Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Afghánští uprchlíci si přejí rychlou smrt

V afghánských uprchlických táborech se čeká na smrt. Abdal Džabbar v táboře Dehdadí u města Mazáre Šaríf, jenž je domovem 15 tisíc běženců, sedí se slzami v očích vedle své ženy, která je hladem v bezvědomí. Kolem něj se v malém, otevřeném stanu z klacků a sešitých pytlů tísní jeho dvanáct dětí a vnoučat. "Přeji si umřít naráz, místo tohoto pomalého každodenního umírání. Američané by na nás taky měli shodit bomby," říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BOBO

JÍDLA MĚLI VŽDYCKY MÁLO
ALE NYNÍ TO LZE POLITICKY DOBŘE " PRODAT " . Fůra DEMENTŮ to jasně už delší dobu tady předvádí . Ne a ne pochopit , že hrát si na vojáky je nesmírně baví , naopak pracovat vůbec . Snad tak prodávat , při tom klábosit a kouřit . Jako vojáci dostanou slušně najíst , mají se kde vyspat a hlavně je moc nezajímá ( nezajímalo ) , jak ty jejich rodiny hladoví !!! Při ojedinělé návštěvě rodiny si naostro ( islám zakazuje šprcky ) "zašukají" se svou ženou , a zase jdou BOJOVAT !!!! No a to je realita a její výsledky . Že děcka nemají co jíst, je moc nevzrušuje , hlavně , že se rodí noví bojovníci !!!!! A vy se z toho teď tady poserynkejte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
30.11.2001 0:18

Mr_Ex

DEMENTI
Názory některých ubožáků (Bidlo, Steak, Dolfik) jsou prostě tupost na druhou. Asi jsou to uslintaní břichouni co sedí s plechovkou piva u umaštěné klávesnice a jedním prstem tam ťukání ty SRAČKY co se tady pak zveřejní. Jejich sociální IQ je na úrovni přejetého psa... Chlapci - prokažte světu službu a HOĎTE SI MAŠLI!!!
0/0
29.11.2001 12:48

Dolfik

Re: DEMENTI
Dalsi stary komous, ktery neco rve a ceka, ze druzi budou nasazovat svuj krk. Na to uz nikoho nenachytas, jen stejne ubozaky jako jsi ty. Stejne jako ty chces zustat v teploucku, tak chteji byt i jini lide na Zapade. Pokud ti o neco jde, tak si vem toho slovaka Michala, ktery chce udelat take nejaky cin a muzete se mezi talibance a SA postavit s plakaty typu "Valku zastavte laskou a porozumemnim" nebo "Prace slechti cloveka, zbrane jen zabiji". Treba vas pochopi. Zatim rozumi jen reci zbrani. PS: Kupte si jen listek tam. Cesta zpet v cinove rakvi je pry zdarma.
0/0
29.11.2001 20:06

Jaroslav Šlér

Zamyšlení
O Afganistánu a USA se toho za poslední dobu napsalo a řelko mnoho. Terirosmus se skloňuje ve všech pádech, všichni honí teroristy, ale je opravdu jisté, že za všem stojí pouze Afga- nistán? Proč ne třeba Libie, Syrie, Irák atd. teroristi jsou na Arabském poloostrově jako doma a nejen tam, je jimi zamo- řený celý svět. A já se ptám ne proč si lidé na celém světě platí ze svých nemalých daní tajné služby o jejihž praktikách nechci mluvit. Tedy, když je platíme, ať něco dělají, třeba ve stylu 007 s povolením zabíjet " jen teroristy". Drahé války jistě není třeba, stačí jen letenky a střelivo.
0/0
29.11.2001 7:59

Frankie

Re: Zamyšlení
Doporučuji ti sledovat aspoň občas zprávy. Zjistil bys, že podobné země budou vbrzku na tapetě. Asi to nebude jednoduché přes odpor různých pseudohumanistů, ale věřím, že minimálně v Iráku Saddám skončí podobně jako Taliban a Bush jr. skutečně dodělá to, co fotřík načal. Jestli se to povede aspoň tam, tak bych tipoval, že mnozí soudruzi (a další antiUS) z tohoto chatu zmizí, protože skončí na koronární jednotce. A pokud jde o Libyi, proč asi Kaddáfí dělá poslední dobou setsakramentsky hodného chlapečka? Odsuzuje terorismus, nabízí se jako prostředník při řešení různých sporů apod. Určitě to nebude jenom tím, že by se inspiroval u Pinocheta, který názorně předvedl, že ne každý diktátor musí skončit špatně.
0/0
30.11.2001 16:24

dickinson

afganci
moc smutny ten cesky narod...hlavy vymatlany americkou propagandou ktere veri kazdy slovo...bojovat s terorismem tim ze z bezpecne vysky zabijime tisice talibanskych vojaku a desetitisice nevinnych afghanskych chudaku je nesmysl...a predat moc jinemu a zcela nejednotnemu seskupeni jen proto ze je nutne potrubuji ke zniceni talibanu, i kdyz ma na svem konte celou radu krvavych masakru ma byt reseni?...proc nebojovala amerika s terorismem pred 11.9.?...jenom otazky a otazky...chytit bin ladina je podle me jen zaminka pro ameriku (a jeji nove spojence jako rusko) vybudovat si v oblasti pozici a ekonomicky toho vyuzit...viz bush a americka naftarska elita...podle toho co je tady za prispevky ocekavam prival nadavek ale coz jak jsem zjistil nema cenu to tady stejne procitat soudnemu cloveku se jen udela spatne
0/0
29.11.2001 6:03

DAVID

Re: ZVASTY ZVASTY ZVASTY!!!!
Hele ty soudnej clovece.....Pokud znamena, ze Americkej vliv v Afghanistanu vybuduje znova rozvracenou infrastrukturu, nabidne lidem zivobyti,ze tam neco zacne normalne fungovat tak je to podle me docela v poradku. Kecy o Americke agresi si nech na blbnuti starych babicek. Americani zadnou agresi nezacali. Nebejt 11.9., moh´ se celej Taliban dneska v klidu starat v zadku. To si meli kluci fousaty rozmyslet nez se spaktovali s Usamou. Jenze jim se tem parchantum moc hodily ty jeho miliony aby mohli ovladnout Afghanistan... A Amici ze bojujou ze vzduchu? No a ? Kdyz na to maj vybaveni, tak by byli blbci aby tam strkali zadky. Tomu se rika strategie vis...? Jeste k tomu vlivu: To je jako kdybychom se my branili privatizaci nasich podniku zahranicnima firmama. To bychom si taky jeste dneska mohli vozit svoje zadky ve favoritech a cekat na ne v nejakym podelanym poradniku. Bohuzel, jinak nez prilivem zahranicniho kapitalu se z tech sracek nevyhrabou. Zadna injekce OSN je z toho nevytahne. Jo budou se muset smirit s tim ze jim tam vyrostou tri prdele Mc Donaldu atd. Ale taky muzou rict "strcte si ty svoje dolary nekam, nam chutna vic listi...." A pokud je mi znamo tak Americani nechteji predat moc Severni Alianci. Trosku se prosim te zorientuj v situaci, clovece.!!! Anebo jeste lip: Napis do Hollywoodu o mezinarodnim spiknuti proti Afghanskemu lidu a oni podle toho natoci AKTA X.... Co se tyka te humanitarni stranky. Myslim, ze kdyby predevsim Afghanci chteli pomoct bliznimu svemu v tomto tezkem obdobi, tak nebudou vylupovat humanitarni konvoje a obohacovat se na nich a pusti je do vnitrozemi aby tam nemuseli nevini civilisti v taborech umirat v bezvedomi hlady. Kazdej kdo v afghanistanu drzi pusku v ruce je bandita at je to Taliban, nebo Sev. Aliance. A kdyz dojde ke zmene sil, tak jednoduse prebehnou parchanti. Neni mezi nema rozdilu. Konec!! Uz jsem s Tebou ztratil casu dost!!!
0/0
29.11.2001 12:16

Dolfik

Re: Re: ZVASTY ZVASTY ZVASTY!!!!
100% souhlas.
0/0
29.11.2001 18:01

Bidlo

Mají co chtěli
Když si vyšukal dvanáct fakanů, tak ať si je uživí. Když je uživit neumí, tak si měl dávat pozor, a ne si teď stěžovat, že nemá co žrát. Hajzlové zatracený, množí se to jako kobylky a my abysme to živili.
0/0
28.11.2001 21:22

Steak

Re: Mají co chtěli
Tak. Jak vyresit terroristicky problem? Nebudou afg., sorry terroristi, nebude problem.
0/0
29.11.2001 0:05

Mr_Ex

Kde je TEĎ světová solidarita????!!!!
Když se stal útok na WTC v New Yorku byl kolem toho humbuk jako by zemřelo půl planety. Přerušovaly se pořady v televizi, projevovaly sympatie s oběťmi různýma stužkama a kdovíčím. NIC PROTI TOMU... ALE KDE JE SVĚTOVÁ SOLIDARITA TEĎ?? KDE???!!!!!! Když umírají nejubožejší lidé po tisících v Afghánistánu (A NEJENOM TAM!), kde je mobilizace armád, tedy alespoň těch humanitárních. Jaktože nepřicházejí ujištění státníků z nejvyspělejších zemí světa??? JAKTO??? TOHLE JE SPRAVEDLNOST?? TO JSOU SRAČKY!!!!!!!!! NEMÁM SLOV.....
0/0
28.11.2001 20:23

Steak

Re: Kde je TEĎ světová solidarita????!!!!
Ja jo. Debile...
0/0
28.11.2001 20:39

Dolfik

Re: Kde je TEĎ světová solidarita????!!!!
Ceka na tebe vole, az se postavis do cela techto humanitarnich armad. A ty misto toho se valis v Cechach, zeres knedliky, chlastas pivo, zatimco jinde lide umiraji hlady. Podle mne jses teda pekna SRACKA.
0/0
28.11.2001 21:26

Steak

Re: Kde je TEĎ světová solidarita????!!!!
Ty snad znas na svete misto, kde je spravedlnost??? Pockej az vytuhnes na konci svyho kratkyho a jak tak vidim, dost mizernyho zivota.
0/0
29.11.2001 0:03

Mr_Ex

Re: Re: Kde je TEĎ světová solidarita????!!!!
STEAKU A DOLFIKU, VY JSTE FAKT TUPCI. JDĚTE DO PRDELE UBOŽÁCI...
0/0
29.11.2001 12:42

Steak

Re: Re: Re: Kde je TEĎ světová solidarita????!!!!
Klidek kamo, dle spisku páne Baptisty pry pomaha, kdyz si budes oplachovat prirozeni vlaznou vodou... misto psani takovych vyblitku.
0/0
29.11.2001 13:13

Steak

Super medium propecenej steak
Nemlaskejte tolik, neslysim kolik lidi prave umrelo hlady...
0/0
28.11.2001 19:04

Alex

Re: Super medium propecenej steak
Jsi naprosto vylizanej pubescent Steaku, k Tvymu prispevku snad ani normalne uvazujici clovek nema vic co dodat. Mozna si jen malinky provokater, ktery je plny komplexu a tak se takhle projevuje. Stydim se i za Tebe, vole.
0/0
29.11.2001 10:31

Michal

Ako pomoct?
Tiez sa zamyslam nad tym ako pomoct. Ale mam s tym problem. Na jednu stranu podporim svojimi peniazmi napr. cloveka v tiesni a pomozem, na druhu stranu zaplatim kazdy mesiac dane, z ktorych sa prostrednictvom NATO a tzv. ceskeho statu vlastne podporuje ta hrozna apokalypsa. Ked tu sem tam citam komentare, tak zistujem, ze ludia maju rozne nazory a nevnimaju agresiu ameriky na nejaku zabudnutu krajinu o ktorej sme doteraz sotva tusili kde lezi. Az ta apokalypsa skonci a bude este komu pomahat, tak pravdepodobne urcite prispejem na pomoc, a nie len par korunami ale aj nejakym cinom.
0/0
28.11.2001 17:27

David

Re: Ako pomoct?
Michale nic ve zlym. Mas nazor. Uz ted ale muzes jit treba do Afriky, kde NATO nepodnika nic a kde tisice, mozna statisice deti umira hlady. Kdo ti brani?
0/0
28.11.2001 17:33

Dolfik

Re: Ako pomoct?
Dofam, ze tim "cinom" bude opusteni tzv. ceskeho statu a navsteva Afriky, jak ti radi David. Alespon nebudes svymi danemi podporovat tu hroznou apokalypsu. Ale nechod do Somalska, tam bude ta agresivni amerika a NATO znovu branit Zapadni hodnoty.
0/0
28.11.2001 22:38

Steak

Re: Re: Ako pomoct?
Antarktida by byla mistem pro nej a podobny typky. Ovsem napred musi povinne odevzdat vsechno obleceni ve prospech afghancu...
0/0
29.11.2001 0:01

Dolfik

Re: Re: Re: Ako pomoct?
Tam alespon nebude vnimat agresivitu Ameriky.
0/0
29.11.2001 0:28

GoryTHC

jak pomoct?
Po precteni toho clanku me nenapada ani tak kdo za to muze (protoze na to mam svuj nazor), ale spis jak bych moh pomoct. Za prve by tu byla moznost pres nadaci Clovek v tisni http://www.clovekvtisni.cz/humanitarni_pomoc/afghanistan.htm , ktera humanitarni pomoc v Afghanistanu organizuje. Dale se muzeme obratit primo na ty, kteri maji momentalne v teto otazce nejvetsi vliv : americky president, britsky premier ... a to na strance http://www.9-11peace.org/aid.php3 .
0/0
28.11.2001 15:43

Honza

To je fakt drsny
Nechapu jak se ńekdo muze dat steak kdyz cte o umirajicich kojencich a jinych obetem nesmyslneho bombardovani Afghanistánu Amerikou. Nechapu postup Ameriky a celeho potazmo celeho "vzdelaneho" sveta. Nekolik rekneme 200 (a to asi prehanim) silencu si zorganizuje dokonoly utok na nasi nejdokonalejsi Ameriku a s kapesnimi nozi zabije asi 6000 nevinych lidi...... Hned se mluvi o valce... Ano valku rozputala amerika a vsechny staty ktere se k tomu pripojili, a kdyz ctu takovehle zpravy tak se mi zveda zaludek nad tim jak se muzeme povazovat za civilizovany lidi. Tech co ted v Afghanistanu zemrou tisice za nic nemuzou...... Kolik jich bude muset zemrit nez se bude Amerika citit uspokojena. Vim ze to neni problem jen po 11.9., ale humanitarni pomoc temhle ldem alespon trochu fungovala.... A umrit jako 10letej jen kvuli tomu ze sem z Afghanistanu je odporneeeeeeee................
0/0
28.11.2001 15:30

David

Re: To je fakt drsny
To me pripomina stary casy a jednoho znamyho. Ten i kdyz se prastil kladivem do prstu tak prohlasil: Za to muzou komunisti. Jenze on to rikal sice s nenavisti ke komunismu, ale s humorem. Dnesni antiamerikanisti jsou plny nenavisti a zadnej humor. Znovu rikam, ze zbrane nezabijej, zabiji nenavist at je v Irsku, Palestine, nebo kdekoliv jinde!!! Jo a taky zaslepenost zabiji. To ze tam zili lidi predtim a byli popravovani (na stadionu vybudovanem jako pomoc Afganistanu ze zapadu a kdyz se na to ptali byvaleho ministra zahranici talibanu, tak rekl, at jim zapadni zeme financuji popraviste a ze nebudou pak pouzivat stadion) to jakoby neexistovalo. Honzo, ceskej Honza byl prostej, ale byl moudrej v tom je pointa pohadky. Ty jses proste nenapravitelnej hlupak a vubec si nejsem jistej, jestli si prave ty zaslouzis, aby ostatni se snazili, rikam snazili, vysledek neni jiste zarucenej, udelat tenhle svet i pro tebe bezpecnejsi. Ty si proste myslis, ze tenhle terorismus je omezenej jen na ameriku a tebe se vyhne. Nevim jak bys to hodnotil, kdyby se nic nedelalo a casem nekdo napral treba Austrian Airlines do Dukovan. Mozna, ale opravdu jen mozna, pokud bys to prezil, by ti doslo, ze zlu se clovek musi branit.
0/0
28.11.2001 15:54

kratochvil

Re: Re: To je fakt drsny
Na tohle se strasne rado zapomina, ze za vlady Talibanu byla veskera lidska prava poslapavana jako malokde na svete. A prave ti, co umi tak rychle zapominat ted breci jak stare kurvy nad ubozaky Talibany, na nez je amerika tak zla.
0/0
28.11.2001 17:56

Honza

Re: Re: Re: To je fakt drsny
No, kdyz si myslite, ze vsichni co zijou v Afghanistanu jsou v talibanu tak prosim. Ja jenom nemuzu pochopit jak nekdo muze odpovidat na zabijeni zabijenim. To mi pripada jako zub za zub a oko za oko. nezastavam se talibanu ani Bin Ladina, ale tech bezmocnejch lidi, kteri tam umiraji hlady. Myslite si, ze to jsou vojaci talibanu nebo ze tam umre hlday sam velkej Bin???? Asi tezko myslim, ze nevinejch obeti bylo dost uz v americe a, ze v dnesni dobe jsou takove prostredky, ze utok takovychto rozmeru je zbytecnej. Myslite si, ze kdyz se vyhladi afghanistan (prehanim), ze se ztrati svetovej terorismus ;o) Ten tu byl je a zase bude, tim zpusobem kterym se k tomu svet postavil si dle meho nazoru nijak nepolepsime. Akorat nekoho nas... a ten nam do Prahy priveze antrax v kufru a staci na to 1clovek ktereho amerika netrefi.......
0/0
28.11.2001 18:16

David

Re: To je fakt drsny
Honziku zaslepenost zustane zaslepenosti. Cesi taky nebyli vsichni ve strane a jak jsme byli radi, kdyz ten komunismus padnul. Ze padnul u nas "sametove" no to taky nemusela bejt pravda. A primer, ze nejakej cvok, jedinec priveze neco v kufru je tak s odpustenim detinskej nazor kterym chces jen obhajit svuj postoj. Je to asi jako rict, ze nemelo cenu rozehnat nacistickou stranu, protoze v nemecku stejne nejaky nacisti zustali. To co dela tyhle lidi extra nebezpecnymi je prave jejich organizovanost a tu muzou delat jenom tehdy, kdyz je zbytek sveta necha v klidu, teda kdyby je nechal a nebranil se. (A s tim vyhlazenim teda fakt prehanis nechutne. Tolik Afgancu je stastnejch, ze je taliban pryc. No jasne ze ve valce to neni ruzovy a ze tam taky spousta trpi. To je bohuzel nestesti valky.) A kdyz rikas "utok takovejch rozmeru" co tim myslis? Mas jiny reseni jak bojovat proti terorismu a ucinne? Nerikej vyjednavat. To je neco cemu teroristi ale vubec nechtej rozumet.
0/0
28.11.2001 19:14

Pepa z Depa

Re: Re: Re: Re: To je fakt drsny
Když si chytrej Honzo, myslíš, že útok takových rozměrů je zbytečný, tak nám prozraď, jak bys to vyřešil Ty. Všechno je Ti jasný určitě máš recept v kapse. To se to totiž radí a kritizuje, když žiješ někde v závětří a ani nevíš o čem mluvíš. Neznáš Afgánce dle Tvého názoru chudáky. Možná bys názor na ně změnil, kdybys mezi nimi nějaký čas pobyl. Nikdy bych, nekomentoval situaci o které vím, jen z toho, co mi kdo řekne, nebo co si kde přečtu. Až tam budeš pár let žít, pak budu o Tvých názorech přemýšlet. Takhle si myslím, že kecáš a nevíš o čem.
0/0
29.11.2001 7:33

Eva Miletínová

Re: Re: Re: Re: Re: To je fakt drsny
A Ty jsi tam žil? Nebo byl? Eh? Ja ne.
0/0
24.1.2002 11:45

anonym

Re: To je fakt drsny
Mas pravdu. Vubec si nemyslim, ze utok na WTC je nejaky umeni. Staci, kdyz si 5 lidi koupi letenky, zajdou do papirnictvi a koupi si noziky na papir. Vubec si nemyslim, ze to nutne musela byt prace nejake specialne vycvicene skupiny. Pouze ten, co pak to letadlo ridil, musel mit urcity znalosti o tom, jak se ridi letadlo. Ale nemyslim, ze musel mit nutne vycvik na velka dopravni letadla. Slozity je pouze start a pristani. Jakmile je letadlo ve vzduchu, staci pouze nastavit azimut (podle GPS) a vysku a zapnout autopilota. Kdyz je cil na dohled, prepne na manual a ridi kniplem. Myslim, ze by to zvladla vetsina lidi, co to zvladne na Micro$oft Flight Simulatoru. Nebo piloti malych sportovnich letadel. A vsechny dukazy, co jsem zatim videl me zatim nepresvedcily ze to nutne musel udelat Usama. Vsechno co jsem dosud videl mohlo pochazet z dilen FBI+CIA. Nebo to mohla to byt klidne pomsta Saddama Bushovi jr. za to, co v Iraku delal Bush sr. Kazdopadne za to zivotem zaplatilo mnohonasobne vic civilistu, nez kolik Americanu zabili teroristi za poslednich 100 let. Byval jsem donedavna zarytej proamerikanista, ale nyni se mi USA zacinaji mirne hnusit. Zda se ze Nostradamus mel prece jen pravdu o 3. valce a chaosu. Jenze ta valka nebude atomova, jak jsme si donedavna mysleli, ale valka proti tem, co se odmitnou podridit USA. Myslim, ze by se Amici meli kompletne zamyslet nad svoji zahranicni politikou, predtim, nez budou trapit 10lety, co ani nevedi, o cem ten terorizmus vubec je.
0/0
29.11.2001 9:05

David

Re: Re: To je fakt drsny
No to je prekvapeni, ze te dukazy nepresvedcily. Oni totiz amici nevedeli kam ti je maj dorucit a anonymne to nedelaj. On se asi moudrej clovek musi smirit s tim, ze nemuze vedet a videt vsechno a nekdy si musi udelat nazor jen podle okolnosti. Coz jiste cinis a rozhodne mas na nazor pravo. Ale fakt me to co tu ctu pripomina jedno povidani, ze nazor je jak dira do p***, ma to kazdej. Ze muslimskej pakistanskej president dukazy videl a presvedcily ho je asi pro tebe zcela nepodstany. A stejne mudrovani na tema jak to napalit do mrakodrapu. No to vis, ze to za letu neni tezky a dokaze to temer kazdej. Cim ale musis bejt vyzbrojenej a co si v papirnictvi nekoupis je fanatismus. Musis totiz bejt rozhodnutej zemrit pro tu tvoji a jedinou spravnou viru a to dela tenhle terorismus tak moc nebezpecnej. A kdyz tak plamene hovoris o ty valce proti tem co se nepodridi americe, jak to ze se opravdu ostatni arabske zeme uz ted do te valky nezapojily? Maji skvelou prilezitost, jejich "bratri" umiraji, jihad byl vyhlasenej jednim z nich, nenavideny americani jsou nablizku, tak kde jsou vsechny ty arabske narody, ze nepochoduji na nepritele, ktereho jsi bravurne rozpoznal ty. Mozna to totiz nebude tak horky. Nedavno jsem videl jak kuvajtsti arabove a muslimove se primlouvaji, aby americane dokoncili co Bush senior nedokoncil. Ze by nakonec i tam zvitezila pragmaticnost a ze ani jim ty fanaticti extremisti nevyhovuji a vetsina z nich by chtela mit v orientu klid?
0/0
29.11.2001 16:00

Josef Větrný

Mám z toho hlad
Když to tak čtu, dal bych si pořádný steak s oblohou.:--))
0/0
28.11.2001 15:12

petulka

Re: Mám z toho hlad
ty jsi ale kokot s usima... nenos rolak, zezadu by si te mohli splest s cu**kem!!! Bez si dat ten stejk a neprud u klavesnice.
0/0
28.11.2001 15:23

Karel Říha

A u nás?
Když si čtu zprávy o hladomoru, tak si vzpomenu na keci lidí tady u nás jak tu všechno stojí za hovno a jak je to v prdeli ap. A něco vám řeknu, V afghanistánu sou v prdeli my ne!!
0/0
28.11.2001 14:25

i

hlad
Bodejť by neměli hlad když mají 12 dětí. Kdyby radši dělali i něco jinýho než jen děti ...
0/0
28.11.2001 14:06

Karel Říha

Re: hlad
ty si ale pekny kreten !!!
0/0
28.11.2001 14:22

Yaroukh

Re: Re: hlad
Muzete mi vysvetlit, co je na tom obsahove nesmyslne ? Muzete mi vysvetlit, co je nepochopitelne na tom, ze 12 deti a buhvikolik manzelek se uzivi hure nez treba 2 a 2 ??? Primocarost pana "i" se Vam opravdu libit nemusi - ovsem s tim, ze MA PRAVDU, neudelate nic.
0/0
28.11.2001 15:13

Alf

Re: Re: hlad
no, já nevím, ale kdyby u nás měl každý 12 dětí, tak bychom asi taky brzy mluvili o lecčems, když se cokoliv přemnoží, tak si příroda poradí často dost drasticky, proč by to nemělo platit u lidí ?
0/0
28.11.2001 15:14

Josef

Re: hlad
škoda slov reagovat na takovou zhovadilost...
0/0
28.11.2001 15:03

i

Add: hlad
Sorry jestli jsem někoho urazil ale to jsou zákony přírody. Podívejte se na Čínu, dokázali limitovat porodnost a situace se výrazně zlepšila ... ukažte mi hladovějícího Číňana. Jde jen o to, na kolik lidí se dají rozdělit ty skromné zdroje co Afghánistán nabízí. Rozhodně se mi nelíbí řešení stylem Afghánci se stěhují do Evropy, těm co mě kritizují ano? Já nejsem rasista a rasy nerozlišuji, nelíbí se mi ale když do Evropy přichází lidé nevzdělaní a neochotní se vzdát své kultury, to měli raději zůstat doma.
0/0
28.11.2001 15:53

filip

Re: Add: hlad
hladovejiciho cinana ti sice neukazu,coz ovsem neznamena ze nejsou! Zajimalo by me jak si myslis ze ty afgansky deti maj dosahnout vzdelani, kdyz ani nemaj co jist, aby se mohli prestehovat do ty nasi Evropy. To se jako blbost zda zase mne. A kam by asi tak meli utikat...nehlede na to ze nejvic jich stejne uvizne v Pakistanu nebo Iranu a do Evropy se nikdy nedostanou, pac na to nemaj prachy...
0/0
28.11.2001 16:16

Alice

Re: hlad
Ty lidé tam žijí v obrovské bídě a jediné (!) rozptýlení (nebo zábava nebo jak to nazveme), co v životě mají, je sex. Prezervativy nemají, takže mají děti. Vsadím se, že kdybys tam žil ty, že máš taky dětí jako smetí. Nebo bys byl takový asketa, že by ses ovládnul souložit jenom párkrát za život, a "šel radši dělat něco jinýho"?
0/0
28.11.2001 16:23

i

Re: for Alice & Filip
Všechno souvisí se vším. Když tam někdo něco umí, hned uteče nebo jde bojovat za "lepší zítřky", což mu schvaluji, protože pokud je na druhé straně Taliban, který kromě jiného třeba ženám zakazuje vzdělání, je boj proti němu skutečně bojem za lepší zítřky. Kéž by ta válka jednou skončila a ti kdož bojovali začali budovat zemi, která by se dokázala o sebe sama postarat a lidé by tam nemuseli umírat hlady. Já bych dokonce řekl, že středověk tady v Evropě nebyl lepší, ale překonali jsme to, tak proč by to nedokázali oni. Jen říkám že by se možná dal najít způsob aby jim to netrvalo stovky let a nepřineslo jim to ty kupy obětí co byly tady.<br><br><b>Ještě poznámka trošku o něčem jiném, vidím že Alice je tady také anonymně, skoro tak moc jako já. Já jsem kdysi také psával jméno, e-mail apd., jenže jsem zjistil, že spousta lidí, zejména samozvaných ochránců demokracie, příliš demokraticky nejedná a na argumenty odpovídá vulgarismy apd. Ostatně viz pár příspěvků co tady byly.</b>
0/0
28.11.2001 17:25





Najdete na iDNES.cz