Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kavanovy ambice stojí 113 milionů

Ministr zahraničí Jan Kavan má velkou ambici: chce se stát předsedou Valného shromáždění OSN pro období 2002 až 2003. Jestli se mu to podaří, není jisté, ale zatím jediný protikandidát je z Běloruska. Už dnes má však český ministr k dispozici více než 113 milionů korun, které v červnu pro zajištění funkce v OSN vyčlenila vláda. Kavanova kandidatura se však nezamlouvá opozičním politikům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Štumpf, Praha

Je mi to jaksi divné!
Podle knihy KATO jsou v životě Jana Kavana nevyjasněná místa. Co je to za videonahrávku, kde si připíjí - s kým vlastně a proč? Potom ty prapodivné diplomatické iniciativy, které byly podle tisku jen k smíchu či pláči. A nezlobte se, taky to chování po autohavárii. Je to sice prkotina, ale představitel OSN by měl být člověk bez jakékoliv poskvrnky, bez jakýchkoliv pochybností. Copak takovou osobnost nemáme?
0/0
13.11.2001 10:29

Bušek

Kavan
Zas vyhozeny prachy za jednoho trotla.
0/0
8.11.2001 0:16

ales

Kato, ty zluta opice!
Uz inspektor, pardon SEFINSPEKTOR Clouseau v podani P. Sellerse rikaval: "Kato, ty proradna zluta opice, co jsi na me zase vymyslel ve svem lstivem orientalnim mozku?" Prohlidl si nekdo dobre tu fotku? Budouci sef OSN! Pro ucitele cestiny - jsem v zahranici a nemam v pocitaci cestinu. Proto ty chybejici interpunkce. Uz se tesim na volby prezidenta, to jsem zvedav, koho nam naservirujou tam...
0/0
7.11.2001 15:23

GB

Re: Kato, ty zluta opice!
Presne tak takovy komunisticky zmetek a ma ambice na tkove koryto!!!
0/0
7.11.2001 15:35

kejml

Kato odstup !
Kato odstup !
0/0
7.11.2001 14:46

lokitka

IIII
ještě že tohle nevidí masaryk, by ho kleplo
0/0
7.11.2001 11:08

Corbin

Co všichni děláte z Masaryka?
Jaképak,ještě že to nevidí Masaryk? Národ, který má slabé sebevědomí se logicky snaží zmýtizovat alespoň nějaké postavy ve svých dějinách a následně se jich dovolávat. Pravda o Masarykovi a jeho "zlatých časech" se také záměrně upravuje.Můj dědeček žil za Masaryka a hodně mi toho o té době pověděl.Po roce 1989 mají všichni, co se naší minulosti týče, růžové brýle.Byla vysoká nezaměstnanost,tisíce lidí byly ochotny pracovat jen za jídlo, zatímco "otec národa" chodil v bílých rukavičkách na dostihy. Ono se to každému dobře vládne v obklopení luxusem.Okázalé přehlídky a průvody, kterým osobně kynul mi připomínají komunistické výjevy. Není to tak dávno, co samotní představitelé Parlamentu na nějakém zasedání vyjádřili obavy z překrucování a mýtizování. Také byla vydána kniha, která se jmenuje tuším "Pravda o prvorepublikovém Československu" nebo tak nějak.
0/0
7.11.2001 11:30

lokitka

Re: Co všichni děláte z Masaryka?
Možná máš pravdu. Ale zkus přemýšlet - který z našich politiků kdy napsal nějakou knihu. Řečičky jsou jedna věc, ale skutečná zanícenost pro tuto práci a osvícení patří jen některým.
0/0
7.11.2001 14:22

GB

Re: Co všichni děláte z Masaryka?
Ty blbe komunisticky! Porovnej si okolni staty v te dobe prvni republiky a potom Ti mozna dojde jak na tom CSR byla. A ten Tvuj dedek byl jiste komous linej a tak byl bez prace!! A samozrejme chtel brat druhym co si praci ziskali!
0/0
7.11.2001 15:33

Corbin

Re: Re: Co všichni děláte z Masaryka?
Jsi úplně marný! Jsi zabedněnec s úzkým viděním a nenávistí vůči všemu, co odporuje tvým fanatickým představám! Příště nejdřív mysli (pokud víš, co to je),až pak piš.Nepředpokládám, žes v té době žil, takže Tvé informace jsou stejně zprostředkované jako mé. A právě proto uvádím, že vyšla kniha, která tyto nadsázky staví do reálných mantinelů. Je to takový psychologický jev, že každý národ rád přehání svou důležitost, vyspělost, sílu atd. Já samozřejmě svou vlast také miluji, ale vadí mi překrucování.Jistě jsme byli vyspělým státem,ale mýty jako např. že jsme byli vyspělejší než Francie apod. nejsou pravdivé.Je mnoho nadsázek,já se jen snažil na to upozornit. Kromě písemných pramenů jsem se dále odvolával na svědectví někoho, kdo v té dob쨞il. Osobní zážitky jsou vždy odlišné od strohých statistik. Můj děda nebyl ani komunista, ani bez práce. Byl pekař a denně za ním chodily ženské, co nemohly uživit děti, aby je zaměstnal. Naopak tvá arogantní reakce na názor, který se neslučuje s tvým, je typickou komunistickou reakcí.Takže, když to shrnu,jsi nedemokratický kretén s komunistickými manýry.A když už, tak napadej mě a ne mého dědečka, ty jeden zkurvysynu!!!
0/0
8.11.2001 11:24

lokitka

Re: Re: Re: Co všichni děláte z Masaryka?
ALE NO TAK PÁNOVÉ!! Nač ta sprostá slova? Tak se vyjadřují jen ti s horkou hlavou a pomalým myšlením :-((
0/0
8.11.2001 15:25

corbin

Re: Re: Re: Re: Co všichni děláte z Masaryka?
on si začal
0/0
8.11.2001 16:43

lokitka

Re: Re: Re: Re: Re: Co všichni děláte z Masaryka?
jo, to jsme taky tak říkali. Ve školce ale.
0/0
9.11.2001 12:21

Anděls

Kavanovy soukromé iniciativy
Mě spíš děsí, co soudruh Kavan zemím třetího světa za podporu své kandidatury všechno nasliboval....
0/0
7.11.2001 10:49

ales

Kato, nemas tam pro me fleka?
113 milionu na platy uredniku, to je dobry. A na jak dlouho to je a pro kolik lidi? Odhaduju tak na pul roku tak pro 20 lidi. A kdyby se tam nedej boze dostal, tak za chvili bude chtit vic a nebude se to dat zastavit. Doufam, ze dolozil pri sve prihlasce na tuto funkci (jinak se ta sebekandidatura nazvat neda) taky filmovy material o Karambolove ulici. Prase ozrale a estebak. To uz jsme tam mohli navrhnout Stepana nebo Kajinka. Ja se navrhuju odtedka velitelem NATO a zadam vladu o 2 miliardy. Ja ted tak zurim, ze ackoli nejsem nasilnik, dokazal bych z fleku nekomu roztrhnout tlamu. Jenomze nejhorsi je, ze s tim nic nenadelame. I kdyz cela republika, vsichni obcani mimo hrstky korytaru nahore rekne NE, stejne si udelaji, co chcou, a nam se vysmeji tak jako kazdy den a kazdou vterinu. Zavazuji se timto ke slavnostni prisaze: STAT OBERU O KAZDY DESETNIK, KTERY BUDU MOCI, AZ DO KONCE SVEHO ZIVOTA, VZHLEDEM KE STATU BUDU LHAT, KRAST A PODVADET DLE SVEHO NEJLEPSIHO SVEDOMI A K TOMU MI DOPOMAHEJ SYSTEM. AMEN.
0/0
7.11.2001 10:49

Honza

Re: Kato, nemas tam pro me fleka?
Naprosto s Tebou souhlasim.
0/0
7.11.2001 12:04

luk

Re: Kato, nemas tam pro me fleka?
Uplně přesný - souhlas.
0/0
7.11.2001 12:45

Stojan Jakotič

Dobro došli
Dobro jest pri sjeti tise da prividno pravtut pri ma scilju ustvara zavodlivo krivudanije. ehhm... pardon, jsem z toho uplnej tatar.
0/0
7.11.2001 10:45

RL

Cesky dum
I kdyby byl sebelepsi diplomat, tak clovek s pruserem "Cesky dum v Moskve" NEMUZE reprezentovat CR v takove funkci. Co muzu udelat pro to, aby se tam nedostal ??
0/0
7.11.2001 10:36

Corbin

Re: Cesky dum
A je pro zájmy ČR důležitější to,že jako ministr resortu zodpovídá za vyčůranost svých podřízených nebo to, co může pro naši zem udělat? Skandálů bylo v osmileté historii ČR požehnaně.Český dům je jehla v kupce sena.
0/0
7.11.2001 10:46

R

Re: Re: Cesky dum
Asi se nepohybuješ v politice moc dlouho. Podívej se do zahraničí, jak se politici chovají. Spadne most a rezignuje ministr dopravy. Myslíš snad, že on ten most stavěl? Ne, ale byl zodpovědný. Současní ministři české vlády nemají soudnost ani čest a já bych se styděl, kdyby současný člen byl na vedoucím postu OSN.
0/0
7.11.2001 10:54

Corbin

Re: Re: Re: Cesky dum
V tom máš naprostou pravdu. Naše politická scéna ještě zdaleka není tak vyspělá, jak je tomu na Západě zvykem. Týká se to však VŠECH politických stran. Já jsem se jen snažil říci, že z dosavadních ministrů zahraničních věcí byl Kavan, z profesionálního hlediska, největším přínosem. Nelze popřít, že byl i iniciativní a ne jen poslušným panáčkem. Jako příklad může sloužit i tzv. Řecko-česká iniciativa apod. Bez ohledu na to, jaký byl výsledek, znamenala víc, než ubohé kritiky těch, kteří sami nic nevymyslí. Pokud bychom měli tak přísná měřítka jako v EU, neměl by dozajista Kavan ve svém resortu co dělat. To by ale náš Parlament zel prázdnotou, nemyslíš? A Hrad to samé.
0/0
7.11.2001 12:41

GB

Re: Re: Re: Re: Cesky dum
Ty komunisticka svine! To je jasny ze tam chces mit hajzla jako jste vsichni komousi!
0/0
7.11.2001 15:39

corbin

Re: Re: Re: Re: Re: Cesky dum
Ty demokrate! (BTW:volil jsem ČSSD) Raději tam budu mít schopného člověka, co se poučil z chyb a svou práci dělá dobře, než neschopného člena např.ODS, který nebude mít ani poloviční uznání ve světě. Je mi skutečně milejší býv. komunista než politik typu Macek.
0/0
8.11.2001 17:01

Corbin

Jste zabednění závistiví Čecháčci
Při pohledu na níže uvedené příspěvky se ve mně vytrácí jakákoli hrdost na to,že jsem Čech.Je to ostuda.Malost a závist, nic víc.Konečně je někdo, kdo se stále nekrčí a poslušně nepřisluhuje Američánům,ale dokáže prosazovat své vlastní myšlenky a iniciativu. Pan Žantovský či p. Nečas a jim podobní pouze závistivě šilhají na úspěch jejich rivala, ale není pochyb, že by po této nabídce sami rychle skočili, kdyby mohli.Ať je minulost Kavana jakákoli, není v našich podmínkách ničím vyjímečná. Nevím, na co si každý hraje. V býv. ČSSR bylo kolem 3000000 členů strany a ti nikam nezmizeli.Je to v podstatě každý 4. člověk, kterého míjíte na ulici. Je zajímavé,že se každý stará jen o Kavanovu minulost. Klaus se měl za minulého režimu lépe než kdokkoli z nás a bez problémů si cestoval, kam se mu zamanulo.Kája Gott tu zpívá Husákovi tu Havlovi a nikdo jeho přelétavost a vypočítavost nekritizuje.Dokonce i Nohavica byl na Cibulkových seznamech STB.Nejpopulárnější ministr Dlouhý taktéž.A je jich celá řada.Kavan je jako ministr velice obratný a díky němu má ČR nakloněného Verheugena a další důležité osoby na mezin. scéně.Jeho sebevědomý a jasný postoj ohledně Temelína,coby suverénní záležitost ČR je toho důkazem.Dovedu si dobře představit podlézavou ústupnost ODS.Za Kavana jsme vstoupili do NATO a jsme na dobré cestě do EU.Tak o co vám jde? Jako ministr je skvělý. Kam se hrabe Havel,který co nepřečte,to neřekne, poslušně slouží USA a právě on je ten, kdo se více stará o vlastní ambice než o blaho země. Kdo toto nevidí,nebude nikdy spokojen s nikým.
0/0
7.11.2001 10:30

šikula

Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
Nejde o závist, asi sis to špatně přečetl. Je sice hezký, co říkáš, ale uvědom si PRO ČÍ SLÁVU a OBOHACENÍ to Kavan dělá. Ať si sežene sponzory na svoji aktivitu, když je tak čistej. Ono pumpovat stát je hrozně jednoduchý. Já toto podporovat nehodlám.
0/0
7.11.2001 11:05

Mirek

Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
No, vzpominam si na obdobi, kdy pred nastupem do sve funkce pan budouci ministr zahranici v opilosti naboural nekolik zaparkovanych aut a pote se obhajoval poslaneckou imunitou, takze mu to - v duchu nasi svejkovite zakonnosti - bez problemu proslo. Uz to mi staci k tomu, ze proste nektere lidi beze studu nemam rad. A jeste k panu Corbinovi osobne - vzhledem k bezpoctu pravopisnych chyb ve Vasem prispevku (nemyslim diakritiku nebo nevinne preklepy, ale interpunkci, ktera se na zakladnich skolach ucila drive a uci se i dnes), myslim si, ze opravdu nemusite byt hrdy na to, ze jste Cech. Cech by se totiz mel umet vyjadrovat alespon ve sve materstine.
0/0
7.11.2001 11:20

Corbin

Re: Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
No, já bych si s Vámi klidně dal diktát. Jsem přesvědčen, že bych vyhrál. Mé znalosti gramatiky byly vždy ohodnoceny známkou 1. Pokud však člověk spěchá a píše narychlo,snadno dojde k překlepu. Ono se to nezdá, ale jo to dost snadné. Když píšu příspěvek a nemám na to 10 minut,je těžké se zároveň soustředit na obsah i na interpunkci. Např. Chci napsat nějaké souvětí, ale během psaní ho přeformuluji a zapomenu si ho znovu přečíst. A tak dále. Děkuji za Vaši poznámku, budu si příště dávat lepší pozor.Ujišťuji Vás, že co se mých znalostí pravopisu týče, v tom jsem Čech se vším všudy.
0/0
7.11.2001 11:36

Mirek

Re: Re: Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
Omlouvam se za svou jizlivost, pane kolego. Latinske prislovi pravi: "Hic Rhodos, hic salta!" Tedy - ted a tady ukaz, co umis. Pokud ve sve reakci pisete, ze byste jiste vyhral, a opet se to hemzi interpunkcnimi chybami, napada me, proc to vlastne pisete. Vite prece, ze preklepy vam vubec nevycitam. Nechci snizovat obsahovou vaznost clanku a vubec uz ne zatemnovat puvodni sdeleni pravopisnym hnidopisstvim. Spolecneho diktatu bych se asi nebal, i kdyz - k cemu to? Ty jednicky v minulosti vam preju. Mirek
0/0
7.11.2001 11:48

Corbin

Mirkuuuuuuuuuuu!
A dost! Byl byste tak laskav a polopaticky uvedl ony hrubky? Děkuji předem
0/0
7.11.2001 12:51

Mirek

Re: Mirkuuuuuuuuuuu!
Rad. Kazdopadne dekuji za inteligentni rozhovor. Navrhuji pokracovat mailem. Ozvete-li se, odpovim.
0/0
8.11.2001 12:57

Corbin

Re: Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
To jsem ještě já. Slovo bezpočet většinou označuje velmi velké množství. Já ve svém příspěvku zas tak velké množství chyb nevidím. Zřejmě máte chorobné sklony k přehánění :-))
0/0
7.11.2001 12:46

Honza

Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
Co to tady zkoušíte za trapnou demagogii? Myslíte si snad, že všichni co zde píší své příspěvky jsou tupí a ovladatelní? Kavan je vlastizrádce ( viz jeho karierá v STB, povolení letu do Iráků ) a měl by být za úsvitu zastřelen ranou do týla!
0/0
7.11.2001 12:18

Corbin

Re: Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
Vidím, že se najde spousta lidí, kteří jsou na tom s gramatikou ještě hůře než já (pane Mirku) :-)) Vaše uvažování i výrazy přesně zobrazují tupého, lehce ovladatelného a zmanipulovaného jedince (o kterých píšete). Než se zde budete příště zesměšňovat, zjistěte si, co je to vlastizrada. Pro Vaši informaci: Poprava ranou do týla se praktikuje spíš v Číně, u nás se používal provaz. Dále bych Vás rád jízlivě upozornil na skutečnost, že Irák je pouze jeden. Ale to je jistě jen překlep. Vaše reakce je tak hloupá, že mi nestojí za rozsáhlejší komentář.
0/0
7.11.2001 12:59

Lukas Kohout

Re: Re: Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
Pane Corbin, nebo Corbine, nevím. Vy byste potřeboval od nějakého toho zabedněného závistivého Čecháčka pořádně přes hubu. Ale jinak se odstěhujte ke Kavanovi domů a žijte tam spolu dlouho a blaze.
0/0
7.11.2001 14:10

corbin

Re: Re: Re: Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
Přes hubu za svůj názor? Nic jsi nepochopil, Ivane. (po 12 letech!)
0/0
8.11.2001 16:57

GB

Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
Ty vymazanej komunistickej hajzle! Tenhle agent komousu nema nejmensi sanci! Bez podpory USA nikdy nemuze byt zvolen a ti mu ji nedaji proto ze jeste jsme nebyli v Natu a uz se ten blbec ptal jak se da vystoupit! Tupce Corbine!!!
0/0
7.11.2001 15:28

corbin

Re: Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
No comment
0/0
8.11.2001 17:15

matej kotrba

Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
Pokud vim tak kavanovi to nikdo nenabid {funkci predsedy OSN), tak tady nepolemizuj jestli Zantovsky ci kdokoli jiny by po "takove nabidce" skocil nebo ne. Jde prece o to, ze kavan chce abysme mu my vsichni zaplatili budovani jeho dobreho image - no a za 113 milionu uz se da docela vylepsit i to co doted podelal. Fakt si ale nemyslim, ze bych mu to mel platit jen proto, ze on si to usmyslel - este tak mozna kdyby to odsouhlasil parlament, mohl bych si rict, ze zastupci lidi, kteri delaji presne to co jejich volici chteji o tom zodpovedne rozhodli.
0/0
8.11.2001 10:26

corbin

Re: Re: Jste zabednění závistiví Čecháčci
No to je právě to, o čem mluvím.Stamiliony i miliardy se neuváženě mrhají a drobné (v porovnání) částky se desetkrát otočí v ruce.Ono je víc věcí, na které my daňoví poplatníci přispíváme,aniž bychom z toho měli přímý užitek.Tady jde přece hlavně o to, že se jedná o reprezentaci ČR,snažší přístup k urč. informacím,lepší uplatnění našich zájmů atd.Souhlasím, že se svým způsobem jedná o kariéru p.Kavana,ale to jen při bezhlavém přečtení článku.Je nutné vidět dále.Kolik bude stát ČR arbitráž ohledně Novy.Jedná se o podnikání p.Železného, které bude stát daň. popl. ještě více a také z toho nebudete mít užitek.Já netvrdím,že je Kavan ideální, jen jsem si dovolil vyjádřit názor,že se mi doposud jeho činy ve fci ministra zamlouvaly.Nevím,proč mě kvůli mému názoru někdo nálepkuje výrazy jako komunisto apod. Právě tito pánové či dámy se tak sami chovají, aniž by si to při své nekonečné objektivitě uvědomovali. "Opravdu jsme demokratický národ připravený k diskusi." HANBA
0/0
8.11.2001 16:55

Petr

Zaplaťpámbu
Milí přátelé, tak jenom proto, že Mladá Fronta opět použije naprosto zavádějící titulek, se necháme vlákat do čecháčkovské pasti? Dobře. 113 milionů, to jsou 3 miliony dolarů. Vezmeme-li to čistě z obchodního hlediska: víte, kolik stojí minutový reklamní šot na CNN? A co myslíte: bude víc důležitých lidí ve světě vědět o existenci ČR víc díky CNN, nebo díky Kavanovi? A co se týče narážek na StB - nebyl náhodou Kavan soudem zproštěn nařčení ze spolupráce? To budeme na někoho házet špínu, protože "jedna paní povídala?" Mám s tím osobní zkušenost - jedna zoufalá stará paní mne obvinila z ublížení na zdraví, anichž bych se jí dotkl. A kdyby to druhý den vyšlo v Mladé Frontě, tak už do smrti nikomu nevysvětlím, že to byla od začátku lež. Je velmi jednoduché někomu ukrást čest a je velmi nečestné se na tom podílet. Mějte se pěkně.
0/0
7.11.2001 10:24

Honza

Re: Zaplaťpámbu
...zdejší soudy jsou schopny osvobodit evidentní zločince (viz soudce Horký)... Co se týká nebohého dotčeného práskače - doporučuji si přečíst pouhé zápisy ze schůzek s důstojníky Stb - "Kato - příběh opravdového člověka". Je-li náš ministr tak naivní trouba, nemá v politice vůbec co pohledávat. Čest práci!
0/0
7.11.2001 10:38

Corbin

Re: Zaplaťpámbu
Je to přesně tak, jak říkáš.Mladá fronta moc dobře ví, co na lidi platí a jak vhodně manipulovat s veř. míněním.I dobrá zpráva,dobrý úmysl se dá několika šikovnými výrazy vyložit jako něco vychytralého či dokonce zavrženíhodného. Na omezené lidi platí v první řadě peníze. Kdyby byla Mladá fronta nezávislá, uvedla by podstatu.Ale MF stojí jen o senzace a o prezentaci názorů několika redaktorů,takže vypíchne to, na co se spousta Čecháčků přilepí jak moucha na ho... Co v dnešní době nestojí peníze? Kolik peněz dostanou polit.strany na reklamní kampaň? Kolik peněz - miliard- bez výsledku nalil p. Klaus do bank, které následně nevýhodně prodal. Padesát miliard na L-159,které na základě naivního záměru zachránit Aero Vodochody odebere armáda, aniž by je potřebovala v takové míře.To byl také experiment vlády ODS.A další a další.Trapných 113 milionů na reprezentaci země však laikovi zvednou tlak mnohem více.Jestli tuto funkci nezná laická veřejnost není rozhodující.Důležité osoby na důležitých místech v rámci mezin. institucí tuto funkci bezpochyby znají.To,že málokdo zná současného předsedu je chabý argument.Kolik procent obyvatelstva zná jméno současného předsedy Ústavního soudu ČR, kdo zná jméno předsedy evropského parlamentu? Jsou to bezvýznamné funkce?
0/0
7.11.2001 10:42

Tomas

Re: Re: Zaplaťpámbu
Ty jses ale Corbine opravdovy komunisticky fanatik!!
0/0
7.11.2001 17:33

Petra Kalábová, Ostrava

Peníze a moc
Je opravdu hrůza, že kam se člověk podívá, tam u nás v důležitých věcech chybí peníze a takhle rozhazujeme. Je mi z toho dost smutno. Když si představím, jak jsme naivně zvonili klíčemi a mysleli, že se dostaneme do lepší společnosti. A místo toho, je to bahno, smradlavé a odporné, do kterého zabředáváme stále níž. Když si vzpomenu, jak ČSSD v opozici vykřikovala, jak je ODS zločinná a jak kradou a teď dělají ne totéž, ale ještě ve větší míře, tak to je fakt síla. Možná, že až lékaři přestanou léčit, sestry ošetřovat pacienty a učitelé učit, tak pak snad těmto slepým "vládcům" vládnoucím pouze pro sebe a svá koryta, dojde, že tudy cesta nevede. Ovšem mám pocit, že to už bude pozdě. Ale to co chce Kavan je vrchol všeho. Za své vlády si zajistit co nejplnější koryto,ať to stojí, co to stojí. Skutečně musíme tohle jako občané této země tolerovat ?
0/0
7.11.2001 10:23

Wyatt

Schopnosti
To je ten Kavan fakt tak schopnej ??!!
0/0
7.11.2001 9:57

Forman

ostuda
Nejde ani tak o ty miliony, těch už se tady rozházelo tolik, že nás to, aspoň doufám, nepoloží. Podle mě je snad úplně nejhorší, že i po 12 letech od 17.11.1989 bude někdo jako Kavan reprezentovat ČR. Všichni se zase budeme stydět odkuď jsme, jako když vyjížděli reprezentovat Vasil z Miloušem. No asi si zatím fakt nic jinýho nezasloužíme a dobře nám tak. Možná to bude ta poslední kapka než se nám rozsvítí.
0/0
7.11.2001 9:50

jelena

Re: ostuda
Taky si říkám, že si možná nic jinýho nezasloužíme. A že dnešní vláda je opravdu "reprezentativní vzorek" nás všech... Ale kde jsou potom viníci? Koukám, že tady u inetu asi ne, že spíš budou někde u strojů asi, a s tím asi nikdo nehne.
0/0
7.11.2001 10:52

ZICO

KATO to the OSN - česká ostuda , nehrozí nám ale další?
Že nám vladnou dnes socani, za to může ta přiblblejší a závistivější část národa, jejich složení vlády to je perla vedle perly, ale že bychom měli tento mentální úpadek národa prezentovat v OSN to už je příliš. Strejcové dělají škodu u nás tak proč ne i ve světě? Doufám jen, že se v červnu 2002 nebudeme muset stydět za vládu stejnou nebo ještě dle mého názoru nebezpečnější vládu účelového mocenského seskupení ukřivděných tzv.X?koalice.
0/0
7.11.2001 9:43

Hana

Stbák do OSN
Kavanova minulost je desiva a sanci ma pouze v nasem Kocourkove. V OSN se svymi aktivitami - Cesky dum, H-system apod. to by koukali. Kazda koruna vlozena do Kavana je zbytecna. Toho nelze ocistit, jenom si delame ostudu.
0/0
7.11.2001 9:38





Najdete na iDNES.cz