Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velký Bratr na Floridě

Policisté ve floridské Tampě používají síť městských kamer pro polapení kolemjdoucích delikventů. Chodci v ulicích města mají důvod k úsměvu - jsou totiž filmováni. Aby mohla účelněji bojovat proti zločinnosti v turistické čtvrti, vybavila se místní policie poněkud zvláštním druhem kamer. Kamery v davu zachytí jednotlivé obličeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

at

hele zmrzlino
ty ses urcite hokejista. bydlis tam v new jersey v beverly hills..na co si ty muzes stezovat?
0/0
15.8.2001 23:03

Zmrzlinojed

Re: hele zmrzlino
Malem ses trefil, hraju narodni baseballovou ligu, nadhazuju Yankees... Sorry, ale dal se uz diskuzi venovat nemuzu, musim obcas taky pracovat :)
0/0
16.8.2001 14:21

at

Re: Re: hele zmrzlino
bullshit zadnej baseball, cech aby hral za yankees? ses hokejista.taky musim do prace....
0/0
17.8.2001 3:29

Zmrzlinojed

Re: Re: Re: hele zmrzlino
Uz jsi videl Evropana v NBL? Ja o zadnym nevim :) PRaciju v projekcnim atelieru a po vecer si kratim nudu a privydelavam v Shopritu
0/0
17.8.2001 15:17

at

hele
policie ..pokud nema nejaky dukazy ze se v dome deje nejaka kriminalni aktivita, tak se ti do domu nenabouraj....ale napred musej mit dukazy and search warrant....ze tam nejaka tetka vola n apolicii ze neco videla z okna ..hmmm to tezko...pokud ale v tom dome bydleli ilegalne, tak to uz je neco jineho
0/0
15.8.2001 19:57

Zmrzlinojed

Re: hele
V tech novinach vyslovne napsali, ze jim to majitel pronajimal - vinikem vlastne byl majitel, protoze to pronajmul tolika lidem - ale neni moje vec, kolik lidi si do bytu najmu, resp. v jak male mistnosti jsem ochoten zit s vice lidma? Jak z novin vyplynulo, nejvetsi problem byl ze spali na SPINAVE zemi suterenu (bylo to nekolikrat zdurazneno). Jak teda vidi babka pres okna, ze zem je spinava, to teda nevim. Jinak spanelsky mluvici komunita se tady chova velice slusne a nezaregistroval jsem s ni sebemensi problemy a je mi jedno, jestli bydli po dvou nebo po deseti v pokoji. Kdyby udelali takovy razie v Newarku nebo v Brooklynu, nemela by pulka lidi od tam kde bydlet. Jenze tady je to proste Beverly Hills vychodniho pobrezi a starosta mestecka nepripusti nic, co by se vymykalo milionarskym standartum. Kdo nema vlastni vilu, nema tu co pohledavat...
0/0
15.8.2001 20:50

Zmrzlinojed

Uz asi uplne mimo tema
Ziju v malem bohacskem mestecku nedaleko NYC. Vsechno tu zari cistotou. Zadni pristehovalci. Skoro. Najednou ctu v novinach, ze si nejaci sporadani obcane stezovali, ze skrz okna videli "groups of individuals" (oficialni nahrazka za "spinavi paraguayci") jak spi na zemi v suterenu a ze snad i bydli v garazi! Nehorazne! Prijela policie, vtrhla do domu (bez ohledu na pravo na soukromi) a skutecne - paraguajci meli pronajaty byt a se souhlasem majitele tam bydleli po 4 v mistnosti. Tak dali majiteli pokutu, ten prirozene Paraguajce vyhnal na ulic a ve sporadanem mestecku je zase klid. Pristi tyden ma za mnou prijet rodina a tak budem se souhlasem pana domaciho bydlet 4 lidi v jedne mistnosti. A navic sousedi travi vetsinu casu v garazi, jelikoz tam maji malirsky atelier. Tak uz se vidim nekdy v prubehu pristiho tydne na dlazbe, pokud primo ne v kriminalu... Ale jinak je to tady vcelku svobodna zeme...
0/0
15.8.2001 19:06

at

Re: Uz asi uplne mimo tema
pochybuju ze se to tak stalo....o tech paraquajcich....to by mohli soudit NYPD...maj pronajaty byt, to je nemuze nikdo vyhodit na ulici. to mas nejaky zkresleny.nebo mas nejaky divny informace....ja uz sem tu dlouho abych vedel whats up
0/0
15.8.2001 19:51

at

penize
v americe ma kazdy stejnou moznost i kdyz si chudej a jiny barvy kuze.ti cerni maj vyhody na universitach/financni/ .amerika je jedina z mala zemi kde kdyz si chudej tak muzes behem velice kratkeho casu si vybudovat docela dobry zivot....defakto kazdej ma moznost jit do prace za 12-15 dolaru/z toho uz se da nasetrit/ 2-4 roky makat 40 hodin tydne nasetrit 20000 , otevrit si business nebo koupit dum ...velice jednoduche..todle se da i kdyz neumis moc anglicky nebo ses cernoch nebo cikan......prace je tu tolik ze KAZDY muze mit praci behem jednoho dne...v new yorku videlas dvakrat tolik.....vetsina lidi zije tady ale z paycheck to paycheck nebot si vse nakoupej na dluhy a creditky a pak jen platej a platej a makaj a platej atd...i pay cash....
0/0
15.8.2001 19:02

Zmrzlinojed

Re: penize
Jezis, dik za napad, hned to pujdu vsem tem lidem v Shopritu rict, jak je to snadny! Za dva roky muzou mit svuj vlastni business!!! Jsu zvedavej, kde pak budou v Shopritu shanet levnou pracovni silu, kdyz budou vsichni podnikat!!! Uz nebudou muset makat 12 hodin denne za 7 babek!!! Prasulky se jen posypou!!! - Neurazej chudy lidi takovyma blabolama, ty lidi chcou delat, chteli by se i vzdelavat, ale tenhle rezim, americka bila aristokraticka spolecnost, jim to neumozni.
0/0
15.8.2001 19:13

Zmrzlinojed

Re: penize
Financni vyhody na univerzitach znamena, ze nemuseji platit za semestr $15000 ale jenom smesnych $12000 ?
0/0
15.8.2001 19:15

at

svoboda
ja tu mam naprostou volnost..me to tu vyhovuje, na nic si nemuzu stezovat akorat kdyz ctu takove pripominky nebo kdyz obcas jedu do cech tak jsem rad ze ziju v usa....vladu nekritizuju, bush mi nevadi.mam rad sve soukromi a nikdo me neotravuje....vy tam nemate problemy s drogama? u vas to teprve zacina....
0/0
15.8.2001 17:22

Zmrzlinojed

Re: svoboda
Nejde o to, jestli vladu chces, nebo nechces kritizovat, ale o to, jestli muzes. V Cesku neni svoboda po strance financni, nekteri lidi si skutecne nemuzou koupit vsechno, co by chteli, ale neves nikomu na nos, ze v Ameru jsou jen sami bohaci a muzou mit vsecko. To mne prave sere, ze tady ti zbohatlici obsadili vsemozny instituce a delaji chudejm lidem neuveritelny problemy, pocinaje treba obtizemi pri ziskani ridicske licence a konce nemoznosti vzdelani. Proste v Ameru je zivot easy, pokud mas penizky a jsi bilej. (o rasismu se tady nesmi mluvit, ale v lidech je to porad citit, neustale se tu segreguji odlisne barvu pleti) Pokud jsi z chude rodiny, nemas zadnou sanci na lepsi postaveni, stat ti neustale hazi klacky pod nohy. Dyt se proboha bez do tech ghett podivat! Myslis, ze se tem lidem delat nechce? Mel jsem tu cest pracovat jak s "vyssi tridou" v projekcnim atelieru, tak i s "luzou" za prodejnim pultem. Muzu rict, ze je mne z te "vyssi tridy" mnohdy hodne spatne. Jedinou uznavanou hodnotou v USA je majetek (coz je videt i na tvych prispevcich) pro nic jineho tady neni prostor. Cely USA jsou jen o hrabivosti penez.
0/0
15.8.2001 18:41

Zmrzlinojed

Re: svoboda
Jo a tak ze mam problemy s drogama, tak necham odstranit verejny detsky hriste. Dobrej napad. A co kdyz mam problemy s pristehovalcama? Co navrhujes odstranit?
0/0
15.8.2001 18:45

at

speeding
ze merej rychlost na tom nevidim nic spatnyho..najdes je vesmes tam kde je 30 mili za hodinu....a s tim musim souhlasit , preci nechci aby mi nekdo zavodil tam kde bydlim a porazil mi decka..
0/0
15.8.2001 15:50

Zmrzlinojed

Re: speeding
Co je to za nesmysl? Tvoje decka behaji na ulici? V USA? To zijete v ghettu? Pokud vim, tady na ulicich verejny zivot naprosto nefunguje, bud jsi v praci, nebo u sebe na zahrade, kdyz nemas zahradu s bazenem, mas smulu, protoze neco jako verejnej prostor pro setkavani lidi, relaxaci a hry deti neexistuje. Jeste by tam totiz nekdo mohl prodavat drogy treba! Tak se pak vzajemne nedokazete bavit, nerozumite si, nekomunikujete, zijete jen televizi. Prochazka vecernim mestem? Neexistuje. Kapitalismus odsud odstranil pojem verejny prostor, vam to tu nechybi, protoze nemate tuseni, co to je, ale z myho pohledu Evropana je mi vas lito, jak si tu zijete ve svych autech a zahradach a nemate tuseni, co se deje kolem a informace dostavate jen pomoci TV. Zkus jit a kritizovat chyby vasi vlady, nebo mestske radnice. Oznaci te za rozvracece demokracie a komunistu a bude te monitorovat CIA, jestli nahodou nekomunikujes s Cinanama nebo Kubancama. Z mistnich novin je mi nabliti, dozvis se akorat, kda se co skveleho podarilo polici, jak skvele se oslavil den nezavislosti, ale o tom, ze cely svet tlaci na Bushe s podepsanim Kjotskych protokolu nikde ani zminka. Jak to proboha, kdyz o tom mluvi cely svet??? Ke svobode slova taky patri i svoboda informaci!!!
0/0
15.8.2001 16:59

at

usa
kdyz se vam to tu nelibi tak jedte domu. amerika neni pro kazdeho.ja tu bydlim uz 19 let a delam si co chci.nikdo me neotravuje,policie uz vubec ne.mam co potrebuju, koupim si co chci.mam dostatek jidla a na nedostatek penez si nestezuji.vy akorat nevite jak na to , jak tu svobodu vychutnat.jedte dom zivorit za 7000 korun za mesic a zavidet jeden druhemu ze ten ma to a ten ono....
0/0
15.8.2001 13:45

Zmrzlinojed

Re: usa
Patrne ti uslo, ze kdekoli v Evrope, tedy i v Cesku je mozne mit "dostatek jidla a koupit si co chci". Docela mne to rozesmalo, ze zijes porad v predstave, ze tam stojime frontu na banany. Nevim ve ktere casti Spojenych Statu zijes, ale v NJ a CT se prace policie omezila uz skutecne jen na mereni rychlosti a vylepsovani vlastniho a mestskyho rozpoctu. A nechapu, ze je mozny aby nekoho zavreli jen tak pronic za nic na par dni do kriminalu, jen proto, ze se nekdo DOMNIVA, ze chce po jinym obcanovi hodit roli toaletniho papiru(viz clanek tady na iDnes). To mne prijde naprosto ujety a hovori to o moznostech a moci policie, "svobodny" obcan je vlacen vladnoucim rezimem. Jenze jak jsem pochopil, tady to vlastne nikomu nevadi, aspon nikomu, co vlastni velky dum, tri auta a ma krasnou manzelku. Proc by ho melo vzrusovat, ze jinej clovek, kterej je s praci vlady nespokojeny je zavreny v kriminale? A proc by ho melo stvat, ze hrozi globalni otepleni a jeho vlada nic proti tomu nedela? Kazdej si tady hrabe na svym pisecku a co je kolem, to nikoho nezajima. Hlavne ze ma nalesteny auto... A svoboda neni o tom, kolik penez vydelavam, tvoje mysleni je ale naprosto podle americkeho modelu tazko ti to vyvracet, nepochopis to, zijes tu uz moc dlouho, jenom bych ti doporucil, jed se nekdy podivat do Evropy, treba do Londyna, do Prahy nebo do Amstru a pochopis, co je to svoboda...
0/0
15.8.2001 14:59

at

Re: Re: usa
za 7000 korun za mesic si toho moc nekoupis.kdyz te plyn prijde na 1500 atd atd...najem na 4000 ....mozna par stastlivcu kterym se zije dobre...proc ste sem teda prijeli kdyz se vam zilo tam tak dobre?
0/0
15.8.2001 15:26

Zmrzlinojed

Re: Re: Re: usa
Tebe samozrejme nelaka poznat jinou kulturu, mas vladou naordinovany pocit, ze zijes v te nejuzasnejsi zemi na svete tak proc jezdit nekam do nejake bidy, kde navic vladne urcite jeste totalita... Tato diskuze neni o tom, jestli jsou USA ekonomicky silnejsi, (prestoze CR ma rychlejsi hospodarsky rust...) ale o tom, jestli si USA zaslouzi oznaceni nejsvobodnejsi zeme na svete a jestli nahodou neni na praci policie v USA neco spatneho. Jenze zabedneny americky obcan spokojeny sam se sebou se nicim takovym netrapi a onanuje nad svymi penezmi a rika si, ze se ma tak uzasne skvele, ze nezije tam v te hnusne chude zemicce kdesi uprostred Evropy, jenze milej pane, tam uprostred te Evropy mne policajt nemuze zavrit do basy jen tak pro nic za nic, ze si umane a nedava mi pokutu proto, ze potrebuje penizky na novou uniformu, ale proto, ze to co jsem udelal se fakt nema. A speedlimity, ktery tu jsou vlastne neco jako vyrobna penez pro policii jsou tu opravdu nesmyslne a ... co budu povidat, jestli tu zijete 19let, dobre vite, jak to tu chodi... V CR jde prijem z pokut do statniho rozpoctu, nikoli do kasicky policejniho okrsku, a v CR nezavirame lidi do kriminalu proto, ze si mysli, ze nekdo z nasich politiku je idiot - nastesti :) Fakt ti doporucuju vytahnout tvuj tezkej americkej zadek z tyhle totalitni zeme a jet se do te Evropy podivat, mozna se ti rozsviti...
0/0
15.8.2001 16:44

Zmrzlinojed

Jeste par vet
Celkem mne potesily prispevky podemnou, naprosto se muzu s nimi ztotoznit. Myslim si ale, ze se v U.S.A. situace uz zhorsovat nebude. Zkuste si zajit do klubu a podivat se, jak se tady bavi mladi lide. Oni se bavit vubec neumeji! Nedokazi projevit sve emoce, boji se nekoho obejmout, polibit, jit tancit, mluvit o cemkoli jinym nez o pocasi, ukazat kus svy duse. Boji se lidi kolem, protoze tohle je zeme praskacu, soused na souseda, hur jak za komancu, protoze tady je k tomu nic nenuti, je to v jejich vychove. Myslim, ze mistni mlada generace je casovana bomba (postupne se to zacina projevovat v pripadech kdy nejaky dite zkolabuje a brokovnici vystrili pulku sve tridy i s ucitelkou), myslim, ze se to tu brzy zvrtne a bude zde rebelie a la motorkarsky gangy (si ted nemuzu vybavit, jak se jmenovali), punks, undergroundovy techno apod. Davam tomu tady tak deset, maximalne patnact let (viz Pelisky :)) a pruderni amici nebudou vedet, co s tou mladezi maji delat. To uz se na dalnici nebude jezdit sporadane 55mil v hodine, budou radi, kdyz budou jezdit aspon ve spravnym smeru :)
0/0
14.8.2001 19:45

qeqer

amerika
jeste ze je amerika tak daleko. opjet zjistuju, ze se mi tam vuuubec nechce.
0/0
16.8.2001 2:04

Zmrzlinojed

Statue of Liberty vazne koroduje
a s ni i kompletne pocit, ze Spojene Staty jsou nejsvobodnejsi zemi sveta. S timto tvrzenim uz davno nesouhlasim a se mnou urcite velka spousta lidi. Prekvapilo mne ale, ze si na Spojene Staty jako policejni stat stezuji uz i samotni vazeni legalni obyvatele, jeste nedavno mavajici hrde pruhovanymi vlajkami kolem sebe. Malem mi vyrazilo dech, kdyz mi jeden z nich rekl doslova: "Takhle mezi nami to rikam - tady v tehle zemi, uz davno neexistuje svoboda slova. Vsechno se zmenilo. A policie tady neni od toho, aby nas chranila, ale kontrolovala."
0/0
14.8.2001 0:22

ded vseved

Re: Statue of Liberty vazne koroduje
Jasne ze jsou USA policisty nasaknuty stat.A hlavne tam kde se toho nejmin deje.Jasne oni rikaji , to ze jsou tam poldove tak videt , urcite odradi od kradezi vice ,,kriminalu,, ,ale oni resi tzv. ,,trafic violations,, a vydelavaji si tak na sebe . Policista ma treba 2 padesati strankove bloky ,,tiketu,, , ktere musi na konci mesice odevzdat vypsane .A temer vse jde na konto mesta ,ktere je plati.A prave v takovych mensich mestech ( 10 000 - 50 000 lidi )se to deje dnes a denne. Napr. na silnici se dvema proudy na kazdou stranu je 'speed limit' 25 nebo 30 MPH , a to je to misto kde policiste cekaji na korist. Tak se neni co divit ze obmnenuji auta co 2 az 3 roky za nove.Kdyz ho dostanou tak stoji 28 az 35 000 U$$ a za dva ci tri roky se to prodava na aukci (kazdorocne) v tom mestecku za cenu (60 000 mil/8 000 U$$)(100 000 mil/5 500 U$$)To je tak prumer.Jde o auta napr.CHEVY Caprice 5.7 L (velikosti se rovnaji MB S classe),Maji 4 rychlostni automat. prevodovku a mnoho zesilenych partii a zadni nahon a od civilni verze jsou odlisne tim ze jsou o 250 kg tezsi.Ten motor je z Corvette.Tyhle motory jsou asi nejlepsi co CHEVROLET zplodil, vydrzi totiz i 500 000 mil tezkeho zaprahu. A zcela souhlasim s tim prispevkem od Zmrzlinojeda . MARCEL @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
0/0
14.8.2001 5:34

MK

Re: Re: Statue of Liberty vazne koroduje
No ja nevim, myslim si ze nevite o cem mluvite mozna jste byl v USA na dovolene to ale neni duvod ze o ni muzere rikat jak to v tehle zemi chodi. Takovy lide jsou opravdu uzsani vykladat o necem o cem nic nevedi, ja tu napriklad nebudu tvrdit opak abych tak mohl ucinit musel bych nejprve nekolik let zit v USA a pak budu tlachat.
0/0
14.8.2001 17:36

Zmrzlinojed

Re: Re: Re: Statue of Liberty vazne koroduje
Ziju tady.
0/0
14.8.2001 19:34

ded vseved

Re: Re: Re: Statue of Liberty vazne koroduje
Hm , ja jsem v USA 5+ let a nacestuji pres 80 mil co rok tak si myslim ze neco vim o pomerech ve vetsim meste a nebo treba v SW casti Utahu . Nastesti uz pojedu zpet do Evropy , neco malo tydnu po Zimni olympiade . Uz toho mam plne zuby , te jejich ,,,,,,svobody,,,,,,,,,,, , napr. Nikde ne svete jsem nevidel tolik zakazu jako v USA . Kdyz jedete do ,,Forrest preservu,, (kousek prirody v husteji obydlene oblasti) muzete tam vjet az vam Sherrif otevre vjezd (pri svitani) a odjeti pri zapadu slunka (to se zamyka). Kdyz v tu dobu nejste u vaseho bouraku , tak vas megafonem vyvolava a za 15 minut je schopen vam nechat auto odtahnout , a vas ubytovat napresnoc na stanici(zatim se mi to nestalo :-)),ale tady jeden nikdy nevi , zatim me jen vyhrozovaly. )Je dobre mit s sebou denni tisk kde je napsano kdy ze to slunce presne zapada , kdyz vyhrozuji.Ja si myslim ze maji svobodu jen v podnikani (a to velkou).That's all ....... ,, >>>>> Ale neni spatne tam nejaky cas pobyt.BTW ; odkud jste MK ?
0/0
14.8.2001 21:52

Zmrzlinojed

Re: Re: Statue of Liberty vazne koroduje
Je to presne a naprosto tak, mestska policie je hlavnim zdrojem penizek do mestske kasy a ze starosta na policajty pekne tlaci!!!
0/0
14.8.2001 19:33

ded vseved

Re: Re: Re: Statue of Liberty vazne koroduje
Damn right it is !!!! A diky Bohu nemaji pravo stavet lidi na dalnicich (az na vyjimky) , to je rajon Statni Policie a ti jsou v hodne malem poctu oproti tem ve meste.
0/0
14.8.2001 21:26

Honza

Re: Statue of Liberty vazne koroduje
Naprosto souhlas, neni to ale jen tahle akce, to podle me jeste jde. Podle me je vaznejsi, ze zaviraji vedce a odborniky, jako byl Dimitri jen proto, ze publikuji, ze napr. Adobe mi chybu ve svem zabezpeceni pro e-Books. Proste jakmile nekdo objevi ze nekdo neco nefunguje spravne tak ho proste zavrou. Uz ted se ma konat bezpecnostni konference v Evrope, tedy v Londyne, ptz vedci z jinych zemi uz se boji jezdit do USA ze je zase nekdo zavre za jejich vyzkum. Podle me USA uz neni zadna svobodna zem, symbolizuje to i ta jejich socha svobody, je to jen kopie toho francouzskeho originalu a vypada to, ze i USA uz jsou jen spatnou kopii nejake svobody. Co jim ale zustalo a nezle uprit je jejich nacionalisticky sovinismus. Podobne se chovali Nemci, kdyz si o sobe mysleli, ze jsou dokonaly narod a nikdo je nepremuze. Arogance je vzdy cesta do pekla...
0/0
14.8.2001 11:33

USA Sucks

Re: Statue of Liberty vazne koroduje
usa navenek vypada jako hezka zemicka, ale pod povrchem je to pekny sajrajt, dokonce uz i pro rodile amiky prave jsem si pred chvili precet clanek na undergroundu (http://www.underground.cz/675), kde se popisuje pripad, jak byl odsouzen nevinny clovek (prostudujte si ty linky a bude vam z toho na zvraceni) a tady vidim, jak usa delaji dalsi boty, fakt z ty zeme se stava druhy komunisticky system s nejaky StB nebo KGB, doprcic je vubec nekde SVOBODNA zeme, kde se nebudu muset bat zvule uredniku?????? uz me to pekne sere!
0/0
14.8.2001 11:45

Graetar

Re: Statue of Liberty vazne koroduje
A kdy už do nás nacpou nějaký chipy? Tak budou moci kontrolovat lidi na každém kroku (nejlepší by bylo včetně mozkových pochodů). A nebudeme tu mít žádnou kriminalitu a "slušní lidé" se budou mít dobře. A Amíci si potřesou tlapkami, jaký to nastolili spravedlivý New World Order. Fuj. Je to jak v Orwellovi a Gilliamově Brazilu :o(((
0/0
14.8.2001 12:45

Je to smutny....

Re: Statue of Liberty vazne koroduje
Je to hodne smutny, ze tahle zeme, ktera se dokazala vyrovnat s tak tezkymi aferami jako byli za doby Nixona nebo Rooselveta se zacina prave velmi tise ale jiste blizit k podobe statu, ktery taky okupoval nasi zem. Problem je akorat v tom, ze tady nevznika tenhle system na zakladech nejake ideologie, ale primarne na zaklade rustu a pronikani velkych korporaci do statniho systemu, kde prosazuji za jakoukoliv cenu jen sve zajmy. U nas uz tohle zacalo taky v kauze Mironet vs Microsoft nebo ta hruznost s tou kazetou z BSA, je to jen otazka casu, kdy tyhle korporace zcela proniknout do politickych spicek. Je mi ale z toho smutno, protoze to ceka moje deti a je mi jich lito.
0/0
14.8.2001 13:14





Najdete na iDNES.cz