Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železný chce všechny televize

Šéf televize Nova Vladimír Železný vymyslel nový plán, jak ovládnout všechny největší soukromé televize v zemi: Novu, Primu a mladou stanici TV 3. Na květnové schůzce v New Yorku, kterou připravil ministr zahraničí Jan Kavan, Železný navrhl majitelům TV 3 propojení s jeho televizí Nova. Na jednání vystupoval zároveň i za TV Prima. MF DNES její okolnosti potvrdil člověk, který je o jednání detailně informován. Podrobný popis jednání má k dispozici rovněž česká tajná služba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Pavelka

Proč by se nomehlo obchodovat s minortiními podíly?
Nevidím na tom nic zlého, proč by nemohlo dojít k přesunům minoritních podílů na mediálním trhu. Kromě Novy jsou na tom média tak uboze, že by jim neškodila "výpomoc" od zkušenějšího. A kdyby pan Železný zamýšlel o čem se píše, tak by to bylo jistě právně ošetřeno tak, že by to neodporovalo českým zákonům.
0/0
21.6.2001 15:04

neserBoha

je to hrozný
co čtu noviny, to nějaký problém, mi to připadá, že se tu jen hromadí bordel, který si dělají mocní lidi, a který se tu sype ze zahraničí.
0/0
21.6.2001 13:21

prchz

Kecy, nic než kecy!
Jak autor článku, tak i v komentářích všichni svorně kecáte o něčem co nevíte. Je to žumpa nenávisti a závisti. O tom, že by někdo porušil nějaký zákon není důkaz, ani náznak. Vyčítáte Nově vysílání ubohých pořadů. Při tom většina zde uveřejněných příspěvků je morálně horší než kritizované programy Novy.
0/0
21.6.2001 13:17

David HOMOLA , Praha

Neodstoupí
Žádný český ministr není natolik čestný člověk, aby odstoupil v případě skandálu, který se týká jeho resortu. V TÉTO ZEMI NEEXISTUJE POLITICKÁ KULTURA. Dva příklady z EU: Vzpomenete-li si na dobu procesu s pedofilem Dutrouxem, stalo se, že při eskortu k soudu se mu podařilo utéct, byl sice brzy dopaden, ale okamžitě rezignovali 2 ministři - a nemyslím, že oni by byli tou eskortou. V nedávné době se zřítil ve Španělsku most a okamžitě rezignoval ministr dopravy, přitom nemyslím, že by ten most stavěl, projektoval nebo tak něco. Našlo by se toho spousta, viz nyní ELF, vůbec z pohledu toho, co tady ministři s potleskem především NOVY a všech Nováků ustojí, se důvody rezignací ministrů v jiných státech mohou směle nazvat prkotinami. Ovšem daleko větší tragédie, než zpupnost ministrů si myslím je to, co Železného imperium dělá s kulturností a vkusem našich lidí a především dětí. Bojovat s tím lze jedině tak ,že to nebudete sledovat. Já jsem dětem na jejich televizi NOVU prostě nenaladil a místo Pokemonu či jak se jmenují, Xen, Herkulesů, Kasander a jiných nesmyslů , nad kterými se musejí kosti v hrobech antických slavných spisovatelů otáčet, pouštím jim z videokazet raději české kreslené i hrané pohádky, ale i věci od Disneyho, Toma a Jerryho, protože to je milé, legrační a hlavně dětské. 'Mé ostříhané vlasy mi vstávají na hlavě, když v Železného motlitbě slyším jako odpověď na dotaz proč Nova vysílá tolik krváků toto: Oni jsou to vlastně taky takové pohádky, ne horší než ty naše, je to přece souboj dobra se zlem !?! Výborně děti poučte se, chcete-li se něčeho dobrat, zabijte a zmzačte všechny kolem sebe a ono to pak pro Vás zůstane, čím víc mrtvých, tím víc máte, je to přece normální, hlavně že máme rejtink. Už končím, mohl bych tu psát hodiny a hodiny
0/0
21.6.2001 11:58

Jindra

Monopol povede jen k většímu vymývání mozků občanů
Je to neuvěřitelné, že někoho může vůbec napadnout možnost uskutečnění jednotné kontroly nad všemi TV kanály ve státe. Že by se totalita vracela - agenti KGB zřejmě nesou jména Kavan a Železny.
0/0
21.6.2001 11:53

Mariana

No proboha!!!
Tak jestli ani teď Kavan neodstoupí nebo ho nevyrazí, tak už je v tomhle státě všechno možný... Mariana Líkařová
0/0
21.6.2001 10:43

Jiří Mašek, Praha

Žádost o poskytnutí informací dle zák. 106/99 Sb. Ministerstvem zahr. věcí
Podle zákona č.106/99 Sb. Vás žádám v zákonem stanovém termínu o poskytnutí těchto informací: 1) Kdy a s jakým programem se uskutečnila schůzka ministra zahr. věcí pana Kavana s dr. Železným v USA 2) Kdo organizoval tuto schůzku a na čí pozvání naše diplomacie rozhodla zúčastnit se schůzky 3) S jakými výsledky, případně zápisem a podepsanými dokumenty schůzka skončila. S pozdravem, Jiří Mašek (odesláno na info@mzv.cz)
0/0
21.6.2001 10:38

Honza Malina,Federal Way,WA USA

KAZDY STAT SE MONOPOLIZACI BRANI--NENI TO DOBRE PRO EKONOMIKU,ALE...
Zelezny to zrejme nema v umyslu respektovat a jako chranenec Klause a cele te bandy z Parlamentu, je v pohode a ani ho treba nenapadne, ze kdyby byl v USA, tak by okamzite na neho nastoupil FCC ( Federal Comunication Commision ) a Department of Justice, protoze v Americe jeho snaha porusuje tzv antitrust laws, to znamena, ze stat nedovoli podle zakona zavest jakykoliv monopol.Neni to dobre pro ekonomii a v pripade televize je to dokonce velice nebezpecne.Kdo za tim asi stoji? Ja si muyslim, ze Klaus, ktery chtel dosadit Hodace, uz se mu to nepovedlo i s Radou TV a tak to zkousi financni cestou a spolu s CSSD ( oposmlouva) se snazi ovladnout pres Zelezneho ( jeho pruser s clem nejak utichl--asi slibil vetsi pomoc Klausovi a spol) celou televizni strukturu.Proto ty vymluvy o nedostatku frequenci pro dalsi stanice--uplny nesmysl a blbost.Divim se, ze si tohoto nikdo nevsiml.Ja bych naopak ze zasady vlneho trhu( kterou Klaus jako prosazuje) pozadoval, aby naopak tyto frequence byli bezmezne otevreny a licence poskytnuty kazdemu, kdo si zazada.Samozrejme doklad o dostatecne financi zpusobilosti by byl podminkou, ale i to je jen formalita. Cela NOVA by sla behem chvilky do haje zeleneho a Zelezny patri do basy za rozkradeni par firem spolu s Chvalovskym a spol z CSTV mafie.
0/0
21.6.2001 10:33

b5

Re: KAZDY STAT SE MONOPOLIZACI BRANI--NENI TO DOBRE PRO EKONOMIKU,ALE...
skvjela slova od clovjeka ze zema, ktera stvorila vilika branku.
0/0
21.6.2001 11:59

Trouba the MicroWave

Železný a Kavan?
Mě osobně ani tolik nepřekvapuje to, že dr.Železný může mluvit za Primu (hluboce smekám před jeho podnikavostí, stejně jako hluboce smekám před jeho žebříčkem morálních hodnot), ani to, co navrhuje (holding tří společností, kde každá vlastní nadpoloviční podíl jiného člena... dovedete si představit, jakým způsobem by se tam točily peníze? Zapomeňte na to, že by od nich stát někdy něco dostal na daních!). Ale co mě překvapilo nejvíc je jméno Kavan. Zdá se, že náš drahý (no dobře, tak MŮJ drahý) ministr rychle zapomněl na moskevský průšvih a rychle hledá další, pokud možno větší. Jak vůbec může ministr svolat schůzku, na které se probírá něco, co je v rozporu se zákonem? A jak to, že se nepodivil, že dr.Železný mluví i za Primu? Vždyť musí vědět, že to je do nebe volající porušení mediálního zákona! Nějak to pořád nmůžu pochopit. Já vím, říkáte si: "Kde žiješ? Tohle je přece naprosto standardní chování českého politika, ne? Kavan tohle v klidu ustojí." - a velmi pravděpodobně budete mít pravdu; u nás bohužel platí, že k tomu, aby politik odešel z funkce, tak na to žádná jakkoli velká aféra nestačí. Ještě že máme za rok volby. Tak mě napadá: Co si myslíte, že bude Kavan dělat až (doufejme!) ČSSD prohraje volby a půjde do opozice? Že by se nám vydal do mediálního světa? Vašek Korál, Praha
0/0
21.6.2001 9:59

Jirka

Novodobý diktátor?
Až mi běhá mráz po zádech, když si představím, co všechno by mohlo následovat. Pokud by pan Železný takto uchopil mediální moc, nic mu nebude bránit v tom, aby se chopil i moci politické. Prostřednictvím médií by národu vymýval mozky a už dnes se můžeme přesvědčit, že se mu to u části populace daří. Komunisté byli proti němu a několika dalším (v předchozích článcích zmiňovaných) pouzí břídilové.Bohužel, dokud zde nebude opravdová novinářská sedmá velmoc,které se budou politici a "kapitáni průmyslu" obávat a my budeme nadávat jen v hospodách, nic se zde nezmění.
0/0
21.6.2001 9:49

O

Re: Novodobý diktátor?
Ona ta novinářeská sedmá velmoc je právě to, co vymývá mozky. Novinář napíše svůj článek, ve kterém tvrdí nějakou svou pravdu. Většinou zajímavější a horší než opravdu je. Většina čtenářů či posluchačů nebo diváků to vezme za pravdu pravdoucí, čímž se ovlivní veřejné mínění. Ale co když to pravda není... Tvrzení, že kvalitní sedmá velmoc pomůže proti uchopení mediální moci a vymývání mozků je nesmysl. Pomůže jediná věc a to, aby si co nejvíc lidí tvořilo svůj vlastní názor, nevěřili bezmezně všemu co slyší nebo čtou. A by si vytvářeli vlastní úsudek o čemkoli. Pouze tímto způsobem se lze ubránit manipulování veřejného mínění médii. Proto já netvrdím, že pan Železný či Kavan jsou svatí, ale zároveň v žádném případě nevěřím, že to vše bylo tak, jak se prezentuje v tisku.
0/0
21.6.2001 10:01

lj

Re: Re: Novodobý diktátor?
ono chlapce, nazory si samozrejme utvarej sam. ale sem zvedavej jak si budes nazor vytvaret bey informaci. a kdo ti informace poda??? no asi ta sednma velmoc. nevim o cem tedy mluvis.........prave proto je dulezita pluratita informaci. pokud tady bude jedna zajmova skupina predkladat jejich nahled na vec, tak sem zvedavy jak si ty, individualisto, budes tyto informace analyzovat a delat z nich prislusne zavery
0/0
21.6.2001 10:59

O

Re: Re: Re: Novodobý diktátor?
Tak zaprve mi nerikej chlapce. Nerekl jsem , ze neni treba informaci, ale pouze to, ze clovek nesmi verit jen novinarum, ale musi si udelat usudek, nakolik je to verohodna informace a zda je to vubec realne. Zatim se nasi novinari vzdy ve velkych "kauzach" moc nepredvedli. Ve velke vetsine jsou novinari luza.
0/0
21.6.2001 13:36

Milena

Koho sleduje tajná služba?
"MF DNES její okolnosti potvrdil člověk, který je o jednání detailně informován. Podrobný popis jednání má k dispozici rovněž česká tajná služba." .......... Koho sleduje tajná služba? Železného? Kavana? Na čí příkaz? Jak je možné, že informace z tajné služby pronikají do MF Dnes? Pokud nebudou věrohodně zodpovězeny tyto otázky, tak je informační hodnota tohoto článku nulová.
0/0
21.6.2001 9:46

Ivo Horák

Železný průbojník snah o politickou neutralizaci občanů
Snahy o faktickou monopolizaci na televizním trhu je třeba bedlivě sledovat a znemožňovat. Celý problém by se měl stát jedním z témat volební kampaně. Propojení některých politických sil s impériem Vladimíra Železného je celkem nezakryté. Největší podíl na něm má ODS. Také trvající snahy o oslabení ČT je třeba vidět v tomto světle. Je smutné, že po více než 10 letech od pádu totalitního režimu se prohlubují snahy o politickou symbiózu politiků s médii a pokusy o oslabení plurality v této oblasti. Bezohledná komercializace se stala spojencem politiků, kterým je bližší oligarchická než demokratická forma vlády.
0/0
21.6.2001 9:40

Josef Havlíček

Železný se konečně projevil
Tak se nam pan medialni magnat, Vladimir Zelezny, naplno projevil. A kdyz uz se magnat jednou projevi, tak to musi stat za to. Schuzka v New Yorku mezi nim, Kavanem a zastupci TV3 a dalsimi lidmi, je toho jasnym a zarnym prikladem. Zelezny chce hold vytvorit monopolni TV a spolu s ni ovladnout jak trh s reklamnim casem, tak i svuj vliv na lidi. Na miste je take obava - Nebude Zelezny, po vzoru Silvia Berlusconiho, kandidovat do Parlamnetu. On by totiz, spolu se svym vlivem, mel obrovskou moc. Snad nas ale nic takoveho neceka.
0/0
21.6.2001 9:14

Honza Malina,Federal Way,WA USA

ZELEZNY JE CLENEM MAFIE CSTV A MA ZA SEBOU HOSPODARSKOU KRIMINALITU
Mam o tom podrobne materialy a budou behem 2 t ydnu zverejneny na me website.Je to pozoruhodny material a statni zastupce , ktery dnes zaluje Chvalovskeho, by se mel vice zajimat, aby se toto rozjelo a tito zlodeji, tunelari a podvodnici typu Zelezneho a Chvalovskeho i Obsta konecne skoncili tam, kam patri--v base a na 20 let minimalne. Zelezny a jeho kriminalni minulost i soucasnost je donebevolajici a TV NOVA a jeji "hodnotny" a hlavne "pravdomluvny" program je jen odrazem charakteru jejiho reditele.Nedejte se zmast jeho docela klidnym a pokornym vystupovanim, je to podvodnik, zlocinec a patri bez prutahu pred soud za podvody, ktere delal s Chvalovskym a vsema okolo Sazky, CSTV a vsech vetsich podniku v Ceske republice.I kdyz riskuju timto svou bezpecnost, tak davam najevo vsem ctenarum, ze tito lidi jako mafie jsou zodpovedni za mnohe zlociny a uklizeni nepohodlnych svedku a lidi, takze je podle toho potreba s nimi i jednat.A Kavan( kryci jmeno KATO) jim ted v tom jeste pomaha--rikal prece neco o tom, ze "nevedel" o spolupraci s STB, ze jo?? Ostatne vse bude vydano i na jinych zdrojich v CR.Prosim sledujte vse pozorne, toto jsou dulezite informace a musi se podle toho s temito zlocinci jednat.
0/0
21.6.2001 8:59

mladik

Re: ZELEZNY JE CLENEM MAFIE CSTV A MA ZA SEBOU HOSPODARSKOU KRIMINALITU
Nechapu odkud berete tu jistotu ze ZELEZNY je zlodej tunelar a podvodnik.Takova-to tvrzeni se od normalnich lidi nechavaji na soudech. Dale pak Vase hodnoceni programu TV-Nova me udivuje. Nemusite se ta tento pro Vas asi podradny program divat. Platte i za mne koncesionarske poplatky a divejte se na hodnotny program CT. Zvlastni je ze je to prave CT ktera kopiruje porady Novy /napr. Fakta-Na vlastni oci/ ale stim rozdilem ze Nova ho natoci o 50% levneji. Vase globalni hodnoceni vseho posvem jen vypovida o Vas samem. Zlodej krici chytte zlodeje ?
0/0
21.6.2001 9:08

lj

Re: Re: ZELEZNY JE CLENEM MAFIE CSTV A MA ZA SEBOU HOSPODARSKOU KRIMINALITU
mladiku ty ses nejakej moc chytrej. asi te bere emanuela a nesnes ani predstavu toho ze by mohla zmizet obrazovky.chudacku
0/0
21.6.2001 9:16

mladik

Re: Re: Re: ZELEZNY JE CLENEM MAFIE CSTV A MA ZA SEBOU HOSPODARSKOU KRIMINALITU
Chudacek jses ty kdyz nedovedes uznat jiny nazor nez svuj "nejlepsi" ! urcite se to nekomu libilo a to je to dulezite. Jsi demagog kdyz celou novu vidis jen takhle. Jeji sledovani je dobrovolne a nic me to nestoji. CT me naopak penize stoji a jeste snimy hospodari spatne.
0/0
21.6.2001 12:23

lj

Re: Re: Re: Re: ZELEZNY JE CLENEM MAFIE CSTV A MA ZA SEBOU HOSPODARSKOU KRIMINALITU
chlapce, " snimy" se pise s nimi. ale to je ta kulturni uroven divaka TV Nova. :)))))) hahahah
0/0
21.6.2001 14:29

Honza Malina,Federal Way,WA USA

Re: Re: ZELEZNY JE CLENEM MAFIE CSTV A MA ZA SEBOU HOSPODARSKOU KRIMINALITU
Ziju v USA a jako Americky obcan ceskeho puvodu se moc nezajimam o TV NOVA, ale mam vypoved lidi z Chicaga, kde TV NOVA natacela porad o lidech z Ceska pracujicich v Americe nacerno a uplne to prevratila a nalhala, co se dalo.Tu reportaz jsem potom videl na Internetu.Byl to otres a jako divak objectivni FOX NEWS CHANNEL jsem neveril svym ocim, kdyz jsem onu reportaz videl.Dalsim prikladem je ona udalost a absoulutne neobjektivni a nepravdive zpravodajstvi NOVY okolo zadrzeni americkeho letadla EP-3 cinskymi komunisty. Mezinarodni zakon totiz rika, ze zeme je zavazana pomoct v nouzi, ale Cinane to nazvali narusenim jejich vzdusneho prostoru, i kdyz za to mohl jejich pilot--neopatrny a prokazane( ukazovali zaber v TV, jak jde precist, jak tento dobrodruh ukazuje svuj e-mail americkym vojakum) nesoustredeny pilot udelal chybu a co NOVA vysilala?? Jen nazor Cinanu na ulicich Pekingu, ale nic z Ameriky.A navic jen jakousi tezi, ze jsme jako Americani arogantni a "chudaci Cinani jsou bez viny.( !!) A ty udaje o Zeleznem a Chvalovskem jsou velmi kvalitni, mam na to vypovedi lidi, co znaji tuto problematiku a rikaji to same.Je jednoduche rict, ze clovek lze ( tedy ja) ale dalsi argumenty chybi a emoce prevazuji nad pravdou.Skoda.
0/0
21.6.2001 9:26

b5

Re: Re: Re: ZELEZNY JE CLENEM MAFIE CSTV A MA ZA SEBOU HOSPODARSKOU KRIMINALITU
a ja blbec si myslel, ze i v te velke zemi slozene z pristehovalcu plati presumpce neviny. nezastavam se zelezneho, chvalovskeho ani nikoho dalsiho, ale o (ne)vine musi rozhodovat soud, porota... rozhodne ne ukriceny super clovek malina z ameriky.
0/0
21.6.2001 11:54

Vladimir Jakubal

Komu čest, ...
Upřímně obdivuji pana ministra Kavana, neboť nejdéle vzdoruje všem tlakům a setrvává ve své funkci, kde kupí jeden průšvih za druhým. Sprosté jednání k němuž zneužívá veřejnou funkci, dokonce tak prestižní a "diplomatickou" jako je ministerstvo právě zahraničních záležitostí, je nejnechutnějším případem zvůle prostřednictvím politické moci v naší zemi za dlouhá léta. Jak dlouho ještě bude Český národ trpět taková svinstva odehrávající se přímo před našima očima? Kdy už konečně osoby ve veřejných funkcích budou mít zodpovědnost za své činy, za své rozhodování a za svá slova?! Vladimír JAKUBAL, Rychnov nad Kněžnou hugo@gjk.cz
0/0
21.6.2001 8:59

kjk

Re: Komu čest, ...
Kdy? Až přestaneš psát tyhle přitroblý omletý názory a něco pro to uděláš.
0/0
21.6.2001 10:23

Navrátil

kachna
Vážení, tento článek opět přináší jen a jen spekulace. Sama TV Nova taky kdysi našla zaručeného svědka, který ví o Klausově vile ve Švýcarsku, zaručený důkaz korupce policie v olomoucké kauze atd.... Tvrzení v tomto článku jsou tak závažná, že by bylo lepší si vše ověřit a ne vypustit údaje typu "jedna paní povídala". Já tomu můžu věřit, ale taky vůbec nemusím. Stejně jako jsem neuvěřil tvrzení, že Hodač byl do čela ČT dosazen ODS. Takže příště více důkazů, prosím!!!
0/0
21.6.2001 8:12

čtenář

Re: kachna
Jak příznačné pro současné voliče ODS. Nevidět,neslyšet, nemluvit.
0/0
21.6.2001 9:05

O

Je to trapné
Ach lidi. Rozčilujete se, že nikdo z nich nechce nic říct... To si vážně myslíte, že se konalo v NY jen proto, aby hned prvnímu novináři vysypali o čem mluvili? Takovejch jednání se koná desítky a občas se něco proflákne. Novináři to trochu (nebo hodně) nafouknou a hodí to lidem. Lidi se chytnou, zakousnou a mezi tím se konají další schůzky a aktéry jsou i třeba novináři o čem mají psát a tak. Je to trapný se takhle zbytečně rozčilovat a kritikou, kterou tady čtu se chovat přesně podle scénáře, který je předem daný. A argumenty, že to U NÁS a V TÝHLE ZEMI a KAVAN a ŽELEZNÝ jsou mimo, protože v každý zemi se to děje a že neodstoupí ministr, když se na něj něco provalí? Protože to nikomu nevadí. Kdyby se zvedlo veřejné mínění, potom by odstoupil. Ale děje se pouze to, že lidi nadávají v hospodě, nebo právě tady, kde je to k ničemu. Naposledy se veřejné mínění zvedlo v souvislosti s ČT, ale to bylo úplně mimo, protože nešlo ani tak o veřejné mínění, ale dobře napsaný scénář, kde hlavní roli hrál zblbnutý dav. Než to začalo, tak se stoprocentně konala tajná schůzka, kde se ten scénář domluvil. A jsme opět u toho. Lidi jsou stádo a nechají se manipulovat. A když jim nějaký pisálek hodí nějaké malé sousto, tak se objeví názory (viz níže), že politika nemůže být propojená s bussinesem. To je fakt, ale nesmysl, protože to nikde neexistuje. Politika se nedá dělat bez peněz a ty politika nevydělává, ty vydělává bussines. Takže se vraťme na zem.
0/0
21.6.2001 8:11

Bohuš

Re: Je to trapné
Se divím, že člověk s Vaším přístupem vůbec vynakládá tu námahu na psaní příspěvku ke článku. Mediální magnát se snaží ovládnout trh s informacemi v celé zemi - to je přece logické... Lidi jsou stádo - co byste čekali... Politici jsou zkorumpovaní - tak to musí být... Politika se nedá dělat bez peněz - to je fakt, který nezměníme... Aby bylo jasno, s druhými půlkami souvětí (za těmi pomlčkami), nesouhlasím. Dnes to tak nejspíš je, ale to neznamená, že se s tím musíme smířit! A jak jinak, než vyjádřením svého názoru? Máme snad vzít vidle a flinty a vytáhnout na Lidový dům či Strakovu akademii? Ale máte pravdu s tím "vraťte se na zem". Protože kde jinde než tady, "na zemi" (v Midgaardu, světě lidí ;-), s tím můžeme něco udělat.
0/0
21.6.2001 8:24

O

Re: Re: Je to trapné
Nenavrhuji, abychom se s tím smířili, ale nemyslím si, že pomůže tady nadávat. Tohle nadávání jim nevadí. Vyjádřením svého názoru vážený kolego se nic nezmění. Musejí nastat činy. Ne zrovna vidle, ale co třeba nesledovat Novu... Co třeba vyjádřit nesouhlas se způsobem řešení krize v ČT. Já jsem svůj nesouhlas v prosinci vyjádřil a byl jsem málem linčován "tupou lůzou". Když někomu, jako byli stávkující v ČT vše projde, dostanou své platy a občan je spokojen, že je vše v pořádku, potom se nesmí nikdo divit tomu, co se děje v politice a vůbec ve společnosti. Máme špatně nastavené hodnoty a náhled na morálku. Žije zde přesvědčení, že pokud se někomu zdá něco správné (to ještě neznamená, že to správné je), potom toho může dosáhnout jakýmikoli prostředky. To je anarchie. Potom zde máme to, co si zasloužíme.
0/0
21.6.2001 9:30

OPTIM

Re: Je to trapné
S lítostí se musím k tomuto hodnocení připojit, bohužel má pisatel pravdu.
0/0
21.6.2001 9:20

dedeus

vudce
Hitler se chtel take neomezene roztahovat a jak dopad to preju i Zeleznemu.
0/0
21.6.2001 8:10

Ach

Re: vudce
Ty seš ale pako...Určitě se díváš na Xenu a Pobřežní hlídku, protože takovou hovadinu může říct jen debil z klubu "Planeta Nova".
0/0
21.6.2001 8:16

Bohuš

Xena
Kolikpak dílů Xeny jsi viděl? Myslím celých, ne jen těch několik vteřin, abys mohl říct "Á, Xena, to je zas ta p...vina." a přepnout... Není to žádný intelektuální skvost, ale srovnání s Pobřežní hlídkou si snad nezaslouží. ;-)
0/0
21.6.2001 8:27

Ach

Re: Xena
Chápu to správně jako obhajobu onoho seriálu? To se mi snad jen zdá... Další člen ze stáda blbů členů "Planety opic". Už jsi byl v "Kolotoči"?
0/0
21.6.2001 9:13

Martin

kavan
Já tedy nevím, Zeman, Klaus, Grégr atd. ti všichni fixlují jaksi úmyslně, ale Kavan? To je takové boží hovádko... Já bych docela věřil tomu, že on si skutečně pořád myslí, že nedělá nic špatného, on akorát s tím svým rozoumkem občas někomu nalétne... A čím bude starší, tím to bude horší - takže, ještě že je tím ministrem teď a ne třeba za deset let.
0/0
21.6.2001 7:59

Tomas

Re: kavan
Kdyz naletel jako student agentum StB tak nevim jestli se s vekem zhorsuje nebo zlepsuje.
0/0
21.6.2001 8:25

prchz

A kdo by nechtěl?
Pokud je to v souladu se zákony a podnikatelsky to dokáže, tak to panu Železnému přejte. Jako je normální, že německá automobilka se snaží ovládnout automobilky ve svém okolí (i v ČR), německý tiskový koncern ovládá většinu novin v ČR (včetně Mladé fronty a tohoto Idnes), tak proč by se český podnikatel nepokusil o obdobu v televizní branži. Psi štěkají, ale karavana jde dál!
0/0
21.6.2001 7:55

babaq

To je opuavdu napuosto noumaulni, Uudo...
Jsou to obludy. Delaji si co chteji, a kdyz se je na to nekdo zepta, tak odmitaji odpovidat (Z.), nebo si hrajou na slepou babu (K.). Jeden jako druhy, akorat ze u Z. to je otazka prachu a u K. spise otazka blbosti. I kdyz zadarmo to K. nejspis nedelal, ze... Opravdu si myslim, ze by politik po takovem trapasu mel odstoupit. Tohle se totiz nedela. Politika a bussiness nesmeji byti propojeny, to se pak jmenuje korupce. Ach Uudo, Uudo, rekni k tomu taky neco...!
0/0
21.6.2001 7:45

Josif Visarionovič

Kavan
Co k tomu říct.Jen to že vrána k vráně sedá. V jakemkoliv slušném státě by už p.Kavan dávno po prvním průšvihu což jestli si dobře pamatuji byl Štiřín odstoupil. U nás jedině vynést. Ale tohle se týká politiky obecně. Je vidět že je úplně jedno kdo se dostane k moci. Jestli modří ptáci, růže nebo pámbíčkáři, jakmile jsou u koryta chovají se všichni úplně stejně.
0/0
21.6.2001 7:26

Ol

Re: Kavan
Choval by ses stejně. Nebo si myslíš, že ne? Problém je v tom, že v tom, že všichni, kdo se u nás ke korytu dostanou jsou chudí a chtějí si co nejrychleji nahrabat. Kdyby to neměli zapotřebí, potom by možná bylo na řadě, dělat něco pro blaho společnosti. To ale není ani ve světě pravidlem. Ale u nás nemůže být, protože jsou chudí...
0/0
21.6.2001 7:54

typan

Re: Re: Kavan
Poznamka: Chudoba je relativni. Rikas, ze jsme chudi. Mozna ve srovnani s vyspelou evropou, USA a dalsimi par zememi. Porad se chceme mit jako Nemci nebo Americani, vsechno mit. Uvedom si, ze i tak spadame do 1 mld. nejbohatsich lidi z tech 6 mld. Jasne, ten rozvojovy svet nas nezajima! :-) Souhlas v tom, ze dokud tady budou delat politiku lidi ne z presvedceni, ale kvuli kseftu, tak to nikam nepovede. A navic -- politici jsou odrazem spolecnosti, je mi to lito, ale myslim, ze to plati. Jsem rad, ze se tu najdou alespon prispevky lidi, kteri si neco mysli, i kdyz si tu vylevame srdicko do nejake rubriky, kterou si cteme pouze my, prispevatele! Kavan to asi necte ;-), proc by naslouchal svym obcanum? (a v nekterych pripadech i mozna svym volicum)
0/0
21.6.2001 8:46

Ol

Re: Re: Re: Kavan
Nepochopil jsi mě. Bohatí a úspěšní si chtějí postavit pomník, tak jdou do politiky, aby se pokud možno zapsali do historie a třeba se o nich i psalo v učebnicích. Toto však nemusí být pravidlo. Ale u nás pravidlem je, že jdou do politiky proto, aby se stali bohatí a úspěšní. Už to chápeš?
0/0
21.6.2001 10:20

Luboš

Re: Kavan
souhlasím. jenom bych v tomto případě upravil přísloví na "prase k praseti sedá". to jsem možná teď urazil to užitečné zvíře.
0/0
21.6.2001 7:58

Luboš

Re: Kavan
souhlasím. jenom bych v tomto případě upravil přísloví na "prase k praseti sedá". to jsem možná teď urazil to užitečné zvíře.
0/0
21.6.2001 7:58

Pavel Roubinek

100 procent pro Železného
Chci předeslat, že oslovení "pan" užívám pouze u lidí, kterých si vážím. Díky aktérům, kterých se tato věc týká, ho zde ani jednou nenajdete. Kauza je názorným příkladem, jak se chová naše politická reprezentace. Obyčejný člověk stojí absolutně mimo okruh jejího zájmu. Maximálne je osloven před volbami nebo mu je naznačeno, že tu a onde je potřeba zalepit dluhy a diry, které svými "uvaženými" kroky nadělala. Tím to konči. Z plebejce asi nic nekouká. A tak se Kavan radši tajně schází s človekem, díky kterému stát, tedy mi, přicházi nejen o dobré jméno. Co se týče peněz, už teď jich je kupa a ještě větší asi přibude. V řádech desítek miliard korun. Ale to až jak dopadnou mezinárodní soudy. Cela věc by se možná dala omluvit, kdyby se jednalo o schůzku na které by Železny chtěl hrozivou situaci urovnat. Bohužel, jde o ještě větší lumpárnu. A Kavan mu u ní asistuje a Pospíšil lže do novin jako když ... Proč veřejnosti vysvětlovat okolnosti tajemné schůzky v New Yorku? Na co? Proč ji říkat, co ještě bude muset platit než se několik hladových krků konečně nasytí? Kolik procent medialního trhu uz konečně Železného uspokojí? Odpověď je jednoduchá. Pouze 100 procent má význam. A tak všechny soukromé televize schramstne Železný a o ČT se už postarají poslanci v čele s Langrem. Začalo to snahou vylepšit image politických stran. Tu něco přibarvit, tak něco nevysílat. Krůček po krůčku. A teď vás má Železný pěkně v hrsti. P.S. Kavane, moje babička měla takové pořekadlo. "Řekni mi s kým sedáváš a já ti povím jaký jsi"
0/0
21.6.2001 7:10

pouze občan

Re: 100 procent pro Železného
Souhlasím, ale pouze bych opravil na místo Langer jméno Dostálová (v MFdnes byla nazvána Langerovou hanáckou čubou) a dále velmi důležité! "Podnikatelské" hladové krky se nikdy nenasytí!
0/0
21.6.2001 7:46

jan

kill him
0/0
21.6.2001 6:44

Molda

Kavan - kam hlouběji klesnout ?
Ukazuje se, že činnost tohoto "člověka" nezná hranic. Je vidět, že obvinění z toho, že byl agentem STB je jen milým pohlazením proti tomu co předvádí ve skutečnosti. Ve státě s dodržováním aspoň základních zásad slušnosti by už dávno nebyl ministrem, ale bručel by v chládku.Už jsem rezignoval na to, že je nám všem pomoci, je to čím dál tím horší.Hlavně když si Klaus při narozeninách sám klepe na rameno, co všechno dokázal. Právě díky jeho všemocné straně na počátku devadesátých let se tahle amorálnost ve vládních funkcích stala běžnou normou.
0/0
21.6.2001 6:42





Najdete na iDNES.cz