Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko patrně přijme německá omezení

Češi se patrně budou muset smířit s dočasným zákazem volně vycestovat do Německa za prací. Němci naopak nebudou bránit spuštění temelínské elektrárny. K ústupkům v těchto konfliktních otázkách včera otevřela cestu krátká návštěva německého kancléře Gerharda Schrödera. Miloš Zeman včera po obědě s nejvyšším německým státníkem poprvé jasně připustil, že přistoupí na některá omezení pohybu pracovníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

www.buben.cz

Svycarsko a velkonemecka EU
Svycarsko nedavno odmitlo vstup do EU v referendu pomerem 4:1. Uvadene duvody? ZTRATA NARODNI SUVERENITY, VYSSI DANE... Je urazkou, ze se cesky politik vubec nezepta naroda v referendu na jeho nazor na dulezite veci /EU, NATO/. Pro koho pracuji soucasni vladci ?.... Znovu, Cechy by meli zustat svobodne/od vsech armad/, nezavisle a neangazovane, vytvorit PAS ZDRAVEHO ROZUMU a prosperity v Evrope, spolu s Rakouskem a Svycarskem. Neni potreba do velkonemecke Evropske unie vstupovat, a uz vubec ne jako poddani.
0/0
22.8.2001 19:42

Floridan

Proboha zavrete tu babu Danu do blazince!
Pardon - do "cvokhausu", aby tomu dobre rozumnela, baba jedna poblaznena.
0/0
22.8.2001 18:00

Kocicak

Rovny s rovnym
Souhlasim s myslenkou "rovny s rovnym." Kdyz oni nas chteji omezovat, tak my je take budeme omezovat. Ale doufam, ze to nebude jakos temi vizy pro Kanadu, ktere prisly s triletym zpozdenim. A jen tak mimochodem: Nemci (cti Deutsche Hunde) si kapku protireci. Na jedne strane chteji omezit pohyb nasich osob, na strane druhe lacni po programatorech. Tak co ted?
0/0
22.8.2001 13:48

kecal

Ať žije čtvrtá Říše národa německého! Ale za sve!
Přežili jsme Rakousko, přežili jsme Třetí říši Adolfa Hitlera, přežijeme i EU. Pryč s kolaboranty a zrádci všemi! Havel do Portugalska (nebo do jine P...)
0/0
22.8.2001 13:12

Honza Žídek

Divný kšeft
Přijde mi to tak, že Miloš Zeman vykšeftoval spuštění Temelína (což je věc prestiže jeho vlády) za omezení práce našich lidí (což je věc nás všech a měli bychom mít možnost se k tomu vyjádřit). Ač jsem velký příznivce atomové energie, domínvám se, že takovou hodnotu zase nemá. Ať už tahle vláda konečně padne dokud je ještě čas!
0/0
22.8.2001 9:32

J.V. CBudejovice

Mindrak
Jake dluhy, co to zase placas za nesmysly. Strc si ty svoje zamindrakovany keci konecne uz nekam a zacni myslet mozkem. Co se tyce ty vasi skvely EU tak CR se bez ni uplne v pohode obejde, zatim to pro nas obcany CR neznamena zadne velke vyhody ba naopak a to ze nemuzu do vaseho Rakouska bez pasu mi vubec nevadi. Jak to tak vypada vadi vam vsem obcanum Rakouska, ze se uz po nasem vstupu do EU nebudete moci levne s prominutim nazrat u nas v cesku. S pozdravem... Jo abych nezapomel Temelin je skutecne velkolepe dilo uz se tesim az to bude vyrabet tech 1000MW na turbinu.
0/0
22.8.2001 8:32

pudlik

EU v čele s Německem
Již dávno na začátku 90. let jsem chtěl, abychom se stali 51. zemí Spojených států a stali se tak pátou kolonou Němcům a Rusům v zádech. takto bohužel. ale z druhé strany, ono to Německo je doopravdy světovej tahoun. Má na to, ale proč? protože celejch 50 let po II. SV nemuselo zbrojit, mohlo se věnovat jen svému hospodářství - mají tam západadoevropský socialismus, který byl i pro nás za bolševika velmi vzdálenou Fatou Morganou. Světového četníka hrála USA, SSSR - no a mezitím se Německo a Japonsko vyšvihly v podstatě před ně a před další země jako GB či Franci či Kanada.
0/0
22.8.2001 8:12

ndavid

Další spolková země
Už je to tady, budeme další spolkovou zemí Německa. Co se nepovedlo Němcům za celou svoji historii, se povede nyní. EU brát, ale jako rovný s rovným.
0/0
22.8.2001 8:04

JV. Viden

priciny a nasledky
Uvedomte si , damy a panove v CR, ze oproti casti obyvatel EU mate velke dluhy. Nebudu je zde znova vyjmenovavat. Nejsem ochoten aby moje dane v EU plynuly do zeme ktera mi ukradla veskery majetek. A to to v roce 1971!!!!!! Institucni zlodeje mit v EU, to je to posledni co si prejem. Rozsirovani EU je vymyslem politiku a obcane EU si to nepreji.
0/0
22.8.2001 4:21

Pavel

Re: priciny a nasledky
Ty, vazeny obcane ciziho statu, dej uz pokoj. Porad do kolecka. To si myslis, ze jsi jediny, komu neco komunisti ukradli? Nebo snad doufas, ze se na tebe usporada verejna sbirka? Musi to byt ale blby pocit. V puvodni zemi se ti smeji a v Rakousku se z nejakyho privandrovalce taky nezblazni. Ono je uplne jedno, co si prejes a neprejes. EU se stejne rozsiri, i kdyby jsi skocil z temelinske chladici veze.
0/0
22.8.2001 7:09

Chechevara

Re: priciny a nasledky
K těm tvým neustálým urážkám bych měl jednu absurditu: Rakušané (od 70-tých let k ním také patříš) jsou zloději, lupiči a vrazi, protože po bitvě na Bílé hoře u nás zlikvidovali co se dalo (veřejné popravy, konfiskace, ...). Přimlouvám se za referendum o tom, zda má Rakousko vůbec právo být členem EU a jeho výsledkem podmínit náš vstup do EU či případně zvážit možné blokády hranic. Přinejmenším nám rakušáci musí vrátit vše co nakradli a veřejně se omluvit - každý rakušák zvlášť (včetně tebe).
0/0
22.8.2001 8:06

J.V. CBudejovice

Re: priciny a nasledky
Jake dluhy, co to zase placas za nesmysly. Strc si ty svoje zamindrakovany keci konecne uz nekam a zacni myslet mozkem. Co se tyce ty vasi skvely EU tak CR se bez ni uplne v pohode obejde, zatim to pro nas obcany CR neznamena zadne velke vyhody ba naopak a to ze nemuzu do vaseho Rakouska bez pasu mi vubec nevadi. Jak to tak vypada vadi vam vsem obcanum Rakouska, ze se uz po nasem vstupu do EU nebudete moci levne s prominutim nazrat u nas v cesku. S pozdravem... Jo abych nezapomel Temelin je skutecne velkolepe dilo uz se tesim az to bude vyrabet tech 1000MW na turbinu.
0/0
22.8.2001 8:35

Roman

Re: priciny a nasledky
Tobe tak neco nekdo ukradl ty balnivej cecho-rakusaku.Ten kdo rve,ze mu bylo neco ukradeno mel uplny prd.Uz jenom to,ze jsi zustal v rakousko o tobe vypovida,ze jsi totalne neschopnej.Rakousko je prdel zapadu a zeme totalnich magoru. Ja ziji v Belgii a jsem pro vstup CR do EU a at klidne cesi jezdi delat volne na zapad.Mne to nevadi.Spis mate strach v u Vas v tom podelanym rakousku,ze vy neschopaci nebudete mit praci.No,kdyz jste totalni lemra,tak se neda nic delat.Jste liny a neschopny.Cesi aspon makaji a jsou rozhodne chytrejsi nez vy banda rakouska.Je snad svoboda a demokracie. Jinak na rakousko spis doplaci cela evropa.Nic v rakousku nedelate a akorat rvete lenosi urvany.
0/0
22.8.2001 8:43

eiji

Re: priciny a nasledky
O dluzích máte hodně co povídat. Jste stejná banda jako Němci, ve válce jste prováděli stejný zvěrstva jako oni, ale vyvlíkli jste se z toho jako ti nejzkušenější slizouni. My máme dluhy? Nesnažili jsme se vás zabrat ani přepadnout a když nás obsadil bolševik, nikdo z vás, z "demokratických" států, ani nepípnul. Ještě chvíli nám vykládejte o našich dluzích, už dlouho jsem se tak nezasmál. Neutrálové.
0/0
22.8.2001 11:13

s.t.

Re: priciny a nasledky - Sbirka pro JV Viden
Sbirka na JV Viden: to neni spatny napad. Davam 1 korunu jako zaklad na sbirku - uplatek pro JV z Vidne, aby konecne prestal s temi nesmysly o tom, ze jsme mu vsichni cosi ukradli.
0/0
22.8.2001 13:01

František Dobrota

Re: Re: priciny a nasledky - Sbirka pro JV Viden
Už jsem něco takového taky navrhoval. Měla by se jmenovat "Národ Tobě".
0/0
22.8.2001 13:23

s.t.

Re: priciny a nasledky
Pane JV: pokud mate dukazy o kradezi, co nam tady vykladate uz par mesicu, obratte se na soud, pokud ne, opustte prosim tato diskusni pole. Uz nas to nudi.
0/0
22.8.2001 13:05

liquid

EU
Se vstupem do EU souhlasim, omezeny pohyb pracovnich sil chapu, ale zaroven pozaduju, aby byl prodej ceskych pozemku Evropskym statum omezen aspon do te doby, nez budou Cesi schopni konkurovat.Nerad bych se dozil doby, kdy by se CR rozprodala na parcely a Cech by si ve vlastni zemi nemohl koupit kus zeme. Nezavisle Cesko si neumim predstavit, jednoduse proto, ze na to nemame. Spis bych rekl, ze cim dal vice jsme zavisli. Zivot ve spolecenstvi nam muze jedine prospet.
0/0
22.8.2001 3:44

www.buben.cz

Re: EU
Neumis si predstavit nezavisle Cesko? Proc? Protoze nechces,?nebo jsi to nikdy nezkousel? Proc si myslis, ze na to nemame?... Co kdyz na to nemame, prave protoze si lidi mysli /tzv. vymyvani mozku/, ze an to nemame..... Cesi jsou jeden z nejinteligentnejsich narodu na zemekouli, kdo by potom nemel mit nato byt nezavisly, kdyz ne oni?? //// Mozna je to proto, ze o tom oficialni propaganda nemluvi. .... Ta uci lidi, ze Cesko nemuze byt nezavisle, protoze "na to nema.", a tak se nutne musi pridruzit, momentalne k nemecku. Ano,jak rikas, ve spolecenstvi, ale pouze jako rovny s rovnym. Jinak at jdou s tou svoji D-Eu do prd*le a jezdi si za levnou prostituci nekam jinam.
0/0
22.8.2001 20:03

Z.V.

Re: EU
Se vstupem do EU nesouhlasim.Cesko se phybuje zase z blata do jine omacky!Jako v minulosti.Ceskym pracovnim silam se dela zadrhel na zapad.Maltani(Malta-zame na jihu Evropy)si vydupali u EU,ze JEJICH pracovni sily budou mit 7 let! volneho pohybu v EU a pracovni sily z EU nesmi na Maltu.Ceskym politikum se podaril opak.Myslim,ze Ceska republika ma nejlepsi budoucnost bez vsech sousedu,kteri zradi,kdyz pjude do tuheho.Zatim historie ukazala,ze sousedni staty si prisli rozkradat.Neni vyjimky!Ani Slovaci se nezachovali jak by meli.Nikomu neni zapotrebi verit.Evropa dluzi Cesku.Do Ceska Adolf vjel s pozehnanim staty dnesniho EU!Proc zadny CZ politicky zastupce tyto facta nepouziva pri tak dulezitych schuzkach s predstaviteli sousednich statu?Evropa dluzi Cechum.Evropa by mela kompenzovat za Adolfa a hlavne za bolsevismus!Bez vyjimky.Jsem predsvedcen,ze schopny predstavitel CZ, by mohl pro Republiku vydupat daleko vice nez Maltani na jihu Evropy!
0/0
23.8.2001 17:47

www.buben.cz

do Evropy, ale pouze jako kolonie ?
Tyto podminky znamenaji, ze Nemecko prijme Cesko do Evropske unie, ale pouze jako hospodarskou kolonii. za 9 let restrikci se ceske hopodarstvi vytrati zcela, pak uz nebudou potreba. Cesko by definitivne nemelo za techto podminke do EU vstupovat, a uz vubec ne bez refereneda. Cesko by melo okamzite vystoupit z NATO. Melo by se pripravit k vyrobe atomove bomby, kdyby nahodou nasi pratele v Bavorsku zase chteli zapominat, kde jsou hranice svrchovanych statu. Cesko by melo zustat neangazovane a nezavisle, tak jako Rakousko a Svycarsko. Petr
0/0
22.8.2001 2:19

sojka

Re: do Evropy, ale pouze jako kolonie ?
Presne tento nazor jsem mel i ja, ale preci vstup prinese naky vyhody - nasi politici nebudou mit tolik sanci dal zadluzovat nasi zemi, budeme moct prodavat jabka, odtahnou cikani a mozna nam da Evropa naky prachy na opravu kulturnich pamatek. Jestli je ale nechame koupit firmy a pozemky tak to bude pekne v pr...
0/0
22.8.2001 3:32

Dr.Dana

Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Vzhledem k tomu, ze Ceska republika prakticky uzavrela pro velkou cast obyvatel Evropske spolecnosti hranice, bojuji za znemozneni vjezdu ceskym obcanum do Evropske spolecnosti i v ramci turistickych navstev. Nejlepe by bylo, kdyby se zase postavila proti Vam zelezna oplna. Nesouhlasim, abych ja jako platitel dani ve svobodne Evrope, Vas po vstoupu do Evropske spolecnosti podporoval. Dr. Dana
0/0
22.8.2001 0:59

Jarda

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Vazena pani.Koukam,ze budete asi pekna p... Jdete do hajzlu.Jste naprosto vymatlana.Vas dostat do ruky,tak Vam rozbiju hubu.Jestli jste doktorka tak no nazdar.Maximalne bych Vas nechal past kravy a to ani mozna byste nezvladla. Vazena Drrrrrrrrrr. Dano.Jdete se vycpat.
0/0
22.8.2001 1:52

Jirka

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Jdi se vysrat ty krava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty budes as zakuklenej komunista.
0/0
22.8.2001 1:54

www.buben.cz

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Pani doktorko Dano, kdepak jste se naucila tak pekne mluvit cesky? Uz jste zaplatila za vase vzdelani? A co lekarska pece, ktera vam byla zadarmo poskytovana? Driv, nez tak ucinite, myslite si, ze byste se meal ozyvat mene? Petr ps a zelezna opona proti zlocinum, prostituci, nezamestnanosti a drogam by urcite stala za uvahu.
0/0
22.8.2001 2:30

sojka

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
No tak to si klidne bojuj, protoze pri Vasich nazorech a inteligenci nejste zadnym nebezpecim. Misto hranic by Nemci meli zavrit VAS. Technicka : oponu nepostavil Zapad a uz vubec ne z obavy imigrace. Platiteli-ko Dano-ieli, jestli nemuzes zpet do Cech, tak se opravdu nedivim !
0/0
22.8.2001 3:23

JV. Viden

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Vazena pani, jsem tehoz nazoru. Ceska republika se chova jako stredoveky loupeznik. Takova spolecnost , ktera krade a lze by nemela mit prilezitost vstoupit do EU. Zlate ceske rucicky urcite dokazi celemu svetu jak jsou dovedne a budou mit prilezitost pracovat pro sebe a ne pro Brusel. Dokud je hranice na Sumave, tak dlouho mam pocit bezpeci.
0/0
22.8.2001 4:11

Mike

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
ja ti seru na nejake nemecko, kdybych chtel pracovat venku, tak urcite nepolezu k vam. a jeste neco, jak si emigrovala, tak si byla rad, ze te prijali co ty pi..!!!!
0/0
22.8.2001 8:46

eiji

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Uzavření hranic? Zameťte si před vlastním prahem! Kolik lidí už se nedožilo, díky vašim průtahům, odškodnění za NĚMECKÁ zvěrstva? Kolik Vašich "spoluobčanů" k nám jezdí, aby si tu levně a dobře nakoupili a najedli se? Nad tím bych se, být Vámi, zamyslel. Když jsme tak nepřijatelní... A jen tak mimochodem, když platíte daně v EU, kam myslíte že jdou? Jak velké dotace dostává například zemědělství Německa, Francie a Británie ze společných peněz? Kdyby se do našeho zemědělství cpalo tolik peněz jako u vás, tak vás převálcujeme. Nemáte taky NÁHODOU strach, že lidi u nás jsou ochotni pracovat víc než ti zpohodlnělí pitomci tam u vás? A na konec: lidi, nenapadají vás podobné otázky? Co je namailovat Drrr Daně (Danovi)?
0/0
22.8.2001 11:05

waldemar

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Na to nema smysl nijak reagovat.
0/0
22.8.2001 13:17

Z.V.

Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Pani Doctorko,jak jste na to prisla,ze ty hranice jsou uzavrene?Ja vzdy projel!
0/0
23.8.2001 17:59

Finnegan

Re: Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
S hruzou ctu nize uvedene nanavistiplne prispevky o tom ze Cesi jsou loupezniky Evropy a proto by se mela postavit na Sumave nova zelezna opona apod (Dr. Dana a ji podobni) Autori techto clanku jsou cesti deprivovani emigranti, kteri trpi komplexem menecennosti v i po tolika letech stale jeste cizi zemi. Tito lide pravdepodobne spolecensky neuspeli v novem prostredi a vinu svadeji na svou narodnost. Tito lide nejsou nikym: Nikdy se nestanou plnohodnotnymi cleny Rakouske/Nemecke spolecnosti a nejsou jiz ani Cechy. Existuje vubec jeden maly problem v Rakousku a nekterych spolkovych zemich Nemecka, a to mindrak z pristehovalectvi, mindrak Gastarbeterstvi, takovi lide jsou zmitani pochybnostmi o vlastni identite (Dr. Dana). Nastesti, tema puvodu je v Evropske komunite prevazne pase a nazory techto zoufalcu jsou bezvyznamne. Proc neopusti tento diskusni server? Jejich nemcina stale jeste trpi tezkymi slovanskymi vlivy a tak tomu bude naporad. Presto jim preji mir v dusi.Finnegan.
0/0
23.8.2001 20:30

karelko@aol.com

Re: Re: Re: Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Boze, boze, ac nesycici vulgarismem a ceskym typickym hulvatismem, presto hlouposti a nacionalismem, diskuze asi nema zadnou cenu, nebot vzdelani je ziskano z dob davnych, dobe poplatne a demokracii cizi. Presto fajn, alespon zadny eurohulvat i zde je mozno sledovat alespon naznaky kultivovanosti, i kdyz pouze ceske. Doporucuji, ke zvyseni obzoru, tak jako Vy se vyznate k odsouzeni " emigrantu ", MY zname zlate ceske rucicky a puvabne usmev slovanskych - ceskych zen, bez rozdilu stavu. At prave v tomto smyslu zkveta spolecna Europa a moralizovat ci odsuzovat at prenechame politikum, jak Vasim , tak nasim. Nakonec se oni stejne dohodnou a to urcite bez nas dvouch i ostatnich. Fascinujici je, ze Vse dopadne tak, jak je naplanovano, a to bez toho, aniz by se nekdo nekoho ptal. Preji Vse Nejlepsi, oprosten huvatstvim se kterym se clovek setka v Evrope pouze v CZ. CZoolog
0/0
25.8.2001 18:45

Finnegan

Meli by se zavrit hranice pro Cechy do Nemecka
Vazeny CZoloogu kdybyste byl tak laskav a neprechvalil, nejsem hulvat a nejsem fanouskem ceskych emigrantskych spolku v nemecky mluvicich zemich, vsimnete si Rakouska, ganz besonders Vidne: Dve generace patolizalstvi, ustrku a ohybani zad tech Nowaku a Morawciku vyprodukovaly ,,sporadaneho obcana,, - narodil se jeste v marasmu druhoradosti a z toho blata se ,,vypracoval,, - citi se lepsi a nove prichozi cizinci na stejne startovni care jako jeho prarodice, ackoli by jim stale mohl rikat landsleute, jsou pro nej jen beznadejna pakaz.A jen kontrujte Vy idealisto, ze od Salcburku po Viden vidite jen bodre tucne Stefany a Hermanny, milujici Zwettler a dechovku. Oboji je jiste realita, zas jde jen o uhel pohledu a uprimnost vyraziva. Ziji strednedobe v te spolecne Evrope daleko na Zapad od Vas, a nevsiml jsem si, ze by po pravni a socialni strance vzkvetala.Zminene Rakousko je toho dukazem. A bude-li nekdo rozhodovat o MNE bez ptani (nebot me tesi jak nepratrim mezi Vas ani nikoho kdo se zve MY), je to pruser a rozhodne nic fascinujiciho, a to v mizerne dobe, kdy zlate ceske rucicicky zazivaji eru prace na cerno a vizova povinnost hrozi i ze zeme v niz momentalne ziju. Myslite-li si ze rajem hulvatstvi je pouze Ceska kotlina, zkuste jednou vyjit do ulic v novych spolkovych zemich a narazte na demonstraci nemecky mluvicich neonacistu, a hodlate-li jako spravny zajisteny nemec mavnout rukou nad bidou tech zakourenych Ostlaender, vezte ze mezi temi sigry hajlujou desitky jinak hodnych hochu ,,z jihu, severu a zapadu,, - casto i nova generace tech zakomplexovanych Nowaku....Jde o uhel pohledu, idealisticky zoologu. Z myho uhlu pohledu, jiste zatizeneho vzdelanim ziskanym za soumraku socialismu a zmatku po nem, jsem ten posledni, kdo je nacionalista. Rozhodne nepatrim k zadnemu MY.
0/0
27.8.2001 21:17





Najdete na iDNES.cz