Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedině praštit

Není mi smutno. Jsem vzteklý z těch hlasů, které schvalují obnovení britských kontrol na českém letišti. Aby bylo jasno. Jsem úplně pro Evropu a vůbec by mi nevadilo, že čeština zanikne a se svými vnuky budu mluvit už jen jazykem Shakespearovým. Zbabělá pakáž mi však vadí, ať je původu slovanského nebo germánského. A zbabělá pakáž je tato vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Libor

Jedině praštit
Pane Komárku, z vašeho humanismu pěkně běhá mráz po zádech. A odpověď na Vaši otázku v závěru: Až bude drtivá většina "komárků" jezdit na dovolenou na účet britských daňových poplatníků, pak možná.
0/0
2.9.2001 2:16

Bob

Tak si je vem domu Komárku
Když je ti cikánů tak líto ubytuj si je na pár dni doma a bez kontroli.Je to zážitek mít je jen za sousedy nebo bydlet s nima v jednom paneláku.To že je nikdo nikam nechce pustit si zavinili cigoši samy chovají se jinak než zbytek národa a celé Evropi.Komu chceš dávat do zubů Komárku?Jseš pro smích,ale asi ti někdo dobře platí.Kdo jinému jámu kopá sám do ní padááááá!
0/0
2.9.2001 1:13

pavel sip

Nebijte je!
Cestující, kteří doletí do Londýna a jsou odmítnuti musí letecká společnost dopravit zpět na své náklady a nejbližším spojem. Jednou jsem jako cestující byl obětí takovéto situace. Letadlo popojelo od terminálu asi o metr, ještě nezapojili startovací kabel a letiště chtělo na palubu vnutit pasažéry, kterým nedovolii vstup do země. Vyjednávali asi 3 hodiny, bylo to kolem poledne, v srpnu, v severní Africe a nemohli zapnout klimatizaci. Pokud kontroly pomohou eliminovat podobné situace nebo vás už nebude zpovídat imigrační úředník nic proti kontrolám v Praze na letišti nemám. Tak je pane Komárku, prosím, nebijte.
0/0
29.8.2001 21:51

Dezi s Erziku

Tady Dezider
maz praudu Pane Ko marku vsickni sou dilino gadzo a smrdlavy myndze! Mozu se k t ebe nastahovat i se svoju Erziku a sestima deckama? neboj sa my nekradnem mysme jinaci more
0/0
29.8.2001 19:55

kamo

Souhlas naprostý
Naprostý souhlas má za tuto glosu u mně pan Komárek. Pokud mě do "bytu" někdo pozvat nechce, ať to nedělá! Ale nemá žádné právo bránit mi odejít z mého bytu a odjet, když mám platnou jízdenku (za cestu mám zaplaceno a přepravní podmínky splněny). Pokud mě nechce pustit do svých dveří, ať to nedělá, ale ty dveře jeho bytu jsou až v jeho domě, nikoliv v mém domě!
0/0
29.8.2001 15:04

Ram

Re: Souhlas naprostý
Aha, takže Vy při takové cestě čas od času plánujete vystoupit 9 kilometrů nad Belgií. No v takovém případě Vám nemohu než popřát mnoho štěstí. Nehledě na to, že vlastně navrhujete, aby si kontroly dělal až ve své předsíni.
0/0
29.8.2001 15:27

kamo

Re: Re: Souhlas naprostý
Ne ve své předsíni, ale před svými domovními dveřmi to jest na svém letišti u pasové přepážky. Protože to nejde dělat ve vzduchu, mají ty domovní dveře - čili pasovou kontrolu na svém letišti. Před pasovou přepážkou je tzv bezcelní pásmo, to jest mezinárodní pásmo, to jest ulice. Takže kontroly ne u mých dveří, ne na ulici, ale hezky u svých dveří, jak je u slušných lidí zvykem. Je Vám to teď jasnější? :))
0/0
29.8.2001 15:42

Ram

Re: Re: Re: Souhlas naprostý
No nevím, nevím. Myslím, že přestože se jedná o bezcelní prostor, nachází se pod suverenitou příslušné země. Ale i kdyby tomu bylo jak popisujete, tak můj dobrý a osvědčený soused s mým svolením a souhlasem si ty kontroly dělat může. Zvlášť je-li jasné, že kontrolovaný chce jen a jen do jeho bytu a ani jinam jít příslušnými dveřmi nemůže. :-))).
0/0
29.8.2001 15:53

kamo

Re: Re: Re: Re: Souhlas naprostý
Dobrý, vedete 1:0. Takže podle Vaši logiky zaveďme kontroly na nástupní zastávce expresní linky autobusu, která má jedinou zastávku a sice u nového hypermarketu. zaveďme tam na té nástupní zastávce kontroly, kdo může přijet k hypermarketu a kdo ne. Navíc zaveďme pro jistotu kontrolu na rasovém podkladě s odůvodněním, že ti tmavší tam chtějí stejně jen krást. Ne sice všichni, ale drtivá většina. Ti co si chtějí opravdu poctivě nakoupit přece pochopí, že když se kácí les, tak lítají třísky. Tak že tam nepustíme raději žádného s tmavším odstínem. Navíc je majitel hypermarketu náš dobrý soused, tak mu ulehčíme práci a kontrolu zavedeme již na nástupním ostrůvku. PS: Tím "náš" jste myslel ČR obecně nebo sociálnědemokratický nebo Zemanův???
0/0
29.8.2001 16:12

Ram

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas naprostý
Tak předně, slovo "nás" jsem nepoužil. Použil jsem slovo "mém" a to záměrně z toho důvodu, že jste jej velmi samozřejmým způsobem použil Vy. Jsem rád, že jste si toho povšiml, ačkoliv pohříchu jen v mém příspěvku, zatímco v tom Vašem prvním Vám to nijak divné nepřipadá. Dále jsem tím myslel souhlas domovníka (vlády) i souhlas značné části nájemníků (občanů). Nehledě na to, že podle domovního řádu (zákonů ČR) stačí a je nutné jen rozhodnutí domovníka. Zbylou část Vašeho příspěvku nemá cenu komentovat, protože se jedná pouze o Vaše subjektivní názory (utkvělé myšlenky?). Na závěr bych jen rád dodal, že si přeji uspořádat svůj život na základě svých zkušenostích a přáních v souhlasu se zákony a pravidly této země. Bohužel se v této zemi vyskytují jedinci, kteří mi toto do značné míry znemožňují. Předpokládám, že stát přijme proti těmto osobám a skupinám jakákoliv preventivní opatření, která jsou v souladu se zákony ČR. Stačí?
0/0
29.8.2001 16:40

kamo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas naprostý
Omlouvám se za slovo náš, opravdu jste napsal "můj" soused, ale na věci to nic nemění, neboť jste tím nemyslel sebe, nýbrž obrazně celou ČR, proto jsem se ptal v jak širokém smyslu jste toto zájmeno použil. Co se týče těch zákonů, tak pokud vím, tak vláda využila jakésiho komunistického zákona a vyložila si ho po svém, kontrola se nenazývá imigrační nýbrž konzulární, přesto, že je jednoznačně imigrační. Navíc Anglie lže, když tvrdí, že kontrola není diskriminační, přesto, že je diskriminační. Když se oprostíte od emocí a zatměním před očima, které jde cítit z vašeho posledního příspěvku, přišel byste na to sám. Jednoznačně souhlasím, že u většiny Romů jde o pokus o zneužití azylových zákonů VB. V tom případě ať si změní tyto zákony, ale ať se proboha nepokouší zabraňovat zneužívaní jednoho zákona porušováním jiného zákona a to ještě na našem území. Nic víc, nic míň. Ještě k našemu podobenství s domem a domovníkem a nájemníky: Máte pravdu s domovním řádem - zákony, ale nemáte pravdu, že je platné přání většiny nájemníků. Nebo by se vám snad líbilo, kdyby se většina nájemníků rozhodla vás vyhodit z okna? Mi teda ne. Od toho tu máme ten domovní řád. Žadný nájemník se nesmí vyhazovat z okna i když si to bude přát většina nájemníků. Jinak se zbytkem vašeho příspěvku souhlasím, nicméně nemá vůbec nic společného s uvedenou causou. Přeji vám hezký den a děkuji za diskusi. :)
0/0
30.8.2001 15:54

Ram

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas naprostý
Samozřejmě, že domovník nemůže nechat vyhodit z okna nájemníka a od toho tu jsou zákony, ale oba víme, že toto není ten případ (jako v případě dříve zmíněného supermarketu a zastávky). Dále nemyslím, že je šťastné relativizovat skutečnost, že k oné mezistátní dohodě došlo za komunismu. Protože za komunismu se lidé vdávali, ženili a přistěhovávali (mimo jiné Rómové ze Slovenska). Takže s touto relativizací opravdu opatrnně. V případě azylového systému VB máte celkem jednoznačně pravdu. Primárně je to jejich problém a měli by si ho vyřešit sami. Přesto ale v případě kontrol zdaleka není žádné porušování zákonů prokázáno a naopak já shledávám jejich fungování právně bezchybné. Jiná věc zase je, že se jedná o projev byrokracie. Také Vám přeji příjemný zbytek dne.
0/0
30.8.2001 16:10

kafík

Re: Souhlas naprostý
vážený pane tohle jsou jednoduše BLÁBOLY a stokrát bláboly !!! A navíc to přirovnání kulhá hned v několika bodech, který se mi tu nechce ani rozepisovat, protože buž byly rozebírány tolikrát, že je to až nedůstojné !!!!!!
0/0
2.9.2001 22:47

half

Kdo je horší?
Otázka: Naši vojáci honí utečence jako králíky, někdy se jich pár utopí (viz Morava) apod. Jsou angličtí úředníci horší?
0/0
29.8.2001 14:09

Jiří Havelka

Tak fajn už zblbnul i novinář
0/0
29.8.2001 12:17

Pan Volšovin

Re: Tak fajn už zblbnul i novinář
Pan Komárek nezblbnul. V Komárkovinách si brousí svůj ostrovtip a testuje provokativní nápady. Srovnejte "Jedině praštit" s jeho dnešním hezkým a vyváženým komentářem "Schizofrenní vláda", který je ovšem na nejprestižnějším místě v MfD určen milionům čtenářů.
0/0
29.8.2001 15:03

kamo

Re: Re: Tak fajn už zblbnul i novinář
To je v pořádku. Konečně se totiž našel novinář, který nazval Zemanovu vládu tím pravým jménem. A vůbec to není novinářská nadsázka, bohužel pro nás.
0/0
29.8.2001 15:47

petr

Bijec Komárek
Jen si prašťte pane Komárek,následky si bez tak ponesete sám. Já si myslím,že kontroly na letišti jsou zcela legální /a Vy to víte/,ovšem kdo chce psa bít,hůl si vždycky najde.Vy si také vpustíte do bytu každého,kdo o to projeví zájem?
0/0
29.8.2001 0:46

Risa

Re: Bijec Komárek
Legální - nelegální a proč tedy nepustili dnes dopoledne do Anglie tu holku, co už tam předtím dva roky žila a navíc si měla brát Brita?
0/0
29.8.2001 14:12

Beda

Re: Re: Bijec Komárek
Prave proto - na toto je potreba vizum.
0/0
29.8.2001 14:38

Margaret

Kontroluj svuj hnev...
Mame cekat az na prilet do Anglie, kde cestujiciho prohlasi za "neprijatelneho"? A pak budou CSA platit 2000 Liber pokutu a jeste na sve naklady musi vzit cestujiciho zpet. Co je tu tak hrozneho k takovemu "hnevu" A navic, hnev provazeny "prastenim" uz zavani psychiatrickym problemem.
0/0
28.8.2001 23:24

Risa

Re: Kontroluj svuj hnev...
Zpateční let by měli platit Britové, nejlépe ještě Ti konkrétní úředníci. Chápu sice že odmítnou Roma, ale holku, která se tam má vdát nebo tam už předtím byla? To opravdu zůstává rozum stát. Kdyby to platili Angláni, myslím že by je to rychle přešlo.
0/0
29.8.2001 14:14

kafík

Re: Re: Kontroluj svuj hnev...
Tu holku samosebou lituju, ale je to ojedinělej případ - bohužel - ovšem to ještě není důvod pro to aby její případnou repatriaci zpět do země původu ( hypotetickou ) hradili Britové - to je přece blbost, nemyslíte???
0/0
2.9.2001 23:01

jan

Komar
Komarek bydli na velikonocnim ostrove
0/0
28.8.2001 22:58

gordie

Praštit ale koho?
Před měsícem jsem jel do Anglie. Ve snaze ušetřit, autobusem. Úředníkovi v Doveru jsem se však znelíbil a přestože jsem měl zvací dopis i peníze, odmítl mě do země vpustit. A to se svými blond vlasy a světlou pletí nijak neliším od poddaných Jeho veličenstva. Kdybych letěl, možná bych prošel, ale i kdyby ne, dostal bych alespoň zpátky peníze za jízdné, o které jsem takto přišel. Takže z mého hlediska je kontrola v Ruzyni pozitivní. Pokud si pak budu moci vybrat mezi nimi a vízovou povinností myslím, že vláda postupovala výjimečně správně. Pokud jde o tak hojně používaný argument o romské diskriminaci, kromě mě neprošli v Doveru ještě dva lidé, oba bílí jak padlý sníh. Jo, pane Komárku, když mě nějaká země štve, tak tam prostě nejedu.
0/0
28.8.2001 22:43

Ivo Horák

Adrenalin místo neuronů
Rozčílení není argument. Kdo že to říkal?
0/0
28.8.2001 21:06





Najdete na iDNES.cz