Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross: Nikoho neodvolám

Šéf vyšetřovatelů Miroslav Antl i jeho podřízený Vladimír Machala, který vyšetřuje případ Vladimíra Železného, zůstanou na svých místech. Ministr vnitra Stanislav Gross jednoznačně odmítl nátlak ODS, která práci obou policistů veřejně zpochybňuje. Představitelé ODS začali volat po odchodu vyšetřovatelů poté, co oba v médiích vysvětlovali, proč měl ředitel TV Nova podle jejich názoru zůstat ve vazbě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hugo

Absurdni situace
Nemyslim, ze je v ceske politice vetsiho lumpa nad V. Klause. Co me vsak zarazi je jeho vysoka popularita. To jsou lide slepi?
0/0
22.11.2001 21:59

xxl

Neco zajimaveho z www.klaus.cz
Zajimavy clanek z diskuse, sice ne o Zeleznem, ale o kontroverznim prijimani zakonu: 21.11. 2001 8:32:23 Petr Kadrava Ztrata nervu Dobry den, jelikoz nekdo vymazal vsechny prispevky ze vcerejsi diskuse (viz moje vcerejsi prispevky panu Stastnemu), tak se pokusim jeste jednou napsat svuj prispevek. Vidim, ze kauza, kterou se snazila ODS a CSSD prezentovat, jako nezbytnou a malichernou dostava i diky mediim a 4K novy nadech a jeste muze hodne ovlivnit cely zakon. Shrnu, co jiz bylo receno v predchozich diskusich, abycom meli prehled: - argument o svolani schuze je v poradku, podle jednaciho radu na to mate pravo p. Klaus. Ale jiz pri svolavani se se dopustil poruseni zakona - o svolani schuze se maji poslanci dovedet 5 dni predem. Pozvanku dostali 13.11. a schuze se konala 15.11., jak pocitam, tak pocitam vzdy jsou to jenom dva dny - navrh na revokaci je navrhem proceduralnim - Vase tvrzeni stoji na vode, zadny takovy navrh neni obsazen v Jednacim radu parlamentu, tim padem jej neni mozne ani revokovat (kdyz ano prosim ukazte nam paragraf, ve kterem je tento navrh obsazen, protoze v paragrafu 63, kde jsou zmineny navrhy se o zadnem takovem nerika). Krome toho navrhy je mozne podle tohoto zakona revokovat jenom v rozpravach, ne pri jiz ukoncenem procesu (schvaleni zakona). To je hlavnim predmetem, ktery napada 4K a myslim, ze po pravni analyze jim da Ustavni soud za pravdu. - posilani schvalenych zakonu do senatu - v diskusi jste zminil nejdriv, ze mate dohodou s predsedou sentau, kde mu to posilate v balicich a to v terminu OD 8 DO 12 DNU po schvaleni zakona. Ted jiz rikate je je to ZHRUBA 8-12 dni. Pan Statistik Vam to vyvratil v predesle diskusi, kde poukazal, ze nektere zakony jsou doruceny jiz po 4 dnech od dne prijeti. Krome toho vsechny zakony, ktere byly prijaty na 39. schuzi parlamentu byly nejpozdeji do 12.11. doruceny do Senatu. Jenom jediny nebyl... - Vase slova o tom, ze poslanec Pilip Oklamal snemovnu a ze "zaridil" legislativni paskvil neobstoji, protoze od toho jste tam, abyste to kontrolovali jeste predtim, nez to finalne schvalite. V diskusi 31.10. jste na to nereagoval a take to potvrdil. Nikdo z Vas nepodal tehdy zadnou namitku ani se nesznazil zjistit, jestli to co jdete odsouhlasit je pravne a fakticky v poradku. Hlavni vina tak pada na bedra tech poslancu ODS a CSSD, kteri hlasovali spatne, ne na poslance Pilipa. Ale vim, jak je pro Vas tezke si priznat, ze Vas nekdo takovym zpusobem prevezl. - jake dalekosahle majetkove a vlastnicke dusledky zpusobil pan Pilip svym dodatkem? Zpuzsobil ztraty statu, ale ne jednotlivcum. Kde je Vase pravicova retorika? najednou v jednom siku s CSSD? - snemovna nejednala v zajmu zdraveho rozumu - jednala v intencich opozicni smlouvy CSSD a ODS, znasilnila parlamentni demokracii porusenim nekolika zakonu (viz vyse). Jinak celou diskusi k zminovanemu zakonu. jak 31.10., tak 15.11. naleznete na strankach: http://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?o=3&t=824 a ve zkracene forme: http://www.klaus.cz/klaus2/asp/diskuse.asp?page=30&id=Lr8lynLugV9i&radit=&order= (diky pane Zdenku Pokorny) Hezky den a hezke cteni.
0/0
21.11.2001 12:33

Honza

Re: Neco zajimaveho z www.klaus.cz
Ty blbecku! Co tady hloupe slintas? K vuli tem renegatum z US (Uhelne Sklady-Ruml & spol)nemame pravicovou vladu ale to co mame. A jsesli tak vymazany ze sklads nadeji do tech dobytku z 4K tak Te lituji a vsechny co je budou volit. To skutecne neni alternativa!!!
0/0
21.11.2001 13:46

Cerberus

Re: Re: Neco zajimaveho z www.klaus.cz
Patrně jste nepochopil, o co v článku, (který jsem si mohli prostřednictvím pana XXL přečíst)jde, a tak se schováváte za silácké řeči a urážíte. Ale taková je celá ODS a její fanatiční přívrženci, kteří nemají vlastní názor (nebo se ho bojí říci nahlas) a slepě poslouchají svého vůdce.
0/0
21.11.2001 14:06

Karel Pohanka

Re: Re: Neco zajimaveho z www.klaus.cz
Honzo , hloupý , proč urážíš někoho za jeho názor?
0/0
21.11.2001 14:22

Vlada

Re: Re: Neco zajimaveho z www.klaus.cz
Vazeny pane, myslim si, ze jste "rozeny politik". Takhle "krasne" vysloveny nazor jsem uz dlouho nevidel. Myslim, ze tohle je presne to posledni co ODS chybi k "dokonalosti". Nejake ty problemy s financnim uradem tam byly, pan Macek svymi aktivitami take na popularite neprida, ale takhle razneho cloveka s vybornou slovni zasobou, ktery vlastne na vec nema ani nazor a umi jen urazet v jejich sestave jeste neni, co myslite? Silne mi svoji retorikou pripominate komunisty.Velmi rad bych s Vami pokracoval v diskusi, byl bych jen rad, kdyby to byl vecna diskuse. Verim, ze jste natolik silny na to, aby jste jeste odpovedel na reakce na Vas "prispevek". Alespon ostatni uvidi nakolik si umite obhajit svuj nazor. Nadavat totiz umi kazdy slaboch...
0/0
21.11.2001 14:43

Berta

Re: Re: Neco zajimaveho z www.klaus.cz
Blbeček jseš a ne malej, odstěhuj se i s profesorem Klausem a celou ODS do tramtárie ať je od Vás pokoj, tam můžete radit ostatním, jak budovat demokracii. Jací jsou to demokraté vidí každý kdo není úplný idiot a ignorant. Naše společnost se rozdělila na hodně bohaté a chudé. Uprostřed není nic. Asi patříš k těm víc nahoře jinak bys tak neplácal. A ušetři si odpověď s idiotama nekomunikuju.
0/0
22.11.2001 7:18

0776 / 148 520

Re: Re: Neco zajimaveho z www.klaus.cz
Ale no neříkej človíčku, opravdu? To vypadlo z tvé hlavy? Ty jseš, ale inteligent. Takhle ubohou a prostoduchou reakci jsem v komentářích ještě nečetl. Ale co k tomu dodat? Snad jediné. Pojď a vysvětleme si to mezi čtyřma očima, ale o to asi moc nestojíš, viď, človíčku. Neboť ve skutečném světě by sis nejspíš cvrknul do trenýrek. Co říkaš "Honzo", hloupý Honzo? Přátelé, je mi to jasný, vím, taky ubohá reakce, ale s takovými lidičkami jako náš Honzík to bohužel jinak nejde.
0/0
22.11.2001 9:28

Roman Svoboda

Česká republika je Absurdistán
Co mi připadá absurdní? To, že ODS, která je zastáncem mafiánského podnikání (nevadí špinavé peníze ani financování strany od Pepy z Honkongu, nevadí "podnikatelé" Šrejbr, Macek a Železný), má podporu asi 20 % občanů. To, že zpolitizovaná RRTV, která má zastávat zájmy občanů, způsobí svým rozhodnutím občanům škodu asi 20 miliard Kč a nic se neděje. To, že Železný je propuštěn z vyšetřovací vazby, přitom svou kauzu ovlivňuje permantně (pořad Volejte řediteli, schůzka s Klausem). To, že televize Nova, jejíž vysílání spočívá v pivních estrádách a telenovelách, má tak vysokou sledovanost. To, že s Železným, který je z mezinárodního pohledu zloděj a podvodník, se bez problémů schází česká politická elita. To, že je stíhán kněz, který si dovolil říci pravdu o praktikách komunistů. To, že právním zástupcem panů Rozehnala a Železného je bývalý komunistický prokurátor Josef Monsport. Atd... Zdá se Vám to málo?
0/0
21.11.2001 12:01

Ruda

Souhlas
Myslím, že to co většinu lidí na p. Železném nejvíce štve, je právě to, že je úspěšný a bohatý. Sice mu zrovna nefandím ale nevím proč se na něj má nasazovat psí hlava. Také se mi zdá, že se najednou mluví jenom o druhé arbitráži, přičemž najednou všichni - především novináři - zapomněli, že první arbitráž vyhrál.
0/0
21.11.2001 11:41

xxl

Re: Souhlas
Rudo, kdyz uz nic nevis o tech sporech, tak sem radeji nepis. Arbitraz prohral stat a ne Zelezny. I kdyz kvuli Zeleznemu.
0/0
21.11.2001 11:54

Honza

Re: Souhlas
Rudo, prohrané byly obě. Akorát z té první nevyplynula žádná "pokutka", pouze "zanedbatelné" uhrazení nákladů řízení.
0/0
21.11.2001 12:25

Kaktus

Re: Souhlas
Myslim, ze vetsina bezdomovcu je bohatsich, nez -1 mld. ... Zelezny majetek nema, kdyby mel, museli by mu ho zabavit. A za to ho ted stihaji, ze ten majetek ma a schovava (za nejakou pochybnou smenku). Rika se to poskozovani veritele. Uz chapes?
0/0
22.11.2001 11:27

xxl

nandejte to ODS na jejich strankach
tady to nepomuze, stejne priznivci a fans ODS tady velmi nechodi. nandejte jim to na www.ods.cz nebo na strance velkeho maga www.klaus.cz. Tam jsou vyboorne diskuse. Cim vic nas bude, tim spis mozna nase ptakostrana pochopi, ze nejsme jenom luza. Vzhuru do nich.
0/0
21.11.2001 10:36

Sylva

Re: nandejte to ODS na jejich strankach
.... dobrej tip - jdu na to!
0/0
21.11.2001 10:54

vendelín

Re: Re: nandejte to ODS na jejich strankach
SOUHLASÍM !!! X X L JE FAKT DOBREJ TÍPEK !
0/0
21.11.2001 11:20

Hana z Hradce

Co Vy na to ?
Můj typ na výsledek voleb:1.4koalice,2.ČSSD,3.ODS - všichni přibližně stejný výsledek.Koalice jako vítěz voleb sestaví vládu bez účasti zbylých 2 stran.Vláda nedostane důvěru parlamentu.Bude pověřen předseda strany,která se umístila na 2.místě a nastane "Opoziční smlouva č.2".Teplá místečka se dále zahřívají,voliči tiše zuří,ale ty 4 roky dělby moci a prebend za to stojí,že.Pojďme zvolit menší zlo,ale hlavně pojďme VOLIT!!!Co Vy na to?
0/0
21.11.2001 10:27

vendelín

Re: Co Vy na to ?
HANKO ASI TAKHLE: POKUD UMÍŠ DOBŘE VAŘIT A NEJSI OŠKLIVÁ, PAK MÁŠ V ŽIVOTĚ ŠANCI... DO POLITIKY SE S TĚMITO NÁZORY, ALE NEMOTEJ ! TO JE POTOM SNAD LEPŠÍ I ŠPATNĚ UVAŘENÉ JÍDLO. MĚJ SE FAJN!!!
0/0
21.11.2001 10:37

Hana z Hradce

Re: Re: Co Vy na to ?
Milý Vendelíne,díky za reakci.Velice mě pobavila.I ty se měj fajn.
0/0
21.11.2001 10:51

vendelín

Re: Re: Re: Co Vy na to ?
JE VIDĚT, ŽE SE UMÍŠ POVZNÉST NAD KRITIKU OD NĚKOHO, KDO MÁ NÁZORY JINÉ NEŽ TY A TO JE MOC DOBŘE.
0/0
21.11.2001 11:16

Fox - opravdicky Fox :-)

Re: Re: Re: Re: Co Vy na to ?
Skoda, Vendeline ze nevis co to znamena nekoho kritizovat a co znamena nekoho ponizovat. Pokud by si dokazal jen polemizovat s cizimi nazory bylo by to fajn, ale nevim proc si myslis, ze jen ty mas pravo rozhodovat o tom kdo muze vyslovit svuj politicky nazor a kdo ne. To jste vsichni fanousci ODS tak namysleni nebo si opravdu myslite, ze jen ten Vas nazor je ten spravny. Ale jinak se mej jak chces :-)
0/0
21.11.2001 11:49

vendelín

Re: Re: Re: Re: Re: Co Vy na to ?
TAK HELE TY REALFOXÍČKU, PŘEŤI SI TYTO STRÁNKY POŘÁDNĚ A ZKUS SE OBJEKTIVNĚ / JSI-LI TOHO JEŠTĚ SCHOPEN / ZAMYSLET, KDO TADY KOMU NADÁVÁ A KDO JEN VYSLOVUJE NÁZORY. PAN PRAVDAALÁSKA VÁS NAUČIL SVÉHO PROTIVNÍKA NENÁVIDĚT VÍC, NEŽ BOLŠEVÍK TŘÍDNÍHO NEPŘÍTELE. NEVÍM, KDE JSI PŘIŠEL NA TO, ŽE I JÁ JSEM ODS. JÁ SE NEZBLÁZNÍM, KDYŽ DOSTANE 4 NEBO KOLIKA VLASTNĚ K 50%. VYDRŽEL JSEM ZEMANA, VYDRŽÍM I JE.
0/0
21.11.2001 12:07

Fox - opravdicky Fox :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Vy na to ?
Vendeline, pokud nevyhraje 4koalice tak se z toho neposeru a pokud nebude na Hrade Havel tak se neposeru taky. Mne serou politici obecne a v danem okamziku mezi nimi nerozlisuji nicmene klidne se priznam k tomu, ze mimo jine Klause a ODS nemam rad. Myslim, ze pokud se podivam zpatky na uplynulych 10 let, tak je tady dost toho co muze lidi na Klausovi srat, tak jako tebe na Havlovi. Nicmene nikoho neposilam do kuchyne jenom proto, ze se podepise jako Hanka a ze mam odlisny nazor. BTW nevsiml jsem si, ze bys tady prezentoval neco jineho nez nanavist vuci Havlovi. Mej se jak chces :-)
0/0
21.11.2001 12:29

vendelín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Vy na to ?
TAKŽE A JAKSI MIMOCHODEM: HAVEL MĚ N E S E R E, ALE VADÍ MI TO, CO DĚLÁ A JAK TO DĚLÁ!! TO SAMÉ SE TÝKÁ I 4 K A JEJICH 50, NEBO TŘEBA I 100% MI BUDE VADIT, ALE NE MĚ SRÁT, TOLIK JSEM DO POLITIKY ZASE NEZAPADL. A TOBĚ PŘEJU PRO DNEŠEK NĚCO, CO TI ZLEPŠÍ NÁLADU.
0/0
21.11.2001 13:24

Fox - opravdicky Fox :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Vy na to ?
Jo diky za prani, naladu mam blblou, ale ne kvuli politice (ta me sice jak rikam sere, ale nerozhazi a usinam dobre), ale proto ze mi nejaky trouba odrel na parkovisti auto :-( Mej se.
0/0
21.11.2001 13:50

Jenda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Vy na to ?
Jen bych rád poukázal na skutečnost, že i nenávist vůči ODS z něčeho pramení, stejně tak jako nenávist ke komunistům pramenila z jejich konání nebo nenávist k ruským okupantům pramenila z faktu, že nás obsadili jejich vojska. Je ti doufám jasné, že potom kam ODS a soudruh Klauz tuto zemi dovedli a poté co tu rozkradli je milovat nemohu !!!
0/0
23.11.2001 18:06

Sylva

Re: Co
vendelíne - ty jsi ale Vendelín! PS: větší písmenka těm tvým hloupostem na váze nepřidají
0/0
21.11.2001 11:03

vendelín

Re: Re: Co
SYLVO, TY JSI ZŘEJMĚ STEJNĚ NATVRDLÁ, JAKO TVOJE DRUHÉ PÍSMENKO. PS: CO JSI DNES DOBRÉHO UVAŘILA, TY JEDNA VAŘEČKO???
0/0
21.11.2001 11:49

???

Re: Re: Re: Co
chlapce, chlapce.....je mi s tebe....hele schvalne rekni uz mas chlapa?? protoze asi zadna normalni zenska by te nechtela.....s tvejma nazorama
0/0
21.11.2001 13:10

???

Re: Re: Re: Co
chlapce, chlapce.....je mi s tebe....hele schvalne rekni uz mas chlapa?? protoze asi zadna normalni zenska by te nechtela.....s tvejma nazorama
0/0
21.11.2001 13:19

vendelín

Re: Re: Re: Re: Co
AŽ NEBUDETE MÍT VY TŘI OTAZNÍČKOVÉ CO DĚLAT, NAPIŤE MI TU REAKCI JEŤĚ JEDNOU, NEBO TŘEBA 4 K/rát/. PS: PAK SI NAJDI RUBRIKU ON HLEDÁ JEHO A UKÁJEJ SE TAM...
0/0
21.11.2001 13:35

???

Re: Re: Re: Re: Re: Co
no a o sve zenske mi nic nereknes?? snad se nestydis vendo, kamosi.
0/0
21.11.2001 13:59

matej kotrba

Re: Co Vy na to ?
co myslis tim mensim zlem? nechat o zlomek vyhrat ODS aby s podporou CSSD (opozicni smlouva 2a) pokracovala v demoralizaci ceske spolecnosti?
0/0
21.11.2001 11:35

Hana z Hradce

Re: Re: Co Vy na to ?
Myslím,že menší zlo je vybrat 4koalici s dostatečným náskokem a zabránit tak oposmlouvě č.2.Z těch tří mi 4K.připadá nejlepší z nejhorších.
0/0
21.11.2001 11:43

Božetěcha

Pan Železný a Pan profesor Klaus a ODS jsou dobří lidé.
Já mám velice ráda pana Železného. Když on tak pěkně a moudře mluví v tom svém pořadu. A jaký je to fešák. Ten by v životě nikomu nic špatného neudělal. A Pan profesor Klaus je mimořádný člověk. Když poslouchám jeho hlas, vždy se mi podlamují kolena. On je tak okouzlující. On se vždycky dokázal zastat nás obyčejných lidí. A nenechá si od darebáků nic líbit. Divím se že toho vyšetřovatele ještě nenechal zavřít. Vždyť v televizi říkali, že bezdůvodně osočoval nevinného pana Železného. Tak to musí být pravda, když to říkali v televizi. V televizi by si přeci jen tak něco nevymysleli. A měli by zavřít všechny, kteří říkají, že ODS jsou zloději a tuneláři.Vždyť to přece není pravda, že ODS jsou zloději a tuneláři. To přece každý ví. Ti, co říkají, že ODS jsou zloději a tuneláři jsou sami zloději a tuneláři a Pan profesor Klaus už je nechá zavřít. Ať žije Pan profesor Klaus, pan Železný a ODS!!! P.S. nepučil byste mi někdo dva tisíce na nájem???
0/0
21.11.2001 10:15

OXO

Re: Pan Železný a Pan profesor Klaus a ODS jsou dobří lidé.
Tak tady nečum a běž si vydělat. Káčo.
0/0
21.11.2001 10:47

Božetěcha

Re: Re: Pan Železný a Pan profesor Klaus a ODS jsou dobří lidé.
Musím se ohradit proti nepravdivým a lživým nařčením uvedeným v předchozím příspěvku. Já tady nečumím, já momentálně píšu na klávesnici tento příspěvek. A kromě toho si vydělávám poctivou prací, protože jen poctivou prací je možno si vydělat na nájem. A vůbec Pan profesor Klaus Vás za ty urážky nechá zavřít. Já Panu profesorovi řeknu jak se tady ke mně chováte a on Vás za to jistě nechá všechny zavřít. Protože Pan profesor Klaus a ODS to tak nenechají. Nechají Vás zavřít! Káčo!
0/0
21.11.2001 11:28

Don

Re: Re: Pan Železný a Pan profesor Klaus a ODS jsou dobří lidé.
Klídek kímo, asi Ti píše nějakej buzna.
0/0
21.11.2001 11:56

Don

Re: Re: Pan Železný a Pan profesor Klaus a ODS jsou dobří lidé.
Vzkaz byl pro Evu, nerozčiluj se,píše jak ženská a asi je to nejspíš buzna. Tolik sebelásky je opravdu k vidění jenom v ODS, samej narcista, no, jak se praví, jakej pán, takovej krám.
0/0
21.11.2001 12:14

Katka

Re: Pan Železný a Pan profesor Klaus a ODS jsou dobří lidé.
Dobrej ftip.posílám ti 2000Kč na nájem a 100Kč od uja Ftipkára
0/0
21.11.2001 12:44

xxl

Re: Re: Pan Železný a Pan profesor Klaus a ODS jsou dobří lidé.
katko, to byl Oskar Ftipkar. Ale stejne ja bych dal prispevku 100 bodou.
0/0
21.11.2001 13:01

Mišo

Re: Re: Re: Pan Železný a Pan profesor Klaus a ODS jsou dobří lidé.
Co to melete. Pokud vím, tak to byl Mišo Ftipkár a dával stokorunáčky. Jak si na to vzpomínám, byla to pěkně ujetá prdel.
0/0
21.11.2001 14:11

Renda

To chcete čekat dalších 40let.
Každý kdo nejde k volbám volí komunisty - To byl volební slogan OF v 90-tém roce. Nyní se situace opakuje. Ti, kteří páchali zlo za totality ho nepřestali páchat ani po té frašce v 89-tém roce. A pokračují v tom Oni nebo jejich potomci dodnes. Nejít k volbám je to samé co v roce 1989 - podpora současné vládnoucí garnitury (ODS, ČSSD, US ...). Kdo nejde k volbám tomu se současný stav líbí, vyhovuje mu a HLAVNĚ NECHCE NIC ZMĚNIT!!!!!!!!!!
0/0
21.11.2001 10:12

marek

licence NOVA , RTRV
Pan doktor za mrize! Sebrat Zeleznemu licenci na vysilani! Odvolat Radu pro rozhl. a tel. vysilani! UZ NA TO CEKAM ROKY!!!!
0/0
21.11.2001 10:12

Don

Čistá, přečistá ODS
Pokud by měli odstoupit zmínění pánové Antl a Machala na základě toho, co se zveřejní, nevidím důvod. Ovšem za to co napáchal pan Klaus a ODS by měl jít do kopru on i celá jeho strana vazalů.
0/0
21.11.2001 10:05

Honza

Co tady pisete za kraviny, koukejte radsi pracovat blbove.
Uz je mi z Vas naprudenejch ctyrkoalicniku na zvraceni.
0/0
21.11.2001 10:05

blair

Re: Co tady pisete za kraviny, koukejte radsi pracovat blbove.
správně! Vyhrńme si rukávy a kupředu pravá ....
0/0
21.11.2001 10:48

karber

Oblíbenost ODS!
Všimněme si kolik desítek příspěvků zatím došlo.Všechny jsou vůči ODS a hlavně Klausovi, Langrovi a ostatním "špičkám" této modré "Ptákostrany" velice negativní a právem. Pouze psavci pod značkami barbora a pudlík jsou asi z jiného světa. O něčen to vypovídá a proto vzhůru do voleb a dejme to profesorskému sboru ODS znát. Jak jinak se jich v tom našem bordelu zbavit. Jsem také přesvědčen, že pravda a láska, alespoň podle posledních 12 let, nemůže zvítězit nad lží a nenávistí. Určitě ne v ČR a určitě ne s těmito žijícími "špičkami".
0/0
21.11.2001 9:56

xxl

Re: Oblíbenost ODS!
Karbre, jestli sis nevsiml, tak pan Klaus vsadil na TV Nova a Super, coz jsou lidi s nizsi inteligenci, povetsinou jsou z vesnic, ktery nedokazou pouzivat internet a jedinymi zdroji informaci zustavaji tyhle dva paskvily.
0/0
21.11.2001 10:23

Hugo

ODS/ taky je pozavirat a co nejdriv
Tady se ukazuje, o co ODS jde okradat s Zeleznym investory a stat, vyhrozovat vlastni policii, pokud to vysetruje a kryt zlocince. U tech znasilneni se uz te Druheho Zelezneho nevine nedivim /kdyz je za nim i Langr a Klaus. Oba si pilne kopou svou politicky hrob. Antl vzdy vypadal ferove - at zije. Takove lidi tenhle stat potrebuje. Taky rikam Sbohem ODS...
0/0
21.11.2001 9:33





Najdete na iDNES.cz