Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nevůle pokračovat

Farářův případ byl vzrušující. Jako většina malicherných aférek, které jsou jen jakýmsi závanem hlubších problémů. Sledujme to drama! Policie - k úžasu všech - stíhá aktivního faráře za normální projevy občanské nechuti ke komunistům. Použije k tomu populární paragrafy o hanobení a potlačování. Prezident stíhání zastavuje, jakmile vejde ve známost. Mezitím sporné obvinění zastavuje i státní zástupce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Emil

Re: Reakce na dění v naší církvi a společnosti
Jen při přečtení titulku Vašeho příspěvku, jako by mě ovanul smrdutý dech doby, kdy se psaly práce typu " Poučení z krizového vývoje v naší společnosti". Vaše podvědomí vyplivlo toto téma a řeklo o Vás vlastně vše. Všimněte si podobnosti obou titulů. A nyní k Vašemu příspěvku. Tvrdit, že se má farář starat o své ovečky a neplést se do politiky je pravdou pouze z poloviny a to z té první. Pastýř se o své ovečky musí starat tak, aby se nezaběhly k nějakému vlkovi, zvláště ne rudému, který by je sežral i s chlupama. A tam již začíná politika. Dále pochybuji o tom , že by Vás ve škole, kterou jste začal navštěvovat v revolučním roce 1948, učil katecheta v " povinném " náboženství o tom, že politika do náboženství nepatří. To jste si možná popletl s pozdějším svazáckým školením. To,jak jste elegantně spojil theologii s ideologií je úžasné. Daleko více by se hodilo, připomenout kolem 200 popravených a tisíce žalářovaných v době komunistického režimu z ideologických a mocenských důvodů, než uvádět čarodějnice. Ta skutečnost, že se podařilo za krátkou dobu republiku rozkrást,jak tvrdíte, svědčí otom, že toho po komunistech asi moc nezbylo, nehledě k tomu, že ti největší zloději byli právě komunisté a tak dlouho se udrželi u moci proto, že je podporovali lidé právě jako Vy. Mýlíte se i v tom, že jste žil 60 let v jiné republice. Žil jste zde, ale byl jste jenom slepý a hluchý.Ty nové markety, kde utrácí miliony lidí, kteří si peníze někde vydělávají nám komunisté určitě nepostavili. Stačí jenom otevřít oči.
0/0
26.11.2001 15:20

posledni emigrant

Re:K veci,pane Emile! Prosim k veci.
Dobry den. Pane Emile, co se s Vami deje? Ma to neco spolecneho s clankem pana Steigerwalda? Podle umisteni Vasich promluv tohoto chatu jste tam nejakou souvislost nasel.Radi bychom vedeli jakou.U pana Steigerwalda nikde nestoji, ze by byl priznivcem starych casu, prave naopak: jemne nas strasi svymi komunistickymi strasidylky.Koledoval si o neporozumneni. Se strasidly se nezahrava.A Vy ?Co Vy ?Mate internet, no dobra. Z toho duvodu jste pana Steigerwalda narknul ze zasti k demokratickemu zrizeni.Polepil jste ho Vasimi cernymi plakaty snad proto, ze se Vam osobne nedari a ze mate vztek?Pisete o nem, jako by jste ho znal uz leta z panelaku , v kterem bydlite. Proc jste mu ty veci osobniho charakteru, o kterych, jak se zda ,muze byt lepe informovana jen manzelka pana S., proc jste mu tyto intimnosti nerekl v panelaku za tech Vasich sedesat let spolecneho bydleni s nim uz drive, proc pres internet? I kdybyste nalepil Steigerwaldovi i rude vyhlasky o popravach za tech Vasich sedesat let s nim, nebude to pravda.I kdyby jste mu nasadil psi hlavu za vsechny Chody, i kdyby jste ho ucinil zodpovednym za rozbiti prvni, druhe, treti,ba i ctvrte Republiky, bude to jen cin nestastneho plakatovace, kteremu pro jeho sporivost zbylo lepidlo a plakaty opadaly. Je to smira, co jste napsal. Steigerwald si zaslouzi kritiku, ale ne Vasi opratku soudce Lynche, ktery vyhovi jakekoliv masove propagovane zelezne logice pana Zelezneho. Ne Steigerwald je vinen rozbitim Ceskoslovenska v roce 1992, ne Steigerwald je vinen uchvatnymi dluhy Ceskeho statu, ktery se da merit jen zahranicnimi dluhy Ugandy. Tohle si ujasnete, mily pane. Emile.Zkuste trochu k veci. Cekam, ze Vas trik, ktery pouzijete ve vasi odpovedi, pokud se na ni zmuzete, bude narceni me osoby z nejakeho komunismu.Zase smira, mohu Vas ujistit, i kdyz mi na Vasi osobe nezalezi,napisu Vam uz ted, ze moje zazemi je dano mstou takzvanych komunistu na mych prarodicich i rodicich, ale o tom Vam psat nebudu, protoze pro kulturu pripadu Steigerwald, to nema valneho dosahu.Napisu Vam jenom , ze restituce majetku mym rodicum, byla zakazana Klauzovym dekretem o vcasnosti podani.Ten majetek patri pravdepodobne nejakym jeho komplicum.Doufam, ze neudelate v te Vasi setrvacnosti tu chybu, ze obvinite vlastizradce Klauze z komunismu.At zije prezident Havel!At ziji vsichni dobri Cesi a Moravaci, kterym je pozdrav dobry den - znakem normality. Nepisu Vam , mily pane Emile, na rozloucenou moderni pozdrav "Na Zeleznou!", nybrz to krasne ceske Nashledanou. Verim a preju Vam, ze Vas Vase bolesti, at jsou jakekoli, Vas brzo opusti, abyste mel opet zase jasny a vecny nahled na ceske veci.
0/0
27.11.2001 19:02

Keramik

Re: Re:K veci,pane Emile! Prosim k veci.
Jo emigrante zacinas bejt pojem asi jako Canadian Rom z Toronta, ale kdybys misto svych vzletnych slintu premejslel vsim by sis, ze Emil vubec nereagoval na Steigerwalda, ale na prispevatele v Chatu jmenem Petr. Tak nevim, kdo nemluvi k veci :-))) Jses fakt srandovni figurka !
0/0
30.11.2001 20:09

posledni emigrant

Re: Re: Re:Slova z Vasich ust
Slova z Vasich ust jsou velice objemna.Dlouho Vas musela tlacit v brise nez jste je vypustil, vidte? Ja vim , ze patrite k tem hospodskym typum ,kteri sbiraji stare plastikove zapalovace a v hospode dokazou udivit okolo sedici hosty mistrovskym rekordem:vysokym poctem skrtu ze zapalovace za urcitou jednotku casu.Dobre, ze sve mistrovske kousky slovne nekomentujete,je to dobre, jak pro Vas osobne(jeste jste nevyletel do povetri), pro hospodu (zbytky Vase nemusi byt odklizeny a hospoda nemusi byt malovana), pro verejnost v miste Vaseho bydliste (mame sveho mistniho rekordmana).Cestne misto v panteonu ceske kultury si jiste vybojujete. Nevim sice cim. To vim ale na beton, ze to Vase "Jo emigrante..."se brzo omrzi.Skrtejte a hlavne nemluvte!Na Zeleznou!
0/0
1.12.2001 0:32

posledni emigrant

Re:K veci,pane Emile! Prosim k veci.
Dobry den. Pane Emile, co se s Vami deje? Ma to neco spolecneho s clankem pana Steigerwalda? Podle umisteni Vasich promluv tohoto chatu jste tam nejakou souvislost nasel.Radi bychom vedeli jakou.U pana Steigerwalda nikde nestoji, ze by byl priznivcem starych casu, prave naopak: jemne nas strasi svymi komunistickymi strasidylky.Koledoval si o neporozumneni. Se strasidly se nezahrava.A Vy ?Co Vy ?Mate internet, no dobra. Z toho duvodu jste pana Steigerwalda narknul ze zasti k demokratickemu zrizeni.Polepil jste ho Vasimi cernymi plakaty snad proto, ze se Vam osobne nedari a ze mate vztek?Pisete o nem, jako by jste ho znal uz leta z panelaku , v kterem bydlite. Proc jste mu ty veci osobniho charakteru, o kterych, jak se zda ,muze byt lepe informovana jen manzelka pana S., proc jste mu tyto intimnosti nerekl v panelaku za tech Vasich sedesat let spolecneho bydleni s nim uz drive, proc pres internet? I kdybyste nalepil Steigerwaldovi i rude vyhlasky o popravach za tech Vasich sedesat let s nim, nebude to pravda.I kdyby jste mu nasadil psi hlavu za vsechny Chody, i kdyby jste ho ucinil zodpovednym za rozbiti prvni, druhe, treti,ba i ctvrte Republiky, bude to jen cin nestastneho plakatovace, kteremu pro jeho sporivost zbylo lepidlo a plakaty opadaly. Je to smira, co jste napsal. Steigerwald si zaslouzi kritiku, ale ne Vasi opratku soudce Lynche, ktery vyhovi jakekoliv masove propagovane zelezne logice pana Zelezneho. Ne Steigerwald je vinen rozbitim Ceskoslovenska v roce 1992, ne Steigerwald je vinen uchvatnymi dluhy Ceskeho statu, ktery se da merit jen zahranicnimi dluhy Ugandy. Tohle si ujasnete, mily pane. Emile.Zkuste trochu k veci. Cekam, ze Vas trik, ktery pouzijete ve vasi odpovedi, pokud se na ni zmuzete, bude narceni me osoby z nejakeho komunismu.Zase smira, mohu Vas ujistit, i kdyz mi na Vasi osobe nezalezi,napisu Vam uz ted, ze moje zazemi je dano mstou takzvanych komunistu na mych prarodicich i rodicich, ale o tom Vam psat nebudu, protoze pro kulturu pripadu Steigerwald, to nema valneho dosahu.Napisu Vam jenom , ze restituce majetku mym rodicum, byla zakazana Klauzovym dekretem o vcasnosti podani.Ten majetek patri pravdepodobne nejakym jeho komplicum.Doufam, ze neudelate v te Vasi setrvacnosti tu chybu, ze obvinite vlastizradce Klauze z komunismu.At zije prezident Havel!At ziji vsichni dobri Cesi a Moravaci, kterym je pozdrav dobry den - znakem normality. Nepisu Vam , mily pane Emile, na rozloucenou moderni pozdrav "Na Zeleznou!", nybrz to krasne ceske Nashledanou. Verim a preju Vam, ze Vas Vase bolesti, at jsou jakekoli, Vas brzo opusti, abyste mel opet zase jasny a vecny nahled na ceske veci.
0/0
27.11.2001 19:04

Honza Malina

Re: Re:K veci,pane Emile! Prosim k veci.
Havel je osobne zodpovedny za tento zlocinecky marast, co v Cesku vladne a spolupracoval s STB na celem "prevratu" sametovem. Tak jakou slavu mu muzeme hlasat? Mel by spis jako zlocinec a vlastizradce byt postaven pred raqdny soud a porotu obcanu. To by se soudruhovi Havlovi melo stat za to, co pro narod za zlo privodil. Klaus a Zeman by meli jit s nim k tomu soudu a s nema cely ten vas estebacky parlament, protoze jen potlacuje odhlasovavanim jejich zakonu svobodu obcanum statu, coz se taky nesmi. A kdyz se podivam, co pise Steigerwald, tak je to jen polovicate a navic nerika nic o tom, ze tento ostudny priklad poruseni svobody slova pana farare je jen zacatkem, protoze treba Petr cibulka nesmi jit nikam do televize a neboi rozhlasu uz cela leta. Tomu se nerika uz poruseni prava svobody slova? Zamyslete se nad tim posledni emigrante, jinak kazdy soudny emigrant, nauceny svobodu ze svobodnych statu, kde zil, tak se za sve jmeno nestydi a ani za svuj e-mail. Co vy na to? http://www.users.qwest.net/~honza
0/0
28.11.2001 5:02

posledni emigrant

Re: Re: Re:K veci,pane Honzo! Prosim k veci.
Mily pan Malino, zacnu odzadu, jako pruvoci vlakovych souprav.Bohuzel Vam uz namuzu procvaknout ucho jako za starych casu, ponevadz pruvodci v ramci globalizace maji takove nudne razikovaci kleste, ktere se ani v nejhorsim pripade nedaji pouzit jako otvirak na pivo.Mate radu prani: okatych i utajenych:ze bych se mel za neco stydet?Jak jste na to prisel? Za co ? Vzdyt jde o vec a ne o jmena:Budiz, kdyz Vam jde o moralku , reknu Vam, ze jsem Pavel Novak, co to zmeni?Pane Malino, Vy tomu nebudete verit, kdyz Vam napisu , ze mam k tomu moralni duvod, beru ohled na jednoho politika, ktery ma stejne jmeno jako ja. Uz jednou jsem rekl, ze zasahnu do veci, az toho bude treba a nebude to driv nez po volbach.Spokojen?Druaha vec:Neznam pana Cibulku, coz mi prominete, pracuju dvanact hodin denne a bohuzel ne v nasi Vlasti, a proto se nedovim, kdo Cibulka je.Bohzuzel, rikam, protoze bych Vam rad, svuj na zor o nem rekl. Ale nemuzu, protoze , jak Vy pisete , a v tom se shodujeme, zamyslet se clovek muze nad tim, co vi a zna.To ostatni by byl diletantismus. A to uz prechazim k dalsimu bodu"o tzv. polovicatosti pana Steigerwalda":Kdybyste si precetl i mou prvni reakci na Steigerwalduv clanek ( nevule jist) , zjistite, ze mluvim o te same polovicatosti, kterou jste zachytil i Vy v clanku pana S. Tady neni rozdilu.Snad jen uhel pohledu: vy vytykate panu Steigerwaldovi, co nerekl; ja naopak se drzim jen toho , co rekl,a co na zaklade precteneho znam.A to mi ,doufam, mily pane Malino, nevytykate, vidte? Ted k te Vasi odpovedi na otazku : kdo je vinen desastrem Republiky: nasel jste vinika, kteremu jste daroval takova ta jmena, ktera vyslovi s uspechem i ten, ktery dnes vidi smysl zivota v tom, kolik a kde a za jakych tezkych podminek predjel aut, kolik krizovatek projel na cervenou, koho kde urazil a kolik jich politoval, ze nejsou tak bezohledni jako on sam. Soudruh Havel. To je snad gag, clovece?! Schovejte to zpatky do krabice od piskot, jestli se chcete bavit vazne. Vim, ze se jeden cas babral myslenkou na vojne vstoupit do te strany, ale nikdy to neudelal.Vite, jako ja a ostatni, ze timto zpusobem psat o prezidentu republiky je nefair. On nebyl soudruhem. Kazdy ma sve chyby, sve mrtvoly ve sklepe.Ale to jeste neznamena , ze s nimi spi a obcuje.Dulezite je vetrat (ve vlastnim svedomi), nebat se rict o mych mrtvolach , ze jsou mrtvy, nehyckat je, nesoulozit s nimi. A to Vaclav, pane Malino, dokazal. Jemu vdecime i za jeho podil, ze nedoslo k obcanske valce, jeden z jeho vykonu byla proklamace: ze nemoralni skudci naroda, at se schovavaji za cokoli (ciny pana Klause), by si nemeli hrat na posledni , dejinnou a urcujici silu narodniho zivota.A to je prima , pane Honzo. Jinak: je dovoleno rikat, ze lez je lez, svinstvo svinstvem. A to je , pane Malino, nebetycny rozdil mezi tim, co zavedl Klaus a Zelezny: kradez se stala pojmem pro podnikani a uspech. Pojem prace byl nahrazen pojmem drze lzi a vrazdy. Cech a Moravak za tupce a dojnou kravu. Nejhorsi jsou moralni skody, ktere Zelezny a Klaus zpusobili mladezi: ta veri, ze kradez, vrazda, drzost je podnikani. Opravdova prace je jim pojme pro zbabelost. Soudy se probiraji. Antl prijde.Proto , ac mi je Havel-clovek velice cizi, proto a jenom proto, ze rika pravde pravda a lasce laska ,ho budu slavit. Nase vlast potrebuje navrat k ucte z prace, rozumneho soutezeni a podnikani, vychovu k integrujicimu pojeti sveta. Me Ceskoslovensko potrebuje stabilitu: zadne dovazeni nadebytecnych nadeniku, zadnou lenost, zadne vlezdoprdelstvi jako smysl ceske statnosti, zadna Acka z Novy pro obeti tech, kteri uverili na poselstvi ohavneho ucetniho, o tom , ze vlastni matku je treba zabit, nevyda-li dobrovolne penize, aby bylo mozno ...predjizdet v zatackach rychlymi vozy... Pane Malino, pokud jste mi porozumel, neodepisujte. Az prijde cas, budu se s Vami podilet na narodnim dile. Ne Cesar ucetni, ale Jezis.Pokud i ten Vam je prilis soudruhovaty-nevadi: staci , kdyz se shodneme na jedne veci : Je treba udrzet cesky narod:to znamena- byt v hodne vecech lepsi, nez narody prepocetne.At zije Ceskoslovenska, at zije ceky narod, at ziji ceske mamy, ktere umeji jednat, at zije spravedlnost, at zije zdrave podnikani - prace! At zije nas pan prezident! Vas posledni emigrant.
0/0
29.11.2001 22:40

Horacek Pavel

Pripad "Protivinsky" :
Je nejvyssi cas, aby byla konecne ucinena pritrz pusobeni komunistu v policii, armade, justici. Pachali tam zlo po vice nez 40 let a jak se ukazuje, chteli by v tom pokracovat. Kazdy si jiste dovede predstavit, co by ti hrdlorezove delali, kdyby se zase dostali k moci ! Nastesti, situace je dnes jina, nez po druhe svetove valce, kdy jim sla situace "na ruku". Dnes mohou na navrat zapomenout, je ale treba, aby takovymi pripady na sebe upozornovali, aby nebyli zapomenti !
0/0
26.11.2001 3:55

Horacek Pavel

Ta kauza "Pripad farare Protivinskeho" prisla prave vcas !
Soudruh predseda okresniho vyboru KSCM v Breclavi JAROMIR SPACEK ze se jiz vratila doba, kdy takovy predseda okresu KSC byl nejvyssim panem v okresu : predseda ONV, velitel SNB i StB, starostove obci a i predseda kdejake organizace zahradkaru nebo pestitelu postovnich holubu skakali podle jeho piskani. Kauza take ukazala, ze v radach pracovniku policie jsou stale osobe, ktere tam uz nejmene 10 let nepatri ! Plk.Cupa,kpr.Frantisek Klimus i soudr.PhDr Dagmar Bartonikova prokazali, ze pro sluzby u policie jsou zcela nepouzitelni. Jsem zvedav, zda za svuj vzorny vykon sluzby dostanou konecne "padaka". Snad ze uzivi jinde, soudruzi jim jiste pomohou !
0/0
26.11.2001 3:46

vševěd

Karel Steigerwald
Autor se pro své články příznačně věnuje dané problematice pouze povrchně, daleko lepší je článek V.Baráka v sobotní MF.
0/0
26.11.2001 1:22

Petr

Reakce na dění v naší církvi a společnosti
Nevím jak kdo ale pokud jsem sledoval v nedělním pořadu "na ostro" tak mě jímá děs, politické procesy, samo sebou zase jsou zde.Podle mého faráři se mají starat o svoje ovečky a farnosti a ne se plest do politiky, tak nevím ale dávno když bylo náboženství povinné v základních školách tak nás neučili nic o tom, že by se mělo náboženství nějak podílet, aspon v mém regionu, v politice.To už zde bylo a mockrát a výsledky-následky upalování lidí na hranicích, jednak proti jejich výrokům, jednak nějaká tmářství-čarodějnictví a podobně.Faráři at káží smířlivost lidí a jim může být uplně jedno k jaké politické straně se jejich ovečky hlásí.Ano souhlasím, pokud je spáchán trestný čin, oznámení trestného činu, nebo podezření na spáchání trestného činu tak at se to vyšetří,at rozhodne soud , pokud je podjatost soudu, muže jednotlivé případy řešit uplně jiný soud v jiném místě.Ale toto, běhá mě husí kůže po zádech když sleduji co zde naši čelní politici předvádějí.Každá pomalu třetí věta je " komunistická minulost, co zde bylo zanecháno, no asi skutečně moc málo v této zemi, když se některým za tak krátkou dobu podařilo takto naši republiku rozkrást.Vždyt současní moci páni zde zatím, ale vůbec nic nezbudovali, ale rozbourali skoro všechno. Když takto pozoruji ani ne tak politiky, ale ty ce se jako politici tváří, jednají a vystupují, tak od roku 1977 zde musel být každý občan, nebo skoro každý v disentu, pak mě ale není jasné, že komunisté u moci vydrželi až do roku 1989, nebo 1990.Asi jsem po celých 60 let žil v uplně jiné republice, tak občané prominte, že jsem takto vpadl mezi vás z uplně jiné české republiky.
0/0
26.11.2001 0:29

Vašek, Praha 11 - Háje

Nevůle pokračovat
Paní Benešová to řekla výstižně, ale dá se očekávat, že "bývalá" členka KSČ se bude snažit odsoudit svého souvěrce Grebeníčka seniora? Jak je možné, že takovýto případ dostala zrovna tato soudkyně? Snad by si měl předseda příslušného soudu uvědomit, že tato soudkyně může soudit snad jen spory mezi sousedy, že jim běhají jejich slepice po dvoře .... [a to by jeden z nich neměl být ani bývalým členem KSČ, nebo dnešní KSČM (je to stejná banda), pak by to určitě vyhrál]. Tady se přímo nabízí podjatost soudkyně a snaha mlžit.
0/0
25.11.2001 11:24

Honza Malina

ZMENA POLITICKEHO SYSTEMU A USTAVY A ZAKONU JE NUTNA !
Soudnictvi je v tak nehoraznem stavu, ze zadna radoby snaha prokuratorky Benesove(urcite se ale jedna o poctivou osobu, ze ano, jak jinak by se tento stav mohl dostat tak daleko, co?) tak to je jen dukazem, ze cely system parlamnetni demokracie a rimskeho prava stoji za vsechno mozne, tedy za nic. Americke soudnictvi ma tu vyhodu, ze rozsudek neni vyrcen soudcem, ale porotou 12 spravedlivych lidi-volicu a taky, ze totiz prokurator je osoba volena a tudiz nemuze delat neco, co jeho volici nevezmou jako spravedlive a co zakzuje zakon. Tady v tomto pripade pana farare je nam ukazano, ze se lidi maji zacit znova bat, co kdyz reknou nahlas svuj nazor, prokuratorka Benesova se nezminila o zadne zmene, kterou by navrhovala, tedy hlavne zmenit onen uz Helsinskym vyborem tak vytykany zakon o trestnem cinu pomluvy, coz nikde neni na svete a kdyz clovek prokaze v tomto shnilem systemu, ze ho nekdo pomouva, tak muze onen odsouzeny jit do vezeni. Na jedne strane benevolentni stat vuci drogam (drogove picharny i pro deti, to je ale ostuda) a na druhe strane takto prisny rad a navic jasne nesvobodny zakon, kdyz za pouhou pomluvu si dotycny jeste za rizeni soudcu s neomezenou pravomoci muze jit sednout do vezeni a na hodne let. Tak a toto je obraz soudnictvi ceske republiky, ktery americkemu soudnictvi nesaha ani po kotniky. Pripad Hucin tomuto ceskemu soudnictvi dava opravdu vyzitku zla a spatnosti a kdyz se ted podivame na tento pripad pana farare, ktery jen vyuzil moznosti svobody slova, tak je nam jasne, ze tato v Cesku absolutne n4eexistuje, nebot projev je omezovan a pro vsechny, jenom ne pro komunisty, ti se naopak muzou projevovat na svych setkanich, jak uznaji za vhodne, cili pro ne svoboda projevu plati, ale pro ostatni lidi uz ne. To nam ukazuje, ze stat, ktery tuto diskriminaci a skatulkovani obcanu podle politickeho nazoru podporuje, tak cela vlda i z parlamentem a povedenym komunistou presidentem by mela do hodiny odstoupit, protoze tento stav je absolutne nepripustny a ostuda Ceske republiky pred svetem a poradna!! http://www.users.qwest.net/~honza
0/0
25.11.2001 1:41

AF

Nevůle pokračovat.
Polosoudruhu Steigerwalde,můžete uvést kdo je v tomhle státě antikomunista? Levičák a zachránce komoušů Havel? Jan Ruml,který udělal tolik záměrných chyb( estebáci jsou rozlezlí ve státní správě). Cyril Svoboda,který chtěl zrušit Úřad na vyšetřování komunistických zločinů.Steigerwalde,jestli se vyznáte v lidech a jste psycholog,tak byste měl někdy napsat,že tolik křiváctví co je vidět a slyšet u Cyrila Svobody se jen tak často nevidí. Chtít po Petrovi Pithartovi,aby se angažoval proti komoušům a zastal se toho faráře,je absolutní zvrácenost.Leden 1990-Petr Pithart,nebudeme pořádat hony na čarodějnice.Důsledkem tohoto výroku je dnešní polokomunistická společnost. Jediný oficiální antikomunista byl Václav Benda(dnes po něm neštěkne ani pes),ale byl sám a ke všemu humanista. Takže praví antikomunisti jsou bratři Mašínové a tzv.kriminálníci,kteří po amnestii v 1990 odstranili okolo třista komoušů(soudci,prokurátoři,estebáci,příslušníci VB, milicionáři,tajemníci,PS VB a jiní přisluhovači a udavači komunistického režimu).Na hrubý pytel hrubá záplata.Na primitivní komunismus,primitivní antikomunismus.Bohužel tehdy začala platit tzv.pozitivní cenzura tisku,takže se národ dozvídal jen o tom,že kriminálníci zabíjeli jen nevinné lidi.
0/0
24.11.2001 23:38

posledni emigrant

Nevule jist
Pane Steigerwalde, Vanoce uz jsou blizko, vidte?Stromek, kolekce, ,darky, kapr a hlavne vanocni cukrovi, to se prece musi! S tim pecenin jste si pospisil az moc. Vase cukratka, ktera jste nam Vasim clankem napekl, urcite do Vanoc ztvrdnou. Dovolim si predvidat, ze kdyz nestaci ztvrdnout do Vanoc, stane se tak po Vanocich zcela jiste.Proc? At tak, ci onak - NEDAJI SE JIST. Vzdyt se podivejte , co jste do toho dal: drozdi od farare, ztuchlou mouku ze soudnich mlynu, par pukavcu od komunistu, rozinku pana prezidenta z pytliku se zakazanym ovocem a hlavne ten Vas margarin, kterym jste to smisil, margarin z domnenek Vasich a prani druhych. V jednom Vam urcite originalitu uprit nemohu: genialni tvary Vasich cukratek-sama pravidelna STRASIDYLKA KOMUNISMU.Odkud mate formicky? Co rikate? Ze sve cukrovi stejne nejite? Proc ho delate, kdyz ho ani neochutnate? Aby se videlo, ze umite pect a psat? Aby se vedelo, ze vite, co je zvyk a tradice?Upect a napsat jen tak neco ze zvyku a jen tak na oko, kdyz Vam v redakci roztopi troubu a rekne, no tak delej, Martin nema cas. Z toho opravdu nemuze vzejit nic jineho nez : NEVULE POKRACOVAT, nevule jist, nevule myslet.Prelozeno do te pozitivni reci: VULE STRASIT, vule lepit, vule neresit.Drzi dobre to Vase cukrovi, na to musi prijit nekdo s kladivem a majzlikem a plynovou maskou, aby se mohlo prozkoumat, co Vas kde tlacilo, ze to z Vas muselo takovym zpusobem ven.Na to nasi Cesi a Moravaci nemaji cas, ja na to take sam nestacim. Cetl to pan Safr vubec? PECI nebo PSATI?, pane Karle Steigerwalde.Rekl bych, jestli mi dovolite to doporuceni:piste jako NOVINAR tak, jako LEKAR leci nemocneho a UKLIZECKA uklizi. Na vase politicke cukrovi se amnestie , bohuzel, nevztahuje.Ja vim, mily pane, je tezke psat o zmatcich doby, kdy farari soudi lid a soudci jsou nuceni fararovat a zakurovat z kadidelnic, aby bylo trochu vonaveji v te nasi republice. Je tezke psat o zmatcich doby, kdyz zubari s ucetnimi trhaji narodu posledni plomby trpelivosti.Ja vsak verim , pane Steigerwalde, ze mate silu na to, abyste na zmatky doby neodpovidal zmatky Vasimi, abyste nepekl cukrovi, kdyz je treba psat.Cil Vas necht je pravda , ktera nepomlouva, nestrasi . Prostredek Vas necht je trpeliva reserse a optimismus, co se naseho narodniho byti tyce.S pozdravem: sevce, drz se kopyta,Vas posledni emigrant. Prosim, pozdravujte nase krasne lidi doma!
0/0
24.11.2001 21:46

Keramik

Re: Nevule jist
Ted udelam to samy co Ty. Jen to bude kratsi a vystiznejsi. Neco vybleju, aniz bych uvedl jedinej argument. Na rozdil od Tebe budu mit ale pravdu. KECAS PYCOVINY !!!!
0/0
30.11.2001 20:25

posledni emigrant

Re: Re: Nevule jist
Vy budete asi sam pan Zelezny, vidte?Co Vas trapi?Proc se ze Zeleza stal Keramik?Odesla Vam manzelka?Nepovedlo se Vam ukrast auto?Nemate na pivo?Nikdo Vas nema rad?U maturity se Vam prilis nevedlo, vidte?Drazdi Vas snad slovo kultura, hochu, hochu, Vy nejste z ceske matky, natoz z lidske: Vy budete nejaky z keramicke Kurvy syn.Jste zranen.Zavazte si hlavu a zalepte si usta naplasti, uvidite, ze se Vam ulevi.
0/0
1.12.2001 0:43





Najdete na iDNES.cz