Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leták podporuje agresi

V centru Liberce se objevil leták na podporu saúdskoarabského teroristy Usámy bin Ládina. Někdo ho vylepil na sídlo liberecké ODS a poslance Jiřího Drdy. "Podle letáku Američané mohou za utrpení třetího světa," uvedl Milan Vejběra z Okresního policejního ředitelství v Liberci. Letáku si všiml domovník, který ho sundal a roztrhal," dodal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek

Podobne zhovadilosti uneseme!
S textem letaku prirozene nesouhlasim a hluboce mne urazi, nicmene lze tuto udalost vztahnout k samym korenum demokracie, ke svobode slova. Je potreba se uz jednou pro vzdy rozmyslet, zda jsme podobne silna spolecnost, jakou jsou Americane, kteri podobne vystrelky v ramci dusledne ochrany lidskych svobod toleruji a bez problemu unesou, nebo ne. Clovek, ktery letak napsal, byl bud idiot, nebo provokater nebo radikalni muslimsky fundamentalista, o tom neni sporu. Ale at se klidne vyjadri, sveho cile dosahne jedine tak, ze mu bude venovana pozornost.
0/0
15.9.2001 22:08

Honza Vancura, Praha

Bin Ladina si sami vycvicili, tak at si ho ted sami chyti
USA si Bin Ladina a podobne teroristy sami vycvicili, v ramci sve teroristicke politiky 80. a 90. let a nyni jen pykaji za sve obludne ciny svetove roztahovacnosti. To, co se stalo v NY je hruzne, ale minimalne stejne me mrazi pri vzpomince na Belehrad. KDO TENKRAT ZAPALOVAL SVICKY A RUSIL ZAPASY???? Mam pocit, ze jsme po letech porobeni akorat vymenili Rusy za ponekud "umytejsi" a globalnejsi okupacni narod. Soucitim s prostymi obetmi v NY, ale s USA obecne a jejich vladou rozhodne ne a jenom doufam, ze tento cin pro ne bude poucenim.
0/0
15.9.2001 21:41

Radce

Cech rekl vlastni nazor - a chteji mu dat 5 let???
A je pak mozne se domnivat, ze jsme od komunismu nekaM POKROCILI???
0/0
14.9.2001 14:41

Michal

Proč se zabývat kravinama
Skutek tohoto vtipálka, nebo chudáka je k smíchu, nebo spíše k pláči. Nechápu proč se zde o tom vážně diskutuje a hlavně proč se tím zabývá policie. Připadá mi, že PČR se v poslední době zabývá především stíháním různých rasistů a mladíků za nášivky na bundách, místo aby se věnovala skutečným zločincům. Je opravdu větším zločinem mít na bundě nášivku s nějakou zakázanou číslovkou, nebo symbolem, než krádež, nebo přapadení?
0/0
14.9.2001 11:14

Eva T.S.

LB
Zvláštní, že si dal někdo tu práci to vylepit. Ale možná šel kolem do práce. Proč zrovna k vizitce Drdy?? My, co jsme z LB, víme, co je zač...(viz. petr.hladoch, níže)Jsem upřímně zvědavá, koho vyhmátnou. Pochybuji, že to byl nějaký arab. Ale docela mi leží v hlavě, že je prý v koránu pasáž, která přímo nabádá k vraždám: "potkáš-li nevěřícího, setni mu hlavu.." Z toho jde vážně strach. Stejně se ale zdá, že tento leták postrádá hlubšího smyslu. Eva (nyní Praha)
0/0
14.9.2001 9:28

Tarsmail

Pro toho kdo to napsal :
:-) ty si ale vtipalek... rad bych te jednou videl, s nejvetsi pravdepodobnosti si zakomplexovanej chudacek ktere si touzi neco dokazat. A ted trochu emoci: Ty debile, rozbil bych ti nejradeji drzku, jak vubec muzes znevazovat to co se stalo v NY ??? si fakt ubohej...
0/0
14.9.2001 9:26

Luka

CAR PAPIRU
TEN KDO TO NAPSAL CHCE JEN STRASIT A PROVOKOVAT....TO JE CELE. NEKDO SE PROSTE VEZE A JE TO PEKNEJ DEBIL !
0/0
14.9.2001 2:29

dany

IQ šumícího listí
Bohužel najdou se u nás lidé kteří ne jenom že jsou se svojí inteligencí pod dlouhodobým průměrem IQ, ale dávají najevo svojí bezohlednost, přál bych jim, aby při další takové akci nejakého blba v šále na hlavě, byl někdo na kom jim opravdu záleží. A pokud si tímto pouze dokazoval jaký je borec že napíše neco takového, nebo někam zavolá nějakou podobnou blbost, tak mu gratuluji protože většího chudáka jsem jště neviděl, a přeji mu hezký orgasmus nad svým dílem. Pro autora : Pokud se Ti tato "EUROATLANTICKÉ CIVILIZACE" nezamlouvá tak nechápu proč zde vúbec žiješ, a neodtáhneš mezi ty vousatý blby s šálou. Asi to není až tak moc tvoje přesvědčení.
0/0
14.9.2001 0:26

Michal Matějka

Nejsi normální!!!!!!!!!
Nevim,co nebo kdo,jsi za "člověka",když dokážeš napsat a zveřejnit něco takového,jako u kanceláře J.Drdy???!!! Nevím,jestli cítíš zadostiučinením zabití několika tisíců nevinných lidí kvůli náboženským sporům.Každopádně je to vrchol bezohlednosti a nesmyslnosti fanatismu imbecilů podobných Tobě a jiným slabomyslným jedincům.Ačkoliv nejsem člověk toužící po pomstě v jakémkoli slova smyslu,Tobě i všem ostatním stejně smýšlejícím ubožákům přeju, aby chcípli,protože největším problémem lidstva není snaha jedné nebo více zemí o mír,ale taková komunita,jako jste vy. Michal
0/0
13.9.2001 22:05

V. Kříž

Re:
Pane, ta replika z 19:40 není, proboha, ode mne! Když se bombardoval Irák, můj soucit opravdu jaksi neexistoval. Když se bombardoval Bělehrad, všechno se ve mně opravdu ježilo, protože si dodnes myslím, že ostatní strany balkánského konfliktu mají naprosto srovnatelnou vinu jako Srbové a že šlo především o odstranění posledního vládnoucího komunisty (nebo jen jednoho z posledních?) v Evropě. Otázkou je, za jakou to bylo cenu. Problémům v Africe nerozumím, ale, i když to zní krutě (promiňte mi to!), opravdu mám dojem, že hodnota lidského života je v pojetí samotných Rwanďanů a Sierra-Leoňanů atd. vskutku poněkud jiná než ji chápeme my. Znovu zdůrazňuji: v pojetí jich samotných! Pokud se mýlím, nechť mi to všichni odpustí. Nebyl jsem v Asii. Poštěstilo se mi však strávit týden na Manhattanu a na "genius loci" toho města, této městské čtvrti, prostě do smrti nezapomenu. Teď je to již všechno jinak.
0/0
13.9.2001 20:54

P

Re: Re:
Smutné, že ani na internetu si člověk nestojí sám za sebou a skrývá se za někoho jiného ... Jinak bohužel souhlasím s tím, že cena života je opravdu závislá na tom, v jaké společnosti seten život prožívá. A veškeré změny probíhají postupně a nikoli skokem a sjednocením názorů, jak by si mnozí idealisticky přáli. Ve spoustě případů (a Jugoslávie je jeden z posledních) není černá a bílá strana, ale dvě různě šedé. Někdo si začal, druhý mu vrátil více než utrpět, první mu to oplatil dvojnásob a za chvíli se vraždilo. Kdo je ten špatný - ten kdo si začal, nebo ten kdo nechtěl přestat, nebo ten kdo si stoupl mezi ně a snažil se, aby se už dál nemlátili? Teď jen doufám, že ten zesilující se efekt vzájemného pinkání si viny a odplaty nebude mít americká odveta. Pokud ano, Bůh s námi.
0/0
15.9.2001 21:15

Slavek

Zamysleni
Hmmm jak premyslim tka premyslim tak ten co to napsal za prve o Islamu nic nevy a za druhe je to nakej bud vtipalek nebo se nudil a rozhod si udelat nechutnou srandu a nebo je to clovek co by rad byl mezi nima. KAzdopadne neni duvod se nad tim jakkoliv znepokojovat protze jde nejspis o chudaka.
0/0
13.9.2001 20:44

Obivan Kenobi

Leták podporuje agresi
Ať je síla s námi.Zlo je treba vyhubit ať se jmenuje Taliban nebo jinak !!!!!
0/0
13.9.2001 20:44

Jirka

V klidu, zase nějakej chudák, kterej nemá co dělat.
Za vsechno muze nabozenstvi.
0/0
13.9.2001 20:27

V. Kříž

Odpověď na reakci na můj příspěvek
Samozřejmě zcela souhlasím. Kdyby to tak bylo, bylo by to do značné míry popření toho, co jsem se pokusil vyjádřit. Odpověď musí být cílená. Nicméně BOHUŽEL: když se kácí les, létají třísky. Bude-li těch třísek moc, jen se dále roztočí spirála násilí. V.Kříž
0/0
13.9.2001 20:26

Petr

nepřehánět
Psát to nemá ale na druhou stranu... Všichni tu mluvěj o svobodě ale zároveň potlačujou svobodu slova. Podle mě ať si píše kdo chce co chce. Nikdo to číst nemusí. Celá věc se vyřešila tim že to ten domovník roztrhal. Nechcete náhodou zase totalitní režim aby nám někdo nařizoval co máme psát nebo řikat? BTW: Tady každej píše smrt arabům, zabijte všechny araby atd... to je přece taky trestný ale nikomu to nevadí. No asi si za chvíli přečtu co sem to za zmrda, ať chcípnu společně se všema arabama a já nevim co eště.
0/0
13.9.2001 19:24

Ondra

Re: nepřehánět
Souhlasim s tebou. Kazdy by mel psat co chce a jak to vidi, i kdyz vsichni ostatni to vidi jinak. Svoboda slova by mela byt nedotknutelna a nikdo by se nemel byt odsouzen za sve mysleni, trebaze je podle vsech ostatnich zvrhle. Na to slouzi psychiatricka lecebna a ne vezeni.
0/0
13.9.2001 22:30

Luboš Motl

Půjde to s nimi z kopce
Podobní jemně řečeno zmrdové :-) si vylepšovali své sebevědomí celé roky, ale obávám se, že ještě do konce tohoto roku uvidí, co je všechno možné. Doufám, že tenhle je nafilmovaný na kameře a dostane těch pět let. Může si psát ve vězení Reportáž psanou na oprátce. :-) Jeho kamarádi v Afghánistánu chudáci asi zaplatí svými životy, zatímco on si bude spokojeně konzumovat žrádlo v české věznici a na svém vlastním příkladě tak dokazovat přednosti této společnosti. Kreténi si myslí, že když shodí čtyři baráky a vyvraždí několik tisíc lidí, tak že už jim patří svět. Ale to se sakramentsky mýlí. Jestli jim nějaký svět bude patřit, tak maximálně onen svět. :-) Chtějí za Alláhem do pekla, mají to mít.
0/0
13.9.2001 19:00

Iveta

bez komentare.
bez komentare, jen doufam , ze policie vypatra kdo to byl a odsoudi ho , treba upalenim, tak jak ti chudaci uhorli v tom mrakodrapu. Ze ma vubec tu odvahu to vypustit z pusy, natoz to psat na letak. Bez komentare. Il
0/0
13.9.2001 18:35

V. Kříž

Nelze mlčet!
Skoro se mi nedostává slov. Přesto musím nějaká najít, protože toto nemůže zůstat bez reakce. Celý svět strnul hrůzou nad zákeřností, nelidskostí, zbabělostí, krutostí a obludností atentátů v USA. Přesto, jak vidím, se i u nás najdou lidé, kteří toto schvalují. Včera jsem se dozvěděl od svých známých, kteří jsou v podobném šoku jako já, že i jeden jejich kolega z práce tyto tragické události komentoval slovy: "Vždyť oni ti Američané potřebovali trochu klepnout přes prsty."(!!!) Co by asi říkali, kdyby oni sami nebo jejich blízcí byli ve WTC, bez možnosti jakékoli obrany, úniku? Nepíší náhodou tyto letáky stejní lidé, kteří mají potřebu v rámci svého "antiglobalizačního boje" ničit, rozbíjet, zraňovat atd. při každé vhodné příležitosti (zasedání MMF v Praze, Seattle ap.)? Jak je možné, že si neuvědomí, že globalizace kromě svých některých stinných stránek přináší nakonec zlepšení životní úrovně pro všechny(začas ho jistě přinese i pro tzv. třetí svět), ale především přináší globální svobodu. Pro mne byly vždy Spojené státy symbolem svobody, byl jsem tak vychováván. Snad i proto, že jsem Plzeňák, věděl jsem od malička (narodil jsem se 9 let po válce), že to byli Američané, kteří nám tuto svobodu přinesli. Zároveň jsem přesvědčen, že to byly opět Spojené státy, které prosadily na konci 80. let takové změny, které v konečném důsledku vedly k tomu, že již téměř 12 let jsme po dlouhých rocích šedi, lží a všemožného útlaku opět svobodní. To, co se stalo, nebylo útokem pouze na Spojené státy, byl to útok na hodnoty, které uznává drtivá většina Evropanů a Američanů, troufám si říci, že drtivá většina lidí na celém světě (pozor, i Muslimů!). Byl to útok na svobodu, na to, co je snad stejně důležité jako voda a vzduch, bez čeho už bych nikdy nechtěl žít. Ač jsem bytostně pacifista, jsem přesvědčen, že rázná a nekompromisní odpověď je bezpodmínečně nutná. Protiútok jako obranný akt je nezbytný, jinak budou následovat další zvěrstva ze strany "lidí", kteří se neštítí ničeho. Ameriko, braň se! Braňme se my všichni, než bude definitivně pozdě!
0/0
13.9.2001 18:04

Petr H.

Re: Nelze mlčet!
Naprosto souhlasím!
0/0
13.9.2001 18:27

V. Kříž

Re: Re: Nelze mlčet!
Dekuji, Petře, snade nás víc. V.
0/0
13.9.2001 20:18

Jacobs

Re: Nelze mlčet!
Souhlasim s tim, ze je to tragedie. Nicmene nesouhlasim s tvrdou a horlivou odvetou. Bohuzel to vypada, ze nas takovych neni mnoho. Americani ted, kdyz se trochu vzpamatovali, prahonou po pomste at to stoji co to stoji a FBI, ktera ma maslo na hlave jim nejpozdeji do tydne musi predhodit nejakou obet. Bohuzel se obavam ze neni jistota, ze pujde o praveho vinika. Takhle tedy US a s nimi cele NATO vybombarduji Irak nebo Afganistan, kde zemrou tisice dalsich nevinnych lidi jen proto, ze se v jejich zemi mozna skryval nekdo z tech teroristu (i kdyz o tom treba vlada nemela ani poneti - narazka na Bushovo "nebudeme rozlisovat mezi teroristy a temi co je ukryvali"). Odvetu ano, ale az po radnem vysetrovani a jen tem, co si ji zaslouzi (o to vsak tvrdsi by mela byt).
0/0
13.9.2001 18:49

P.C.

To teda nelze mlčet
Kde byl Váš soucit pane, když se bombardoval Irák. Kde byl Váš soucit, když se bombardoval Bělehrad? A kde byl Váš soucit, když se navzájem vraždili Hootové a Tutsiové ve Rwandě? Všichni se rozčilují nad zvěrstvy v Sieře Leone ale nikdo se neptá, kdo komu dodává zbraně. Jak to, že Česko drží státní smutek teď a nedrželo ho tenkrát? je to proto že: 1) Život Američana má větší hodnotu než černoch v Africe? 2) Hodnota je se odvíjí od toho kde se narodí? Jiná věc je že ona proklamovaná svoboda v USA bude nejspíš demontována samotnou FBI a podobnými trojpísmennými organizacemi. Bohužel. Proto samozřejmě také nejsem nadšen. Arabové pro "kohosi" provedli špinavou práci. Závěrem dovolte abych Vám sdělil, že na základě mých zkušeností z pobytu v Thajsku a v Kambodži si dovoluji tvrdit že tzv. "globalizace" oněm národům nepřináší ona pozitiva o kterých mluvíte. Možná by ste se divil, jaký s prominutím BORDEL dělají západní společnosti v oněch končinách. Co se týká oněch protestů proti MFF a "rozbíječů výloh". Ono se to "komusi" náramně hodí. Pánové jako vy koukají na televizi a mají "jasno" Nikdo se už neptá, kam Gross zašil ty miliardy, proč policejní uniformy stály 3 x tolik než stejný výrobek jiné firmy, a o čem se na MFF vlastně jednalo. Národ fascinovaně sleduje rozbité výlohy a zničené podniky McDonalda. Skuste trochu přemýšlet, komu se co hodí a kdo za čím stojí. Třeba mi odpovíte na pár otázek. Například proč nebyli vypátrání ti "borci" co toho McDonalda rozflákali? Proč někteří demonstranti mohli procházet sem a tam policejními kordony? Taky se trochu projeďte po světš. Nebo raděj ne. Seďte doma a koukejte na televizi. Oni Vám řeknou co si máte o věcech myslet. Asi to taky tak udělám.
0/0
13.9.2001 19:05

xxl

Re: To teda nelze mlčet
Tak na tohle mam jedine - jses kokot!!! Korunovanej!!
0/0
13.9.2001 19:40

Ruda 2

Re: To teda nelze mlčet
Nesouhlasím s těmi myšlenkami všeobecného imperialistického spiknutí, ale je fakt, že lidský život má z jednoho pohledu cenu všude na světě stejnou a jestli nedržíme minuty ticha z zmasakrované afričany či asiaty, nevidím důvod proč ji držet za zmasakrované američany.
0/0
14.9.2001 9:05

P.C.

Podle me je to docela sranda
Nicmene vramci solidarity bych navrhl celostatní pátrání. Možná že by na něj měli poslat agentz s FBI. Ať maj aspoň někoho, když už nemají Ladima. Tak mě napadá, z jiného soudku. Víte kdy se dostanem do Evropské Unie? - Až najdeme její řitní otvor.
0/0
13.9.2001 18:00

Darkman

Re: Podle me je to docela sranda
A kdybyste byl v utery ve WTC tak by to byla porad jeste sranda? Zkuste se nad sebou trochu zamyslet, pokud vubec mate cim. Tady nejde ani o EU, ani o USA ale o docela obycejne lidi! Schvalovani nebo dokonce propagovani te bestiality co se stala v NYC je docela obycejny hnus!!!
0/0
13.9.2001 18:11

Honza

Autorovi letáku
Občas je nutný používat ten zbytek hovna, co se ti hrká v lebce, když pajdáš, kreténe.
0/0
13.9.2001 17:52

Adolf Iljič van Brussel

Vás to překvapuje?
Žijeme holt v Čechách. Nedivil bych se, kdyby se někteří už teď pro všechny případy začali po večerech šprtat arabštinu a psát si hezky kaligraficky zprava doleva deníček, popisující jejich zásluhy v boji s euroatlantickým imperialismem. A propos, jak se řekne arabsky zimmer frei?
0/0
13.9.2001 17:50

Sudman

zahada
Zustane to pro me zahadou, proc se lidi tak rozciluji u nejakeho pamfletu a nebo primitivni provokace. Ze se nerozciluji nad tim , ze spolecnost ridi byvali clenove komunistu , zlocinci a nove dorustajici komunisticky poter a jini pseudodemokrati ?
0/0
13.9.2001 17:40

Mikyska(NYC)

letak
vypatrat pachatele a okamzite bez milosti popravit!!!
0/0
13.9.2001 17:37

KWANGO

Nestačím se divit -
jak někteří přispěvovatelé reagují. To nejinteligentnější, co z některých vypadne, totiž ta agrese a emoce, to je to samý co má v sobě ten magor, který napsal ten leták. Sláva prostoduchosti !!
0/0
13.9.2001 17:27

Rastik

Vy sa z tývh komunistov raz poseriete
Vy sa v Čechách z tých komunistov raz poseriete. Nakoniec môžu ešte aj za to, že je škaredé počasie :-)
0/0
13.9.2001 17:24

giom

Re: Vy sa z tývh komunistov raz poseriete
Hleď si Vlada.
0/0
13.9.2001 17:26

Martin

Re: Vy sa z tývh komunistov raz poseriete
Diky Ti ovelky ex-bratre. uz vim, proc je tady tak hnusne ...
0/0
13.9.2001 18:39

giom

Nemám slov
Ten, kdo to tam vylepil, byl pěknej kretén, stejně, jako ti fanatici z nějakého kurvistánu. S takovou chutí bych mu nakopal tu jeho prdel !!! Teď jsem si fakt ověřil, že čím víc se člověk s hovnem patlá, tím to hovno více smrdí. Doufám, že lidstvo bude vůči těmhle debilům nekompromisní. Taky si říkám, že Američani měli nechat (tenkrát po letecký havárii) chcípnout Arafata v poušti a ne ho zachraňovat.
0/0
13.9.2001 17:21

Karel Moulis

Udělali to KOMUNISTI !!!
Jenom Bolševici jsou natolik velký zrůdy, že toho mohli využít. Pryč s Rudou chátrou!!! Nechat je všechny uškvařit za živa!!!
0/0
13.9.2001 17:08

Tomas

Odporna nechutnost
Ten kdo tam vylepil ten hrozivej letak snad ani neni clovek.Vyuzivat takove situace,ktera se udala a ktera bolestne zasahla celi civilizovany svet je hnus.Bydlim nejaky cas v New Yorku a naraz druheho letadla jsem videl na vlastni oci.Zmatek,utrpeni a bolest.Jak si nekdo muze z takoveho nestesti delat srandu!???Jste lidi nebo zvirata?Tomas(New York)
0/0
13.9.2001 17:05

Tomas

Odporna nechutnost
Ten kdo tam vylepil ten hrozivej letak snad ani neni clovek.Vyuzivat takove situace,ktera se udala a ktera bolestne zasahla celi civilizovany svet je hnus.Bydlim nejaky cas v New Yorku a naraz druheho letadla jsem videl na vlastni oci.Zmatek,utrpeni a bolest.Jak si nekdo muze z takoveho nestesti delat srandu!???Jste lidi nebo zvirata?Tomas(New York)
0/0
13.9.2001 17:05

Bill

Hovado!!!
Ten , kdo to napsal je hovado! Á měl by chcípnout při výbuchu Ladinovy bomby, blb jeden.
0/0
13.9.2001 17:01

ekosoft

Co potom ?
Zajímalo by mě, co bude jestli policie toho magora dopadne. Podle mě je to nějakej úchyl, který se z toho bez problémů dostane.
0/0
13.9.2001 16:57

kfe

žádná provokace
Koho k čemu autor letáku provokuje? Snad jedině policii, aby ho vypátrala a zavřela, až zčerná.
0/0
13.9.2001 16:57

Alice

Re: žádná provokace
No hádej? Komu se hodí vyvolávat národnostní nenávist?
0/0
13.9.2001 17:00

pipka

chcípák
ať chcípne ten hajzl a dlouho trpí za svoji sobeckost!!!!
0/0
13.9.2001 16:56

Alice

provokace
Je to natolik průhledná a primitivní provokace, že je z ní jasné, že ji napsal někdo, komu to moc nepálí. Podobné zhovadilosti se objevují v textech skinheadů (např. o jejich "pravdě" o holokaustu) ve snaze zmanipulovat veřejné mínění.
0/0
13.9.2001 16:54

SID

Klasická náckovská provokace
Kéž by Tvoje matka byla ve WTC - provokatére zasranej!
0/0
13.9.2001 16:50

plk

Provokace ze strany skinheads.
Jsem pevne presvedcen, ze se jedna o provokaci ze strany skinheads nebo jinych rasistu. Doufam, ze vetsina lidi je dost rozumnych na to, aby se nenechali strhnout k nejakym utokum na Araby, dalsi muslimy, ci jine "podezrele zivly". A predpokladam samozrejme, ze ceska policie je pripravena vsechny obyvatele nasi zeme chranit pred utoky fanatiku vseho druhu.
0/0
13.9.2001 16:32

Kuba

provokace
Lidi, tak tohle je provokace nekoho, z druhe strany nez se zda-slusne receno radikalnich Euroatlantistu, par takovych jsem vcera vecer slysel mluvit v televizi a divil se, ze radsi nezustanou u svych Sci-fi. Preju vsem lidem klidek. Kuba
0/0
13.9.2001 16:25

Danny

Re: provokace
Ještě že se Kuba připojila k odsouzení provedených útoků, jinak bych to tady považoval za provokaci ! :-)
0/0
13.9.2001 16:36





Najdete na iDNES.cz