážený pane, velmi si vážím Vašich korektních a slušných slov. S některými Vašemi závěry sice nemohu souhlasit, ale to by bylo na delší řeč. Pokud budete mít zájem, jsem Vám k dispozici.
0/0
19.12.2001 15:45

ultrashark

Re: Reakce
Vazeny pane Gregore, jak muzete argumentovat faktem, ze z pravniho hlediska je dotycny bezuhonny? Sice nejsem familiarni s ceskymi zakony, ale pokud byl odsouzen za kradez, jak je mozne jej posuzovat jako bezuhonneho? Chapu, ze je nespravedlive kategoricky odepsat cloveka, ktery slapnul vedle. Jsme jenom lide a odolat pokuseni je mnohdy tezke. Avsak clovek, ktery se dopustil chyby takoveho razu, ze byl za ni odsouzen, nema v politice co delat. Timto podvedl vsechny volice ODS a i Vas, slusne politiky. Absolutne nechapu postoj Vaseho predsedy Klause, a vyroky dotycneho delikventa Burgemaistera jsou naprosto nestoudne a vysmesne. Vzdyt je to absurdni, tvrdit, ze jeho minulost je jeho osobni zalezitost a podle prava je bezuhonny....Podle meho nazoru je pro Vasi stranu bezpodminecne nutne dotycneho okamzite odvolat, pokud ovsem chcete, aby ODS pusobila jako verohodna politicka strana, ne jako organizace zkorumpovanych arogantnich zlatokopu. S uctou Z. Fronek
0/0
19.12.2001 18:52

lopata

Re: Re: Reakce
Děkuji Vám pane Fronek. Dokázal jste formulovat přesně to, co mě tíží a jako „lopatu“ neschopnou vyjádřit bez užití jadrných slov, které jsou panu Gregorovi cizí. Podle zdejšího právního řádu ten, který spáchá trestný čin a je odsouzen k podmínečnému trestu, ve kterém „uspěje“, je považován za bezúhonného, jako by se nikdy nic nestalo. To na vysvětlenou našeho právního řádu. Protože je váš jazyk kultivovaný a pan Gregor rád hovoří se vzdělanými lidmi, mohl byste se ho zeptat, jestli by vzal do své strany člověka, který by mu řekl, že má skvělé řídící schopnosti, ale bohužel byl v minulosti trestán, i když jenom podmíněně. Victor Hugo vytvořil kdysi postavu Jeana Valejana a já jsem pana starostu možná jenom nerozpoznal. Jak říká pan Gregor: každého z nás provází chybovost, a to ve větší či menší míře. I když s ostatními výroky pana předsedy nesouhlasím, přesto jsem rád, že se této diskuse zúčastnil. Jarda Lopata
0/0
19.12.2001 23:24

Kopecký

Fantomas nás neopustí
Burgemaister, svými kolegy a okolím přezdívaný fantomas, nás zřejmě neopustí. Máme sice plná ústa naší cesty do Evropy, západní demokracie, mravnosti a já nevím ještě čeho. Avšak ve chvíli, kdy nám jde cosi proti srsti, respektive nám něco bere hlasy potenciálních voličů, máme pojednou jiná kritéria. Takže v Němec ku stačilo, aby ministr ofrankoval obálky z eráru a abdikoval, tak rychle, že než to noviny stačily rozmáznout, nezbývalo, než psát o bývalém či odstoupivším ministrovi. U nás se to obejde maximálně úvahou na téma "vyvození politických důsledků", což primárně znamená rezignaci, ale ve skutečnosti odalovací proces, kdy se hrany problému obrušují a obrousí do té míry, až problém jaksi "přestane" být problémem a zařadí se do kategorie úsměrných džentlmenských poklesků. To bylo, jest a obávám se, že i nadále bude, průvodním jevem naší politické scény. Arogance apřehlížení "poddaných oveček" patřilo do arsenálu bolševických mocipánů. Ti novodobí převzali prakticky vše, co se jim hodilo do krámu, od starých. O aroganci pana starosty svědčí kupříkladu nedávná návštěva žáků školy z Vojtěšské ulice jím spravovaného obdobu. U příležitosti tuším masopustu se oblékly děti do masek a vydali se vinšovat na radnici. V mrazu a plískanici stály před radnicí u CEské spořitelny ve Vodičkově ulici a vzhlížely k majestátní budově radnice. Pan Burgemaister nepovažoval ani za vhodné sestoupit z výšin mezi nevoliče, přijal v budově jen jakousi delegaci zástupců dětí a milostivě se s nimi pozdravil. Kdyby děti nepřivedla před radnici mimo jiné i zástupkyně ředitele školy pan Eva ˇpačková, manmželka mluvčího prezidenta a sama o soběš vynikající pedagožka, asi by nedošlo ani na přijetí, takhle přeci jen zvítězili v panu strostovi pochybnosti, zda by nebylo přeci jen lepší... Tolik jen na dokreslení k osobě pana Burgemaistra. Jeho podnikatelské aktivyty, jakkoliv právně nenapadnutelné, zapadají do kontextu těchto epizod. Je pohříchi neslušní, že za epizodu z životo, která měla upadnout v zapomění, považuje i aféru se stříbrem. Pane Burgemeistře - odstupte. I já jsem občanem Prahy 1 a stydím se za vás...
0/0
19.12.2001 7:25

Jara

volba
Ať jsou důkazy z nežádoucích činů ze života starosty jakékoliv, stejně neodstoupí. A my tu moc nemáme. My můžeme bohužel jenom eliminovat celek = ODS. Co mi pánové z ODS doporučujete: 4K nebo KSČ? K volbám stejně musím, jinak část mého hlasu připadne vám = půdařům. Trochu mi to připomíná volby v devadesátém : OF nebo KSČ? Aby nevyhrálo KSČ muselo vyhrát OF.
0/0
19.12.2001 2:08

Toníček

nechápu
Na co pan Klaus čeká? Že by ODS překvapila voliče novou mediální kampaní "Se zloději na věčné časy a nikdy jinak"? Nebo je to opravdu jinak. Pan Klaus je již zřejmě unaven a z politiky by rád odešel. A protože si nedovede představit ODS po svém odchodu, raději ji nechá zdiskreditovat. Pokud možno, tak v nejsilnějším regionu, aby ten pád byl co nejrazantnější. Máte ještě někdo jiné vysvětlení pro současné chování nejvyšších představitelů ODS? Pana Gregora - předsedu klubu zastupitelů ODS Prahy 1 (figurka) - nemůžete brát vážně. Tady se na "chatu" kasal, že celou věc zcela věcně s kolegy posoudí a rozhodne. A jak rozhodl? To jste si přečetli sami "STAROSTOVI ODVOLÁNÍ NEHROZÍ". Protože jsem byl voličem ODS, všem spoluobčanům se omlouvám. Zároveň bych rád všechny vyzval: pokud vám alespoň trochu není jedno, kdo vás zastupuje a reprezentuje NEVOLTE ODS!!!
0/0
19.12.2001 1:33

venca

Ten mukl se nam vsem vysmiva
Neuveritelne, kolik arogance a drzosti v sobe ten mukl ma. Takoveho dobytka povesit za koule do cerne diry.
0/0
18.12.2001 21:52

rozpuštěný a prodaný

měl kliku
Ještě štěstí, že půdař natrefil na svícny staré babky. Kdyby patřili státu, dostal by BŮRA na tvrdo.
0/0
18.12.2001 14:40

Toníček

za co byl chudák souzen?
Vždyť pan starosta, jak tvrdí, nikoho neokrad? Za co tedy dostal těch osm měsíců?
0/0
18.12.2001 14:36

Hlupý Honza

Klausův hoch
Žádné odstupování, navrhuji vyznamenat za statečnost s jakou hájí koryto. A neznámého pomlouvače najít a potrestat. ODS si rozvracet nenecháme !
0/0
18.12.2001 14:22

Altman Antonín

Re: Klausův hoch
No tak já se snad půjdu udat.Jenom doufám že nedostanu víc jak dva roky.Abych to stihl do voleb.
0/0
18.12.2001 15:34

Altman Antonín

Arogantní jako celá radnice.
Pokud už ani to není důvod odstoupení potrestaného Burgermeistra pak už nevím.Zločinci zaplavují radnice a tváří se jako by se nic nedělo.No chce to asi silný žaludek ale vidina profitu je silnější.Co ukradneš teď lumpe?
0/0
18.12.2001 14:12

pan upřímný

Re: Arogantní jako celá radnice.
Podivejte se, jaky byl nas obcan starostlivy. Aby dedicove nemeli starosti s prodejem svicnu, tak svicny pekne roztavil, prodal a poctive penize predal. Nedivil bych se, kdyby jako starosta zacal tavit zvony a "penize vracel cirkvi".
0/0
18.12.2001 15:02

Karel Moudrý

Volte ods a čssd II.
Vážení spoluobčané, opravdu chcete dát hlas v přístích volbách do poslanecké sněmovny v roce 2002 ods, případně sympatizující straně čssd? Nechci dělat reklamu jiné zajisté kvalitní pravicové straně, ale ODSka, hlavně v Praze, si o to koleduje jako malé dítě o výprask na zadek. Pokud budou v čele ODS takový lidé jako starosta Prahy 1, tak má tato strana stejnou šanci opustit politické výsluní jako extrémističtí republikáni. Komu není rady, tomu není pomoci.
0/0
18.12.2001 12:38

Ing. Pavel Kočárek, Praha 8.

Starosta pravděpodobně bojoval proti totalitě.
Opravdu nevím co proti předsedovi pražské ODS máte. Místopředseda ODS Miroslav Beneš se" podívá na to, zda to za co byl tehdy odsouzen, je i v dnešní době trestným činem ." Pravděpodobně se také dozvíme, že žena které stříbro patřilo byla možná domovní důvěrnicí, či dokonce členkou KSČ. Politici ODS zřejmě nakonec prohlásí, že bez podobných "hrdinských činů" by jsme socialismus nikdy neporazili. Jak se nedávno pan Burgermeister vyjádřil v tisku, "pražská ODS má 2200 rozhodně kvalitních členů."Jak jinak, je to totiž strana "občanská a demokratická." Tito "rozhodně kvalitní členové "dozajista odpovědně,ekonomicky ,zcela nezjištně a ku prospěchu všech, spravují majetek občanů hl.m.Prahy. Co bychom si bez nich počali .Jsme jim za to opravdu vděční .
0/0
17.12.2001 22:50

P.D.

předseda regionu
Ale dámy a pánové, co pořád proti panu Burg., starostovi Prahy 1 a nově zvolenému předsedovi celopražské ODS pořád máte? On už se poučil! Nyní má na Praze 1 stavební firmu. A že dostává přes třetí firmy nějaké zakázky z radnice, kterou sám řídí ? To přece není trestné! Takhle se to dělá!!!!!
0/0
17.12.2001 12:01

mispul

volby
Jeste ze jsem nevolic...:-)))
0/0
17.12.2001 9:28

jeen

Re: volby
Jako nevolič tím tedy dáváte najevo, že Vám starosta-zloděj vůbec nevadí! (:-(
0/0
17.12.2001 9:40

mispul

Re: Re: volby
A koho bych mel asi volit, kdyz nechci volit zlodeje...to bych si asi musel nejdriv zalozit nejakou stranu a na politiku bohuzel nemam tu spravnou moralku..nemam ostre lokty, nekradu, nebyl jsem vysetrovan ani souzen a za cely zivot jsem zaplatil jen jednu pokudtu dopravnimu policistovy..proste neuspel bych jako soucasny primator KASL..mozna bych do toho sel, kdyby se primator volil primou volbou lidu, to by pak mel jiste jine pravomoci a nemusel by se zodpovidat zadnym politickym otcum typu Klaus a podobne..podle me musi u nas byt slovo politik jen maskovanim vysoce nemoralnich jedincu..ach jo
0/0
19.12.2001 12:14

informátor

Koukal byl taky vyšetřován !
Podle informací bývalého příslušníka VB byl Koukal také vyšetřován !
0/0
17.12.2001 8:12

Hollmann

Koukal vyšetřován ?
Koukal vyšetřován a za co?
0/0
17.12.2001 8:01

Emil

Re: Koukal vyšetřován ?
Ten byl jenom vyšetřen.
0/0
18.12.2001 15:04

Zahnal Jan

Banda zlodějů.
Orwelův svět se opět začíná naplňovat.Další banda lumpů se dere k moci.Jo mimochodem "Koukal" byl taky vyšetřovaný policií.
0/0
17.12.2001 7:49

Marek

Re: Banda zlodějů.
To, ze je nekdo vysetrovan, dopredele, neznamena, ze je zlocincem! Taky se muze pri vysetrovani prijit na to, ze nic neprovedl. Vy jste se vsim rychle hotovi. Nicmene, Koukal je hajzl, protoze prokazatelne lhal ohledne stavby dalnicniho okruhu Prahy.
0/0
17.12.2001 11:32

Koukal Jan

Re: Re: Banda zlodějů.
Sami jste hajzlové,já se jenom snažil aby pravda tolik nebolela,když už to ta svině vyhrála nad lží a nenávistí.
0/0
17.12.2001 11:57

bývalý student

VÝZVA
Vyzývám politiky. Vyražte do ulic pod heslem: „Máme čisté ruce“, tak jako my jsme před dvanácti lety vyrazili s heslem: „Máme holé ruce“. Proti nám stála diktatura proletariátu, proti vám pouze unavení voliči. To zvládnete.
0/0
16.12.2001 21:08

Markéta

ruce
Ještě, že nejsme v Saudské Arábii. Tam, myslím, za krádež useknou ruku. Identifikace je pak snažší. Nebylo by to řešení? Dokonce ekonomická vzpruha? Česká republika by se pak totiž mohla specializovat na výrobu protéz.
0/0
16.12.2001 20:49

Mirek

klasika
Nedávno jsem si pročítal úryvky z Dostojevského a jedna pasáž mě tam zaujala. Mladík spáchá výtržnost, ze které se zodpovídá; ke své chybě se přiznává a napadení pánové mu opět nabízejí pravici. „Ne, teď ještě ne, ale později, až budu lepší a zasloužím si vaši úctu, pak mi ji podejte.“ Já se jenom divím, proč pan starosta neuvede svoje činy ve službě občanům? Od krádeže přeci uplynulo již 17 let a jako starosta Prahy 1 a předseda pražské ODS měl spoustu času a možností. Snad je přeci využil.
0/0
16.12.2001 19:24

Lucka

Re: klasika
Ano, tuto pasaz si vybavuju. Z mladika se postupne stal reholni knez a pozdeji starec svetec, ktery prinasel okoli jenom radost. Prevelice dlouha cesta. Starostovych sedmnáct let je hodne, ale stacily?
0/0
16.12.2001 20:13

Anna

volby
Vážení voliči, jsem dlouholetou členkou ODS. Věřte, že se stydím za to, co ODS v Praze předvádí, a doufám, že nám to ve volbách spočítáte. Zloděj zůstane zlodějem, i když je starostou. Nezajímá mě, že jeho trest je zahlazen. To platí z právního hlediska. V politice ne. A tento pán chce být primátorem? Bude to stejná a nebo ještě větší ostuda, než Koukal a Kondr? A ústy paní Maláčové se ODS vyjádřila, že je to jeho osobní věc a ODS se k tomu nebude vyjadřovat. Dobře nám tak, ztrácíme tím poslední zbytky důvěry našich voličů.
0/0
16.12.2001 19:23

Toníček

diplomacie nebo mafie?
Kde jste, všichni představitelé ODS, kteří nechtějí mít se špínou nic společného. Proč nekřičíte: „Pryč se zloději v našich řadách!“ Proč jenom diplomaticky mlčíte a nevyjádříte své rozhořčení. Nebo máte snad někdo další z konání tohoto pána „půdaře“ taky nějakou tu úlitbu ?
0/0
16.12.2001 17:02

Michael Gregor

Re: diplomacie nebo mafie?
Vážený pane, mám vážný problém reagovat na podobných názoro-ých forech, kde část příspěvků obsahuje vulgární a lidsky neakceptovatelné urážky. Problém starosty Prahy 1 není černobílý a má 3 roviny. Lidskou, právní a politickou. Mohu Vás a další ujistit, že orgány ODS Prahy 1 se v nejblišší době sejdou a zcela věcně celou věc posoudí a rozhodnou. Mohu Vás a další ujistit, že vydáme písemné stanovisko, které předáme mediím, abyste býli informováni. Michael Gregor - předseda klubu zastupitelů ODS Prahy 1.
0/0
16.12.2001 18:23

Toníček

Re: Re: diplomacie nebo mafie?
Vážený pane předsedo, nedivte se mému rozhořčení. Pro člověka je ztráta iluze většinou těžká a bolestná. Myslím si však, že písemné stanovisko médiím by měl rozhodně vydat pan starosta Prahy 1. Vaše stanovisko si rád poslechnu potom.
0/0
16.12.2001 19:45

ultrashark

Re: Re: diplomacie nebo mafie?
Mate pravdu, ze v "chatu" byvaji vulgarni a urazlive prispevky, ne vsak v tomto pripade. Jestlize nekdo dotycneho nazyva pudarem, ma v podstate pravdu. Podle americkeho trestniho prava, ktere je zalozeno na britskem (English Common Law),je ten kdo najde hodnotny predmet povinen vyvinout rozumne usili najit vlastnika, jinak je vinen z kradeze (larceny by founder). V pripade dotycneho delikventa to bylo jednoznacne jednodussi, protoze vedel, komu ty predmety pravoplatne patrily. Proto lze jeho cim charakterizovat (podle americkeho prava) jako kradez (larceny). Takovy clovek, to mi verte, ma v USA dvere zavrene ne jenom do politiky, ale do jakehokoli zamestnani ve verejnem sektoru. Z. Fronek, University of Maryland
0/0
16.12.2001 23:56

Cech

Re: Re: Re: diplomacie nebo mafie?
No jo, ale tady plati zakony divokyho vychodu. V korupci jsme za Somalskem a Kolumbii a moralkou nejblize Cingischanovi.
0/0
17.12.2001 0:39

kyx

Re: Re: diplomacie nebo mafie?
...mám vážný problém...vulgarní,lidsky neakceptovatelné...problém není černobílý...má 3 roviny ... mohu Vás ujistit... zcela věcně ... písemné stanovisko ... předáme médiím ... .... ... toliko pár citací z nového Frazeologického slovníku politického, redigoval prof.V.K. ... ;-))
0/0
18.12.2001 2:54

Michael Gregor

Re: Re: Re: diplomacie nebo mafie?
Vážený pane "Kyx", jsem rád a to Vašimi slovy, že s Vámi a některými dalšími účastníky tohoto diskusního fora mám jiný "frazeologický slovník". Je mi líto, ale zde korektně reagovat, je pouze ztrátou času. Za hrubě nekorektní považuji stanovisko vydavatele - redakce iDNES, že neuplatňuje vyhražené právo: smazat příspěvky uživatelů, kteří v diskusi používají vulgární slova a společensky neúnosné výrazy. Pokud se kdokoli anonymně vyjadřuje jako kulturní a společenský barbar, je to pouze a jen jeho problém. Pokud však MfD - iDNES chce hrát kartu nezávislosti, měla by se o to alespoň náznakově pokoušet v praxi.
0/0
19.12.2001 1:38

lopata

Re: Re: Re: Re: diplomacie nebo mafie?
Pane předsedo, nerozumím, kde je ta zaujatost iDNES proti starostovi Prahy 1? Tato diskuse se vede běžným lidovým jazykem, srozumitelným všem. Nezaznamenal jsem zde žádné společensky neúnosné výrazy, které by jinak, než lidově, popisovaly názor občanů. Avšak vás chápu, že s tímto slovníkem máte problém, protože vám jde spíše o slova, než o obsah. Kdyby vám šlo totiž o obsah, byl byste zděšen z toho, jaký člověk vás řídí a nás reprezentuje. Myslím si však, že stejně nerozumíte obsahu tohoto textu a tak ho zakončím vám srozumitelným slovem TY ČURÁKU.
0/0
19.12.2001 3:07

skeptik

odchod
Jsem trochu skeptický k odchodu pana starosty z politiky. Člověk, prototyp arogance v chování, člověk jenž si může dovolit špinit ruce v tolika aferách, musí mít za sebou dosti vlivné krytí. Pan starosta není typem politika, který by odešel sám. A proto zůstávám skeptickým. A navíc, koho nám nabídne ODS jako náhradu ? Nejvíce se nechává v Praze 1 v poslední době zviditelňovat paní RNDr. Příhodová, člen ODS. Těmto vnitrostranickým bitkám však nerozumím, ani rozumět nechci.
0/0
16.12.2001 16:31

Jana

Re: odchod
Příhodová, to snad ne! Vždyť ta paní je naprosto hloupoučká. Její černobílé vidění světa vylučuje jinou barevnou škálu. Neříkejte mi, že v ODS sedí jen zloději a intelektuální burani.
0/0
16.12.2001 17:29

L.Larva

Re: Re: odchod
Paní Příhodová má veškeré moje sympatie. Jeden příklad za všechny : uzavřením klubu Roxy, by vyřešila neúnosně hlučné bydlení v centru města a výskyt podivných individuí v okolí mého bydliště.
0/0
16.12.2001 17:58

Jana

Re: Re: Re: odchod
Vždyť říkám, že je hloupoučká.
0/0
16.12.2001 18:04

Tomáš

Re: Re: Re: odchod
To je nesmysl. Na to je ta paní opravdu hloupoučká. Roxy, jak každý ví, se zavírá, protože si vedle otevřela ODS novou pobočku.
0/0
16.12.2001 18:08

Val

bezúhonnost
"podle zákona jsem bezúhonný" - to je asi podle zákona pravda. Ale pane starosto, bezúhonnost v politice sahá hlouběji. Tam se především apeluje na morálku a rozhodnost před voliči. Stačí usvědčena jedna marihuanová cigareta před třiceti lety na gymplu a pro příští život jste jako politik znemožněn. Vy jste kradl, byl usvědčen a odsouzen jako zloděj (vlastně zlodějíček - v žargonu rady Vacátka "půdař"). Nezlobte se na mě, ale ODS chce ode mě hlas ? Když jim ho dám, tak si přeci řeknu o to, aby "půdař" reprezentoval a řídil hlavní město, nebo její část. To však ode mne nežádejte.
0/0
16.12.2001 15:14

půdař

Re: bezúhonnost
Starosto, vítej do cechu !!! Půdy na Praze 1 jsi zvládnul elegantně, hele, v Nuslích a Vršovích je taky pár dobrejch.
0/0
16.12.2001 15:26

kyx

hodnota kradeze
No mozna si reknete 36tis, to zas neni tak moc...neni,ale pred 20lety urcite bylo!...nejsem takovej pametnik;-),ale tipuju,ze za ty prachy, v ty dobe, by si clovek mohl koupit skoro novy auto!...coz prevedeno na dnesek, rovna se hodnote kradeze noveho auta,tzn. ca 250-350tis. ...a to uz zas tak malo neni...ale je fakt,ze kam se hrabe na "tunelare"...;-)...druha vec je,ze je jasny,ze "se to objevilo nahodou" po tolika letech...ze by volby? ...;-)...navrhuji:starosta do duchodu a zemerit se na podstatnejsi veci jako miliardovy danovy uniky napr.DutyFreeShops...o topnych olejich ani nemluve...nebyl zajem to vysetrit-padaly by hlavy moc vysoko...;-)
0/0
16.12.2001 13:02

jeen

Re: hodnota kradeze
Tenkrát stála Škoda 105L necelých 60 tisíc, nicméně těch 36 000 byla asi tak průměrná výše ročního platu.
0/0
17.12.2001 9:37

kyx

Re: Re: hodnota kradeze
fakt uz stala tolik?! ;-)...ale to by odpovidalo...dnesni plat:12*14t=168t...tzn.ukradl dnesnich ca 170tis, tzn.slusnou ojetinu...;-)
0/0
18.12.2001 2:49





Najdete na iDNES.cz