Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hodač a Bobošíková propouštěli neprávem

Jiří Hodač a Jana Bobošíková, kteří vedli Českou televizi na přelomu roku, dávali výpovědi stávkujícím redaktorům neoprávněně. Rozhodl o tom Obvodní soud pro Prahu 4 a vyhověl tak zaměstnancům České televize, kteří se proti výpovědím odvolali. "Soud nám dal za pravdu ve všech argumentech. Vycházel z toho, že výpovědi byly po všech stránkách neprofesionální," řekl ČTK zástupce žalobců Petr Čunderlík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aleš Mičulka

Soud potvrdil neplatnost výpovědí.
Tento rozsudek zatím potvrzuje, že pan Hodač a paní Bobošíková nezvládli svoji řídící práci. Při agresivním prosazování svých záměrů a snaze zbavit se nepohodlných osob zvolili způsob, který nebyl v souladu se zákoníkem práce. Je škoda, že za tyto výsledky své práce nenesou osobně také finanční zodpovědnost. Aleš Mičulka, Pardubice.
0/0
25.6.2001 9:47

Hans

Lidská blbost nezná meze
Jak může pouhý vedoucí oddělení propouštět zaměstnance organizace ČT, když organizace má své personální oddělení a navíc tyto výpovědi nebyly projednány s odborovou organizací. Toto vše hovoří o absolutně neprofesionálním jednání Bobošíkové a oprávněném protestu pracovníků ČT, kteří již dobře věděli s kym mají tu čest.(hloupost je slabé slovo) Všechny škody které Bobošíková svou blbostí napáchala bych ji dal zaplatit.
0/0
25.6.2001 9:31





Najdete na iDNES.cz