Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA bombardovaly okolí Mazáre Šarífu

Američané "čistili" okolí města Mazáre Šaríf, které v pátek dobyly afghánské opoziční jednotky. Letadla z americké mateřské lodi Carl Vinson bombardovala cíle východně od severoafghánské metropole. Podle velitele letecké jednotky T.C. Bennetta byly zasaženy zbytky jednotek Talibanu a jejich dělostřelectvo. Vojáci Severní aliance mezitím rychle postoupili ze severu země. Ministr zahraničí opoziční vlády Abdulláh Abdulláh řekl, že dobyli město Bámján ve středním Afghánistánu a blíží se k předměstí Herátu na západě země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IS

Moc pěekné názor.
Jen chybí Heil bin Ládin (nebo zdar soudruhu teroristo !). Je příznašné, že nejvíce se hnusáci rojí, když Talibanu (Al-Kajdě) dochází kyslík ...
0/0
12.11.2001 6:46

frc

uz jim topi to je moc dobre
TALIBANE TALIBANE TY SE Z TOHO NEJSPISE POSERES
0/0
11.11.2001 19:42

Fcela

To je dobře
Jen tak dál a ještě blíž Talibane uvidíš!!!!
0/0
11.11.2001 18:22

Lenin.

Ať žije soudruh Stáááááááááááááálin !
Naše vítězství je jisté, vzhůru na imperialisté! Ve vzduchu i na moři porazíme američtí agresoři !!!
0/0
11.11.2001 18:01

usama basama fousama

bolsevicka spina v CR
kalich, typek, pepino, dsa (mimochodem dsa je znamej i z jinych chatu jako prokubanskej komunista co se denne modli pod obrazkem taticka Stalina aby byl komunismus zpatky v Cesku) jsou dukazem ze jeste musite udelat hodne abyste uplne vymetli bolsevickou spinu co se drzi jak kliste vsude kolem. v tom preju vsem soudnym Cechum hodne uspechu.
0/0
11.11.2001 16:54

Jack

Pánové redaktoři, nepřeháníte to už?
Citace: "Odehrály se prudké boje v Púli Chumrí a dobyly jsme je," řekl mluvčí Severního spojenectví Muhammad Ašraf Nadím. Mluvčí Severní opozice je žena? (A její bojovníci jakbysmet...) V Afghánistánu? Kde ženy nesmějí ani chodit po ulici? A koho nebo co "dobyly"? Podle spojení "Odehrály se boje NĚKDE a dobyly jsme je" se mluví o těch bojích. Nemám rád našeho pana premiéra, a to mimo jiné za jeho tlučhubovská prohlášení o českých novinářích, ale tohle je přece voda na jeho mlýn, ne? J.K.
0/0
11.11.2001 13:07

Stojan Jakotič

Re: Pánové redaktoři, nepřeháníte to už?
tvoje starosti bych chtěl mít, ty honibrku!
0/0
12.11.2001 8:05

dsa

zlo na obou stranach
Skoda ze pri tech utocich 11 zari nezarvali Bush, a ostatni clenove svetoveho, tedy ehm americkeho establishmentu. Pri utoku mel pilotovat osobne usama a ostatni zapaleni a vysoce postaveni teroriste. Byl by pokoj a nemuseli se do toho tahat civilisti. Tak to ale neni. Zbabelci na obou stranach sleduji "vyssi cile" a civilni obeti je nezajimaji. A pravda neni na strane tech kteri nedbaji na civilisty. Jak uz ukazala historie, jen mala skupinka zfanatizovanych a polosilenych lidi diky strukture tohoto sveta dokazala pripravi o zivot miliony nevinnych. A je jedno ve jmenu ceho, koho a pod jakym praporem to bylo spachano. Dost silne pochybuju ze i po vitezstvi opozice v Afganistanu pomine nepratelstvi vuci USA, coz dokazuji veterani afgansko-sovetskeho konfliktu sponzorovani USA stojici nyni na opacne strane. A to ani po vitezstvi severni aliance. Ostatne, zatim nevidim zadny primy efekt "boje proti terorismu" v souvislosti s bombardovanim afganistanu. Udajni vinici pochazeli prevazne ze saudske arabie a cela akce byla pripravena pravdepodobne v nemecku. Navic amerika v soucasnosti proziva anthraxovou histerii coz rozhodne nesvedci o likvidaci site teroristu. Za takove situace mi pripada bombardovani zeme ktera nema primou souvislost s utoky 11 zari za projev arogance a poruseni mezinarodniho prava.
0/0
10.11.2001 10:57

nazor

Re: zlo na obou stranach
Pomineme-li Tvoje nevecne plky, pak to ze Ti "pripada bombardovani zeme ktera nema primou souvislost s utoky 11 zari za projev arogance a poruseni mezinarodniho prava" se musi opravdu zakladat na totalni neinformovanosti. Navic zasah v Afganistanu ma plny mandat RB OSN.
0/0
11.11.2001 12:07

Typek

Re: Re: zlo na obou stranach
Maji prd a ne mandat, akorat že poslouchaš jen americkou propagandu a neviš co se ve skutečnosti děje. Od toho ta propaganda taky je že.
0/0
12.11.2001 1:30

pptz

Re: zlo na obou stranach
dsa, vrat se na základku a pořádně se uč. Možná a není to jisté pak alespon něco pochopíš.
0/0
11.11.2001 12:44

Jarda

Re: zlo na obou stranach
Chtel bych jen reagovat na Vas nazor a s tim spojene reakce. Predne bych doporucil navrat do jinych trid zakladni skoly prave predchozim prispevatelum: > nazor Afganistan jako zeme nema rozhodne primou souvislost s utoky na WTC. Akorat momentalne skryvaji potencionalni viniky. V tom je rozdil. OSN do toho neplete, ta nema zadnou pravomoc. Je to banda darmozroutu, ktera rozhoduje o nicem a nema zadne pravomoci. Organizace jako takova nema zadnou vykonnou moc. O tom svedci to, ze USA uz delsi dobu OSN dluzi nejaky ten dolar. A to neni kvuli tomu, ze by na OSN kaslali. To je proto, ze o tom, co se ve svete deje rozhoduje nekdo jiny. Ten, kdo ma ekonomickou silu. A to jsou momentalne USA. O totalni neinformovanosti bych radsi nemluvil. Totalne neinformovam jste Vy. >pptz Ano, mel byste se tam vratit. K Vasemu prispevku akorat tolik. Ja s nim ve sve podstate souhlasim a uvidime, jak se bude situace vyvijet dale. Teda krome toho, ze "Skoda ze pri tech utocich 11 zari nezarvali Bush, a ostatni clenove svetoveho...". To je blbost.... Zatim neni vubec jednoznacne, zda bombardovani prinese kyzeny efekt. Ikdyby opozice vyhrala. Ta opozice je totiz stejna "banda". Takze to bude z blata do louze. Ano, efekt to uz jakysi ma. Vyhlasili Svatou valku proti zbytku svetu. Jak je medii presentovano. Jinak maji obe pulky tam na zadni casti tela pevne sevrene aby se z odvety nepo..... Aby to nebylo spatne pochopeno. Nejsem proti americkym utokum, a momentalne souhlasim. Ale co potom? Na to myslim neexistuje v soucasne dobe odpoved.
0/0
11.11.2001 16:13

kratochvil

Re: zlo na obou stranach
ty bolseviku, ktery se seres strachy do kalhot a nemas dost odvahy se pod tim zvastem, co tu produkujes aspon podepsat. To vis s hrdiny jako jses ty ten socialismua a komunismus urcite vybudujeme
0/0
11.11.2001 20:29

Zdenek

Carlyle vyrabi "pouze knofliky, a umelecke darkove zbozi" !!
Carlyle Industries, Inc. and its subsidiaries manufacture, package and distribute buttons, gifts and craft products. The Company's business is conducted principally through three subsidiaries: the Blumenthal Lansing Company, Westwater Industries, Inc. and Button Fashion B.V. The Company packages and distributes an extensive variety of buttons, embellishments, gift and craft products to mass merchandisers, specialty chains and independent retailers and wholesalers throughout the United States. Products are sold under the La Mode, Le Chic, Streamline, Westwater Enterprises, and Button Fashion registered trademarks and the Le Bouton, La Petite, Classic, Boutique Elegant and Mill Mountain brand names. The Company also produces and distributes a private-label button line. The Company markets complimentary product lines, including appliques, craft kits and fashion and jewelry accessories, to its home sewing and craft customers.
0/0
10.11.2001 0:00

barbudo

Re: Carlyle Inc. knoflíky vyrabi - Carlyle group je mačká..
V PC branži se můžeš setkat s jinou Carlyle, dělá do kabelů. Pokud tě zajímá ta pravá, možná to bude Carlyle group. Mrkni na "http://www.judicialwatch.org/press_release.asp?pr_id=1624" nebo originál na WALL STREET JOURNAL (pokud jsi členem). Nebo asi 10 000 dalších míst, kde se o ní píše. (Jinak dobrej fór s těma knoflíkářema.)
0/0
10.11.2001 0:29

Zdenek

Re: Re: Carlyle Inc. knoflíky vyrabi - Carlyle group je mačká..
Pane Vorisek diky za ten link :http://www.judicialwatch.org/press_release.asp?pr_id=1624 I must say, that it was mutch better article then the one copied here on the meassage board !! I'm not "Wall Street Journal" subscriber but your ID got me there. (You were right,that was a joke with "knoflikarema".)
0/0
10.11.2001 0:52

Risa

Přečtěte si tohle a utvořte si názor-http://www.blisty.cz (Pepik
Pepiku, pises nadhernou beletrii a mas obdivuhodnou fantazii.
0/0
9.11.2001 22:19

kajdas

Re: Přečtěte si tohle a utvořte si názor-http://www.blisty.cz (Pepik
Pepíno pokud ses díval na čt 2 války ve 20 století víš co všechno Amíci zatajili Vietnam tolik mrtvých není až na popud reportéra Daily News byla odhalena pravda o masakrech a mrtvích Američanech 53 tis.,to trvalo 2 roky.Sověti versus Afgánci to bych dnes mohl věřit Amíkům kdo tu válku sponzoroval.Je to zase jenom o tom kdo na tom vyděla válka byla a bude ten největší obchod.
0/0
9.11.2001 23:15

Lukas, Praha

Re: Přečtěte si tohle a utvořte si názor-http://www.blisty.cz (Pepik
Muj zajem o informace, ktere se bezne nedostanou na denni svetlo (tajnych sluzeb ap.) nejsou sice tak velke, jako je asi zajem Pepuv, nicmene nektere z citovanych skutecnosti jsem uz slysel a cetl z jinych, a to zcela oficialnich zdroju, take, predevsim z rozhlasu v dobe ne prilis davne po utocich, kdy jeste nebyl ten tzv. "valecny stav", v nemz se mnoho informaci zamerne potlacuje. Nerikam, ze vsechny, ale nektere. Takze si myslim, ze spise Ty, mily Riso, trpis nejakou nepochopitelnou zvracenou loajalitou ci co, kdyz sam nevis vic a presto odsuzujes neci zajem, asi budes neci mazanek, ze jo.
0/0
12.11.2001 10:16

Lukas

Re: Přečtěte si tohle a utvořte si názor-http://www.blisty.cz (Pepik
Muj zajem o informace, ktere se bezne nedostanou na denni svetlo (tajnych sluzeb ap.) nejsou sice tak velke, jako je asi zajem Pepuv, nicmene nektere z citovanych skutecnosti jsem uz slysel a cetl z jinych, a to zcela oficialnich zdroju, take, predevsim z rozhlasu v dobe ne prilis davne po utocich, kdy jeste nebyl ten tzv. "valecny stav", v nemz se mnoho informaci zamerne potlacuje. Nerikam, ze vsechny, ale nektere. Takze si myslim, ze spise Ty, mily Riso, trpis nejakou nepochopitelnou zvracenou loajalitou ci co, kdyz sam nevis vic a presto odsuzujes neci zajem, asi budes neci mazanek, ze jo.
0/0
12.11.2001 10:29

Lukas

Re: Přečtěte si tohle a utvořte si názor-http://www.blisty.cz (Pepik
Muj zajem o informace, ktere se bezne nedostanou na denni svetlo (tajnych sluzeb ap.) nejsou sice tak velke, jako je asi zajem Pepuv, nicmene nektere z citovanych skutecnosti jsem uz slysel a cetl z jinych, a to zcela oficialnich zdroju, take, predevsim z rozhlasu v dobe ne prilis davne po utocich, kdy jeste nebyl ten tzv. "valecny stav", v nemz se mnoho informaci zamerne potlacuje. Nerikam, ze vsechny, ale nektere. Takze si myslim, ze spise Ty, mily Riso, trpis nejakou nepochopitelnou zvracenou loajalitou ci co, kdyz sam nevis vic a presto odsuzujes neci zajem, asi budes neci mazanek, ze jo.
0/0
12.11.2001 10:29

Pepik

Pokračování
Trento: Ta organizace má styky s bin Ladenovými lidmi. Má styky s muslimskými kulturními a finančními pomocnými skupinami, které mají spojení s teroristy. Odpovídají charakteristice takových skupin, které financuje saúdská královská rodina a saúdská komunita princů - mají tam 20 000 princů - a které provádějí teroristické akce. Jsem si snad vědom toho, že WAMY učinila něco protizákonného? Ne, o ničem takovém nevím. Jsem si vědom toho, že už od roku 1996 je FBI touto organizací velmi znepokojena? To ano. Reportér: Newsnight odhalila dlouhou historii nenápadných styků mezi americkým ministerstvem zahraničí, mezi CIA a mezi Saúdskou Arábií. Bývalým šéfem amerického vízového oddělení v městě Jeddah je Michael Springman. Springman: Když jsem pracoval v Saúdské Arábii, opakovaně mi nařizovali vysocí činitelé na americkém ministerstvu zahraničních věcí, abych vydával víza neoprávněným žadatelům o cestu do USA. Byli to většinou lidé, kteří neměli žádné styky ani se Saúdskou Arábií, ani se svou vlastní zemí. Velmi ostře jsem si na to stěžoval, když jsem tam byl. Po návratu do Spojených států jsem si stěžoval tady na ministerstvu zahraničí, na General Accounting Office, na Bureau of Diplomatic Security a také v úřadě generálního inspektora. Odpovědí mi bylo mlčení. Reportér: Touto dobou už byl Bush senior, někdejší šéf CIA, v Bílém domě. Pro Springmana bylo šokem, když zjistil, že nešlo o podvody s vydáváním víz. Šlo o něco jiného. Americké ministerstvo zahraničí a CIA hrály "velkou hru". Springman: To, proti čemu jsem protestoval, byl ve skutečnosti projekt, v jehož rámci jezdily do Spojených států osoby, které naverboval Osama bin Laden, a v USA se podrobovaly u CIA teroristickému výcviku. Pak byli tito lidé navráceni do Afghánistánu, kde měli bojovat proti Sovětům. Útok na Světové obchodní středisko, k němuž došlo v roce 1993, neotřásl vírou amerického ministerstva zahraničních věcí v Saúdskou Arábii a touto vírou neotřásl ani útok na americká kasárna v Khobar Towers v Saúdské Arbii o tři roky později, při němž zemřelo 19 Američanů. Pracovníci FBI začali zjišťovat, že jejich vyšetřování jsou kladeny do cesty překážky. Jste snad překvapeni, že pracovníci FBI jsou poněkud frustrováni, že jim bylo zakázáno vyšetřovat, s kým mají někteří členové saúdské vlády styky? Právník Michael Wildes: To mě vůbec nepřekvapuje. Někdy jim vyšetřování prostě zakáže nadřízený anebo zákaz přijde z Washingtonu z nejvyšších míst. Reportér: Ukázal jsem právníku Michaelu Wildesovi naše dokumenty od FBI. Wildes zastupoval jednoho z atentátníků, kteří zaútočili na Khobar Towers. Wildes zastává názor, že ten atentátník měl pro Spojené státy užitečné informace. Wildes také zastupuje saúdského diplomata, který emigroval do USA s 14 000 dokumenty, o nichž Wildes tvrdí, že obsahují důkazy, že saúdští občané financují terorismus a dělají ještě mnoho dalšího nekalého. Wildes se setkal s pracovníky FBI, kteří mu sdělili, že jim nebylo dovoleno seznámit se se všemi těmito dokumenty. Nicméně se ty dokumenty pokusil pracovníkům FBI předat. Wildes: "Jen si je vezměte. Nebudeme vám účtovat nic za ty fotokopie. Nechte si je. Něco s nimi udělejte. Chyťte na jejich základě aspoň nějaké pachatele trestných činů." Oni odmítli. Reportér: V zrcadlové síni, jíž je americká výzvědná komunita, konstatoval Wildes, bývalý americký federální právník, že pracovníci FBI chtěli tyto dokumenty, ale bylo jim řečeno, "aby je ignorovali". Wildes Existuje velký rozdíl mezi řadovými pracovníky kontrašpionáže, které mnozí považují za samotný motor FBI, a mezi lidmi nahoře, kterým jsou vydávány rozkazy na nejvyšší úrovni z vlády, a tito lidé mají úplně jinou agendu. Je to nesvědomité. Reportér: Americké ministerstvo zahraničních věcí si přeje udržet u největšího ropného kohoutku na světě proamerickou saúdskou královskou rodinu, a to dokonce i za cenu toho, že se rozhodlo ignorovat styky saúdské královské rodiny s teroristy, pokud byla Amerika v bezpečí. A v posledních letech měli pracovníci CIA i jiné důvody proč neodhalovat podezřelé osoby, které podporovala Saúdská Arábie. Reportér: A musí se Bushova rodina také obávat politického blow-backu, neočekávaných záporných důsledků svých někdejších činů? Mladší Bush vydělal před dvaceti lety svůj první milion ropnou společností, kterou financoval hlavní americký zástupce Salema bin Ladena. Mladý George také dostával honoráře jako ředitel pobočky firmy zvané Caryle Corporation, to je nepříliš známá firma, která se stala za několik let od svého založení jednou z největších amerických zbrojovek. Jeho otec, Bush senior, je také placeným poradcem této firmy. A ztrapňující bylo, že rodina bin Ladenů měla také podíl ve firmě Carlyle, prodala ho až těsně po 11. září. Elsner: Mezi vládci Saúdské Arábie a bývalým americkým prezidentem existuje klíčový vztah. A tento bývalý americký prezident je shodou okolností otcem nynějšího amerického prezidenta. A tady vzniká celá řada otázek, ohledně toho, kde začíná utváření politiky a kde končí utváření podnikatelské strategie a dobrých zisků pro firmu Carlyle. Reportér: Obdržel jsem telefonát od jednoho vysoce postaveného pracovníka jedné americké výzvědné služby. Sdělil mi, že zatímco vždycky existovaly zákazy vyšetřovat saúdské občany, za George Bushe se to výrazně zhoršilo. Poté, co George W. Bush vyhrál prezidentské volby, výzvědným organizacím v USA bylo zakázáno vyšetřovat rodinu bin Ladenů a saúdskou královskou rodinu. Po 11. září však prý byl tento zákaz zrušen. Ústředí FBI nám sdělilo, že se k tomu, co jsme zjistili, nemůže vyjádřit. Mluvčí FBI konstatoval: "Existuje mnoho věcí, které zná jen výzvědná komunita, a ty by neměl znát nikdo jiný."
0/0
9.11.2001 18:32

jura

Re: Pokračování
pokud je to pravda,tak je to docela sok pro cely svet
0/0
9.11.2001 20:25

australena

Re: Re: Pokračování
Kdy byl Bush senior sefem CIA? Uvedte fakta, prosim.
0/0
12.11.2001 5:08

Pepik

Přečtěte si tohle a utvořte si názor-http://www.blisty.cz
Způsobily styky mezi rodinou Bushových, rodinou bin Ladenů, CIA a saúdskou královskou rodinou, že Amerika zakazovala vyšetřovat terorismus? Americkým výzvědným službám bylo zakázáno vyšetřovat teroristické styky královské rodiny v Saúdské Arábii, protože tuto rodinu Spojené státy potřebují jako záruku volného proudění ropy pro USA. Americké výzvědné organizace nesměly vyšetřovat ani přítomnost teroristů organizace bina Ladena v USA, protože by trapně vyšlo najevo, že je v minulosti financovala CIA. Styky s bin Ladenovou rodinou, v níž je několik dalších osob, podezřelých z teroristických kontaktů, měla i rodina obou amerických prezidentů Bushů, a proto zejména poté, co loni vyhrál Bush junior prezidentské volby, měly CIA a FBI zakázáno vyšetřovat bin Ladena i saúdské občany s teroristickými styky. Zjistila to televize BBC a odvysílala k tomu v úterý 6. 11. reportáž, jakou vám zkorumpované české televize nepřinesou. - Tato reportáž se vysílala v pořadu televize Newsnight dne 6. listopadu 2001. Anglický originál je zde. Padesátiminutový pořad Newsnight se vysílá každý všední den ve 22.30 na BBC 2. Na svých internetových stránkách se charakterizuje jako "Pořad, který vznáší nemístné otázky. Pořad Newsnight podrobuje politiky výslechům, je skeptický a provokativní. Požaduje, aby se mu mocní zodpovídali, a je advokátem stojícím na straně televizních diváků." Nejmenovaný muž: Na nejvyšší úrovni naší vlády existuje skrytá agenda. Joe Trento (autor knihy "Tajná historie CIA"): Smutné je, že zbytečně musely zemřít tisíce Američanů. Peter Elsner: Jak je možné, že bývalý prezident Spojených států i současný prezident Spojených států mají obchodní styky s lidmi, které je nutno policejně vyšetřovat? Reportér: Během osmi týdnů od útoků na Spojené státy bylo zatčeno více než 1000 podezřelých osob a potenciálních svědků. Avšak pouhých několik dní poté, co únosci letadel odstartovali z Bostonu a zamířili na věžáky Světového obchodního střediska, odletělo 11 členů bin Ladenovy rodiny z téhož letiště v Bostonu speciálním letadlem do Saúdské Arábie. Bílý dům to nijak neznepokojilo. Oficiální linie americké vlády je to, že rodina bina Ladena není v podezření - jedinou osobou v podezření je Osama, černá ovce, která prý pošpinila rodinné jméno. To je velké štěstí pro rodinu prezident George Bushe i pro královskou rodinu, vládnoucí v Saúdské Arábii, jejíž styky s bin Ladenovými by jinak vypadaly jako problém. Avšak pořad Newsnight získal důkaz, že FBI byla před 11. září i po 11. září na stopě dalších členů bin Ladenovy rodiny, o nichž existuje podezření, že mají styky s teroristickými organizacemi. Tento dokument je označen "Tajné". Případ ID - 199-Eye WF 213 589. Číslo "199" je kód FBI pro typ případu. 9 znamená vraždu, 65 znamená špionáž. 199 znamená národní bezpečnost. WF znamená, že Washington Field Office, washingtonská kancelář a její zvláštní agenti vyšetřovali ABL - protože měl styky s World Assembly of Muslim Youth, se Světovým shromážděním muslimské mládeže, což je podezřívaná teroristická organizce. ABL je Abdullah bin Laden, prezident a pokladník WAMY. Nyní jsme na ospalém washingtonském předměstí Falls Church ve Virginii, kde visí téměř před každým domem americká vlajka. V této obyčejné ulici, na adrese 3411 Silver Maple Place, jsme nalezli bývalý domov Abdullahův a domov dalšího jeho bratra, Omara, kterého také podezřívá FBI. Je to příhodně blízko u WAMY. World Assembly of Muslim Youth je v této budově, v malé místnosti v suterénu na adrese 5613 Leesburg Pike. A zde, je to jen o dva bloky dále, je adressa 5913 Leseburg, tady bydleli čtyři z únosců, kteří zaútočili na New York a Washington. Americké ministerstvo financí nezmrazilo finanční zdroje organizace WAMY a když jsme s jejími pracovníky hovořili, tvrdili nám, že jsou charitativní organizací. Ale pouze před několika týdny vyhostil Pákistán ze svého území pracovníky WAMY. A Indie tvrdí, že WAMY financuje organizaci, která má spojení s bombovými atentáty v Kašmíru. A armáda na Filipínách obvinila WAMY, že financuje muslimské povstání. FBI začala organizaci WAMY vyšetřovat, avšak z nějakých důvodů byli její agenti z této stopy staženi. Trento: FBI ty lidi chtěla vyšetřovat. Ne, že by nechtěli. Chtěli, ale nebylo jim to dovoleno. Reportér: Tato tajná složka se dostala do rukou odborníka na národní bezpečnost, Joea Trenta. Tento washingtonský sledovač špiónů zkoumal tvrzení FBI ohledně organzace Wamy.
0/0
9.11.2001 18:26

Deviant Kahánek

Hele já sem asi blbej nebo co.
Mno já nevim jestli to patří do této diskuse, ale já si myslim že idnes má hrubou chybu v nadpise tohoto článku. Myslel sem si že nás na základní škole učili že ve slově dobyli se píš měkké i a ne ypsilon. Jestli si to myslím špatně tak mě omluvte, nechám se vyšetřit.
0/0
9.11.2001 17:24

joryk

Re: Hele já sem asi blbej nebo co.
No tentokrát to mají dobře, i když jindy hrubky nejsou vzácností. Je to od slova být, nikoli bít (někoho třeba holí). Takže se může napsat, že vojáci Severní aliance dobyli Mazáre Šaríf, kde dobili několik těžce zraněných Talibů.
0/0
9.11.2001 17:32

Eduardo

Re: Hele já sem asi blbej nebo co.
Tak to se nech vyšetřit! Alespoň se podívej do Pravidel, než zveřejníš takovou hovadinu.
0/0
9.11.2001 18:54

Proamerican

Ty jsi ale zaslepenec Temnesto
Co dokazal Taliban v Afganistanu? Nic zijou tam jako ve stredoveku, cely muslimsky svet musi projit reformaci, aby se upravil na podnminky 21.stoleti. Jestli si myslis, ze existuje peklo, sam jsi v pekle! A se svymi nazory tam taky shnijes. Jestli se Ti na zapade nelibi, odstehuj se do Afgaistanu nebo Cecenska. To se Ti to keca, kdyz jsi tam nikdy nebyl, ale tolik odvahy, aby sis zkusil tam zit nemas. Peklo ceka jen zaprodance, kteri kritizuji rezim, ve kterem se jim tak krasne dari zit. Odstehuj se do sveho raje i se svymi fanatiky, hodne stesti.
0/0
9.11.2001 16:07

XKLAL

Re: Ty jsi ale zaslepenec Temnesto
Aaa pan odbornik na nabozenstvi promluvil ! To co jsi rek' presne vystihuje to co chtej USA a proti cemu se cely muslimsky svet brani.
0/0
9.11.2001 17:10

Tom

Re: Re: Ty jsi ale zaslepenec Temnesto
XKLALe, rozumím tomu dobře, že tvrdíte, že celý muslimský svět se brání tomu, aby muslimský svět žil ve svém muslimském světě a chce se cpát do Ameriky, kterou potom chce kritizovat, jaká je ošklivá?
0/0
9.11.2001 17:39

John

Re: Ty jsi ale zaslepenec Temnesto
NEJROZUMNEJSI KOMENTAR NA "idnes" . SOUHLASIM S TEBOU NA 100 %
0/0
9.11.2001 18:17

Pepa

Re: Re: Ty jsi ale zaslepenec Temnesto
Ano, lezte svym novym krajanum v US do zadku - myslim, ze by jste se chlapci meli sejit a poradne si to vyrikat - jaky jsou Americani borci a zbytek sveta jsou jenom obozaci co ziji jak ve stredoveku. Ale prosim vas oba, vyrikejte si to mezi sebou a nepiste nam to tady.
0/0
10.11.2001 0:50

Dolfik

Re: Ty jsi ale zaslepenec Temnesto
Tato reformace se urychli pomoci B-52, nejrychlejsi a nakonec jako nejuspesnejsi, po dalsim prohlaseni bin ladina, bude pouziti jadernych zbrani.
0/0
9.11.2001 20:46

Tempesta

Konec americkemu imperialismu
Jak bylo receno, at tam dostanou na prdel, alespon jak ve Vietnamu! Konec americkemu imperialismu! Jedinej dobrej americkej vojak je dva metry pod zemi! A doufam, ze Bush tam brzo bude taky! Kazdy muslim, ktery nepodporuje Afganistan, zradil sveho Boha! A Musharafa ceka jen peklo... Na celem svete jsou lide pripraveni pozvednout zbran proti USA!
0/0
9.11.2001 14:25

kudrnáček

Re: Konec americkemu imperialismu
ty zřejmě taky patříš k těm, kteří mají hlavu na to, aby nenosili piliny po kapsách !
0/0
9.11.2001 14:33

Tempesta

Re: Re: Konec americkemu imperialismu
Narozdil od mnohych z vas bohuzel ne! A docela mne to i mrzi... Ale neda se nic delat. Treba to taky jednou pochopite. Doufam ale, ze uz pak nebude pozde! Nas nerozdeluje nabozenstvi! Nas rozdeluje socialni trida! Ale pokud jste burzousti ci bolsani, tak to asi nikdy nepochopite! At zije tridni boj!!!
0/0
9.11.2001 14:51

Proamerican

Re: Re: Re: Konec americkemu imperialismu
Jsi fakt omezenec Temneste
0/0
9.11.2001 16:08

Milan

Re: Re: Re: Konec americkemu imperialismu
Tempeste, nebo jak si rikas, zacni pracovat aby ses mel lepe a nemusel zavidet. Cela nenavist vuci nam americanum, prameni jen ze zavisti. Ty budes patrne pekne linej a vim na 100%, kdyby jsi mel zacit pracovat, tak jak pracuji americane, aby jsi dosahl jejich zivotni urovne, tak radej budes chodit po ulici a demonstrovat proti americkemu imperialismu. Docela te chapu. Jses blbej a jeste linej jako vandracka ves a rvat nekde na ulici a urazes slusne a opravdu pracujici lidi je samozrejme pro blba jako jsi ty daleko snazsi. Vykasli se na americany, a bez budovat socialismus, treba za Fidelem na Kubu.
0/0
9.11.2001 20:10

Pepa

Re: Re: Re: Re: Konec americkemu imperialismu
Ja skutecne zasnu nad tim, jak si vsichni chytraci co zijou v Americe, ale porad jsou puvodem Cesi, mysli ze jsou pany sveta. Ze jedini oni pracuji, zatimco my tady v Cechach se flakame. Je mi te Milane uprimne lito, asi se z tebe fakt stava skutecny American, ktery s vytrestenyma ocima sleduje CNN a breci pri srdcervoucich projevech vaseho prezidenta. Snaz se trochu probrat. A kdyz Cechy tak pohrdas, proc vubec navstevujes tyto stranky?
0/0
10.11.2001 0:47

PRA

Re: Re: Re: Re: Re: Konec americkemu imperialismu
Tady nikdo nepohrda cechy. Mi jen pohrdame debilama a lenochama a bolsevikama a jinou pakazi. V americe je taky spousta blbu ale rozdil je ten ze jsou az ti posledni zatimco v cechach jsou nacpani na vsech dulezitych mistech proto to tam tak vypada.
0/0
10.11.2001 20:40

Tomas

Re: Re: Re: Konec americkemu imperialismu
At žije rok 1948, ať žije rok 1968, ať žijí lágry, ať...
0/0
10.11.2001 13:29

Jarda

Re: Konec americkemu imperialismu
A ejhle, Popelkův brácha. Já tomu Chocholouškovi pořád říkám, že není dobrý nápad zřizovat internetové přípojky i na oddělení nejtěžších případů. Ale je to marný, je to marný, je to marný.
0/0
9.11.2001 16:30

Pavel

Re: Konec americkemu imperialismu
Ty si totalne vylizany blbec!
0/0
9.11.2001 17:09

Emission

Re: Konec americkemu imperialismu
... na věčné časy a práci čest! No ne, fakt, z kterého rudého koutku tohle vylezlo? S tím je škoda diskuse, neodpovídejte mu! Stejně je to nějakej recesista - provokatér, tohle přece nemůže myslet vážně!
0/0
9.11.2001 17:16

LN

Re: Konec americkemu imperialismu
Ty smradlavy arabsky prase!
0/0
9.11.2001 17:57

KIN

Re: Konec americkemu imperialismu
Po přečtení tohoto příspěvku navrhuji celé oblasti afg. a podobných zemí podrobně přeorat neutronkama aby zbytek normálních lidí nemusel mít strach z náboženských vylízanců!
0/0
10.11.2001 7:52

anonym

Re: Konec americkemu imperialismu
Kdyby USA dostali na prdel jako ve Vietnamu, odnesou to jen kvanta civilistu na obou stranach fronty. Prachati americti senatori se napakuji jeste vice a bude jim to jedno
0/0
12.11.2001 13:35

pepíno

ať žije a sílí statečná a pyšná armáda USA :-)))
No zatím toho boys moc neukázali, vlastně ano, 5 skladů OSN, 2 sklady červeného kříže, 1 přehrada, 1 budova OSN včetně personálu. :-))) Jo jo další pomníček po větnamu, jugoslávii a dalších ? :-)))))))) Ale jo, jen ať dostanou na hubu, nemají tam co dělat, zatím nedokázali že to ládin udělal, a tak je to jako že si vzali zákon do svých rukou. Takže jsou stejní teroristé jak ti hajzlíci z 11.9.
0/0
9.11.2001 12:52

Jan

Re: ať žije a sílí statečná a pyšná armáda USA :-)))
USA perfektni strategie, kterou ty nevidis , asi poslouchas ceskou televizi. Na hibu dostanes ty , ale mozna ze ne ty se schovas ty neumis se branit, ze . Pral bych ti aby jsi zil pod Talibanem jen par dni. Mozna si prejes aby vsichni byli pekni a neutralni. To je videt ze zijes v Cesku. Bohuzel !
0/0
9.11.2001 13:03





Najdete na iDNES.cz