Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havlovým uklízí firma za státní peníze

Prezident Václav Havel si nechává ve svých soukromých domech uklízet za peníze Správy Pražského hradu, tedy ze státního rozpočtu. Správa uklízí nejen v Havlově vile v Praze-Střešovicích, ale i ve venkovské chalupě na Hrádečku. "Určitě jsme tam byli," řekl ředitel Správy Pražského hradu Zbyněk Synáček. Na to, že si Havel nechává uklízet ve svých soukromých sídlech za státní peníze, jako první upozornil deník Super.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HL

Pithart bydli v domku pod Petrinem ktery je obecni byt!!!
Na rozdil od Havla ktery bydli ve svem a to ma Pithart u Prahy velkou vilu. A ze si uklizi sam to bych se divil spis mu tam uklizi nekdo na cerno! Pithart je prilis vychcanej zid!!! Jak se hned snazi sbirat body dobytek! drive u komousu nyni u 4K kam vitr tam plast!
0/0
27.11.2001 17:31

předseda

Snaha o zjišťování reakcí čtenářů na bulvár
Pan Baroch zřejmě napsal článek s hlavním cílem zjistit reakce čtenářů (jakžtakž) solidních a seriózních novin, tedy čtenářů, kteří by plátky typu Blesk či Super jinak nemohli číst, a proto aby viděl jejich reakce, tak v podstatě přejmul (napsal?) tento bulvární "skvost". Soudě podle množství a kvality zde uvedených ohlasů, řekl bych, že se mu pokus úspěšně podařil. Jedná se zde tedy o jakýsi experiment na stránkách Mladé fronty...
0/0
27.11.2001 15:54

CANADIAN ROM

Nenávistný čehuni
Hanba vám česká pakáži, urážat pana prezidenta. Je to jeden z mála ludí, ktori Romom pomáhají. Ještě pozdravujem pánov Petra Úla a Pavla Dostála. Ti nám tiež dovedli pomoct.
0/0
27.11.2001 15:06

bohouš

Tak jsme se díky MF DNES dověděli,
že čistý měsíční plat našeho pana prezidenta je 12 575,- Kč, přičemž na další výdaje (dopravu, ošacení, atd.) dostává měsíčně ještě 11 667,- Kč :-) Dále jsme díky novináři P. Barochovi zjistili, kde že to má vlastně pan prezident chalupu :-) Nedivím se pánům Zemanovi a Klausovi, jak se občas vyjadřují o našich novinářích... A ať už má pan prezident příjmy jakékoli, měl by z nich zaplatit i úklid svého obydlí.
0/0
27.11.2001 13:16

ales

Vy jste ale pitomci,
je to prezident a vy se v dobe, kdy nekolik desitek hajzlu rozkradlo beztrestne cely stat, rozcilujete nat takovou veci.
0/0
27.11.2001 11:33

Pavel Matula

Co to je ?
Čekal jsem od Dnes poněkud serióznější zprávy než tuto, patrně začnu číst jen sport. Pokud se honíte za zvýšeným prodejem výtisků, vězte, že jste právě jednoho přeplatitele ztratili. Souhlasím, že i prezident Havel by se měl ohlídat, zda neprovádí nějaké lumpárny, ale toto je velmi ubohé.
0/0
27.11.2001 11:07

anonym

Zbabělci
Jste zbabělé hyeny. Do bezzubého Havla kopete. I kdyby to přišlo na pár desítek či stovek tisíc, co je to proti milionům a miliardám prošustrovaných Grégrem, Špidlou a dalšími politiky. Jenomže to se hůř dokazuje, nedej bože aby slavnou Mladou Frontou zažalovali. Je to hodně ubohý článek.
0/0
27.11.2001 10:34

Kli

Re: Zbabělci
Vážený příteli. Malý zločin nelze omlouvat velkým zločinem. Malá vražda se nestává beztrestnou, protože byla spáchána vražda masová. Z toho vyplývá, že pokud chceme mít v zemi pořádek, neznamená to, že se musí začínat konkrétně u někoho, ale všude. Prostě tam, kde se nepravost objeví a dokáže.
0/0
27.11.2001 11:56

Pavel Hofner

HAVEL
Pan prezident Vaclav Havel uz neni prozident pro svuj lid, ale lid je tu pro prezindenta. To je asi vse co jsem chtel napsat. Havel se hodne zmenil. Jeho charakter neni tak pevny jak jsme si na zacatku mysleli.
0/0
27.11.2001 10:29

Radek H.

:))))
Me fascinuji lide, co se Havlovych zastavaji. Kdyz si ta mrcha neumi sama doma uklidit .. moje maminka taky potrebuje pred Vanocemi umyt okna, vyluxovat, utrit vsude prach, nacidit lustr, ...nemohla by se Sprava stavit i u nas ? ..Vzdyt ja jsem preci obcan teto republiky, reprezentuji ji , bezemne by Havel byl hovno a ne prezident a platim dane ...takze vlastne by to bylo z mych penez, ne? Kdyby to slo, byl bych rad, kdyby manzele Havlovi odjeli na Malorku a uz se nevraceli .. Pro autora clanku a redaktory MF: Jsem rad, ze i o tomhle informujete lidi ..nechapu, proc by se o tom nemelo psat ..kdyz se jedna o nase penize. Havel je jednou prezident a jako takovy dobrovolne prisel o soukromi.Pokud se mu to nelibi, at vypadne a uvolni misto nekomu lepsimu..urcite se najde dost lidi, kteri by radi cestovali k mori, travili vetsinu "pracovnich" dnu v nemocnici nebo ve sve primorske vilce a za to brali 200 tisic. Ja ho velice rad zastoupim.
0/0
27.11.2001 10:24

Hobler

Re: :))))
Tak kandiduj v pristich volbach. A muzes si pak dovolit ten "luxus", jako je uklizeni baraku.
0/0
27.11.2001 19:27

FF

Nová tvář MFD - opisovat Super?!
no bomba! tak alespoň ušetříme - příště si stačí koupit rovnou Super a víme vše ještě s předstihem. A jestli TOTO je navíc CAUSA?! ... tak už nevím. Tak si gór Dáša dupla, že přece nebude při všech svých povinnostech uklízet... Navíc to hoši provedli celkem fikaně, protože tak pseudonájemní smlouva to řeší s celkem logickým důsledkem, tj. že se stát (SPH) stará s páčí řádného nájemce o svěřený majetek. Ale stojí to vůbec všechno za tolik slov???
0/0
27.11.2001 10:23

Nazdárek

TO: IDNES
Vážená portále idnes. Neklesej prosím tak hluboko a nepřebírej informace z deníku Super. Oni si pouze vymýšlí, jako třeba já teď: - čin pro obyvatele. Konečně byly vyčleněny prostředky z rozpočtu Prahy 7 na vyasfaltování silnice kolem stadionu Sparty na Letné. Sníží se výrazně hluk a zvýší se bezpečnost . . . - konec korupce v Čechách. Na základě předlohy zákona budou v příštím roce zrušeny fyzické peníze. Veškeré platby budou prováděny pomocí elektronických peněženek a převody mezi účty. Předpokládá se ovšem tuhý odpor proti zákonu v parlamentu a senátu. I radní Prahy a ostatních měst jsou téměř jednotně proti . . . - společnost nejmenovaného poslance levně nakoupila lehce ojeté automobily senátu a parlamentu a poté je prodala minimálně za trojnásobek ceny. Jméno v příštím čísle . . . - jak jsem zjistil, příjmy blízkého přítele nejmenovaného člena vlády činily v letošním roce už 150 mil Kč. Příjmy jsou z prodeje pozemků, které byly levně nakoupeny od neinformovaných vlastníků a poté vykoupeny státem z důvodu plánované výstavby železničního koridoru. - Jak se podařilo zjistit, jeden radní Prahy 6 ve spolupráci s Prahou 6 získal pro společnot svého kamaráda exkluzivní práva na rekonstrukci půdních prostor. S využitím státních dotací lze vydělat na půdách až 500%. . . . . . . Úklid prezidentských prostor z občanských peněz schvaluji a nic proti tomu nemám. Kdo si z této informaci chce vykovat ostruhy je dle mne naprostý idiot. Doufám, že všude (města, venkov, hory a doly, metro a autobusy etc.) bude brzy internet, jako 100% demokratické médium. Lidé bez internetu se skutečně dají lehce ovládat takovými plátky jako je Super, ve kterém si vymýšlejí i předpověď počasí a kde jediná pravdivá informace je datum uvedený na titulní stránce . . .
0/0
27.11.2001 10:08

Al

Moje otázka zní...
Moje otázka zní, zda si pan prezident platí dopravu ze svých 140000, které dostává k platu společně na ošacení. Když někde jede "svým" stříbrným Mercedesem, tak řidič tankuje na Havlovu CCSku? Nebo na jakou dopravu ty peníze dostává? Když letí do Portugalska na voji daču, tak si platí letenky? Pokud vím, tak soukromé letadlo nemá. Proč taky, když mu stát vše zatáhne? Myslím si, že to nemá zapotřebí. Omyl, není to závist, jen by měl být ve všem pořádek. Mě finanční úřad taky nic neodpustí.
0/0
27.11.2001 10:00

Dan

MF není bulvár
Nesouhlasím s názory že MF klesla na úroveň bulváru. S prominutím, má-li někdo příjmy jako prezident Havel, kterého si vážím, mělo by být pod jeho důstojnost nechat si stát platit za úklid soukromých objektů. Zveřejněním nelichotivých informací i o "nedotknutelných" MF dokazuje že není slouhou v něčích rukou.
0/0
27.11.2001 9:58

Nazdárek

Re: MF není bulvár
Na druhou stranu je nutno vidět, že do svých prostor často uvádí různé státní návštěvy, a asi by se nehodilo, kdyby po nich sám uklízel . . . Dle mého názoru tu jde o pár drobných a i princip není porušen, tudíž se jedná o bulvární informaci, určenou k masáži mozků. Začínají přece volby a Super alias Epic alis Klaus už s masáží začal. Uvidíme, kdy začnou další. ODS má Super a Novu, 4K má ČT jen ČSSD nějak zaspala.
0/0
27.11.2001 10:19

Halcyon

Baroch na CNN
Na to, aby se v Mlade Fronte zabyvali podstatnyma kauzama (lhani a korupce politiku, miliardove zlodejny a podvody) nemaji zrejme dost inteligentni a odvazne novinare, za to na tahani pochybnych informaci od nejakeho spravcovskeho trumbery jsou kanoni. Bravo pane Baroch, jste investigativni novinar par excellence.
0/0
27.11.2001 9:49

obcan

A tak vůbec ...
....... zase a opět jde o klasickou českou ZÁVIST ! (V tomto případě ovšem absolutně neoprávněnou)
0/0
27.11.2001 9:46

Ol

MF Dnes má "objektivní" zpravodajství
Ach, jo. MF Dnes už pomalu neveěřím nic. Tak například už zmiňovaný "letošní plat" a také okres Turnov neexistuje. Má to být okres Trutnov? Turnov je město v okrese Semily. Alespoň trefa do kraje ... Karlovarský :-)
0/0
27.11.2001 9:39

TGL

Chceme být na úrovni Evropy nebo nechceme
Vážení spolučtenáři, cirka před 5ti lety si manželka jednoho nejmenovaného ministra německé vlády nechala za státní peníze vyčistit privátní koberce. Podle německého tisku a veřejnosti na to neměla právo, a tudíž ty peníze UKRADLA!! Do týdne onen ministr odstoupil. Tak chceme mezi kulturní svět, nebo ne ?????
0/0
27.11.2001 9:38

kfe

Barochu, Barochu, neplač.
Tak oni tě nezaměstnali v Superu? Tak že by ještě dodatečně? Ale nezapomeň si dostudovat zeměpis. To s tím Turnovem je trapné. Ty máš asi víc než 120 korun na hodinu, ale já bych ti je nedal. Chudíku Barochu, nesaháš Havlovi ani po kotníky.
0/0
27.11.2001 9:32

Mifin

Musím jenom souhlasit
MF dnes to přehání čím dál tím víc. Ale kdo chce kam... K tomuto článku, jednou to je náš prezident, a tak mu uklízí, co je na tom tak nepochopitelného.
0/0
27.11.2001 9:16

Tomáš Kubín

stařičký monarcha a drobné službičky
Tak za prvé: "Letošní Havlův plat je 150 900 korun čistého. K tomu má ještě 140 tisíc na další výdaje, například na dopravu či ošacení." Letošní? Ne! LETOŠNÍ MĚSÍČNÍ plat! A za druhé: neměl by stát přispívat panu Havlovi třeba na pastu na zuby? Když musí dýchat na amerického prezidenta, tak aby mu nebylo cítit ze vznešených úst. No a rozpadající se Barrandovské terasy madam Veškrnové by stát měl opravit za naše prachy také - co kdyby tam stařičký monarcha chtěl vzít nějakého kolegu na kávičku - aby státu ušetřil prachy za Hrad. Havle, je mi z tebe na zvracení!
0/0
27.11.2001 9:15

???

Re: stařičký monarcha a drobné službičky
ty ses asi poradne naprdlej ze nekdo vydelava vic nez ty, ze? :)) hele platy by se eli vratit zpet tam kde byly - 2-3000 pro kazdyho, at si nemusime trhat zily zavisti...
0/0
27.11.2001 9:37

kfe

Re: stařičký monarcha a drobné službičky
seš vopravdu vtipnej
0/0
27.11.2001 9:38

TGL

Re: stařičký monarcha a drobné službičky
Naprostý souhlas. Jen tak mimochodem, zkuste si nechat 20 let starý sporák ve státním bytě vyměnit. Cha, pouze na vlastní náklady smíte koupit do STÁTNÍHO bytu nezbytný sporák.
0/0
27.11.2001 9:55

Tomáš Marný

Re: Re: stařičký monarcha a drobné službičky
Jasně, a ten STÁTNÍ byt pak můžete někomu za půl melounu až melouna přenechat (viz třeba ANNONCE), a peníze pak prochlastat nebo prosouložit, že?
0/0
27.11.2001 13:56

Dusan

okres Turnov?
Jakozto obyvateli okresu TRUTNOV!!!tedy stejneho okresu ve kterem se nachazi i viska Vlcice, kde ma pan prezident svou chatu, je mi krajne neprijemne, pokud se v textu obevi neco jako okres Turnov, ktery nejen ze neexistuje, ale hlavne lezi trochu nekde jinde, pane redaktore.
0/0
27.11.2001 9:09

kopřiva

Super článek, super ohlasy
Zase jsem se skvěle pobavila. Čekám, kdy se MFD začne rozhořčovat nad tím, že si Bush sám nekydá hnůj na svém ranči v Texasu. I když, možná, že jo ...
0/0
27.11.2001 8:46

Dohnálek Zdeněk

Toto prezentuje M F dnes ?
Dle mého názoru na to má prezident ČR nárok nic více nic méně. Tento článek je dle mého názoru neobjektivni, co článkem autor sleduje ? Dohnálek MOST
0/0
27.11.2001 8:34

předseda

Re: Toto prezentuje M F dnes ?
Podle mě tím autor sleduje diskreditaci prezidenta za každou cenu - tzn. že se hodí i takovéto "argumenty".
0/0
27.11.2001 10:16

Dohnálek Zdeněk

Toto prezentuje M F dnes ?
0/0
27.11.2001 8:31

pudlik

Mf
vidím, že se tady realizují hrado a 4K filové a jsou z toho nějak zmatení. Víte, někdy je potřeba i do vlastních řad trochu bouchnout, aby to nevypadalo, jak si to myslí mnoho lidí.
0/0
27.11.2001 8:28

Fox

Re: Mf
I kdyz s Tebou vetsinou nesouhlasim, tentokrat jsem nazorove blizko. Proc by mel byt neci soukromy majetek uklizen za statni penize? Celkem nerozumim tem hysterickym reakcim na clanek, ktery informuje o skutecnosti, ktera objektivne je. Zda se ale, ze tady v Cesku neradi slysime pravdu, kdyz je nam neprijemna.
0/0
27.11.2001 10:06

jahod

Re: Re: Mf
Zdravim. Zkuste si ten clanek precist jeste jednou. Neuklizi se cely barak, ale MISTNOSTI PRO REPREZENTACI. Bylo by fajn, kdyby se zvedla prumerna inteligence obyvatelstva CR. Je mi z cteni tech prispevku nejak spatne. Asi to bude z te vasi vseobjimajici zavisti. V CR mame jednoho prezidenta a ten by podle vsech tady mel bydlet ve stanu pod mostem a rano jezdit metrem do prace na Hrad, ve volnych chvilich by ho mohl uklizet a starat se o zahrady. Navstevy by vozil tramvaji. Jdete se vsichni vycpat. Radim, SRN
0/0
27.11.2001 18:44

Hana z Hradce

A proč ne?
Prezident je hlava našeho státu.A jaká!Asi ho doceníme až už naším nevyšším představitelem nebude.Jsem na něho hrdá.Pokud se někdo díval na BBC,CNN a viděl náš prezidentský pár při zahraničních návštěvách musel tu hrdost cítit také.Pro pár lidí na světě je Česko spojeno právě s panem prezidentem Havlem.Kdo sleduje trochu dění,jistě zaregistroval, že různé státní návštěvy proběhly i na Hrádečku a v soukromé vile.Tak proč tolik zášti? A mimochodem, často jsou v různých médiích počítány dny,po které byl pan prezident nemocen.Pro tuto zemi udělal několikrát více než zástupy absolutně zdravých lidí.Díky pane prezidente Havle,že jste.
0/0
27.11.2001 8:27

Chadima

Re: A proč ne?
On někdo Veškrnu nutil, aby návštěvy přijímal ve Střešovicích nebo na Hrádečku? Ať si je přijímá na Hradě a tam bude mít zajištěný servis. Mně taky nikdo nezaplatí úklid, když chci doma přijímat návštěvy. A přitom se stejně jako Veškrna cítím jako nejmoudřejší hlava všehomíra.
0/0
27.11.2001 9:37

Ol

Re: A proč ne?
Vážená paní. Už aby přišla ta doba, kdy Vy budete doceňovat Vašeho pana prezidenta, tedy doba, kdy už preyidentem nebude. A proč slovo "Vašeho"? Protože za svého jej nepovažuji. A že je Česká republika spojena v zahraničí s jeho jménem? Lepší by bylo, kdyby byla spojena s Prazdrojem, ČKD, Zbrojovkou apod. ale některé z nich právě tento Váš milovaný pan prezident napomohl zlikvidovat. Ale milujte ho dál, on to potřebuje a má to rád...
0/0
27.11.2001 9:51

Cyril & Method

Re: Re: A proč ne?
No tak, no tak, vylep si si znamky a klidek! Sjezd este nezacal.
0/0
27.11.2001 17:15

lahab

Re: A proč ne?
Ano mate pravdu, clovicku nestastna, jeho blahorodi jiste udelalo pro nas mnoho prace, kterou jini zdravi nedokazali, jen namatkou: hned pri nastupu do fce propustil obrovske mnozstvi zlocincu, permanentne nam svymi milostmi ukazuje, ze kosile blizsi nez kabat (rozumej znamosti lepsi nez spravedlnost), jak vypada apoliticky clovek (tj. permanentni ovlivnovani politiky - mel by mit spise funkci stabilizacniho prvku) a jiste se najde jeste mnoho dalsich prikladu jeho uspesne prace. Jiste je znamy po svete, jiste je ceneny mezi divadelnimi kritiky (napriklad divadelni hru, v niz hlavni roli ma splachovaci zachod jeste nikdo jiny nenapsal). Po sametu jsem byl rad, ze mame prezidenta jako je Havel, ve svete znamy, uznavany, pomerne rozumne nazory. Bohuzel se nam behem sveho funkcniho obdobi ponekud vyvinul jinym smerem a tak bych mu popral hodne zdravi a at si uzije zaslouzeneho duchodu, uz by s tim mel konecne seknout.
0/0
27.11.2001 10:19

Ghani

Baroch, MF Dnes - ...
ještě by chtělo zjistit, jakou používají zubní pastu, jestli si ji sami kupujou a jestli mají barevnej WC papír - zkus jim, Barochu, vlízt do žumpy - prostě jako doma
0/0
27.11.2001 8:25

Krtek

A proč ne ?
Proč by si nemohl nechat uklízet, když reprezentuje náš stát? Myslím že by se více pozornosti mělo věnovat problému velkých státních podniků a zakázek, kde každoročně mizí miliardy. Vemte si třeba jen České dráhy, což je úžasná černá díra na státní finance a zašívárna pro stovky neschopných.
0/0
27.11.2001 8:18

Milan

Re: A proč ne ?
Proč si každý hlupák otírá hubu o české dráhy, když je to taková zašívárna proč tam nejde dělat, asi by neprošel již vstupní prohlídkou včetně psychotestů. Je to z 95% provozní práce o sobotách nocích a svátcích a většinou malá nepozornost vede k nehodě kde člověk může přijít i o život. Navíc mizerně placená, spaní po nocležnách daleko od rodiny a když sečtu strávené hodiny na cestách tak by to člověk který nefandí železnici za ty peníze nedělal. Zaplaceno dostanu jen to když se točí kola.
0/0
27.11.2001 8:55

???

Re: Re: A proč ne ?
ja dostanu zaplaceno pouze pokud si vydelam...oni si vydelaji?? pochybuju.
0/0
27.11.2001 9:29

Kli

Re: Re: A proč ne ?
To je mi novina, že máme u nás z 95% neděle soboty a svátky. Tak to je super !!! Ani se nedivím, že dráha funguje tak, jak funguje, když tam pracují takoví inteligenti. Co děláš, ekonomického náměstka? Našinec by dráze ledasco odpustil, když je v krizi, kdyby byly vlaky alespoň čisté. A uklízení vagonů by dráze myslím tolik neublížilo. ALESPOŇ ČISTÉ, když už chce od lidí pochopení a peníze, ČISTÉ ty hlavo...
0/0
27.11.2001 10:19

Marteenek

Re: Re: A proč ne ?
Zasraná přezaměstnanost!!!
0/0
27.11.2001 10:53

jahod

Re: Re: A proč ne ?
Tak je to jasny. Kazdej zugsfira dostava statni dotace. Proboha jde o ty kriminalniky, kteri vam nakoupi nove lozni pradlo do nocleharny a pak ho prodaj pod rikou. O sizunky, kteri na zadani opravy firme sliznou par melounku z ceny. Vypravci a ostatni perzonal z toho dortu nedoustanou ani k pricuchnuti.
0/0
27.11.2001 18:48

artur

Vašík
když tam má bordel, tak ho přece někdo musí uklidit. Dáša ne.
0/0
27.11.2001 8:15

Mirek

Mladá fronto
Co to řešíte za nesmyslnej problém.Jste horší než Blesk a Super dohromady.No a.Je to snad president,tak ať má výsady.Poslanci sou uplácený Telecomama-to by ste měli řešit.Jestli vás tlačí peníze za presidentský úklid,rád si na něj z daní připlatim.HOWGH.
0/0
27.11.2001 8:02

Ladino

Re: Mladá fronto
Taky ně co přihodím! :o)
0/0
27.11.2001 9:29





Najdete na iDNES.cz