Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zadržela účastníky technoparty

V Ralsku na Českolipsku skončila po zásahu policie víkendová technoparty, které se zúčastnilo na 12 tisíc lidí. Police zadržela čtyři cizince podezřelé z přestupku proti zákonu o ochraně přírody. Tanečníci podle policistů porušovali zákon, když rozdělávali ohně, tábořili v chráněných oblastech a přehlíželi nepovolený vjezd do lesa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Syslik

policie a freetekkno
Vadí mi policie na těchto akcí.Nevím proč tam vůbec jsou nikdo nikoho fyzicky nenapadá(zkuste se podívat na disko).Trávu také už dnes kouří každej a hluk?Už vám někdy sekaly trávu kolem baráku?Mě jo trvalo to tři dny.A taky nepřijela policie je zatknout.policajti jsou zkrátka strašně důležity,že jo?SpeedyG
0/0
1.9.2001 18:10

sojka

Rudo prosim te na kolenou !
Mohl by jsi zverejnit svou e-mailovou adresu, rad bych ti poslal par nazoru k tvemu postoji na tema techno, fetaci atd.
0/0
17.8.2001 23:28

Otaznik

POLICIE vs. Technari
Mozna to tu uz nekde je, nemam cas to cely cist, tak mozna nekoho opakuju, ale nasralo me, ze vsichni co byli na cz-teku "nicili" prirodu a narusovali chranenou oblast a pak prijednou picusove a aby zabranili vjezdu dalsim lidem, tak pokaceji stromy [druhy vjezd] (v CHRANENE KRAJINE OBLASTI) a pak to tam pojezdej kolonou dodavek. 30 nebo kolik tech "ochrancu zakona" bylo to tam podupe v kanadach a co me nejvic nasralo, ze me vzbudili (kdyz dalo tolik prace usnout a cerpat dalsi energii). Tak co to je za organizaci, ktera sama mrda prirodu a neni ji trapny za to buzerovat ostatni. I kdyz policie, jak jsem je tak rano poslouchal jsou opravdu roboti, kteri dostanou rozkaz a ten plnej a trochu jim unikaji ostatni souvislosti, inu "Rozkaz znel jasne!". Nejvic me pobavili kriplove, co chteli, aby jsme do 15 min opustili prostor a zapomneli to stopovat.
0/0
6.8.2001 22:25

Picin

Tak to je nářez
Tak sem to po dvou hodinách celý přečet,vůbec se nebudu zabývat problematikou Czechteku protoze je to zde zcela kontraproduktivní ale musím říct,že mě nic tak dlouho nepobavilo jako rudovi příspěvky,takový výtrysk demence jsem už dlouho nečetl,to snad nemohl psát někdo svéprávný. RUDO TY KRÁVO LÍTACÍ,UDEJ SOUŘADNICE,ABY MOHL BYT DALSI TECHNIVAL V TVEM DOSAHU 8-)))
0/0
4.8.2001 2:02

SFC

vsem odpurcum tekkna
proc vam nevadilo, ze tam x let byl vojensky prostor, ve kterem byla priroda devastovana mnohem vic, nez na jedne tekknoparty? chcete tady delat chytroliny, ohanite se, kolik zakonu jsme porusili, ale co LZPS? ta vas nezajima, co? nikdo nikdy takovou axi nepovoli, protoze z toho nikomu nekapou penizky. a to je ten problem, co? kdyby se policii a starostum nastrkaly penize, tak by na cztekku kalili jeste vic nez normalni lidicky. no, to asi ne, kazdopadne vecirek by nekde probehl. nechcu lezt nikomu do svedomi, ale kdyz takovou axi nikdo nepovoli, at uz z jakychkoliv duvodu, a povoli axi typu MMF a SB, u ktere museli predpokladat, ze dojde k mnohonasobne vyssim skodam, nez ktere vznikly poslapanim jedne louky, kde je vysvetleni? zastupci tekknokultury bohuzel (nebo spis bohudik) nemaji lobby v parlamentu a jinych organech at statni spravy nebo mistni samospravy, aby mohli cpat penize politikum do kapes (navic tohle ani nechteji). navic se na pokutach vybralo pres 200 000,-. neni snad takovy problem tyto penize pouzit na rekultivaci prostoru, nebo ano? Z bank a statniho rozpoctu mizi denne miliony, ktere nikdo tehle zemi nevrati. rvete taky? nebo jste spis ti, kterym se ty miliony sypou do kapes? srovnejte si to nejdriv v hlave, a potom urazejte lidi, o jejichz myslenkach nevite vubec nic.
0/0
1.8.2001 7:27

Radek

Re: vsem odpurcum tekkna
neber se tak vážně, český národ není rozdělen na přívržence a odpůrce techna, většině jste lhostejní. Jen nepiš, že nám nevadilo, že jsme tu měli rusáky, to vadilo každýmu normálnímu Čechovi. A kdyz si to tu přečteš, tak se tu urážej lidi navzájem, takže co? Klidně mi nějakou nadávku pošli, jestli tě to zklidní, já to snesu.
0/0
1.8.2001 7:38

b3tL

Re: Re: vsem odpurcum tekkna
Ted s tebou souhlaasim nejde to delit na dva tabory jak sem napsal niz lidi takovahle vec nasere jen kdyz se o tom dozvedej z medii a pak nadavaj vsem ktery v tom maj prsty.Ale to je prece:"Ta naše povaha Česká" ta je tak hezká... :(( dal to vsichni jiste znaji.....
0/0
1.8.2001 9:03

Radek

Re: Re: Re: vsem odpurcum tekkna
Jen nedělej z Čechů a jejich povahy něco vyjímečně špatnýho. Žil jsem chvíli v Londýně mezi Angličanama a rozhodně si nemyslím, že jsme o něco horší než oni.
0/0
1.8.2001 10:08

SFC

Re: Re: vsem odpurcum tekkna
zda se, zes mne nepochopil, no nic. nemluvil jsem o cesich jako takovych a rozhodne jsem je nechtel rozdelit tak, jak si myslis. je to celkem jedno, urazet nikoho nebudu. i kdyz .... fakov :-))))
0/0
1.8.2001 11:38

Radek

Re: Re: Re: vsem odpurcum tekkna
No počkej, to když tě někdo nepochopí, tak je to tvá vina (maminka mi to alespoň takhle říkala). Mě se jen nelíbí poznámky typu "ta naše povaha česká" jako bysme snad byli něco míň.
0/0
1.8.2001 12:07

SFC

Re: Re: Re: Re: vsem odpurcum tekkna
to Radek: o ceske povaze jsem nepsal vubec nic .... takze newim co rict :-))))
0/0
1.8.2001 13:17

b3tL

Re: Re: Re: Re: Re: vsem odpurcum tekkna
at zijou fotbalovi hooligens ta povaha ceska fuckt sedi ja zil zase dva roky ve widni a lidi sou tam mnohem vic v pohode nez terba v praze de hlavne o toleranci a takovy ty sracky okolo navic si myslim ze ty tvy nazory mozna pramenej z toho londyna ne tam se jim taky moc free tekno nelibi....
0/0
2.8.2001 16:52

DuckDaffy

Obecné zamyšlení o společnosti + Ruda a jeho příspěvky
"Redakce iDNES si vyhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy..." Viz. úplně dole na stránce. Rudu asi mají v iDNES rádi :-). Nebudu dále komentovat. Vím že když ho ostatní přispívající nedokázali zkrotit, tak asi to nedokážu ani já. Docela by mě zajímalo, když mám vlastní pozemek, souhlas všech v blízkosti bydlících obyvatel (zejména kvůli hluku), co mi ještě chybí, abych tam mohl pozvat free techo párty? A jestli mi do toho může obec/město něco mluvit? Tón v této diskuzi je velice ostrý. Přesto, jsou to názory lidí a nikomu je neberu. Je na ostatních, aby si je přebrali. Pokud už má někdo pocit, že názor někoho jiného je špatný, je na něm aby ho přesvědčil o opaku. To platí obecně pro kažého a doufám, že v demokratické společnosti si lidé nebudou kvůli názoru dávat tzv. "nůž na krk". V lese lidi sbírají borůvky, houby, obecně lesní plody. Věřím že něco podobného platí i o loukách, kde si smím utrhnout jahodu. Když se pak sejde 12000 lidí v lese, je to divné? Je. Ale kdyby tam sbírali houby či jiné lesní plody (asi jen několik prvních příchozích :-), vadilo by to někomu? Myslím že ano. Ale nic by nemohl dělat, protože je to legální. Když tam pak někdo pustí kazeťák, asi to bude zajímat jen myslivce či ochranáře. Profi sound system je "velký, výkonný a hlasitý" kazeťák. Pokud by tam hrál sám pro sebe (1 člověk), jak by se to posuzovalo? Rušení nočního klidu? Platí i v lese 5km od prvního příbytku? No a teď si spojte 12000 pseudo houbařů se sound systémy a máte free techno párty :-). Ještě nám tam chybí záchodky a občerstvení. To už je věcí podnikatelů (např. mobilních prodejen, stánkových prodejců, Toi Toi provozovatelů), že jdou za ziskem. Musejí mít povolení? A jaké? Já nevím, poučte mě (i ostatní), jak to má být. Napadá mě akorát povolení ke vsupu na pozemek. Klidně pak můžou prodávat v ruské tajze, jestli k nim někdo zajde. Toto jsou názory, kterými se tu ještě téměř nikdo nezabýval a chyběly mi tu. Reakce jsou vítány a věřím že ve všechno vysvětlí. Díky za pozornost.
0/0
1.8.2001 2:57

Radek

Re: Obecné zamyšlení o společnosti + Ruda a jeho příspěvky
Tady když dojdou argumenty tak se prostě nadává, ale dělaj to obě strany, protože jak chceš krotit někoho, kdo je kdesi v dáli za počítačem. Teda musím ale říct, že ty tvoje počty jsou dost zběsilý (12.000 x jeden houbař cucající jednu jahodu a nesoucí tranzistorák = techno párty) to ti asi nikdo nevysvětlí.
0/0
1.8.2001 8:02

mall

ct
Po návratu z cztekku jsem se podívala na zprávy na ct1 a poté na zprávy na tv nova...Na ct bylo pár záběrů na uklízející lidi a poté mluvil pan starosta, že ho docela překvapila aktivita účastníků i to že si nechali přivézt ten kontajner...Každopádně tv nova se s tim nijak nesrala, paní Čejková jako vždy velice vážný až smutný výraz z toho, co se děje, že teda sice technaři po sobě uklidili ale degradaci krajiny (té louky?) to nijak nenahradí... Jinak při pátečním dohadování s policisty se nás příslušníci akorát zeptali proč jako si to neuděláme někde jinde... a kde asi?? Po tom loňským průseru u Lipnice se lidi technařů štítěj nebo co, má to dredy, éé fuj s tim mluvit nebudu, nebudu se s nima na ničem domlouvat, odpad etc. Tak teď už by to snad mohlo bejt jinak, ne? >>zbyggy>>faq >>btl>svata pravda...
0/0
31.7.2001 19:42

MFA

Re: ct
Podobny problem v LN - posledni veta z dnesniho vydani.: Škody, které tanečníci napáchali je obtížné vyčíslit, řekl ředitel mimoňské divize Vojenských lesů a statků P. D. ==== to je sice pravda, ale v ČT už včera říkal, že je s úklidem přijemně překvapen a škody, které očekával v neděli (od kdy je mám pocit tato věta) nebudou zdaleka takového rozsahu.... Částečná pravda holt nestačí.
0/0
31.7.2001 20:11

zedd

Re: Re: ct
vetsina medii stejne porad dokola vopakovala nekolik vet ze servisu ctk - to o tezko vycislitelnych skodach je tusim jedna znich
0/0
1.8.2001 16:31

Zbyggy

Re: ct
To jsi me tedy, ct, dostala. Ja jsem totiž ve svém příspěvku měl namysli, že hysterický jste Vy techňáci, ale teď vidím, že hysterickej je vlastně kde kdo nebo tak aspoň ostatním může připadat.
0/0
3.8.2001 11:21

Mint

tek
www.freetekno.cz - public 23 read it, and then you'll be smarter :0)
0/0
31.7.2001 15:41

Zbyggy

To mě teda fakt bere
Je tady několik tun příspěvků o tom, jek jsme vám techňákům my ostatní úplně volní a že vás vůbec netrápíme a ať se staráme o svou Kasrandu. Když jste tak free a tak jsme vám tak úplně volní, tak proč tady proboha do krve diskutujete??
0/0
31.7.2001 15:26

Gretka

Re: To mě teda fakt bere
Tak to mě taky bere. Prosím tě co je na diskuzi špatného?? Možná slouží k tomu, aby se lidi dokazali pochopit, ne??? To si má každý myslet, co chce a raději mlčet?
0/0
31.7.2001 15:42

Zbyggy

Re: Re: To mě teda fakt bere
Šlo o to, neprotiřečit si. Pokud se o něco zubynehty peru, nemohu tvrdit, že je mi to volný.
0/0
31.7.2001 15:55

Radek

Re: Re: Re: To mě teda fakt bere
Jéé, to neber tak vážně, tak jsem v práci, co se tu dá dělat, že, tak si píšu. A v životě jsem se už musel bavit o tolika nudnejch věcech, že se třeba o technopárty rád něco dozvím. A když jsem do někoho rejpal, tak jsem se dozvěděl nejvíc (i to, že jsem dement, to sem třeba předtím nevěděl, sem si myslel, jak jsem chytrej). Ale musim se přiznat, že se bavím jinak, ale to neznamená, že ti co maj rádi techno, jsou pro mě debilové.
0/0
1.8.2001 8:11

foo

re:
radek: aha.. na fotbale se NIKDY NIC nestane? vo tom bych se i hadal....
0/0
31.7.2001 14:43

Radek

Re: re:
a tak hádat se můžeme, tahle diskuze ani o něčem jiným není, já nemůžu mluvit za jiný stadióny, ale u nás se ještě nestalo opravdu nic a opravdu tam chodí okolo 10 tis.lidí dvakrát do měsíce. (jo, a taky netvrdíme, že je dement ten, co na fotbal nechodí, to už mi tu taky někdo napsal, když jsem se divil, co má proti lidem, kteří maj radši jinej druh zábavy)
0/0
1.8.2001 7:28

Kuťas

CHKO
foo - no won je trochu problém, že lidi se díky policii a záterasům toulali i tou CHKO..... :-( Příroda dostane na zadek vždycky, ale jde o to srovnat to s tím co se děje dnes a denně. Najednou řikat, že 1x za rok zničí 10k lidí přírodu tak, že je to úplně hrozný je pěkná pitomost.... ale když se člověk projde na kraji Prahy lesem, tak nemůže uvěřit jaký jsou lidi prasata.... Ty jsi tam byl určitě až do pondělka. to pro ty pytle přijel jenom jeden kontejner?
0/0
31.7.2001 13:47

foo

Re: CHKO
kontejneru co vim bylo 7 ech velkejch na tatru. a co se tejce prirody.. myslim ze zdupana trava se vzpamatuje a nic jinyho sem tam nezaznamenal.. stopy tankovejch pasu a nafta po rusech tam zustano dyl.... a lidi lezli jen vokrajem chko, rozhodne nedevastoali rakosiny, baziny a hnizdiste orlu ...
0/0
31.7.2001 14:12

Kuťas

Pro všechny
Hele nikdo Vám nechce vnucovat tuhle muzik! Nikdo Vás nechce otravovat, nikdo nechce nic ničit!!!! Lidem jde o to se prostě chvíli bavit (viz. příspěvky od Fooáka). Mě osobně je líto, že se někde muselo něco stát. Ale jde o to, že škoda nepřesáhne v nákladech ani 100 Kč na osobu (za IPB platíte daleko víc). Nehledě na to, že tam police vybrala nekřesťanský prachy na pokutách (ty byly asi oprávněný, já s nima souhlasim). Jde Vám o přírodu? pak si šáhněte důkladně na svědomí, kolik jste už vyhodili za svůj život odpadků? Jinak si uvědomte, že se v celém prostoru vybírali odpadky, jestliže byl bordel jinde, tak je to blbost jedinců a hloupost policie, která lidi nepustila na jedno místo (takže se chodilo daleko k autům a nepořádek mohl být na více místech na jednou). Byl bych moc rád, kdyby jste všichni byli stejně aktivní jako jste teď a stejně tak upozorňovali na černé skládky apod. Vadí Vám, že se několik tisíc lidí sjelo bavit někam ilegálně? To mi připadne skoro jako závist :-( O co jde, když nevznikla větší škoda než při setkání skins v nějaké hospodě? dokonce snad nikdo nebyl zraněnej - což je docela hukot, když tam podle odhadů bylo 12k lidí.....
0/0
31.7.2001 13:34

Radek

Re: Pro všechny
To je teda hukot, to se nás sejde na fotbale každejch 14 dní a taky se nám nic nestane, to jsem nevěděl, že jsme tak dobrý. A jinak, černý skládky serou každýho, jen nemaj tolik zastánců a já osobně nevyhodim v lese ani žvejkačku. No jsem prostě usednutej páprda. Jo, ale že bych vám záviděl, tak takhle usednutej ještě nejsem.
0/0
31.7.2001 14:08

maggie

Re: Re: Pro všechny
A o co ti teda jde, když se podle všeho nic nestalo?
0/0
31.7.2001 14:24

Radek

Re: Re: Re: Pro všechny
Copak my o něco musí porád jít? Nemám co dělat, tak si tu jen píšu. Tys mi předevčírem pořád nechtěla prozradit "vo co tam jde", no a včera mi to vcelku obstojně napsal nějaký Foo. Kdo hledá najde.
0/0
1.8.2001 7:04

b3tL

Re: Pro všechny
at si vsichni sahnou na srdce a uvedomej si jakej delaj lidi zbytecnej bordel a nikdo s tim nic nedela ja bydlim na zahradaku a na placenym oplocenym parkovisti ktery ma majitele je takovej bordel ze se mi chce zvracet pokazdy kdyz du kolem.Kdyz jsem jel po cztk na machac se trochu vykoupat tak me treba hrozne prekvapilo ze na pristupovy ceste k jezeru ktera ma minimalne jeden kilak nebyl jedinej odpadkovej kos a to ani u tech velkejch kempu coz mi pripada dost bezohledny vzhledem k tomu kolik tam projde za den lidi a taky to tam podle toho vypada.Cesi zijou stylem co neni na mym pozemku to me nezajima ale pokud se to nahodou objevi v mediich tak to je jako kdyz pichnes do vosiho hnizda.To ma kazdej hubu plnou kecu ale kdyz si koupi cigara tak je linej udelat pet kroku aby ten celofan,kolek a tu stribrnou sracku z krabicky hodil do odpadkovyho kose...proc by to delal? Vzdyt to nekdo prece uklidi..... :(((( myslim ze nikdo neni svatej ale lidi zamyslete se nejde o jednu pitomou louku ale o celek jako takovej tak prosim jen nenadavejte a sami se nejak zapojte a ta priroda pak bude vypadat jinak....
0/0
31.7.2001 18:25

Marek

Uz jenom kvuli Rudovi.....Czechtek02 urcite ano !
Jak vas tak ctu, tak mi pripada, ze je to rozhovor lidi, kteri se snazi obhajovat nejakou svoji vec (jedno jestli spatnou nebo dobrou), s clovekem (Cudla), ktereho proste nezajima, ze se mu snazi nekdo neco vysvetlit a ma proste pred ocima jenom tmu...........a hovna PS: Techno se mi libi,.....na CZtek01 jsem nebyl PSS: Ale Ruda by mi stejne nejradsi nakopal
0/0
31.7.2001 9:38

Radek

Re: Uz jenom kvuli Rudovi.....Czechtek02 urcite ano !
To neni rozhovor to je monolog lidí obhajujících svůj druh zábavy. A já se přiznám, že mě moc nezajímaj, ale nemám co dělat, tak jsem se od nich snažil vyzvědět co je na tom tak úžasného a oni "že nevim vo co de" a já se přiznával, že nevím a ať mi to vysvětlí a oni že jsem úplně blbej a ať se dívám na Novu na Esmeraldu nebo co. A tím byla debata ukončena,
0/0
31.7.2001 12:13

foo

Re: Re: Uz jenom kvuli Rudovi.....Czechtek02 urcite ano !
radku, kdyz ti reknu, ze v f1 de vo to, ze auta jezdej do kola, asi stezi pochopis tu skutecnou atmosferu. a stejne je to s technoparty - par dni hraje nekde muzika, ale abys pochopil tu atmosferu, musel by ses tam zkratka podivat.. vysvetlovat se to moc neda.... pro nas je czechtek svym zpusobem svatek hudby a svobody, kdy kdokoli muze priject, postavit si nakej aparat a hrat co je libo, muze zonglovat, plivat vohen, delat kotrmelce, hrat na kytaru, nebo cokoli, co ho bavi, a cim muze pobavit ostatni... a nemusi se ptat zadnyho poradatele, jestli tam muze vystoupit... to vsechno chcem delat bez zapleteni se do ekonomickejch vazeb, tedy dobrovolne a zdarma, nechceme vydelavat penize, veskere pripadne vydelky z baru vrazime zpatky do zesilovacu, beden a vostatniho vybaveni. nechceme ucastniky striktne delit na ucinkujici a publikum, naopak cim vic lidi na technivale vyviji nejakou aktivitu, tim lepe. vychazime z toho, ze vetsina lidi se dokaze chovat zodpovedne a nepotrebuje za sebou zadnou ochranku, nehodlame lidi ponizovat prohlidkami osobnich veci (jak se deje v mnoha klubech a na komercnich parties). nechceme se stat hvezdama a nestojime o popularitu. nechceme po lidech stovky korun za vstupy, naopak radi uvitame i lidi s dvackou v kapse.... tohle neni snad ani zadnej anarchistickej postoj, proste chceme vratit zabavu lidem, ukazat jim, ze je i jina alternativa nez prijit do klubu na hauzku a sledovat dve hodiny proflaklyho dj, kerej si prijel vydelat prachy a za dve hodky musi bejt na dalsim ksefte. rikam, je tezky to vysvetlovat... prijed se mrknout....
0/0
31.7.2001 13:12

Radek

Re: Re: Re: Uz jenom kvuli Rudovi.....Czechtek02 urcite ano !
Ale jo, tohle vysvětlení beru. A dokonce vim, že v F1 auta jezdí do kola. Jen jsem na pár podobných akcích byl a nevím, jestli to takhle berou všichni jako ty. Někdo si dokonce myslí, že svoboda je, když může dělat všechno.
0/0
31.7.2001 13:37

foo

Re: Re: Re: Re: Uz jenom kvuli Rudovi.....Czechtek02 urcite ano !
snazime se lidem vysvetlit, ze free neznamena jen delat si co chces.. ze je to o respektu k druhym, k okoli, o schopnosti neskodit druhym. ze to nechapou vsichni je smutny, ale preci kvuli tomu nerezignujem... dost lidi uz chape, ze nejde o to "bejt hustej voe".
0/0
31.7.2001 14:32

Radek

Re: Re: Re: Re: Re: Uz jenom kvuli Rudovi.....Czechtek02 urcite ano !
Jenže za váma jde dost lidí, co kazí tohle vaše úsilí. Oni lidi nenadávají na vás, ale na ně a vy se s tím svezete.
0/0
1.8.2001 7:10

Kutas

CZTek01
Tak CZTek nám skončil trošičku dřív než se čekalo (skoro jsem počítal se středou).... Ale musím říct, že tento rok se to naprosto perfektně vydařilo!!! Prostor je vyklizenej na náklady účastníků (trochu serou blbci, který tam dělali ty velý ohně - vždyť i v noci bylo takový vedro???) a když chce někdo něco uvařit, tak co takhle vykopat díru do země a udělat oheň v zemi a hlavně néééé v lese!!!!) No média má britský kontroly na letištích.... takže se party tolik nevěnovali - taky mooooc dobře. A konečně napsali, že se něco uklízelo!!!! Škoda jen, že to bylo v chráněné krajinné oblasti :-( ale co se dá dělat.... Jo a floydi vlastně vybrali snad až 1/2 mio - takže stát na tom taky asi vydělal.... Všichni jsou spokojeni všichni jsou zdrávi... .-) a zase za rok někde na louce.
0/0
31.7.2001 9:31

Petr

Re: CZTek01
Škoda, že to bylo v chráněné krajinné oblasti??? To je spíš průser ne? My tu přírodu nemáme zrovna v dobrým stavu. Ale hlavně, že se vám to vydařilo.
0/0
31.7.2001 12:25

Kuťas

Re: Re: CZTek01
A co myslíš, že se té přírodě stalo? Všechno je uklizené jenom země je udupaná... Ta se během několika týdnů probere! Jestliže jde o přírodu, tak by sis měl stěžovat na přístup policie (která byla teda relativně v pohodě a když člověk nebyl línej a objel hlavní vchod jinou cestou ven, tak neplatil ani pokutu), která zatarasila přístup a auta začli parkovat na silnici a v lesích..... kdyby je tam všechny pustili, tak je to na jednom místě a je to v pohodě. Jinak hájit přírodu tím, že kácíš stromy (viz. lesníci a policie) je taky wo ničem - stromy se rozřezaly případně objely lesem.... Nikdo nechtěl nikde nic zničit, ale když nás holt nepustí do Krásna nebo na staré nepoužívané vojenské letiště... tak se místo najde jinde. Tenhle rok to nebylo špatný, protože to bylo daleko od lidí a nikdo nebyl muzikou rušenej (jako loni moc nepovedená Lipnice). Nemám rád média, která si svoje info neprověří - viz. dnešní kecy někoho v Právu (slyšel jsem na Radiožurnálu ráno), že hudba omezovala spoustu obyvatel.... to je těžkej bullshit.... No naštěstí tenhle rok se konečně psalo něco o uklidu, ale neviděl jsem v TV záchodky.... no třeba příště.
0/0
31.7.2001 13:13

foo

Re: Re: CZTek01
po padesaty sedmy - party nebyla v zadny rezervaci, ale na miste vesnice, kerou ruska armada srovnala se zemi. ok?????
0/0
31.7.2001 13:24

Radek

Re: Re: Re: CZTek01
No oni v tom nemají jasno asi ani někteří účastníci a pak to vypadá, že jim je to jedno. Koneckonců maj snad právo se bavit kde chtěj? Alespoň takhle to včera podávali pořád.
0/0
31.7.2001 13:57

MFA

UBOHOST
pomsta na čtyřech cizincích je další velká UBOHOST !
0/0
31.7.2001 9:29

Forest Gump

Re: UBOHOST
Pomsta na přírodě za všechny usednuté páprdy je úplně ta největší ubohost na úplně celym světě.
0/0
31.7.2001 12:31

Gretka

Re: Re: UBOHOST
Jaka pomsta na přírodě. Viděl jsi fotky z uklizený louky? Vypada to tam líp, než kdyby se tam přehnala vichrice. Lidi co porad blázníte?
0/0
31.7.2001 15:57

Forest

Re: Re: Re: UBOHOST
Tak třeba jeden z účastníků techna psal, že tam nějaký debilové (taky z účastníků) pálili v lese velký ohně. No promiň, já teda nebudu sprostý, ale tohle se snad v lese nedělá.
0/0
1.8.2001 8:18

Elron

ZAKAZY spolecnych akci techna = obava pred skutecnou demokracii nasich komunistickzch politickych pohrobku.
Ceska policie nema co omezovat mlade lidi, kteri se chteji slusne bavit. Odpadkz po sobe sbiraji a i kdyby ne, tezko ve vojenskem prostoru udelaji vetsi neporadek ney stovky ruskych a ceskych tanku. Co se tyka utlacovani vlastnich obyvatel, je ceska politika velky general, kdyz vsak lide nase vojsko ci policii opravdu proti nekomu potrebuji, je to jen tlupa podleyavych budulinku, kteri do niceho nemohou zasahovat.
0/0
31.7.2001 3:30

Radek

Re: ZAKAZY spolecnych akci techna = obava pred skutecnou demokracii nasich komunistickzch politickych pohrobku.
Komunisti se před váma třesou ty magore. A to že jsme tu měli v lesích ruský tanky neznamená, že si je teď můžem ještě sami ničit.
0/0
31.7.2001 11:58

zedd

Re: Re: ZAKAZY spolecnych akci techna = obava pred skutecnou demokracii nasich komunistickzch politickych pohrobku.
jeste jednou - zajed se na tu louku a do okoli podivat, a posud sam jestli je znicena nebo ne - z medii to nezjistis
0/0
1.8.2001 16:26





Najdete na iDNES.cz