Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Romské hlídky podaly dvě trestní oznámení

Členové romských občanských hlídek, kteří od minulé středy monitorovali situaci na některých místech Ostravy, podali dvě trestní oznámení. Personál dvou restaurací totiž podle členů hlídek neobsloužil Romy. "Zaměstnanci nás odmítli do podniku pustit, i když jsme byli v doprovodu České obchodní inspekce. Tvrdili, že vedení obsluhu Romů zakázalo," řekl předseda Krajského výkonného výboru Romské občanské iniciativy Ostrava Mikuláš Horváth.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Peter

Evzenovi Holubovi
To uz sa Cigani naucili aj narabat z internetom? Hroza. A tento je zvlast vydareny "exemplar". Len som zvedavy koho maju vo svete radsej, ci Cechov alebo zasvinenych, spinavych, kradnucich Ciganov (zamerne nepouzivam novotvar Rom, pretoze ten vznikol az po roku 1989). P.S.: Posielat ma na Slovensko nemusite, odtial som uz odisiel. Kvoli Ciganom.
0/0
14.8.2001 18:23

xc.jana

Holub cestovatel
Holube cestovateli napiš cikánům jak skvěle se máš a napověz jim jak a kudy vede cesta z česka -díky díky díky!
0/0
10.8.2001 22:42

hidalgo

k cikanske problematice
mily pane holube,musim uznat,ze mate doopravdy cas na net.asi moc nepracujete,ze?a z Kanady nejste ani nahodou,protoze v Kanade nepousteji cikany k netu.je tam totiz BAREVNY FILTR,ktery odhali spolehlive opravnenou obsluhu od smejdu.tedy nekdo za vas pise z CR,protoze cikan neni schopen psat.a ze ten vas advokat je z Brna,slo uz davno poznat podle hantecu.takze celkem neni problem lokalizovat vase pusobiste a upozornit me pratele skiny z brna,ze se neco nepraveho deje v jejich rajonu.ani nevite,jak jim fandim a jak je obdivuju pro jejich odvahu,ze pres vsecky sankce ze strany oficialnich mist jdou za svym cilem.cest a chvala jejich praci!!!
0/0
10.8.2001 19:30

EVZEN HOLUB

Re: k cikanske problematice
Zasnu jakou mas predstavu kde jsem, Ty blbce. Pred chvily oznamily z Edmontonu, ze 6 cechu z atleticke vypravy pozadalo o azyl. Musim to jit bojkotovat a Ty jiste pochopis, ze ted nemam na tebe cas Ty hulibrku z ostravskych dolu.
0/0
10.8.2001 20:35

Běloch

Co cigan, to zloděj
Nebudu generalizovat. Moji holce banda malych cernych harantu v tlacenici v tramvajce chtela slohnout penezenku. Ze si toho vsimla a zacala kricet, tak maly harant rval na ni, at ho necha a nebije. To mel jeste porad ruku v jeji kabelce, kam mu ji privrela. Nejaky ctihodny bily obcan ho pak chytil pod krkem (decko tak 10 let) a obloukem dverma z tramvajky vyhodil na refyz. Hned byla z cerne cervena. Kamosce z prace cigana smatrala v obchodaku v kabelce, a kdyz se na ni oborila, tak zacala rvat nekopejte do mne pani, ja se tehotna. Samozrejme nebyla a nikdo se ji ani nedotknul. S brachou jeli 2 cigosi v nocim autobuse a pokukovali po jeho baglu. Tesne pred zavrenim dveri se na nej jeden vrhnul a druhy vypadnul s baglem dverma ven. Bracha neni mekkon, toho prvniho hodil na protejsi tyc, az se sesunul k zemi. Pak zarval na ridice, ktery ho ochotne pustil ven a zacal pronasledovat druheho. Chytil ho ve vchode braku, ten bagl byl prece jen tezky. Tam ho zkopal do krychle ze schodu do sklepa. Nejvic ho ale nasralo, ze musel cekat hodinu na dalsi autobus domu. Kamoska dela v textilu a obuvi. Nejdrive to bylo OK, inventury slusne. Pak si jeji obchod vybrali cigosi. Nejenze vyzaduji neustalou obsluhu, rvou, decka se honi po obchode a obcas strhnou zbozi na zem. Ale nic si nakonec nekoupi. Teda za prachy. Dalsi invetura ukazala, jak vlastne nakupovali. No a uz firma musi platit i za ochranku, ktera prochazi kolem regalu a novy kamerovy system taky nebyl zadarmo. Me 2 kamose prepadli 3 cigani v podchodu. Ze nestihli autobus, na ktery sli je druha vec, jenze cerne huby si nevsimly, ze prepadaji 2 borce basebalisty, kteri maji v obrovskych kabelach tez palky. Takze po prvnim odrazeni utoku se dostaly ke slovu a druhy den uklizeci technickych sluzeb omyvali cervenou z dlazby i obkladacek. Mam pokracovat nebo uz to pro ilustraci staci........... Jsem rasista ?
0/0
9.8.2001 15:43

EVZEN HOLUB

Re: Co cigan, to zloděj
V tomto clanku je vsechno lez, takze jeden slogan zni co cech, to lhar.
0/0
9.8.2001 22:11

Václav Řehák

Re: Re: Co cigan, to zloděj
Zakroutit ti krkem ty jeden ciganokanďane. Co si to vůbec dovoluješ. Přečetl jsem si tvoje příspěvky a je to samá urážka, vulgarizmus a nepodložené pindání. Osobně mám s cikány pouze samé negativní zkušenosti. Ani jednu pozitivní a to jsem opravdu zapátral v paměti. Vím, že to dostanu okamžitě zpátky a budu zasypán přívalem nadávek, ale pokud se nezačneme proti těmto jednáním bránit bude z toho pořádný prů..r Je k vzteku, že pár uřvaných demagogů a hrstka rádoby humanistů diskriminuje většinu proti jednomu, ano pouze proti jednomu nepřizpusobivému etniku. Sakra s jinými(a je naprosto jadno, jestli jsou puntikovaný nebo jaký) přece problémy žádné nejsou. Omlouvám se ostatním, že jsem byl trochu ostřejší, ale už jsem nevydržel.
0/0
10.8.2001 9:51

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re: Co cigan, to zloděj
Ukrast by Ti meli nos mezi ocima Ty ostravsky zmrde.
0/0
10.8.2001 17:31

Pavla

Re: Re: Co cigan, to zloděj
Pane Holub, když jsem si tak přečetla všechny Vaše příspěvky, tak jsem došla k jedinému názoru a totiž tomu, že jste (slušně řečeno) magor. Jestliže si někdy zajedete na výlet do ČR, tak se, prosím, vypravte i do - Vámi asi nenáviděné - Ostravy. Projděte se nejlíp centrem a zajděte si na kus řeči např. k ochrance do obchodního domu Prior - býv. Laso. A tam se zeptejte, proč tato ochranka - podle Vás jistě neoprávněně rasisticky pronásleduje, podle ostatních hlídá naše romské spoluobčany a jestliže je přichytí při krádeži, ať už v obchodě, nebo v taškách a kapsách bílých spoluobčanů, jak je jim (ochrance)Romy vyhrožováno. Projděte se i ostatními, menšími obchody v centru a prodavačky Vám jistě povykládají, jaké mají s Romy zkušenosti. Moje známá čekala na autobus v centru a všimla si, jak Romové udělali při nastupování do autobusu humbuk a přitom sahali do jedné z kabelek. Ona tuto ženu upozornila, aby si kabelku hlídala a jeden z Romů jí za to vynadal do kurev. Zeptejte se policajtů, když vyšetřují vykradená auta - říkají - my víme, že to dělá banda romských kluků z Vítkovic, ale není jim ještě patnáct, takže s tím stejně nic nenaděláme. Mám pokračovat? Myslím, že by toho nakonec bylo na román.
0/0
10.8.2001 10:18

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re: Co cigan, to zloděj
Mila pani, kdyz jsem si precetl ten Vas clanek, tak me chvilama teklo ze zubu. Pan Scuka nedavno rekl, ze za komunistu pracovalo 90% romu.Tech 10% romu, kteri nepracovali a pracovat nikdy nebudou,budou krast dal.Za tech 10% romu, muzou policajti z cele CR. a ne dalsich 90% romu.Otazka je, kdo tvori tech 10% romu.To jsou olasti,kterym policajti zrejme i v Ostrave leta dovolovali co oni chteli. Ze sve zkusenosti vim, ze Ostrava jich pojima nejvetsi pocet. Zkorumpovani policajti z drivejsich dob a mozna i z dnesni by za to meli nest zodpovednost. Priste mila pani, netvrdte ze vsichni romove kradou. Jinak Vas budu povazovat za prvotridni pakarnu. Naprava: Policajti by meli pracovat dusledneji a narod by mel rozlisovat, kdo je spatny a kdo ne.
0/0
10.8.2001 17:17

Běloch

Je je nechte, kurvy černé, ať se bojí......
Jen je nechte, kurvy černé, ať se bojí, kdo by se nebál, že se jednoho krásného dne (a dej bože aby přišel) příslušníci bílé většiny naserou, vezmou kvéry a ty hovada, co jen ničí a sají jejich prachy vystřílí do jednoho. Ženy a děti nevyjímaje, při jejich populačním výbuchu by se musel den rasové čistoty opakovat velůmi pravidelně. A ještě by se měli bát daleko civilizovanější likvidace. Totiž že se najde nějaká vláda a parlament, který nebude preventivně předposraný a hezky je zbaví všech výhod na principu kdo neplatí, ať nejí - makal jsi a dělal daně, odváděl pojistné, máš nárok na dávky a podpory. Nedělal jsi nic takového, klidně chcípni (nebo vypadni odsud). zkuste se vžít do kůže úřednice na sociálce, která za svých 6 čistého měsíčně 8 hodin denně vyplácí 15-20 tisíc cigáně s harantama, která se celý měsíc buď válela a dělala další haranty nebo kradla. Vživotě nemakala a makat nebude.
0/0
9.8.2001 15:21

EVZEN HOLUB

Re: Je je nechte, kurvy černé, ať se bojí......
Ty bleda tvare, tebe se urcite nikdo neboji.A protoze romove bouchacky nenosi,protoze takovym belochum jako ses Ty, dovedou natankovat holima rukama.Ta pani co pracuje na tom urade, musi byt takova trupka jako ses Ty, kdyz si neumi vydelat vic.Mam zato, ze TY delas ve Vitkovickych zelez. jako brusic nebo tavic. Takze tvuj plat, pri dnesnim Vitkovickym krachu nebude vetsi nez ma ta pani.Ted kdyz spocitam ty tvoje dane odvedene do statni kasy, tak si myslim, ze bys mel jeste dostat minimalne 4 roky na tvrdo za kraceni dane.
0/0
10.8.2001 23:01

alik

Je to zbytecne zabyvat se nepodstatnymi zalezitostmi
Cim vice se toho namluvi tim mene se udela. Uz nekolik let v kuse ctu v novinach a posloucham v televizi o rasismu. Bylo by velmi zajimave zjistit kolik procent vysilani Udalosti se venovalo teto problematice. Cozpak nejsou dulezitejsi problemy?(nezamestnanost, zivotni prostredi)Myslim si, ze za to mohou bud uplaceni nebo nevzdelani novinari, nebot zrejme o nicemu jinemu nerozumi. Je to neco podobneho jako problem Temelin - mnoho povyku pro nic.
0/0
9.8.2001 11:56

liquid

Dotaz na Mr. Holuba
Vazeny Holube, ve vasich prizpevcich, ktere jsem doposud nasel neustale jenom blbe pindate a picujete. Jelikoz o sobe uvadite, ze jste to dotahl az do Kanady a mate tam praci, soudim, ze pokud nepracujete jako profesionalni podavac zadosti o welfare, jste aspon trochu vzdelany. Rad bych od Vas slysel, co si romove mysli ze je pricina toho, ze je "bili" nesnasi. Nezkousejte barvu pleti. V CR jsou krome romu vietnamci a zide a malokdy slysim, ze by meli rasove problemy. Ano, par rasovych incidentu by se urcite naslo, ale bila vetsina nemuze za skutky nekolika jedincu, stejne tak jako nemuze par romskych jedincu za ciny sve vetsiny. Dale bych rad vedel, jak si predstavujete napravu a co by podle Vas mohli ROMOVE delat, aby se situace zlepsila. Predem dekuju
0/0
9.8.2001 8:30

EVZEN HOLUB

Re: Dotaz na Mr. Holuba
Rad bych od Vas slysel, co si cesi myslize je pricina toho ze je okolni svet jako je Slovensko, Rak.,Nem. a dalsi zeme na zapad az do cele Ameriky nesnasi. Nehrejte to na romi, podle vas svetem milovany narode.Naprava mezi romi a lidma jako jste vy, zadna, protoze stim tvim rypakem jenom picujes na poplach k boji, ktery si nikdo nepreje.
0/0
9.8.2001 21:45

Juras

Evžene, trochu se mírni
Připadá mi, že nemáš za potřebí konkurovat militantním bílým rasistům stejnou měrou. Všichni Češi v kanadě asi nejsou špatní, určitě přeháníš... Ale jinak Ti věřím, soužití více etnik asi nemůže nepřinášet problémy. Jiné tradice, zvyky, jiné morální hodnoty... V případě, že se jedná o situaci v ČR, je skutečně většina romůna spodině společnosti, takoví jako Ty, to jsou výjimky. Otázka je, jak by to vypadalo v případěže by poměr byl obrácený: romů by byla většina, chodili by čistě upravení a ve společnosti by vládly jejich morální hodnoty, a bílí by byli v menšině - taky by z pohleduspolečnosti byli problémem ti epřizpůsobiví bílí, cítili by se ukřivdění, protože by se nemohli se svými hodnotami prosadit, byli by z toho frustrovaní a morálně by upadali - zanedbávali by rodiny, chlastali by a kradli ve snaze získat to, co jim většina odpírá. Romové jsou skutečníý problém, ale ne proto, že by byli romové, ale proto, že je to nekompatibilní menšina. Jiné etnikum by nedopadlo jinak. Nevidím snadnou cestu nápravy a myslím, že pozitivní diskriminace (tak, jak se v ČR začíná prosazovat), nepřinese nic dobrého - zplodí jenom další zlo. Nevím, jak dlouho jsi pryč z ČR - tou pozitivní diskriminací mám na mysli zatím jen "rasistické paragrafy" v trestním právu, podle nichž jsou zvýšeny tresty za činy, kde pachatelem a obětí jsou příslušníci různých etnik. Tyto paragrafy se však uplatňují převážně jednostranně. Co si o tom myslíš?
0/0
9.8.2001 8:26

liquid

Re: Evžene, trochu se mírni
Musim bohuzel rict, ze s krajany za oceanem taky mam par spatnych zkusenosti. Nejsem rom. Pochazim z Moravy a do Ceska jezdim casto, takze vim, o cem rec. Ted ziju v USA. Bohuzel, uz nekolikrat se mi stalo, ze jsem nahodou potkal Cechy a z jejich chovani se mi fakt zvedal zaludek. Hodne jich sem prichazi delat na cerno. To by mi ani nevadilo, ale co me neuveritelne sere je napr. zneuzivani systemu. Ve fast food restauracich je naprosto bezny, ze si muzete vzit tolik drinku, kecupu a matlanic, kolik je vam libo. Nekolikrat jsem byl svedkem toho, jak nejaci poblbanci ume prelivali kelimky do prazdnych gallonovych kanistru a plnili sve kapsy kapslemi s kecupem. No a kdyz to cesky komentovali - je to zadara tak co... Stydel jsem se za to, odkud pochazim. V teto chvili jsem jim z celeho srdce pral, aby je INS vykopla pres ocean zpatky do ceska. Tyto situace a ceske praktiky jsou bohuzel bezne. Podobne pocity zazivaji cesi, kteri jsou zde dele usazeni a legalni. Za ceske turisty se nekdy opravdu musime stydet. Ale zalezi hodne na tom, kdo je do statu privede nebo je tak nejak "zabydli". Napr. moji znami, nebo znami mych znamych podobne zhovadilosti a hyenismy neprovadi.
0/0
9.8.2001 9:03

Juras

Re: Re: Evžene, trochu se mírni
Souhlasím, přestože jsem nevytáhl za oceán paty, i tak tento povahový rys dobře znám. Dokonce mi za krajany Moravany bylo stydno i v Bulharsku - zjistili, že se dá volat zadarmo z veřejných automatů do ČR a spojení se přeruší po zhruba čtvrtminutě. Tak opakovaně volali rodině třeba i pětkrát za sebou, jen aby to zneužili, ne že by něco potřebovali říct. Ve svém důsledku je to přitom nanic - nic nelze ani při opakovaném volání říct a své blízké doma spíš naserou, když musí neustále odbíhat k telefonu. Jenomže nelze generalizovat, je špatné říct všichni češi nebo moraváci jsou vychcaný póvl, stejně jako říct všichni romové jsou líné zlodějské svině. O těch co to takto dělají, si myslím, že jsou blbečci a chtěl jsem usměrnit Mr. Holuba, abych si ho do této škatulky nemusel zařadit taky.
0/0
9.8.2001 12:06

Kosťa

Vízum
Čau Evžene, zdravím do Kanady. Letěl bych se také podívat, ale kvůli jedné skupině utlačovaných chudáků, co teď berou podporu v kanadských dolarech, bych musel mít vízum. To jste ale udělali ostudu a sviňárnu!
0/0
8.8.2001 23:09

EVZEN HOLUB

Re: Vízum
Z Toronta zdravim asi do Ostravy Kostu. Tak za 1,romove v Kanade socialni davky nepobiraji, protoze vsichni tady maji moznost pracovat, coz se neda rict o Cesku, za 2, ta ostuda a svinarna je ze strany vasi, ale to vy neumite priznat.Velkou radost mam, ze vas cechy tady v Kanade nema nikdo rad, ale presvedcovat se otom nemusite jezdit tak daleko ,jako je Kanada, to staci kdyz pojedete do Rak. nebo Nem. A co se tyce viz, tak toje jedna z veci, jak vas cechy ve svete zaizolovat.
0/0
9.8.2001 5:16

bradley

Re: Re: Vízum
"Velkou radost mam, ze vas cechy tady v Kanade nema nikdo rad"....... Zato VAS tam primo zboznujou. :-)))))) "A co se tyce viz, tak toje jedna z veci, jak vas cechy ve svete zaizolovat." A to nechapes ze izolujou vas ??? My nejsme infekce MORE.
0/0
9.8.2001 10:23

Art

Re: Re: Vízum
Mily pane Holube, priznat pravdu si neumite spise vy. Nic proti Vam nemam, ale i tupec pochopi,ze viza byla zavedena Kanadskymi urady pouze a jen proto, ze v Kanade zadalo prilis mnoho Cechu o azyl neopravnene, cemuz kanadane zabranili prave vizovym stykem. Nikoliv proto ze kanadane nemaji radi cechy, oni jich totiz moc nevideli az v posledni dobe prival romskych cechu, zadatelu o azyl. Jakousi shodou okolnosti vsichni tito zadatele o azyl byli romove. Stejna situace je nyni s Britanii. Zda se tedy, ze obe zeme se snazili zamezit prilivu romu s ceskym pasem a protoze nemate romske pasy vizova povinnost byla udelena Ceske republice. Takze kdo dela komu ostudu a koho kde nechteji. V USA kde viza plati od pocatku tento problem neni protoze vetsina romu proste US viza nedostanou. Vite kolik romu byva v letadle do USA ? Nula a proc ? Nedostali vizum, no asi jsou amici taky rasisti. Jeste se zeptam zda-li vite proc romove emigruji prave a pouze do techto zemi jako byla Kanada a je VB a ne jinam.
0/0
9.8.2001 13:41

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re: Vízum
Tak 1, Proc Kanada zavedla viza, je vicemene jasny vsem. Ukazte me, ktera zeme by byla ochotna prijmout velky pocet azylantu z jedne zeme bez ohledu nato, jestli by to byli romove nebo ne.Za 2, ze kanadane nemaji cechy radi, hold stim se budete muset smirit. Samotni cesi kteri tu ziji leta to vedi,dukazem pro me bylo scitani narodu, kde cesi uvedli obdobne jako romove v cesku velmi mali pocet. Za 3, kdo komu dela ostudu, je vec oboustranna.Presny pocet romu kteri cestovali do USA neznam, ale mate smulu, nula to nebyla. Nyni ziji u svich rodinach v kanadskem Hamiltonu. Takze americane rasisti urcite nejsou. Na zaver se ptam vas, proc cesi emigrovali v roce 48 a 68 prave do aglosaskych zemi.
0/0
9.8.2001 18:20

Art

Re: Re: Vízum
Evzene oni neizoluji cechy, oni izoluji romy s ceskym pasem, romy se slovenskym pasem, rumunsti romove na cesty letadlem nemaji a navic Rumunsko ma vizovy styk skoro s kazdym.Tot ta kruta pravda, vis ? Kdysis davno kdyz jste nikam nelitali jsme viza do Kanady nemeli, Britanie nam jimi nehrozila ....
0/0
9.8.2001 13:47

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re: Vízum
Toto je vyplod vasi dlouholete diskryminace vuci romum. Takze se nedivte ze za hranice pojedete jenom Tater.
0/0
9.8.2001 19:17

Mr. White

Cikan je rom!!!
Vite jak vznikl nazev rom? Prectete si to pozpatku. MOR! Siri se a mnozi se rychlosti svetla. Taky se mu rika "cerna smrt" nebo "cerna nemoc". Lidi se ho boji a chteji se ho zbavit. Je to jasny. Staci hledat souvislosti a vztahy.
0/0
8.8.2001 21:37

Lavrentij Pavlovič Berija

Samej cikán
Poslední rok, ať už člověk zapne televizi, pustí rádio, otevřene noviny, časopis... všude samej cikán. Do Indie s nimi!!!
0/0
8.8.2001 20:53

EVZEN HOLUB

Re: Samej cikán
Lavrentij Pavlovic Berija: jmeno a osoba pochazejici pravdepodobne z balkanu. Podle tebe romove do Indie; a ty kyselej jogurte kam ?
0/0
8.8.2001 21:28

Pepa

Re: Re: Samej cikán
Nauč se dějepis a pak mačkej enter, ty pičo !
0/0
9.8.2001 12:00

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re: Samej cikán
Predpokladam ze stebou sedi u computeru tvoje dcera, ty hulibrku z Ostravy.
0/0
9.8.2001 18:45

Kýsa

Re: Re: Samej cikán
Vážený pane Holube, vzhledem k tomu, že jste v Kanadě, umíte pracovat s počítačem, psát i číst patříte určitě k "typickému" zástupci cikánské komunity. Jediným východiskem pro ostatní je, aby si uvědomili, že v tomto státě se nic nezlepší do chvíle, kdy cikani začnou také něco dělat.S pozdravem "neostravský gadžo" Kýsa
0/0
9.8.2001 13:41

obcan

k Romum
Kdyby vy jste si uvedomovali, ze kazdou vasi prihlouplou a rasistickou poznamkou v podstate skodite Cechum a davate vsem ostatnim munici do rukou. Jine reseni neni , Cesi a Romove spolu vyjit musi.
0/0
8.8.2001 18:26

Michal Simacek

Nepustit do podniku? V poradku!
Nepamatuji si, kdy by prisel cigan ke mne do prodejny a neco si koupil. Vzdy jich bylo vice a "nakupovat" chteli snad jedine "po svym.." Vubec, ale vubec se nedivim tem, kteri nechteji cigany obsluhovat. Co jim to muze prinest? Jedine problem.. Skutecne, s cigany v prodejne jsem mel vzdy jen a jen problemy. Minuly tyden se mi do kseftu nahrnuli tri cigani, zacali zkouset ty svoje figle, ale v tom uplnou nahodou prisel jako zakaznik policajt. Neverili byste, jak rychle byli cigani z prodejny pryc :-)) A policajt rika: to jste meli docela stesti, ze? Vlastne me napada jedna vec, kdy cigani neprijdou ke mne do prodejny krast: kdyz mi nesou neco kradenyho nabidnout.. Nezlobte se, pokud se nekdo zastava ciganu, tak je pokrytec nebo za to ma tezky kacky. Nemam, skutecne nemam s cigany ve svem zivote zadnou pozitivni zkusenost.. byl bych proto rad, kdyby zmizeli a to jakymkoliv zpusobem z Ceska..
0/0
8.8.2001 18:15

EVZEN HOLUB

Re: Nepustit do podniku? V poradku!
Nemam, skutecne nemam s cechy ve svem zivote zadnou potitivni zkusenost...byl bych proto rad, kdyby zmizeli a to jakymkoliv zpysobem z planety... A ty poctivej obchodniku z te zasrane Ostravy, bys mel byt mezi prvnima. Rom pochazejici z Brna, nyni zijici v Kanade.
0/0
8.8.2001 18:48

magura

Re: Re: Nepustit do podniku? V poradku!
Ty Kanadane, neser se na cesky web. V jednom mas pravdu - Ostrava je opravdu zasrana - je zasrana ciganama.
0/0
8.8.2001 19:20

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re: Nepustit do podniku? V poradku!
Ty ostravaku s kratkym zobakem, pro tebe mam jenom jednu dobrou radu a to, hod si maslu, protoze Romove pribyvali, pribyvaji a budou pribyvat.
0/0
8.8.2001 19:42

karber

Re: Re: Re: Re: Nepustit do podniku? V poradku!
A to je právě to neštěstí pro ostatní národnosti celého světa.
0/0
9.8.2001 6:32

Sarka

Hlidejte se sami!!!
Jsem z Ostravy a myslim si ze by spise meli vzniknout hlidky ktere by monitorovali trestne ciny Cikanu! Prestalo by okradani lidi za bileho dne v centru,neztracely by se tuny barevnych kovu, ochrance obchodniho domu Laso by uz nevyhrozovali smrti, prodavacky jinych obchodu by si zcela jiste take oddechly, do Vitkovic a Privozu bychom mohli jit nejen za bileho dne ale i vecer, v precpane tramvaji by uz nikdo nemusel mit strach ze dvou cikanskych mladiku, diskoteky by byly opet bezpecne, do sklepa bych opet mohla ukladat zavareniny .....nebudu dele unavovat vycet by byl velmi dlouhy, lidi kteri jsou nuceni zit s Cikany to vedi!
0/0
8.8.2001 16:48

EVZEN HOLUB

Re: Hlidejte se sami!!!
Mila pani z Ostravy, jednu dobrou radu uz jsem jednomu ostravakovi dal,vam ji davat nebudu, protoze si myslim ze Romove vasema myslenkama vas probouzi i chodi svami spat. Obavam se, ze vas z toho trefi ten spravnej slak.Rom z Kanady.
0/0
8.8.2001 20:53

Jan V.

Kdo to byl? Rom, cerny Rom... ???????????
Vsiml jsem si takove malickosti. Slovo rom se zacina psat s velkym R. Nikdy jsem nic neslysel o narodu "ROMU". Vsude ve svete se uziva slovo "Cikan". To jen nase vladnouci garnitura mela pocit ze toto slovo by mohlo byt urazejici a tak si vymysleli "Romy". Pan Scuka nam pak vsem dal lekci z dejepisu.Zabavne..........
0/0
8.8.2001 16:29

karber

Hlídky
Cikánské hlídky by měly dělat pořádek a hlídat ve svém etniku,pak by to bylo možná alespoň k něčemu.A předání poznatků? Vždyť žádné poznatky nemají.Bylo by zajímavé kdyby šlo zjistit kolik věcí jejich soukmenovci za ty tři dny ukradli,kolik lidí a turistů oloupili,kolik jejich děvy okolo hranic "vydělali", o kolik tun mědi a barevných kovů díky jejich "tvrdé práci" stoupl obsah sběren, kolik slušných lidí platících daně svým chováním doslova nasr.... atd.
0/0
8.8.2001 10:38

Ciza

Re: Hlídky
Prosim mi vykradli auto a zadna ciganska hlidka to nemonitorovala, mozna bych to mohl nahlasit jako rasisticky utok bo mam bile auto !!!!!!
0/0
9.8.2001 13:15

Aefro

hlídka nehlídka, oblečená neoblečená, rasismus nerasismus
Už vidim romy jak každý den - pravidelně - procházejí své rodné město a hledají rasistické potyčky, násilí a jiné nepravosti. Tak možná jeden den. Druhej den budou radši zalezlý doma v hospodě u svýho bratra alkoholu a budou si radši ztěžovat na neustálý rasismus, sem tam si odskočí zkusit emigraci, možná i exil :-) někde v Anglii nebo Kanadě, -poberou- tam nějaký prachy (a jak asi :-)že?) A pojedou je utratit domů. A příště si to asi dají nanovo. ras. útok, Anglie a domů. Sou to příživníci. 95% jich nepracuje a jen si stěžujou a stěžujou a pak se diví, že je nikdo nemá rád!!!!!!!
0/0
8.8.2001 3:39

EVZEN HOLUB

Re: hlídka nehlídka, oblečená neoblečená, rasismus nerasismus
Cesi jsou nejzboznovanejsim narodem na svete a proto my Romove ukazme jim za tu jejich hrdost nase prdele.
0/0
8.8.2001 19:23

karber

Re: Re: hlídka nehlídka, oblečená neoblečená, rasismus nerasismus
Zalez a neprovokuj cigáne, nebo tě do ní někdo konečně nakopne.
0/0
9.8.2001 6:26

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re: hlídka nehlídka, oblečená neoblečená, rasismus nerasismus
Ty to urcite nebudes, ty slezsky cipe
0/0
9.8.2001 18:52

EVZEN HOLUB

Re: hlídka nehlídka, oblečená neoblečená, rasismus nerasismus
0/0
9.8.2001 3:28

Robert

NEMAM JE RAD
Dost me pobavila zprava, ze "hlidkovali" i ve Vitkovicich. To je zatim nejlepsi vtip, jaky jsem v posledni dobe slysel. Veseli take vzbuzuje zminka, o "socialnim bahnu" a o tom, ze se v CR boji. Kazdy normalni clovek vi, jak se cikani chovaji a projevuji a ja nemam pocit, ze se takto chovaji lide kteri maji strach. Ostatne, kazdy Ostravak to vi! Po zkusenostech jake s cikany mam, slusne rikam: "Nemam je rad!!!!!!!!!!!!!". Pokud mne nekdo nazve rasistou, je mi to jedno. Vcera vecer, odvisilala TV ABC News 15-ti minutovy dokument o rasismu v CR, vuci "romum". Muzeme za to podekovat nasim politickym celebritam a absolutne neobjektivnim mediim.
0/0
7.8.2001 21:01

Javky

Re: NEMAM JE RAD
Ja se v CR taky bojim - ale tech cikanu. Nejsem rasista, kdyz po nastupu cikanu do tramvaje pevne drzim svou penezenku?
0/0
9.8.2001 14:34

Jojo

Dnes jsem o podobných četl...
Dnes jsem o podobných četl v novém Ringu číslo 32 na straně 18-19. K těm se ale jistě nikdo nehlasí. Pochopitelně...
0/0
7.8.2001 17:13





Najdete na iDNES.cz