Diskuze

Tragédii na refýži bude řešit krajský soud

Únorovou tragickou nehodu na plzeňské Klatovské třídě bude řešit krajský soud. Antonín Pech, který v opilosti vjel autem na tramvajovou refýž, se totiž v zákonné lhůtě odvolal proti rozsudku plzeňského městského soudu. Ten ho před měsícem poslal za obecné ohrožení na osm let do vězení. Nehodu nepřežili tři mladí lidé, kteří čekali v centru města na tramvaj. Jedna dívka se dosud léčí z těžkého zranění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

filipek

28. 12. 2001 15:32
Alkohol za volant nepatří!
Plně souhlasím s p.Alešem. Jenže co chceme od poslanců a členů vlády, kteří s tím nic nedokáží udělat a navíc se i někteří z nich sami dopouštějí podobných přestupků (jízda pod vlivem alkoholu). Tomu lumpovi bych napalil doživotní zákaz řídit vozidlo a v base bych jej nechal bručet minimalně 25 let.
0 0
možnosti

PavelKo

28. 12. 2001 8:58
Trojnásobná vražda!
V mnoha státech by toho hajzla odsoudili za trojnásobnou vraždu. Mohl by být rád, kdyby "vyvázl" jen s trojnásobným doživotím. A to má štěstí, že nejsem zastáncem trestu smrti. P.Konečný,Břeclav
0 0
možnosti

Aleš Neuwirth

28. 12. 2001 8:22
Alkohol za volant nepatří!!!
Když jsem si přečetl všechny příspěvky, téměř se všemi souhlasím. tento případ je už několikátý v dlouhé řadě, kdy alkohol za volantem zabíjel. Jistě, tento řidič zabít nechtěl, ale jak bylo řečeno, nejel pod vlivem alkoholu poprvé. Pokuta 8 000,- Kč za první jízdu byla pro něj asi směšná(jedná se přece o ekonoma většího podniku) a tak pil a jezdil klidně dál. Soud by takovému člověku měl doživotně zakázat řízení motorových vozidel, ale prostě nemůže. Horní hranice trestu Zákaz činnosti je prostě 10 let, takže soudce mu uložil trest na horní hranici trestní sazby. A trest odnětí svobody je, ať se to někomu líbí nebo ne, při současných trestních sazbách adekvátní. Vážení, dokud naši poslanci a vláda neznovelizují trestní zákon, který již za úmyslnou vraždu umožńuje pouze 10 - letý trest odnětí svobody, tak se nedá nic dělat. Vemte si jenom problematiku drog, policie odhalí organizovanou skupinu působící na uzemí více státu, prokáží se jim mnoha milióniové zisky, ale nikdo z nich, dokonce ani nejvyšší bossové, nemůže dostat víc jak 15 let odnětí svobody. U drog totiž soud nemůže uložit ani vyjímečný trest. Takže na závěr, jsme v NATO, lezeme do UNIE, ale aby jsme si dali trestní zákon do souladu se západními zeměmi, tak to naši vládu nenapadne. Bohužel. Aleš Neuwirth, Ostrava
0 0
možnosti

Aleš Neuwirth

28. 12. 2001 8:20
Alkohol za volant nepatří!!!
Když jsem si přečetl všechny příspěvky, téměř se všemi souhlasím. tento případ je už několikátý v dlouhé řadě, kdy alkohol za volantem zabíjel. Jistě, tento řidič zabít nechtěl, ale jak bylo řečeno, nejel pod vlivem alkoholu poprvé. Pokuta 8 000,- Kč za první jízdu byla pro něj asi směšná(jedná se přece o ekonoma většího podniku) a tak pil a jezdil klidně dál. Soud by takovému člověku měl doživotně zakázat řízení motorových vozidel, ale prostě nemůže. Horní hranice trestu Zákaz činnosti je prostě 10 let, takže soudce mu uložil trest na horní hranici trestní sazby. A trest odnětí svobody je, ať se to někomu líbí nebo ne, při současných trestních sazbách adekvátní. Vážení, dokud naši poslanci a vláda neznovelizují trestní zákon, který již za úmyslnou vraždu umožńuje pouze 10 - letý trest odnětí svobody, tak se nedá nic dělat. Vemte si jenom problematiku drog, policie odhalí organizovanou skupinu působící na uzemí více státu, prokáží se jim mnoha milióniové zisky, ale nikdo z nich, dokonce ani nejvyšší bossové, nemůže dostat víc jak 15 let odnětí svobody. U drog totiž soud nemůže uložit ani vyjímečný trest. Takže na závěr, jsme v NATO, lezeme do UNIE, ale aby jsme si dali trestní zákon do souladu se západními zeměmi, tak to naši vládu nenapadne. Bohužel. Aleš Neuwirth, Ostrava
0 0
možnosti

LT

27. 12. 2001 20:45
Poskozeni by meli zabit jeho deti, manzelku a jeho zmrzacit do vozejku!
Prase vozraly! Ridicak mu maji vzit na vzdy a z prace ihned vyrazit!
0 0
možnosti

Tom

2. 1. 2002 18:37
Re: Poskozeni by meli zabit jeho deti, manzelku a jeho zmrzacit do vozejku!
Šmarjá, manželka a děti jsou snad jenom nějaké věci, které tomu lumpovi jako sebereme za trest? Manželku a děti definitivně a neodvolatelně zabít a jeho "jenom" zmrzačit? Chápu, že jste rozrušen, ale tohle je snad příliš! Vy byste chtěl, aby Vaši manželku a děti někdo masakroval za Vaše zločiny?
0 0
možnosti

karber

27. 11. 2001 6:24
8 let?
Soudy s páskou na očích. Stačí porovnat tresty za spoustu jiných nesrovnatelně menších kauz.
0 0
možnosti

cabi

26. 11. 2001 23:44
Neni to trosku moc??
V unoru mi na klatovsky v Plzni nekdo zabil spoluzaka, kamaradka lezela dva mesice v nemocnici a dotedka neni v pohode. V srpnu se vybourali tri kamaradi. Na misto nehody prijel ozralej velitel zachrany sluzby kolin a spatne osetril kamarada. Ten zemrel, pricemz operujici lekar uvedl, ze kdyby byl dobre osetren na miste nehody, tak mohl zit. Pech dostal 8 let, zije. Velitel zachranky dostal padaka, zije. Moc kamaradu mi umrelo za tenhle rok, doufam, ze pristi bude lepsi.
0 0
možnosti

Vašek Smutek

26. 11. 2001 23:41
Trapný trest!
Je ostuda celé naší společnosti,že nedokáže spravedliě potrestat takového sráče!Co vlastně tento sviňák bude za pár let až ho pustěj zase vyvádět?Je to velice nespravedlivé vůči všem poškozeným minulím i možným budoucím.A CO SOUDCE?SPI SE MU DOBRE????????
0 0
možnosti

odjinud

26. 11. 2001 20:46
alkohol
Vetsina civilisovanych zemi sveta ma na alkohol a rizeni vozidel horni hranici alkoholu v krvi. Vetsinou se jedna o 0.5 a nebo 0.8 promile . U ridicu z povolani je to jnac. Rozumni ridici tuto hranici dodrzuji a neni s tim problem. Lidi ktery se "zmrskaji jako prase" zadny limit nepotrebuji, ti ho nedodrzuji. Mezi vyslovenymi tresty musi byt pomer. Jak vsak odsoudit tohoto ridice , kdyz farar co rekl, ze komunisty nevolit mel byt souzen , dokonce hrozil trest asi dvou roku. Pak by tento opilec musel dostat 98 let.
0 0
možnosti

Marek

26. 11. 2001 18:05
Zase alkohol za volantem.
Je mi jasne, ze tohle zabiti tri mladych lidi nebylo umyslne, ale kazdy prece vi, ze usedam-li silne opily za volant, je sakramentsky vysoka pravdepodobnost, ze zpusobim nehodu, ktera muze skoncit i smrti. Je mi take jasne, ze kdyby ten ridic stal ted zrovna prede mnou a plakal, ze je mu to lito, nemel bych takovou odvahu volit silna slova, jaka jsem cetl v predchozich prispevcich, ale rekl bych mu asi toto: tri lidske zivoty jsou velmi drahocenne. Ja lituji predevsim ztratu tri lidi. Hrozne soucitim s lidmi, kteri tu zustali bez nich opusteni (proboha, vzdyt oni jenom stali na refyzi, proc museli zemrit???) a take s temi, co zustali nadosmrti zdravotne poznamenani. Pak teprve se mohu pokusit vzit se do Tve situace: vim, ze se Ti zmenil svet, ale Ty jsi zmenil svet nekolika lidem tim nejsmutnejsim zpusobem. Ptej se, jak to odcinit a jak pomoci pozustalym. Budes na to mit jeste dost casu pote, co vyjdes z vezeni. Verim, ze dost casu bys mel i po 15 letech, ktere se mi nezdaji moc za smrt tri lidi. Tohle je prece cistsi, nez licitovat o roky stravene za mrizemi, ci delat, ze jsem si nic nepamatoval. Omlouvam se za ten vylev, ale nezda se vam, ze u nas tech lidi na refyzich zemrelo nejak moc?
0 0
možnosti

Zdenek

26. 11. 2001 20:35
Re: Zase alkohol za volantem.
Souhlasim. Jeste bych jen chtel doplnit, ze prave kvuli tomu, ze tohle se muze kdykoliv opakovat (myslim - v jinem case na jinem miste s jinymi lidmi). Vzdyt ten chlast je v tyhle zemi tak v pohode tolerovan... Takze ano, myslim si, ze je skutecne naprosto regulerni a spravne pricist mu k tem letum i nejake ty "odstrasujici". OK, uznavam, ze pri tech mrvych ten ridic uz i tak toho bude mit dost, ale pak je i sposta jinych havarek a tezkych ci lehcich zraneni, a ono to snad uz skutecne vypada, ze je tady takove povedomi, ze "se vlastne az tak moc nestane"... No, ja nevim, ale vazne to tak na me pusobi. Napiju se, opily vjedu na prechod, duchodkyne si pritom vyvrtne kotnik, vzdyt se prece nic nestalo. Ale ja bych trestal mimoradne tvrde jakykoliv alkohol za volantem, i ten, pri kterem se "vlastne nic nestane"...
0 0
možnosti