Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozvášněný dav bránil pronásledovaného

Rozvášněný dav přibližně stovky Romů bránil ve čtvrtek večer před zatčením devětatřicetiletého muže, kterého policie v divoké automobilové honičce pronásledovala ulicemi Vítkovic. Dav rozehnaly po několika minutách až přivolané policejní kordony a psovodi. Muž při honičce naboural do plotu a dal se na útěk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sonny

rozvasneny dav branil
skoda ze proti nim neposlali tanky,byl by klid.
0/0
28.8.2001 2:21

laco

I romale budou mit brzy svi pitbuly a bude
0/0
27.8.2001 14:59

DOAT

černý
Všichni cikáni by měli být transportováni na nějaký ostrov, který by k tomuto účelu zakoupila vláda a tam by měli být střeženi bez jakéhokoliv povolení tento ostrov opustit. Pro cikány prostě není v 21. století v tomto státě místo. Nejsem fašista ani rasista, ale vcelku mírumilovný člověk kterého jen tak nic nerozhodí.Ale pro to černý svinstvo špinavý tady prostě není místo!
0/0
27.8.2001 8:59

Dzili

Re: černý
Ty nejsi rasista, ty jsi obyčjnej buzerant, kterej nemá odvahu to říct na rovinu a někde veřejně. Takto si lečíš ten tvůj mindrák. Skusto říct nějakýmu Romovi do očí, to bys asi nedokázal ty buzerante!!!!!!!!
0/0
28.8.2001 9:52

DUML

antiromismus
Výzva pro novináře! Udělejte realistickou reportáž ze života několika rodin z brněnského Bronxu (Bratislavská,Hvězdová,Francouzská ulice) -reportáž s úředníky úřadu práce -s úředníky pro sociální dávky, - s referenty bytových kanceláří - se starostou Chánova, -s kriminalisty problematických obvodů v Brně - s učiteli zvláštních škol - s majiteli několika restaurací v Bronxu a okolí Pokud by tyto objektivní články vyšly,možná by dokázaly změnit nebo aspoň poopravit názory těch občanů a politiků,kteří stále dávají za pravdu názorům o ukřivděnostem proti Romům.Nutnost řešit romskou problematiku komplexně je donebevolající.Ale tak, aby každý rom měl hlavně stejné povinnosti jako každý občan a aby jejich příživnický způsob života za peníze všech byl nucen každý Rom změnit. Jinak to hrozí etnickým výbuchem,ale ze strany normálně žijících občanů-ať je to Čech,vietnamec,černoch nebo Arab.
0/0
27.8.2001 8:40

karber

Re: antiromismus
Absolutně souhlasím.Zapojit televize a bylo by možno vysílat jako nekonečný seriál.Natáčet i díly z jiných zemí.Myslím,že sledovanost tohoto pořadu by ukrojila pěknou výseč z koláče sledovanosti pana Železného.Možná, že by to dokonce alespoň trochu výchovně působilo i na samotné cigány.Na druhou stranu uznávám, že s tím výchovným zapůsobením jsem se v jejich případě asi seknul.
0/0
27.8.2001 9:24

l.karban

Nestárnoucí
Sedím doma. Pustím televizi. Cikání. Pustím rádio. Cikáni.Otevřu IDnes.cz. Cikáni. Na stole mám konzervu. Bojím se ji otevřít. P.S. Vím že to je dost starý vtip. Ale dá se krásně aktualizovat. Tuším že původně to byl Stalin
0/0
25.8.2001 22:17

Roumen

Cikani do plynu
Cikani jste banda sracu a zlodeju.Nechceme Vas v cechach.Tahnete do hajzlu.
0/0
25.8.2001 19:13

Tom

Re: Cikani do plynu
Nehazel bych vsechny cikany do jednoho pytle, ale jestlize je spatnych 90% cikanu, tak je proti nim potreba zasahnout! Tezko bude policie zasahovat proti romum, kteri sporadane bydli(napr. ve svem domku)! Ale tam kde budou vytrznosti, tak tam at se snima nemazli!
0/0
25.8.2001 19:30

Tom

Romove a spol
Na CT jsem videl porad o jendom romovi, ktery vyrostl v detskem domove, potom si nasel praci a snad i udelal nejakou skolu. Tento rom sam osobne pronesl, ze by se k ostatnim romum nikdy nevratil, proto asi taky vetsina slusny romu nezije v tech romskych "dedinach"! Jinak by policie mela pravo pouzivat strelnou zbran ve vice pripadech a nejen v nutne obrane! Mela by strilet i do prchajicich zlocincu, tak jak je to v americe! A kdyz by se nedejboze nekomu neco stalo(jako se prihodilo nedavno) a nekdo cizi by bl zranen, tak vsechna vina by mela byt na zlocinci a nikoli vinit policii za nedovolene uziti zbrane! Pak by teprve zlocinci meli strach a rozmysleli by si utikat ci dokonce branit policii pri zakroku(to nemyslim jen romskou mensinu, ale vseobecne vsechny lidi)!
0/0
25.8.2001 19:09

sojka

Re: Romove a spol
Takze demonstranty prchajici pred vodnimi deli a slznym plynem taky postrilime, co ? Jsou to taky zlocinci, protoze nikdo nikdy zadne verejne shromazdeni uz nepovoli ! A kdyz, tak se ta nekolikanasobna vrazda svali na jednoho zlodejicka, ktery se tam jiste najde. To opravdu nahani S T R A C H ! Opravdu bych pak rozmyslel do jakeho statu pred touto policii utect. Jo a jinak, zdravicko slouzi ? ( anebo by meli postrilel cikany a pak to zrusit, protoze bili ridice nechrani - to uz by asi bylo opravdu rasisticke ? )
0/0
25.8.2001 19:38

Tom

Re: Re: Romove a spol
Doufam, ze to nebyla reakce na muj prispevek, jestli jo, tak to pisatel asi nepochopil!
0/0
25.8.2001 19:48

sojka

Re: Re: Re: Romove a spol
To jen byla ukazka toho, jak to pochopi napr. pan politik Macek. Samozrejmne, ze predpokladam, ze chcete omezit krimilalitu skutecnich zlocincu ( kdo ne, kromne nich ? ), ale to neni duvod k tomu ohrozovat zdravi a svobodu vseobecne. Jsou staty kde se do prchajicich nestrili a zlocinost je daleko mensi nez v Americe. Nejdrive se musi odstranit korupce ze soudnictvi, protoze takhle chyceni zlocinci jsou nam k nicemu, dale vybavit policii pocitaci a evidenci a naucit ji s nimy zachazet. Pak si toho zlocince najdou klidne o tyden pozdeji ( jestli neemigruje ) a uz s pripravenymi materialy pro soud, aby ho nemuseli druhy den pustit nebo jen pokutovat. Myslim si, ze takova videokamera by byla vice uzitecna, nez dvacet vystrilenych nabojnic. A ja bych se citil lepe, bezpecneji a svobodneji ! VSE je mozno prekroutit i v muj neprospech, ale zvysene moznosti byt zastrelen se bojim vice ! Dekuji
0/0
25.8.2001 20:18

Tom

Re: Re: Re: Re: Romove a spol
Tak ted uz to chapu, je jasny, ze v plnem davu ke strelbe nesmi dojit, ale jak se stalo nedavne, kdy zasahujici policista zastrelil zenu(pravdepodobne ji nevidel), tak v tech pripadech by mela mit policie moznost strilet a souzen by nemel byt policista, ale ten zlocinec. Protoze pak muze prijit kazdy ke kazdymu, sebrat mu co chce a ten poskozeny nema sanci se branit, protoze kdyz na nej sahne, tak ho muze zalovat za ublizeni nazdravi a dostane vetsi trest nez zlocinec( a tak to u nas funguje)! Kdyz zlocinec bude vedet, ze ho policista muze zastrelit, tak se urcite nebude branit zatceni a uz si rozmysli neco krast!
0/0
25.8.2001 20:49

sojka

Re: Re: Re: Re: Re: Romove a spol
Mozna to tak ma fungovat: 1. Pokud mu chce jen neco sebrat, tak se ani branit nemusi, pokud se mu podari ziskat nejake dukazy o totoznosti, popis atd., popripade zlocince zadrzet jinym zpusobem ( pomoci kolemjdoucich, podrazenim nohou ), ale v zadnem pripade to nema byt duvod k ublizeni na zdravi. Vyhruzka zastrelenim policistou mi pripada v tomto pripade smesna. Hlidkujici policiste jsou podle mne jine kategorie nez napr. URNA, ktera si uz strileni po mnohaletem treninku muze dovolit, na k zadrzovani zlocincu je lepe vycvicena. Zde mluvim napr. o kapesnich kradezich, nedovolenem vstupu na pozemek a tez pripadech kdy uz zlocinec utika. 2. Pri napadeni a fyzickem ohrozeni je samozrejmne nutne branit se hned a policie, napadeny i prihlizejici maji mit pravo a povinnost branit skupinu i jednotlivce nezbytnymi prostredky tedy i pouzitim srelne zbrane. !! Dukladne bych rozlisoval fyzicke napadeni a kradez ( ktera ani kradezi byt nemusi, napr. vyuziti ciziho zebriku pri pozaru atd. - v USA bys asi uhorel ) !! A zaroven snizime pravdepodobnost toho, ze zlodeji vykradene zlatnictvi nejdrive vystrili, aby pak nebyli pri uniku ohrozeni nejakymi radoby kovboji. Otazka na zaver: Trest smrti ? P.S. ja proti
0/0
25.8.2001 21:58

Tom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Romove a spol
Lehce se rekne zadrzet, chytnes ho, on se bude cukat, nahodou si zlomi ruku a je to tady! Ne, kdyz proste bude vedet, ze policista muze strilet, tak to bude jiny! To at radeji objetuji penize a udelaji si specialni vycvik se strelnou zbrani, nez aby policajt prihlizel, jak zlodej utika a nemohl nic delat! Je jasny, ze by to muselo byt v nejakych normach, ale zlodej by mel vedet a mel by pocitat s takovym rizikem! Zkratka by policie ziskala vetsi autoritu, urcite by ubylo zlodeju a bylo by snazsi i jejich dopadeni!
0/0
26.8.2001 2:44

sojka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Romove a spol
Mozna kdybyse povolilo strilet vycvicenym policistum, a ne vsichni mohou byt dostatecne dobri, splnilo by to danny ucel. Zlodeji by nevedeli, zda muze, ci nemuze strilet. Nekterym policajtum bych ale nepujcil ani plynovku. Pro verejnost - strilet mohou, pro policii - jen kdyz to umi !
0/0
26.8.2001 18:19

Tom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Romove a spol
Jo, tak tohle by slo, to by splnilo svuj ucel!
0/0
26.8.2001 18:35

volič

Re: Re: Re: Re: Romove a spol
Uveď konkrétní případ korupce v soudnictví, jinak jenom irelevantně žvaníš.
0/0
27.8.2001 9:47

sojka

Re: Romove a spol
Co treba romske deti odejmout pro naprostou neschopnost jejich rodicu je vychovavat ? Tim nechci rozbit romskou rodinu, ale vytvorit jejich detem smisenou s ucasti puvodnich rodicu a necim jako SOS detska vesnicka, ktera by je dostala do spolecnosti.
0/0
25.8.2001 22:06

Demeter A.

Dav bránil......
Není divu, že romáka brámil dav. Když autem jezdí a bourá ožralej Kavan, tak ho chrání imunita. Když řídí vožralej estébák, kamarád estébáka Brůžka, tak z něho ještě udělají nepostradatelného agenta hrdinu. Když jede hulvát Fencl a zaviní bouračku, tak se tomu ještě vysměje, když v Plzni veze Kájínka dementní policajt a musí jet stodvacet a zabije, může za to spolehlivě někdo jiný. Když náhodou řídí někdo bez papírů, a není to chartista nebo estébák, tak ho málem zastřelí. Vůbec v tom není rasová otázka. Šlo jen o darebáka, kterej jako většina ostatních za sebou nikoho nemá.
0/0
25.8.2001 15:26

pavel sip

Re: Dav bránil......
Toto hodnotím zatím jako nejlepší příspěvek.
0/0
25.8.2001 15:41

Pelé

Re: Dav bránil......
Bezvadnej příspěvek fakt! Takže tomu mám rozumět tak, že vlastně nic není špatné, protože je vždycky něco horšího! Nikdo není hajzl, protože existují ještě větší hajzlové. Tak to můžeme zrušit policii, armádu, soudy,úřady a zavést takovou banánovou republiku. Hlavně kámo nezapomeň, až ti dá někdo v hospodě pár facek, poděkovat a říct, mohl jsi mě taky zabít, takže jsi vlastně fajn chlap.
0/0
25.8.2001 16:54

Amon

Re: Re: Dav bránil......
Jo to zrusit muzem.Ted sem se dovedel(vim ze pozde)o tom ze cesi prodali sami sebe.Prodali sme Prazdroj.Nikoho to nezajima,nic se nedeje.Ok zruste stat nebo ho prodejte treba Jihoafricky republice.
0/0
26.8.2001 3:32

martin kříž

užjeto tady
Už jeto tady.Teť se teprve ukazaly naši utlačovaní cikani.Policie jetam měla tvrdě rozehnat nejlepe vodnímy děly aby se umyly a slzným plinem.A ktomu i nezbitnou obuškovou masáš.
0/0
25.8.2001 11:15

"Kamil" Robert Konrad

Holube , Evzene Holube!!!
Tady radeji ani nepises co, ty rasisto. Co mi reknes na to, co se stalo v Ostrave? Cetl jsem to "jemne" co jsi dole napsal. Zacni nam vsem nadavat do zasranych Cechu, jak to mas ve zvyku. Tady ty Cikane jsi radeji ticho, co? Co to zas ti tvi soukmenovci provedli? Hlavne ze pred par dny, v Ostrave zorganizovali hlidky! Proti komu? Proti sobe!!! Ty mi neco povidej ty indicky prodavaci kobercu!!!!!!
0/0
25.8.2001 2:01

sonny

Re: Holube , Evzene Holube!!!
holub asi nekde lita,nebo dostal na tu cernou tlamu.
0/0
28.8.2001 2:02

Vladka

My nejsme jako ti romáci z Václaváku
Před časem jsem měla možnost sedět v restauraci vedle paní Jílkové když připravovala svůj kotel s cikánem Veselým. Strašně se mi líbilo, když po chvíli šla kolem jedna mladá cigoška. Z rozhovoru jsem pochopila, že pracuje v ČT protože ji tam museli z rasových důvodů přijmout. Nezapoměla podotkonout, že ta bílá vedoucí z redakce ji pěkně omezuje v její práci atd. Nejhezčí však bylo posluchat, jak tyhle černý "za vodou" se straněj svých černých spoluobčanů. Jako citát dne mi přišlo "My nejsme jako ty romáci z Václaváku". Ona neřekla cikáni - to je hanlivé, ale neřekla ani romové, což jsem čekala. Ona řekla takové polohanlivé romáci.
0/0
25.8.2001 0:50

navarro

Re: My nejsme jako ti romáci z Václaváku
Slečna si to nechtěla rozházet, protože dobře ví, že díky své tmavé pleti a panu Havlovi, kterému Dáša vysála mozek a panu Uhlovi, který ho nikdy neměl bude mít ještě dlouho od nás bílých pěkné peníze, že ehm. Možná by mohl teď Václav zřídit na Moravě novou trafiku pro svého kamoše, aby dohližel jestli policiste nebyli moc tvrdý a jestli při tý honičce nepřekročili povolenou rychlost 50km/hodinu. Protože poté by bylo nutné policisty disciplinárně potrestat a té stovce slušných romů se omluvit.
0/0
25.8.2001 1:06

Jarda

Zkušenosti s cikánama
K nám na základní školu chodil před lety cikán Didi. Když vyšel tak ho hned zavřeli. Teď se vrátil z kriminálu a přišel se podívat k nám do školy na návštěvu. Na svý spolužáky protože on vyšel v šestý třídě. A po přestávce většina z nás zjistila, že se jim ztratila peněženka. Von to zkušeně zorganizoval ještě s jednou cigoškou z vedlejší třídy. Ani jsme netušili jak to dokázal.
0/0
25.8.2001 0:26

algernon

cigani
Nikomu z vas co sem pisete proti cikanum, cikani nikdy osobne nijak neulizili. Vse co jste slyseli, jste slyseli z doslechu a nebo od jedne pani co povidala. Jestli nekomu z vas pripada, ze mu cikani ublizili tak, ze nemuze stastne zit tak vyhledejte psychiatra, psani do tehle konference vam nepomuze. Rozdil mezi vami a cikany je rozdil mezi "vzdelanou" a nevzdelanou pastelinou. Vy jste pastelina, kterou rodina a system donutil naucit se a vzdelat v nekterem oboru lidske cinnosti a proto nachazite (vetsinou) uplatneni v systemu. Oni v tomto systemu od narozeni stoji mimo, protoze ho nemohou pochopit. Ale jinak je to stejna pastelina jako vy. Jde jen o to je zformovat tak, aby zapadli do norem, ktere v soucasnem vyvoji civilizace povazujem za standart. Jejich osud je v nasich rukach, bud je nase spolecnost uhnete, nebo vyvrazdi. V lidskych dejinach je castejsi to vyvrazdeni a dejiny nejsou dejepis. Dnes je zitra minulost. Asi to maj kluci cerny spocitany, ale ja s vami vrazdit nepudu.
0/0
24.8.2001 23:57

Pelé

Re: cigani
Nechoď vraždit, nikdo tě nezve, ale můžeš je jít zdělávat ne? Ale to těžko viď? Protože už ten tvůj příspěvek je VY a ONI. A Ty seš kterej? Bůh?
0/0
25.8.2001 0:06

Áron

Re: cigani
Já vraždit taky nebudu, ale protože píšeš o všech, co sem píšeme v plurálu, a označuješ nás všechny za "vzdělanou" (tedy "bílou"?) pastelínu, tak tedy jen upozornění od "vzdělance" : ve slově standard se píše "d" a nikoliv "t"... A příště pozor na to paušální množné číslo, všichni jsme lidé, ale nikoliv nutně stejní ... Děkuju.
0/0
25.8.2001 0:16

sojka

Re: cigani
Dekuji za upozorneni, ze ty texty jsou proti romske mensine, protoze jsem si toho nevsiml. Ja jsem si doted myslel, ze sami chteji do Anglie, a my se je snazime jen psychycky v emigrovani podporit povzbuzujicimi slogany typu "tahnete". Ale to, ze pro nas cikani zatim jeste nic neudelali, jsem vedel, tak proc jim davat prachy zaspineny od bilejch ? Mozna by chteli radsi od Boha.
0/0
25.8.2001 1:24

Martin

Ty vubec nevis o cem mluvis!!!!
Jsem z Ostravy a musim ti rict hochu, ze mam s nimi (OSOBNE!!!) jen velmi spatne zkusenosti. Prvni jsem ziskal v 5.tride ZDS, kdyz mne okradli a zbili pri ceste na kryty stadion a posledni zkusenost je stara asi 3 mesice, kdyz se pokouseli za bileho dne na Masarykove namesti me manzelce ukrast kabelku. Ty vubec nevis o cem mluvis!!! Prijed do Ostravy a navstiv zminovane Vitkovice nebo Privoz!!! Ze maji oni v CR strach je k smichu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
25.8.2001 1:51

Honza

Re: cigani
Aby si se nemýlil - jako školáka mě dospělý cikán přepadl a zbil. Pravda, neokradl mě, protože nebylo co. Mou 75-ti letou babičku vykradli, snad za to, že se nad nimi slitovávala a nechávala je nabrat si u ní vody (když si zlikvidovali i vodovod)... Přesto je nepůjdu vraždit. Když na mně ale nějaký znovu zaútočí, udělám vše pro to, aby to už podruhé nemohl udělat! A o násilných občanských nepokojích se v televizi nyní vyjadřuje hlavně romské etnikum.
0/0
25.8.2001 6:35

Pavel

Re: cigani
Ja mam osobni zazitky s Cikanama, samozrejme ty nejhorsi (2xprepadeni a neustale bordel v okoli bydliste. Jsem rad, ze se najde nekdo, kdo je chce formovat, proto Ti zadam, prestehuj se konkretne do Resslovy 13, Plzen a zacni s prevychovou. Tobe se to urcite podari, soudim tak podle Tveho prispevku.
0/0
27.8.2001 8:59

Z.M.

další ukázka rarového násilí proti romům
Zatčení roma, který unikal policii je ukázkou bezbřehého rasismu bílé společnosti. Proč by si někdo nemohl autem jezdit jak chce. Proč ho má někdo zastavovat. To se pak bílí diví, když romové chtějí utíkat do anglie. Když se budou takhle rasisiticky chovat i nadále, musejí vzít romové zákon do vlastních rukou. Určitě šlo o slušného a pracovitého roma.
0/0
24.8.2001 23:50

Robos

Hmmmm...
Prosím vás, popište mi, jak vypadá "rvačka" mezi jedním gádžem a 30 cikány. Nějak si to nedovedu představit...
0/0
24.8.2001 23:24

kuk

Re: Hmmmm...
tak si zajdi vecer do Maticni a mas to v primem prenosu.
0/0
26.8.2001 22:51

xc.jana

Slabá policie
Zmrdi cikánský dostanou do držky!Policajti jsou na ně moc ohleduplný a pak si na ně o to víc cigoši dovolujou.Policie by rozhodně měla proti cigošum zasahovat tvrději!To se čeká až cigoši některého policistu umlátěj?????
0/0
24.8.2001 22:46

Roumen

Cikaní
Ano souhlasím,žš jeden cikan ze stovky je dobrej,ale zbytek je banda zasraná. Měl by bejt jednou za rok povolenej odstřel cikánů.Aspoň bych si konečně zastřílel.Zvířátka je škoda střílet,ale cikany ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pryč si cikány.Cikání,tahněte do prdele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
24.8.2001 22:39

Petr

co bude priste?
Kdyz nekdo cely den sedi pred barakem, nebo utraci statni davky po hernach, tak se nedivme ze se chce trochu pobavit. Pouze bych to jejich vecerni povyrazeni spestril slznym plynem, vodnimi dely, ci gumovymi projektyly. Potom by myslim i ti negramotni pochopili co je lidske chovani. Jenom abychom nedopadli jak v Makedonii, kde agresivni mensina (je otazka jak dlouho to bude jeste mensina) vesele strili do vladnich vojaku!
0/0
24.8.2001 22:37

cent

---
lze to pouzit jako dobre hnojivo.
0/0
24.8.2001 22:33

joachim

Souhlas
Zásadně souhlasím se všemi příspěvky. Silně mě však zaráží, že v TV jsem nic o tomto utiskování Romů neslyšel !!! Diví se někdo, že jsou na letišti kontroly, aby separovali tyto lidi. Kdo by je ve svým státě chtěl ? Ti co jsou normální, tak jsou v klidu a nemají důvod někam utíkat. Doplatíme na to jenom my, až se zavedou víza. Ale to vlastně nehrozí, jak řekl bojovník za lidská práva na Kubě, Ivánek Pilip (nějak se na obrazovku dostat musí). Fakt je zajímavý. že to v médiích není !
0/0
24.8.2001 22:26

Darkman

Re: Souhlas
Jedinou vyjimkou byla CT1.
0/0
25.8.2001 11:53

J.Dandieu

Rasismus vetsiny prispevku je sokujici
Nezlobte se, ale pokud tyto prispevky vyjadruji nazor prumerne ceske populace (bez urazky) a pokud se policiste rekrutuje z rad prumerne ceske populace (coz predpokladam), tak se zase nelze Romum dvakrat divit ze jejich autoritu s respektem neprijimaji. Nevim, jak by se dnes chovali autori vetsiny uvedenych prispevku, kdyby se jim dostalo stejneho vzdelani a stejneho zachazeni jako Romum. Za dalsi bych chtel rici, ze rasisticke postoje existuji i vuci cizincum, kteri pracuji vice nez radne, plati dane a ani by je nenapadlo klast odpor policistum. Takze nejaka vina na strane Cechu asi prece jenom je.
0/0
24.8.2001 22:17

p.oujesky

Re: Rasismus vetsiny prispevku je sokujici
Prosim vas o cem porad mluvite jake zachazeni,vzdelani oni delat nechcou a nikdy nebudou jsou to paraziti.Ti hodni maji vzdelani,praci a chovaji se jako LIDE a strani se tech ostatnich,ale tech je hrozne malo a ti nestoji na letisti a nechteji PARAZITOVAT v Angli.
0/0
24.8.2001 22:35

Čech

Re: Rasismus vetsiny prispevku je sokujici
Trapáku,na tebe taky jednou dojde!
0/0
24.8.2001 23:14

mima

Re: Rasismus vetsiny prispevku je sokujici
Chyba je hlavně na straně Němců. Kdyby tehdá odvedli svoji práci pořádně, nemusel být v Evropě jediný cikán.
0/0
25.8.2001 0:05





Najdete na iDNES.cz