Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tlak

Co je to politický tlak? Nominálně druhý nejmocnější (reálně nejmocnější) muž v zemi se sejde s chlapíkem, kterého jste obvinil ze zvlášť ošklivých podvodů. Jeho hlídací ratl (Ivan Langer) divě štěká, že máte být odvolán. Co uděláte, jste-li vyšetřovatel Machala?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fylištín

Prognóza? Klaus prezident, Železný premiér, bolševik Monsport na prokuratuře a občané v pracovních táborech !
0/0
25.11.2001 9:15

Miloš

Šélezny
Právě poslouchám svazáka Langra v radiu jak se bije za tu nejpravdivější pravdu, stejně jako ten spravedlivý ředitel jedné obskurní televize, který už slyší přicházet 50-sátá léta a pan profesor se s ním spoluobává o ochranu investic! Díky za Váš smysl pro humor jinak by v tomto kocourkově člověk jenom usedavě plakal!
0/0
22.11.2001 12:46

Krtek

Re: Šélezny
Pane kolego, ono to není moc humorné, když se představitelé ODS již dostali do pozice demagogů a mocipánů bývalé KSČ. Nechci se Vás nijak dotknout, ale on ten náš humor má bohužel kořeny v českém švejkování, které je snad dobré praktikovat pouze na přežití dob zlých, ale proboha, chceme my stále jen přežívat ? Není ta ODS nositelkou světlých zítřků pod jejím vedením jako byla KSĆ ? Ona bude muset chránit podnikatelské pilíře, které ji pomohly ovládnout a zblbnout ne moc inteligentní občany. Komu "pustily" banky miliardy korun na pokyn Klause ? A jak samy dopadly ? A pan president se jako vždy pozdě diví nad tím augiášovým chlévem, nad tím, co sám pomáhal prosadit, totiž žádné stop nemravným komunistům, ale jejich převod do hospodářské i politické sféry. A stojí nás to všechny moc, nejen peněz, ale i totální ztrátu iluzí. To fakt není k popukání !!!
0/0
22.11.2001 15:30

Janek

Trochu humoru do toho umírání
Mám podobný ne-li stejný názor na tuto věc a k tomu, abych si ho vytvořil nemusím být ovlivněný četbou novin, nicméně si rád přečtu trefný a vtipný komentář pana Komárka. Jen tak dál pna Komárku. Dále mi z příspěvků, které se zde objevují, vyplývá jediné, Čechům chybí smysl pro humor a chladná hlava pro sledování politických šaškáren u nás.
0/0
22.11.2001 9:26

Johny

Re: Trochu humoru do toho umírání
Smysl pro humor nechybí, jen to pobavení stojí trochu moc peněz.
0/0
22.11.2001 9:48

Janek

Re: Re: Trochu humoru do toho umírání
Každá sranda něco stojí, a co jsme si navařili (ve volbách), to si musíme i sníst.
0/0
22.11.2001 10:27

Jouza

Re: Re: Re: Trochu humoru do toho umírání
Když to tak berete, tak mi prosím zašlete na můj účet daně co jsem zaplatil za poslední čtyři roky. Budu se pak smát s Vámi. Děkuji
0/0
22.11.2001 15:24

předseda

Re: Re: Re: Re: Trochu humoru do toho umírání
Dobře, a kolik Vám tedy mám poslat; máte to přesně spočítané a vyúčtované ?
0/0
22.11.2001 17:14

Modřín

Hradní www plátek idnes
Komárek je prohradní pisálek a je už trapné jak vyvádí pokaždé když Klaus něco řekne nebo si pozve někoho kdo není Havlův oblíbenec z disentu či novodobý rudý demokrat kteří jsou jediní ti správní dle názoru p.Komárka.Názory v MF jsou už tak profláklé nadržováním rudým demokratům,že je opravdu úsměvné číst další plky které splodí mistr Komárek a spol. PS.Klidně si to někam vyvěs!
0/0
21.11.2001 23:40

Jouza

Re: Hradní www plátek idnes
Nebudeš ty mladej Dyba ?
0/0
22.11.2001 15:27

Láďa

A jéje
Klaus se sešel se Železným, no to teď bude celá redakce MF nejmíň týden vidět rudě a my chudáci předplatitelé si to každý den vypijeme. Všichni v MF totiž dávno vědí že ty dvě zrůdy se smějí scházet tak maximálně na tureckém záchodě na Borech. Škoda že se toho nedožil pan Leschtina, ten by teprve zavařil klávesnici...
0/0
21.11.2001 14:54

Volšovin

Re: A jéje
Poté, co nový šéfredaktor J.Leschtinu vyhodil, byl M.Komárek nějaký čas zakřiknutý. Teď už mu - jak vidno - otrnulo.
0/0
22.11.2001 9:44

Jouza

Re: A jéje
Pokud se ti MF nelíbí, začni si kupovat jiný tisk. Nikdo ti v tom nebrání. Třeba tvým potřebám lépe vyhovoval stranický zpravodaj ODS ?
0/0
22.11.2001 15:29

Rasputin

Co udělala ODS po prohraných volbá 98? Je soudruh Kaus VLASTIZRÁDCE?!
Anylýzy soudruhů z ODS po prohraných volbách v roce 1998 poukazovaly na špatnou spolupráci s televizemi. Cílený dlouhodobý agresivní útok ODS proti všem slušným lidem v našich televizích od těch chvil je zřejmý. 1. výběr oddaných soudruhů do rady, která rozhoduje o licencích 2. manipulace s nepohodlnými redaktory v televizích a především ČT 3. noví ředitelé ČT oddaní ODS (Hodač, Blbošíková…) 4. likvidade souromé TV Nova v létě 1999 a bezmezná podpora a spolupráce ODS v tomto podvodu 5. ovlivňování soudů, tak absoudruh železný mohl ODS aktivně pomáhat na obraovkách TV denodenně a především při volbách v roce 2003 (podle ODS zloději a podvodníci nemohou za mříže, když budou ODS za aktivně za příslib beztrestnosti pomáhat při volbách) 6. likvidace TV3 7. podvody s převodem akcií TV Prima těsně pře krachem IPB, a komu bude Prima sloužit při volbách? atd… Sodruh Václav Klaus svou "utajovanou" spolupráci s komunisty nikdy nevzdá a za bezmezné podpory komunistů bude vést třídní boj proti občanům naší země stále. Proto nejsou komunisti souzeni, proto mohou komunisti neustále okrádat stát, proto není zakázaná komunistická strana… Klausi, ty SMRDÍŠ!
0/0
21.11.2001 11:14

Johny

Třeba je to jinak
Celé je to nějak divné. Už v jednou jsem v diskuzi v článku o vazbě pana Železného vyslovil teorii, která mi ještě v té době připadala dost šílená, ale myslím, že nyní dostává konkrétní podobu. Začalo to tím, že bývalá RRTV posvětila jednání pana Železného a nechala ho dál vysíla. Pak se začal bouři R. Loder a muselo se stím něco dělat. Tak se odvolal ředitel ČT Puchalský, který nechtěl o privatizaci ČT 2 ani slyšet a dosadil se na jeho místo pan Hodač. Hodačovo vedení se od počátku privatizaci ČT 2 nebránilo. Podle mě byl scénář takový, že se ČT 2 zprivatizuje, dostane ji CME a bude klid. Hodač ovšem nevydržel ani s podporou ODS ani s podporou pana Železného, vzpomínáte jak se za něho rvali, a došlo na arbitráž a placení. Tak se nedivte, že jsou vyvíjeny tlaky, když jim takhle naší podporou rebelům kazíme plány.
0/0
21.11.2001 10:44

Volšovin

Milý Martine,
odťal to tak vyzerá, že Vaše zášť vůči Klausovi začíná nabývat leschtinovských rozměrů. Dejte pozor, abyste se nestal bývalým (=nezaměstnaným) komentátorem. Vašeho smyslu pro humor by byla škoda.
0/0
21.11.2001 10:44

Ivo Horák

Re: Milý Martine,
Nejsem Martin, ale to snad nevadí. Souhlasím, že novinář by měl být víc cool. Na druhé straně je pořád mnoho takových, kteří cítí, vašimi slovy, zášť vůči Čtyřkoalici či ČSSD. A nikdo je proto odnikud nevyhazuje. Nebo snad hrozíte situací po (nepravděpodobném) vítězství ODS ve volbách? Mimochodem pan Leština (ke kterému mám řadu výhrad) píše pro Literárky, což je asi ctihodnější než mít spoustu čtenářů skrze "napůlbulvár".
0/0
21.11.2001 15:14

Volšovin

Re: Re: Milý Martine,
Jsem prostý venkovan bez jakéhokoliv vlivu na pražské noviny, proto by mne ani ve snu nenapadlo hrozit panu Komárkovi výpovědí. Ve své glose jsem chtěl ironizovat Klausův výrok o Leschtinovi v pořadu Naostro, který posléze v brilantním komentáři "Důvěryhodný monolit?" proslavil V.Bělohradský. Leschtinovy komentáře v MfD blahé paměti mi ovšem připadaly jednostranné. Obávám se, aby jej M.Komárek nezačal napodobovat.
0/0
22.11.2001 9:13

karber

Klaus a Železný.
Tentokrát s Vámi p.Komárku naprosto souhlasím.Klaus ať táhne do pr.... už toho zkazil ve světě nevídaně.
0/0
21.11.2001 10:21

Langer

Ceské svinstvo
Ze 2 clánku tady jasne plyne, jak jsou tyto komentáre pod pohledem NOVY a ODS, a placení prispivatelé sírí zprávy, jak budou volit ODS a ostatní svinstva. Spoluobčané, opravdu nám stačí pivo a bůček a NOVA? Až takhle daleko nás ten demokrátor z Letné dostal? Jo, vzkaz Langrovi: dělej co dělej, už to nenapravíš. S tím KOvarčíkem jsi do dobře a definitivně posral. I když na terénu tvé " osobnosti" další výkal už nebude ani znát. Gratuluji.
0/0
21.11.2001 7:30

David

Dnes Vám dávám zapravdu, pane Komárku.
Jak jindy nesouhlasím s některými Vašimi komentáři a beru je za "rádobychytré", v tomto případě máte +.
0/0
20.11.2001 21:23

Jan Netopil

Smát se nebo brečet ?
Souhlasím, že vystoupení páně Železných, Klausů a Langrů začínají být skutečně k smíchu. Jak jinak taky reagovat na fakt, že ředitel televize, kterou ukradl díky porušení smlouvy o ochraně investic, se sejde s předsedou sněmovny a že tento předseda pak v tiskovém prohlášení oznámí, že spolu jednali o ochraně investic. Nevím, jestli se mám smát nebo brečet. Má nás p.Klaus za tak intelektuálně nesmělé nebo si vážně myslí, že mu to budeme věřit ? Osobně nechápu, jak ještě někdo může volit ODS. Myslím, že tu nejde o jiný názor. Myslím, že ODS v prvé řadě nejde o demokracii. A tady mi smích dochází.
0/0
20.11.2001 15:18

Midnight Knight

Re: Smát se nebo brečet ?
Psal jsem jiz jinde,dokud neni odsouzen,plati/doufam/ v nasem state presumpce neviny.A politicke tlaky-bych spise rekl,ze jsou politicke hratky.Blizi se volby a 2 nejsilnejsi strany bojuji o zniceni-uchovani reditele silne komercni TV.Onen reditel se nijak netaji svymi sympatiemi k ODS a pokud toho v predvolebnim obdobi vhodne vyuzije ve svem poradu 'Volejte rediteli'....Myslim,ze obe strany si to dostatecne uvedomuji.. BTW Ja zas nechapu,jak jeste nekdo muze volit jinou stranu nez ODS-ze vsech zel to nejmensi..:-))..ale to je prave ta demokracie..:-)
0/0
20.11.2001 21:45

Berta

Re: Re: Smát se nebo brečet ?
Vy nechápete, já nechápu Vás a tak bychom mohli pokračovat. A navíc to není jen o politickém boji, ale i o tom, jak si počínal pan Železný. Jsem soukromník, počínání p. Železného není nic než podvod. Naštěstí jsou ještě lidi jako JUDr. Antl a ten doufám, že vydrží a nenechá sebou manipulovat i když se jedná o pana předsedu Klause, který už ostatně na politické scéně dávno nemá co dělat. To, že se staví za lidi jako je Železný je víc než výmluvné.
0/0
21.11.2001 7:14

Robert

Re: Re: Re: Smát se nebo brečet ?
O tom, jestli má nebo nemá nějaká osoba na politické scéně co dělat nerozhodujete vy, vážený pane, ale voliči.
0/0
21.11.2001 8:52

Daňový soumar

Re: Re: Re: Re: Smát se nebo brečet ?
Bohužel!!!
0/0
21.11.2001 10:51

Berta

Re: Re: Re: Re: Smát se nebo brečet ?
Jak to, že ne, vážený pane? Nejsem snad volič? Doufám, že voličů se zdravým rozumem bude přibývat. Fandy Klause do nich nepočítám. Má úcta.
0/0
21.11.2001 11:09

Kája

Re: Re: Re: Re: Smát se nebo brečet ?
Voliči nejsou jen ti se stranickou legitimací ODS Vážený pane.
0/0
22.11.2001 15:41

daša

Je mi ze všeho nanic.....
Pane Komárku, jelikož jsem velký pesimista, jsem přesvědčená, že jednoho dne nadřízený za panem Machalou opravdu přijde a případ mu vezme. Já vím, můžeme jim to oplatit u voleb. Ale neuděláme to. Jsem čím dál větší pesimista. Takže nakonec vám napíšu už jen to: "Co nachčíš proti větru".
0/0
20.11.2001 14:19

roz

Re: Je mi ze všeho nanic.....
Opilci Machalovi, který se pere po hospodách a když dostane na budku, tak to svede na Železného, bych na místě jeho nadřízených vzal tento případ již dávno.
0/0
21.11.2001 11:47

daša

Re: Re: Je mi ze všeho nanic.....
A jste si JISTÝ, že to takhle OPRAVDU bylo?
0/0
22.11.2001 9:58

xxx

Tentokrát o vnitřních tlacích
Taky si myslím, že pan Komárek má v sobě nejrůznější tlaky. Třeba se jich časem zbaví. Jen doufám, že budu v té chvíli dost daleko.
0/0
20.11.2001 13:34





Najdete na iDNES.cz