Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud: Železného majetek prodáme

Vladimíra Železného čeká další exekuční vlna. Má zasáhnout jeho podíl v televizi Nova, bankovní účty i další movitý a nemovitý majetek. Městský soud v Praze v odvolacím řízení potvrdil, že zabavování jmění šéfa Novy může pokračovat. "Soudní rozhodnutí je teď pravomocné, následovat bude zpeněžení majetku," řekl ve středu Jaromír Jirsa, místopředseda Obvodního soudu pro Prahu 1, který exekuci zahájil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vláďa Ocelový

Vomejte řediteli...
Dámy a pánové, dobrý den a dobrou chuť, pokud zrovna obědváte. Děkuji za ten velký koláč sledovanosti od Vás a doufám, že mi i nadále zachováte přízeň. P.S. Sháním levný podnájem. Zn. Spěchá.
0/0
25.10.2001 14:21

Hans

Podvodník Železný
Televizi vybudoval za masívní finanční a technické podpory Američanů, proč by po něm chtěli miliardu, že ano. Psalo se o něm , že za něho zaplatili i vstupní vklad 500 dolarů nehledě na peníze, které dostal na vyplacení svých partnerů. Tak lukrativní věc jako je televizní licence má být prodána v konkurzním řízení ať máme nějaké peníze v prázdné státní pokladně a ne je rozdávat zadarmo, to smrdí korupcí
0/0
25.10.2001 11:44

r.b.

Daně
Dobře nebudu rozebírat vztahy mezi americkým vlastníkem a Železným, protože nemám k dispozici všechny informace.Ale rozhodně nebudu souhlasit s tím jaký je bezva podnikatel a jak mu jen závidím.Jediný co mu lze závidět je to jak dosáhnul daňových úniků v té výši o které hovoří zpráva z finančního úřadu.Já musím navštěvovat fin.úřad skoro pravidelně a vysvětlovat a vysvětlovat...A to jsem nikdy nikomu nic nedlužil a nedlužím.Takže jestli se úspěšnost v podnikání u nás rovná výši dlužné částky na daních,potom věřím že je Železný jeden z nejlepších.
0/0
25.10.2001 9:50

Karlos

Neokradl???
V nekolika prizpevcich nize je myslenka o tom, ze Mr.Zelezny nikoho v CR neokradl a "za usi" dostali jen "nenazrani" amici. Myslim, ze ani pro vasnive divaky TV Mr. Zelezneho nebude tak tezke pochopit, ze v pripade zpoplatneni jeho licence dle trznich pravidel (napr. pri regulernim vyberovem rizeni) mohl byt prijem do naseho statniho rozpoctu vyrazne posilen. Minimalne rozdil mezi tim co bychom dostali nebyt TUNELU Mr. Zelezneho (samozrejme ve spolupraci s jinde zminenymi "radami" a podporou politiku) je castka, o kterou nas Mr. Zelezny a spol. OKRADLI!!!!!. Genialitu tohoto druhu bychom snad mohli exportovat! :-)
0/0
25.10.2001 9:36

Pluton

Re: Neokradl???
Jiste ze prichazi stat o obrovske penize. Jsou k dispozici frekvence pro dve stanice (tedy vyjma verejnopravnich). Je to tedy vzacny statek, ktery je nesmysl dat nejakymu jedinci jen tak zadarmo, aby si provozoval hrubou komerci. Bud by se mela po drziteli licence vyzadovat nejaka protihodnota (napr. kulturni, umelecky, vzdelavaci, atd. porady), nebo by se mela licence jednoduse prodat (pak at si s ni majitel dela co chce-omezeni dane pouze zakonem). A prodat pochopitelne nejlepe v drazbe. Jaka muze byt dosazena cena jedne licence ? 50 miliard na 4 roky ? Vic, min ? Tezko rict, kazdopadne o tyhle prachy jsme se dobrovolne pripravili.. Neboli jinymi slovy, tolik nas Nova stala.
0/0
25.10.2001 9:56

Rave

Nova
Když vám tak vadí Nova, tak si pořiďte kabel. Kdybych měl čumět jenom na ty čtyři programy tak se asi poseru....Nova je tak akorát televize pro burany, který jsou hotový z toho, že viděj nějakej novej film (protože kino u nich neexistuje), nebo telenovelu. Pak se nedivte, že jí tak žerou, tak jim nechte jejich zábavu....
0/0
25.10.2001 9:23

xxl

Re: Nova
Rave - perfektne vystizeno. ty jejich zpravy vypadaji, jako by uuz bylo par minut pre utokem vsech mocnosti na svete. A Volejte rediteli - to propagandisticky tydennik jako vysity z obdobi normalizace. A burani a lopaty to zerou a zerou.
0/0
25.10.2001 12:46

Balík

Používejme rozum
Neodsuzujme ,jesliže neznáme veškerá fakta.Žádný z nás neviděl veškeré smlouvy a nebyl přítomen jednáním ,dohodám obou stran.Informace,které dostáváme jsou zprostředkované.Nejsou to holá fakta.A každý při svém psaní / komentáři/je do jisté míry ovlivněn i vlastním názorem,který se zde objeví.Není mi příjemné,že jméno mé země je zostuzováno,ale obyčejní lidé v zahraničí se o temto spor velice málo zajímají,nebo o něm dokonce ani neví.Pokud chceme být opravdu objektivní musíme znát všechny písemné dokumenty sporu.
0/0
25.10.2001 8:49

Mivek

Re: Používejme rozum
Odsuzovat není potřeba, protože verdikt soudu je znám a teď záleží jen na p. Železném jak se k celému sporu postaví. Lidem v zahraničí to je jedno, protože jich se to netýká. Nás by asi těžko zajímal spor např. RTL s bývalou servisní organizací. Ostudou je spíše nevymahatelnost práva v ČR a používání mezinárodních arbitrážních soudů jako jediné možnosti jak se domoci svých práv.
0/0
25.10.2001 9:16

Jan

zlodej
Poselstvi dobrakum a obdivovatelum Zelezneho. Usporadejte sbirku, ze ktere se uhradi penize ktere Ceska Republika prohrala o arbitrazniho soudu. Jinak to co ukradl by se muselo zaplatit z dani. Tedy neokradl by Americany, ale vsechny obcany CR. Nevim ovsem, jestli to nekteri prispevatele zde jsou vubec schopni toto pochopit.
0/0
25.10.2001 8:41

Sketch

Zelezny VS Amici
Tv nova&Zelezneho uprime nesnasim, ale v tomto konkretnim sporu mu fandim. Pral bych mu, aby nekde splasil tu miliardu a splatil dluhy, ale ocekavam, ze tak finance silny asi nebude, pristoupi na dohodu a preda jim licenci i "klice" do Novy.
0/0
25.10.2001 8:34

Daniela

Re: Zelezny VS Amici
Tak já na rozdíl od Vás mu vůbec nefandím. Je to normální vypráskanej ješitnej darebák. Neunesl, že ho chtěli vykopat a ani nevěřím, že pokud tu miliardu má nebo by ji měl, že by chtěl zaplatit. Ani bych se nedivila, kdyby rozvod s jeho paní byla jen účelová záležitost.Vadí mi, že zatímco on si nahrabal a přivedl stát do mezinárodního sporu, zbytek národa to za něj a za bordel, který v tomto státě je zaplatí. Mohl být rád, že mu umožnili víc než slušně žít. Ukažte mi sebeschopnějšího podnikatele, který pokud nemá finance do začátku, tak by se takto propracoval. Ono se to podniká, když Vám někdo financuje rozjezd. Chtěla bych pana velkopodnikatele vidět, jak by byl úspěšný, kdyby měl začínat např. s úvěrem. Pomohli mu rozjet se a když je nepotřeboval, tak je chtěl hodit přes palubu, jenomže Američani nebyli tak hloupí, jak si vykutálenej Železný myslel. Sama již několik let podnikám, tak si myslím, že vím o čem mluvím. Začínala jsem z nuly a bez úvěru. Musím říct, že to není vůbec jednoduché, doporučovala bych to jako životní zkušenost všem ostatním, myslím, že by ubylo ochránců Vovky Železného.
0/0
27.10.2001 14:17

Michal X

Zlaté české ručičky...
Causa Vladimír Železný je pro mne pouze dalším z mnoha důkazů skutečnosti, že v této republice NENÍ MOŽNÉ zbohatnout poctivou cestou.
0/0
25.10.2001 8:27

Pluton

Re: Zlaté české ručičky...
Jak jste k tomuhle zvlastnimu odvozeni dospel ? ;-) Popravde receno, mladej Zelezny znasilnoval, jde do lochu, Zelezna pasovala, soud ji naparil solidni pokutu, Zelezny obral investory, soud mu zajistil majetek... Ja myslim ze aspon castecne se u nas nepoctivost potira. Viz rodinka Zeleznych ;-)
0/0
25.10.2001 9:47

Michal X

Re: Re: Zlaté české ručičky...
Neříkám, že se u nás nepoctivost nepotírá, pouze mám pocit, že ne na všechny je používán stejný metr. Téměř všichni příslušníci "horních 10.000" se u nás rekrutovali z řad bývalých nomenklaturních kádrů tehdejšího politbyra a s využitím informací a právních kliček při privatizaci dosáhli obrovského vlivu v mnoha podnicích, bankách... Kolik vysokých stranických činitelů KSČ a agentů STB dnes sedí v různých dozorčích radách, či tvoří "šedou eminenci" na ministerstvech...? Možná sem toto téma právě nepatří (p. Železný sám byl komunistickým režimem pronásledován) - zkrátka a dobře, ten kdo vše dělá dle předpisů a zákonů, splácí leasingy a dluhy bankám, poctivě odvádí všechny daně, zdravotní a sociální dávky a další poplatky našemu nenasytnému a chronicky nefungujícímu státu, nemůže být bohatý.
0/0
25.10.2001 10:34

Jarmila

Re: Re: Re: Zlaté české ručičky...
Velmi výstižně vyjádřeno. Ano, kdo nemá vstupní kapitál, nemůže bohatnout. A normální prací se k němu nedostanete. Nikdo Vám nic nedá zadarmo jen pro "Vaše hezké modré oči".
0/0
25.10.2001 12:17

Martin

Zamyslete se
Vážení Davové a Lady, zamyslete se nad tím pořádně. Copak Vás Železný okradl ? On udělal u nás průlom na televizním trhu a z vašich daní do toho nepadla ani kačka. Nebýt jeho, tak dodnes čumíme akorát na ubohou ČT 1 a 2 a OK3. Proč neodsuzujete Zemana, Klause a spol, ti z Vašich dení sežerou vše a celý národní majetek rozprodali. Ti by měli být zavření a souzení. Panu Železnému držím palce aby amíkům nakopal do prdele a aby se mu na Slovensku dařilo podnikat alespoň tak dobře jako v Čechách.
0/0
25.10.2001 8:18

Pulpán

Re: Zamyslete se
To je myslenka z volejte rediteli nebo to as z vlastni hlavy?
0/0
25.10.2001 8:22

Jarda

Re: Zamyslete se
No teda s Tebou bych na pivo nešel. Železnej je inteligentní lump, který využívá méně inteligentní lidi. A všechny Ty pitomý (televizní) rady (a někteří politici) mu v tom pomáhaj. A kdybych byl nacionalista, tak mám pana ředitele také rád. Mimochodem, stále nechápu tu sledovanost. Kolem mě se skoro nikdo na tu pitomou Novu nedívá. Díky za ČT. Doufám, že ty rady nakonec neupraví ČT k obrazu svému. A podle mě: Lepší nemít žádnou televizi, než si nechávat vymejvat mozek TV Nova. Jenže nato je spousta lidí moc pohodlnejch.
0/0
25.10.2001 8:38

Martin

Re: Re: Zamyslete se
Milý Jardo, zvu Tě na pivo a můžeme zkonfrontovat naše názory, ale stejně s tím nic nenaděláme, tak si alespoň dáme do něco do nosu.(ne pěstí)
0/0
25.10.2001 14:05

Petr

Re: Zamyslete se
Martine neodsuzuj CT, protoze ta uboha vubec neni a rozhodne je tady v tom state spousta lidi, kteri si radeji pusti CT nez Novu.
0/0
25.10.2001 8:45

Martin

Re: Re: Zamyslete se
Já neodsuzuji ČT1,podívám-li se na ni dnes a v roce 94, je to 100 a 1. Dneska je ČT 1 program se slušným vysílacím schématem, ale nebýt Novy, tak se tam nic moc nezměnilo.
0/0
25.10.2001 14:01

Lada

Re: Zamyslete se
Bavíme se tu o Železném, protože o něm ten článek byl. To, že mě neokradl, přece neznamená že mi má být jedno že okradl někoho jiného. Ale možná že se krádeže nad milion nepočítají, nebo nedodržení smlouvy o tom co budu dělat s cizími penězy není krádež, nebo dělání průlomu na televizním trhu omlová. Promiň, nemám takový rozhled, koukám na ČT.
0/0
25.10.2001 8:48

Marty

Re: Zamyslete se
Copak nás Železný neokradl? Spočítej si jen náklady, které ČR vydává za arbitrážní řízení a to jsou zatím jen soudní výlohy. A hlavně, jak by se Ti líbilo, kdybys s někým rozjel podnikání za své peníze a tedy se svým rizikem a ten člověk by Tě za pár let vyšoupl s tím, že už jsi si vydělal dost, mně by se to tedy moc nelíbilo - já jsem riskoval. Pokud tady budou v podnikání panovat takové poměry, kdo tady potom bude investovat a pak se můžeš jít i s celým Železným "klouzat". P.S.Je mi líto, že Zeman s Klausem nerozprodali toho "národního" majetku ještě víc a třeba zrovna nějakým "amíkům"!
0/0
25.10.2001 9:45

Martin

Re: Re: Zamyslete se
Ale Marty, za pár let budeme mít národní HOVNO, protože Zeman do voleb ještě stačí to málo co zbývá prodat. Potom budeš určitě spokojen a všichni Tobě podobní taky.
0/0
25.10.2001 14:10

vencal

Železný
Přece si nemyslíte, že má pan Železný miliardu ve "strožoku", jak sám řekl v "nejlepším" požadu Volejte řediteli. Doufám, že se vypíše veřejná sbírka a všichni na p. Železného přispějeme. Ať žije nejlepší demagog v ČR!!!
0/0
25.10.2001 7:28

Kato

Železného majetek a spory s Američany.
Nevím do jaké míry tady někdo z řadových občanů ČR je podrobně zasvěcen do právních problémů mezinárodních obchodů smluv a podobně. Neodsuzujme někoho jenom proto, že noviny či arbitráž v jednom řízení uvedla "A" v druhém "B". Počkejme jak to nakonec skončí.
0/0
25.10.2001 7:18

Jirka z Hradce

Re: Železného majetek a spory s Američany.
Už to skončilo. Arbitráž není soud, ale při arbitráži se obě strany dobrovolně zavazují, že budou její verdikt bez dalšího respektovat. Tanečky našich politiků kolem soudní žaloby považujte za předvolební folklór.
0/0
25.10.2001 19:20

cernypetr

Zzelezny je frajer
Zavrit by se meli ty nenazrani americky parchanti.
0/0
25.10.2001 4:09

Koudelak :)

Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Nefandim komercnimu typu televize jako je NOVA ale V. Zelezny je podle me frajer. Zacal s nulou, vypracoval se, ale malej ceskej clovicek (DAVE a podobny) to neunesou. Amici sou pekny hajzlove...nic jim nedat. To at si to radsi uzije Zelezny..ostatne si to podle me za tu praci zaslouzi.
0/0
25.10.2001 2:29

jiny Dave

Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Hmm. Mozna koukas moc casto na "Volejte rediteli". CR prohrala arbitrazni soud. A _musi_ zaplatit! A proc bych to mel platit ja z mych dani, kdyz jednim z primarnich cinitelu v teto kauze je prave Zelezny!? Jestli je Zelezny selfmademan, to je az druha vec. Alespon pro ne. Dobrou noc.
0/0
25.10.2001 3:11

Koudelak :)

Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Nazdar dalsi DAVE :) Hele...jo, arbitraz je prohrana..ale prat mu krach je jedna vec a resit to druha. A tady mu ten krach preje hodne lidi, otazka je proc? Mam pocit, ze sme uz z nasich dani platili hodne veci... banky, lode KOzeneho atd. Ale ohledne Zelezneho..lidi nemuzou snest ze by nekdo byl uspesnej, o to de :) Cekam ze se mi ozve DALSI (JINEJ) DAVE
0/0
25.10.2001 3:25

Lada

Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Promin, asi mi to nedochazi. Muzes mi vysvetlit, jaky je rozdil mezi Kozenym, ktery se vypracoval z nuly tim ze sliboval hory doly v kuponove privatizaci a sliby nesplnil a Zeleznym, ktery sliboval hory doly v projektu TV, sliby nesplnil a navic okradl svoje obchodni partnery?
0/0
25.10.2001 6:10

tdhr

Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Lado, lado, je vidět, že si moc myšlenkových buněk nepobral. O koženém se nebudeme bavit, protože tady se asi zhodneme. Předpokládám, že Železný tě neokradl ano o desetník. (Což se nedá říci o ČT a koncesionářských poplatcích, které jdou kdoví kam.)To že amerikán sem investoval je jeho věc. Já být na jeho místě tak bych tak v žádném případě neučinil, pokud bych neměl pod kontrolou televizní licenci. Jeho obchodní strategie byla však založena na názoru, že v ČR jsou sámí hlupáčci a naivové jako si ty, a že jednou až bude čas vyhodí hloupého Honzu(Železného), což se stalo, a hloupý na ulici vyhozený Honza bude jenom brečet a naříkat a amerikánovi spadne licence do klína. Jak se náš amerikán mýlil. Nejen, že hloupý Honza nebrečel, ale navíc ukázal že umí, a z ničeho postavil TV Nova znovu. To že momentálně probíhá mezi dvěma kohouty obchodní válka a amerikán očerňuje ČR kde může, je jen smrtelná amerikánova křeč. Milý(á) Lado, doufám, že nebudeš nikdy podnikat. Nehodíš se na to. Podnikání totiž není černobílý svět, občas se musí hrát i truchu nefér...
0/0
25.10.2001 7:27

tomas nedoma

Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
BULLSHIT !!!!!
0/0
25.10.2001 7:50

Lada

Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Dekuji ze jsi mi otevrel oci. Kdyz se privatizovala televize, tesil jsem se na slibovany kanal plny hodnotnych filmu, umeni, objektivni zpravy, .... Byl jsem naivni. Kdyz Americani investovali prachy do TV a cekali ze na tom vydelaji, byli naivni. Kdyz lide uverili ze investovat do Harvardskych fondu se vyplati, byli naivni. Jejej vidis, zase se mi ten rozdil ztratil. Ale to bude asi tim, ze mych par mozkovych bunek ma co delat abych stihl dostat svym zavazkum a nikoho vedome neposkodil. Muzes mi prosim rict v cem podnikas, jsem naivni a nechtel bych ti naletet, az zacnes hrat trochu nefer.
0/0
25.10.2001 8:32

tdhr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Hm, nevím proč do naši diskuze pořád pleteš Koženého, říkal jsem ti přece že tady se shodneme. Promiň, ale si fakt naivní kluk. Hodnotné filmy, umělecké pořady s nízkou sledovaností rozhodně reklamu do televize nepřitáhnou. Z čeho by asi tak byly placeny. Tím se má zabývat ČT, které bohužel musíme přispívat ať chceme, nebo ne. Amerikáni samozřejmě vydělat chtěli, jenom měli od začátku chybnou podnikatelskou strategii. Ostatně Ronald, či jak se jmenuje není v obchodě moc úspěšný, a to že si myslel, že tady žijeme ještě na stromech, je jeho neschopnost. Jo a kdybys náhodou nějaký business rozjel, určitě přijdeš na to, že budeš muset své původní plány neustále konfrontovat s realitou, přizpůsobit se tržnímu prostředí, jinak zkrachuješ. A s tím původním záměrem "hodnotných" filmů je to stejné.
0/0
25.10.2001 9:10

Pluton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Mno moment, moment, jedna vec je delat komerci pro maximalni zisk a druha vec je provozovat TV na kterou dostanu licenci na provozovani vzdelavacich, kulturnich atd. poradu. Pokud chce nekdo ciste rejzovat na komerci, pak je logicky ze by za licenci mel zaplatit. Pokud naopak dostane licenci zadarmo, pak by mel pocitat s tim, ze se od nej bude cekat dodrzeni podminek za kteych licenci dostal. Zelezny si z toho udelal prunik - licence zdarma, a tvrda komerce bez limitu. O licenci mel davno prijit. Pokud chce vlada prodat 3 licence na UMTS za 20mld, pak mi neni jasny, jak muze byt tak exklusivni zalezitost, jako je jedna ze dvou komercnich TV licenci zadara. Srovnejte vyznam licence na TV a na mobil. Mam duvodny pocit ze je za licenci pro Zeleznyho korupce, resp. neni mi jasny jak muze fungovat na podminkach na kterych funguje. V tomhle je to dost podobne Kozenemu. Zelezny i Kozeny jsou machri v tom jak ocurat cesky stat. Oba si narejzovali, oba tedkonc maji problemy, akorat Vladik ma brutlni vliv na lidi, narozdil od Vikiho, takze je na tom prozatim lip ;-)
0/0
25.10.2001 9:41

Lada

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Takže on je naivka i Železný! Ostatním bylo jasné že se uměním neuživí, tak nabízeli komerční televizi. No ještě že Železný včas prohlédl a poté co mu kanál přiklepli, vítězný projekt změnil k nepoznání. Kožený sem patří, protože to je to samé. Sliby co se neplní. Někdy se na to zákon najde jindy ne, ale (doufám že se shodneme) dělat se to nemá.
0/0
25.10.2001 9:49

tdhr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
V 90. letech, kdy bylo možno získat licenci, byl na jedné straně stát a na druhém zájemci. Mezi nima i CET 21 s Ž. Pro někoho bohužel, byli ve správném čase na správném místě a zvítězili. V té době si možná někteří lidé, (neříkám Ž.) možná skutečně mysleli, že v soukromé televizi je možné vysílat "umění". Časem se však z tohoto omylu dostali všichni. Já souhlasím s tím, že zákon by se měl pokud možno dodržovat, ale ty přiznej že amerikánův zámer - odstavit Ž. a schramstnout licenci byla jen jeho vlastní blbost. Konflikt mezi nima totiž začal poté, co Železného odvolal majoritní vlastník ČNTS, americká společnost CME, z funkce generálního ředitele. Je to jako zaříznout slepici, která snáší zlatá vejce. No a pro ostatní, to jestli bylo ve své době získání licence zpoplatněno nebo ne a proč, to se ptejte státních úředníků. Rada pro rozhlasové vysílání o tom nerozhoduje.
0/0
25.10.2001 10:37

Daniela

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Souhlasím s Tebou, také by mě zajímalo v čem pán podniká, pokud vůbec podniká.
0/0
27.10.2001 14:46

Petr, Plzen

Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Myslim, ze nikdo nic nenamita, ze pan Zelezny vypracoval televizi skoro z niceho, ale co ty milionovy danovy podvody? Nechapu jak Mach muze byt zavereny za to, ze nezaplatil za Mercedes dan milion korun a pan Zelezny jak tady pobiha z mnohamilionovymi nedoplatky. Chce rozvoj nasi republiky a hleda cesticky jak se vyhnout placeni statu, aby nemel nahodou malo.
0/0
25.10.2001 8:38

Pavel K.

Re: Re: Re: Re: Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
no ja trochu podnikam a asi s tim skoncim, protoze se na to zrejme nehodim. V tvem prispevku je hodne nesmyslu. Me neokradl ani Kozeny ani Zelezny, nicmene jestlize nekoho okradli tak by meli byt potrestani. V principu je lhostejne jestli to je jeden americky miliardar anebo 100 000 ceskych duchodcu. Zelezny jednoznacne hospodaril s akciemi v rozporu se smlouvou se svym investorem. Investor je zazaloval u arbitrazniho soudu a vyhral. V moci statu bylo zrejme ochranit investora, ale svoji necinnosti zpusobil, ze investorovi vznikla skoda. Proto investor zazaloval stat podle smlouvy o ochrane investic a v jednom pripade vyhral a bude mu prirknuto odskodneni. Mozna arbitrazni soud nebyl nestranny, ale nasi statni urednici uz zacali strilet do vlastnich rad, takze nevinni asi nebudou. Prirknuté odskodneni cca 20 mld Kc zaplati danovi poplatnici, ale nemuzou za to vinit Zelezneho, ale pouze statni spravu. Tot vse.
0/0
25.10.2001 9:14

Lili

Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Myslím, že na to aby se mohl vypracovat, mu Američani půjčili (nebo dali) spoustu peněz. Z nuly televizi dělat nemůžeš.
0/0
25.10.2001 7:09

radim

Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
Nevim jak to myslis. Necham si vse zaplatit od jinych a pak je vysoupnu. No nevim. To nezni jako: Sam sem si na to vydelal.
0/0
25.10.2001 13:19

Daniela

Re: Dave si dalsi cesky zavistivy hovado
O čem to mluvíš, prosím, Tě? Už 11 let se tady snažíme o kapitalismus a do dneška nevíš, že na rozjezd potřebuješ peníze? Kdo mu asi tak ten rozjezd financoval, když jak správně slušně řečeno měl nulu. Takový kolos rozjet, to chce peníze a ty mu jak známo poskytli investoři. To, že si nahrabal a chtěl s nimi "vybabrat" to už je jiná věc. A o to v tomto sporu právě běží. Využil je za podpory našich orgánů a navíc se přepočítal, když si myslel, že mu to jeho chytračení vyjde. Já mu na rozdíl od Tebe přeju, že padl na čenich. Znám ze svých zkušeností lidi, kteří dokáží využít peněz, kontaktů a zkušeností již zajeté firmy a udělat ze sebe hvězdu. Na úkor toho druhého a přesně tohle Železný udělal. Tím mu neberu, že je jistě výborný manažer.
0/0
27.10.2001 14:41

dave

železný
Majetek prodat a toho parchanta zavřít.
0/0
25.10.2001 2:14





Najdete na iDNES.cz