Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zpráva CNN o hasičích byla mylná

CNN popřela svou původní informaci, že záchranáři v troskách WTO objevili pět živých hasičů. Hasiči, kteří byli omylem reportérem označeni za zachráněné, sami pátrali v troskách po obětech. Reportér hlásil, že tři z nich po odvalení trosek z místa odešli po svých. Počet pohřešovaných lidí v New Yorku stoupl na pět tisíc. Prezident USA Bush vyhlásil pátek dnem smutku.Kompletní zpravodajství o útocích na USA.Prohlédněte si rozsáhlou fotogalerii.Poslechněte si svědky katastrofy - audio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Šárka Fruncová Vlčková, Praha

Re:Jsem si jist že to byla provokace z americké strany (hlavek , 14.9.2001 8:30)
Váham, ale pesto si myslím, že Amerika zažila svou v serii dalsi narodni katastrofu, jejiz pozadi mozna nebude nikdy uspokojive objasněno. To me vede k nazoru, ze je o to vic nutne zvazit do vsech dusledku reakci, kterou se chysta Amerika rozpoutat. Pro mocnou zemi a jeji politiky je jednoduche ukazat prstem na prvni pohled vycnivajici potencialni vyniky. Na druhou stranu je nemozne takove rozhodnuti a cin vzit zpatky! A ani nelze 100% zabranit riziku odvet. Pokud je tedy USA skutecne mocnym statem, melo by se pouzit nasilny - valecny utok az si bude svym nepritelem skutecne jisto. V dobe, pred utokem, kdy svet nebyl obzvlaste ochotny podporovat nove obrane raketove systemy USA, kdy se amaricka zahranicni politika jevila jako spise neuspesna a poburujici, kdy vykonnost americke ekonomiky zacala pres vsechny snahy o udrzeni tempa jeste dalsich par let ochabovat, kdy se prezident USA choval velmi nevstricne a nevybirave ke celemu svetu pri dojednavani postupu pri reseni zakladnich ekologickych problemu teto planety, si nejsem tak zcela jista, jestli k hruznemu nasilnemu (ale v podstate zoufalemu) cinu mel duvod pouze arabsky svet? Mozna jsem skeptik, ale dovedu si predstavit i skupiny, pro ktere mohly byt nejpodstatnejsi - duvody ciste hospodarske, nebo politicko-ekonomicke, nebo predstava lekce za ekologicky bezohledny pristup hospodarskych lobby, a nebo ciste duvod osobni - podporit status skupiny a ji prosazovanych reseni. Z toho mi vyplyva, ze smysl cele akce i jeji zadavatele mohli byt od jinych stagnujicich ekonomik, res soucasne "hospodarske kolonie USA", nebo ekologicky smyslejici strategicke skupiny s odpovidajicim rozpoctem az po lobby uvnitr samotnych USA. Takze, prineste nezvratne dukazy, na kom se mate pravo mstit. Nikoho jineho, nez toho, kdo je skutecne vinen, nebo s nim spolcen, pravo znicit nemate. Presto, ze Vas i nas, co s Vami citime, to ohromne boli. Je mi lito.
0/0
14.9.2001 16:06

Dr.Matrace

Co se s Vami ksakru deje
Procitam si tady prispevky a jsem z toho velice smutny. Az na par lidi si tady NIKDO neuvedomuje, ze s takovou histerii, tady bude co nevidet WWIII. To co se stalo v USA je hruza, zemreli tisice nevinnych lidi, ale ted je prave chvily kdy je potreba jednat s rozvahou a NE KOLEM SEBE VZTEKLE MLATIT PESTICKAMA JAKO MALE DITE!!! Problem je v tom ze USA disponuje obrovskym vojenskym arzenalem! Dalsi problem je v tom, ze amerika nezazila ANI JEDNU SVETOVOU VALKU. Jim NIKDO a NIKDY nevybombardoval mesto. Oni proste nejsou schopni rozumne uvazovat, protoze krome valecnych veteranu NEVI co je skutecna valka. Proto je 80% amiku pro odvetny uder = valku, a to ani nevi proti KOMU!! A nejhorsi na tom je, ze vdobe kdy by meli evropsti politici vyzyvat ke klidu a rozvaze, tak okamzite prichazej s hlaskami typu "Jasne dem do toho s Vami" apod. Kdyby se neco podobneho stalo v Evrope, tak posle Amerika kondolence, podekuje se a tim to skonci. Preci si nebudem nic nalhavat. A to nemluvim o tom kdyby se to stalo v Ceske republice. Proto Vas prosim, zamyslete se nad situaci a vazte sve vyroky. Dekuji P.S. Priznavam, ze jsem ateista, ale ted nezbyva nez se modlit za to aby zvitezil rozum, protoze jestli ne tak BUH NAM POMAHEJ!
0/0
14.9.2001 9:54

Alena

Re: Co se s Vami ksakru deje
Souhlasim s Vámi. Jak to tak pozoruji v novinách i v prispevcich, tak si to snad nikdo neuvedomuje. Proti komu chteji utocit? Proti celemu statu, kde se ukryva skupina teroristu a zaroven zije spousta normalnich lidi? Neni to blbost? Vzdyt ti, ktere chteji trestat uz tam davno, narozdil od tech nevinnych, nebudou.
0/0
14.9.2001 14:56

Cizinec

Nazor na vec
Ja si myslim ze je to obrovska katastrofa a ze viniky je treba potrestat at jsou, kde jsou. A pokud jsou v nekterem ze statu jako Afghanistam je treba prinutit Taliban aby je vydal- pod hrozbou cehokoli. Na druhou stranu si myslim ze velka vojenska akce nema smysl- nebot jen vytvori novou generaci vyskolenych a valkou vytenovanych fanatiku a ti nam opet ukazi co dovedou.... Ja si myslim ze je treba prehodnotit celkovy pristup k arabskym zemim, oni jsou jini-maji jine zebricky hodnot, mysli jinak, maji jinou kulturu, nabozenstvi. A my je nepredelame. To samo o sobe znamena problem a pokud velmoci uplatnuji svuj vliv v techto zemich- je to vetsinou z pozice sily a ne z porozumeni dane situace a problematiky. Proto mnoho arabu nenavidi USA jako hlavniho predstavitele techto aktivit. Ja si myslim ze je treba predevsim prehodnotit tento zpusob politiky a ted je k tomu sance. Cely svet je otresen tim co se stalo a i vetsina arabskych politiku bude ochotna rozumny proces k urovnani problemu v teto oblasti podporit. Od druhe svetove valky se v teto oblasti mnoho dobreho nestalo a to za prispeni velmoci.Kdyz nekde ctyricet let eskaluji nabozenske a politicke problemy spojene s obrovskou chudobou a vyznavanim tradicnich principu a hodnot - ktere obcas Izrael ci USA potlaci vojenskou silou aby neprerostly v rozsahlejsi konflikt. Je jasne ze se vytvori radikalni skupiny schopne vseho. A mlcici vetsina je bude podporovat. Ja si myslim ze je treba predevsim prehodnotit pristup k temto zemim a naucit se repektovat to co je pro ne "svate". Jen tak se muzeme ubranit terorismu, a samozrejme je treba tvrde postihovat a likvidovat jakekoli projevy teroru a agrese v zemich ktere jsou postizeny temito aktivitami. Zapadni civilizace neni na teto planete sama a arabove maji pravo zit dle sveho- jako my. Mame zkusenosti z dob komunismu- oni vnimaji Ameriku jako drive my Sovetsky Svaz. Akorat kultura je v teto oblasti jina a tak se jejich odpor projevuje jinymi metodami. Ted je na nas vsech jak se k tomu postavime. Pokud se nechcete vyvrazdit navzajem- tak se s nimi musime domluvit na oboustranne prijatelnych pravidlech. Jinak to asi nepujde- a valka - to se obavam nepomuze- pouze skupinam politiku a obchodniku se zbanemi-FUJ. Hnusi se mi terorismus a hnusi se mi valka.
0/0
14.9.2001 9:40

hlavek

Jsem si jist že to byla provokace z americké strany
Nejasnosti a výroky vysokých představitelů mě utvrzují v přesvědčení že celá akce byla způsobena silami jež nemají co dočinění s arabským světem. Zamyslíme li se nad tím tak nic nebylo důsledně do této chvíle prošetřeno a celá akce byla provedena způsobem který se zdá být pro čtyři skupiny z venčí neproveditelný. Navíc povolávání záloh do zbraně svědčí o snaze nehledat viníka, ale najít nepřítele. Obávám se emocionálního rozrušení velmi egoistického národa který bezvýhradně poslouchá své vůdce obvzláště v situacích jako je tato kdy národ trpí a nezná viníka a jak víme každé malé dítě kterému ublíží vosa je schopno použít veškerý potenciál a je značně nebezpečné. Otázkou zůstává kdy a za jakých okolností se bude rozhodovat o silové odvetě na neznámého pachatele a to v rozsahu zub za zub oko za oko.
0/0
14.9.2001 8:30

Fox

Re: Jsem si jist že to byla provokace z americké strany
Tak zni hlas cloveka nemajiciho uctu k tisicum mrtvych, kterych jen zaslepenen vidi sveho tridniho, globalniho nebo jineho nepritele. Ja jsem si jist, ze jsi zly a spatny clovek.
0/0
14.9.2001 8:37

filip

Re: Re: Jsem si jist že to byla provokace z americké strany
nikoliv, puvodni prispevek byl skeptickou uvahou cloveka, ktery umi dohlednout dal, nez na obrazovku CNN. Navic cloveka, ktery se obava situace, kdy vsichni obraci palec dolu nad skupinou lidi, u nichz vubec nevedi, zda neco provedli. soudit cloveka podle strizlivosti jeho uvahy na dobreho ci zleho je nesmysl
0/0
14.9.2001 12:18

Tom

Re: Re: Re: Jsem si jist že to byla provokace z americké strany
Nikoliv, to je úvaha člověka, který má vymytý mozek a ve všem špatném vidí USA.. Není to ČECH???
0/0
15.9.2001 10:45

Imi

Re: Jsem si jist že to byla provokace z americké strany
Magore, škoda žes tam nebyl, díval bych se jak vyskakuješ z okna. Je Tě na světě fakt škoda ...
0/0
14.9.2001 11:37

elmer

Re: Jsem si jist že to byla provokace z americké strany
To snad nemůžeš myslet vážně? tohle.. i Hitler si záminku na napadení polska vymyslel a nezabíjel vlastní lidi. Kromě toho provést to bylo asi dost jednoduché. Kontroly na letištích špatné a posádky neměly prostředky jak se bránit. MS Fligt simulator koupíš kdekoli a pár hodin v kokpitu si prostě zaplatíš. Pak stačí dostatečně vvmytej mozek a jeto. Zabiješ tisíce lidí nebo napíšeš něco takovýho jako ty.
0/0
14.9.2001 12:12

Hela

Re: Jsem si jist že to byla provokace z americké strany
Je mi to líto, ale souhlasím s tebou. Vzpomente si jak se mocenské síly v USA zbavily pro ně nepříjemného prezidenta Kenedyho - řekla bych shodná situace i když v jiném rozměru. Je potřeba se dívat dál - co třeba případná odveta byť i na nevinného nepřítele bude znamenat a co tím kdo cílil... hlavně posílení zbrojení a podpora některých dříve neproveditelných reforem - dostanou zelenou. A světe třes se, protože můžeš jen přihlížet, nic víc. Světem vládnou peníze a účel světí prostředky. Je mi líto, ale souhlasím s hlavkem.
0/0
15.9.2001 14:41

Dagmar

Válka s teroristy
Včera jsem se dívala na dokumentární pořad o teroristech na ČT2. Odborníky na historii, náboženství, psychologii atd. byly rozebrány nejznámjší teroristické skupiny a jejich útoky. Byl to asi nejvěcnější pořad a příspěvek, co jsem viděla. A vyplynulo mi z toho jediné, s těma lidma se nedá vyjednávat, nedá se jim ustupovat, protože oni nepáchají tyto činy proto, aby něčeho dosáhli, ale proto, aby vyhladili nás "nevěřící psy". Jejich jediným cílem je úplné vítězství jejich víry a použijí k tomu jakékoliv prostředky a na jejich životech ani na životech jiných nezáleží. Je mi to líto, že to musím říct, ale jediný prostředek, jak se proti nim bránit, je zabít je. I přesto, že se tím snížíme na jejich úroveň. I přesto, že padne mnoho nevinných. Je mi z toho zle, ale těžko zůstávat pacifistou, když se jejich útoky stupňují. Zatím platilo "Oni po nás kamenem, my po nich chlebem", ale co dělat, když "Oni po nás bombou...
0/0
14.9.2001 8:27

Hanka

Bez emoci
Ctu tu jeden prispevek za druhym a jsem nemile prekvapena na jake blbosti muzou mnozi z vas prijit.Jsem momentalne v USA a vim,ze se odsud jen tak nedostanu.Uprimne lituji vsechny z vas ktere vubec napadla myslenka:dobre jim tak,nebo:vyhladte je a vyvrazdete.Copak nejste lidi? Sledovala jsem vse v primem prenosu od zacatku a verte,ze je to hruza!!!!Nikdo nema pravo neco takoveho udelat,ale to prece neznamena,ze se zacnem vsichni navzajem obvinovat,vrazdit,nenavidet...Copak vam nadochazi ze tohle muze byt zacatek konce nas vsech???Spousta Americanu vola po odvete,je dost tech,kteri jsou pro vyhlazeni celeho vychodu.K TOMU NESMI DOJIT!!! Co se stalo uz nejde vratit,ale nejspis to tak melo byt a ted je dulezite abychom vsichni drzeli pohromade a modlili se jeden za druheho... Je pravda,ze Amerika dlouhou dobu zila jen sama pro sebe,doufejme proto,ze konecne zacne spolupracovat s celym svetem a ze v nas vsech zvitezi zdravy rozum. Prave pred chvili rikali v televizi,ze teroriste se pokusili unest dalsi 2 letadla.Jsou zatceni a Amerika opet zavrela vsechny letiste a zrusila obnovene lety.Tohle se nekterym z vas skutecne libi?Potom doufejte ze neprijde den kdy se vase zloba,nenavist a zast obrati proti vam. Modlim se,aby vse dobre dopadlo,Buh s nami se vsema......
0/0
14.9.2001 6:59

Mirek

Bez USA bysme nebyli
Tak jsem pročetl část těch příspěvků a už na to nemám žaludek. Je pravda, že statisticky je u nás oborvské množství lidí s podprůměrnou inteligencí, ale proč se všichni sešli v téhle diskusi, to nechápu :-) Uvědomte si prosím, že USA pomohly v obou světových válkách v Evropě. Bez nich bychom už pravděpodobně jako národ neexistovali neb by nás Hitler vyvraždil. Bez nich bychom zřejmě byli stále v komunismu (i když to by asi mnohým vyhovovalo). Už jenom z těhle důvodů se za ně musíme postavit. My jim to totiž dlužíme. Nesrovnávejte to s libovolným válečným konfliktem. Tady žádná válka vyhlášena nebyla. Pokud si myslíte, že je to spravedlivá odměna za to, co USA udělala, tak se třeste strachy. Myslíte si, že češi jsou nějací svatoušci? Že jsme za studené války nepodporovali a nezúčastnili se věcí za které se musíme stydět a o kterých mnohdy ani nemáme ponětí? Co řeknete, až nějaký terorista z rozvojové země, kam jsme dodávali zbraně, zabije vaše blízké jako "spravedlivou odplatu"? Chci pak slyšet vaše blbý kecy! Uvědomte si, že zítra můžete zemřít i vy, protože zastáváte stejné hodnoty jako američani! Svobodu! Když vám tak vadí, že v Africe umírají lidi, tak proč něco neuděláte? Proč nezorganizujete nějakou sbírku? Jenom kecáte, to je všechno, co umíte. Bylo tady pár srovnání s Kurskem a mnohými dalšími obětmi různých válek. Jestli si myslíte, že někdo v americe plesá nad tím, že se rusům potopila ponorka nebo že NATO zasáhlo civilní budovu, tak to opravdu nemáte v hlavě v pořádku a asi jste nikdy s žádným američanem nemluvili. A nebo byl stejně mdlé mysli jako vy. Když jsem viděl ty záběry radujících se lidí tak jsem přestal brečet a popadl mne obrovský vztek. Naprosto chápu že většina američanů požaduje vojenskou odplatu. Teroristi totiž nepřestanou a je potřeba se bránit. Někde jsem četl, že dosud se teroristické činy posuzovaly jako zločin a že ťeď budou chápány jako válečný akt. A to je správné, nazvat věci pravými jmény. A kdo válku začne musí počítat i s odezvou. A jestli to tam rozstřílí, tak mají mojí podporu. Nějak se totiž bránit musí a já bych se bránil taky. Sice to není moc pěkné, ale pokud někdo víte něco lepšího, tak to řekněte. Mně totiž nic jiného nenapadá. A jestli tam zbyde černá díra tak mi bude na duši stejně smutno jako když jsem viděl WTC.
0/0
14.9.2001 0:46

PARCHANT

Re: Bez USA bysme nebyli
Nic podobneho jako "spravedliva odplata" neexistuje!!! Ani na jedne ani na druhe strane.... Zabery radujicich se Palestincu na me pusobi predevsim jako ukazkovy priklad brainwashingu... Proc jsme museli shlednout jediny, psychologicky nesmirne ucinny zaber cca 20 oslavujicich Palestincu (z nichz polovina byly deti), mnohonasobne na vsech zapadnich zpravodajskych kanalech??? :-( Pouzivejte prosim vlastni hlavu....
0/0
14.9.2001 1:31

Radek

Re: Re: Bez USA bysme nebyli
Ano je pravda že v televizi jich ukázali jenom pár ale jiná média informovala také o velkém množství radujících se palestinců. Že tam bylo vidět mnoho dětí? Osobně si myslím že u palestinců i děti umějí zabíjet viz. nedávná reportáž o teroristických školách kde se děti učejí zemřít za Aláha už od útlého věku. Taky si myslím že kdyby tam lidi zapalovali svíčky za zemřelé, tak to média ukážou radši než to jak tam oslavují. Samozřejmě nejsem zastáncem někám hodit bombu hlavně ať to někdo odnese. Ale aby tento útok byl nepotrestán to by bylo taky špatně.
0/0
14.9.2001 8:15

jan

Re: Re: Bez USA bysme nebyli
Mileny, jak vis, ze zabery "Radujicich se Palestincu" byly zabrany v zari 11. 2001? Videl jsi neco co by Te o tom presvedcilo? Ja ne. Co asi by Palestinci mavali krome vlajek? Zcela urcite: FOTOGRAFIJE ZNICENEHO WORLD TRADE CENTRUM! Ne foto? Pak mozna to co jsi videl bylo oslavovani Ramadanu pred rokem a nebo pred deseti lety. Zvlastni jak jsou chovanci kapitalismu ochotni verit cokoliv jim televize promitne. Pamatujte si: Cokoliv videte v televizi nebo ctete v novinach neni informace, je to DESINFORMACE.
0/0
14.9.2001 23:27

Hela

Re: Re: Re: Bez USA bysme nebyli
Obávám se, že díš pravdu. Je třeba mít postřeh a zachovat chladnou hlavu. Jen bych si ráda vzpomněla čí záběry to byly, které televize, hmm.. Jsem opravdu zvědavá, jak tohle všechno dopadne.
0/0
15.9.2001 15:06

Martin

Re: Bez USA bysme nebyli
Trosku hodne rozzureny nazor. I ja jsem neplesal, kdyz jsem videl zabery radujicich se. Ale nevim, jestli by bylo spravne aby zahynuli dalsi kvanta nevinnych lidi, kterych je urcite hodne i tam.
0/0
14.9.2001 5:48

xkamil

Re: Bez USA bysme nebyli
Nevím co říct. Na jedné straně lze pochopit hlasy lidí volající po odvetě a třeba po úplném vyhlazení Afghánistánu. Kdo to odnese? Samozřejmě že "prostý civilista". Jenže. Vemme v potaz fakt, že v této zemi jsou už i malé děti cvičeny v úmění zacházení se zbraní, v bojové taktice a velká většina mužů je stále připravena na válku, terorismus, na smrt. Navíc se dá předpokládat, ti, kdo teroristický útok zosnovovali (bin Ládin) v době útoku USA nebo NATO nebo vlastně kohokoliv bude dávno mimo tuto zemi. Vzhledem k jeho bohatství se může uchýlit téměř kdekoliv. Druhá možnost je, že se vojenská ofenziva neuskuteční. Co z toho vyplyne. Viníci oslaví svě vítězství na západem. Teď jsou dvě možnosti: uspokojí se vědomím, že světu nadělili citelnou ránu pod pás, což si nemyslím, nebo začnou spřádat plány na další, ještě ničivější akce proti USA, potažmo třeba proti všem zemím s USA sympatizujícím (to znamenmá i proti nám). Nemusíme se sice bát, že by mám narazilo letadlo do sedudesátého patra našeho WTC, ovšem jsou i jiné způsoby, jak citelně zasáhnout naši zemi. No jo, jenže co teď? Budeme muset počkat, jak to rozhodne americký prezident Bush. Mám nedobrý pocit, že o všem nyní může rozhodnout jediný muž, ale nezbývá mi, než věřit v jeho zdravý rozum a doufat, že Nostradamus nebyl až tak dobrý věštec, když v roce 1654 prohlásil:"Na přelomu věků (století) městem Bohů ozve se velký hrom, dvojčata rozdělí chaos. Zatímco pevnost odolá, velký vůdce se podřídí. Třetí velá válka začne, když bude to obrovské město hořet."
0/0
14.9.2001 7:30

Cynik

pohodicka
Jsem zvedav co se bude dit dale. Tady v USA to vypada neskutecne. Nikdo se o nicem jinem nebavi. Neni to zvlastni jak se nam tady ta pohodicka zase vydala jinym smerem? Jsem moc maly abych mel nejaky nazor na to co se stalo, jsem opravdu jen zvedav co z toho vykvete.
0/0
14.9.2001 0:30

Eva

nojo........ale vědí o tom ty fundamentalisti???
0/0
14.9.2001 0:25

Eva

jsem pacifista....
0/0
14.9.2001 0:21

petr

idioti v čechách
Jak je vidět ,duté hlavy v čechách dosud žijí.Nechápu jak můžete vy zabedněnci (někteří),schvalovat odvetu v podobě vyvražďování nevinných civilistů.Přeju brzké uzdravení.
0/0
13.9.2001 23:39

Petra

Z USA
Vsem chytrakum, kteri si v klidu pisou doma v Cechach. Prala bych vam ted moje pocity, kdyz bydlim par kilometru od D.C., 24 hodin denne jdou zpravy o utocich a o tom, ze si 90% Amiku preje valku. Jen prosim, drzte palce vsem Cechum , co jsou tady, aby se dostali v poradku domu.
0/0
13.9.2001 23:38

Michala

Re: Z USA
Hele Petro nesil, ja sedim par kilometru od Dvojcat a nehrozi mi o moc vetsi nebezpeci, nez momentalne vetsine lidi na celem svete. Nemysli si,ze tomu uteces, kdyz se v poradku dostanes domu. Chce to chladnou hlavu a neblbnout. Ale narok na obavy nemame my tady o nic vetsi nez lidi v Cechach. Michala
0/0
14.9.2001 5:41

Viki

Záchranáři
ty záchranáři nebyli zachráněný z toho WTC ty se zratili když tam pracovali na té záchraně!!!!! Už to bylo na CNN !!!!!!
0/0
13.9.2001 22:57

Misiki

Re: Záchranáři
...the report of five firefighters trapped since Tuesday in a sport utility vehicle and rescued Thursday is NOT true, a fire spokeswoman tells CNN...
0/0
13.9.2001 23:40

ZEKA

reakce na vaše příspěvky
Když tak čtu příspěvky v této rubrice tak se musím stydět za některé názory a za to, že jste Češi. Vy kteří tak vehementně propagujete válku se zklidněte a představte si, že do této války můžete být (pokuď nejste krypli s modrou knížkou), že tam můžete být posláni i Vy. Pěkně v bahně v zimě bez jídla a Vaší oblíbené postele. Vedle Vás umírají pěkně pomalu kamarádi a Vy ani nevíte co se děje s Vaší rodinou,dětmi. A to nejen 2 nebo čtyři noci ale možná i déle. Doporučuji Vám přečtěte si od Remarqa "Na západní frontě klid", nezapomente na to pěkně dlouho. Vím, že dnes by to vypadalo ještě hůře než v této knize. Takže hrdinové od PC trochu uvažujte, věřím že existují chytřejší mozky a poradí si inteligentněji. Věřte, že násilí plodí jen násilí.
0/0
13.9.2001 21:12

Mr. Owcrope

Re: reakce na vaše příspěvky
nikoli ...v bahně v zimě bez jídla... ale "...v písku v horku bez jídla ..." jinak souhlas.
0/0
14.9.2001 7:25

Honza

Tupý český národ
Bože lidičky, vzpamatujte se!!! Když si pročítám tyhle příspěvky, to jsme opravdu tak vylízanej národ nebo je to jenom banda kreténků,kteří si dokazují,že svoje ranní poluce zvládnou tím, že napíší - "dobře jim tak, amíkům". Copak ve WTC byli jenom amíci? Chtěl bych poznat OSOBNĚ pár těch parchantíků, co to napsali. I když asi by mě zavřeli za ubližování nesvéprávným....
0/0
13.9.2001 20:21

Tomas

Re: Tupý český národ
Tomas Lahoda, Brno. V pondeli vecer si muzeme dat sraz na Bavorske pivnici, jsem zvedavy jestli mi ublizis, pokud prijdes. Poznas me snadno, budu mit bilou kosili a sede kalhoty a pit kavu. V 20:00.
0/0
13.9.2001 20:26

Honza

Re: Re: Tupý český národ
Sorry, do Brna to mam trochu z ruky. A pokud jsi jeden z tech, kteří ty útoky schvalují, tak věř, že se najde někdo, kdo za tebou přijde a to kafe s tebou vypije.
0/0
13.9.2001 20:43

Stanley

Re: Re: Tupý český národ
Magore,mas kliku,ze ziji v USA jinak bys v nedeli pil kafe naposledy.Tomu ver sracko.
0/0
13.9.2001 21:13

marek

Re: Tupý český národ
Byl bych udiven a zklaman, kdyby tu takove protiamericke zvraceni nebylo. Pak bych totiz pochyboval, ze ziji v normalnim svete, ktery je jak znamo, bohuzel od pradavna zaplnen jedincema, co maji vice ci mene "vybagrovano". Az tu nebudou, pak nastane ten pravy RAJ, nebo se spis zhrouti nase Galaxie, protoze takovy zasah do prirozeneho behu veci pravdepodobne vesmir neustoji. Tedy, dokud jsou lide, co jsou schopni napsat podobne blaboly, jako ze si za WTC US muzou samy, nebo ze "dobre jim tak" & "to mate za Hirosimu" a pritom pochazeji z okruhu zapadni civilizace, pak vim, ze je nas svet sice nedokonaly, ale zato jinak, jako obvykle, OK. TX Vam, Vy lehce vymlasknuti bozi hovadka. Uz jen Vase pritomnost mi dava jistotu a ujisteni, ze jsem se nahodou neprobudil na jine planete. Bez Vas by nas svet byl nudny a tak odporne jednoduchy.... :-)
0/0
13.9.2001 21:37

space.worm

Hajzlové!
Z toho nedejboze bude treti svetova!Ty parchanti!nejhorsi je,ze my lidi jsme vymysleli atomovku!!!!A debilu s atomovkou je po svete hodne!
0/0
13.9.2001 20:13

Tomáš Matějka

Malá korekce
Pro ty, kdo si chce přečíst zmiňovaný útok na v knížce Toma Clancyho (zmínka v článku M.Komárka „Byli varováni…“) Nejedná se o knížku „Z rozkazu prezidenta“, ale „Čestný dluh-2.díl“. Je to skoro v závěru a je to téměř návod. Doufám, že se nějak spojíme a budeme táhnout za jeden provaz. T.Matějka.
0/0
13.9.2001 20:04

cammell

tady si v bezpečí??????
Tohle již válka je! A začali ji Ti,kteří právě počítají s tím,že pokud se ukryjí mezi ostatními ,nic jim nehrozí! A nezapomeňte,že teroristi jsou i ti,kteří jim poskytují peníze,kteří je ukrývají,nebo schvalují jejich činy. Záběry palestincú to jen dokazují. Copak je lidské oslavovat smrt bezbraných?! A co se týká afganistánu,pokud vím,vládne tam taliban a každý kdo nevěří v jejich aláha,je nepřítel a musí zemřít. A já se ptám tohle jsou ti neviní které bráníš?! Nelze ponechat na světě víru,která hlásá smrt bezbožným! Pro mě to nejsou nevinní civilisté,ale nepřátelé kteří bojují a ohrožují nejen mě,ale i mé blízké! A proti takovým jsem schopen se postavit! Tohle totiž již válka je ,a jde o to jak co nejdříve ji ukončit. Jediným řešením je všechny takové aláhy zničit!
0/0
13.9.2001 20:00

petnik

Re: tady si v bezpečí??????
Myslim ze ti rozumim, ale kdyz tu byla era komunizmu mohli se na nas divat lidi ze zapadu uplne stejne. Ohrozovali jsme je jako vychodni blok jadernejma zbranema a porad oslavovali jak jsme zapadni zly burzuazni vykoristovatele porazily a jak jim jeste ukazeme. Mozna ze nas taky meli smazat ze sveta, vzdyt u nich v televizi ukazovali porad pruvody a komunisty pripravene demonstrace proti nim. Ja nevim ale kdybys zil v afganistanu nebo byl palestinec chodil bys po ulici a kricel aby neslavily . Myslim ze ne, problem je ze ty co se jim to nelibi televize neukazuje. Nechci je obhajovat ale nemely by se vsichni hazet do jednoho pytle. A znicit vsechny co veri v alaha? to by jsme pak mohly znicit vsechny co maji cerne vlasy protoze nejaky cernovlasy pomateny obcan australie vyhodi do vzduchu nejakej dum. Nicmene souhlasim s tebou ze se vse musi vypatrat a pozasluze potrestat.
0/0
13.9.2001 20:37

KLONDY

maras
Je to fakt maras!!!
0/0
13.9.2001 20:00

Jan Kopinec

Extremismu jinde i u nas a co s nim
Panove jak to tady tak ctu, tak mam dojem, ze si tady ventiluje problemy nekolik skutecne frustrovanych individui (nemyslim tim ovsem zdaleka vsechny co tady jsou): - zdrzel bych se vyrazu "typu ty arabske ...", je jich 300 milionu a me tyhle vyrazy presli kdyz jsem vcera potkal arabku s ditetem, rozhodne bych to takhle nepsal a nehazel ten utok na araby jako celek. Fasismus taky zname, ale znamena to, nemec=fasista? Tezko, tezko, ... . Tahle sebranka jsou asi (?) islamsti fundamentaliste, t.j. podmnozina vsech arabu, otazka je jak velka, jak organizovana a pod. + sympatizanti. Otazka je co s nima, to ovsem tady a ted nevyresime. Tedka bych stejne radsi jeste vyckal, nez bude jasne zda neslo o nejakou hodne divokou provokaci ovsem tomu moc neverim. Uz jsem taky videl nazor, ze to udelali cigani, nemuzu se neozvat :) - k tem sympatizantum: to je fakt hruza, chapu, ze pro anarchistu je nadhera videt padat World Trade Center, ale to je prave to co konkrentne prave ted muzeme udelat my Cesi, pochytat tyhle lidi co s timhle utokem vyjadruji souhlas neb kdo ten souhlas s timhle barbarstvim vyjadruje a nebo vyjadroval je v principu stejna pakaz jako ten kdo jej provedl. Jo extremisti jsou vsude a rekrutuji se vsude z podobne sorty lidi jako ti co provedli ten utok, akorat, ze ty nasi nemaji tu odvahu pri tom taky umrit a pouze to doporucuji jinym (beer nebo kdo to je, je fakt pitomec a to je mirne slovo :)) Summary: Co tedka delat? Ano aspon castecne demokraticky smyslejici clovek si muze ze vseho vzit jen jedno ponauceni: prestat tolerovat extremisty bez ohledu na rasu, narodnost a politickou platformu (leva,prava)a s tim muze a musi zacit kazdy uz zitra a to i u *nas* v Horni Dolni. A jasnou paralelu z minuleho stoleti bych pripomel: nastup fasismu, at si to kazdy projde, podiva se kolem sebe a vidi. Neb kazdy by mel jednat v prvni rade za sebe. Kdo je tedka videt na ulicich a to i u nas delat bordel tak jako nackove ve tricatych letech ? Honza K.
0/0
13.9.2001 19:43

Darth Maul

teroristicke svine
Doufam ze USA najde toho kdo to zpusobil a ze ty curaky zabije. KILL MORE!!!!!!!!!!!
0/0
13.9.2001 19:24

petnik

chladna hlava
To co jsem si tady precetl je opravdu peknej kalejdoskop nazoru. Nicmene mam z toho spatny pocit protoze z vetsiny prispevku vyplyva nejake velmi unahlene anebo zbrkle rozhodnuti a to si osobne myslim ze uroven lidi v teto zemi je na docela slusne urovni.V americe, tomu tak co se tyce urovne asi neni a tak doufam ze az vsichni vychladnou a podivaji se tam zpet na tuto udalost s chladnou hlavou budou volit mnohem mirnejsi a uvazenejsi kroky nez tady vetsina lidi prezentuje. Mam trochu strach protoze vetsina lidi v americe a vetsina lidi v evrope uz valku nepamatuje nikdy ji nezazila a osobne si myslim ze maji velmi zkresleny nazor co to vlastne valka je. Buh s nami a at zvitezi rozum nad blbosti.
0/0
13.9.2001 18:40

cammell

Re: chladna hlava
Ano souhlasím,chce to chladnou hlavu,ale k tomu,aby již někdo konečně řádně zatočil s těmi parchanty,kteří používají teror k tomu aby,bojovali za svou víru! Smrt všem takovým,i těm co je kryjí,či hájí. Pokud totiž tuhle nemoc tohoto světa nezničíme,rozrostese a bude čím dál více zhoubnější! Nelze to přejít jen tím,že to necháme bez trestu. Potom by totiž přišli další a další ,mnohem horší útoky! Jsem plně pro vojenský zásah,nerad bysem se totiž v budoucnu dočkal toho,že se budu muset dívat na to jak nějaký šílenec vraždí mé známé! Svoboda a demokracie se musí bránit,i se zbraní v ruce!
0/0
13.9.2001 19:16

x-filess

Re: Re: chladna hlava
Tak tomu, co jsi tu napsal, bych nerekl, ze jsi to psal s chladnou hlavou.
0/0
13.9.2001 19:26

cammell

Re: Re: Re: chladna hlava
A kdo z normálních lidí,kteří mají cit,sledující tuto zkázu múže mět chladnou hlavu? Přiznávám,že mě štve ta bezmocnost,teroristi totiž mohou vše,mi můžeme jen čekat,kdo bude další obětí! Ano přeji si jejich smrt! A nestydím se za to!
0/0
13.9.2001 19:36

petnik

Re: Re: chladna hlava
urcite je treba svobodu branit ale nemyslim si ze cesta k tomu je valka, alespon v tom smyslu jak ji vnimam ja to znamena letecke nebo jakekoliv utoky na mesta a osady, kde se udajne skryvaji teroriste schazovani bomb na lidi na zemi. Valka musi byt proti tem kdo ji zacali a kdo ji chteji. Treba prostrednictvim tajnych sluzeb nebo vyslanim pozemni jednotky na jasne misto a pod. Jsem toho nazoru ze pokud bude amerika bombardovat napriklad Afganistan (teroriste se urcite neukazou na nejake odlehle planine) takze nesporne dojde k nemalym stratam na zivotech civilistu vypestuji si timto cinem mnohem vice potencialnich fanatickych silencu kreri nemaji co ztratit.
0/0
13.9.2001 19:31

cammell

Re: Re: Re: chladna hlava
Tohle již válka je! A začali ji Ti,kteří právě počítají s tím,že pokud se ukryjí mezi ostatními ,nic jim nehrozí! A nezapomeňte,že teroristi jsou i ti,kteří jim poskytují peníze,kteří je ukrývají,nebo schvalují jejich činy. Záběry palestincú to jen dokazují. Copak je lidské oslavovat smrt bezbraných?! A co se týká afganistánu,pokud vím,vládne tam taliban a každý kdo nevěří v jejich aláha,je nepřítel a musí zemřít. A já se ptám tohle jsou ti neviní které bráníš?! Nelze ponechat na světě víru,která hlásá smrt bezbožným! Pro mě to nejsou nevinní civilisté,ale nepřátelé kteří bojují a ohrožují nejen mě,ale i mé blízké! A proti takovým jsem schopen se postavit! Tohle totiž již válka je ,a jde o to jak co nejdříve ji ukončit. Jediným řešením je všechny takové aláhy zničit!
0/0
13.9.2001 19:55

Ondrej

Pittsburgh
Ja ted bydim v Pittsburghu, jen par mil od mista kde spadlo ctvrte letadlo. Nepral bych Vam videt tu hruzu co tady panuje. No a ja mam v patek letet domu. To co se stalo jen dokazuje ze svet je plny nasily. Co se stane priste? Buh vi!
0/0
13.9.2001 18:35

kamos

Afrika
JO, je to tak, v USA zahynulo moc lidi v jeden den proto je to takova katastrovfa. Kdyby to bylo treba za tyden tak to svet prezije lip. Jak pisete treba Afrika, tam lidi umiraj porad...zvykli sme si.
0/0
13.9.2001 18:09





Najdete na iDNES.cz