Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ládin: Ameriku zasáhl Bůh

Krátce po zahájení amerických odvetných útoků na Afghánistán bylo katarskou televizí Al-Džazíra odvysíláno předem nahrané poselství islámského radikála Usáma bin Ládina. "Teď byla Amerika zasažena všemocným Bohem na jednom ze svých nejdůležitějších orgánů a její nejslavnější budovy byly zničeny. Je to zásluha Boha a patří mu za to dík. Amerika byla naplněna hrůzou od severu k jihu a od východu k západu a díky Bohu to, co nyní Amerika zakouší, je jen odvar toho, co jsme zakusili my," řekl v úvodu Ládin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivo Horák

Zhýčkaní relativisté
Snáze se oponuje establishmentu protiamerickými plky než alternativním způsobem života. Za komunismu jsem nechápal, proč tolik lidí na Západě neprohlédlo např. Stalina. Teď je mi to jasnější. Přiharaší se to rovnou z mekáče a Bushe hodí do jednoho pytle s "Ládinkem".
0/0
9.10.2001 18:55

říman

Stejně civilizace jednou skončí.
Tak se s tím smiřte. Prostě dnešní Řím je prostě v USA. No a jako správní vládci světa dělají jen to, co je pro mocnost normální. Prostě dobývají ještě neobsazená území a snaží se civilizovat ty barbary všemi možnými prostředky. V dějinách ameriky je to přece normální. Vzpomeňte si na indiány, jak je časem vytlačili do rezervací. Povaha američanů se od té doby nijak nezměnila. Pořád dobývají západ- pardon nyní východ, mají to v povaze. Žádná skupina si nemůže dovolit zničit jejich mrakodrap. To prostě mocnost jako USA nemůže dovolit. To by si pak dovolovali pořád a nakonec by došlo opravdu k pádu Říma alias Washingtonu a jiných amerických měst. Stejně k tomu jednou dojde a naše civilizace skončí, stejně jako skončili ty civilizace předešlé. Je to historický vývoj a nedá se mu zabránit. Usama bin Ladin a jeho spojenci prostě nesnášejí gladiátorské hry (pořady v televizi), tak zakazují jejich poslech. Očekávám asi 200 let vlády USA a pak se to všechno posere a rozpadne a nastane všeobecný úpadek.Proto vítejte útoky na Afghánistán, protože to je znamení, že úpadek Říma ještě nenastal a pořád se ještě může chudým barbarům bránit.
0/0
9.10.2001 18:19

xxxxxxxx

Jdeme na pivo !
USA kam bys chodila. Vždyť tu máš to krásné pivo, ta pěna to jsou alpské ledovce, barva to jsou zlaté písky, chuť- tak chutná niagára :-)Proč bys chodila do Afghánistánu, sedni si k pivu a chlastej. Celý svět sem přijde za tebou ! Prostě si zajdi s Talibanem na pivo a spláchni to.
0/0
9.10.2001 18:05

malayeka

Dvojí spravedlnost?
Tak tady sedím a čtu vaše názory. Přemýšlím a hlavou se mi honí mnoho odpovědí. Jak mám reagovat? Normálně...? Co je to normálně? Taková reakce snad neexistuje, neboť každý má svůj díl pravdy, svůj názor nebo stanovisko. Obecně nám bylo vštěpováno, že nemáme právo brát pomstu do vlastních rukou. Jsem přeci uvědomělí občané, ne? Musíme se dovolávat a čekat na spravedlivý soud. Znáte tohle stěžejní dogma? ´Nikdo nemůže být soudcem ve své vlastní věci.´Ale uvedu i jiné. ´Nesuď, a nebudeš souzen.´nebo ´Kdo do mě kamenen, já do něho chlebem.´ Raději svůj projev zkrátím... Všichni bez rozdílu by měli dodržovat zákony, světské či boží. Ano, tak jako se někteří muslimové sronevěřují koránu, tak se tady někteří křesťáné spronevěžují bibli, stejně tak se svět sproneveřuje mezinárodním zákonům. Co myslíte, měli USA požádat mezinárodní soudní tribunál o rozhodnutí této věci a nebrat odvetu do vlastních rukou? Jaká byla jejich volba? Když byl soudní tribunál v Haagu ´dost dobrý´ pro vypořádání se s válečnými zločiny v bývalé Jugoslávii a jinde, proč by toto řešení nemělo být aplikováno v případě USA? Proč nebyl současný vysoký představitel Izraele postaven před tribunál za genocidu spáchanou na lidu Libanonu? Hlavou se mi honí mnoho dalších otázek: Proč? Protože...Jak je vidět, existuje tu dvojí spravedlnost: ta pro chudé a pro bohaté, pro slabé a pro silné ev. pro mocné a pro bezmocné. Ano, násilí plodí další násilí, páchaná nesravedlnost plodí další nespravedlnot, zlo plodí zlo, msta plodí mstu... Jak je vidět, nikomu to nevadí. Každý hledí, jak by sobecky a bezohledně hájil své cíle a zájmy (teroristé zabíjejí nevinné lidi, aby prosadily své zájmy a na druhé straně USA rozpoutá světový konflikt, aby se pomstily), druhému pak kážou, jak by se měl omezovat v souladu se zákony. Copak tu nikdo nemá rozum? Nebo snad naopak jsem to JÁ, kdo je úplný blázen?
0/0
9.10.2001 13:01

Mirek

Re: Dvojí spravedlnost?
Mas pravdu, spravedlnost je dvoji, bohuzel. Kvuli tomu se pak rodi teroriste, aby zmirnili nerovnosti. Jinak Bin Ladin ma v mnohem pravdu ("Milion nevinnych deti v tomto okamziku, umira v Iraku, aniz se cimkoli provinily. Neslysime zadne odsouzeni, neslysime zadny vynos dedicnych vladcu."). A mimo jine se v textu k zadnemu atentatu nepriznal, jak "shodou okolnosti" vzapeti po prvnim leteckem utoku papouskavali "nezavisla media." Inu valka nezna hranic, mezi prvnimi naverbovali novinare. Zkusme jim to nebastit.
0/0
9.10.2001 17:40

BOBO

Re: Re: Dvojí spravedlnost?
Jseš ubožák . Kdyby v Iráku a jinde , místo budování obrovské armády dali najíst těm nevinným a hlady umírajícím dětem , tak Ty a Tobě podobní nemají o čem mluvit . Ale tyto děti jsou ve všech teroristických režimech to poslední , co jejich válčením nenažrané vůdce zajímá . Pro propagandu bídy se to ovšem náramně hodí . Sbal si fidlátka a běž těm ubohým dětem pomoct - ale TAM , když jim to tak náramně " žereš " !!!!!!!
0/0
9.10.2001 23:53

Mirek

Re: Re: Re: Dvojí spravedlnost? (Bobovi)
Hele BOBO, ja jsem nijak neschvaloval rezim v Iraku, jak se snazis naznacit. Lide tam na jihu zeme zbytecne umiraji nejen kvuli embargu, ale taky proto, ze ziji na uzemi, ktere je radioaktivne zamoreno americkou munici ktera obsahovala ochuzeny uran (to se v nasi TV nedozvis).
0/0
10.10.2001 12:13

BOBO

Re: Re: Re: Re: Dvojí spravedlnost? (Bobovi)
Hele MIREČKU : 1. Kdyby Irák neobsadil Kuvajt , tak by nebylo žádné války , která vrátila Irák zpět . Jednoduché a logické ! 2. Každý , kdo začne válku , musí počítat s tím , že ten , co se bude bránit , má právo použít jakékoliv prostředky !!! To je také logické ! 3. Irak použil zase chemické látky a ty jsou ještě horší než ochuzený uran ! 4. Co asi může očekávat irácké obyvatelstvo po porážce , když ještě i nyní je ochotno jásat nad svým velkým vůdcem , který je do této katastrofy přivedl ? 5. Platí přece obecně : každý národ si svého vůdce volí sám a následky jeho činnosti si musí třeba protrpět , nebo naopak . 7. K tomu , abych měl objektivní názor na život , nepotřebuji TV , ale stačí mi můj , " selský rozum " , jak říká staré české pořekadlo .
0/0
10.10.2001 23:01

jeden co sleduje tuto diskuzi

Jen taková poznámka
No čtu co si tu píšete a chtěl bych podotknout, že z Iráckého pohledu je možná Kuvajt jen území, které jim kdysi patřilo a oni ho považují za svou vzbouřenou provincii podobně jako Čína považuje za svůj Tchaj-wan. Ohledně války, tak ta by v Iráku nebyla kdyby USA nezajímala kuvajtská ropa.
0/0
13.10.2001 23:21

BOBO

Re: Jen taková poznámka
Pane bezejmený . Srovnáváte nesrovnatelné . Nevím , jak by jste se vyjadřoval k obnovení , třeba Osmanské říše .
0/0
14.10.2001 23:40

geo

sprosťáci ?
Je zarážející, že v téhle diskusi se sprostot a osobních útoků dopouští jen jedna názorová skupina (zejména oni "úspěšní" - jak sami sebe označují). Až to tvoří dojem, že podmínkou "úspěšnosti" je být buranem... Naštěstí vím, že to není pravda ... Ohledně Ládinova projevu.... kromě zjevné demagogie obsahuje i prvky, které bychom si ve vlastním svědomí měli vyřešit. Snad potom ubude verbální agresivity (která je často příznakem vnitřní argumentační nejistoty).
0/0
9.10.2001 10:06

Marek

USA-dobře jim tak?
Kdykoliv čtu názor, že za to všechno (útoky 11.9.) si Američani mohou sami, vaří se mi krev. Jsem-li úspěšný mladý muž, mám skvěle prosperující firmu, spokojené zaměstnance a chuť užívat si života, může mně někdo obvinit, že když mně přepadou a surově zbijí cestou ze squashe neznámí pobertové, že si za to mohu sám? Vždyť jsi úspěšný, arogantní a necitlivý k potřebám chudých a neúspěšných. Vždyť víš, jak provokuješ značkovým oblečením a neustálým úsměvem. Dobře ti tak. Můžeš si za to sám! On Ládin má možná milióny, žije v jeskyni, asi je svatý muž, že? Já bych řekl, že je to vychytralý muž. I Hitler byl vychytralý a zanícený. I Stalin, Kim-Ir-Sen a další strůjci světového štěstí. Amerika stála v cestě těmto fanatikům a stojí proti nim i nadále a proto je terčem. Proto je cílem. A pak jsme na řadě my. Možná že ti, kdo supí proti Americe netuší že nebýt jí, visí nám na domech rudé vlajky, či v předpokoji ostrý zahnutý kinžál.
0/0
9.10.2001 4:06

BOBO

CO BY CHTĚL KDO VÍC VIDĚT !!!!!
Nyní , ve 21:35 hod., kdy píši tento příspěvek , běží na ČT 1 v pořadu Fakta , příspěvky , mimo jiné o Afghánském uprchlíkovi - autentický příběh . O teroru teroristů ve vlastní zemi to nikdo lépe nevystihne - nemá to chybu . Kdo jenom trochu obhajuje Ládínka , je hlupák !!! Pořad opakuje ČT 1 9. 10 . 2000 v 5:25 hod. a ČT 2 10. 10 . 2001 v 1:29 hod. Vy , islámští terorističtí zaslepenci se na to laskavě podívejte !!!!! Ať tady hloupě nepíšete .
0/0
8.10.2001 21:59

George Bush

Usama bin ladin
No ten článek mi jako od fanatika nepřipadá. Vypadá celkem logicky a rozumě. Za padesát let si budete kupovat paměti těch, co Usamu bin Ladina znali, stejně jako se dnes prodávají knihy o Hitlerovi. Vlastně je to zajímavé, že stihl odvysílat před útokem tenhle proslov. Aspoň se k tomu mohl vyjádřit. Samozřejmě , že podporuju útoky USA na Afghánistán, ale to mi nebrání v obdivu . Ten člověk má odvahu postavit se takovému molochu jako je USA. ČR samozřejmě jako obvykle leze mocnostem do prdele. Viz "objektivní zpravodajství" našich televizí.
0/0
8.10.2001 19:23

Franta

Serte na to!
A podte na pivo!
0/0
8.10.2001 15:54

Tonda

Re: Serte na to!
První rozumnej názor.
0/0
8.10.2001 16:51

B.Stanik T.

Ládin by měl přestat dělat rozdíly mezi lidmi...
Ládin by měl konečně přestat dělat rozdíly mezi lidmi. A uvědomit si, že zabití 6000 američanů (mezi nimiž byli i někteří nevinní) islámskými bojovníky je stejně hnusné jako zabití statisíců lidí v Japonsku, Německu, Jugoslávii (Kosovo) americkými vojáky či utiskování hladovějících v Iráku i jinde ze strany NATO. Obojí je hřích a to hřích největší, a to už by si konečně měl bin Ládin a jeho stoupenci uvědomit. Nikdo nesmí prosazovat své ekonomické či politické cíle násilím, ani bin Ládin ne. Není lidské odpovídat na teroristické akce, při kterých útočník sedí v letadle a mačká tlačítko, kterým zabíjí lidi, jinou teroristickou akcí. Zabít člověka a nenést za to následky nemůže nikdo, nikdo na celém světě. Ani bin Ládin. Ať neospravedlňuje své násilí jako pomstu za násilí mnohem větší. Každé násilí je špatné a tudíž nelze dělat rozdíl mezi násilím velkým a malým... Nemůže používat násilí ani proti okupovatelům. Každý, kdo utiskuje jiného člověka, či skupinu obyvatel, každý kdo okupuje cizí území, každý, kdo se proviní zločinem proti míru a lidskosti, musí být vydán mezinárodnímu soudu a řádně souzen a odsouzen. Nechť tedy OSN ustanoví všenárodní tribunál před který předstoupí ti, kteří místo míru chtějí válku, kteří namísto vyjednávání dávají ultimáta, ti kteří velí a vedou ty, kteří rozesívají smrt - bin Ládin a jemu podobní.
0/0
8.10.2001 14:39

Sandstorm

Re: Ládin by měl přestat dělat rozdíly mezi lidmi...
Nikdo nesmí prosazovat své ekonomické či politické cíle násilím, ani ..... ne." "Není lidské odpovídat na teroristické akce, při kterých útočník sedí v letadle a mačká tlačítko, kterým zabíjí lidi, jinou teroristickou akcí." Ať neospravedlňuje své násilí jako pomstu za násilí mnohem větší." "každý kdo okupuje cizí území, každý, kdo se proviní zločinem proti míru a lidskosti, musí být vydán mezinárodnímu soudu a řádně souzen a odsouzen." ------------ Naprosto souhlasím. Třeba budou mít Bush a Ládin společnou celu :o)
0/0
8.10.2001 15:30

Teodor

Re: Ládin by měl přestat dělat rozdíly mezi lidmi...
Násilí je svinstvo, ale v jednom má Ládin pravdu. Američani vydí všechno jenom z jejich stránky, chtějí mít ze všeho prospěch a nevím co je to za řešení, kvůli jednomu člověku zabíjet další nevinné lidi. S prominutím si serou sami na hlavu. Podle mě je to škoda. Myslel jsem si, že lidi se už z válčení ponaučili a oni začnou shazovat zase bomby. Jestli jim jde jenom o Ládina, tak proč tam neposlaly pouze speciální jednotky? Takhle akorát zničí někomu jejich zemi, ale běda kdyby to někdo udělal jim. Hlavně tuhle válku nemůžou vyhrát. Afghánci bojují již téměř 80 let a Amíci si neuvědomují, že je bude držet při životě klidně jenom jejich víra. Prostě škoda mluvit. Neměl by si shazovat vinu pouze na Ládina. Vůbec s ním nechci sympatizovat, ale Amíci si za to mohou opravdu sami. Každopádně máš pravdu v tom, že malé násilí je pouze a zase jenom násilí. Prostě se mi toto řešení, které Američané a jejich spojenci předvádí, nelíbí.
0/0
8.10.2001 16:25

BOBO

Re: Re: Ládin by měl přestat dělat rozdíly mezi lidmi...
Teodore . Jak píšeš : " Američané vidí všechno z jejich stránky , chtějí mít ze všeho prospěch ........." . Ty osobně děláš věci jinak , než by jsi sám chtěl ? To je nelogické - snad jsi , promiň - cvok ! Ty jsi už zapoměl , že PRVNÍ nevinné lidi zabíjela letadla v NY !!! To je v pořádku ??? Ty , kdyby jsi byl američan , by jsi šel do země profesionálních zabijáků pěšky ? Zdá se , že ano . To jsi ovšem cvok podruhé . Daleko by jsi nedošel , ikdyž jsi přece jenom příznivec teroristů . Že ti teroristi už 11. září začali ničit USA , jsi asi zapoměl . Z tvého příspěvku je jasné , že nemáš rád USA . Kde Ti ublížily ? Klidně , možná nevědomky přehlížíš dost důležité a zásadní odlišení normálních cicvilizovaných lidí od teroristů . Viděl jsi teroristy někdy pracovat ? Ti jsou narozeni jen pro zabíjení a pokud má někdo jiný názor , má smůlu . Jen fanatici msjí u teroristů místo ! Takže zásadně nepracují ! Pořádek udržují obrovským terorem mezi domácím obyvatelstvem . Oni totiž v první řadě terorizují svoje obyvatelstvo a když mají pocit , že si to samé mohou dovolit i mimo hranice své země a tak se nyní vydali , vyzbrojení fanatickým fundalizmem , do světa . Tentokrát ovšem těžce narazili . Američané A DALŠÍ nebudou bombardoat celý Afghánistán ,- to je totiž ta Tvoje a Tobě podobných nepřátel Západu v čele s USA , praštěná demagogie . To bombardování není " za hubičku " . Konečně pochop , že se určitě snaží trefovat pouze vojenské cíle . Že se při tom fofru nemusí někdy přesně trefit , je bohužel možné , ale pochopitelné . A v souvislosti s civilními obětmi je naprosto normální , že teroristé do těchto vojenských objektů doslova záměrně naženou ženy a děti , aby mohli ukazovat tato mrtvá těla celému světu , jací jsou ti amíci zabijáci !!! Je vidět , že i tyto finty islámských teroristů baštíš Ty a Tobě podobní i s navijákem . Je mi Tebe a Tobě podobných zaslepenců , líto .
0/0
8.10.2001 21:20

ondřej horák

reakce na ládinkův projev v tv
Někdo by měl Ládinkovi vysvětlit, že skončila doba oko za oko, zub za zub, a přivést ho zpátky "na cestu" jinak pošle celý svět do p....e. (pardon) Jenže vysvětlujte si něco fanatikovi, jakým Ládinek bezesporu je! Ondřej Horák, Pardubice
0/0
8.10.2001 13:42

joji

Re: reakce na ládinkův projev v tv
Treba mu to vysvetli nazorne pan Bush. Kteremu zub protivnika nestaci a snazi se mu rovnou vymlatit celou drzku :-)))))))))))
0/0
11.10.2001 7:23

ondřej horák

reakce na ládinkův projev v tv
Někdo by měl Ládinkovi vysvětlit, že skončila doba oko za oko, zub za zub, a přivést ho zpátky "na cestu" jinak pošle celý svět do p....e. (pardon) Jenže vysvětlujte si něco fanatikovi, jakým Ládinek bezesporu je! Ondřej Horák, Pardubice
0/0
8.10.2001 13:37

Milan Tříska

To vypadá na jsný důkaz, ne?
Mám osobní zkušenost pouze s tureckými muslimy, Araby znám jen málo. S tureckými muslimy jsem obchodoval a obchoduji a vím, jak důležité je pro ně držet slovo. Je to z našeho pohledu velmi tradiční společnost, kdosi někde napsal, že připomíná tu českou z konce 19. století. Je velmi obřadná, hodně se mluví, všechno je třeba řešit osobně. A je velmi mírumilovná, byť nerovnostářská a v tomto smyslu asi nedemokratická. Tak mám pocit, že se málo nyní mluví o tom, že Usáma lhal, když tvrdil, že s útoky nemá nic společného a Taliban lhal, když tvrdil, že pokud bude jasný důkaz , Usámu vydá. Pro nás v Evropě je lež už dávno / bohužel/ něco zcela normálního, pro muslimy je to pořád, podle mé zkušenosti, zásadní otázka. Myslím, že by Amerika měla právě teď chtít pro Talibánu, aby vydal Usámu, když se dokonkce osobně přiznal. Zkrátka by sami Arabové / a Afghánci/ měli dostat možnost dostát svému slovu a zcela vyhostit či vydat Usámu, protože je lhář. Jinak z něj bude mučedník. Myslím,že by měli dostat tuhle šanci teď, když důkaz byl zvěřejněn a je zjevný. Jednodenní přiměří by přece nic nezměnilo na počtu vyslaných střel, ale na pochopení zásahu uvnitř arabského světa asi ano.
0/0
8.10.2001 13:00

Petr Voralek

Re: To vypadá na jsný důkaz, ne?
Hmmm, o jakem dukazu to presne mluvite? Ja to moc nesleduju, zaleha mi v usich od stekotu techto vselijakych ehm_demokratickych militantnich hyen...
0/0
8.10.2001 14:40

Milan Tříska

Re: Re: To vypadá na jasný důkaz, ne?
Měl jsem pocit, že Ladin přiznal svoji přímou účast na organizaci atentátů v USA.Tenhle důkaz jsem měl na mysli.
0/0
8.10.2001 17:58

theredone@seznam.cz

Je to jenom byznys
Nemůžu se zbavit dojmu že celá ta věc smrdí, v Americe to podpoří nacionalismus, spojenecké armády se zbaví nevyužité munice, Amerika posílí svůj vliv na středním východě a zisky médií porostou, jinak se ale zase nic nezmění a my se jako poslušný pejsek přidáme k davu těch, co hází kameny.
0/0
8.10.2001 11:58

Jirka

Re: Je to jenom byznys
Nezbyva mi konstatovat, ze jsi dost retardovanej!
0/0
8.10.2001 14:34

Ricci

Re: Re: Je to jenom byznys
Nechci tu vyvolavat nejake hadky nebo neco podobneho, ale retardovanej jste maximalne vy, jelikoz z nazorem Marka docela souhlasim. Kazdopadne myslim, ze neni pochyb, ze by se ta vec mela resit jinymi zpusoby...
0/0
8.10.2001 14:48

D-key.com

Re: Re: Re: Je to jenom byznys
Takže,takovejch troubů je tady víc??
0/0
9.10.2001 9:02

Pavel Zatloukal

Re: Je to jenom byznys
Takhle zmatene reaguji ti, kteri od 11. zari (ale prvni dny skryte, protoze se bali ze by jim nekdo za ty nehoraznosti rozbil hubu), obvinuji samotne Americany (CIA and company) za onen atentat. Vlastne se rozdeli do nekolika skupin: 1, stejne to udelali Americani, al Kaida se k tomu prihlasila pod natlakem (ti jsou nejpitomejsi). 2, Al Kaida se k tomu sice prihlasila, ale Amici si za to muzou sami, protoze je vyprovokovali (ti jsou nejpruznejsi) 3, budou drzet hubu a nebo jen zmatene pricmrndavat na obecna temata svetoveho miru a jak se lidstvo riti do zkazy (ti jsou nejrozumejsi) 4. na nejaky NY zapomente, to se snad ani nestalo, ted jde o to, ze Amici delaji svetoveho cetnika a vrazdi nevinne civilisty (ti jsou nejsvinstejsi).
0/0
8.10.2001 14:58

D-key.com

Re: Je to jenom byznys
Takže shrnuto.Amíci si věže shodili sami,aby měli důvod a co se týká nás,tak koalice to je jen taková sranda,kde si česko bude dělat jak se nám zlíbí.Příspěvek hodný zvláštní škole TROUBO.
0/0
9.10.2001 8:47

Ondra

Ladin
Myslim si, ze Ladin je opravdu extremista. Protoze, kdyby si kazdy prosazoval svoji viru a nicil veskere pamatky, tak by na tomto svete nic nezbylo, krome neoholenych muzu a zahalenych zen. At si ma klidne svoji viru, ale at ji ma nekde v koutku a nevykukuje. Opravdu, nic horsiho jak je hnuti Taliban jsem nevidel. Z jeho hovoru mozna cni, ze je trosku mazany, ale k cemu mu to je na svete je prece takovych mazanych daleko vic...
0/0
8.10.2001 11:15

Uli

Nikdo neni bez viny.
Mne je uplne zle jak vsichni rikaj 6000 lidi, to je hrozny trestny cin...bla bla bla. Je! Ale oc byli lide ve WTC lepsi nez obyvatele vyvrazdenych vesnic v jugoslavii. A nevychazeli zvlastni prilohy, mimoradna zpravodajsvi ... Proste se to ted stalo v americe, a proto se ted musime vsichni po.. Jedno je jiste bin Ladin je hajzl, kterej patri prinejmensim za mrize. A Taliban neni o nic lepsi. Kdyz to neni valka proti Islamu, ale proti terorizmu, tak by me zajimalo, kdy amerika zautoci na severni Irsko nebo Baskitsko.
0/0
8.10.2001 10:49

Paja

Re: Nikdo neni bez viny.
Jestli o tom nevis, tak kvuli "obyvatelum vyvrazdenych vesnic" v Jugoslavii - v Kosovu - NATO zasahlo.
0/0
8.10.2001 11:04

Jencek

Re: Nikdo neni bez viny.
Predevsim ta posledni veta je trefna. Nevim jestli to nekdo spocital, ale je mozne, ze obeti IRA a ETA je taky nekolik tisicovek. Ti maji prijit pozdeji, ale o tom ja dost pochybuji. V teto valce jde o neco vice, nez je boj proti terorizmu a nez si ja dokazu uvedomit, ale citim to. Jeste s jednou vetou v teto diskusi se ztotoznuji. "Aladin" neni magor, ale pekne mazanej hajzl.
0/0
8.10.2001 12:53

Candy

Re: Nikdo neni bez viny.
SOUHLASIM!
0/0
9.10.2001 11:37

Petr Voralek

Je to zajimavy?
Zidi jiste, izrael (tvoreny najezdniky z evropy a ameriky) uz pravdepodobne ne...
0/0
8.10.2001 10:24

Graetar

To je zajímavý
Koukám, že Izrael islámu leží hodně v žaludku. Nechci bejt kverulant, ale Židé žili na Blízkém východě poněkud dřív než Mohammed...
0/0
8.10.2001 10:19

che

Ameriko!
Cílem útoků v NY nebyla, jak prohlásil president Busch a jeho spolupracovnici,"západní civilizace" ani "ti, kdo si váží svobody".Útoky mířily konkrétně na USA, a to ze zcela konkrétních důvodů. Útoky měly zasáhnout USA a nikoho jiného. Byly odvetou za konkrétní skutky Spojených států a za konkrétní americkou politiku minulých let. Američané si mohou myslet,že tyto skutky a politika byly zcela správné a spravedlivé, nebo si to myslet nemusí. Američané však za ně musí převzít zodpovědnost a jejich důsledky. William Pfaff, LA Times Syndikate Tak takhle to asi je, toto podepisuji a lidí se stejným názorem bude přibývat a to i v USA, vždyť američané jsou zcela mimo mísu, prostě neví co se děje ve světě...
0/0
8.10.2001 10:05

Honza

Re: Ameriko!
Milý Che, schvaluje-li někdo zavraždění více jak 5000 lidí je to zrůda. Nevím co tvé nekonkrétní "konkrétní skutky a konkrétní politika" představují, ale cítím v tvých slovech onu zlou filozofi ušlápnutého a nepochopeného, co konečně může někomu úspěšnějšímu a schopnému "ukázat". Je mi tě líto.
0/0
8.10.2001 11:26

Pavel K.

Re: Re: Ameriko!
v predchozim clanku jsem nenasel jedine schvalovani utoku na WTC, pouze se pisatel snazil rici, ze se nerodi lide s nenavisti k USA, ale ze k tomu casem dospeji
0/0
8.10.2001 12:43

Böda

Re: Re: Re: Ameriko!
Jen abych vysvetlil: prispevek, na ktery reagujete, je <b>citat</b> z Americkeho tisku od Williama Pfaffa, LA Times Syndikate. Autor CHE nazor nevydava za svuj, jen se s nim ztotoznuje.
0/0
8.10.2001 14:20

Honza II

Re: Re: Ameriko!
Přesně jako schopnější a úspěšnější si připadali 11.září islámští únosci letadel! To je ta největší tragédie, že oni byli motivováni přesně stejnými důvody, jako je vychvalovaná americká dravost. A není proto náhodou, že všichni z nich žili delší dobu na Západě. Takhle triválně to může vysvětlovat jen Václav Klaus. Ale tady nejsme v televizi, tady je třeba v při diskusi trochu přemýšlet.
0/0
8.10.2001 16:29

Ferry

Re: Ameriko!
Jsi lhář, pokud jsi svůj příspěvek podepsal jako William Pfaff. Nikdy by jsi nemohl napsat "Busch".
0/0
8.10.2001 13:25

Jirka

Re: Ameriko!
Ubozaku, co vis o USA a jeho obcanech? Jak dlouho jsi tam pobyval a kolik americanu znas? Vis o tom uplny hovno! Tak sed doma na prdeli a neplet se do veci kterym nerozumis ani za mak! Howk.
0/0
8.10.2001 14:39

Krtek

Ládin: Ameriku zasáhl Bůh
Buh zehnej nejen americe,ale i nam vsem-je to magor
0/0
8.10.2001 9:31

Jirka

Ale ...
Ale nejakou logiku ty jeho kecy a obvineni maji, ne? A proto snadno ziskava proti Zapadu podporu v tech oblastech, kterych se to tyka.
0/0
8.10.2001 8:52

SirGoald

Fanatik
Je to fanatik jak ma byt - doufam, ze jeho dny jsou secteny.
0/0
8.10.2001 8:41

mates

pfuj ....
Tak to je hnus. Usamo, Usamo ... ty jsi ale pitomec! Vsak na tebe taky dojde .... :-)
0/0
8.10.2001 8:37





Najdete na iDNES.cz