Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie o zatykači na Železného nic neví

Česká pobočka Interpolu o tom, že by Lichtenštějnsko vydalo mezinárodní zatykač ředitele TV Nova Vladimíra Železného, nic neví. Mluvčí policejního prezidia Ivana Zelenáková reagovala touto informací na spekulace, které se objevily v pondělním tisku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pudlik

NOVA
jestlipak si všichni uvědomujete, že to co nastává, je jen zástěrka na to, aby se tomu neříkalo odveta za kauzu ČT? Lidi nebuďte blbý a koukejte kolem sebe a pak pochopíte, že je to boj o televizi a svobodu slova. Někomu (osoby i koalice jsou známé) se prostě nelíbilo a nelíbí vysílání TV NOVA v kauze ČT loni v prosinci. Když si pustíte ČT, některá rádia (např. Impuls) zjistíte, co je to za svoloč, která komentuje případ kolem TV NOVA. Ne nadarmo odcházejí někteří redaktoři z ČT - odcházejí možná posílit tuto nesvobodnou antiNOVAfrontu do jiných médií a říkají si objektivní a vyvážení. och jak jsme svobodná země?!
0/0
7.11.2001 14:18

jamie

Co se divíte
Prostě tady chtěl vydělat jeden americký gauner a netušil, že i my můžeme mít gaunera podobného formátu, jako je on sám a nějak se z toho nemůže vzpamatovat. Mimochodem, zdá se mi,že se této diskuze zúčastňuje jen úzká intelektuální skupina, protože většina národa čumí na Novu od rána do večera, takže na železného nemůže nadávat.
0/0
6.11.2001 11:02

Mivek

Týtý
Vovka je můj favorit v anketě Týtý na herce a baviče roku.
0/0
6.11.2001 8:02

takl

Vzdyt to nic neni...
neni to poprvy.
0/0
5.11.2001 21:40

Vrana

Divil bych se kdyby policie vedela,
kdyz ani nevi, ze ji na parkovisti u policejni stanice vykradaji auta. Natoz aby vedela o nejakem zatykaci vydanem nekde v alpskem udoli. tezko se asi dozvime co se doopravdy stalo a jak ma Zelezny dlouhe prsty. Zajimalo by me, jestli se najde nekdo zodpovedny, pokud CR prohraje arbitraz. Jiz ted stali pravnici a vydaje s tim spojene okolo 70 milionu. To znamena, za kazdy obcan prispel o 7 korunami. Pokud se z toho Zelezny vyvlikne a CR bude muset platit miliardy, to bude plivanec plivancu slusnym lidem do obliceje. Potvrdi se tim jak napsal nekdo o par prispevku drive: Chytrym patri svet, hloupym lopata. Bohuzel v tomto pripade si za chytry dosadte: hajzl, gauner...co je libo, ale urcite ne slusny a poctivy clovek
0/0
5.11.2001 21:25

Dollar

Jste všichni chudáci, až na jednoho.
Chtělo se mi napsat debilové, ale co ! Jen se zde projevuje intelektuální úroveň postbolševických čtenářů postbolševických novin. Vítejte zpět - soudruzi !
0/0
5.11.2001 20:09

jojo

Re: Jste všichni chudáci, až na jednoho.
Myslim, ze vy vykazujete znaky bolsevickeho chovani vice nez ctenari, ktere napadate. Neucta k nazoru druhych, byt je treba jiny nez ten muj, je charakteristickzm rysem toho, co nazyvate bolsevismem. Adios
0/0
5.11.2001 23:11

Marek De Anelis

Re: Jste všichni chudáci, až na jednoho.
0/0
6.11.2001 9:52

Rur

Chaos
Je hrozný, že v tomto státním chaosu přestáváme všichni přemýšlet. Nikdo se již ani nepodiví tomu, co se kolem něj děje a bezmyšlenkovitě se staví na jednu či druhou stranu. Pravdou bude, že "smočeni" budou v této "při" všechni - každá strana sporu - ať již Železného skupina - americká skupina - rady /stát/ či politici /stát/. A každá z nich ovlivňuje i své příznivce na místech, kde mohou mnohé ovlivnit. V tomto státě se již takřka nikdo nepodivuje nad tím, že se práva nedovolá. To je pouze pro "vyvolené". Pakliže jsou však na tom vyvolení, jako v tomto případě, pak se můžeme ještě mnohého dočkat. Předpoklad je, že se budou množit úniky informací a ty se mohou dotknout již samotného přidělování licencí a mnohého dalšího. Za mnoho let se toho totiž mnoho událo. Nelíbí se mě ani způsoby policie, vyšetřovatelů, soudů. Možná by již bylo vhodné rozkrýt státní mafii a jasně vymezit pozici státu, včetně represivních orgánů. Kapitolou samo pro sebe je tisk, televize ... Ochranou a hlásnou troubou všech příkoří a měl by .... Ale není tomu tak a nebude. Nejde to. Sami redaktoři, novináři jsou na tom stejně jako stát a bonmoty premiera Zemana jsou více než trefné.
0/0
5.11.2001 19:15

Bart

Výzva pro trotlíka a řiťopicha
Upozorňuji trotlíka Železného a řiťopicha PavlaX, že mají na letišti v Ruzyni zabukované letenky do Afgánistánu s odletem zítra ve 12:00. Ubytování je zajištěno v kasárnách 20 km jižně od Kábulu.
0/0
5.11.2001 16:25

PavelX

Neni to uzasne :-D
jak jsou tady vsichni vztekli :))) z tak krasne debaty
0/0
5.11.2001 16:16

Vlasta

Nezávidím vyšetřovatelům
Nezávidím těm, kteří tento případ vyšetřují. Přeju jim, aby postupovali spravedlivě bez ohledu na tlaky, které na ně jsou. Je mi líto A.Rozehnala i dalších, kteří jsou sice bohatí materiálně ale nesvobodní a otroci majetku a "právních fint".
0/0
5.11.2001 15:13

Владимир Железн&

Алеш Розегнал
Телевизе Нова
0/0
5.11.2001 14:49

hunter

Závistivcům
CHYTRÝM PATŘÍ SVĚT, HLOUPÝM LOPATA !!!!
0/0
5.11.2001 14:25

dick hunter

Re: Závistivcům
Plácnutí do vody, výkřik do tmy, nesmyslný žvást. Kdo jinému jámu kopá, až se ucho utrhne!
0/0
5.11.2001 14:45

antihunter

Re: Závistivcům
U nás: Vychcaným agresivcům patří svět, čestným přizdisráčům lopata.
0/0
5.11.2001 14:47

PavelX

Re: Závistivcům
Jo jo jo jo jo jo jo ... :-D
0/0
5.11.2001 15:56

Ivan

Re: Závistivcům
A zlodej a podvodnik do vezeni
0/0
5.11.2001 16:54

pudlik

obvinění
není to poněkud nápadné? někoho předvést a obvinit prakticky hned poté, co TV NOVA v Sedmičce lehce naznačila, jestli není náhodou rozpor mezi slovy a činy VH?
0/0
5.11.2001 14:24

Eduardo

Re: obvinění
Máš pravdu, mocný hradní pán nechal bleskurychle na své protivníky poslati policii, jen co se dozvěděl z televize kritiku. Už má spolu se svou klikou (ČNB, 4K, ČT aj.) připraven pro Železného a jeho kumpány doživotní žalář.
0/0
5.11.2001 14:38

sýček

Re: Re: obvinění
ABSOLUTNÍ BLÁBOL! 1.Prsty Hradu (+ 4k) rozhodně nesahají až tak daleko.2.Ovšemže Klausovo polo-pornografické potěšení (= Super) a Vovky Železného Nova jedno jsou, jedna duše, skoro jedno tělo. Ale nechť nikdo nečeká, že Vovka skončí (minimálně do voleb) trvale za mřížemi! Na to má i vláda dost sebezáchovného pudu, ačkoliv si dobře uvědomuje, KDO, včetně ŹELEZNÉHO, zadlužil republiku - neboť i ČSSD, bohužel, dobře ví, že by to před volbami bylo harakiri: koho se totiž Vovka rozhodne zničit, toho skandalizováním v TV Nova (a teď s výpomocí Superu)dotyčného prostě znemožní, ne-li úplně odstřelí. Podle zásady: účel DNES světí prostředky a do případného BUDOUCÍHO soudu na ochranu osobnosti je daleko - a kdoví, co do té doby bude... 3. Sečteno podtrženo: 3. Klaus volby prostě vyhrát nesmí,za žádnou cenu, jinak by měl Vovka beztrestnost patrně zaručenou stejně jako český prezident - na doživotí, ať spáchá cokoliv... Kdo za tento nesvéprávný právní stav může, je nasnadě. Kdo tu konstruoval mediální zákony před rokem 1998? Čí koně rozhodovali o tom, že Vovka dostal na úkor ostatních za hubičku nejlépe vybavený celoplošný kanál? Tak se dnes nedivme. Zlo je třeba hubit vcelku.
0/0
5.11.2001 15:46

Eduardo

Re: Re: Re: obvinění
ABSOLUTNÍ NEPOCHOPENÍ!!! Nepředpokládal jsem, že tak zjevnou ironii někdo bude považovati za važně míněný názor. Jinak s tím ostatním souhlasím.
0/0
6.11.2001 18:20

PavelX

Re: Re: obvinění
Ty jses z jine planety?
0/0
5.11.2001 15:57

Eduardo

Re: Re: Re: obvinění
Očekával bych od Tebe více smyslu pro ironii. Ovšem to, na co jsem reagoval, je myšleno, zdá se, zcela vážně. Proto ta nadsázka (jako z jiné planety, správně). Bohužel někteří jsou ochotni tomu přesto uvěřiti.
0/0
6.11.2001 18:09

hunter

Závistivcům
CHYTRÝM PATŘÍ SVĚT, HLOUPÝM LOPATA !!!!
0/0
5.11.2001 13:54

Vladimír Ševeček

Re: Závistivcům
Nebo spíš: "VYCHCANÝM PATŘÍ SVĚT!"
0/0
5.11.2001 14:23

Petr

Re: Závistivcům
S pripady Chvalovskeho, Srejbra, ci ted Zelezneho zacinam verit, ze vychcanym patril svet.
0/0
5.11.2001 22:03

Vítězící

řešení
Nejlepší bude zabalit Železného ajko balík a expedovat Američanům. Ti už si s ním poradí a my ho budeme mít z krku. A zadarmo!!!!!!
0/0
5.11.2001 13:49

Bart

Re: řešení
O něco lepší by bylo ho vyexpedovat do nějakého vojenského objektu v Afgánistánu. To by bylo definitivní řešení situace.
0/0
5.11.2001 13:57

PavelX

Re: řešení
Ja bych sel s nim do te Ameriky take, nechcete me taky vyexpedovat? Staci kdyz mi prispeje kazdy debil z tyhle debaty desetikorunou na muj ucet :) c.u.: 700656321/2500, letenku si dokazu koupit sam :)
0/0
5.11.2001 16:00

Bart

Re: Re: řešení
Já bych na Tebe řiťopichu přispěl (i 20,- Kč), ale jen když pojedeš s ním do toho Afgánistánu.
0/0
5.11.2001 16:16

E.T.

máte toho dost?
Řešení je prosté. VOLTE KSČM
0/0
5.11.2001 13:36

JV. Viden

bud a nebo
V CR je zivot tezky. Tam jsi bud zlodejem a nebo okradenym. Mezi tim nic neni.
0/0
5.11.2001 12:23

Pavel

Vláďa
<IMG SRC="http://www.navrcholu.cz/cgi-bin/4web/nvhit.pl?id=00012337" WIDTH="1" HEIGHT="1" ALT="" BORDER="0"> Ať rozhodne soud...
0/0
5.11.2001 12:11

Kevson

Re: Vláďa
Co to ma byt? Nic se mi nezobrazilo.
0/0
5.11.2001 13:06

Jirka

Re: Re: Vláďa
To si nejakej debilek myslel, ze si zvedne navstevnost tohodle hnusnyho webu >> http://www.volny.cz/ipe/
0/0
5.11.2001 14:24

Vláďa Železný

Tupci
Vy tupci co mě zde napadáte, je Vás jenom pár, neboť většina "inteligentního" národa se dívá na mé "inteligentní" pořady, máte sice pravdu, že jsem oblafl CME, ale to je mi jedno, neboť to stejně zaplatíte vy daňoví poplatníci. Až pomůžu ODS k vítězství ve volbách tak pak už budu zase v pohodě a vysmátý a většina "inteligentního" národa se dál bude dívat na mé "inteligentní" telenovely a "zábavné" pořady a moji zaměstnaci zase zýskají nejvíce cen v anketě TýTý. Měj te se hezky a dobrou chuť pokuď právě objedváte Vladimír Železný
0/0
5.11.2001 11:50

tono

Re: Tupci
hlavni cenu jsi zyyyyskal ty
0/0
5.11.2001 23:32

PavelX

Vsichni co tady prispivaji jsou horsi nez gauneri a politici. (Cest vyjimkam!)
Proc? Protoze vsichni rejpou bez dukazu pouze z domenek a par radku textu co napsal nejaky pisalek. Vy jste proste jen zavistlivci kteri Zeleznemu zavidite ze si dokaze vydelat penize (Nanadouvejte se zda poctive, porad nebyl vynesen rozsudek a porad plati presenktum neviny!). Prispivaji tady nejspis nejaky socialove kteri maji podprumerne platy a radi by (ale bez prace) chteli aby kaplo neco i jim. Nechce se vam delat, jste pouze cely zivot nadavajici na vsechno a kazdeho nicemove. btw: I v CR se da zbohatnou poctive! :-)
0/0
5.11.2001 11:43

Bart

Re: Vsichni co tady prispivaji jsou horsi nez gauneri a politici. (Cest vyjimkam!)
Pavlíku běž ho šoupnout Vláďíkovy do zadku a neopruzuj na této diskuzní stránce.
0/0
5.11.2001 11:53

Martin

Pavel IX lze
Lzete, protze v cele veci uz byly vydany dva pravomocne rozsudky. Soud rozhodl, ze Zelezny CME poskodil a ma vratit 27 miliard Kc. Dale mezinarodni arbitraz rozhodla, ze CR poskodila cinnosti svych uradu CME.
0/0
5.11.2001 11:56

PavelX

Re: Pavel IX lze
Aha to je nejaka novinka? 27mld? co to je za cifru? Arbitraz? Nevedou se o tom snad spory?
0/0
5.11.2001 12:16

Bart

Re: Re: Pavel IX lze
Jedinej kdo něco zpochybňuje (i když nejprv slíbí, že se podřídí verdiktu) je ten arogantní hňup Železný.
0/0
5.11.2001 12:34

Martin

Re: Re: Pavel IX lze
Novinka to tedy rozhodne neni. Na zaklade ceho se ted podle Vas zabavuje Zelezneho majetek? Pokud jste to prehledl, tak nekolik mesicu je pravomcny rozsudek, ze Zelezny poskodil CME a maji vratit 27 mld Kc. Kdyz se k vecem chcete vyjadrovat, tak si alespon sezente zakladni informace. Arbitrazni rozhodnuti ve veci CR versus CME je take pravomocne. To ze ho ceska vlada chce napadnout z procesnich duvodu u svedskeho soudu (tedy soudu zeme kde se arbitraz konala) nic nemeni na tom, ze rozhodnuti arbitraze je pravomocne a vymahatelne. Ze vlada podporuje obecne nizky stav pravniho povedomi tim, ze se snazi tvrdit, ze cely spor jeste neni rozhodnut, je pouze trapne. Rozhodnuti arbitraze je neodvolatelne a platne. Jedine co CR zbyva je napadnout nikoliv rozhodnuti ale proces arbitraze jako takovy a vyzadat si arbitraz novou. Takovy postup, ale nema na vlastni rozhodnuti odkladny ucinek.
0/0
5.11.2001 13:38

Karel

Pavel IX nelze
Jen pro upřesnění. Skutečně není žádné pravomocné ropzhodnutí o náhradě 27 mld. či jakékoli jiné částce. Arbitráž dosud vydala "pouze" výrok o tom, že škoda vznikla a že za ní odpovídá Železný. O výši náhrady však dosud rozhodnuto nebylo. Jinak jsem obsahem tohoto chatu dosti zhnusen - presumpce neviny asi opravdu nikomu nic neříká.
0/0
5.11.2001 13:48

Karel

Re: Pavel IX nelze
Ve svém upřesnění jsem se sám dopustil nepřesnosti, za což se všem omlouvám. Arbitráž samozřejmě rozhodovala o odpovědnosti českého státu, nikoli Železného.
0/0
5.11.2001 13:54

Martin

Ale lze a vy v tom mate take zmatek.
Nevim jak to napsat jasneji, ale zkusim to. CME podala celkem tri zaloby. Jednu na Zelezneho a dve na cesky stat. Zaloba proti Zeleznemu byla uznana jako oduvodnena a byl odsouzen k uhrazeni 27 miliard Kc. Zaloba proti CR na zaklade dohody o ochrane investic s USA sice uznala poskozeni CME, ale odmitla se zabyvat odskodnenim. Zaloba CME proti CR na zaklade dohody o ochrane investic s EU pravomocne rozhodla, ze CR poskodila CME a zatm odlozila rozhodnuti o vysi skody. Nez se zase nekdy zhnusite, tak si overte zakladni fakta. S pozdravem Martin
0/0
5.11.2001 17:09

radek

Re: Vsichni co tady prispivaji jsou horsi nez gauneri a politici. (Cest vyjimkam!)
Ty jses poradnej ubozak, kterej je sam presvedcenej, ze Zeleznak je peknej hajzl, ale protoze ti poradne nestoji, nechces s tim vyjit na svetlo:-))
0/0
5.11.2001 11:59

PavelX

Re: Re: Vsichni co tady prispivaji jsou horsi nez gauneri a politici. (Cest vyjimkam!)
Mas pravdu.
0/0
5.11.2001 12:15

Honza

Re: Vsichni co tady prispivaji jsou horsi nez gauneri a politici. (Cest vyjimkam!)
Kup si mozek.
0/0
5.11.2001 12:28





Najdete na iDNES.cz