Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dny Talibanu jsou sečteny, slíbil Bush

Ve svém prvním projevu na půdě OSN - v rozpravě na zasedání Valného shromáždění v New Yorku zdůraznil prezident USA George Bush, že teroristé připravují další útoky, které by se mohly uskutečnit ve Spojených státech i jinde ve světě. Upozornil, že teroristé se snaží získat zbraně hromadného ničení a neváhali by je použít, kdyby je měli. Všeobecná rozprava na 56. zasedání Valného shromáždění OSN, na níž budou světoví vůdci diskutovat o současných problémech světa, potrvá do 16. listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

standard

A´t žije Bushe!!! Amerika do toho!!!
Ládin ani Taliban chemický, biologický ani jaderný zbraně nemá. Kdyby jo, tak by je dávno použili. Teď je mylim, ale už neseženou, ať už v podobě kufříkový bomby(zpravodajský služby teď už podle mě pracujou tak, že jim to neumožněj(. Dřív jsem si myslel, že Ládin je jen náboženskej fanatik, ale po zveřejnění jeho rozhovoru ("na západě žijou dobrý, ale ať klidně chcípnou") si myslim, že je to náboženskej masovej vrah, kterej se před ničím nezastaví. Navíc se pořád schovává za náboženství, ale žije z podbory režimu, kterej je závislej na penězích z drog (přítom islám jakýkoliv omamný látky zakazuje).
0/0
11.11.2001 2:13

Doberman

Re: A´t žije Bushe!!! Amerika do toho!!!
Standard ja jdu s tebou !! At zije G.W.Bush !!
0/0
11.11.2001 4:09

Jura

Re: A´t žije Bushe!!! Amerika do toho!!!
Buzno!
0/0
11.11.2001 17:45

Dan

Bush ma pravdu..
Jestli si my cesi "nadute" myslime ze to je propaganda. Tak mate pravdu. Ale on ma pravdu take. Prestoze je to propaganda. Nekdy clovek musi proznat v cem je hodnota. Kritizovani je prilis jednoduche.
0/0
10.11.2001 20:30

joshu_a

???
Ale vite tady vubec nekdo, o co muslim jde?Kdyz jste vsichni tak chytri?
0/0
10.11.2001 18:35

sly

Re: ???
Ne. Všichni, kromě Tebe, jsme tupci. Zkus nám to prosím vysvětlit.
0/0
10.11.2001 18:59

Petr

kjk
Jak to muze ten pabl, kterej to dela jen pro s vou karieru rict? To si musi obhajovat ty utoky co zacal? Nakonec se to stejne obrati proti nemu
0/0
10.11.2001 18:05

potkan

Jaderné zbraně
Vytáhněte Jaderné zbraně !!!
0/0
10.11.2001 18:04

Marek

BUSH MÁ PRAVDU
Má pravdu v tom, že kdyby měli jaderné zbraně, dávno by je použili!!
0/0
10.11.2001 17:28

LN

USA by mela pouzit vodikove bomby na tu sber!
Araby a ostatni muslimy!
0/0
10.11.2001 17:22

Petr

Re: USA by mela pouzit vodikove bomby na tu sber!
Ty ses asi vazne idiot! Podle me nemas ani tuseni co takova vodikova bomba je! Bez si radsi hrat na pisecek nebo se zajdi na http://www.freefoto.cz aby te presly tyhle idiotsky myslenky.
0/0
11.11.2001 5:41

Marek

PRODAT JADERNÉ ZBRANĚ?
to není tak jednoduché, jak se zdá. Tajné služby to mají dost pod kontrolou. Nákup něčeho takového je velká věc, která se snadno dá vysledovat
0/0
10.11.2001 17:20

David

Re: PRODAT JADERNÉ ZBRANĚ?
Aby ses nemejlil. Existuji tzv. kufrikove atomove bomby, ktere za studene valky produkovali Rusove (Americane udajne taky), ale v Rusku nejsou pod kontrolou a je obava, ze nejaky ten "zchudly a mene moralni vedec" je muze prodat. Takze ne vsechna jaderna sila je opravdu pod kontrolou.
0/0
10.11.2001 21:47

manéž

teroristé
Nejhorší na tom je, že lidi jsou tak úplatní. Obávám se, že za prachy jim to - jaderné zbraně- klidně někdo prodá. A bude vymydleno.
0/0
10.11.2001 17:03

pepř a sůl

teroristé
A proto těm amíkům v boji tak fandím. Aby nedošlo ještě k horšímu než došlo v Americe.
0/0
10.11.2001 16:59

Marek

VYKOUŘIT JE JE MÁLO
...před tou dírou, až vylezou, tak je rozšlapat!
0/0
10.11.2001 16:58

Radim

Boj
Bude to dlouhý a hodně těžký boj,ale věřím,že min.Taliban rozpráší,když ne nic jiného.
0/0
10.11.2001 16:54

premA

Re: Boj
a zabijou pri tom tisice nevinych lidi, kdyz uz nic jineho
0/0
10.11.2001 17:09

LN

Re: Re: Boj
Ty hadrnici nemaji zadnou hodnotu!
0/0
10.11.2001 17:20

mys

Re: Re: Boj
vzdy budou zabijeni nevini lidi, to nelze zmenit. Faktem je, ze ale nikdo neni nevynny, i pasivita je vina a za ni se musi zaplatit treba i zivotem. To by si mel kazdy z nam uvedomit - blizi se volby.
0/0
10.11.2001 17:23

Rychlonozka

Re: Re: Re: Boj
tak se rozhodni: nevynni nebo nevini, blbe.
0/0
10.11.2001 17:31

KIN

Re: Re: Re: Boj
V pořádku, tak tedy abychom náhodou nezabily nějakého nevinného člověka, počkáme až psycholádín dozbrojí a začne házet jaderky kde ho napadne, rozpoutá III. světovou,zahynou miliony lidí..., ale co se dá dělat, prostě nevinného zabít nesmíme, to tedy nenenene...a co tak ťuk,ťuk na hlavičku
0/0
10.11.2001 17:46

jb

Re: Re: Re: Re: Boj
Jedine stesti, ze nas Americani zachrani a budeme moci zit v multikulturnim a multirasovem raji az do smrti:) Amen:)
0/0
10.11.2001 18:19

Dan

Re: Re: Re: Re: Re: Boj
jb... nemusis se spolehat na americany, staci si zvolit vladu ktera bude fandit cinanum, nebo arabum a budes v pohode, jak si to asi prejes. Tvuj choice !!
0/0
10.11.2001 20:22

ondra

Re: Re: Re: Re: Boj
no, pokud zijes v predstave svete, kde atomovou bombu narves do kufriku, tak se tvym obavam ani nedivim, jenom by mne zajimalo, proc nekdo ve zpravach nezdurazni, ze i nejmensi jaderna bomba vazi nejmene 35kg(to je kriticke mnozstvi uranu 235, pri mensim mnozstvi proste retezova reakce nenastane, a to nepocitam dalsi soucastky nutne pro jeji pouziti a olovenou ochranu, aby ji neodhalily americke spionazni satelity), a ted i kdyz tuhle bombu mit budes, jak ji asi dostanes z afghanistanu nebo iraku??? v igelitce??? a mimochodem, jake pocity by si mel z lidi, kteri ti z neznameho duvodu zabijou nekoho z rodiny, nechtel by si jim to oplatit, z toho plyne jednocucha rovnice, ze pokud zabijes v afghanistanu jednoho nevinneho civilistu, tak alespon jeho deti vstoupi do nejake teroristicke organizace, aby jeho smrt mohli pomstit, takze tu mas 2 az 10 novych odhodlanych teroristu, takze co s tim, zabijes vsechny??? afghance??? muslimy??? neamericany???
0/0
10.11.2001 19:12

PRA

Re: Re: Re: Re: Re: Boj
ANO
0/0
10.11.2001 20:19

David

Re: Re: Re: Re: Re: Boj
No velmi se mylis. Existuje kufrikova bomba. Existuje jak v Rusku tak udajne i v Americe. Byvaly rusky spion priznal, ze jeste za studene valky mely dopravit tyhle bomby do Ameriky a odpalit u dulezitych objektu.
0/0
10.11.2001 21:51

nazor

Re: Re: Re: Re: Re: Boj
A co takhle prevest dane mnozstvi metodou "per partes"?
0/0
10.11.2001 23:39

Axal

doprava bomby
A co takhle plutonium misto uranu .. toho je treba o dost mene ... a halvne - oni to v urcite nebudou mit v afganistanu - tam to vyrobit neumi a nemaji duvod si to vozit domu ... a dostat neco z iraku neni zas tak tezke ... A jak uz bylo i na idnes zmnieno - nejsnazsi dobrava atomovky je lodi do neakeho velkeho mesta na poprezi - treba NYC ... lod je dost velka aby uvezla i tezkou bombu a spoustu stineni (a skoro bych rek ze hodne vody bude lepsi nez to olovo) - a taky se nekontroluji vsechny - a i kdyz jo tak jen zbezne ... A kdyz nad tim tak uvazuju - uplne nejjednodussi bude poslat bombu do ameriky v obycejnem nakladnim kontejneru neakou solidni prepravni firmou - a nechat si potvrdit ze dosahla misto urceni :)
0/0
11.11.2001 2:08

Axal

hrubky jako prase
ja uz spim a nevidim ani na monitor ani na klavesnici .. omluvte ty hrubky
0/0
11.11.2001 2:11

ondra

Re: doprava bomby
no samozrejme pouziti plutonia by bylo mnohem efektivnejsi, potiz s plutoniem je v tom, ze by jim ho nekdo musel prodat a to mnozstvi je asi take 10kg, ale silne pochybuju, ze by po 11.zari nekdo prodal komukoliv nejake plutonium nebo uran, spise bych se obaval kradezi sovetskeho jaderneho arzenalu no dobre, dejme tomu, ze mas 35k tunovou plutoniovou bombu odstinenou v kontejneru na lodi, jedinne cim muzes uskodit je pravdepodobne radioaktivni spad, protoze vzdalenost na kterou bude nicit tlakova a tepelna vlna neni vetsi nez 1km, ani ten radioaktivni spad neni ta nejstrasnejsi vec, vsichni jsme dostali radiaci z cernobylu, samozrejme obeti by byly, ale myslim, ze bych ji bylo mene nez ve WTC, jestlize by ale tato bomba byla odpalena uprostred nejake metropole, pak by obeti na zivotech sli do milionu, a za deset let by se nase deti mohli ptat, a tatinku, coze to byli ti arabove, ale v takovem svete ja zit nechci
0/0
11.11.2001 12:55

KIN

Re: Re: Re: Re: Re: Boj
viz. má předcházející odpověď! tedy v pořádku, co kdyby se někdo pak chtěl mstít.Nebudeme tedy proti arabozmetkům zasahovat, počkáme až v rámci prosazování svého dementního panáboženství zlikvidují křes. zbytek světa.Ono by fakt bylo blby zabít někoho nevinného, to by fakt, fakt, fakt .......
0/0
11.11.2001 6:18

ondra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj
ne, zasah proti arabskym teroristum je zcela na miste, souhlasim s bombardovanim vycvikovych taboru, ale ty uz jsou davno vybombardovane a srovnane se zemi, presto intenzita naletu stoupa, co tam ted americane bombarduji??? proc uz se neobjevuji zadne satelitni snimky bombardovanych oblasti jako tomu bylo na zacatku nove valky??? nevim, ale podle mne takhle musel vypadat i zacatek vietnameske valky. a zakonite se i tento konflikt bude vyvijet stejne jako vietnamska valka. bude trvat dlouho a bude stat strasne moc penez. nebylo lepsi tyto prostredky vynalozit na boj proti terorismu na mezinarodni urovni. zrusit jejich bankovni konta. dohodnout se staty, ktere terorismus podporuji na zmene jejich politiky vymenou za stavby spickovych zarizeni a uvolneni technologii zapadniho sveta??? kdyz ti lide budou mit co jist a budou mit pristup k informacim tak se vymani z vlivu toho panabozenstvi, jak ty rikas, budou pestovat svou vlastni kulturu, ktera je odlisna od nasi, ale neni o nic horsi. ale pokud na jejich deti budeme hazet napalm tak mezi nami zadne poruzumeni nikdy nezavladne:-(
0/0
11.11.2001 13:43





Najdete na iDNES.cz